Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/3, 2022 kl. 19:37, av palachuck

Bestraffningen

Stackars Per misstänker att hans fru och hans bästa vän flirtar. Under en middag med mycket vin tröttnar han till slut på deras beteende och bestämmer sig för att de måste sättas på plats. Men bestraffningen går inte riktigt som Per tänkt.

Vet inte om du varit med om detta: att en dag upptäcka att din fru och din bästa vän flirtar med varandra. Jag har under en längre tid blivit varse att så är fallet. Det har inte varit något öppet flirtande, inte så där så att de liksom tafsat eller tisslat. Men de har båda blivit aningens mer på gott humör när den andra varit närvarande. Under samtal har de sett ovanligt länge i den andras ögon. Och så uppskattandet av vad den andra säger med leenden och medhåll.

Kanske har jag övertolkat saker, tyckt mig se saker baserat på en svartsjuka. Att de inte alls flirtat. Men det är lätt att säga så här i efterhand. Under den tid som flirtandet blev mer tydligt kunde jag till slut inte längre stå ut.

Det var då jag gjorde mitt stora misstag.

Innan vi kommer dit, låt mig berätta lite mer om mig, min fru och bästa vännen.

 

Jag, Per, och min fru Annie är båda 45 år. Vi har varit gifta i tjugo år, så livet har väl blivit lite av slentrian. Vi har inga barn.

Av oss två är det faktiskt jag som är den snyggare av oss. Jag har alltid varit glad att det inte varit tvärtom, för jag tror det är skitjobbigt att ha en supersnygg fru med alla blickar som hon skulle dra till sig. Annie är alldaglig, det är väl så man bäst kan beskriva henne. Jobbar som förskolelärare. Hon står inte ut i en folkmassa, är snarast osynlig med sitt mörkblonda hår, normalsöta ansikte där ingenting är framträdande. Jag är väl ingen fotomodell, men är vältränad, har en snygg haka och skrattgropar och en lurig blick som en del kvinnor definierar som ”det”.

 

Dock har min fru en extraordinär gåva: hon har ett par fantastiska bröst. Hon är rätt liten i kroppen, petite som det brukar heta. Inte vältränad utan snarare smal av naturen. Man kan inte förstå hur hon kan ha så stora bröst. 70F är storleken på bh, och trots åldern så hänger de inte alls så mycket som man förväntar sig av sådana tunga klot. De har inget av det urlakade som många storbystade kvinnor har utan de är köttigt fylliga och runda, och bröstvårtorna är ljusbruna med stora vårtgårdar som sitter mitt fram.

Annie gillar inte att stoltsera med sina bröst, så hon klämmer in dem i tillplattande behåar i har bylsiga blusar och skjortor över. Vilket jag tycker är synd, det är en gudagåva hon har, hela världen borde egentligen få veta vilka fantastiska bröst det är. Jag får inte nog av att leka med dem när vi har sex (de få gånger vi har det nuförtiden). Men det skulle vara sjukt jobbigt om männen runt henne visste hur stora de var, för då skulle jag antagligen inte få ha henne i fred.

 

Min vän då. Han heter Johan och är om möjligt ännu mer alldaglig än vi. Är 42, har råttfärgat hår och är ganska spenslig. Johan jobbar på samma jobb som jag på en statlig myndighet. Han har humor och är kul att umgås med, det är väl därför vi hängt ihop. Han är singel sedan två år tillbaka då hans fästmö gjorde slut med honom. Han var knäckt ett tag, men har kommit ur den svackan sent om sider.

Vi spelar innebandy tillsammans, och det var då jag upptäckte att även han har en extraordinär gåva. Han har nog den största kuk jag någonsin sett. Okej, jag har inte sett så många kukar på riktigt, men en del har det blivit på badhus och bastuar. Hängande är hans kanske femton centimeter, ungefär som min är styv. Nån gång på fyllan berättande han att den är 23 centimeter stående, och sedan dess har jag inte riktigt kunna släppa tanken på att han, världen mest oansenliga man, har en sådan hemlighet. Brudarna skulle flockas runt honom om de visste. Men nu ser de bara en spenslig man med råttfärgat hår, och det attraherar inte någon.

 

Efter denna beskrivning kanske du undrar hur jag kunde börja misstänka att de flirtade. Ingen av dem var något speciellt att flirta med. Men det var just det. Det spelade i samma liga.

En annan anledning till flirtandet kunde vara att de kände till varandras fysiska företräden.

Någon gång när jag och Annie hade sex råkade jag nämna det där med Johans kuk, och trots att hon förnekade att det skulle vara skönt att knullas av en så stor kuk märkte jag att hon ändå blev lite tänd. Och Johan har genom åren garanterat sett hur stora bröst Annie har. Hur bylsiga kläder hon än brukar ha så har det inte gått att dölja vilja pucklar hon har där under.

Och det var väl den misstanken, att de var intresserade av varandras företräden, som gjorde att jag den där ödesdigra kvällen begick mitt stora misstag.

 

Vi brukar bjuda hem Johan på middag ibland, för det är sånt som goda vänner gör. Det var en tråkig januarifredag, det behövdes lite flärd i vintermörkret. Annie hade lagat till en god entrecote med potatisgratäng och vi hade ett gott vin till.

Vartefter kvällen gick så fortsatte vi dricka. Teven stod på i bakgrunden och vi satt och pratade i vardagsrummet. Johan satt i en fåtölj och jag Annie i varsin ände av soffan. En flaska blev till två, och vi började alla att fyllna till lite grann. Inte så att vi blev redlösa, men vi blev avslappnade och stämningen mer uppsluppen. Där någonstans började jag snappa upp de där signalerna. Annie och Johan skrattade åt varandras skämt, de höll med varandra under nån diskussion och argumenterade gemensamt mot mina synpunkter. Och inte minst var det blickar som möttes lite för ofta.

Jag öppnade en tredje flaska vin, kanske var det jag som drack mest, och så gick jag på toaletten.

 

När jag kom tillbaka efter tio minuter anade jag att stämningen hade förändrats i rummet. Istället för att skratta och prata satt båda försjunka och verkade väldigt intresserade av teveprogrammet som rullade.

Jag slog mig ner och hällde upp nytt.

”Johan, vill du ha mer?” erbjöd jag.

”Ja, tack”, svarade han artigt som en skolpojke, så jag hällde upp.

”Annie? Mer?”

Annie tvekade men höll sedan fram sitt glas. ”Tack, lite.”

Vad var det här? Stämningen var som bortblåst. Och jag blev genast misstänksam. Hade de pratat om något speciellt medan jag var borta? Sagt något förbjudet till varandra? Hade de till och med... varit fysiska på något sätt? De verkade så skamsna.

 

”Hallå?” sa jag. ”Vart tog stämningen vägen? Vi hade det så kul nyss.”

”Vi har det väl kul fortfarande?”, försökte Johan och skålade.

”Vi kanske börjar bli lite trötta?” sa Annie. ”Klockan är nästan tolv.”

”Men det är väl ingen tid för oss? Vi klarar väl att vara vakna längre än så?” sa jag.

”Det har varit en lång arbetsvecka”, sa Johan.

”Fem dagar. Inte längre än vanligt”, sa jag.

”Fast det är lite extra tufft efter julledigheten”, sa Annie.

Jag skulle säga något mer, men då kände jag en ilska bubbla upp. De satt här och argumenterade tillsammans mot mig igen. Det var något de gjort, och nu försökte de släta över. Nu fick det vara nog!

”Sluta nu”, sa jag med en plötsligt skärpa i rösten.

 

Båda såg upp på mig. Var det skam jag såg i deras blickar?

”Vad menar du ’sluta’?” sa Annie.

”Sluta hålla på”, sa jag. ”Jag märker nog vad ni gör.”

De såg frågande på varandra, sedan på mig igen.

”Vi sitter och tittar på teve och dricker vin, det är vad vi gör”, sa Annie. ”Per, har du fått för mycket?”

”Spelar ingen roll, jag märker nog vad ni sysslar med”, sa jag och pekade på dem. ”Ni sitter och flirtar.”

Nu flämtade de till båda två. Som om de blev överraskade av min anklagelse. Men de verkade lite för synkade i sin reaktion.

”Alltså, jag fattar inte vad du menar”, sa Johan.

”Nu får du sluta, Per!” sa Annie argt. ”Det är inget roligt.”

Johan reste sig ur fåtöljen.

”Jag kanske ska börja röra mig hemåt ...”

”Nej”, svarade jag. ”Jag vill att du stannar.”

Johan sjönk ner i stolen igen.

”Varför det? Det känns som att kvällen är över.”

 

Jag funderade. Jag hade fått ur mig min misstanke. Men vad skulle jag göra av den? Då kom jag på det: de skulle få visa upp sin lust och sina begär – bokstavligt talat.

”Jag vet nog vad ni vill göra. Så ni ska göra det!”

”Vad vill vi göra?” frågade Annie tveksamt. Som om hon inte visste.

Jag pekade på henne.

”Knäpp upp din klänning!”

Ordern fick henne att rycka till.

”Knäppa upp min ... Varför i hela världen ska jag göra det?”

”Du vill det! Jag vet att du vill det. Du vill visa Johan vad du har där under. Och Johan vill se! Är det inte så, Johan?”

Jag vände mig till Johan. Han såg sammanbitet på mig, men han sa ingenting. Jag visste att han ville.

”Knäpp upp din klänning nu! Den här kvällen slutar inte förrän du har gjort det.”

Nu var jag riktigt arg, och det märkte Annie. Hon förstod att det skulle bli en väldigt lång kväll om hon inte gjorde som jag sa.

”Hon behöver inte ...” började Johan.

”Jo, det gör hon visst!” sa jag högre. Nu pumpade adrenalinet i min kropp, jag var arg på dem för vad de gjorde mot mig. Att de flirtade rakt framför mig, ville känna på varandra, ha varandra.

”Okej, jag gör det. Men sen är kvällen slut”, sa Annie.

 

Med darrande fingrar, hon var upprörd, började hon knäppa upp sin blå klänning. En knapp i taget från halsen och nedåt. Sakta avslöjade hon mer och mer av klyftan hon försökt dölja med den hoppressande behån.

Jag sneglade på Johan. Han försökte verka ointresserad, men han stirrade. Man kunde inte göra annat när Annie var på väg att avtäcka sina bröst.

Till slut hade hon knäppt upp hela vägen ner till midjan, då la hon händerna i knät.

”Ta av dig”, sa jag. ”Dra ner klänningen.”

”Snälla Per ...” försökte hon.

”Gör som jag säger!” sa jag bestämt.

Hon suckade tungt. Sedan krängde hon omsorgsfullt av sig klänningens överdel.

 

Herregud alltså. De där brösten intryckta i hennes 70F-behå, det var en helt fantastisk syn. Hon lade händerna passivt i knät och sänkt blick. Det var jobbigt för henne att vara uttittad. Men samtidigt visste jag att hon var stolt över sina bröst, över hur de kunde få män att alldeles förlora fattningen.

Jag sneglade på Johan. Han kunde inte sluta glo. han sög i sig synen av Annies behåklädda bröst som vatten i öknen. Han skulle få se mer bestämde jag i det ögonblicket. Inga halvmesyrer.

”Ta av behån”, sa jag.

Annie höjde blicken, den flackade mellan mig och Johan. Hon ville protestera, men visste att det var meningslöst.

”Snälla Per.”

”Ta av den nu”, sa jag med lugn röst.

Jag ville bestraffa henne, ville bestraffa henne så in i helvete för att hon ens tänkt tanken på en annan man än mig.

Annie sträckte bak händerna och fick efter lite fummel upp hyskorna. Med tvekande rörelser krängde hon av sig sin behå.

 

Nu flämtade Johan till. Kanske gjorde jag det också.

Det var magiskt, men varje gång jag såg henne blotta sina bröst var det som första gången igen. Hon la åter händerna i knät. De var som två tunga juver, man fick den känslan där de satt på hennes smala kropp. De var tjocka och fylliga och runda, hängde tungt nästan ner i knät på henne. Bröstvårtorna var riktade rakt fram mot mig och Johan.

Min kära hustru var en bröstgudinna.

”Är du färdig nu?” frågade Johan. ”Kan jag gå?”

”Glöm det”, sa jag. ”Du är inte klar ännu. Nu är det din tur.”

”Vänta, va?” sa Johan.

Jag pekade på honom. ”Nu är det din tur att visa. Stå upp.”

”Alltså, Per. Kan du inte sluta ...” försökte Annie.

”Tyst! Ni är två i det här. Han ska inte komma undan!”

Johan försökte protestera. ”Men alltså, Per. Tvinga mig inte till något som kommer bli jobbigt senare.”

”Jag skiter i senare”, svarade jag. ”Nu är nu, och du ska knäppa upp dina byxor nu. Ingen kommer härifrån förrän det är gjort.”

Johan suckade. Sedan reste han sig.

Jag såg på Annie. Satan vad sexig hon var där hon satt med bar överkropp och blottade jättebröst. Hon var kanske inte på humör, men det spelade ingen roll. Jag gjorde det här för att bestraffa henne och Johan. De kanske hade tyckt det var spännande att flirta. Men se nu vad jobbigt det hade blivit för dem.

 

Johan lossade tvekande på bältet. Knäppte sedan upp knappen och drog ner dragkedjan. Snabbt, som för att bli av med det, släppte han ner byxorna till fötterna. Så blev han stående.

”Kalsongerna också”, beordrade jag.

Han tog tag i linningen på sina boxers och släppte ner dem.

Ja, han hade en imponerande pjäs. Den hängde en liten bit ner på låret, ungefär en och en halv decimeter lång och ganska tjock för att vara slak.

Jag tittade på Annie. Hon såg på Johans kuk. Jag hade hoppats att det skulle vara en kåt blick, men hon såg besvärad ut.

”Kan jag gå nu?” frågade Johan.

Jag tvekade. Hade vi nått vägs ände nu? Var det allt jag ville att de skulle göra - blotta sig för varandra? Nej, fan heller. Jobbigare måste det vara för dem.

”Gå fram till Annie!” sa jag.

”Varför det?” frågade Johan.

”Bara gör det”, sa jag.

 

Så Johan sparkade undan sina byxor och kalsonger och gick fram till Annie där hon satt passivt med blottade bröst. Han stannade på en halvmeters avstånd.

”Närmare”, sa jag. ”Ända fram.”

Johan gjorde som han blev beordrad. Nu dinglade hans stora kuk alldeles framför Annies ansikte. Den var fortfarande alldeles slak.

”Ta den”, sa jag till Annie. ”Ta tag i hans kuk.”

”Men jag vill inte ...”

Det var jobbigt för henne. Det var skitjobbigt för dem båda, det såg jag på deras ansiktsuttryck. Det fanns ingen lust eller kåthet hos dem, allt var bara superjobbigt. Bra! Jag skulle lära dem en läxa. Bränt barn skyr elden, som det brukar heta. Nu skulle jag bränna dem så in i helvete.

”Ta hans kuk”, sa jag med hårdare röst.

Annie såg skamset upp på Johan. ”Förlåt”, sa hon, som om hon var rädd att göra illa honom.

Johan letade efter något passande att säga, men kom inte på något, så han knep ihop läpparna och såg lika skamsen ut.

 Sedan tog Annie tag i hans stora kuk. Den var så lång så den stack ut på båda sidor när hon slöt sin späda näve runt den.

 

”Runka”, sa jag barskt.

Med tafatta tag började hon sakta dra kuken fram och tillbaka i nåt som skulle se ut som onani.

”Hårdare”, sa jag.

”Men det är svårt”, klagade Annie. ”Jag är inte van vid en så ... lång.”

Hon drog sakta i den långa kuken. Den hängde alldeles framför hennes bröst.

Johan såg beklämd ut. Han var bara som en bit kött som skulle handskas med. Men samtidigt. Medan hennes hand arbetade med den slaka lemmen så tittade han på hennes överdimensionerade bröst.

De var hoptryckta mellan hennes överarmar, bullade helt otroligt med sin fyllighet, och nästan uppnosiga trots sin storlek eftersom vårtorna satt mitt på brösten.

Då hände det. Kuken ryckte till i Annies hand.

De såg nästan lättade ut när det hände. Nu skulle det här jobbiga snart vara över.

Annie arbetade mer frenetiskt med den späda handen, gjorde sitt för att få kuken att växa ännu mer. Och nu växte den rejält. Från att ha hängt mellan dem så ställde den sig sakta mer och mer rakt fram. Efter en liten stund fick Johan ta ett steg bak så att staken skulle få plats att resa sig mellan deras kroppar. Den var lång! Snart var den uppåt två decimeter, men ändå fortsatte den att växa.

Annie satte sin andra hand över den första så att hon runkade med båda händerna. Nu fick hon kontroll på jobbet, med halvsnabba rörelser runkade hon Johans stora kuk i ett stadigt tempo.

 

Herregud, vad stor den var! Han hade sagt 23 centimeter, men den såg längre ut. Annie nådde inte runt det grova skaftet med sina smala fingrar. Ollonet var blålila och spänt som ett äpple. Den var så lång att Annie fick sträcka på sig för att kunna runka ordentligt, med den följd att hennes gigantiska bröst välvdes fram, hoptryckta mellan armarna. De var som två vattenfyllda ballonger med bröstvårtor som två spenar.

Annie flåsade av ansträngning när hon runkade den grova staken, och Johan andades tungt när han fick sin behandling.

Då fattade jag - de var kåta. Den plågsamma tvångsleken hade mitt framför mina ögon förvandlats till något upphetsande.

”Nu är det bra”, sa jag. ”Nu fattar ni nog vad jag menade.”

Annie skakade på huvudet och stirrade på kuken. ”Nej. Inte ännu. Det är inte klart ännu.”

”Nej”, flåsade Johan. ”Inte klart riktigt ännu ...”

Han sträckte på sig, spände ut kuken så att den stod rakt mot Annies ansikte. Den var nästan på väg att spricka, så spänd och blodfylld såg den ut.

”Åh, den är så stor”, sa Annie med beslöjad röst. ”Så stor och lång kuk du har.”

”Mmm. Och du har så stora bröst”, sa Johan andäktigt. ”Ååh, du behandlar min stake så bra.”

”Ja, den är så stor och fin. Får jag ... får jag smaka på den?” frågade hon tvekande.

”Nej, det får du inte!” protesterade jag.

Men Johan nickade. ”Ja, smaka. Du får.”

 

Annie gapade så stort hon kunde och förde in hela ollonet i munnen. Inte utan besvär slöt hon läpparna runt det

Jag ville stoppa dem, ville att det skulle ta slut, ville inte att de skulle fortsätta. Men det hade gått för långt. De lyssnade inte på mig längre.

Annie sög glupskt på Johans jättekuk. Den var så vansinnigt grov och ådrig, hon jobbade med båda händerna medan hon sög så djupt hon kunde. Det var fysiskt omöjligt för henne att få ner det stora ollonet i halsen. Men Johan stötte så hårt han kunde mot hennes svalg, och hon tog emot så djupt hon kunde medan hon runkade honom.

”Jag vill att ni slutar nu”, försökte jag, men de lyssnade inte. Jag hade alldeles förlorat kontrollen. Jag kunde bara se på när min fru sög min bäste väns gigantiska kuk. Det som från början hade varit plågsamt för dem hade förvandlats till en njutningsstund.

Nu hade Annie släppt kuken med ena handen. Istället kände hon med den mellan sina ben.

”Ojdå”, sa hon och höll upp handen. Fingrarna var alldeles blöta som om hon stoppat dem under en vattenkran.

 

Som en outtalad överenskommelse slutade hon suga kuken. Istället lutade hon sig bakåt så hon halvlåg i soffan. Johan hjälpte henne av med trosorna, sedan drog hon upp klänningen på magen och särade på låren.

Både Johan och jag stirrade på henne. Hon var så gudomligt sexig. En liten oansenlig skolfröken som låg här framför oss med dessa blottade porrjuver till bröst och dessutom en trimmad fitta som bokstavligen rann av kåtsafter.

”Nej, du får inte ...” försökte jag.

”Kom”, avbröt Annie och tog tag i Johans tjurstake som vaggade framför honom stående rakt ut i luften.

Johan ställde sig på knä framför soffan så att hans kuk hamnade rakt framför Annies fitta. De såg på varandra och på sina kön några sekunder, som om de längtat efter den här stunden. Sedan placerade Johan sitt ollon mellan de yttre blygdläpparna och började trycka på.

Jag trodde jag hade vunnit över dem genom att tvinga dem att göra dessa jobbiga saker, att blotta sig. Men det blev precis tvärtom.

 

Annie stönade av ansträngning när Johans stake vidgade fittmynningen och började tränga sig upp i hennes underliv. Den var grov, nästan som hennes underarm. Synen var obscen, en så liten kvinnokropp som skulle försöka ta emot en sådan hästkuk. Men det gick. Centimeter för centimeter gick det, han drog ut och stötte lite djupare, drog ut och stötte lite djupare. Hela tiden gjorde de njutningsfulla ljud, de njöt så otroligt mycket av detta, och det var nog det jobbigaste av allt. Annie njöt som hon aldrig hade njutit med mig. Jag satt alldeles intill, i samma soffa, och såg allt på första parkett. Annie låg med vitt särade ben, det gick inte att missa en enda detalj. Hennes fitta var uttänjd till bristningsgränsen av Johans tjocklek, han plöjde rakt in i hennes underliv, och allting stimulerades på vägen: klitoris, g-punkt, allt, eftersom han var så vansinnigt grov.

”Åh, Johan, knulla mig. Du har så stor och skön kuk, börja knulla mig nu”, stönade Annie.

Sakta började Johan jucka. Det var som om blygdläpparna satt klistrade runt skaftet, för de följde med för varje rörelse ut och in, ut och in. Det var fortfarande nästan decimeter kvar som ännu inte kommit in.

”Du är så trång, Annie. Så himla trång och skön. Gör det ont? Kan jag fortsätta längre in?”

”Ja, snälla, knulla djupare. Vill känna dig ända in. Har aldrig knullats i botten förut, vill att du tar min bottenoskuld. Johan.”

”Ja, jag ska ta din bottenoskuld, Annie. Åh, så skönt det är, så underbart skönt.”

”Glöm inte bort mina bröst, Johan.”

 

Johan hade koncentrerat sig på att se kuken jobba i fittan. Men nu tog han tag om de enorma brösten. De var så vansinnigt svullna och fylliga, helt omöjligt att täcka med två händer. Så Annie hjälpte till. Tillsammans knådade och kramade de juvren och nöp i bröstvårtorna. Annie suckade och stönade av behandlingen, hon hade alltid njutit av att få sina bröst behandlade.

Jag ville egentligen gå därifrån, ville inte se mer, det var för plågsamt. Men samtidigt var det upphetsande att se dem knulla. De var som gjorda för varandra, två alldagliga människor med såna fantastiska och matchande kroppsliga gåvor.

Medan Johan höll i brösten jobbade han med roterande höfter, tryckte på med staken längre och längre in. Jag kunde inte fatta att han kom så långt in, han måste vara en bra bit upp i Annies mage med sin gurka till stake. Men hon tog emot honom, tog emot som om hon aldrig gjort något annat. Hennes fitta var uppenbarligen gjord för att knullas av överdimensionerade stakar. Det var som om hon gått ut i en hage och lät en häst knulla henne.

Johan stötte och stötte, och till slut hände det. Lagom till att han var inne till roten skrek Annie till. Hon höll en hand på sin buktande mage.

”Aah, ahh, ahh, Johan. Oh gud, du stötte just i botten. Ditt stora ollon är längst in i mig.”

”Jag känner”, stönade Johan. ”Det tar emot. Jag tog din bottenoskuld.”

”Jaa”, sa Annie. ”Du tog min bottenoskuld. Åh, så fantastiskt skönt. Oh oh, knulla nu ...”

”Jag ska knulla dig i botten. Jag ska stöta i din botten så att du får ett blåmärke där.”

”Åh jaa, knulla mig hårt, Johan. Såå skönt. Knulla min fitta så hårt du kan.”

 

Johan började knulla Annie djupt och omsorgsfullt. Hårt stötte han, om och om igen dunkade han i hennes botten med det äppelstora ollonet. För varje stöt gungade Annies jättebröst, rullade runt på hennes bröstkorg som två meloner.

Min storbystade fru var otrogen med min bästa vän mitt framför mina ögon, och det var jag som gett dem möjligheten.

”Åh, Johan, knåda mina bröst. Knulla mig hårt med din underbara kuk och knåda brösten.”

”Jag älskar dina bröst, Annie. Jag har alltid längtat efter att få känna på dem, har sett dem puta och gunga under blusarna och undrat hur jag skulle komma åt dem. Nu när jag får ha dem är de mer fantastiska än jag någonsin fantiserat om.”

”Åh, åh. Och jag har längtat efter din stake, Johan. Sedan Per berättade att du har en så stor kuk har jag velat känna och smaka på den och ha den i mig. Nu får jag äntligen det och den är större och skönare än jag nånsin trodde att den kunde vara. Jag blir lika uppfylld av din stake som en kasperdocka på en hand.”

 

De knullade som i trans, de var så otroligt kåta på varandra. De hade antagligen längtat efter den här stunden hur länge som helst, det var flera år av lust som fick utlopp nu.

”Jag vill att du sprutar i mig, Johan. Vill ha din sats i fittan.”

”Jag vill det. Jag vill spruta i dig. Jag brukar komma jättemycket, vill fylla hela din kropp med min sperma.”

”Ja, åh, ja, Johan. Jag älskar sperma, vill att du pumpar mig full med din underbara sperma.”

Det var helt otroligt att se den grova staken försvinna in till roten i Annies lilla kropp, men samtidigt var det något galet upphetsande med extra stora kön och bröst. Johan med sin hästkuk och Annie med sina kojuver till bröst. De var gjorda för varandra, och nu skulle han komma i henne.

”Jag vill en sak”, stönade Annie.

”Vadå?” frågade Johan. ”Jag gör vad som helst för dig.”

”Jag vill att Per ska hålla i din stake när du sprutar i mig.”

Jag satte mig upp. Vad pratade hon om?

”Nej ...” började jag protestera.

”Jo, jag vill också det”, sa Johan. ”Det är skönt med en hand om min kuk medan jag kommer.”

”Men jag vill inte ...” sa jag.

”Jo”, sa Annie mellan stönen. ”Vi gjorde som du sa. Nu får du göra som vi säger.”

”Du hör”, sa Johan. ”Inga protester.”

Nu var de två mot en igen. Och på något sätt kände jag att jag inte kunde argumentera emot. De två ändrade ställning så att Annie låg på rygg med benen i vädret, Johan ställde sig upp och stötte med staken rakt ner i hennes fitta.

 

Då kunde jag sätta mig på knä på golvet. Rakt framför mig var den obscent stora staken som stötte och stötte i min frus fitta. Tveksams stack jag fram handen och grep med fingrarna runt Johans skaft nära roten.

Gud i himlen vad hård den var. Det var som betong inneslutet i hud, och den var alldeles kladdig av Annies safter.

”Håll hårt”, stönade Johan. ”Sådärja. Krama min tjocka kuk. Jag tror du gillar att känna den i handen.”

”Såå ja”, kved Annie. ”Känner du hur Johans stake knullar mig? Håll hårt, Per, känn vilken muskulös stake han har. Den är så stor, så otroligt stor och skönt. Den fyller min fitta så den nästan spricker.”

Det var förnedrande som de pratade till mig. Men samtidigt var det upphetsande. Vilken jäkla stake Johan hade! Jag förstod att Annie älskade att bli knullad av den.

Jag höll hårt, älskade känslan att få hjälpa till att fylla min fru med en hästkuk. En minut till knullade de, sedan kände jag hur Johans stake blev ännu lite grövre.

”Åh, jag kommer”, kved han. ”Jag kommer. Så skön fitta du har, Annie, trång som en flickfitta. Vill pumpa dig full med sperma.”  

”Ja, åh, jag kommer också. Snälla Johan, spruta mig full med sperma. Krama mina bröst och knulla hårt. Vill känna dig pumpa i mig medan jag kommer.”

Johan stötte några gånger i hennes botten. Sedan började hans hästkuk krampa i mitt grepp.

”Åh, Annie, åååååh, jag kommer. Jag sprutar i dig, åååh...”

Sedan kom Johan.

 

Det var nästan magiskt att känna hur den långa staken jobbade som en orm, hur musklerna i den tryckte fram en jättesats som sköts långt upp i Annies fitta.

”Ah-ah-ah-ah-ahhh, jag kommer också ...” Sedan bara skrek Annie när hon fick en simultan orgasm som gjorde att hon skakade.

De krampade båda två när de genomsköljdes av den blixtrande orgasmen. Båda två hade händerna på Annies jättebröst och kramade dem som ballonger medan de kom. Johan bara stötte och stötte medan han sprutade, och jag kramade hans stake med handen och njöt av hur sperman flödade in i min fru.

”Gud Annie, jag fyller dig”, flåsade Johan. ”Åååh, vilken knulldocka du är, såna fantastiska jättebröst och trång fitta att knulla så hårt man vill. Åh, åh, åh ...”

”Ja, ja, ja, kom i mig mer. Sluta inte knulla fittan även om du sprutar, vill knullas i flera timmar och sprutas full av din hästkuk. Älskar din stake, vill att du knullar mina bröst med den nästa gång, vill att du sprutar i mitt ansikte. Ååååh sån underbar knullkuk du har!”

 

Johan krampade iväg säkert tio strålar sperma innan han var klar. Annies fitta blev överfull, så det började pressas ut sperma som rann över min hand.

Annie kom inte mindre än tre gånger innan de var klara.

Kvällen avslutades utan buller och bång. Johan tvättade av sig och åkte hem. Jag och Annie gick och la oss, och tro det eller ej men hela den här händelsen hade gjort mig så kåt att jag knullade Annie. Hon hade inte tvättat av sig, så hennes fitta var alldeles insmörjd av Johans sperma. Snällt nog så låtsades hon tycka det var skönt. Och jag fick avsluta med att knulla henne mellan brösten och spruta henne i ansiktet.

Det hade varit fruktansvärt jobbigt med det flirtandet. Men samtidigt hade det lett till det häftigaste sexäventyr jag någonsin upplevt.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

MalmöLars

Ja, som man bäddar får andra ligga????

31/3, 2022 kl. 15:58