Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/2, 2022 kl. 11:35, av Deeds69

Sambons dotter tjuvkikar...

Del 2 av 4 i serien Sambons dotter

Min sambos dotter har tidigare tagit mig på bar gärning med att tjuvkika på henne i duschen och runka. För att hålla tyst för sin mamma tvingar hon mig att stå och runka tills jag sprutar framför henne. Denna gång är det hennes tur att tjuvkika...

Det hade nu gått några veckor efter att min sambos dotter, Elin, hade tagit mig på bar gärning när jag tjuvkikade på henne i duschen och runkade, och därefter utpressat mig till att runka framför henne för att hålla tyst om det. Under den här tiden hade jag märkt att hon helt klart njöt av att retas med mig på alla sätt hon kunde komma på. Hon vickade lite extra på rumpan framför mig, kunde sitta vid matbordet och slicka lite sensuellt om läpparna när hon såg mig i ögonen, nuddade mig med brösten och en gång 'råkade' hon t.o.m. stöta emot kuken med sin hand när hon gick förbi. Allt detta när hennes mamma var hemma. Då Anna inte var hemma gick oftast Elin omkring i antingen bara bh och trosor eller en åtsittande topp utan bh under. Och ofta hade hon ärenden till det rum jag befann mig i. Allt för att kåta upp mig. Och jag måste erkänna att hon lyckades bra med det. Ofta var det Elin jag fantiserade om när jag knullade hennes mamma. Och faktiskt hade det främjat vårt sexliv. Nu låg vi med varandra nästan varje dag, och ibland mer än en gång. Och jag märkte att även Anna njöt av så mycket sex.

En kväll skulle Elin hem till en kompis och se på film. Anna och jag tänkte att vi skulle passa på att krypa ner i sängen och se en film vi också. Vi låg där tätt under täcket i kalsonger och trosor, och när filmen nånstans i mitten började hetta till med en intim sexscen kunde jag höra att Annas andning ökade. Jag vände ansiktet mot henne, och hon var inte sen att möta mig i en het kyss. När jag började smeka hennes känsliga bröst och massera bröstvårtorna stönade hon njutningsfullt. Jag smekte henne neråt magen och lät fingrarna glida in under trosorna och försiktigt smeka henne runt fittan utan att komma emot riktigt. När jag till sist lät ett finger glida ner längs springan kände jag att hon var lika våt som mitt stånd var hårt. Jag började att massera hennes klitoris och det dröjde inte länge innan hon stönade ut sin orgasm i min mun. Jag drog av mina kalsonger och sen hennes trosor, slet bort täcket och placerade mig mellan hennes ben. Jag slickade, kysste och sög hennes blöta sköte om vartannat. Och hela tiden dök bilden av Elin upp i mitt huvud. Att det istället var henne jag slickade. Nu nästan skrek hon ut sin orgasm, och jag tänkte att det var bra att inte hennes dotter var hemma, för hon hade garanterat hört detta. Jag kröp upp mot hennes ansikte och hon började kyssa mig glupskt med mycket tunga. Hon verkligen älskar att känna smaken av sina egna safter i min mun när jag har slickat henne. Nu beordrade hon mig att lägga mig på rygg. Hon ville suga kuk. Också det nåt som tänder henne enorm. Jag låg och blundade och njöt av hennes varma mun och mjuka tunga. Tänkte att jag ville se henne suga så jag öppnade ögonen, och av nån anledning råkade blicken riktas mot sovrumsdörren, som vi bara hade skjutit igen lite eftersom vi var ensamma hemma. I den öppna springan fick jag syn på ett ansikte. Jag ryckte till lite innan jag såg att det var Elin. Hon hade tydligen sett att jag upptäckt henne, för hon satte ett finger mot munnen för att visa att jag skulle va tyst. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, men sen flög fan i mig. Ville hon se på så skulle hon fan få sig en show hon sent skulle glömma. Det skulle bli en läxa för hur hon hade visat upp sig för mig den senaste tiden. Jag visade Anna att jag ville att hon skulle komma upp mot mig, med tungorna tätt omslingrade styrde hon in min kuk i sig. Elin fick mjukstarta med att se sin mammas härligt mulliga bak studsa upp och ner medan min kuk gled ut och in i fittan. Jag sträckte mig efter en scarf i nattygsbordet som jag ibland använder för att binda för Annas ögon när vi knullar. När hon fått på sig den sa jag så att även Elin skulle höra: "Ställ dig på alla fyra. Nu vill jag knulla dig bakifrån." Jag såg till att hon var vänd mot dörren när jag trängde in i henne. Hennes dotter fick nu se de stora brösten gunga i takt med att jag knullade hennes mamma. Anna stönade högt och jag såg att hon börjat smeka sin klitoris. Snart hörde jag hennes" Jag kommer, jag kommer… ", och det gjorde hon med höga stön. Jag tittade upp mot Elin och upptäckte att hon skjutit upp dörren lite mer för att kunna se bättre. Dessutom hade hon ena handen innanför byxorna och det såg ut som att hon smekte sig ganska intensivt. Plötsligt satte hon andra handen för munnen och började rycka lite i kroppen, och jag gissade att även hon fick sig en orgasm. Jag vände Anna på rygg, fortfarande med huvudet mot dörren, så att Elin tydligt kunde se när jag gned kuken över hennes mammas renrakade sköte, och sen tryckte in kuken så långt det gick. Jag knullade hårt och snabbt, och Anna stönade högt medan hennes dotter stod och såg på och smekte sin säkert dyblöta tonårsfitta. Snart kände jag att jag började närma mig, så jag drog ut kuken för att bjuda Elin på en sista show. Det krävdes inte många runktag innan jag sprutade en stor sats över Annas ansikte. Hon gapade för att få sperma även i munnen, svalde och när jag sprutat färdig tog hon kuken i munnen och sög av resterna. Jag tittade upp mot Elin och såg att hon precis kom en gång till. Anna och jag sjönk ihop och pustade ut. Vi låg och kelade ett tag, och nästa gång jag tittade upp mot dörren såg jag att den var tillskjuten som den varit innan, och Elin var borta. 

Som vanligt ville Anna ta en dusch efteråt, och jag vet av erfarenhet att hon gärna står länge där inne. Hon hade avslöjat att hon ibland står där och onanerar och tänker på det vi nyss gjort.

När hon gått in och jag hörde att duschen var igång tänkte jag att jag skulle gå in till Elin och säga åt henne att det fick vara slut med dumheterna nu, och att hon inte kunde stå och tjuvkika när vi har sex. Jag sträckte mig efter kalsongerna, men ångrade mig och tänkte att det kanske tog mer om hon såg att jag struntade i att jag var naken. Dessutom var det ju ingenting som hon inte hade sett ett par gånger vid det här laget. Utanför hennes rum tänkte jag att det är nog bäst att vara lite tyst. Även att Anna stod i duschen ville jag ju inte riskera att hon hörde nåt. Jag tryckte försiktigt ner dörrhandtaget och sköt sakta upp dörren. Det första jag reagerade på var en flämtande andning och gnyende ljud. Sen såg jag. Där på sängen låg Elin helt naken och knullade sin hårlösa fitta med en grov dildo. En annan lika grov dildo befann sig i hennes mun, och hon sög den som om hon lärt sig av att titta på mycket porr film, eller av att sett sin mamma göra samma sak en lite stund tidigare. Det var en av de sexigaste syner jag nånsin sett, och ståndet var oundvikligt. Jag kunde bara inte låta bli att se på och runka. Snart slutade hon suga dildon och flyttade även den handen ner till fittan och började smeka klittan. Stönen blev högre och hon kom i en kraftig orgasm. När hon slutat skaka sa jag: "Fantiserade du om vad du såg innan?" Hon ryckte till och fick syn på mig. 

"Vafan. Har du tittat igen din jävla snuskhummer? Hur länge har du stått där?"

"Jag är ju visst inte den enda som tjuvkikar. Och jag har stått tillräckligt länge för att få en trevlig show", svarade jag och gick fram till henne där hon låg på sängen och försökte skyla brösten och fittan. "Som du har retat och eggat mig den senaste tiden är det ju inte mer än rätt att jag får se lite. Och även känna på de där brösten. De är ju finare än din mammas." Jag sköt bort armen hon höll för brösten och hann smeka det ena lite innan hon sköt bort min hand och drog åt sig täcket för att skyla sig." Ge fan i dem. Det är bara min kille som får röra dem."

"Va? Har du en kille? Sen när då?" 

"Sen tre veckor. Och han knullar mig jätteskönt.", flinade hon som svar. 

"Jaså, då är du inte oskuld längre." 

"Glöm det. Det är bara han som får knulla mig. Och ta på mina bröst. Men… Du kanske kan hjälpa mig med en sak… Jag har aldrig haft honom i munnen, men vill göra det. Men jag vet inte om jag skulle göra det bra." 

"Av vad jag såg dig göra med dildo så verkar du kunna klara det ganska bra."

"Såhär menar du?", frågade hon och gapade stort och började suga dildo igen. Synen fick min kuk att styvna och jag kunde inte hålla handen borta, utan började sakta runka.

"Precis så ja. Det ser riktigt skönt ut. Är hans kuk lika stor som dildon?" 

"Ja, ungefär. Den är större än din i alla fall." 

Tanken på hur killen knullade henne med en lika stor kuk som dildon hon höll i handen fick det nästan att värka i kuken så som den spände. 

"Kan jag inte få prova lite på dig så kan du ju säga om det duger?" 

Istället för att svara henne släppte jag taget om kuken och tog ett steg mot henne så att mitt stånd befann sig bara nån decimeter från hennes mun. Hon la handen på den och runkade den försiktigt ett par gånger. Sen såg jag hur läpparna särades och snart omslöt ollonet. Hennes mun var varm och riktigt våt, och hon lät tungan smeka ollonet ett par gånger, sen tog hon in mer av den. Hon började suga som jag sett henne göra med dildon. Hon var ju till och med bättre än sin mamma. Att se denna söta tjej suga min kuk och känna hennes tonårsmun omsluta den fick mig att närma mig orgasm väldigt fort. Jag hade precis lagt handen på hennes ena bröst när jag hörde duschen stängas av. 

"Shit, jag måste…" Längre hann jag inte. När jag drog ut kuken ur hennes mun så blev kombinationen av hennes läppar och hand det avgörande, och jag sprutade på golvet. När jag bad henne torka upp det såg jag att det även rann lite sperma från hennes haka.

Jag skyndade mig ut, stängde hennes dörr så tyst jag kunde och hann precis krypa ner under täcket när jag hörde badrumsdörren öppnas. Strax kom Anna in och kröp ner jämte mig, och efter några härliga godnattkyssar somnade vi snabbt båda två. Ordentligt tillfredsställda… 

 

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Ronneby

Underbart.

3/2 kl. 01:16