Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/2, 2022 kl. 11:36, av Deeds69

Lotta och tonårskillarna

Del 1 av 2 i serien Lottas otrogna äventyr

Historien om Lotta. En gift 44-årig kvinna. Sexlivet med maken Mats är har gått på sparlåga de senaste månaderna. När Mats tar med sig barnen och åker till sina föräldrar under en semestervecka stannar Lotta hemma för att ta hand om sig själv lite...

Lotta betraktade sin 44-åriga kropp i spegeln när hon klivit ut ur duschen. Hon hade ingen anledning att vara missnöjd. Trots två barn födda och ammade så hade inte gravitationen tagit kontrollen över hennes bröst. Hon lät händerna smeka över de stora vårtgårdarna och vidare ner längs de rundade höfterna till rumpan. Lite för stor tyckte hon själv, men hon hade fått många kommentarer om hur fin den var, och det gick ju inte att missa vissa mäns gillande blickar. Mats hade i morse tagit med ungarna och åkte 40 milen för att tillbringa en vecka hos farmor och farfar. Själv hade Lotta valt att stanna hemma och rå om sig själv. Den senaste tiden hade förhållandet med maken inte varit speciellt bra, och sexlivet hade länge gått på sparlåga. En vecka hos svärföräldrarna skulle definitivt inte göra nåt för att förändra något till det bättre.

Där hon stod framför spegeln lät hon nu händerna röra sig över kroppen kupade dem runt brösten och nöp lite lätt i bröstvårtorna. Känslan fick henne att sucka till av välbehag. Hon lät tankarna vandra till mannen hon bytt några blickar med på H&m igår när hon var där för att köpa en ny bikini. Han hade varit där med en ganska alldaglig, lite grå kvinna i hennes egen ålder. Antagligen hans fru. Det hade inte varit svårt för henne att förstå att han kollade in hennes kropp, och tydligen gillade vad han såg. Han hade nickar lite lätt med ett leende när hon med en frågande blick lite flörtigt höll upp en bikini. Kanske hade han velat se henne i den. Själv hade hon ju kollat in lite också, och sett att det putade ut ganska mycket i skrevet på honom. Hon hade undrat hur stor den var. Efter vad det såg ut så var den klart över genomsnittet. Nu, med händerna runt brösten kunde hon inte låta bli att tänka på den där bulan. När hon blundade kom han i hennes tankar fram till henne där i affären, knäppte upp gylfen och plockade fram en stor och tjock penis. Den var redan halvstyv när den kom fram ur kalsongerna, och hon visste att det berodde på henne, hur han hade tänkt sig henne i den där sexiga bikinin. Hon gick ner på knä framför honom och tog hans lem i sin hand. Den började växa i handen och hon var inte sen att låta läpparna sluta sig runt toppen. Tungan virvlade runt ollonet, och hon fick gapa ordentligt för att kunna få in mer av honom i munnen. Han stönade njutningsfullt när hon sög honom. Hennes ena hand runkade den nu stenhårda bamsen, medan hennes andra hand smekte pungen. Hans andning ökade, och pungen började dra ihop sig. Hon slutade suga och runkade ut hans enorma sats i sitt ansikte. En stor droppe sperma hängde från hans ollon, och hon lät tungan fånga upp den och med munnen befriade hon hans kuk från den varma salta såsen. 

Hon kom tillbaka till verkligheten i badrummet. Nu var hon ordentligt kåt. Hennes finger längs springan mellan benen avslöjade att det hade blivit rejält blött där nere. Hon stoppade fingret i munnen och smakade på sina egna safter. Naken flyttade hon sig till sovrummet och la sig i dubbelsängen. Ur nattygsbordet plockade hon fram en alldeles nyinköpt dildo. Hon hade köpt den efter besöket på H&m igår, med den flirtige mannens bula i åtanke. Den var av modell XL eftersom det var så hon tänkte sig det som fanns innanför hans byxor. När hon kom hem hade hon dock drabbats av lite dåligt samvete av tankarna på en annan man, så dildo hade hamnat oöppnad i lådan. Gömd för Mats svartsjuka ögon. Nu bröt hon däremot förpackningen och betraktade denna stora pjäs. Hon hade sett så stora kukar i en del porrfilmer hon ibland tittat på och undrat hur det kändes med en så stor. I verkligheten hade hon dock aldrig upplevt mer än genomsnitt när det gällde storlek. Hon provade att stoppa den i munnen och fick sära ordentligt på läpparna för att få in den. Det var ganska upphetsande att behöva gapa så stort när hon sög, och i hennes fantasi blev det snabbt till en riktig kuk. Handen letade sig ner och började smeka det blöta skötet. Med dildo i munnen kom hon snart i en skälvande orgasm. Fortfarande kåt särade hon villigt på benen och lät mannen från H&m tränga in i henne i form av dildon. Trots att hon var så våt blev det lite motstånd av storleken. Hon kände hur fittan töjdes, och hon njöt när mannen sänkte sig över henne och knullade henne med sin stora härliga kuk. Ingen hade nånsin tagit henne så härligt. Hur hade hon klarat sig tidigare utan nåt sånt stort i sig? Orgasmen kom plötsligt och intensivt. Det var den längsta och skönaste orgasm hon nånsin haft, och hon blev liggande en lång stund för att pusta ut, med dildon fortfarande inne. När hon återhämtat sig lite lät hon den långsamt glida ut, och med hjälp av sugproppen fäste hon den i golvet. Lät handen glida längs den lite, som om hon runkade den, innan hon satte sig och sänkte sig ner. Den här gången gled den lättare in, och återigen var det mannen från igår som kom in i henne. Hon började rida honom långsamt, men ökade snabbt takten. Hennes händer smekte brösten, och snart även klitoris. Andningen ökade och stönen var höga och njutningsfulla när hon återigen kom, och han i hennes fantasi tömde sin sats djupt inne i henne.

När hon vaknat till sans kände hon sig generad över hur hon hade fantiserat om hur en annan man tog henne med en kuk så mycket större än Mats. Men vadå? Ville inte han ta henne så fick hon väl tillfredsställa sig själv hur hon ville. Hon hade ju i alla fall inte varit otrogen, resonerade hon. Den sköna stunden hade gjort henne svettig, och safterna mellan benen klibbade mot insidan av låren. Hon ställde sig åter i duschen och lät det sköna vattnet smeka hennes kropp.

 

Sommaren hade börjat bra, och såhär i mitten av juli hade hon inte haft en enda dag som inte var varm på sina två första semesterveckor. Många dagar hade hon ägnat åt att ligga vid stranden. Hon och Louise, hennes bästa väninna, hade hittat en strand inga andra badare hade sökt sig till. Folk föredrog tydligen att trängas med alla andra vid badplatsen med brygga och hopptorn. Helt ensamma hade dock inte varit. Två tonåringar, de kunde väl vara max 16-17, hade börjat dyka upp där. De höll sig på behörigt avstånd, men Lotta och Louise hade ju lagt märke till deras blickar. De gillade tydligen vad de såg och tyckte väl att det var spännande att spana in ett par kvinnor i bikini. Lotta visste ju att hon såg bra ut, och Louise var ju verkligen värd att titta på. En mörkhårig skönhet med fantastisk kropp, tyckte Lotta. Lite mindre bröst än hennes egna, men vackert rundade och gjorde sig mer än bra i en bikiniöverdel. Lotta hade kommit på sig själv med att snegla en hel del på Louise i den där bikinin. Det hade till och med hänt ett par gånger att hon fantiserat om hur de hade sex med varandra när hon onanerar. Kvinnorna hade tyckt att det var lite roande med de unga killarnas blickar, och de hade inte kunnat låta bli att vicka lite extra på rumporna när de gick ner i vattnet, eller rätta till bikinin mer än nödvändigt innan de la sig på handduken för att sola. De brukade ligga och viska lite om hur grabbarna tittade, och en gång hade Louise petat till Lotta och sagt åt henne att kolla. Killarna var då på väg till vattnet för att svalka av sig, och den ene behövde det tydligen lite extra. I hans badbyxor avtecknade sig ett omisskännligt stånd.

"Den du", viskade Louise och slickade sig lite erotiskt om läpparna. De började fnittra och låg och viskade lite om vad som dolde sig innanför de där badbyxorna. Den hade ju inte sett precis liten ut.

Efter en stund kom killarna upp igen och det svala vattnet hade tydligen gjort nytta, för nu var ståndet borta. Lotta hade ändå inte kunnat låta bli att snegla lite. De blöta byxorna låg ju nu efter badet slickade runt benen och avslöjade en del konturer. 

 

Den här dagen skulle dock Lotta åka ensam till stranden. Louise hade åkt iväg på en dagstripp med sin man, och kunde inte följa med. När hon kom till stranden bredde hon ut en handduk, knäppte upp sin blus och krängde av sig shortsen. Under hade hon den nya bikinin som var betydligt sexigare än den andra konstaterade hon nöjt. Hon kom på sig med att hoppas att killarna skulle komma förbi, så de fick se henne i den. Generat undrade hon vad det var för snuskiga tankar hon egentligen hade, och slog bort dem. Snart doppade hon sig i det sköna vattnet, och tog några simtag innan hon gick upp till handduken. Hon tittade ner och betraktade bikinin, och såg att den nu när den var blöt avslöjade lite mer än vad hon tänkt sig. Bröstvårtorna avtecknades synligt, och trosorna hade glidit in lite mellan blygdläpparna och gett henne en så kallad cameltoe. Hon skulle precis rätta till dem när hon hörde röster och de två bekanta tonåringarna blev synliga. Hon skyndade sig därför att snabbt lägga sig på mage på handduken istället. Killarna slog sig ner på sitt vanliga ställe, och hon kunde nästan känna deras blickar på hennes rumpa. Hon låg vänd bort från dem, och när hon hörde att de gått ner för att bada tänkte hon att hon skulle ge dem nåt att titta på. Hon särade lite på benen så att de skulle kunna se rakt in mellan dem från där de skulle sitta när de kom upp. När hon såg att de var upptagna med att se åt ett annat håll lät hon snabbt ett finger föra ena sidan av trosornas gren lite åt sidan så lite av hennes ena blygläpp syntes. "Vad håller jag på med egentligen?", tänkte hon lite generat, men samtidigt var det lite upphetsande att de skulle se henne. De var ganska tysta när de kommit tillbaka, vilket gjorde att hon anade att de var upptagna med att titta. Tanken fick det att pirra till lite mellan benen, och hon bestämde sig. De skulle få bli de första på minst 15 av manligt kön, förutom Mats då, som fick se hennes bröst. Då skulle de kanske ha nåt att tänka på när de låg hemma och runkade, tänkte hon roat. Hon satte sig upp, lossade på bh:n och släppte de stora brösten fria. Flaskan med solskyddsfaktor låg nära, så hon klämde ut en klick i handen och började smörja in sig. När all kräm var insmord hade bröstvårtorna styvnat av behandlingen och hon la sig på rygg med huvudet mot killarna för att sola. Hon hade solglasögon på sig, så hon kunde kika lite på dem utan att det märktes. De reagerade ju som väntat. Tonårskåta blickar slukade hennes bröst, och hon började känna sig lite kåt själv också. Det var ju faktiskt ganska upphetsande att killarna tittade på henne och kanske fantiserade om vad de ville göra med henne. Antagligen hade de aldrig varit med nån tjej, och definitivt inte nån vuxen kvinna i hennes ålder. De satt där och viskade, men hon kunde inte höra vad de sa eftersom avståndet var för stort. Plötsligt reste de sig och gick iväg bortåt, men lämnade handdukar och allt. Gillade de inte det de såg, tänkte Lotta överraskat. Och lite besviket också om sanningen skulle fram. Men de måste ju komma tillbaka, tänkte hon. De har ju alla grejer här. Hon bestämde sig för ett dopp till och gick ner till vattnet med brösten guppande, fortfarande utan överdelen. Väl nere i vattnet passade hon på att rätta till trosorna, som inte hade suttit så bekvämt efter att hon justerat dem. Med killarnas blickar i minnet kände hon efter innanför dem, och mycket riktigt var springan så fuktig som hon trott. Även trosornas gren hade fått ett litet skikt av halt slem. "Typiskt att inte Mats är hemma nu" , tänkte hon. "Han skulle fått ta mig ikväll, vare sig han ville eller inte. Jag skulle verkligen behöva kuk nu."

När hon kom upp till handduken igen anade, mer än hörde, hon en rörelse bakom buskarna som växte alldeles intill. Hon la sig åter på rygg med brösten i vädret. Snart hörde hon nåt prassla till lite lätt i buskarna och sneglade lite ditåt. I ögonvrån såg hon nåt som rörde sig försiktigt där bakom. På det lilla hon såg av färg kunde hon känna igen tonårskillarnas badbyxor. Så de smög i buskarna för att få se på lite närmare håll… "Undrar om de gör nåt annat också?", tänkte hon, och tanken på vad de kanske gjorde fick det att pirra till. Hon bestämde sig snabbt för att ge dem nåt de nog aldrig sett förut. Hon lät händerna smeka längs magen till brösten, nöp lite lätt i bröstvårtorna och suckade till njutningsfullt. Hennes ena hand letade sin in innanför trosorna och snart låg hon och smekte sig dämpade stön. Tanken på att killarna såg detta förde henne snabbt mot orgasmens rand, och plötsligt kom hon med en aning högre ljud än hon hade tänkt sig. När orgasmens lagt sig tänkte hon att hon ville veta om de verkligen hade gjort nåt mer än bara tittat. Hon reste sig med ryggen mot dem som om hon skulle ner till vattnet. Men istället skyndade hon sig snabbt att komma runt buskarna. Hon hade väl egentligen ingen föreställning om vad hon skulle få se, men vad hon såg var nåt som gjorde henne ganska tänd. När hon fick syn på dem var de ett par meter från henne. Det var mycket riktigt de båda killarna som spanat på henne. Den ene killens snopp hängde lite halvstyv och kladdig, och på marken framför honom låg små vita pölar. Den andre var den av dem hon och Louise hade sett med stånd nån vecka tidigare. Och som de anat så var den ganska stor nu när den inte glömdes innanför ett par badbyxor. Hon hade fullständigt överraskat dem, för när hon rundat buskarna stod killen fortfarande med sin stenhårda praktpjäs i handen och hann inte sluta runka den i tid. Överraskningen måste väl ha gjort sitt, så innan han hann dölja sina förehavanden sprutade en rejäl stråle sperma ur hans kuk, den följdes av flera och en rejäl sats pumpade ut ur grabben. Lotta kände hur den första strålen hade träffat hennes ben, och rann nu ner mot foten. 

"F-f-förlåt…", stammade killarna i kör, samtidigt som de försökte dra upp badbyxorna de hade vid fotknölarna. 

"Jaså, ni gillar att se på äldre kvinnor? Men när ni har fått se mig är det väl inte mer än rätt att jag får se på er?" Lotta tog ett steg närmare och satte sig på huk. "Det var inga små saker ni har, särskilt du", sa hon till killen som sprutat på henne. "Du måste väl ha mätt den nån gång?" Han nickade lite generat. "Hur lång var den då?" Med lite stolthet i rösten svarade han:"Nästan 20 cm." Hon vände sig mot den andre. "Du då?". "18 cm", blev svaret. "Det är ju inte så lite det heller, även att jag inte hann se den i sin fulla storlek. Det är större än min mans. Vill ni göra mig sällskap på min handduk? Vi borde ju kanske lära känna varandra lite bättre nu när vi sett så mycket av varann redan." De såg fortfarande lite chockade ut, men följde med henne och slog sig ner på hennes stora handduk. Hon berättade vad hon hette, och de presenterade sig som Filip och Theo, båda 16. Theo var killen med 20 cm, och som hon misstänkt visade det sig att de båda var oskulder. De hade inte ens fått känna på ett par bröst erkände de rodnande. Lotta förklarade att det verkligen var dags att ändra på det, och sa åt dem att känna på hennes. Tvekande sträckte de ut varsin hand som de la på hennes bröst. De klämde lite lätt, och undersökte smekande med händerna. Hon kunde inte låta bli att njuta av beröringen. Hennes man hade inte smekt brösten på väldigt länge. Theo som verkade va den lite modigare av dem vågade sig även på att nypa lite i bröstvårtan. En ilning av välbehag fortplantade sig ner mellan hennes ben, och hon såg reaktionen i Theos ögon när hon ofrivilligt stönade till. Filip släppte plötsligt hennes bröst, och hon såg hur han försökte skyla ett begynnande stånd. Det gjorde henne lite kåt att hennes kropp fick tonårskuken att styvna. För att han skulle slippa sitta där generad föreslog hon att han skulle gå bort och hämta deras saker så de slapp ligga ända där borta. Han traskade villigt iväg med sitt halvstånd skylt av händerna. Hon vände sig mot Theo som tydligen kunde behärska sig lite mer. "Du reagerade inte som din kompis. Tycker du inte om min kropp?" 

"Jo, då", svarade han. "Men jag försökte tänka på massa annat för att det inte skulle hända samma sak med mig" 

Hon bestämde sig för att retas med honom och la sin hand på hans ben och lät den glida uppåt. Så fort hon kom tillräckligt nära så att hon snuddade till vid hans vilande mandom hårdnade den nästan direkt. Där stod den nu styv i alla sina 20 cm. Den var än mer imponerande såhär på närmare håll. Slät och fin med lite begynnande fjun runt roten. Situationen hade gjort henne ordentligt kåt, och hon ville känna på den.

"Nu när ni fått känna på mig är det väl inte mer än rätt att jag också får känna lite?" 

Han verkade inte kunna få fram nåt svar, men den häftiga andningen sa henne att han väntade på hennes hand. Hon greppade försiktigt kuken. Den kändes len i hennes hand, och han flämtade till när hon sakta drog tillbaka förhuden och blottade hans ollon. Nu kom Theo tillbaka med deras grejer, och om han nu hade lyckats få ståndet att slakna på vägen så var det ogjort arbete. Nu stod hans kuk hård, och hon fick för första gången se även hans 18 cm i full längd. Hans ögon var stora, och det syntes att handen gärna ville ner och sluta sig med ett skönt grepp runt hans styvhet. Hon sa åt honom att komma närmare, och med ena handen runt Theos kuk drog hon Filip ytterligare intill sig. Nu stod han med kuken pekande rakt upp, inte mer än ett par decimeter från hennes ansikte. Med sin fria hand greppade hon den, och nu satt hon och sakta runkade två tonårskillar. Hon böjde sig fram och kysste Filips blottade ollon, lät tungan smeka och hon kunde känna smaken av sperma från hans tidigare utlösning. Snart hade hon hela hans kuk i munnen och sög. Det gick inte att ta miste på att han njöt, av andningen att döma. Efter en stund började hon ana att han snart skulle spruta igen om hon fortsatte. Det ville hon inte riktigt än, så hon vände sig mot Theo som fortfarande satt med kuken i hennes hand. Såhär stor kuk hade hon aldrig haft i sin mun förr, även om hon hade sugit sin stora dildo tidigare. Men det här var ju äkta vara. Hon lutade sig ner mot hans skrev, öppnade munnen stort och lät läpparna omsluta hans kön. Den fyllde hela hennes mun, men det var upphetsande att suga den. Hon blev som besatt av hans stora fina kuk, slickade upp och ner längs skaftet, smekte pungen, och försökte få in så mycket som möjligt i munnen. Snart märkte hon att även han var nära. Hon bad dem ställa sig jämte varandra, och började suga och runka båda växelvis. De stönade ikapp, och ingen av dem hade långt kvar. 

"Kom på mina tuttar", stönade hon, och sekunden efter, med Theos stake i munnen, fick hon ta emot Filips sats över brösten. Ett sista sug, och ett par runktag var allt som behövdes för att även Theo skulle spruta ner henne. Hon kunde känna hur tonårssperman ran ner för hennes bröst.

"Vill ni slicka mig?", frågade hon. "Ni har gjort mig så kåt nu, så jag behöver verkligen en orgasm till."

Theo som fortfarande var den lite modigare av dem nickade. Hon drog av bikinitrosorna och särade på benen. Killarnas tittade storögt på hennes helrakade sköte, som nu glänste av fukt. 

"Kom", viskade hon, och Theo sjönk ner på knä mellan hennes ben. Han böjde sig framåt och lät henne styra hans ansikte rätt. Ovant började han slicka, och hon fick flera gånger styra honom rätt. Till slut kände hon äntligen att hon närmade sig klimax, men precis innan hon rullade över kanten till orgasm hamnade han fel igen, och känslan avtog.

"Kanske Filip vill testa också?", frågade hon, och de två pojkarna bytte plats. Filip började bearbeta henne med tungan, och snart slickade och sög han som om han aldrig gjort nåt annat. "Den killen måste sett mycket porrfilm", hann hon precis tänka innan orgasmen slog till. Han fortsatte att knulla henne med fingret, och hon kunde inte hindra sig från att gå upp i brygga.

"Mer", stönade hon fram och tryckte hans huvud mot sitt bultande kön. Hon låg och njöt som aldrig förr, med en tonårskilles tunga och mun som tillfredsställde henne. Hon vinkade till sig Theo, som med sin nu åter hårda kuk ställde sig på knä jämte hennes ansikte. Hon tog honom i munnen och sög hans stora kuk. Aldrig förr hade hon njutit så mycket av att suga kuk. Hon började närma sig igen, och när hon kände att Theos sperma började spruta i hennes mun kom hon återigen. Hon hade aldrig förr svalt sperma, men nu i orgasmruset ville hon inget hellre än att låta den unga satsen rinna ner i halsen. De låg kvar en stund och pustade ut innan hon sa att hon var tvungen att ge sig av. Killarna såg lite besvikna ut, men när hon frågade om de hade lust att komma hem till henne och hälsa på dagen efter spred sig ett leende i deras ansikten och de försäkrade att de gärna ville det. Hon gick ner till vattnet och sköljde av sperman på brösten och magen innan hon drog på sina kläder för att åka hem.

"Kom nån gång på förmiddagen", sa hon och gav dem en lapp med adressen, och varsin puss på munnen, innan hon började gå mot bilen. Hon kunde inte låta bli att le. Såhär tillfredsställd hade hon inte blivit på många år...

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.