Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/3, 2022 kl. 14:34, av John

För allra första gången

Del 3 av 3 i serien Syskonkärlek

Förbjuden kärlek mellan en bror och en syster.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

33 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Danne_boi

Sträckläste hela serien, länge sedan jag kom så mkt! Man vill verkligen befinna sig i deras värld ???? Önskar att ja hade en kåt snygg syster åxå..

5/6, 2022 kl. 12:33

#4

mx55

Fortsatt fint och bra skrivet. Du har dessutom med en av de bästa saker jag vet i sexnoveller. En beskrivning av vardagen runt allt sex. Allt för många noveller saknar det. Snyggt jobbat!

Ang incest så tror jag att det, som alltid, är viktigt att hålla isär fiktion och verklighet - porr och verkligt sex. I verkligheten så är incestuösa relationer ofta förknippade med övergrepp. Det är föräldrar som utnyttjar sina barn, eller ett äldre syskon som utnyttjar ett yngre. Således är det ganska rimligt att incest är förbjudet.

Det hindrar ju såklart inte att det skulle kunna finnas relationer av den här typen. Och det hindrar definitivt inte att vi fantiserar om det :)

5/3, 2022 kl. 09:41

#3

John

@MalmöLars: Tack. :)

Nej incest är lika förbjudet oavsett om det blir barn eller inte. Det är straffbart även om det sker frivilligt. Det förutsätter att någon har intresse att anmäla det så klart. Likväl tycker jag det är vars och ens ensak förutsatt att det är just frivilligt och inte övergrepp.

Att skaffa barn är en annan sak. Jag är inte så insatt men det lär öka risken för missbildningar. Kanske inte enstaka gånger och ökar säkert mer vid mer långvarig inavel. Dessutom utsätter man barnen som inte kan få veta eller måste hålla hemligt vilka som är båda föräldrarna.

Så i grunden är lagen till för att skydda barnen som jag ser det.

4/3, 2022 kl. 12:05

#2

MalmöLars

Underbart, syskonkärlek må vara förbjuden men det gäller väl bara barnalstrande

4/3, 2022 kl. 11:26

#1

Hailey

Underbar, mjuk och sensuell berättelse. Du lämnar inte din "fanclub" besviken.

3/3, 2022 kl. 17:43