Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/2, 2022 kl. 19:50, av Deeds69

Sambons dotter och pojkvännen...

Del 3 av 4 i serien Sambons dotter

Dags för styvfar att tjuvkika lite igen...

Jag vaknade framåt 10 morgonen efter att min sambo Annas 17-åriga dotter, Elin, hade velat prova att suga min kuk för att få reda på om hon var tillräckligt bra för ge till pojkvännen. 

Anna hade åkt in till stan för att shoppa och fika med en väninna, så jag vänta inte hem henne än på några timmar. Därför kände jag att jag kunde ligga kvar i sängen och dra mig ett tag till. När jag legat en stund hörde jag en lätt knackning på dörren. Den öppnades lite och en röst frågade försiktigt om jag var vaken. Det var Elin, och när hon såg att jag var det öppnade hon dörren helt och kom in. Som vanligt hade hon bara på sig trosor och bh för att reta och egga upp mig. Hon hade ju inte kunnat undgå att märka att det fungerade. Hon gick fram till sin mammas sida av sängen vände ryggen mot mig och satte sig. Innan hennes sexiga rumpa landade på sängkanten hann jag se att hon hade string på sig. Något jag aldrig sett henne i innan. Plötsligt la hon sig ner och kröp in under dubbeltäcket. Hon flyttade sig så nära att hennes bröst tryckte mot min arm.

"Runkar du?", frågade hon. 

"Varför skulle jag göra det?" 

"Jag tänkte att du kanske tänkte på igår kväll. Jag var inte så bra då alltså?" 

"Det märkte du väl själv att du var på det du fick torka upp? Jag kan lova dig att han inte kommer att bli besviken." 

"Jag fick en del på hakan också", fnissade hon. "Jag smakade på det. Och det tände mig, så jag fick smeka mig igen." 

"Jaså, du kanske vill göra om det nu då? Och få smaka ännu mer."

"Nä, för jag ska till min kille nu. Och då får jag smaka hans" 

Hon hoppade upp ur sängen och lämnade sovrummet med sin fina häck vickade extra mycket. Jag kunde inte låta bli att känna ett sting av svartsjuka när jag tänkte på att det istället skulle vara killens stora kuk hon sög på, och som hon fick i sin fina fitta som jag önskade att jag nån gång skulle få känna. 

Nån vecka senare skulle min sambo ha jouren på sjukhuset hon jobbade på. Det innebar att hon skulle vara borta hemifrån ett dygn, och hela lördagen skulle det bara vara jag och Elin hemma. På fredagen kom Elin ut till mig i köket när jag stod och diskade och sa att hennes kille skulle komma hit på lördagen, och bad mig hålla mig borta. Åtminstone synligt, så att i alla fall killen skulle tro att de var ensamma i huset. 

"Men kanske lämnar jag min dörr lite öppen ifall det kommer nån fluktande snuskgubbe", sa hon lite sensuellt samtidigt som brösten ströks lätt mot min arm. Som vanligt började det ju att reagera i byxorna.

Vid tvåtiden satt jag i soffan och slökollade på tv när Elin dök upp iklädd ett par tajta jeans och sexig topp. För en gångs skulle hade hon bh under när vi var ensamma. 

"Försvinn nu", sa hon. "Gå in i ert sovrum eller nåt. Han vågar aldrig knulla om han vet att nån annan är hemma." 

Jag ville ju inte förvägra henne nåt sånt skönt, även om jag helst hade sett att det var jag som gav henne det, så jag gjorde som hon sa. Jag låg på sängen och läste när det en liten stund senare ringde på dörren. Elin gick och öppnade, och snart kunde jag höra hur det kysstes där ute i hallen. 

"Kom vi går in till mitt rum" sa Elin, och ljuden försvann från hallen. Trots att hennes rum låg vägg i vägg med vårt sovrum kunde jag inte höra nåt där inifrån. Jag blev mer och mer nyfiken, och efter en stund kunde jag inte hålla mig, så jag smög ut i hallen och bort till Elins dörr. Som hon hade sagt så hade hon inte stängt igen dörren helt, så det fanns en liten springa som jag nu kikade in i. Där låg de på sängen och grovhånglade. De hade inte slösat nån tid för de låg redan i bara underkläder. Killen smekte henne på brösten utanpå bh:n, och jag kunde se att han gillade det för det hade redan bildats en ganska stor bula i hans kalsonger. Snart hade de lyckats smeka av varandra alla kläder och jag såg att Elin inte hade överdrivit killens storlek. En kuk i format xl läg nu i Elins lilla hand som sakta runkade den. Killens hand hade nu hittat in mellan hennes ben och växlade mellan att smeka klittan och att knulla henne med två fingrar. Elins stön ökade och snart kom hon gnyende. Den tjejen hade verkligen lätt för att komma. Killen kysste sig ner längs hennes kropp och snart låg han mellan hennes ben och slickade hennes fina fitta. Elin vände sin blick mot dörren, och när hon fick syn på mig log hon, och med blicken fäst i mina ögon började hon slicka sig sensuellt om läpparna och smeka sina bröst. Snart kom hon igen med höga stön. Hon bad killen lägga sig på rygg, för nu skulle han få en överraskning. Med kuken i vädret låg han nu, och Elin satt på knä lite på sidan så att jag kunde se allt. Hon började att runka lite sakta och smaka med läppar och tunga på ollonet, men ganska snart lät hon så mycket hon kunde glida in i munnen. Det var nog bara en tredjedel av den stora kuken. Men hon sög ordentligt och han såg ju inte ut att lida precis. Efter en stund ändrade hon plötsligt ställning, och nu stod hon på knä med benen isär och rumpan vänd mot mig. Jag såg rakt in på hennes härliga fitta som glänste av safter. Det var tydligt att hon ville att jag skulle se. Jag stod med kuken som nu var ordentligt hård och fantiserade om att trycka in den i henne som hon stod nu och sög. Efter en stund flyttade hon sig uppåt och sjönk ner på kuken. Hon måste ha varit ordentligt våt så lätt som den gled in. Jag stod och såg hur den gled ut och in i henne medan hennes rumpa guppade upp och ner. Jag måste ha sett det ur precis samma vinkel som hon måste sett sin mamma ridit mig nån vecka tidigare. När hon efter att ha ridit en stund ställde sig på alla fyra vänd mot dörren började jag ana att hon ville ge mig en likadan show som hon själv fått.

"Ta mig bakifrån", sa hon samtidigt som hon såg mig i ögonen. Jag skyndade mig att tyst skjuta igen dörren så jag inte skulle synas. Genom den minimala springa som var kvar kunde jag ändå se hennes njutningsfulla ansiktsuttryck och höra hennes lustfyllda stön när han trängde in i henne. De stora brösten gungade i takt med stötarna, och det tillsammans med hennes höga stön blev för mycket för mig för att hålla mig. Jag var tvungen att fånga upp satsen i handen så att det inte skulle hamna på golvet, och jag trodde aldrig att det skulle sluta spruta. Så tyst jag kunde smög jag in i badrummet och torkade av mig på en handduk. Men jag hade inte fått nog. Jag ville se mer av henne bli knullad. Jag smög tillbaka till dörren och kom lagom till att se henne dra sig från hans kuk och lägga sig på rygg med brett särade ben. Även denna gång med huvudet åt mitt håll. Killen la sig mellan hennes ben och jag såg hur han förde in sin stora kuk och började jucka. Först sakta men snabbt ökade han takten. Hon nästan skrek av njutning. Givetvis blev min egen kuk hård i min hand igen. Jag kunde se kuken glida in och ut och plötsligt stönade hon fram:

"Jag vill suga dig när du kommer." 

Han fortsatte en kort stund, och sen drog han sig ur och satte kuken framför hennes ansikte. Hon började genast suga den, och snart sprutade han både i munnen och ansiktet. Jag såg hur hon svalde och även slickade i sig det runt munnen. Jag kände att jag behövde avsluta en gång till, så jag smet in i badrummet igen. När jag stod där och höll på som bäst öppnades dörren och Elin kom in. Förfarande helt naken. Hennes blick riktades mot mitt stånd och hon flinade lite när hon sa:

"Gillade du det du såg? Bry dig inte om mig. Jag ska bara tvätta av ansiktet."

Hon gick fram till handfatet och tvättade av sperman. När hon var klar lät hon händerna smeka ett par gånger över brösten och nöp lite lätt i bröstvårtorna. Vänd mot mig lät hon sen ett finger glida upp mellan benen. Hon stönade till lite svagt, och tog sen fingret och stoppade det i min mun. Jag sög girot i mig av hennes safter som smakade härligt. 

"Här får du nåt att tänka på när du fortsätter", sa hon och blinkade med ögat. Men du får nog göra det i ert sovrum och inte här."

När hon gått in i sitt rum igen smög jag in i sovrummet, där jag fick ytterligare en härlig orgasm, med smaken av Elin i min mun. Jag slumrade till lite, och vaknade av att Elin återigen stönade högt i rummet jämte. Men den gången fick de knulla utan åskådare. Istället låg jag bara och njöt av hennes stönande.

 

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Ronneby

WOW vilken otroligt underbar serie.

3/2 kl. 01:20