Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/4, 2022 kl. 08:24, av Lillabella2

Leka med nalle

Del 8 av 10 i serien Bella

OBS incest OBS
Bellas och pappa Anders får en ny dimension i deras relation när en tredje part, i form av en välutrustad nallebjörn, introduceras.

"Vad är det här? En nallebjörn?" Frågade min sambo Yvonne.
Vi stod i köket, hon hade precis plockat upp presenten jag köpt efter jobbet.
"Den är till Bella" log jag.
Yvonne tittade misstroget på mig.
"Tänker du ge vår tonårsdotter en nallebjörn?" Hon skakade på huvudet.
"Ja ja du gör som du vill..." hörde jag henne mumla när hon gick ut i hallen för att plocka ihop sina arbetskläder. Hon hade jour i helgen och skulle därför stanna på jobbet till söndag morgon, det var lättast för henne att sova kvar.

Dagen hade känts lång. Gårdagens sköna knull med Bella hade varit som balsam efter fyra dagars uppehåll. Det hade även gjort att jag hade svårt att tänka på annat än Bella och hennes tighta sexiga tonårskropp efter gårdagen. 

Tio minuter senare hade Yvonne sagt 'hej då' och bilen körde ut från uppfarten.

Jag ville ge nallebjörnen som present till Bella och la den därför i en låda. Efter att ha rotat lite i allt-i-allo lådan hittade jag lite snöre och trädde det runt lådan. Det var inget fint paket men det fick duga.

Bella kom lagom hem till att maten var färdig. Vi pratade lite om vad vi gjort under dagen, jag på jobbet och hon i skolan.
Medan Bella plockade bort disken från bordet gick jag och hämtade hennes present.
"Varsågod Bella".
Hon tittade upp från diskmaskinen.
"En present? Till mig? Varför då? Jag fyller inte år än" hon tittade nyfiket på mig.
"Det är bara något som jag tänkte att du skulle kunna ha glädje av" log jag mot henne.
Hon torkade av händerna och tog emot presenten, drog av snörerna och öppnade locket.
"Vad gullig, tack pappa" log hon medan hon kramade nallen, den var ganska stor, täckte hela hennes överkropp.
Jag sträckte mig bakom mig och tog det mindre paketet som jag gömt bakom mig.
"Och varsågod" jag kunde inte hjälpa att flina, jag var spänd på att se hennes reaktion när hon öppnade det mindre paketet.
"Ett till?" Log hon förvånat. När hon fått av locket stirrade hon på innehållet ett tag innan hon tittade upp på mig.
"Det är till Teddy" förklarade jag och tog upp strap-on dildon som låg i paketet.
Bella granskade löskuken, smekte den upp mot ollonet.
"Den ser ut som din..."
"Det är en avgjutning av min. Det finns ett företag som gjuter av kukar så jag gjorde en till dig" förklarade jag.
Bella log och en rodnad spred sig över hennes kinder.
"Får jag prova honom nu?" Hon bet sig i läppen.
"Han är din, du får använda honom så ofta du vill, bara jag får titta på" log jag.
Hon fnittrade till, tog min hand och började gå uppför trappan till sitt sovrum. Hennes välformade rumpa gungade så inbjudande mot mig. Jag gav ifrån mig ett lågt stön, kände kuken styvna i byxorna. Det var inte klokt hur kåt jag var på den här flickan, det verkade aldrig avta.

När vi kom upp på hennes rum la hon sina presenter på sängen.
"Vill du förbereda Teddy så fixar jag till mig lite?" Log Bella och gick mot sitt badrum och stängde dörren. 
Jag gick fram till sängen och spände upp remmarna på löskuken innan jag placerade den på Teddys skrev där den skulle ha suttit om han hade haft en egen.
Jag spände remmarna runt Teddys ben, placerade honom mitt på sängen och tog ett steg tillbaka.
Löskuken stod rakt upp, den såg verkligen stor ut nu när den var fastspänd på nallebjörnen.

Efter ett litet tag hörde jag badrumsdörren öppnas. Bella kikade ut bakom dörren och fnittrade. Hon tog några steg ut i rummet och jag höll på att tappa hakan. Istället för jeans och tshirt som hon hade haft innan hade hon nu bytt om till ett rosa nästan genomskinligt set. Trosorna satt lite löst över hennes runda fasta rumpa, den korta tröjan, eller var det ett linne? räckte nätt och jämnt för att fånga upp hennes fylliga bröst, jag kunde ana undersidan som tittade fram under plaggets kant. 
Jag svalde flera gånger, kunde bara stirra på henne.
"Vad tycker du?" Frågade Bella tillslut, hon drog det blonda håret lite blygt bakom örat.
"Jag såg det här setet på nätet och ville överraska dig"
Det var svårt att formulera ord. Hon hade alltså klätt sig såhär för att hon trodde att jag skulle gilla det. Det måste vara årets underdrift.
"Åh Bella" lyckades jag stöna fram när jag gick mot henne
"Du är så jävla sexig, jag har nog aldrig varit såhär hård i hela mitt liv" jag tog hennes lilla hand och placerade den över bulan i mina byxor. Hennes hand kramade mig genom jeansen.
Hon tittade upp på mig, blicken dimmig av lust.
Jag klämde hennes röv med andra handen, skulle jag skita i nallen och ta henne här mot badrumsdörren istället?

Innan jag hann bestämna mig rörde Bella sig mot sängen igen. Jag satte mig tillrätta i hennes fåtölj, knäppte upp gylfen och tog fram kuken. Jag var beredd för showen.

Bella klev upp i sängen och kröp upp mot Teddy. Hon tog löskuken i handen och runkade några gånger upp och ner. Jag runkade min egna kuk i takt. 
Sedan sänkte hon huvudet mot kuken och tog den i sin mun, hon var så sexig. Hon sög av sin nallebjörn. 
Hon sneglade upp mot mig, som för att försäkra sig att jag tittade.
Jag log mot henne och nickade.

Bella rätade sig upp, stod på knä i sängen, benen lätt särade, svankade så sexigt, blicken fäst i min. Hon smekte sig upp över magen med båda händerna, knådade de fylliga brösten, nöp tag i bröstvårtorna. Det tunna tyget som hade täckt brösten följde bitvis med hennes händer på färden uppåt.
Jag stönade.
Bella förde en av sina fingrar in mellan sina läppar och sög. Hon smekte sen med fingret ner över sin tighta kropp. När hon kom till de små trosorna drog hon de lätt åt sedan, sög på fingret på nytt innan den försvann in mellan hennes blygdläppar. Hon tog ett snabbt andetag.


         -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -


Pappas blick brände mig, jag var tvungen att blunda. Jag hade aldrig onanerat framför någon annan förut. Vetskapen att pappa satt där, såg varje rörelse av hur jag njöt av min egen kropp förstärkte alla sinnen. Min klitta var så känslig, direkt när mina fingrar tog kontakt rös jag av välbehag, kände hur safterna rann till. Över min tunga andning kunde jag höra pappa. Hur han smekte sin grova kuk, hans tunga andetag.

Jag förde in två fingrar, pullade mig.
"Åh ja..." min fitta smaskade högljutt, safterna rann sakta längs mina fingrar. Jag tog ut de, smakade på min kåthet. Jag hade alltid blivit ännu kåtare när jag smakade på mig själv. Jag smakade rent, lite sött och en smak som jag bara kunde associera till sex.
"Mmm...." hörde jag pappa stöna från fåtöljen.
Jag öppnade försiktigt ögonen. Pappas blick var svart, klistrad på min kropp, på mina fingrar.
"Mmmm" jag förde fingrarna ut och in.
Jag såg pappa runka med ökad takt.
Jag tog ut fingrarna, smekte mina bröst, nöp i bröstvårtorna genom det tunna tyget.
"Ha..haa.." det pirrade djup i min mage. 
Mina händer kramade brösten, smekte upp tyget så att det hamnade ovanför dem. Mina stora runda bröst blottades för pappa, bröstvårtorna stack ut som små hårda knappar. Jag nöp försiktigt i de igen.
"Mmmh!" Att smeka mina bröst brukade alltid trigga min kåthet.

I ögonvrån såg jag Teddy ligga ensam på sängen. Jag kröp dit, lät brösten hänga några centimeter över hans ansikte, skakade lite lätt på de. Kände hur huvudet smekte brösten. Jag  rörde mig sakta och smekande ner mot löskuken.
Jag stannade upp när jag nått mitt hål. Stod en kort stund och tittade på den, andades över den med tunga andetag. Jag ville inte använda händerna utan placerade ena handen vid basen för att hålla den still medan den andra vilade på Teddys ena ben.
Jag lät blicken sakta vandra över löskuken, den var verkligen en kopia över pappas; grov, ådrig, ganska lång och lite trubbig. Jag stönade. Bara att sen den framför mig gjorde min kropp påmind hur den hade känts inom mig.
Jag lät försiktigt tungan slicka från pungen, till roten och upp mot ollonet. Jag kysste ollonet lätt innan jag gav den ett lätt slick på undersidan. Jag började vid roten igen, smekte med fuktade läppar upp mot ollonet, rörde lätt med tungspettsen mellan mina läppar på vägen upp. Jag kunde inte låta bli utan tog sedan hela kuken i munnen, kände hur den bottnade i svaljet och hur jag började kvälja. Hostade tog jag den ur munnen.
Jag kunde se hur pappa andades ansträngt i bakgrunden, blev både generad och glad över hans reaktion.
Jag tog kuken i munnen igen, sög på den upp och ner några gånger. 
Pappas stönande manade mig och jag kunde känna hur min fitta drog ihop sig, letade efter något att stänga sig runt. 
Jag sög en sista gång på löskuken innan jag rätade på mig och gränslade nallen. Med fötterna höll jag ner Teddys ben mot sängen.

Jag sträckte mig bakåt för att placera löskuken mot min fittöppning. Jag satte mig ner över löskuken, kände hur den lätt sjönk in, fyllde mig på det där välbekanta sättet.
"Haaa..." suckade jag.
"Mmm...ha.." jag rörde mig sakta över den, smekte och klämde mitt ena bröst.
Pappas välbekanta form fyllde och masserade mitt inre, det var så skönt. 
Jag stödde mig med händerna på nallens bröst och lät höfterna arbeta upp och ner, trädde mig över löskuken gång på gång.
"Ha...haa..mmm...ha" jag blundade och njöt.
Jag hörde pappas hand röra sig över sin hårda kuk, hans tunga och koncentrerade andetag. Min drypande fitta smaska när jag knullade löskuken, att jag blundade förstärkte mina andra sinnen, gjorde situationen mer intensiv.
"Mmm...Bella du rider nallen så fint" hörde jag pappa med något kvävd röst från fåtöljen.
"Mmm..ha.." jag kunde bara stöna till svar.
"Jag ser att du njuter, löskuken glänser av dina fittsafter. Tycker du om att visa upp dig för pappa? Att göra pappa kåt, se sin dotter rida en stor nalle"
"Mmmh!" Jag gnydde och nickade, bet mig i läppen. Pappas ord gjorde mig ännu kåtare. Jag kände hur mina bröstvårtor spände, de stod säkert rakt ut från mina fylliga runda bröst.
Jag satte mig ner på löskuken, lätt den bottna. Jag rös av välbehag. Roterade höfterna och lät löskuken massera och fylla mitt inre, gnida min klitta mot nallen. Jag ökade snart takten, behövde mer stimulans.
"Åh du är en så kåt liten dotter, pappa älskar att se dig njuta" stönade pappa.
"Jah...jah..." stönade jag fram. 
Jag la mig ner över nallen, vinklade ansiktet mot pappa, ögonen fortfarande stängda men med öppen flåsande mun. Jag lät höfterna arbeta upp och ner över skaftet, drev mig själv mot högre njutning.
Ansiktet hettade, jag var säker på att jag var rosig om kinderna, det krävdes så mycket mer ansträngning att utföra hela akten själv.
Jag öppnade försiktigt ögonen, såg på pappa med en kåtdimmig blick från min plats ovanpå nallen.
Pappas ögon var som klistrade på mitt ansiktet, handen frenetiskt runkade.
"Åh pappa" stönade jag.
"Älskling du är så vacker. Ser du hur galen du gör pappa? Hur du hetsar upp mig? Jag har aldrig sett något så sött och sexigt i hela mitt liv."
"Ha...mmh.ha ah.." stönade jag och bet mig i läppen.
Pappa stönade.
"Är det skönt gumman, är det skönt att knulla nallen?"
Jag nickade till svar, red nallen i allt snabbare takt.
Mina andetag blev kortare, gick i stötar. Att ligga helt blottad framför pappa medan jag njöt tillfullo av att tillfredställa mig själv började bli för mycket.

Pappa reste sig upp, gick fram mot mig, höll kuken i vänster hand och smekte min rumpa med den andra. Hans hand vandrade smekande in mellan mina skinkor. Jag kände hur hans finger smekte mitt anus. Jag hade aldrig vågat göra något analt innan så min reaktion förvånade mig. Hela min kropp sköljdes av en kåtvåg så fort pappa smekte och pressade lite mot min rosett.
"Åh...åh...jag.." stönade jag fram.
"Kom för pappa älskling, kom för mig".
Pappa pressade fingret lite ytterligare, det var det enda som krävdes för att jag skulle gå över kanten.
Min kropp skakade av den häftiga orgasmen. 

När jag tillslut kände mig återvända till min kropp möttes jag av pappas kuk. Jag suckade av välbehag, älskade pappas fuktiga ollon mot mina läppar.
Pappas blick var svart och koncentrerad på där hans ollon mötte min läppar. Handen runkade kuken med bestämda tag, tryckte den mot min mun. 
Jag särade lätt på mina läppar, svepte lätt med tungan över ollonet. 
Pappa frustade och jag såg hur hans ögon nästan gick i kors av kåthet.
Jag stönade mot honom och tog honom mer i munnen, sög girigt på toppen. 
Pappa stönade långt ner i halsen och jag kände hur kuken började rycka mot mina läppar.
"Mmh ah" stönade jag mot honom.
Han kom i ett vrål, sprutade stråle efter stråle mellan mina läppar.

När han fått andningen under kontroll såg jag hur hans blick åter klarnade. Hans vilda blick utbyttes mot något kärleksfullt och beskyddande. Han såg på mig som att jag var hans. Jag älskade det.
Han smekte med kuken över mina läppar, spred sin sats, daskade den lite lätt på min kind.
"Vad söt du var Bella..." sa pappa drömmande.
Sperman kladdade över mina läppar, jag kunde inte låta bli att sticka ut tungan och smaka lite.
Min tunga mötte pappas känsliga ollon och han stönade till.
Jag hummade av välbehag.
"Jag knullar gärna med Teddy igen" sa jag med låg röst. 
Pappa såg mig i ögonen, vilade kuken mot min kind.
"Framför mig" sa han med grov röst.
Jag hummade till svar.

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Looloo 67

Så härlig gillar verkligen dina noveller;)

19/4, 2022 kl. 17:26

#1

mx55

Wow. Oväntad men het vändning.

19/4, 2022 kl. 15:32