Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/3, 2022 kl. 00:43, av mx55

EMMA 2 Del 7: Inget tillsammans, va?

Del 7 av 15 i serien EMMA Ett sexuellt galet sommarlov

– De gör inget tillsammans va? Alla fyra alltså? Emmas första känsla var en av ren panik. ”Visste han något?” När hon lugnat sig tänkte hon istället: "Varför inte?". Med tanke på vad de båda syskonskarorna gjorde med varandra, så borde de kanske det.

Efter två lite kortare delar kommer här ett långt och actionpackat avsnitt. Önskar er en trevlig och skön helg!

 

Alice orkade knappt titta på Emy. Hon satt inklämd mellan de två systrarna i den gamla Volvons baksäte. Tim och Oliver hade även denna morgon kommit och hämtat henne och de två systrarna. Hon hade faktiskt funderat på att stanna hemma. Det kändes inte roligt längre. Hon fattade inte hur Emy kunde gå till fucking Hannes. Såklart hade hon sett deras blickar men trodde aldrig att de skulle göra något. Vad hade han som inte hon hade? Varför var alla jävla bi-tjejer, förr eller senare, tvungna att kasta sig framför en kuk? Kunde inte lesbiska som henne bara få ha dem ifred?

Efter att bilen parkerade på husets uppfart sprang de båda systrarna direkt in genom dörren. Alice å andra sidan blev stående kvar på förstukvisten. Med en tung suck satte hon sig på trappen. Hon satte armbågarna mot knäna och lutade huvudet mot sina händer.
– Är det här du sitter? Hördes Emmas röst bakom henne.
– Jo, frustade hon.
– Hur är det?
– Emy.

Något annat behövde inte sägas. Emma satte sig bredvid sin vän och såg på henne. Hon skulle vilja påpeka att Alice faktiskt hade kunnat ta tag i Emy innan Hannes gjort det. Men hon lät bli. Det hade bara varit taskigt.
– Vill du gå en sväng? frågade hon istället.

Emma tyckte att det var skönt att dra på sig tygskorna och hoodien och ge sig ut. Alice fick låna Emmas vindjacka och tillsammans började de att gå längst med vägen mot Öttum. De följde vägen mot det lilla samhället och svängde sedan in på banvallen. 
– Alltså jag fattar inte, sa Alice slutligen.
– Varför Hannes?
Emma ryckte på axlarna.
– De har ju spanat in varandra i en månad typ.
– Jag vet! Men hon har spanat in mig också. Och jag henne.
– Så. Varför just nu? fortsatte hon. 
– Ingen aning, svarade Emma och ryckte på axlarna. 
– Någon av dem kanske föreslog det. För att de var ensamma?
– Hmm. Kanske, svarade Alice.
– Men ändå.

De gick i tystnad ett tag tills de kom fram till den lilla fågeldammen. De gick ut på träplattformen och följde de olika fåglarna med blicken.
– Jag borde lagt in en stöt tidigare eller hur?
– Jo. Antar det, svarade Emma med en suck.
– Fast jag vill ju inte överge dig.
– Äh. Det är lugnt. Du hade inte behövt tänka på det, svarade Emma.
– Jag klarar mig, sa hon sedan med ett leende.
– Ja, svarade Alice och skrattade till.
– Du kan ju bara ta över Hannes om han känner sig ensam.
– Haha. Jättekul, svarade Emma.

– Fast visst vore ett intressant experiment? sa Alice.
– Se vem av er han tar om han får välja?
– Nä, skrattade Emma.
– Det kommer jag inte gå med på.
– Nähä. Mycket hjälp man fick av dig då, svarade Alice låtsassurt.
– Förlåt då. Vill bara inte tävla med Emy om min bror.
– Du är bara rädd att han väljer henne istället för sin incestslampa.
– Tror inte storebror kan låta bli sin lillasysters trånga små incesthål faktiskt, svarade Emma och log min sin bästis.

– Är det så ni pratar? sa Alice efter en stunds tystnad.
– Är det därför ni säger storebror och lillasyster när ni retas med varandra?
– Ja. Typ. Det är våra dom-namn eller nått’ i den stilen.
Alice svarade med att skaka på huvudet och började gå tillbaka till vägen igen.
– Jag fattar inte riktigt det där, sa hon sedan.
– Eller. På pappret gör jag väl det. Men samtidigt inte.
– Ibland känns det som att jag inte förstår det heller, sa Emma.
Alice suckade och släpade sina röda converse längst med träplankorna.

När de kom ut i Kvänum gick de bort till ICA-butiken och plockade på sig en kundkorg. Eftersom att Hannes klagat över utbudet dagen innan, la Emma ett paket Mamma Scans köttbullar i korgen, innan hon slängde i några tunna quornskivor till sig själv. Eftersom att hon och Alice tagit slut på all keso fick det bli en till burk av den. Emma såg upp när Alice slängde ner en påse potatisgratäng och en påse quornfiléer i den röda korgen. Hon försvann igen och kom ett par minuter senare tillbaka med romansallad, tomater, rädisor och gurka. 
– Tänkte du fixa middagen idag? frågade Emma även om frågan var ganska överflödig.
– Yes. Hannes och Emy gjorde ju ett så fantastiskt jobb igår, sa Alice sarkastiskt och gick iväg igen.
Emma följde efter in bland hyllorna och stannade bakom henne vid de kalla såserna. Hon hörde en smäll och såg ner i korgen där en burk bea just landade ovanpå salladen. Sedan hörde hon ett frustrerat morrande från en av hyllorna invid.
– Fan! De har aldrig knorr.
– Va? svarade Emma samtidigt som hennes rödhåriga vän uppenbarade sig i gången.
– Ja! Det är den enda rödvinssåsen som är vegetarisk. All annan har fucking köttbuljong i sig, muttrade hon och gick in bland pulversåserna igen.
– Bläe! hörde Emma henne sedan ropa därinifrån.

De packade ner läsk och maten i varsina påsar och började långsamt att gå längst med den asfalterade vägen mot Öttum.
– Jag borde fan stjäla henne från honom, sa Alice efter några minuters tystnad.
– Lycka till.
– I can do it!
Emma fnissade.
– Klart du kan älskling.
– Tror du inte jag har en chans?
Emma funderade lite.
– Jo. Du kan nog faktiskt ha en chans. Hon är helt klart tänd på dig också.
– Hade ju sugit att behöva dela henne, men det här verkar ju vara ”the family of polly” så …
Emma svarade med att återigen skratta.


Hannes kommenterade inte ens närvaron av köttbullarna även om han la några stycken på en macka med rödbetssallad. Innan hon gjorde iordning en macka till sig själv la Alice ner filéerna i en marinad som hon ställde i kylskåpet. Sedan log hon lite flirtigt mot Emy och satte sig mitt emot Emma.

Efter lunch fortsatte de båda paren med sina olika aktiviteter medan Emma och Alice klev ner i badtunnan. De satt nakna i det varma vattnet men gjorde inget sexuellt med varandra. Det kändes som att Alice tappat suget. Emma förstod henne och ville inte pressa henne till något även om hon såklart blev lite småkåt av att sitta naken tillsammans med den söta, rödhåriga tjejen. 
– Alltså. Jag har fan varit tänd på henne sedan i åttan, suckade Alice igen.
– Jag vet. Det suger.
– Och så när det väl händer något så kommer hennes lillasyster med.
– Jag vet. Det är helt galet.
– You don’t say? svarade Alice bittert.
Emma ryckte på axlarna.
– Så hur ska du stjäla tillbaka henne då?
– Jag vet inte. Men jag ska fan komma på något.

En halvtimme senare hade de klivit upp ur badtunnan och duschat av sig. Alice ställde sig i köket och började fixa till maten medan Emma satte sig vid matbordet och kollade igenom sina sociala medier. Det var några idiotiska troll på Twitter och några dumma AITAs på Reddit. Alexanders instastories var fortfarande fyllda med bilder på räkor och annat som, enligt Emma, helst borde ha fått stanna kvar i havet. Hon tryckte upp Williams profil igen men han verkade ha gått helt offline över sommaren. Hon funderade på att skriva något till honom men lät bli. Däremot skickade hon iväg ett par hjärtan som svar på en bild där Lola och den mörkhåriga tjejen hånglade med varandra.

Alice lämnade för en stund spisen och satte sig mitt emot Emma.
– Vad gör du?
– Instagram.
– Något kul.
– Nä. Alex som äter död fisk på Smögen typ.
– Han borde slicka fitta istället.
Emma svarade ett förvånat skratt.
– Han hade gärna fått slicka min.
– Fast det lär ju inte hända på ett tag, tillade hon sedan med en djup suck.
– Nä. Lär väl inte det, svarade Alice.
– Är han verkligen så bra?
– Hans kuk är typ enorm!
– Fast är det allt?
– Nej. Men han vet hur han använder den också.
Alice fnissade till och såg på Emma med ett stort leende.
– Ja. Det såg ut så på filmen.
– Hur känns det?
– Alltså det är helt otroligt, svarade hon.
– Så fort jag fått två kukar i mig kan jag typ inte sluta komma.
– Synd att jag är så tight där bak. Annars hade det varit kul att prova.
– Du får börja jobba dig uppåt med en liten plugg eller något. Jag kan hjälpa dig.
– Hm. Kanske. 
– Det säger du alltid.
– Vet. men känns lite läskigt att få något mer än ett finger där.
– Det är det inte. Det är skitskönt. Även med en dildo.

De båda tjejerna stirrade återigen ner i sina telefoner ett tag. Alice såg ut att skriva något och Emma plockade fram den hårt krypterade filmsekvensen som visade hur hon fick sin första dubbelmacka. Hon hade suttit i en fåtölj och filmat sig själv genom en spegel. Hennes båda simkompisar Alexander och William stod för knullandet. Hon hade ljudet avstängt och såg på hur deras kukar pumpade in och ut i henne. Hur Alex stora kuk töjde ut hennes anal medan Williams något mindre rörde sig i hennes fitta. Strax efter att hon slutat filma hade de flyttat över till sängen och killarna hade bytt plats. 

Hon vände telefonen mot Alice som tittade upp på skärmen.
– Alltså det där är så jävla hett att se på, sa hon efter några sekunder.
– Du har inga filmer på dig och, ja …
¬– Mina bröder?
Alice nickade.
– Nej. Och tror inte jag ska ha bildbevis på vad vi gör faktiskt.
– Synd. Hade gärna sett det.
– Du får sätta dig och titta på någon gång då.
– Nä. Aldrig! Ewe, sa hon och rös till.
– Jag vill bara se kukar på bild. Inte på riktigt.
Emma fnissade till åt sin väns reaktion.
– Vet. Retades bara.
– Blä, svarade Alice och räckte ut tungan.

När Alice gått tillbaka till spisen öppnade Emma snapchat. Det första hon möttes av var en bild på Lelah och hennes bror Simon. Den var dekorerad med hjärtan och texten ”best bro in the world”. 

> So you’re getting his cock again then?

> Hahah. Yea. Actually I do.
> We hoked up yesterday.
> I’m doing one of my old fuck buddies too but just felt I needed Simon again.

Emma log när hon såg raden av inkommande meddelanden.
> Well. Incest is the best, svarade hon och la till en rad skrattande ansikten.
> Init though, kom snabbt Lelahs svar.
> Trust you’re getting some too. 
> Yea. And it’s fucking amazing. 
> You should try a double. 
> Nah. Haven had anything through my back door and don’t feel like having it anytime soon. 
> Your loss, skrev Emma. 
Hon la till några skrattade ansikten för att visa att hon skämtade. 
> Iit’s not for everyone. 

Hon hade använt den hårt krypterade appen signal för att skriva till Lelah. Hon visste inte om den engelska sextonåringen hade några andra kontakter där men det var enbart där som Emma kände sig bekväm med att diskutera syskonsex. Det var också där hon skickade sina nakenbilder. 

Innan hon släckte telefonen bytte hon tillbaka till Snapchat och drog upp kartan. Enligt den var Alexander i Smögen och Oskar någonstans i skogen vid Alingsås. Hon visste att han hade sommarhus där. Hon kollade runt efter William men han tycktes inte dela position med henne. ”Varför skulle han göra det?”, tänkte hon och reste sig från sin stol. 

Hon gick fram till köksskåpen och tog ner tallrikar så att hon kunde börja duka bordet. Samtidigt tog Alice ut potatisgratängen ur ugnen. Hon ställde den på den lilla köksön och la upp qurnen på en stor talrik. Sedan gick Emma upp på övervåningen för att tala om för alla att det var mat.
– Wow, sa Emy imponerat.
– Tja, svarade Alice.
– Tänkte att vi skulle göra något riktigt istället för snabbmat.
– Så därför tog ni halvfabrikat och värmde i ugnen, svarade Hannes kaxigt. 
– Falafel är också skitgott, flikade Emma in för att rädda situationen. Hon tyckte faktiskt att Alice var lite orättvis. 
– Ja. Fast de skulle ju laga mat.
– Jo. Fast vi glömde liksom bort det, svarade Emy.
– Och du klagade ju knappast igår.
– Nä. Men …
– Släpp det Alice, sa Emma lågt. 
– Vi har fixat bra mat idag och falafel är fortfarande jättegott.
– Guess, svarade hon och satte besticken i en quornfilé.

När Tim och Oliver punktligt kommit och hämtat tjejerna tänkte Emma att Alice nog skulle behöva jobba väldigt hårt och, kanske framför allt, bete sig bättre om hon ens skulle vara i närheten av att ha en chans med Emy.

- - -

> Kommer inte idag. Har fått annat att fixa med. Berättar mer senare.

Klockan på mobilens låsskärm visade 08:12 när Emma lyfte upp telefonen från laddplattan på skrivbordet. Hon hade precis tagit en dusch och tänkte nu klä på sig något innan hon skulle försöka hinna äta frukost tillsammans med sina föräldrar. Nu stod hon och stirrade på orden på skärmen. ”Vad hade dykt upp som var så viktigt att Alice inte kunde komma?”

– Har ni kompisar här idag också? frågade Erik en stund senare när hon satt sig på sin plats vid köksbordet. 
Hon hade tagit två mackor med ost och gurka och gjort iordning en mugg te. Själv satt han med en halv mugg kaffe framför sig och bläddrade igenom nyheterna på sin mobil. Samtidigt försökte han planerade dagen med sin fru.
– Mmm, väste hon fram samtidigt som hon tuggade ur det sista bettet av smörgåsen. Hon svalde en klunk te.
– Tror alla kommer förutom Alice. Hon hade något för sig.
– Även Emy?
– Ja. Antar det, svarade hon och ryckte på axlarna.
– Har hon något att göra när hon är här då? Kan inte vara kul att bara sitta själv, sa hennes mamma.
Emma ryckte på axlarna igen och svalde det sista teet.
– De senaste dagarna har hon mest spenderat tiden i Hannes säng tror jag, sa hon sedan.

Reaktionen var lika fantastisk som förväntad. Eriks nervösa skratt och Elisabets höjda ögonbryn och rodnande ansikte.
– Okej, sa Erik till sist.
– De gör inget tillsammans va? Alla fyra alltså?
Den här gången var det Emma som såg chockad ut. Hennes första känsla var en blandning av ren skräck och panik. ”Visste han något?” Sedan stirrade hon rakt på honom.
– Ewwe, pappa. Ew, ew, ew.
Sedan skakade hon på huvudet.
– Det var ett skämt Emma, sa hani en klassisk ”har du ingen humor”-ton.
– Ändå, svarade hon.
– Uurgh.
Hon var faktiskt nästan lite stolt över grimasen hon lyckades få fram över ansiktet innan hon lämnade köket samtidigt som hon skakade på huvudet.
– Urrghhe!

– Allvarligt? sa Elisabet i en frågande ton och tittade på sin man.
– Jag vet, svarade han urskuldande.
– Men det var ju kul att få vinna över henne i frispråkighet någon gång.
Elisabet såg på sin man och skrattade.
– Ja. Så går det ju också att se på det.


> Tycker inte lillasyster längre om syskonsex?
> Tycker du att det är äckligt att få storebrors kuk långt ner i halsen eller i din tighta röv?

”Käften Hannes”, var allt hon ville säga.
> Nej. Men det kan ju inte pappa få veta.
> Eller tycker du att jag skulle berätta om vilken liten incestslampa hans dotter är?
> Kanske också tala om vilket jävla pervo hennes storebror är som utnyttjar det? Om hur han binder fast och knullar henne? 
> Kanske om hur han tar henne i röven och djupt ner i halsen på köksbordet?
> Eller om hur hennes bröder ser till att hon har kuk i fitta och röv samtidigt?

Det tog flera minuter innan Emma fick något svar. Hon började bli rädd att hon gått över gränsen.
> Nej. Att du ens skämtar om det gör mig faktiskt illamående.
Hon läste svaret och stannade upp med fingret över det virtuella tangentbordet som fyllde den nedre halvan av mobilskärmen.
> Mig också faktiskt. Förlåt, svarade hon.
> Lugnt. Antar att jag fick vad jag förtjänade, svarade han.
> Snyggt räddat förresten, skrev han sedan och fortsatte.
> Jag hade fått panik.
> Fick det först. Trodde fan mitt liv var över.
> Jag med. 
> Du tyckte inte att jag spelade över då?
> Kanske lite överdrivet. Men du tog ju inte det han sa på allvar. Eller hur? Du skämtade typ om hur äckligt dåligt hans skämt var.
> Antar det.
> Fast jag kände mig rätt överdriven.
> Det är lugnt. Han lär ju knappast tänka ”oj vad äcklad hon blev. Det är säkert något skumt med det”
Emma skrattade högt åt Hannes meddelande.
> Sant. 

Hon slängde iväg ett par skrattande ansikten och la ifrån sig telefonen på skrivbordet. Hon hörde hur den plingade till när den fick kontakt med den svarta platta som försörjde den med ström. Hur hon än vände på det hade hon ändå ingen bra känsla i kroppen. Ingen bra känsla alls! Och snart skulle Miranda och Emy vara här. ”Kanske bäst att jag bara går och lägger mig igen”, tänkte hon sedan men reste sig ändå upp och gick ut genom sin dörr för att säga ”hej då” till sina föräldrar.

När de åkt blev hon sittande framför de sista delarna av Morgonstudion. När de båda brödernas bil lämnat av sin last gjorde hon sig beredd att säga hej till Emy och Miranda men istället var det bara Hannes som kom upp på övervåningen. 
– Var är de andra?
– Emy följde inte med idag och Filip och Miranda skulle gå en sväng sa de.
– Alice var inte heller med, sa han sedan tankfullt.
– Nä. Hon skrev till mig att något annat kommit upp.
– Hm, sa Hannes.
– Emy messade mig precis och bad om ursäkt men hon ville vila lite.
De två syskonen tittade på varandra.
– Tänker du samma sak som jag B1, sa Emma sedan.
– Jag tror det B2, svarade Hannes och de båda brast ut i ett gapskratt.

– Så Alice lyckades att få henne för sig själv trots allt då? sa hon sedan.
– Det verkar faktiskt så, svarade Hannes och fortsatte.
– Ganska förvånande med tanke på hur hon betedde sig igår.
– Verkligen, svarade Emma.
– Snacka om att vara svartsjuk.
– Ja, svarade Hannes.
– Var nästan lite tragiskt att se.
– Vet. Trodde hon bränt alla chanser.
– Tydligen inte.

De blev sittande på soffan med ögonen slött fixerade på skärmen där någon hurtig människa höll i morgongymnastiken. 
– Så ingen morgongymnastik för dig och Emy då?
– Nej. Tydligen inte, svarade Hannes och skrattade till genom nästan.
– Och ingen för dig heller.
– Nä. Fast jag och Alice har knappast gymnastik.
– Inte vi heller faktiskt. 
– Nä. Känner jag dig rätt så är det väl du som gör det mesta av jobbet.
– Kanske. Men hon är rätt bra på att jobba hon också. Hon ligger inte bara och tar emot som den andra tjejen jag ligger med. 

Emma blev osäker på vad hon skulle säga nu. Hon hade inte förväntat sig att bli refererad till som ”den andra tjejen” han låg med.
– Hur känns det att bli lämnad av dina älskare då Emma?
– Det suger, svarade hon.
– Hur känner du?
Han ryckte på axlarna.
– Ja. Det är rätt kasst faktiskt.

Hannes flyttade sin blick från tv-skärmen och fästa den vid sin systers nakna fötter. Därifrån lät han den glida över benen som kläddes av ett par svarta Adidas-byxor och över överkroppen och det ljusblåa linne som hon hade på sig. När han kom upp till hennes ansikte vände Emma sig mot honom och mötte hans blick.
– Vad tänker du på?
– Att det är synd att vi inte kan göra något.
– Varför kan vi inte det?
– För att vi är syskon? sa han frågande.
– Och? svarade hon.
– Men storebröder och lillasystrar ska inte ligga med varandra, sa han bestämt.
– Det är incest.
– Vadå då? svarade hon.
– Det gör väl inget?
– Så du skulle ställa upp får din kåta storebror då? Skulle du låta honom knulla dig? Skulle du lägga dig och ta emot din storebrors kuk.
– Klart jag skulle. Jag är redan lillebrors knullsyster. Men han är ju upptagen.
– Du är en sån’ incestslampa Emma. Jag ska fylla alla dina hål med min storebrorskuk. 
– Ja, ja. Gör det! Jag vill känna dig överallt.
Emma tänkte att det här snacket borde vara gammalt och gjort vid det här laget, men det tände henne fortfarande och tydligen gick Hannes också igång på det. 

Hon sköt undan bordet lite med fötterna och gled ner från soffan och satte sig på knä mellan Hannes ben. Sedan lät hon handen glida utanpå hans byxor och över hans allt mer hårdnande kuk. Hon lät fingrarna glida upp till byxlinningen innan hon satte händerna över skärpet och drog upp det. Omedelbart efteråt så öppnade hon också byxknappen och drog ner dragkedjan i de mörkblåa jeans som han hade på sig. 

Jeansen hamnade snart nere vid hans fötter och de följdes snabbt av hans svarta boxers. Innan han hann protestera kände han hur hennes tunga gled längst med det halvhårda skaftet och hur ollonet gled in i hennes mun.
– Seriöst Emma, sa han dock.
– Vi kan inte göra det här nu.
Han försökte putta bort hennes ansikte från kuken och när hon släppt den med munnen fortsatte han att prata.
– Filip och Miranda kan komma närsomhelst. Vi vet inte ens vart de är.

Emma stannade upp med tungan vilande mot sin storebrors ollon. ”Det kan vi väl vist”, tänkte hon. ”Hade inte Alice rätt?”, fortsatte hon sin tankebana. ”Det är ju knappast som att Miranda kommer bli äcklad eller arg.”
– Vill du veta en hemlighet storebror? Svarade hon därför med en docksöt röst och ett sött leende. 
– Vaddå?
– Miranda och Emy ligger med varandra.

Emma höll fortfarande i Hannes kuk och kunde känna hur den ryckte till och blev lite hårdare av orden.
– Va? frågade han.
– Hur vet du det?
– Alice berättade det. Hon har haft trekant med dem.
Hon kände hur kuken hårdnade lite till.
– Det var som …
– Seriöst?
– Jupp. Helt seriöst, svarade hon honom och släppte för en stund kuken.
– Vet Filip?
Hon skakade på huvudet.
– Tror inte det. Han borde sagt något i så fall. 
Hannes nickade och stönade sedan till när Emma greppade kuken igen.
– Vet Tim och Oliver om det här? fick han ändå fram mellan hennes runktag. 
– Klart de gör! utbrast hon med ett skratt.
– De ligger med dem också.

Emma kände hur Hannes kuk växte sig ännu lite hårdare. Kuken stod stenhård och förhuden hade glidit långt ner över ollonet. Hon försökte att slött runka kuken men det gick nästan inte att flytta huden.
– Så Tim och Oliver knullar sina systrar?
– Japp, svarade hon och satte sin mun över sin storebrors kuk.
– Ååååhhee, suckade han och satte händerna över sin lillasysters bakhuvud och tryckte till.

Emma kände trycket och försökte sänka sig längre ner på Hannes skaft. Hon hade kuken nästan hela vägen mot svalget och var rädd att det skulle göra ont för honom om hon lät den gå längre. Men när han fortsatte att trycka på så lät hon kuken glida ner i hennes hals och stannade inte förrän hennes näsa slog emot hans hud. Efter att han hållit fast henne där i ett par sekunder så reste hon sig upp från honom och drog in luft.
– Går du igång på tanken storebror? Ser du framför dig hur Emy tar emot någon av sina bröders kukar? Eller lilla Miranda? 
Hannes svarade med att sätta händerna runt Emmas ansikte och trycka ner henne mot sin kuk igen. Hon studsade upp och ner över skaftet i några sekunder innan han släppte henne.
– Vet du var jag vill göra storebror? sa hon efter att hon dragit några andetag.
Han skakade på huvudet.
– Jag vill dyka in med ansiktet mellan Mirandas lår och slicka hennes fitta samtidigt som lillebror knullar min fitta bakifrån. 
– Jävla incestslampa, väste han fram mellan korta andetag och tog tag runt hennes ansikte igen.

Han höll Emma i ett hårt grepp och styrde hennes huvud i snabb takt över kuken. Hon gjorde sitt bästa för att röra sig i samma takt som honom så att hon inte skulle få ont i nacken. Efter ungefär tjugo sekunder släppte han greppet om henne och hon lyfte sig från honom för att dra in mer luft. När hon andats klart drog han upp henne under armarna. Emma följde med av egen maskin tills hon blev stående framför honom.

Utan omsvep drog hon av sig sina kläder och slängde dem i en hög på golvet. Samtidigt klev Hannes ur sina byxor och kastade den svarta t-shirten över huvudet. Sedan ställde sig Emma på alla fyra i soffan och särade lätt på benen.

– Aaaarrghhee, sötnade hon när hannes lät sin kuk glida upp i henne. 
– Jaaa.
Han drog tag i hennes hår och klämde ihop det till en tofs innan han drog det mot sig. Emma följde med och spände nacken så att det inte skulle göra allt för ont när han drog i det. Sedan skrek hon till när Hannes började göra våldsamma stötar i henne. 

Emma stod på alla fyra på den gula tygsoffan och tog emot sin storebrors hårda påsättning. Han stod på knä mellan hennes särade ben och höll henne stadigt fast i håret samtidigt som han stötte sin kuk upp i hennes fitta. Efter ungefär fem minuter drog han sig ur henne och reste sig upp. 
– Vänta en sekund, sa han sedan och började gå mot sitt rum.

Emma lutade sig framåt och låg kvar med rumpan uppåt och försökte få kontroll på andningen. Hon var upphetsad men också lite förvånad. Hon hade inte riktigt anat att Hannes skulle gå igång så mycket på att de fyra syskonen låg med varandra.

Det hann gå knappt en minut innan han kom tillbaka med en flaska glidmedel. Emma fortsatte att halvligga med pannan lutat mot sina underarmar samtidigt som Hannes började att hälla ut den hala vätskan över hennes bakre öppning. Hon stönade när hon kände hur ett av hans fingrar passerade ringmuskeln och sedan när det andra och även tredje trycktes in i hennes anal. När han dragit ur dem hävde hon sig upp igen så att han kunde greppa tag i hennes hår. 

Så fort han styrt in kuken i henne drog han återigen bak henne i håret. Han var snabbt uppe i samma hårda och snabba takt som förut och hon skrek nästan rakt ut av den hårda behandlingen.
– Jaaaaaee, jaaaaaaee, faaaaaaannnn!!
– Jäääääävvlla
– Aaaaaahhrrghhaaa, fortsatte hon. I den här takten var det omöjligt att ens försöka säga något ordentligt.
Plötsligt saktade han in på stötarna och böjde sig mot Emmas öra.
– Jag vill se dig slicka Emy. Jag vill att du fistar henne samtidigt som jag knullar din lilla röv.
– Vill du det lillasyster?
Han stannade upp för att ge henne en chans att svara.
– Ja, ja, storebror, flämtade hon.
– Jag vill att du knullar mig samtidigt som jag fistar din kk.
– Du är en så duktig liten knullsyster Emma, viskade han innan han började knulla hennes röv igen.

- - -

Femton grader var nästan lite kallt för badtunnan tänkte Filip. Först hade de tänkt sig att ta en promenad men ingen av dem hade egentligen någon lust. De hade börjat att gå längst med vägen men vänt tillbaka efter bara några minuter. Sedan hade de gått bort till badtunnan och klätt av sig sina kläder. Filip önskade att någon hade höjt termostaten från tjugoåtta grader. Vårens fyrtio hade passat bättre med tanke på att det var lika varmt, eller snarare kallt, som det varit när han och Hannes bestämt sig för att ta ett första bad i maj. Det kändes som evigheter sedan.

Efter att Filip satt igång bubblorna sjönk de båda ner i vattnet och blev sittande mitt emot varandra. De sa inget men plötsligt kände Filip hur Mirandas fot kom glidande längst med hans ben och upp över kuken. Han skälvde till när han kände ett lätt tryck över den.

Han hade tagit tag i hennes fot och börjat massera den. Han hade hört henne stöna nöjt men när han ville dra den upp mot ytan hade hon dragit den tillbaka ner under vattnet igen. De hade inte rört vid varandra något mer. De resterande minuterna som vattnet bubblat hade de spenderat med sina ögon slutna och med sina tankar på varsitt håll.

När maskineriet tystnat och bubblorna avtagit så reste de sig genast upp och såg på varandras nakna kroppar. Mirandas bröstvårtor stod hårda och hennes hud knottrades snabbt i den kalla vinden. Filips kuk som varit halvhård under tiden i vattnet krympte nu ihop i kylan.
– Vi kanske skulle gå in, sa Miranda med ett fniss.
– Jo, svarade Filip och log mot henne. Sedan gick han fram och satte sin varma mun över hennes kalla bröstvårta.
– Mmmee, stönade hon till och tog ett tag med ena handen runt hans kuk.
– Ska vi skynda oss in och värma oss? frågade hon sedan.

Filip nickade och klev ur badet. Han svor lite över att de inte tänkt på att hämta handdukar och började i snabba steg gå bort mot huset. Miranda såg efter honom och började genast springa i kapp. Han vände sig bakåt och såg hennes bröst studsa i takt med stegen.
– Fan vad kallt, sa hon huttrandes när de kom upp på farstutrappan.
– Pfuue, svarade Filip samtidigt som han rös till. 


Hannes hade saktat ner på knullandet. Hans kuk rörde sig fortfarande in och ut i Emmas bakre öppning men för stunden i en ganska långsam takt. Hon andades tungt och väntade på att han återigen skulle börja knulla henne hårt eller kanske flytta sig till hennes hals. Precis när Hannes började att öka takten igen tyckte hon sig höra något ljud men var osäker på vad det skulle ha varit. Hon gnydde till av Hannes hastiga rörelser men började andas igen när Hannes ännu en gång sänkte hastigheten.
– Vad fan gö …? hörde de båda Filips väsande röst.

Trots allt snack så greps både Hannes och Emma av panik. Filip försökte att gå tillbaka ner för trappan men såg till sin förfäran hur Miranda, inte bara börjat gå upp för trappan, utan även nu passerade honom. 

Hon kom upp på övervåningen och skulle precis svänga mot Filips rum när hon i ögonvrån fick syn på Hannes nakna överkropp. Hon vände sig ditåt och, hur Hannes än försökte dölja vad som hände, var det uppenbart vart hans kuk just varit. Kanske inte exakt vilket hål men synen av hans hårda kuk och av Emma som stod på alla fyra i soffans talade sitt tydliga språk.
– Va?! utropade hon först i förvåning.
– Ligger alla med sina syskon?
– Va? frågade Filip.
– Nej. Alltså. Det …, svarade hon och såg skamset ner i golvet.
– Knappast alla, svarade Emma och satte sig ner på soffan.
– Men jag och storebror knullar en del.
– Som du och Emy och Tim och Oliver typ, tillade hon sedan.
Miranda skakade chockat på huvudet.
– Alltså …
– Det är ok, svarade Emma.
– Alice har berättat.
– Men?! skrek Miranda.
– Hon lovade ju!
– Jo. Jag vet. Men jag berättade om oss och så …
– Ok, nickade Miranda. 
– Logiskt.

De blev alla tysta en stund.
– Så. Eh. Du ligger med både dina bröder och med Emy? frågade Filip.
– Jo, svarade Miranda tyst.
– Och du?
– Ja, nickade han.
– Förlåt, sa hon tyst,
– Det är ok. Knappast som att jag berättat heller.
– Nej, svarade hon.
– Inget man berättar om.

Hannes satte sig ner bredvid sin syster på soffan. När både Filip och Miranda gick bort mot den gjorde Emma plats åt dem genom att sätta sig i sin storebrors knä. Hon gjorde allt hon kunde för att lägga den halvstyva kuken så att den inte skulle riskera att komma in i henne, men det var svårt att hitta en bra vinkel. Tillslut låg den mellan blygdläpparna och upp mot magen.
– Hur började ni? frågade Miranda.
– Pandemin. Isoleringen typ, svarade Emma.
– Ni?
– Tror Oliver och Tim började först, svarade Miranda.
– När jag och Emy var tvungna att dela rum hörde vi varandra när vi gjorde det skönt för oss själva och det slutade med att vi kollade på varandra och sedan att vi började göra saker tillsammans.
– Ok, svarade Emma och Filip samtidigt.
– Tim och Oliver då? frågade Hannes
– Emy kom på dem någon gång och efter ett tag så hoppade hon in typ.
– Du? frågade Filip.
Miranda rodnade lite.
– Kom på Emy och, ja …
Filip nickade.

De satt tysta bredvid varandra en stund. Båda killarnas kukar hade styvnat och i ögonvrån kunde Emma se hur Miranda försiktigt runkade Filip. Samtidigt pressades Hannes kuk allt hårdare mot hennes underliv. När hon såg hur Filip böjde sig ner över Mirandas stora bröst så styrde hon själv in Hannes kuk i sig och började rida.
– Åååhh, suckade de båda när han glidit in i henne.
– Vi kanske ska gå? sa Filip frågande när han såg hur hans äldre syskon började knulla bredvid honom.

Miranda reste sig från soffan men istället för att gå iväg mot Filips rum så gick hon mot det andra paret och ställde sig på knä framåtlutad över dem. Hennes fitta strök mot Emmas mage och hennes bröst var i höjd med hennes ansikte. Emma öppnade munnen och sög in den högra bröstvårtan. Hon kände sig som i himmelriket när hon fick suga och slicka på den söta tjejens fantastiska bröst. Samtidigt högg det till lite i magen när hon såg hur Filip drog undan bordet och ställde sig bakom Miranda och tryckte sig in i henne.
– Åååhh. Jaaa, suckade hon när Filip började röra sig i fittan.
– Hhmmffe.

Miranda blundade och gnydde tyst av njutning. Framför henne satt den blonda snygga Emma och sög på hennes högra bröstvårta och bakom henne stod Filip och knullade henne med hans fantastiska kuk. Under henne satt deras storebror och rörde sig med små stötar i sin lillasysters fitta. Det var fantastiskt skönt och alldeles galet. Det enda negativa i situationen var möjligen att hon förlorat ensamrätten på Filip. Inte för att hon haft det tidigare heller men hon hade i alla fall kunnat låtsas som att hon hade det.

– Din lillebror är så jävla skön, viskade hon.
– Jag vet, svarade Emma och satte sin mun över Mirandas andra bröst.
När hon släppte ut det ur munnen igen lutade hon sig bakåt.
– Jag har inte fått knulla med honom på ett litet tag bara.
– Förlåt, svarade den mörkhåriga tjejen som stod över henne.
– Jag ska se till att du också får honom. För det är ok att vi delar va?
Emma skrattade till.
– Klart det är. Som du sett så är det ok att vi ligger med andra.
Miranda böjde sig ner över Emmas ansikte och kysste henne. Deras tungor brottades med varandra i några sekunder innan hon reste sig upp igen. Hela tiden hade Filip och Hannes fortsatt att långsamt röra sina kukar in och ut i de båda tjejerna. 

– Jag vill se honom knulla dig, sa Miranda plötsligt efter att hon tagit emot Filip i några minuter.
– Jag vill se hur det ser ut när han knullar sin storasyster.

Egentligen var inte Miranda jättetänd på hela syskongrejen. Hon antog att hon gillade galna och lite sjuka grejer men att de var syskon tände inte henne, egentligen. Samtidigt var det inget avtändande heller. Det var skönt att ha sexpartners så nära till hands och hon tänkte att hennes familjesituation var så jävla galen så att incest knappast kunde göra saker värre. Klart att syskonen med den psyksjuka mamman skulle börja ha gruppsex när de trängdes ihop i en allt för liten lägenhet. 

Filip backade undan från Miranda och såg hur hon klättrade ner från soffan. Emma satt kvar på Hannes kuk i några sekunder innan hon reste sig upp och gick bort till Filip. Hon gav honom en stor kram och en snabb puss.
– Hej, sa hon sedan.
– Hej, svarade han.
– Är du ok? frågade hon.
– Ja. Är du?
Hon nickade. Sedan kysstes de igen. Innan de släppte varandra böjde sig Filip mot hennes öra och viskade.
– Älskar dig Emma.
Sedan la han sig raklång på soffan.
– Jag vill att ni ligger i skeden, sa Miranda. 
Hon var inte hård eller bestämd men hon hade en ton som signalerade att det var bäst att lyda. Hannes blev genast imponerad över den unga tjejen. 

Filip la sig på sidan med ryggen mot ryggstödet och tog tag om sin kuk med högerhanden. Emma la sig ner bredvid honom och lyfte på ena benet och la det över soffryggen. Det andra benet blev liggandes längst med Filips kropp. Med van hand pressade Filip in kuken i sin storasyster och började röra sig i henne.

Efter att ha tittat på skådespelet i någon minut satte sig Miranda på huk vid soffan och tog Emmas bröst i munnen. Hon sög och slickade över de båda brösten och klämde om den med ena handen. Under tiden fortsatte Filip att långsamt röra sig i Emmas våta inre. Miranda lyfte upp vänsterhanden och satte den mot Emmas mage och lät fingertopparna måla små cirklar runt hennes navel. Sakta men säkert blev cirklarna allt större tills att hennes fingertoppar rörde över den blonda tjejens rakade fitta. Samtidigt som hennes lillebror stötte sin kuk i henne spelade hon med fingrarna över hennes klitoris. 
– Mmmeeeeh, suckade Emma när hon kände hur fingrarna började spela över den känsliga knappen.
– Vart brukar du spruta? frågade Miranda och såg mot Filip.
– Brukar du komma över hennes söta små bröst eller kanske i hennes ansikte. Över hennes blonda hår?
– Jag brukar komma i henne, stönade han ansträngt.
– Oj. Så du sprutar din syster full av incestsperma. Fy fan vad hett.
– Jag hoppas ni har skydd, sa hon sedan rått.
– Du sprutar ju i mig och vi har inget gummi.
– Nej. Men hon tar piller, stönade han som svar.
– Som jag då. Vi måste ju vara duktiga systrar eller hur?
– Mmm, suckade Emma.

Hannes hade stått bredvid och tittat på scenen och lyssnat på Mirandas eggande ord. Han funderade på om han skulle våga försöka tränga in i henne men som hon satt var det det inte möjligt. Dessutom visste han inte om han skulle våga knulla en femtonåring. 

– Tar du honom i röven Emma? frågade Miranda tyst.
– Ja, svarade Emma med en nickning.
– Får jag se det? Får jag se hur han knullar sin storasysters rövhål?
Som svar drog sig Filip ur Emmas fitta och började stryka med ollonet över hennes bakre öppning.
– Har du något glid Hannes? frågade han sedan.
Hannes räckte över flaskan till honom och så fort Emma ställt sig på alla fyra började han att smörja in henne.
– Jag vill att hon rider dig.
– Jag vill se hur kuken glider in och ut i hennes rövhål.

När Filip tyckte att han var klar med sin systers anal smörjde han snabbt in sig själv och satte sig ner i soffan. Strax därefter ställde sig Emma över honom, riktade in kuken och satte sig på den. 
– Aaaargghh, suckade hon när hon glidit hela vägen ner.
Hon satte upp fötterna i soffan och lutade sig bakåt över Filip som satt tryckt mot soffans ryggstöd med rak överkropp. Filip svarade med att pressa fötterna hårt i golvet och börja göra juckande rörelser uppåt. Miranda satt kvar på knä nedanför och såg hur hans kuk gled in och ut i Emmas röv och hur den öppna fittan pulserade i takt med stötarna.
– Är det skönt? frågade hon och tittade på Emma.
– Ja, svarade hon.
– Jag älskar också när han knullar min röv, sa Miranda som bekräftelse. Sedan satte hon sig med särade ben på bordet och började att smeka sig själv.

Hannes tyckte att han stått sysslolös alldeles för länge och gick helt enkelt fram till sina två yngre syskon och lutade sig fram över dem. Han visste inte vad Miranda skulle säga och han brydde sig inte. Han älskade hur low key-dominant hon var men det här var hans syskon. Det var hans lillasyster!
– Jaaaaa!!! Faaaaann!! skrek Emma när hon kände hur han pressade in kuken i hennes fitta.
– Jääääävvllaaarr!!
– Brukar Tim och Oliver knulla dig så här? frågade Hannes och böjde huvudet bakåt mot Miranda.
– Har de pumpat sina kukar i din fitta och röv samtidigt?
– Ja, svarade hon. 
– Jag älskar det. Jag älskar att fyllas av mina bröders kukar.
– Klar du gör, svarade Hannes henne.
– Alla tjejer jag dubbelmackat har älskat det, även om de varit skeptiska först.
– Har du dubblat många?
– Ett par stycken. Men ingen har varit så bra som min lillasyster.

Filip satte fötterna lite hårdare i golvet och försökte få mer satts så att han kunde röra sig lite hårdare och snabbare i Emmas röv. Samtidigt hade Hannes börjat att röra sig allt fortare i henne. Miranda satt och såg fascinerat på hur deras kukar pumpade in och ut i Emmas båda öppningar. Det var nästan hypnotiserande att se hur de töjde ut henne och hur den tunna mellangården rörde sig i takt med deras rörelser. Även när hon dubblades brukade hon vara ganska tyst och mest gny men Emma var desto mer högljudd. Hon skrek och svor och manade på sina bröder att knulla henne hårdare.
– Jaaa, jaaaa!! Faaaa-aaaa-aaann!
– Knulla er jävla knullsyster!!!
– Kom i mig!! Fyll mina jävla incesthål!
– Ni vill inte dubbelknulla mig då? frågade Miranda lugnt bakom dem.
– Får vi det lillasyster?
Hannes hade lugnat ner sina rörelser och kände hur Filip gjorde likadant.
– Vill du se hur vi knullar henne? Hur vi fyller hennes båda hål med kuk?

Först tänkte Emma att hon skulle säga nej. Att hon kort och hårt skulle tala om för Miranda att hon kunde glömma att bli dubblad av hennes bröder. Det hade varit rätt åt henne. Samtidigt kunde hon inte låta bli att tänka på hur det skulle se ut när hon hade deras båda kukar uppkörda i sig.
– Ja storebror. Ni får knulla henne.
– Jag vill se hur ni fyller henne med era sköna kukar.
– Tack lillasyster, svarade Hannes.
– Tack för att du låter oss knulla Filips lilla slampa nu när hon ber om det.

Miranda var inte alls beredd på att kallas för slampa men hon fann sig snabbt. Hon antog att hon säkert kunde kallas det. Hon trodde inte ens att hon tog det som något negativt.

Så fort Hannes dragit sig ur Emma reste hon sig från Filip och tog hans kuk i munnen.
– Wow! sa Miranda med beundran. 
Hon var tvungen att ge Emma cred för att hon gick ner på någon som just varit i hennes röv. Hon själv gjorde inte det.
– Så, sa Emma sedan.
– Hur vill du ha dem?
Miranda funderade snabbt och svarade.
– Jag tror jag vill ha Filip i fittan och Hannes där bak.
– Säker? sa Emma. 
– Han är ganska grov.
– Jag vet. Men jag töjs bättre där bak än där fram, svarade hon med ett generat leende.
– Dåså, svarade Emma. 
– Sätt dig på lillebrors kuk här.

Miranda gick fram till soffan och sjönk ner på Filips kuk. Genast började hon att rida honom genom att dra sig upp och ner mot ryggstödet. Filip svarade med att göra motjuck underifrån. När hon ridit honom ett tag så stannade hon upp och tittade bakåt. Emma hade satt sig på knä och tog nu halva Hannes kuk i munnen. Hon vände bort ansiktet och puttade honom mot paret på soffan.
– Han är redo för dig nu, sa hon med ett brett leende mot Miranda.

Hannes svarade med att pressa Miranda framåt mot Filip och att smeka med sina fingrar längst med hennes ryggrad. Han lät sitt högra långfinger landa mellan hennes skinkor och pressade det sedan mot ringmuskeln. Sedan tog han emot glidmedlet som Emma hjälpsamt räckte mot honom. När han hade flaskan i handen vände han den upp och ner och lät vätskan sakta ringla sig ner mot den unga tjejens lilla rosett.

När det samlats en liten mängd ovanpå öppningen pressade han återigen på med långfingret. Han kände direkt att det här skulle bli trångt. Miranda var inte alls lika töjbar som hennes storasyster. Han fick pressa på med en rikligt mängd glidmedel innan han lyckades pressa in ringfingret och bara genom att lägga pekfingret under de två fingrarna lyckades han att pressa in det i henne. Han försökte spänna ut handen men det var alldeles för trångt. Han började bli osäker på om han skulle klara det.
– Är du säker? sa han när han dragit ut fingrarna och riktat in sig mot öppningen.
– Ja. Helt säker, svarade hon lugnt och drog in luft genom näsborrarna.

Det stramade ordentligt när Hannes försökte få in ollonet i henne. Han försökte pressa på men det tog stopp. Han fick pausa och pressa in mer glidmedel i henne.
– Är du verkligen säker? viskade han.
– Ja, viskade hon tillbaka. 
– Jag vill ha dig i min trånga lilla röv.

Hannes använde fingrarna för att massera in mer glidmedel i henne innan han försökte pressa på igen. Det var trångt och Miranda tyckte att det nästan gjorde ont när han sakta men säkert pressade sig förbi ringmuskeln. Det hade varit ett misstag att välja Hannes. Han var mycket grövre än vad hon väntat sig, men hon tänkte inte backa ur nu. Om det blev en nästa gång skulle Filips långsmala kuk få glida upp där bak. Hannes var klart kortare men mycket grövre. Hennes bröder var varken långa eller särskilt grova. Strax över femton centimeter hade de sagt. 

– Aaaaaaaaaaaa!! skrek hon ut så fort hon kände hur Hannes sjönk in hela vägen i henne.
– Faaaaaann!
– Är du ok? frågade han oroligt.
– Jah, frustade hon.
– En sekund bara.

Hon satt helt still och kände hur de båda kukarna fullständigt spände ut henne. Hennes fitta hade blivit ännu trängre av den stora kuken i röven och hon var rädd att hon inte skulle klara av att de började röra sig i henne. Ändå bad hon dem att börja försiktigt.

– Jaaaaaaaaaaa!!!!! Skrek hon nästan direkt.
– Nngggyyyy, skrekgnydde hon sedan. Hon kunde med säkerhet säga att hon aldrig låtit så här mycket förut.
– Aaaaaaaarrrrghhh!!!

Sedan exploderade hon! Hennes ben skakade och det kändes som att all luft trycktes ur henne. Helt plötsligt blev det helt svart runt henne och allt hon hörde var ett susande ljud. När hon vaknade till liv igen satt hon fortfarande fast mellan de båda killarna.
– Vill du sluta?
– Nej, snyftade hon. Hon hade inte märkt det förrän nu men tårarna rann längst med hennes kinder.
– Fortsätt lugnt.

Denna gång gick det lättare för henne. Hon andades tungt och gnydde ihärdigt. Om Hannes brukade behöva stanna upp för att fatta att han fick dominera sin lillasyster så var det här helt omöjligt att förstå. Den lilla femtonåriga söta emotjejen som låg under honom skulle inte ta en dubbellmacka. Hon skulle ha försiktigt och tafatt tonårssex med hans lillebror. Nu låg hon fastklämd mellan dem bägge och tog hans allt för grova kuk i sin anal. Samtidigt stötte hennes pojkvän, vän med fördelar, KK, eller vad de nu var, henne i fittan.

Det var så jävla fel! Hon var allt för ung för det här. Men just nu tänkte Hannes inte bry sig. Hon var femton, hon var laglig och hon ville det här. Att han med sina snart tjugoett år var sex år äldre än henne var något han fick försöka komma överens med senare. Just nu hörde han bara orden som sa att hon vill ha dem båda i sig. Det och vetskapen om att en ännu äldre kille, hennes äldsta bror, hade gjort samma sak tidigare. Han ökade takten lite och kände hur Filip gjorde samma sak.
– Myyyyheee. 
– Näh, näh, fan.
– Ååååhhee.
Det sista kom mer som en suck men likväl kände killarna hur hennes kropp skälvde och hur ännu mer tårar rann längst med hennes kinder.
– Fan, väste hon när hennes kropp slutat skaka.
– Tror det räcker nu.

Hannes drog sig försiktigt ur henne och såg hur rövhålet gapade stort innan de långsamt slöt sig. Han satte sina armar under hennes och lyfte upp henne från Filip och satte henne i soffan.
– Tar du storebror i munnen? frågade Emma som sett showen. 
Hon var extremt imponerad över att Miranda faktiskt klarat av dem bägge. Från hennes plats på bordet hade hon verkligen kunnat se hur trångt det varit och hur lite killarna faktiskt kunnat röra sig i henne. Ändå hade hon kommit i två vilda orgasmer. 
– Gör du? svarade hon.
– Nej, svarade Emma. 
– Inte om den varit i någon annans röv tror jag.

Trotts sina tidigare tvivel tog Miranda tag i Hannes kuk och placerade munnen över den. Hon lät tungan cirkulera runt ollonet och slickade sedan längst med skaftet. När hon var klar så riktade hon kuken mot Emma. 
– Här.

Emma hoppade ner från bordet och kröp på alla fyra bort till sin storebror. När hon kom fram till honom öppnade hon munnen för honom och på bara två stötar var han långt nere i halsen på henne. Han körde inte särskilt hårt eller snabbt men han roades av att se Mirandas förvånade min. Strax efteråt så reste sig Filip upp från soffan och började gå bort mot sin syster.

Emma tryckte till med handflatan mot Hannes lår och han drog sig genast ur henne.
– Nej. Sätt dig igen, sa hon med blicken riktad mot Filip.
Han lydde och sjönk återigen ner på sin plats i soffan. Emma reste sig upp, gick bort till honom och klättrade upp. Sedan gränslade hon honom.
– Kom nu, sa hon sedan och vred huvudet bakåt mot Hannes.

Hon rös när hon kände hur Hannes lät mer glidmedel droppa ner i hennes analöppning. Sedan suckade hon när han pressade två och sedan tre fingrar i henne. 
– Ååååhhe, stönade hon sedan när han penetrerade henne.
– Du är så grov och skön storebror, gnydde hon.
– Knulla mig nu.

Både Filip och Hannes började att långsamt röra sig inuti deras syster. Det tog inte lång tid för dem att komma upp i hastighet och snart satte de hårt på henne. Miranda satt bredvid och hörde hur Emma ömsom skrek och ömsom gjorde väsande ljud. På skakiga ben reste hon sig och satte sig på bordet så att hon kunde se hur de båda kukarna snabbt och hårt pumpade henne. 
– Jaaaa, jaaaaa, jaaaaaa!!
– Jääääävllaaaa-rrrrrr!!
– Faaaaaaaaann! skrek hon tillslut innan hon kom.

Hannes ville visa Miranda hur de brukade gå till och fortsatte därför att knulla Emma genom orgasmen. Såklart följde Filip med och även om de trappat ner farten och rörde sig ganska långsamt såg hon med stora ögon hur de båda bröderna knullade deras syster även när hon verkade helt överväldigad av sin orgasm.
– Jaaaaaaaaa!!
– Foooortsäääätt!
– Aaaaaaahhhhaarrrrghhhhh!!!!

Emma kände hur nästa orgasmvåg sköljde över henne. Hon kunde höra sig själv skrika samtidigt som hon kände den nu välbekanta känslan av att om vartannat vara helt uppfylld av kuk och att ha hennes båda öppningar i varierande grad fyllda. För stunden jobbade Hannes och Filip tillsammans som en enda stor kuk som fyllde både fitta och anal samtidigt. Hon kände hur det växlande mellan att vara nästan helt tomt och helt fullt. När de gemensamt bottnade i henne med en hård stöt blixtrade till framför hennes ögon igen.
– Aaaaaaaaaagghhh!!

Killarna fortsatte att röra sig i långsam takt vilket ändå gav henne viss möjlighet att andas ut. Så fort hennes andning hämtat sig något började de dock att röra sig allt snabbare igen. Tillslut så var de uppe i sin vanliga hårda fart och de turades nu om att fylla henne. Emma kände hur hennes rövhål tömdes samtidigt som fittan började fyllas upp igen. 

– Ngggyyyyyhee, myyyyyee, jaaaaaaa! gnydde och skrek hon allt medan de fortsatte att pumpa henne.
– Faaaaaaaaann!!

Miranda satt på vardagsrumsbordet och såg nästan chockerat på scenen som utspelades framför henne. Det var som att se en porrfilm utspelas i verkligheten. Hon förstod verkligen inte hur killarna orkade att knulla så hårt och snabbt. Inte heller kunde hon förstå hur Emma klarade av att ta emot det och hur hon orkade med att komma som hon gjorde. 

Hon såg hur Filip satt ner i soffan med ryggen helt upprätt och hur Emma satt på knä lutad över honom och red hans kuk. Ovanför dem båda stod Hannes. Han hade knäna nersjunkna i soffan på vardera sida om Emmas och händerna tryckta mot trappräcket. Med hastiga rörelser juckade han i sin systers bakre öppning. Även om Emma satt som om hon skulle rida Filip så var hon i det närmsta alldeles stilla. Det var killarna som stod för allt arbete och allt Emma tycktes kunna göra var att ta emot. Miranda lät sina fingrar spela snabbt och hårt över sin egen fitta till synen av de båda brödernas hårda påsättning av sin syster.

Emma hade fortsatt att gny högljutt under de minuter som de fortsatt att knulla henne. Hon kände att hon började närma sig en ny orgasm och när den slog till kunde hon inte göra något annat än att skrika rakt ut.
– Jaaaaaaaaaaaahh!!
– Faaaaaaaaaannn!
Sedan svartnade det för hennes ögon och hon föll framåt mot Filips axel. Han tog emot henne och höll henne hårt emot sig medan han kände hur hennes kropp blev mer och mer avslappnad. Hannes hade redan dragit sig ur och satt sig på soffan bredvid henne. När hon kom tillbaka igen gav hon Filip en snabb puss innan hon på skakiga ben reste sig upp och kastade sig med en duns ner i soffan bredvid honom.
– Fy fan vad bäst ni är, flämtade hon sedan.

Hannes reste sig upp från sin plats och gick iväg till badrummet. Några sekunder senare var han tillbaka med hennes tandborstmugg som han fyllt med vatten. Hon svepte den i ett drag och han gick för att hämta en till. Efter att ha druckit ur det tredje glaset böjde hon sig framåt och ställde ner det på golvet.
– Jävlar, pustade hon fram igen.

– Hur fan orkar du? hördes Mirandas röst nästan som en viskning.
Emma skrattade till innan hon svarade.
– Ingen aning. Fattar inte att de orkar heller.
– Nä, svarade Hannes.
– Du kör hårt med oss lillasyster.
Hon svarade med att räcka ut tungan mot honom innan hon på fortsatt småskakiga ben reste sig upp och började gå bort emot det undanflyttade vardagsrumsbordet. 
– Du får be lillebror att visa dig någon gång, sa hon flämtande med blicken riktad på tjejen som satt där.
– Nä, svarade Miranda med ett fniss.
– Tror inte jag vågar.
Emma nickade som svar. ”Fullt förståeligt”, tänkte hon.
– Kom du när du såg oss?
Återigen skakade Miranda på huvudet.

Emma satte sig på knä framför henne och särade försiktigt på hennes ben. Miranda hjälpte till genom att placera sina fötter brett isär på bordskanten och sedan försiktigt luta sig bakåt. Direkt kröp Emma in mellan de uppdragna knäna och satte sin tunga mot den mörkhåriga tjejens rakade sköte.
– Ngyyye, stönade hon så fort hon kände tungspetsen nudda klitoris.
– Huuuuee.

Samtidigt som hon fortsatte att slicka förde Emma prövande in två fingrar mellan tjejens blygdläppar. När hon utan problem kunde få in dem började hon att långsamt föra dem in och ut ur den genomblöta tunneln. Hon hörde hur de plaskande ljuden blandades med ljuden från hennes ansträngda andetag.

Nästan samtidigt reste sig Hannes och Filip från soffan och gick bort till bordet. De såg på den lite veckade magen och på den stora brösten och upp över det ansträngda ansiktet med slutna ögon. Filip var den första som böjde sig in över henne men Hannes följde strax efter och nästan samtidigt satte de sina läppar runt varsin av hennes bröstvårtor. De kände båda hur det skälvde till i hennes kropp. De stod lutade över bordet och knådade med sin ena hand varsitt bröst samtidigt som de slickade och sög över bröstvårtorna.

Mirandas flämtande andetag övergick till små tysta gnyenden och Emma kände plötsligt hur hennes fitta drog ihop sig runt hennes fingrar. Hon ökade farten på sitt slickande och pressade fingrarna uppåt samtidigt som hon kände Mirandas knän och smalben pressas ihop ovanför hennes huvud. Så fort hon kommit ner från orgasmen lyfte Emma ansiktet från hennes fitta och såg upp i hennes ansikte. De båda möttes i ett leende.

De båda killarna hade släppt sina grepp om Mirandas bröst och ställt sig upp. När de nu såg hur Emma fortsatte att långsamt röra sina fingrar i hennes fitta gick de tillbaka till bordet igen och ställde sig invid hennes ansikte. De satte upp sitt ena smalben på bordsskivan och böjde sig sedan lätt över henne så att deras kukar vilade mot hennes läppar. Försiktigt öppnade hon munnen och lät tungan glida längst med de båda skaften.

Även om det blev en liten konstig vinkel så lyckades hon få upp händerna så att hon kunde runka de båda kukarna som nu pressades mot hennes ansikte. Hon växlade mellan att suga och slicka på vardera av den. Under tiden försökte hon runka den andra. Samtidigt fortsatte Emma att långsamt röra sina fingrar inuti henne.

Filip såg ner på Mirandas ansikte och på hans kuk vars ollon för stunden var inne i hennes mun. Han flyttade blicken åt sidan där han såg hur hon höll Hannes kuk i handen och försökte runka den så mycket hon kunde med sin bakåtböjda arm. Han lät blicken glida över brösten och magen, ner till fittan där Emma satt mellan hennes ben och rörde tre fingrar ut och in i henne. Han pressade sitt ollon ännu lite längre in i hennes mun och kände en rysning när hon lät sin tunga glida över och runt det.

När han dragit ur sin kuk ur hennes mun så följde Hannes efter på samma sätt. De stod lätt böjda över henne och turades om med att fylla hennes mun med topparna av sina kukar. De kom inte långt in i henne men det var inte heller meningen. De njöt av att få känna hennes tunga fladdra över de känsliga topparna. Efter ett par minuter reste sig dock Hannes och gick bort till Emma som genast slutade pulla henne.

Medan Filip tog plats vid Mirandas nu helt öppna mun så tryckte sig Hannes rakt ner i Emmas hals. Filip hörde de välbekanta ljuden av hanns syster som halsknullades men fokuserade mest på att köra halva kuken ner i Mirandas mun. Han vågade inte pressa något längre. Efter bara ett par drag så drog sig dock Emma bort från Hannes och puttade honom mot Miranda. Hon låg kvar på samma sätt som förut och han gick helt enkelt fram och ställde sig mellan hennes knän. 

Filip tittade upp, mötte sin storebrors blick och tog ett steg bort från Miranda. 
– Är du ok? frågade Hannes och mötte hennes blick.
– Ja, nickade hon.
– Får jag?
Hon nickade igen.

Hannes greppade tag i sin kuk och satte ollonet emot Mirandas öppning och började trycka sig in. Trots att han kände hur fittan tryckte emot honom så hade han inga direkta problem att tränga in i henne. Det var trångt men inte så trångt att han inte med lätthet kunde röra sig i henne. Han började långsamt att öka takten på sina stötar samtidigt som han inte släppte ögonkontakten med henne.

Även om den sexuella relation han hade med sin syster nog var det galnaste som hänt i hans liv så tänkte Hannes att detta nog måste komma på en hedervärd andra- eller kanske tredjeplats. Om mindre än ett halvår skulle han fylla tjugoett och här framför honom låg en naken femtonåring och tog emot hans kuk. Hon var en tonåring som om några veckor skulle börja nian medan han var den unge mannen som gick på högskolan. Det kunde ju diskuteras om han egentligen kunde ses som vuxen men han var i vart fall vuxnare än den tjej vars fitta just nu fylldes av hans kuk. 

Visserligen hade han legat med ett par yngre tjejer tillsammans med Frida. Han trodde att den yngsta hade varit sjutton när det begav sig, han hade varit nitton. Annars var den största åldersskillnaden neråt de fyra år som det skiljde mellan honom och Emma. Uppåt hade han ingen aning. Men nu stod han alltså med kuken begravd i en femtonåring och trots att han visste att han kanske skulle ångra det så kunde han inte göra något annat än att njuta. Det var nästan som när han för första gången hade kuken i sin lillasyster. Han visste att det var fel men just där och då sket han i det och fokuserade på hur han äntligen fick knulla henne. Nu fokuserade han på känslan av att få sätta på en liten högstadietjej. 

Miranda låg och tog in känslan av hur Hannes kuk i lugna stötar rörde sig i hennes fitta. Det var mycket skönare att ta honom såhär än vad det varit att ta honom där bak. Helt plötsligt slog det henne att han var hennes fjärde. Att det här var den fjärde killen hon legat med. För mindre än ett halvår sedan hade hon varit en femtonårig oskuld och nu hade hon legat med fyra killar. Hon tänkte att hon måste vara galen.

Timmy hade såklart varit först. Det var väl nästan självklart att den äldsta storebrodern skulle vara den som tog hennes oskuld. Åtminstone om det skulle hända med någon inom familjen. Han hade både tagit hennes vaginala och anala oskuld och sedan hade Oliver också fått knulla hennes två hål. Och nu så låg hon och tog emot kuk från Filips storebror. För några minuter sedan hade hon slickats till orgasm av hans storasyster. Det var den tredje tjejen hon legat med. 

Filip hade satt sig på bordet och sett på medan hans storebror i lugnt tempo knullat Miranda. Han hade sett hur hans smågrova kuk plöjt sig in och ut mellan hennes blygdläppar och inne i hennes våta inre. Nu reste han sig upp och ställde sig så att hans kuk vilade mot hennes läppar. Hon öppnade dem omedelbart och kände hur Filip tryckte ner ollonet och en tredjedel till av kuken mellan dem. Mer fick han inte in som han stod, men det räckte. Allt medan Hannes fortsatte att röra sig i henne så började hon att slicka runt hans ollon. Filip suckade när han kände hennes tunga och började sedan att, i små rörelser, munknulla henne. 

Emma hade stått kvar bredvid Hannes och också hon sett hur han börjat knulla den unga tjejen. Nu gick hon fram till henne och drog sina fingertoppar lett längst med hennes lår, ut över magen och upp till ena bröstet. Hon kände hur huden knottrades under henne när hon gled över den. Hon nöp försiktigt till i den ena bröstvårtan och vred lite.
– Meem, var det enda ljud de kunde höra när Miranda gnydde smått runt Filips kuk.

Emma släppte bröstet och ställde sig upp igen. Hon klev bort till hannes och lutade sig emot hans axel och satte munnen mot hans öra.
– Ge henne en ordentlig åktur nu storebror, viskade hon.

Fram tills nu hade Miranda fortsatt att ha blicken fäst i Hannes ansikte. Därför såg hon hur hans syster böjt sig fram och viskat något. Efteråt hade han lett och sedan hade hon känt hur han ökat hastigheten. Filip drog sig genast ut ur hennes mun när han såg vad hans storebror hade börjat med. Hon låg nu med öppen mun och väste i takt med hans stötar som stadigt ökade i hastighet. 
– Åhe, åhe, åhe, åhe.

Emma kom återigen bort till bordet och satte sig på knä på det hon skulle säga var högra sidan av Miranda. Sedan böjde hon sig fram över henne och nästan viskade.
– Vist är han skön?
– Ja-he, väste Miranda fram med darrande röst.
Emma svarade med att ge henne ett lätt leende och sedan stryka med handen över hennes svettiga panna. Sedan böjde hon sig över henne och tog den närmsta bröstvårtan i sin mun.
– Myye.

När Filip såg hur hans storasyster började suga på Mirandas bröst gick han återigen fram till henne och satte kuken mot hennes läppar. Hon särade på dem och kände direkt hur Filip pressade ner nästan halva kuken i henne. I en halv sekund stannade allt upp runt henne innan Hannes och Filip började stöta med samma hastighet och styrka. Hon låg på bordet och kunde inte göra annat än att ta emot de snabba och hårda stötarna. Samtidigt kände hon hur Emma sög och slickade över hennes bröst och hur hennes fingrar i snabb takt sökte sig mot hennes klitoris. 
– Ggnyygg, väste hon runt Filips kuk när fingrarna tillslut fick kontakt med den lilla knappen.

Hon hade varit med om liknande grejer förut. Hennes båda bröder gillade att få sänka sina kukar i hennes mun och fitta samtidigt som Emy satt bredvid och använde mun och fingrar för att pressa henne mot orgasm. Hon gillade det. Det kändes som något galet och hon älskade att få uppmärksamheten. Annars var det sällan någon som gav henne någon uppmärksamhet och hon var i princip aldrig i händelsernas centrum. Nu låg hon på ett bord och de tre personer som stod runt det hade alla sin uppmärksamhet riktad på henne. 

Filip drog för en stund ur kuken ur Mirandas mun och rummet fylldes av ljudet från hennes gnyenden. Samtidigt lyfte Hannes upp hennes ben och satte dem över sina axlar. Fram tills nu hade han hållit sig fast i dem och han antog att hon började bli ganska trött av att ha haft dem uppe på bordet så länge. När han väl höll i hennes ben kunde han pressa dem lätt isär och lite mer bakåt så att hennes fitta öppnades ännu mer för honom. Han gav Filip en nickning och tillsammans började de att stöta sina kukar hårt i henne. Nästan lika hårt som han för några dagar sedan knullat hennes storasyster.

Miranda låg still och tog emot den sköna behandlingen som de tre syskonen gav henne. Hon kände att hon närsomhelst kunde passera tröskeln till orgasm men att hon inte riktigt varit där ännu. Men när nu Hannes ökade takten ytterligare och Emma lätt tryckte sitt ena finger mot hennes klitoris så brast det för henne. Till att börja med så spände sig hela hennes kropp. Därefter började den darra. Hannes kände hur hennes ben helt okontrollerbart började att skaka. Filip såg allt hända och drog sig ur hennes mun.
– Ghaaaaghh, väste hon fram medan orgasmens efterdyningar sköljde över henne.

Innan hon hann säga något så lyfte de två bröderna upp henne och bar bort henne till soffan. Hannes såg till att hon fick en stor kudde bakom nacken så att hon låg bekvämt mot det armstöd som var närmast fönstren. Sedan gick Emma fram till soffan och ställde sig på knä mellan hennes ben. Det var dags för henne att få uppleva sin fantasi, hur enkel den än kunde tyckas vara. 

Filip lät blicken vandra mellan Mirandas ansikte och hans systers inbjudande bak. Med en lätt puttning visade Hannes honom att han skulle ta plats bakom Emma. Så fort han ställt sig bakom henne så styrde han in sin kuk i hennes väntande fitta. Hon stod böjd över Miranda med knäna på armstödet. Därför var det i stort sett bara för Filip att ställa sig bakom henne och glida in.
– Åååhhee, suckade hon innan hon böjde sig framåt och satte munnen över Mirandas öppna sköte.

Miranda hade knappt kommit ner från sin förra orgasm och med Emmas mun och fingrar i sig så började hon raskt att närma sig nästa. Hon andades tungt genom öppen mun fram tills des att Hannes kom fram till henne och körde in sin kuk i den. Hon tog emot och gjorde sitt bästa för att göra det skönt för honom.

Hannes lät blicken svepa över scenen framför sig. Längst till vänster om honom stod Filip och pumpade i Emmas fitta. Själv låg hon framåtböjd mellan Mirandas ben och slickade henne mot ännu en orgasm samtidigt som han själv fyllde hennes mun med lite mer än tredjedel av sin kuk. Han försökte föreställa sig hur det hade sett ut om Emy stått där istället. Om Filip satt på henne och hon slickat sin syster. Det var då det gick upp för honom att det här knappast kan ha varit något nytt för Miranda. Varför skulle han ha dåligt samvete för att han knullade henne? Hon hade ju själv sagt att Tim och Oliver hade dubbelmackat henne. Tim var ju tillochmed ett år äldre än han själv. Han hade varit lite rädd för att det här var första gången för henne, men klart det inte var. Han tänkte att hon, trots sin unga ålder, säkert fått uppmärksamhet av två killar och en tjej flera gånger förut. Med det i tanken drog han sig ur hennes mun, drog några sista runktag på kuken och sprutade sedan ut sin sperma över henne.

De första tre långa strålarna sköt han ut över hennes mage och bröst. Han fortsatte att runka och de två nästkommande strålarna sköt han in i hennes fortfarande öppna mun. De två sista halvspruten la han sedan i hennes ansikte. Under tiden hade Emma rest sig upp från hennes fitta och stod nu på raka armar med händerna pressade mot soffdynan. Hannes kunde se på hennes ansiktsuttryck att hon snart också skulle komma.
– Jaaaaahhe! Aaaaarghh. Mmmmeeeenngg, gnydde hon samtidigt som hon sammanbitet vred ihop ansiktet.
– Aaaaaaah! 
– Aaaarrghhheea! skrek hon sedan ut när hon väl kom.
– Hummeffe, hörde samtidigt från Filip som just då sprutade sin säd rakt in i sin storasysters blöta inre. 

Filip och Hannes satte sig på bordet medan tjejerna blev kvar på soffan.
– God. Fuck, pustade Emma ut.
– Allt ok? frågade Filip lite osäkert med blicken riktad mot Miranda.
– Helt ok, svarade hon lugnt.
– Det var inte första gången va? frågade Hannes försiktigt.
– Nä, svarade hon.
– Emy och killarna burkar gilla sådant här.
– Vad tycker du om det då? frågade han henne och log.
– Jag gillar det. Det är kul.

Det tog nästan en timme för alla att lyckas komma sig in och ut ur duschen. När alla var klara hade klockan hunnit passera två och de fyra gick, nu fullt påklädda, ner i köket. De drog fram mackor och pålägg och började under tystnad att göra iordning maten. De sa inte så mycket till varandra medan de åt. Hannes kände det som att han hade miljoner av frågor. Han ville veta allt om syskonen Greens sexliv. Vad gjorde de? Hur ofta? Var det hårt eller mjukt eller …? Men han lät bli. Han kände inte för att överösa Miranda med en massa nyfikna frågor. I synnerhet inte som hon såg väldigt frånvarande och slutkörd ut. Han frågade däremot hur det var med henne.
– Det är ok, svarade hon och ryckte på axlarna.
– Lite slut bara.

När de ätit bad Miranda om att få vara för sig själv en liten stund. Hon gick in i gästrummet och stängde dörren om sig och la sig på sängen. 
– Tycker du att vi ska kolla hur hon mår? frågade Emma Hannes oroligt.
– Vad säger du Filip?
– Jag vet inte, svarade han.
– Har aldrig kört så hårt med henne och jag vet ju inte hur de brukar göra … eh … när …
Emma log lite generat och fnissade.
– Hur de brukar göra hemma hos sig?
– Hur deras familjetraditioner ser ut?
Hannes skrattade.
– Vilka jävla traditioner, sa han och fortsatte.
– Men ja. Vi borde kolla hur hon mår.
Han mötte Emmas blick och för en sekund kändes det som att de delade samma bild av en subdroppad Miranda som satt och skakade på sängen i gästrummet.

Därför reste sig Emma från sin stol i köket och gick också hon upp till övervåningen. Hon gläntade på dörren till det lilla rummet och såg den söta tjejen nerbäddad på den enkla gästsängen. Hon gick fram till den och böjde sig ner över henne och strök försiktigt över hennes panna. Hon fick ingen reaktion men tjejens lugna rytmiska andetag visade uppenbart att hon sov.


– Är vi ok? frågade Hannes när Emma var tillbaka i köket.
– Jag tror det, svarade hon honom. Hon hade precis ställt sig vid köksbänken och börjat göra en mugg te.
– Filip? Hur mår du?
Filip tittade upp mot sin storebror och gav honom ett fundersamt leende.
– Jag vet inte riktigt. Det känns lite märkligt allt.
– Hm, svarade Hannes och nickade.
– Liksom. Jag gillade att det kändes så bra att få ha … asså ... Vanligt sex med Miranda.
Han sa det sista med en frågande ton. Som om han var osäker på om de andra skulle ta illa upp för att han nästan kallade deras sex för ovanligt.
– Är rädd att det bara kommer bli galet sex med henne nu också.
– Fast du har väl vaniljsex med Emma också?
– Jo, svarade han med ett nästan irriterat tonfall.
– Såklart har vi det men det är inte samma sak. 
Han tystande för en stund och fortsatte sedan i låg röst.
– Dessutom är jag orolig för att det inte kommer bli så mycket mer av det med Emma heller.

Emma hade precis hällt kokande vatten över den trekantiga tepåsen och hällt i socker och mjölk. Hon rörde runt med skeden och började att röra sig mot köksbordet. Tungt satte hon sig ner mittemot Filip.
– Hurdå?
– Ja men. Enda gången vi kommer hinna med varandra blir väl när jag och Hannes dubblar dig eller vi har gruppsex med Miranda, typ?

Såklart förstod hon Filips oro. Den hade alltid funnits där. Ända sedan hon börjat ligga med Hannes hade han varit orolig för att hon skulle lämna honom för det hårda och galna sexet hon hade med andra. Hon önskade så att hon kunde få honom att förstå att det egentligen var helt tvärt om. Hur hon var beredd att lämna allt det galna för lugnet med honom.
– Du, började hon.
– Jag är jättekär i dig. Jag vill ha tid för båda. Jag älskar när du och Hannes dubbelmackar mig. Det är typ det bästa sex jag vet. Både för att ni är så bra på det, men också för att det är ni.
Hon stannade upp och tog satts igen.
– Och jag vet att det blivit mycket med Alice ett tag men det har ju varit mycket med Miranda också. jag tror det går över. Och gruppsex? 
Hon andades ut.
– Det är kul någon gång ibland och kanske … om vi alla vill det alltså … så kanske det blir lite mer av det i början. Men sedan borde det lugna ner sig.
– Och du, sa hon sedan i mjuk ton.
– Jag saknar att sova med dig. jag vill somna och vakna bredvid dig. Vi måste se till att fixa det nästa vecka.
Filip nickade.
– Men hur? Ska vi ställa in en kväll?
– Ni kan ju erbjuda Emy och Miranda gästrummet annars, bröt sig Hannes in i samtalet.
– De lär ju inte kunnat vara tillsammans något när deras mamma är hemma hela tiden.
Emma fnissade.
– Om Miranda kommer berätta för henne, sa hon sedan.
– Eller tänker du göra det storebror?
– Hej Emy. Vet du vad jag gjorde igår? Jag knullade din lillasyster i röven.
Hannes skrattade.
– Näe. Inte riktigt.
– Men Alice då? sa Filip.
– Hon förstår. Dessutom kan hon ju alltid vara med Emy.
– Fast då blir ju Miranda över istället, svarade Filip och log brett.
– Storebror?
– Nej, svarade Hannes på Emmas fråga.
– Tror inte jag ska ligga ensam med henne.
– Nej. Du ska nog inte det, svarade Emma mer allvarligt denna gång.
– Det är ju ändå en rätt stor åldersskillnad mellan er.
– Jo, svarade han och drog in luft mellan tänderna.
– Men vi fixar det! slog Emma ändå fast. 
– Minst en natt ensam med dig Filip.
Han log mot sin syster och strök henne över handen.
– Tack. Älskar dig.
– Älskar dig med.

Emma försökte sträcka sig för att ge honom en kyss, men lyckades inte. Istället ställde de sig båda upp och mötte varandra vid sidan av bordet. Först omfamnade de varandra i en hård kram innan de kysstes. 
– Vill ni ha lite tid nu? frågade Hannes.
Hans yngre syskon slet sig lite ifrån varandra och såg mot honom.
– Det är bra just nu, svarade Filip.
– Men tack för erbjudandet.

Emma tänkte att hon nog hade tagit emot Hannes erbjudande. Trots att hon kände sig allmänt öm och sönderkörd så hade hon inte haft något emot att lägga sig på rygg och öppna sig för Filip. Ju mer de höll i varandra och kysstes desto mer uppslukad blev hon av tanken på att få känna honom i sig. Honom och bara honom.
– Vill du följa med upp till mitt rum, viskade hon därför i hans öra.
– Jag fattar om du inte orkar men jag bara måste ha dig i mig.
Filip vände sig så att han kunde se rakt in i hennes blågröna ögon. Sedan log han och gav henne en snabb puss på munnen.
– Okej. Men jag räknar det som galet och inte mys.
Hon svarade med ett kort skratt innan hon drog med sig honom upp på rummet.

När hon öppnat dörren stannade hon upp och började dra av sig sina kläder. Filip hade vänt sig om för att stänga efter dem och när han vände sig tillbaka fick han se hur hans storasyster drog av sig trosorna och slängde dem mot skrivbordsstolen. Sedan kastade hon sig ner på sängen och särade på benen.
– Kom.

Så fort hon lagt sig ner började han också att klä av sig. Han fick hoppa runt lite för att få ur ena benet ur det tighta jeansen men tillslut var också han befriad från sina plagg. Han gick fram till sängen, klev upp på den och tryckte in sitt ansikte mellan de särade benen.
– Åhe, stönade Emma till så fort hon kände hur hans tunga gled längst med blygdläpparna.
– Kom, sa hon sedan och sträckte ut armarna till en kram.
– Jag vill ha dig.

Filip kravlade sig upp över henne och lät sig omfamnas. Han tryckte sig hårt mot hennes kropp och kände hur hon drog med sina händer längst med hans rygg och ner till rumpan. Han lyfte sig några centimeter och la sig tillrätta. När han sedan gled in med sin kuk i henne suckade de bägge två nöjt.
– Fy fan vad jag är kär i dig, väste Emma precis samtidigt som Filip började att röra sig i henne.

De fortsatte att kyssa och smeka varandra. Emma höll fast Filip med sina ben och pressade honom hårt emot sig. Äntligen fick de vara exakt som de var. Två kära tonåringar som hade mjukt och mysigt sex med varandra. Emma kände hur killen hon var kär i långsamt men rytmiskt rörde sin kuk i henne. För en stund glömde hon nästan bort vem det var. Fast samtidigt kunde hon inte glömma det. I nästan femton minuter knullade de, låg de, nej, älskade de med varandra. I nästan en kvar låg hon och älskade med sin lillebror. Hon försökte ta in det.

– Jag, började Filip.
– Jaaaa, väste hon.
– Kom i mig. Snälla.

Hon kände hur Filip ökade lite på takten och hur hans stötar blev lite ryckigare. Sedan stannade han upp och sköt iväg sin sats inuti henne. Så fort hon kände hur de hårda strålarna sköts in i henne kände hon hur också hon fick en orgasm.

– Det här är fan det bästa, sa hon sedan efter att han rullat av henne och de andats en stund.
– Bättre än …? Började han.
– Bättre än allt! svarade hon.
– Jag är jättekär i dig och jag byter allt sex i världen för det här.
Han vred sitt ansikte mot henne och gav henne en snabb puss. Sedan log de båda mot varandra.

De blev liggande bredvid varandra i nästan tjugo minuter. När de tillslut reste sig upp och tillsammans gick in badrummet var övervåningen fortsatt tyst. Hannes hade av allt att döma gått in till sig och de gissade att Miranda fortfarande sov. 

De vred på det varma vattnet och stod under dropparna och höll om varandra. Efter ett par minuter gled Emma ner längst med Filips kropp tills att hon satt på knä framför hans halvhängande kuk. Genast började hon att runka den. Det krävdes en del runkande, slickande och sugande för att få den att växa till liv men när den väl stod tog hon den i munnen. Som vanligt hade hon inga problem att få ner den i halsen och fem minuter senare tryckte Filip ut sina sista droppar sperma långt ner i den. Efteråt så gav Emma honom en till kyss innan de tvålade in varandra och spolade av sig. De tog varsin handduk och en snabb puss senare så började de gå mot varsitt rum.
– Nästa väcka ska vi sova med varandra, var det sista Emma viskade i Filips öra innan de skiljdes.

- - -

Efter att hans yngre syskon lämnat köket hade Hannes först suttit kvar. ”De är verkligen söta ihop”, tänkte han och reste sig från bordet. Efter att han börjat vara med Frida så hade han nästan glömt bort hur det var att ha vanligt hederligt svenssonsex och han kunde inte heller säga att han saknade det. Därför hade han lite svårt att förstå Filips känslor och han visste inte heller om Emma delade dem. Dock var han glad att hon tog Filip på allvar och såg till att de fick tid för både och. Det kändes också bra att hon såg till att prioritera Filip. Om de nu ändå skulle fortsätta att ha den relationen de hade så gjorde de nog bäst i att prioritera den, funderade han vidare. De han kände som hade monoamorösa förhållanden, även om de var öppna för sex med andra, såg alltid till att prioritera huvudrelationen. Och hur mycket Emma och Filip bedyrade för sig själva att de inte var ett par så var det uppenbart för alla som ville, och kunde, se det att det var skitsnack. Han hade sällan sett två så förälskade tonåringar. Just de senaste veckorna hade de inte visat det allt för mycket men hela våren hade det varit som det flög små rosa hjärtan runt dem varje gång de var tillsammans. 

Han gick bort till frysen och började kolla igenom lådorna. Längst ner, under en GB-box som tömts på allt utom piggelin, hittade han fyra fryspizzor. Tre var med mozzarella och en var med kebab. Hade han trott på högre makter hade han tänkt att någon sådan just lagt dit dem. 

Han rev av plasten från pizzorna och började att försiktigt grädda dem i varmluftsugnen. ”Vänd ryggen till i tre sekunder så blir pizzan bränd till kol”, tänkte han och lutade sig mot glasrutan. ”Måste skrubba ugnen”, tänkte han sedan uppgivet. Eftersom att ingen annan tog tag i städningen hade den fått bli hans jobb.

Han reste sig upp och vände sig om när han hörde hur någon kom in i rummet.
– Hur mår du? frågade han när han såg att det var Miranda.
– Jodå. Blev trött bara, svarade hon.
– Fullt förståeligt, svarade han.
– Var vi för hårda?
– Nej, började hon och tystnade. Hon fortsatte först när hon upptäckte att Hannes fortsatt att se mot hennes håll.
– Alltså. Det kan bli ungefär samma hemma också men de är inte lika stora och uthålliga som ni. 
Hannes nickade.
– Så de kör inte lika länge?
– Nä. Fattar inte hur Emma pallar.
– Hon är rätt speciell. Är nog få tjejer som kan ta det som henne.
Miranda svarade med ett fniss.
– Men det såg coolt ut, sa hon sedan.
– Tim och Oliver kommer efter bara några minuter.
– Kanske räcker? Så det inte blir för mycket?
Hon nickade.
– Jo. Men om de bara kunde …, hon lät meningen rinna ut.
– Kunde få dig att komma också?
– Ja. Typ. Filip är enda killen som brytt sig om det.
Hannes nickade och log sedan
– Jag vet inte vart Filip har lärt sig allt men han verkar veta hur han ska få tjejer att ha det skönt.

Miranda stod tyst och såg mot den äldre killen ett tag.
¬– Vilken lyx för Emma att ha er, sa hon sedan.
¬Hannes ryckte på axlarna.
– Kanske. 
¬– Men det är ju en rätt konstig grej det här, tillade han.
¬– Jag vet, svarade hon. 
– Men det är rätt kul också.
– Vadå? Att ligga med sina syskon.
– Ja. Eller mest att bo med så många liggmöjligheter, svarade hon och skrattade.
– Även om de är dina syskon? frågade han igen.
– Tja. Min familj är så jävla sjuk ändå så lite syskonknull gör det nog inte sämre.

Hannes såg fundersamt på henne. Han kände sig inte helt bekväm med svaret.

– Vad tycker du om att det är dina syskon då? frågade hon honom.
– Jag vet inte, svarade han och stod sedan tyst och tänkte.
– Jag tycker att det är extremt hett och går verkligen igång på att få ligga med Emma.
– Samtidigt mår jag faktiskt rätt orolig över att de gått så långt.
– Hurdå långt? Trekanter?
– Nä, svarade han och log.
– Det var så det började.
Hon skrattade till.
– Är väl mest Emma och Filip antar jag.

Miranda böjde nacken uppåt och såg rakt på honom.
– De är kära va?
– Jopp, sa han och suckade.
– Mer än de fattar själva, tror jag.

De tystnade igen och hon såg sorgset ner i golvet. Sedan satte hon sig ner på en stol med en stor suck. Hannes fick plötsligt dåligt samvete över det han sagt. 
– De ligger just nu eller hur?
– Tror det. De behövde lite tid för sig själva sa de.
– Fan, suckade hon och såg ner i bordsskivan.
– Fast alltså, började Hannes.
– Han gillar dig. På riktigt.
– Vist, svarade hon tyst och nästan defensivt.
– Nej. Alltså. På riktigt. Han har berättat det, sa Hannes och försökte låta övertygande.
– När då?
– Innan vi började, det här, med Emma, svarade han.
– Vi pratade om hur trist det var med pandemin och att vi inte kunde träffa folk. Han berättade att han var intresserad av dig men att ni bara kunde ses vid lunchen. Så jag sa åt honom att skriva till dig.

Hon tittade upp från bordsskivan och nickade, hon försökte till och med pressa fram ett litet leende.
– Tack, sa hon sedan.
– Han gjorde det.
– Jag vet.
Hon skrattade till lite tyst och reste sig upp från stolen igen. Sedan gick hon fram till Hannes och gav honom en hård kram.
– Tack, sa hon igen.
– Det var jättekul i dag och jag gör gärna om det någon gång.
– Och du får jättegärna knulla mig igen, fortsatte hon efter kort tystnad.
– Kanske inte i röven bara.

Hannes höll henne tryckt emot sig och drog in doften av hennes hår. Det luktade av samma schampo som Emy brukade använda. Han kände hur hans kuk började styvna innanför byxorna och allt han kunde tänka på var att få kasta upp den lilla femtonåringen på köksbordet och att få sänka kuken i hennes fitta. Samtidigt var det nog inte det hon menade med att ”han gärna fick knulla henne igen”, tänkte han vidare och släppte greppet om henne.

Just då kom Emma och Filip ner för trappan och in i köket. De stod först tysta och såg på Hannes och Miranda. Emma stirrade en kort stund på sin storebror. Sedan kollade både hon och Filip mot pizzorna.
– Hur länge har de legat i frysen? frågade han.
– Ingen aning, svarade Hannes. 
– Men datumet har inte gått ut och de verkar ok.
Emma började plocka fram tallrikar och bestick samtidigt som Hannes la upp mat till alla.


Oliver och Tim hade båda två kommit för att hämta Miranda. Hannes tänkte att det kändes lite onödigt att de båda skulle komma men tyckte ändå att det var kul att träffa dem. Han hade en miljon frågor han skulle vilja ställa till dem men insåg också att han inte kunde göra det. Det var som Emma sagt det tidigare. Vart skulle han ens börja? Samtidigt kunde han inte slå undan hans fantasier. När han en kort sekund blundade kunde han för sitt inre se hur Miranda låg mellan de två killarna och tog emot dem samtidigt. Sedan såg han samma bild fast med Emy. Han kände kuken växa innanför jeansen och försökte att diskret lägga den tillrätta. 

När de tre syskonen Green åkt iväg ställde Filip och Emma in sin disk i diskmaskinen innan de gick upp för trappan och satte sig i soffan. För första gången på flera timmar plockade Emma fram sin mobil och bläddrade igenom låsskärmen men utan att hitta något intressant. Inte ett enda meddelande från Alice.

> Du kan aldrig gissa vad som hänt här idag? Skrev hon därför till henne innan hon la ner telefonen på bordet. Sedan lutade hon sig mot sin lillebror.

Till att börja med satt hopslingrade runt varandra i soffan och myste. De hade återigen tagit sig an ”Never Have I Ever”, som de ju försökt se under våren. Eftersom att de denna gången satt påklädda i en soffa så var det lite lättare att följa med i handlingen. Så fort deras föräldrar var hemma satte de sig en liten bit ifrån varandra och försökte se ut som två syskon igen.

Vid tiotiden gick Emma och Filip ner till köket för att fixa lite te och mackor. Samtidigt mötte de Elisabet som tycktes göra samma sak. Efteråt gick alla fyra in i biblioteket och satte sig i den stora soffan. Efter att ha sett på nyheterna blev de kvar framför Morden i Midsummer. När avsnittet var slut vid halv ett gäspade deras pappa demonstrativt, vilket fick alla andra att göra det samma. Klockan var nästan ett när Emma väl låg nerbäddad i sin säng. Hon tog upp sin telefon för att kolla igenom sociala medier och kanske lite youtube innan hon verkligen skulle sova. Det första hon såg var dock två meddelanden från Alice.

> Jo jag kan gissa. Men berätta allt!
> Förlåt att jag är så seg på att svara förresten. Är i Göteborg.

> Göteborg? Jag trodde du var med Emy

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

mx55

Hej Nightcare och vad kul att du kommit tillbaka! Det här är faktiskt också ett av mina favoritavsnitt.

11/4, 2023 kl. 17:48

#3

Nightcare

Nu har jag hållit mig borta härifrån för länge igen. Men det gäller ju att hitta tid och ork att läsa långa och sexiga noveller som den här.
Nu börjar det verkligen hända grejer. Älskar att de andra börjar bli invigda också. Riktigt hett med Miranda

10/4, 2023 kl. 17:40

#2

mx55

Åh. Tack Belar!
Om du sträckläst (mer eller mindre) från säsong ett och hit så är jag rätt imponerad. Kul att du gillar det jag skriver.

Jag har alltid varit granska rädd för att jag ständigt upprepar mig. Jag har ju vissa sexgrejer som jag gillar att skriva om. Så kul att du tycker att jag lyckas hålla sexet nytt och spännande.

24/3, 2022 kl. 13:35

#1

Belar

Hade inte upptäckt den här serien förrens nyligen. Har nu mer eller mindre sträckläst den för att komma ikapp :)
Inte tagit mig tid till att kommentera något avsnitt, för otålig att läsa nästa...
Väldigt tabubelagt ämne som serien handlar om. Men du skriver väldigt medryckande och jag vill hela tiden läsa mer om hur karaktärerna utvecklas.
I en så här lång serie är det lätt att sexakterna går på repeat. Men den fällan har du inte gått i, utan varje tillfälle känns nytt och spännande.
Ser fram emot många fler avsnitt!

19/3, 2022 kl. 08:07