Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/3, 2022 kl. 13:03, av lordcom

En Utmaning. Riktad till mina 3 favoriter.

Del 1 av 2 i serien En Utmaning

Så det har aldrig någonsin publicerats något utav mig på nätet, någonstans.
Så varför nu? Jo mina favorit författare har inte släppt något nytt på ett tag.
Så därför tänkte jag prova med, just vad titeln säger.
@Sammet, @Blyerts & @Hannes II. Skriv

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Snoopy

ok, då vet jag. Lite logiskt, namnet blir den lokala domänen som man refererar till mha at.

26/3, 2022 kl. 08:50

#6

lordcom

@Hannes II
Det är lugnt. Får fortsätta att längta efter din alster.
Som jag skrev. Det är öppet för alla. Men jag längtar speciellt efter dina, Blyerts & sammets alster.
Får hoppas på att du får en lättare arbetsbörda & hittar tillbaks till lusten att skriva!
//lordcom

24/3, 2022 kl. 22:01

#5

Hannes II

Rödmyran känns lockande men just nu är jag överhopad av arbete. Bara tanken på att sätta mig framför datorn efter jobbet för att skriva ger mig ångestattacker!/Hannes

24/3, 2022 kl. 20:57

#4

lordcom

Hej!
@Snoopy Ja du, det är en gammal vana ifrån en massa olika forum, chattar & andra ställen.
På de forumen så blev det en direktlänk till personernas profil & den bakomliggande funktionen gav även en indikation till den man nämnde att de pratar om dig & gav dem en direklänk till nämnda inlägg. Så det är en vana/ovana som jag & många fler har fått under årens gång.

Den här utmaningen gav mig mersmak. Så jag har börjat på en annan historia, som utspelar sig på annan plats & på annat sätt.
Så just nu sitter jag & försöker skapa något som ger mig lite huvudvärk. Men vi får se vad det blir utav det. kanske lägger ut den om några dagar.

23/3, 2022 kl. 14:16

#3

Snoopy

Bra iniativ och bra skrivet, verkligen! Men en sak jag undrar: Varför sätter du @ framför namnen??

23/3, 2022 kl. 10:44

#2

MalmöLars

Bra, hoppas verkligen att någon av våra favoriter tar tag i storyn

21/3, 2022 kl. 20:31

#1

lordcom

Hoppas att det blir några som tar tag i tråden & ger historien fart.

Som jag skrev innan introt, skriv ett privat meddelande med e-mail adress & jag skickar karaktärs beskrivningen så fort jag bara kan. Jag snubblar in på Bubblan flera gånger om dagen, så det dröjer nog bara någon timme max. Sen kan fantasin få relativt fritt utlopp.

Så jag önskar alla som vill ta tag i denna tråd & ge oss läsare en fortsättning, all lycka & mycket fantasi!

//lordcom

21/3, 2022 kl. 16:45