Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/3, 2022 kl. 21:13, av Lillabella2

Nästan påkomna

Del 6 av 10 i serien Bella

OBS incest OBS
Bellas och pappa Anders äventyr fortsätter.

Vi dukade av bordet och rättade till kläderna. Pappa kysste mig lätt, smekte min kind.
"Du är så fin".
Vi log åt varandra.
Jag var så lycklig.

Efter det intensiva knullandet var vi båda trötta. Vi la oss i soffan tillsammans och vilade, smekte och kelade. Båda slumrade snart till. När jag vaknade några timmar senare kände jag fortfarande pappas tunga andning mot min rygg.
Jag låg kvar och njöt en stund av hans värme och närhet, det var så mysigt. Pappas ena hand omslöt mitt ena bröst, höll mig tätt intill honom även i sömnen. Jag kysste hans hand innan jag försiktigt lirkade bort den, ställde mig tyst upp. 
Jag behövde en dusch kände jag, och ville göra mig fin för pappa. Jag tog en filt och la den över honom där han sov i soffan, kysste hans kind och gick tyst och försiktigt upp till badrummet.

Duschens varma strålar smekte min kropp. Jag tvålade in mig och var noga med att raka mig ordentligt. Jag hade tidigt märkt att jag blev känsligare om jag var helt renrakad än att låta det växa vilt mellan benen. Dessutom visste jag att pappa gillade mig ren och len.
Jag torkade och blåste håret, lät det ligga i naturliga vågor över mina axlar.
Innan jag gick ner igen tog jag på mig min korta rosa sidenrock, den slutade några centimeter under min rumpa. Den gled böljande över min lena hud. Mina bröst avtecknade sig tydligt under det tunna tyget. Bröstens rundning nästan förstärktes av det blanka tyget. 

Jag sneglade mot vardagsrummet när jag gick ner för trappan. Pappa sov inte längre. När han hörde mig gå ner för trappan vände han blicken mot mitt håll, jag kände hur den brände. Det pirrade ordentligt och jag kände hur det redan klibbade mellan benen. Jag log förföriskt mot honom när jag gick mot soffan.
Pappa drog av sig filten där han satt i soffan. Jag stannade framför honom, våra blickar fästa i varandra.
Pappas hand smekte baksidan av mitt ena lår, sakta smekte han sig uppåt.
Jag suckade. Mitt hjärta slog hårt i bröstet av upphetsning. Av bulan att döma innanför pappas byxor var han minst lika påverkad. Jag svankade, tryckte rumpan bakåt mot pappas hand. Det glatta tyget över mina bröst delade på sig av min rörelse, avslöjade klyftan mellan mina bröst.
Pappa stönade. 
Handen hade nu letat sig upp mot min rumpa, klämde och knådade min fasta hud.
Med blicken fäst i pappas drog jag lätt i banden som höll sidenrocken stängd. Rocken öppnades. Jag såg hur pappas blick letade sig upp för min kropp, över mina fasta slanka lår, till min renrakade fitta. Pappa slickade sig om munnen. Hans blick letade sig vidare uppåt, över min platta mage. Blicken stannade när han nådde mina bröst. De styva bröstvårtorna hade fångat upp det tunna tyget, hindrat den från att blotta mig helt.
Jag tog sakta av mig rocken, blottade ett bröst i taget. De stora fasta brösten låg tunga mot min nakna hud. Pappa nästan dreglade när han äntligen fick se de i det fria.
"Kan aldrig få nog av dina vackra bröst Bella.." stönade han fram.
"De är dina när du vill" jag log, älskade hans reaktion.
"Kom Bella, sätt dig här" pappa visade mot sitt knä.
Jag satte mig gränsle över honom, såsom jag hade suttit över honom några timmar tidigare.
"Låt pappa få ta hand om dig" sa han med blicken fäst på mina bröst.
Han vägde de i sina händer, njöt av tyngden.
Pappa tog brösten närmare ansiktet, gosade med de.
"Älskar dina bröst..." mumlade han för sig själv.
Han tog ena bröstvårtan i sin mun, sög lite.
"Haa..!" Mina bröst var så känsliga, älskade att få de slickade.
Pappa tog tag om mina skinkor, tryckte mig närmre honom. Jag höll honom ömt om huvudet.
Han slickade på bröstvårtan, sög försiktigt in bröstet i munnen innan han släppte det igen. Han masserade, klämde och smekte min midja, blicken klistrad på mina bröst.
Jag andades tungt, jag var säker på att jag skulle lämna en våt fläck i pappas knä vid det här laget.
Han tog det andra bröstet i sin mun, sög på det innan han nafsade i bröstvårtan, slickade.
"Mmm...älskling...du är så jävla sexig".
Han klämde på båda brösten, vägde de i sina händer. Han slickade och sög på brösten om vartannat, uppslukad av dem.
"Åh ja pappa" jag var så kåt, han gjorde mig galen.
"Mmm jag kan leka med dina vackra bröst hela dagen" stönade han mot dem.
Han kysste bröstet, sög och slickade på det, diade mig.
"Åh ja...ha...mmm.."
Pappas hand letade sig ner mellan mina ben.
"Åh Bella, du är så våt" stönade han, fingrarna smekte över min klitta. Han förde in två fingrar. Jag stönade högt. Min fitta smaskade högt när pappa pullade mig.
"Haa...mm...haa!" Jag var så kåt.
Pappa sög på min ena bröstvårta, andades på den innan han drog lätt med tänderna över den.
"Haa!! Ah...ha...mm..ah" 
"Mmm du är så kåt Bella. Min kåta våta Bella...mmm din fitta kramar mina fingrar, du älskar det här eller hur? Älskar hur pappa pullar dig? Att ha dina bröst i mitt ansikte?"
"Ha..jah..jag...jah älskar det" stönade jag fram.
"Rid pappas fingrar älskling...såja...duktig flicka".
Med pappas fingrar i fittan och den andra klämmande på mina bröst kände jag hur fittan började dra ihop sig. Pappa sög och slickade på mina bröst, det blev snart för mycket.
"Åh...ja..! Pappa...ah..ha...pappa...jag...jag...kommer..jag kommer" stönade jag.
Pappa pullade mig hårt. Orgasmen var kraftig.
Jag föll fram mot pappa, skakade och gnydde i orgasmens vågor.

Jag låg mot pappa, samlade mina andetag. Pappa pullade mig långsamt, smekte mig.
Jag kysste honom på axeln. Pappa hummade av välbehag.
"Älskling du är så vacker när du kommer" sa pappa i mitt öra.
Jag fnittra till, kysste honom igen innan jag satte mig upp.
Vi såg varandra djupt i ögonen, log.
Pappa drog ut sina fingrar, förde de till mina läppar.
"Smaka på dig själv älskling".
Jag sög och slickade på pappas fingrar, höll min blick i hans.
Han tittade på de som i trans där de försvann in mellan mina läppar.
Jag kände hur hans kuk rörde sig under mig, jag stönade.
"Jag måste få vara inne i dig..." sa pappa och drog sakta ur sina fingrar.
"Knulla mig pappa" viskade jag mot hans läppar. 
Jag kysste honom, lekte med tungan över hans läppar. Han var inte sen med att haka på. Vi kysstes djupt och våra tungor dansade.

Pappa tog tag om min rumpa och ställde sig upp, jag la händerna runt hans hals.
Han gick uppför trappan, in på mitt rum och la mig mjukt på sängen. Pappa kravlade upp mellan mina ben.
Vi kysstes och smekte varandra, pappa gned sitt stånd genom sina byxor.
Jag hörde hur pappa drog ner gylfen och snart kände jag honom dra med ollonet i min våta skåra.
Jag suckade förnöjt.
Han täckte sig i mina safter, smekte min klitta.
Pappa stönade, styrde kuken mot min öppning. Jag kände hur min fitta tänjdes och formades runt pappas kuk. Den välbekanta känslan fick mig att rysa av välbehag.
"Åh älskling..." stönade pappa mot mina läppar.
Plötsligt hörde jag något nerifrån. Jag ignorerade det först men sedan hörde jag det igen. Någon gick på nedervåningen. Snart hördes steg från trappan, personen var på väg upp! Mamma!!!
Jag puttade på pappa, försökte få bort honom.
"Mamma..!!! Mamma är hemma!" Väste jag åt honom.
"Va?" Sa pappa. Jag satte handen för hans mun, han pratade så högt!! 
"Mamma är hemma! Och hon är på väg upp!!!" Väste jag åter mot honom.
"Bort, gå av, fort!!"
Jag såg paniken i pappas ögonen. Han klev fort bort och började rafsa på sig kläderna.
Jag sprang upp ur sängen och tittade mig hastigt om efter sidenrocken. Shit! Den måste ligga nere i vardagsrummet! 
"Jag duschar..!" Väste jag hastigt mot pappa och sprang in i det angränsande badrummet.
Jag hann precis starta duschen när jag hörde mamma komma upp på övervåningen.

"Hallå vart är ni?"
Jag stod med örat tryckt mot dörren.
Tystnad. Sedan hörde jag pappas röst.
"Hej! Oj är du hemma redan"
"Ja det var så lite att göra så jag fick gå hem tidigare"
"Jaha vad bra!" Skrattade pappa till svar.
Det blev tyst en stund.
"...vad gjorde du i Bellas rum?" Hörde jag mamma fråga misstänksamt.
"..va? Nej jag letade också efter henne men hon var inte där" 
"Vet du inte vart vår dotter är?" Frågade mamma anklagande.
"Hon är väl och duschar eller nått" svarade pappa tillbaka.
Det blev tyst, jag kunde bara tänka mig vilken blick mamma gav pappa.
Sen hörde jag steg mot badrummet innan en knackning. Jag skyndade mig in i duschen.
"Bella? Är du där?" Frågade mamma.
"Ja jag duschar!" Ropade jag tillbaka.
"Ok, vi undrade bara vart du var. Hej förresten"
"Jag är klar snart!" Ropade jag till svar, hoppades att jag hade låtit övertygande.

Pappa och jag fann en ensam stund senare, vi kom överens att ligga lite lågt under veckan för att inte göra mamma mer misstänksam. Vi kysstes kort.

Det skulle bli en lång vecka, helgen kunde inte komma tidigt nog.

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

palachuck

Lillabella2 gör det igen! Vilken underbar pågående berättelse om kärlek mellan pappa och dotter. Tänk att leva i en sådan incestsymbios, vilken dröm det skulle vara!

7/3, 2022 kl. 16:31