Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/5, 2022 kl. 02:03, av mx55

EMMA 2 Del 10: Att dela med sig

Del 10 av 15 i serien EMMA Ett sexuellt galet sommarlov

Hon hade aldrig tyckt att alkohol gjorde folk snyggare men om hon nu verkligen skulle göra det här så skulle en shot eller två verkligen inte skada. Hela veckan hade lett upp till det. Det spelade ingen roll vad hon sa när hon ändå gjorde tvärt om.

Hej.

En månad har det tagit! Jag ber hemskt mycket om ursäkt men det är mycket som händer i livet just nu så jag hinner och orkar inte skriva så mycket som jag vill. Dessutom så hjälps det ju inte av att det jag planerade som ett avsnitt, helt plötsligt gick och blev tre. Det behövdes helt enkelt mycket mer utrymmer än vad jag trott för att få plats med bra sex och ett händelseförlopp som verkar hyfsat rimligt.

Med det så hoppas jag att detta tionde avsnitt i serien om Emma kommer att uppskattas.

- - -

Emma vaknade upp med sin överkropp hårt tryckt emot väggen. Hon låg på sidan med kroppen vriden framåt så att hennes vänstra axel trycktes emot den släta tapeten. Det var varmt och hon funderade på varför människan som låg bakom henne var tvungen att ta upp hela sängen. 

De hade somnat med henne som den lilla skeden men nu var det mer än tio centimeter mellan dem. Hon rullade över på rygg och såg på hennes bror som sov likadant som hon gjort nyss. Hon tänkte att han måste ha vänt sig om ifrån henne och sedan, någon gång under natten, vänt tillbaka. Själv hade hon bara blivit kvar liggandes mot väggen, även sedan det blivit tomt bakom henne.

Hon såg sig runt i rummet och på killen som låg bredvid. Han låg helt naken i det blå-gråa morgonljuset med täcket avsparkat till fotknölarna. Själv hade hon fortfarande sin bit av det över sig.

Hon rullade över på andra sidan och strök försiktigt längst med sin lillebrors överkropp och ner mot magen. Hans kuk hängde halvslappt mot lakanet och hon fnissade till lite när hon såg den. Sedan rörde hon försiktigt den med sitt pekfinger. Hon lät fingret glida neråt längst med skaftet till dess att hennes finger snuddade vid lakanet. Det kändes som att den styvnade något, men möjligen så var det bara önsketänkande.

– Hej Google. Vad är klockan? frågade hon ut i rummet.
– Klockan är 06:04, svarade en sval kvinnoröst från den lilla smarta högtalaren på skrivbordet. 
– Bluäeff, morrade hon till innan hon reste sig upp på ena armbågen. 

Egentligen ville hon somna om men hon kände sig inte särskilt trött. Tanken just nu var att gå upp, duscha och kanske följa med Hannes in till Vara. Hon kände att hon behövde snacka med honom om den där festen. Dessutom behövde hon väcka Filip och få honom till rätt säng. Hon strök försiktigt över hans överarm och skakade lätt till honom, men utan att få någon reaktion. 

Hon bestämde sig för att vänta med att väcka honom och istället börja med duschen. Därför reste hon sig och började försiktigt att klättra över honom. Hon greppade tag i sänggaveln och svängde sitt högra ben över hans kropp. På vägen kände hon hur hennes lår snuddade vid hans rygg och hörde hur han gnällde till. Sedan så rullade han över på rygg.

Hon stod med sitt vänsterben på knä i sängen och med sin högerfot nere på golvet. Hennes nakna lillebror hade vänt sig om så att hennes fitta nu låg pressad mot hans mage. Hon försökte att lyfta det andra benet över honom men kände att hon hade allt för dålig balans. Därför släppte hon sänggaveln och satte istället sina händer ner i madrassen bredvid Filips huvud. Hon lyfte upp det andra benet och vred kroppen så att hon kunde kliva över honom. Men när hennes kropp under ett kort ögonblick snuddade vid hans kände hon hur hans ena hand lätt strök över hennes lår. Filip såg fortfarande ut att sova men hans kuk hade styvnat och låg nu hård mot hans mage. Hon log och fnissade kort innan hon försiktigt satte sitt pek- och långfinger nedanför hans ollon och drog dem lätt längst med staken och ner till pungen. Hon fnissade till igen när hon såg hur den ryckte till. Långsamt slöt hon sin hand runt staken och drog några slappa runktag.

Hon drog ett sista drag innan hon ställde sig upp för att gå ut ur rummet. 
– Mmmeeehhee, hörde hon sin bror stöna bakom henne och hon vände sig om.

Han låg kvar på rygg och hans förhud var helt nerdragen så att den blottade hans ollon. Han hade själv börjat stryka med handen över kuken och när hon såg upp i hans ansikte såg hon hur hans ögon var halvöppna.
– Är du vaken? frågade hon.
– Nästan, svarade han med ett stön.

Hon gick tillbaka till sängen och satte sig på knä på golvet. Hon lyfte försiktigt undan sin brors hand från hans kuk och började själv att runka den. När den hårdnat helt fuktade hon munnen innan hon försiktigt öppnade den och satte sina läppar runt hans ollon. 

Med mjuka rörelser började hon att röra med tungan runt det känsliga huvudet innan hon tog halva kuken i munnen. Vid det här laget hade Filip vaknat helt och hade nu sina händer över sin storasysters huvud. Med ett lätt tryck med fingrarna i hennes hårbotten manade han henne att gå allt längre ner på hans skaft och hon följde honom. Tillslut mötte hennes näsa hans blygdben och efter att ha hållit sig still i några sekunder så drog hon sig bort från honom. 

Filip var precis på väg att säga något när Emma reste sig upp från golvet och snabbt satte sig gränsle över honom. Med van hand styrde hon in honom i sig och började snabbt att rida. Till att börja med satt hon rakt upp och höjde sig upp och ner genom att lyfta låren. Efter någon minut kände hon dock hur Filip satte sina händer runt hennes höfter. Som svar böjde hon sig framåt och satte sina handflator rakt ner i madrassen. Sedan började hon att skjuta sig fram och tillbaka över honom.

Filip mötte hennes rörelser underifrån och snart var de båda uppe i en snabb och vild ritt. Emmas hår flög runt hennes ansikte och hennes små bröst studsade i takt med deras rörelser. Filip såg upp mot sin systers ansikte och hennes slutna ögon. Han såg rodnaden över hennes bröstkorg och hörde hennes snabba flämtande andetag och gnyenden.

Med en hård stöt begravde han sig djupt i henne och höll sig kvar. Samtidigt satte sig Emma sig hårt ner på hans kuk och höll sig där. Snabbt satte Filip fötterna i madrassen och försökte häva sig åt sidan. Med ett skratt följde Emma efter vilket fick Filip att glida ur henne. De log brett mot varandra innan Emma vände sig helt om på rygg. När hon sedan låg ner så särade hon inbjudande på benen och han var snabb på att ta plats mellan dem.

Han styrde hastigt in kuken i henne och började att stöta. Till att börja med satt han på knä mellan hennes ben och rörde sig snabbt in och ut i henne men efter en stund så la han sig ner och saktade ner på takten.

Emma böjde upp huvudet något så att hon kunde möta sin brors läppar. De gav varandra en snabb puss, som blev en kyss och vidare till intensivt men mjukt hångel. Hon saxade sina ben över honom och tillsammans började de att röra sig i mjuka rytmiska rörelser. 

Emma hörde hur Filips andetag blev allt kortare och kände hur han började att röra sig mer och mer ryckigt. Precis innan han skulle stanna upp i henne så tryckte hon sina hälar hårt emot honom så att han hölls fast mot hennes kropp. Filip svarade med att trycka sig in i en sista hård stöt innan han med ett stön släppte iväg sin sperma i sin storasysters väntande sköte. 

– God morgon, sa Filip efter att han rullat av och lagt sig vid sidan av henne.
– God morgon själv, svarade hon med ett skratt.
– Vilket fint sätt att vakna på, sa han och fnissade till. Sedan fortsatte han.
– Var ju ett tag sedan.
– Jo. Det var ju det, svarade Emma. 
– Inte sedan vårterminen.
– Nej. Precis, svarade Filip och mindes tillbaka till de galna vårmånaderna. 
– Vad är klockan? frågade han sedan.

Emma vände sig först åt sidan men bestämde sig för att hon inte orkade att resa sig upp för att ta ner mobilen från skrivbordet.
– Hej google, sa hon därför igen.
– Vad är klockan.
– Klockan är kvart i sju, svarade den svala kvinnorösten.

Filip svarade med att sucka till och sedan göra ett långt stön.
– Var det meningen att väcka mig såhär? frågade han sedan?
– Nej, svarade hon.
– Jag var faktiskt på väg till duschen.
Filip svarade med ett skratt.
– Men du kom inte så långt?
– Nej, svarade hon och skakade på huvudet.
– Såg något intressantare. 
De båda skrattade.

Efter en stunds tystad rullade Filip över på sidan och såg ner i Emmas ansikte. Sedan gav han henne en snabb puss.
– Fast jag borde nog verkligen gå upp och duscha nu, sa han sedan.
– Vill hinna säga hejdå till Miranda innan hon och Emy drar.
– Hm, mumlade Emma som svar.
– Gör så.

När Filip gått ur rummet så låg hon kvar bland de svettiga sängkläderna och kände hur hans säd började att rinna ur henne. Hon var tvungen att komma på något sätt att tvätta allt, trotts att hennes föräldrar var hemma. Kanske smyga in sängkläderna blad hennes vanliga tvätt. När hon ändå höll på.

Hon fångade upp en droppe av den klibbiga vätskan och smakade på den. Den smakade fortfarande som dem. Som henne och hennes fantastiska Filip. Hon hoppades att de kunde fortsätta såhär. Att Alice skulle sluta vara sur och att allt bara skulle lösa sig. Hon tänkte att hon tillochmed började känna sig ok med Miranda. Det hade nästan inte gjort ont alls när han sa att han ville säga hej då till henne.

När Filip var klar i duschen hade klockan hunnit bli några minuter över sju och de två systrarna och Hannes satt redan i köket med varsin kaffemugg. Ingen av dem kände tydligen för något ordentlig frukost och Filip kände sig inte heller särskilt hungrig. Så fort de alla tre åkt så tänkte han gå och lägga sig igen. Han kände att han gärna sov några fler timmar efter nattens aktiviteter och den, allt för lilla mängden, sömn som han fått i den smala sängen.

Ungefär fem i halv åtta kom också Emma ner till köket och anslöt till de övriga. 
– Vad är planen för resten av dagen då? frågade hon.
– Sova lite mer, sa Filip.
– Vi ska väl hem och typ slappa innan vi åker tillbaka till er, sa Emy.
– När ska vi vara här förresten?
– Vet inte riktigt. Men jag kollar det, svarade Hannes.
– Jag tänkte stanna till i Vara och handla när jag ändå var där nu på morgonen, fortsatte han.
– Är det ok om jag hänger på? frågade Emma.
– Så att jag kan plocka ut vegetariskt och så, la hon till. 
– Klart du kan, svarade han.

Så när deras mamma kom hem satt de alla fyra på trädgårdsmöblerna och väntade in henne. Emma tänkte att det till och med nästan var varmt ute. Sådär som det kan vara en morgon när det faktiskt kommer bli varmt på dagen. 

- - -

Alice hade väntat tills torsdagen innan hon åkt till Göteborg. Hon kom dit på eftermiddagen och det första hon gjorde var att gå på en lång promenad med Nallen. På vägen ut stannade hon vid Tildes hus och ringde på.

– Hej, sa hon när Ingrid öppnade dörren.
– Är Tilde hemma?
Hon kände sig som tio år igen. Nu för tiden så var det väl ingen rimlig människa som bara knackade på och frågade om någon var hemma och ville hitta på något.

Visserligen så bodde alla hennes kompisar utspridda över både Vara och Göteborg, men även om det inte varit så, så skulle hon ha messat först. Fram tills förra året hade hon haft en kompis som bodde i trappuppgången bredvid och även henne hade hon skrivit till. ”Det går ju inte bara att ringa på och skrämma livet ur folk,” tänkte hon. 

Men här stod hon ändå. Det var inte så att det var norm i detta kvarteret heller. Edvin knackade inte på hos sina kompisar. Men hos familjen Enberg gjorde man så. Tilde brukade kalla det för föräldrafiltret. Det gav dem en chans att säga ”nej tyvärr,” eller ”Ja, men vi ska strax åka” eller något liknande när de inte tyckte att deras barn borde lämna huset. Tilde hade förklarat det en gång när Alice tillslut vågat fråga varför de inte kunde göra upp saker på förhand.

– Jodå. Det är hon, svarade Ingrid i en frågande ton.
– Tänkte bara kolla om hon ville följa med ut på promenad med Nallen, sa Alice lite försynt och gestikulerade mot hunden.

Det var inte det att hon spelade försynt, även om det säkert hjälpte. På riktigt kände hon sig alltid i underläge inför kvinnan som var Tildes mamma. Det var som att prata med en gammal sträng lärarinna som när som helst kunde be henne om svaret på någon omöjlig glosa. Den där typen av lärare som inte lyssnade på ursäkter eller förklaringar och som gärna underkände även om man faktiskt hade rätt. 

– Det vill hon säkert, svarade Ingrid och såg genast mycket mildare ut i ansiktet.
”Det vill hon säkert” betydde i det närmsta att Ingrid skulle se till att hennes dotter kom ut, oavsett vad hon ville. ”Nu när Alice är så gullig och tänker på dig och frågar.” Förvisso trodde inte Alice att Tilde skulle ha något emot att få komma ut, men ändå. 

– Jodå. Det ville hon, sa mycket riktigt Ingrid så fort hon återkom till dörren. Såklart hade hon stängt den medan Alice väntade. 

Efter ytterligare fem minuters väntande så kom Tilde ut. 
– Hej, sa hon snabbt till Alice innan hon satte sig på trappen och sa hej till den stora hunden.
– Hej på dig också din stora björn, sa hon i en mullrande bebisröst.
– Vi äter vid fem, sa Tildes mamma bestämt som avskedsfras innan hon stängde dörren bakom dem.

– Trevligt att träffa dig också, mumlade Alice när dörren gått igen.
– Hon är en sådan bitch, suckade Tilde när de började gå längst med villagatan.
– Hon var ju ändå glad att se mig förra veckan? sa Alice frågande.
– Jo. Det är inte det. Lars råkade kalla henne för kärring i morse så hon är lite stel för stunden.
– Lite stel? You don’t say?
Tilde svarade med ett kort skratt.
– Så inget personligt mot dig. 
– Alltid något, svarade Alice med ett leende samtidigt som hon ryckte på axlarna.

De promenerade i tystnad längst med gatan som hette Violinvägen och in på en gångbana som löpte längst med ett skogsparti. Tillslut var de framme vid kvarterets lilla ICA-butik och medan Tilde höll koll på hunden så gick Alice in och köpte dem varsin cola.
– Tack, sa Tilde.
– Fick inte med mig mitt kort ut men jag Swishar sen’.
– Det är ok, svarade Alice.

– Hur klarar du förresten att hålla något hemligt för den där människan? frågade hon sedan tyst när de långsamt börjat gå längst med den lite större Djupedalsängsvägen.
– Jag får ibland känslan av att hon kommer att slå ner på allt jag säger och säga att det är fel, fortsatte hon. 
– Typ som att kugga mig på en glosa för att jag skrev areal istället för antenna.
– Som vaddå? Areal? frågade Tilde.
– Nä. Alltså. Spelar ingen roll. Men?
Båda två tystnade en liten stund.

– Jo. Jag antar att det är svårt att navigera henne ibland, sa Tilde tillslut i en fundersam ton..
– Beror på hennes humör. Pappa är enklare. Han är typ alltid sur. Förutom när han är i kyrkan. Då är han glad och leende.
Alice nickade.
– Men man lär sig. De vet ju egentligen inget om mitt liv och mina kompisar. Och de rotar inte bland mina grejer sedan jag började tvätta själv.
– Säker?
– Ja, svarade Tilde lugnt.
– Jag hade vetat om de rotat i mina grejer.
– Hurdå?

– Du har sett mitt rum, svarade Tilde efter att ha tittat sig omkring.
– Jo, svarade Alice och tänkte på Tildes pedantiskt städade rum. Hela familjens hus var alltid kliniskt rent. Alice tänkte att de säkert skulle kunna operera någon på köksbordet om det hade behövts.
– Jag har koll på alla grejer. Det har typ blivit en besatthet. Men jag mäter avståndet mellan mina prylar, på millimetern. Och varje gång ställer jag dem olika.
– What? utbrast Alice.
– Du inser att det är sjukt va?
– Jo. Men vad ska jag göra?
– Så länge de inte gör samma sak när de kollar mina grejer så …
Tilde rös till.
– Men hittills har mina underkläder legat på precis rätt ställe.
– Shit, sa Alice chockat.
– Hade ingen aning.
– Knappast något man berättar eller hur. Men jag måste skydda mitt liv. Det lilla jag kan i alla fall, sa hon och suckade.

När de kom fram till idrottsplatsen släppte de lös Nallen i den tomma hundrastgården och satte sig i solen och kollade på hur han lekte runt. Förstrött plockade Tilde upp en pinne från marken och kastade den åt honom. Hunden sprang raskt iväg efter den och några sekunder senare kom han tillbaka med den i munnen.
– Bra. Tack, sa Tilde och klappade honom över huvudet. 
Sedan kastade hon pinnen igen.

De lekte så i några minuter innan hon vände sig mot Alice med en suck.
– Förlåt att jag inte skrivit. Visste inte vad jag skulle säga riktigt.
– Det är ingen fara.
– Jag vill bara inte skriva något som kan tolkas fel.
Alice nickade tyst.

De satt tysta och kollade på den stora labradoren i ytterligare några minuter. Sedan kollade sig Alice runt över idrottsplatsen. Hon kunde se hur några tjejer i yngre tonåren sprang runt på fotbollsplanen en bit bort och tyckte sig höra stojandet från förskolan som låg bortanför den, för sommaren, övergivna skolan. I övrigt var det öde runt dem. 

– Jag har en grej till dig förresten, sa hon sedan och plockade fram en telefon ur sin väska.
– Det är min gamla åtta men den funkar, tillade hon sedan.
– Okej? svarade Tilde frågande.
– Men?
– Ja. Så att du inte är helt borta från världen.

Alice antog att Emma kunnat hittat på något sätt att gå runt spärrarna och övervakningen i Tildes telefon, men eftersom att de inte pratade med varandra, så tog hon till det äldsta tricket i boken. Varför inte bara skaffa en till telefon?

– Jag satte upp en ny iCloud till dig så att du kan ladda ner appar och så.
– Okej? Sa Tilde lika frågande igen.
– Men jag vet inte om jag vågar använda den.
– Vaddå? Du kan ju gömma den?
– Jo. Men internet. Pappa ser direkt om någon ny är på nätet. Tror faktiskt inte att jag ens kan lösenordet.
– Det är ok. Jag brukar kunna komma åt vårt internet från ditt rum. Annars så har jag satt i ett kontantkort.
– Va? Men? Det?
– Tänk inte på det. Jag ska kolla om Anneli vill vara med och betala. Annars så gör jag det själv ändå. Du borde prata med henne förresten.
– Jag vet. Men vad ska hon göra?
– Hon jobbar på soc. Kom igen?
– Inne i Göteborg ja. Och jag vill inte ställa till med bråk. Måste tänka på de andra.
Alice suckade tungt. Det var inte första gången de haft den här diskussionen och den ledde alltid till samma slut.

– Men, sa Tilde efter att ha lekt lite med telefonens inställningar ett tag.
– Jag kan ju inte riktigt logga in på mina nätverk. Vågar inte riktigt.
– Jag har tänkt på det med. Du får skapa nytt konto på WhatsApp och Messenger.
– Men hur ska folk veta att det är jag.
– Jag har tänkt på det också, svarade Alice och visade upp sin egen mobilskärm.

> Hej alla!
> Tilde har ju varit borta ur chatten ett tag nu. Det beror på grejer som hänt med hennes familj. Kort sagt så har hon inte kunnat använda sin telefon på ett tag men jag kommer snart att bjuda in henne med ett nytt namn i gruppen. Bara så att ni vet vem det är som helt plötsligt dyker upp.

Tilde läste meddelande och log. 
– Har de skrivit något sedan i vintras?
– Typ inget, svarade Alice.
– I början var det en massa om att vi skulle ses så fort skiten var över. Men så droppade det av, när skiten inte gick över. 
Tilde nickade.
– Men det har tagit lite fart nu i juli faktiskt. Folk har liksom vågat ses igen.
Tilde nickade ännu en gång.
– Så länge jag inte är i skolan så vågar jag nog inte träffa någon. Och pappa kanske inte ens kommer köpa det där om bibelstudier längre.
Alice nickade tyst.
 
De reste sig upp och kopplade Nallen som nu låg lagom uttröttad vid deras fötter. De gick i tystnad längst med gångbanan, förbi skolan och förskolan innan de kom upp på Violinvägen igen. I hörnet mellan förskolan och villorna stannade de dock till. De tog några steg in i skogen så att ingen skulle kunna se dem och sedan omfamnade de varandra. Kramen varade långt mer än två sekunder.
– Tack, sa Tilde sedan.


På kvällen låg Alice i sin säng och funderade över sitt liv. ”Varför är alla jag bryr mig om så jävla fucked up?” frågade hon sig. Hon var förälskad i en tjej som låg med sina syskon, hennes bästis hade nyligen börjat göra samma sak och imorgon skulle de knulla skiten ur varandra alla sju. Dessutom hade hon nyss gett sin barndomsvän en hemlig telefon. ”Som om hon satt i fängelse, typ”. Å andra sidan tänkte Alice sorgset att det i stort sett var det hon gjorde. 

Hon såg ut genom sitt fönster och bort mot grannhuset. Samtidigt plingade det till i hennes telefon. Hon skrattade tyst för sig själv när hon såg att en Tilde Slyna Djävulsdotter ville skicka ett meddelande till henne. Facebook-profilen var tom och hade inga vänner. Alice tänkte att det nog var bäst om det förblev så, men hon la direkt till henne i gruppchatten.
 
- - -

Klockan hade passerat sex på kvällen och Emma stod i köket och skar upp sallad. Efter att hon låtit kniven skiva en tomathalva och förpassat dess bitar till den stora skålen tog hon en klunk av Hannes svala rosévin. Trelitersförpackningen stod fortfarande kvar i kylskåpet men var redo att plockas fram om det behövdes. Medan hon tog fram nästa tomat så kollade hon upp från skärbrädan och mötte sin storebrors blick samtidigt som han klev in i köket. I handen höll han en flaska Heiniken.
– Redan börjat på vinet? frågade han.
– Och du på ölen?
De fnissade till.
– Ska bli intressant att se dig när du dricker, sa han sedan.
– Det samma, svarade hon och drog på munnen.
– Fast vi får väl hålla det lite lugnt. Inte så smart att var bakis imorgon, va?
Hannes svarade med en huvudskakning innan han gick förbi henne och vidare mot köksingången.

Halva dagen hade Emma spenderat med att fundera över vad hon skulle ha på sig. Det slutade med att valet föll på en jeanskjol och ett mörkblått linne. När hon la ner plaggen på sin säng slogs hon av tanken på att det var första gången sedan i mars hon inte haft på sig byxor eller shorts. Hon fick nästan ett infall att byta plagg till den svarta klänning som hon haft då. Men det skulle inte bli en sådan kväll, intalade hon sig själv igen.

Efter att de lämnat av Miranda och Emy hade hon och Hannes stannat till vid ICA där de hade hjälpts åt att plocka på sig mat. Hon hade fiskat fram några paket ”sensational burger”, lite vanlig sojakorv men också tzayspett. 
– Du måste prova de här, hade hon sagt samtidigt som hon la ner två påsar i korgen.

När de var klara hade de handlat mer mat än vad de någonsin skulle kunna behöva. Det fanns både burgare och korvar så det räckte till en armé av både köttätare och vegetarianer. Efter en kort diskussion hade Hannes tillslut gått med på att köpa korv och burgare, snarare än stora köttstycken. Det skulle både bli lättare att tillaga och att äta. Plus att alla kanske inte gillade samma mat.  

På vägen ut hade de dessutom passat på att plockat på sig en mindre sjö av läsk. Tre en och en halv liters color, två Sprite och två Fanta Exotic. Hannes lät sig dock nöja sig med en rosa Russian tonic. Tillsammans hjälptes de sedan åt att packa ner och bära ut allt till bilen. När Emma såg slutsumman fick hon genast dåligt samvete och Swishade en femhundring.

– Va? Du behöver inte betala något, hade Hannes sagt när han hörde hur hans mobil plingade till och sett notisen.
– Nä. Men jag plockade ju på mig ungefär halva vegohyllan så.
– Ok. Tack, svarade han och såg snabbt mot henne.

Innan han satte sig på förarsätet hade han dock sprungit in i butiken igen. Några minuter senare var han tillbaka med ytterligare en påse under armen.
– Glömde lite grejer.
– Allvarligt?
– Jupp, hade han svarat innan han började styra ut bilen från parkeringsplatsen.

Det hade inte blivit av att Emma pratat med honom om planerna för festen. Det hade känts så dumt att dra ner stämningen när hon så ivrigt hade hjälpt till med att inhandla all mat. Dessutom ville hon ju verkligen ha en fest, men kanske inte en sådan fest. Ändå stod hon nu i köket med en helt nyepilerad kropp. Hon hade spenderat mer än en timme i badrummet och hon hade inte varit såhär len sedan simtävlingen i mars. Det var som att hon ville en sak och gjorde en annan.

När salladen var klar och det mesta framdukat så hade klockan redan hunnit bli tjugo i sju. Syskonens föräldrar hade åkt redan strax före klockan sex och Hannes hade tidigare under dagen messat Tim och berättat att de var välkomna vid sju. Emma skyndade sig därför upp på rummet för att göra de sista förberedelserna.

För första gånger på månader så sminkade hon sig ordentligt. När hon var klar med ansiktet så tog hon fram nagellack. Eftersom att de skulle hålla sig hemma så hade hon valt att strunta i skor och körde helt barfota. Därför såg hon till att även måla tånaglarna så att de skulle se snyggt ut när hon gick runt i bara fötter. Både fingrar och tår fick samma silverblåa färg.

Eftersom att kvällen fortfarande var varm hade de bestämt sig för att försöka sig på att vara ute. På bordet stod redan sallader och röror framdukade. Hon skulle precis gå ut genom dörren till uteplatsen när hon fick se all dricka som stod i bokhyllan.

Hon hade inte riktigt fattat hur mycket alkohol Hannes köpt den där dagen i början av sommaren. ”Eller han kanske hade fyllt på?” tänkte hon när hon började räkna flaskorna. På en av de kylplattor deras pappa en gång köpt, för att kunna använda på midsommarbuffen, stod nu tio flaskor vardera av Carlsberg och Heiniken plus lika många burkar med Smile-cider. ”Hade han verkligen köpt så många åt henne?” Förutom det stod nu även vinet och, vodkan och gin och tonicen på plats.

Hon gick tillbaka till köket och hämtade sitt nästan uppdruckna vinklas. Med ett snabbt drag och en grimas sänkte hon de sista dropparna innan hon gick tillbaka in i vardagsrummet och fyllde på det igen. 

På uteplatsen mötte hon Hannes som stod och tände grillen. Lågorna slog upp från glöden men sänktes snart. 
– Ge det någon halvtimme eller nått’ så kan vi börja med burgarna sedan, sa han när hon satte sig i soffan.
– När är de här? frågade hon.
– Om typ tjugo.
– Ah, svarade hon och nickade. Sedan sippade hon lätt på sitt vin.

Någon minut senare kom också Filip ut på uteplatsen. Det var fortfarande några grader över tjugo men samtidigt så låg kvällssolen på mot framsidan.
– Ska vi verkligen sitta här ute?
– Får se vad de andra tycker, svarade Hannes.
– Vi kan ju flytta in på bordet där inne och sitta där också.

Han ryckte på axlarna som svar och vände sig mot soffgruppen. Han var klädd i sin vanliga uniform av svarta jeans och t-shirt, även om den för kvällen var vit. Hannes hade en mörkblå skjorta och ett par mörkbeigea byxor. 

– Fin du är, sa Filip när han såg Emma sitta med sina korslagda ben upp mot bordet och hälarna liggandes mot bordsskivan.
– Jag eller fötterna? frågade hon när hon såg var han tittade.
– Båda, fnissade han.

Han satte ner sitt glas med cola och satte sig bredvid henne. Sedan började han att stryka med sitt ena pekfinger över fotsulan och upp mot stortån. Emma svarade med att knipa ihop med tårna så att de målade naglarna kom in i hans synfält.
– Mmmm, mumlade han och lyfte försiktigt upp den fot som låg överst.

Emma flämtade och gnydde till när han satte sin mun runt tårna. Han sög in dem i munnen och fortsatte sedan med att kyssa sig längst med fotsulan och ner mot hälen.
– Ååååhheee, suckade hon efter att han återigen slickat sig upp längst med sidan av foten och till stortån.
– Ni kanske ska vänta lite? sa Hannes från grillen med ett skratt.
– De är här om max tio minuter.
– Fast kommer de bli förvånade? frågade Filip medan han kavlade upp Emmas kjol längst med hennes lår.
– Hm, sa Hannes och tystnade.
– Jag vet inte om Emy berättat för Tim och Oliver om vad vi håller på med.
– Hon var inte säker på hur hon skulle ”lägga fram det”, avslutade han och vände sig mot sina syskon.

Det han fick se var hur Filip avancerade med munnen över sin systers ben. Snart satt med ansiktet mellan dem. Att döma på Emmas flämtningar och på hennes stängda ögon så gjorde han ett rätt bra jobb.
– Fast om de kommer på er så där lär ju Miranda och Emy snabbt dra med dem, sa han och skrattade.
– Fast vi kanske ändå ska äta först och inte ge dem en hjärtattack.

Motvilligt fick Emma släppa loss sin lillebror. När han rest sig upp fick Hannes en snabb skymt av hennes kåtglansiga fitta och de blåa stringtrosorna med spets. Han kände hur hans kuk hårdnade lite mer innanför byxorna. Hade det inte varit för grillen så kanske han ändå hade gjort dem sällskap. 

Emma reste sig upp och kände hur det snurrade lite när hon gjorde det. Hon andades med korta flämtande andetag och hon kände hur hårt och snabbt hjärtat slog i bröstet. ”Vad håller jag på med?”

Hon drog i sig den sista tredjedelen vin som var kvar i hennes glas och tog med det sig det in i huset. Istället för att fylla på mer gick hon dock in i köket och öppnade skåpet där familjen hade alla sina glas. Hon fick ta en stol för att nå upp till översta hyllan där hon snart hittade sina föräldrars snapsglas. De hade inte hunnit bli allt för dammiga sedan midsommar men hon sköljde ändå snabbt av ett av dem. Sedan ställde hon sig på stolen igen och plockade ner tio stycken som hon ställde på diskbänken. 

Hon öppnade kylskåpet och kände hur det fortfarande var alldeles blött mellan benen. Hon stack ner handen innanför trosorna och strök med fingrarna över och mellan sina blygdläppar. Med lätt tryck förde on in två fingrar i sig och började röra dem. 
– Mhååååhe, suckade hon när hon började röra dem i sig.

Hon lutade sig mot den lilla bänken som skiljde matbordet och spisen och fortsatte att, med slutna ögon, onanera. Hon hörde ljudet av någon som klev in i köket och slog upp ögonen.
– Hej lillasyster, hörde hon Hannes röst innan hon såg honom.
– Står du här och smeker dig.
Hon kunde bara nicka som svar.
– Så är lillasyster kåt nu? 

Emma nickade som svar. Hon kände hur hjärtat bultade allt hårdare i bröstet och viste att hon inte kunnat svara något. Inte för att hon visste vad hon skulle säga. Så hon nickade bara.
– Får jag smaka?
Hon nickade igen och kände sedan hur Hannes drog åt sig hennes hand. Han tog in fingrarna i sin mun och sög hårt på dem.
– Du smakar fantastiskt lillasyster. Redo för kuk?
Emma skakade på huvudet.
– Nä, svarade hon sedan viskande.
– Jag vet inte.

Han nickade.
– Det är ok Emma, sa han sedan.
– Du gör så mycket eller lite som du vill. Jag vet inte ens om de kommer att vilja vara med eller om det blir jättestelt. Jag och Emy har liksom inte kommit på hur vi ska starta allt.
– Okej, svarade hon.
– Vi äter först och så ser vi, sa han sedan.
– Taskigt av Filip att kåta upp dig innan middagen bara.
Hon skrattade till och log brett mot sin storebror.
– Jo, sa hon sedan.
– Jävligt taskigt.
Han nickade.
– Vi får se vad det blir, sa han sedan.
– Ta det bara lugnt.
Hon nickade igen.

När han gått ut ur köket så öppnade hon återigen den halvstängda kylskåpsdörren och tog ut en glasflaska med Icas ekologiska limejuice. Hon droppade i en hyfsat stor mängd av saften i botten av hennes snapsglas och gick mot biblioteket. Därinne ställde hon sig framför bokhyllan och öppnade den stora flaskan med vodka. Sedan fyllde hon resten av glaset med den genomskinliga vätskan. Så fort hon skruvat på korken och ställt tillbaka flaskan så lyfte hon glaset och svepte blandningen.

Den sura smaken fick det att dra till i kinderna. Därefter kände hon hur spriten landade i magen och med det vred hon till ansiktet i en lätt grimas. Hon hade aldrig tyckt att alkohol gjorde folk snyggare men hon tänkte att om hon nu verkligen skulle göra det här så skulle en shot eller två verkligen inte skada. ”Men jag får hålla lite koll för imorgon,” tänkte hon igen när hon blandade till en gin och tonic som hon sedan svepte i tre stora klunkar.

– Vad dricker du? frågade plötsligt Filip bakom henne.
– GT, svarade hon och sänkte de sista dropparna.
– Va?
– Gin och tonic.
– Gott?
– Faktiskt. Lite beskt men godare än mycket annat.
– Vill du smaka?
– Nä. Hoppar.

Tillsammans lämnade de rummet och gick genom hallen och ut på framsidan. De satte sig på varsin trädgårdsstol och vred dem mot solljuset. I flera minuter satt de tysta bredvid varandra. Precis när Emma skulle resa sig så vände sig Filip mot henne och gav henne ett leende. Nervöst så log hon tillbaka och sedan så möttes de i en puss. Sekunden senare hade de öppnat sina munnar och slukat varandra.

De avbröt sitt hånglande så fort som de hörde hur en bil kom glidande upp för den korta grusvägen som ledde från Öttumshållet och upp mot trädgården. Hannes, som hade hört bilen från huset, kom också han ut och gick över grusgången och fram till de fyra syskonen som just höll på att kliva ur den skruttiga Volvon.
– Hej! ropade han.
– Välkomna.
– Tack, svarade Emy och gick direkt mot huset.

Emma studerade henne snabbt. Hon hade på sig ett par svarta leggings, en mörk knälång kjol och över armarna hade hon en färgglad, löst sittande uppknäppt skjorta. Under skjortan kunde hon skymta ett mörkt linne. Det korta, svarta håret var som vanligt färgat i blåa och rosa slingor. Till detta var luggen, för kvällen, sprayad i en nästan neonrosa kulör.

Sedan fäste hon blicken på Mirandas klädsel. Hennes blick fastnade först på den blåa jeansen som framhävde hennes rumpa. På överkroppen kunde Emma se ryggpartiet av en svart t-shirt. Dock suckade hon småroat över de båda brödernas klädsel. De var klädda i samma slitna jeans som vanligt men för kvällen hade de i alla fall tagit på sig varsina svarta skjortor.

– Vill ni ha något att dricka? frågade Hannes när alla kommit in i huset.
– Jag tar gärna en öl, sa Tim och fick medhåll av Oliver.
– Jag kan ta lite vin, svarade Emy och fick snart ett glas. 

Emma passade också hon på att fylla på sitt glas samtidigt som hon tänkte att hon väl redan var inne på sitt tredje. ”Eller var det fjärde?” 
– Vill ni ha något? sa sedan Hannes och vände sig mot Miranda och Filip.
– Om ni tror att det är ok alltså, sa han sedan osäkert och tittade mot Mirandas bröder.
– Äh. Morsan lär ju inte bry sig, svarade Tim och ryckte på axlarna.
– Du kan smaka från mig, sa Emy och gav Miranda sitt glas.

Hon sippade lätt på drycken men grimaserade mest.
– Finns det något annat?
– Sure. Vanlig cola, sprite, fanta exotic svarade Emma.
– Blanda en sån’ med vodka, skrattade Oliver.
– Ingen dålig idé men kanske senare, sa Emma och skrattade hon också.
– Du kan få en cider om du vill, sa hon sedan och öppnade en av sina burkar och hällde upp den gröna drycken i ett litet glas.
– Smakar som Festis, fnissade Miranda och räckte glaset till Filip som nickade.

Så med varsina flaskor öl, vinglas och ciderburkar gick de alla ut på uteplatsen och satte sig.
¬– Hamburgare? frågade Hannes.
– Tack, svarade alla mer eller mindre samtidigt. 

Emma bestämde sig för att ta det lite lugnare med drickat och istället fokusera på att fylla magen med mat. Hon såg på de övrigas tallrikar och tänkte att de andra verkade tänka likadant. Eller så var det bara så att det var alldeles för längesedan de åt grillat.
– Så var har ni gjort hela sommaren då? frågade Oliver.
– Lite allt möjligt, svarade Emy. 
– Hängt mest.
– Även på nätterna?
– Typ. Spelat tv-spel, svarade hon.
– Och sovit, la Miranda till.
De två bröderna skrattade nervöst.
– Med Filip? frågade Tim.
– Jo. Och Emy har varit med Hannes, sa hon sedan och skrattade.
– Så bara Emma som varit ensam då?
– Nej, svarade Emma.
– Jag har ju Alice.
– Jaha. Ja, men skål för sommarnätter då, sa Tim och skrattade.
– För sommarnätter, sa de alla och lyfte sina burkar, flaskor och glas.

Efter två hamburgare och mängder med potatissallad och fyra av spetten så kände hon sig tillräckligt mätt för att kunna somna. Därför gick hon in och fyllde på sitt glas och tog en lätt klunk innan hon gick ut i den halvljumna sommarkvällen igen. När hon satt sig ner på sin plats mellan Hannes och Miranda så såg hon hur Filip reste på sig för att snart vara tillbaka med två nya burkar. På bordet stod redan sex stycken urdruckna.

– Du får ta det lite lugnt med dem där annars kommer du aldrig få den att stå senare ikväll, skrattade Hannes till när Filip knäckte den ena burken. Den andra gav han till Miranda.
– Vem har sagt att vi måste vänta så länge tills den ska stå då? svarade Miranda och skrattade.
Hon satt på vänster sida av Filip och han satt längst in mot hörnet. Bredvid henne satt Oliver och Tim och mitt emellan dem satt Emy.

Alla riktade sina blickar mot Miranda när hon reste sig och satte sig i Filips knä och böjde sig över honom. De började genast att kyssa varandra och deras händer gled längst med varandras kroppar. Miranda gnuggade sig mot Filips underliv innan hon hasade sig ner på uteplatsens bräder och satte ansiktet mellan hans ben.
– Ni kanske skulle skaffa ett rum? skrattade Oliver nervöst.
– Visst. Vi kan gå in, svarade Miranda.
– Men det känns ju onödigt nu när det nästan är lite varmt.
Sedan knäppte hon upp Filips byxor och drog ner dem till knäna. Därefter tog hon fram hans kuk och satte munnen runt den.

– Men seriöst Mirre? suckade Tim. 
Sedan kände han hur en hand började glida över hans eget skrev. Han såg frågande mot Emy som bara log mot honom. När han såg neråt kunde han tydligt se hur hon även gav Oliver samma behandling. På andra sidan bordet hade Emma börjat göra samma på Hannes. Hon försökte få ögonkontakt med Emy och när hon lyckades fick hon en nickning till svar.

Emma drog ner Hannes gylf och knäppte snabbt upp knappen i hans byxor. Hon drog ner dem till anklarna och började att föra handen upp och ner längst med hans skaft. När hon runkat upp honom reste hon sig snabbt upp och satte sig i hans knä. Hon drog trosorna åt sidan och lirkade sedan upp hans kuk i sin fitta.

Vid det här laget hade Emy lyckats fiska fram sina bröders kukar och satt nu och runkade dem under bordet. Samtidigt satt Miranda fortfarande på knä på golvet och sög Filip. När de hörde Emmas stön så tittade de alla upp och såg mot henne. Hannes hade dragit upp hennes kjol så att alla skulle kunna se hur hans kuk nu försvann in i hans lillasysters blöta fitta.
– Skål för sommarnätter var det ja, sa Tim och skrattade. Sedan reste han sig upp och drog av sig sina jeans.

Oliver följde genast efter och ställde sig framför sin äldsta lillasysters ansikte. Hon tog tag i hans kuk och började runka den innan hon tog den i munnen. Samtidigt sträckte hon ut handen så att hon kunde fortsätta att runka av Tim. Efter någon minuts sugande bytte hon dock och tog sin äldre bror i munnen.

På soffan hade Miranda slutat att suga Filip och istället satt sig i hans knä igen. Hon hade tagit av sig alla kläder och satt nu och red honom med snabba stötar. Filip hade sina fötter hårt tryckta mot golvet för att kunna möta hennes rörelser. 

Emma satt kvar i Hannes knä och red hans grova kuk. Hon böjde sig mot hans öra och viskade.
– Har du något glid, storebror. 
– Klart jag har, viskade han tillbaka.
– Och en del andra grejer också.
– Klart du har ditt incestpervo, skrattade hon.
– Ska du säga din lilla incestslampa, viskade han tillbaka.
– Min lilla knullsyster.
Hon log mot honom och reste sig sedan upp.

Hon ställde sig mitt på verandan och kastade av sig sitt linne och bh. Sedan drog hon ner trosorna. Hon funderade på att låta kjolen sitta kvar men bestämde sig för att den nog mest skulle vara i vägen och drog av den också. När hon stod helt naken på golvet så ställde hon sig på alla fyra.

Hon behövde inte vänta länge innan hon kände hur Hannes återigen styrde in sin kuk. Han tog tag runt hennes smala midja och började att snabbt och hårt röra sig i henne. När hon tittade upp såg hon hur Miranda klivit av Filip och hur hon nu la sig ner sig framför henne. Hon böjde därför ner sitt huvud och stack in sitt ansikte mellan hennes ben och började slicka.

På andra sidan uteplatsen var nu också Emy helt avklädd. Hon stod på alla fyra och tog emot sina bröder från båda ändar. Samtidigt som Oliver stötte i hennes fitta hade hon Tims kuk i munnen. Emma tittade snabbt upp från Mirandas sköte och såg hur de båda bröderna split roastade deras äldsta syster. Hon han knappt reflektera över situationen hon var i innan Miranda tog tag i hennes huvud och pressade ner det mellan sina ben.

Hon blundade och fortsatte att slicka den unga tjejen. Samtidigt kände hon hur det blev tomt i hennes fitta. Ganska snart kände hon dock hur en ny kuk pressades in i henne. Tillfälligt lyckades hon att slita sig loss från Miranda och titta upp. Hon sökte med blicken längst med uteplatsen och såg snart hur Emy stod kvar på alla fyra men den här gången med Filips kuk i munnen och Hannes kuk pumpande bakifrån. 

”Vänta. Det måste,” hann hon tänka innan Miranda drog ner hennes ansikte till sig igen. Hon satte genast sin tunga mot hennes klitoris och började slicka. Vem av de två bröderna Green som än knullade henne så gjorde han ändå ett hyfsat jobb, tänkte hon och fortsatte att bearbeta Mirandas känsliga klitta.

Plötsligt fylldes uteplatsen av Mirandas flämtande andning och Emma kände hur tjejen framför henne vibrerade till och hur hon pressades ännu hårdare mot hennes kön. Hon fortsatte att slicka henne genom orgasmen och först några sekunder efter att hon kommit släppte hon Emma som kunde lyfta upp huvudet och dra några välbehövliga andetag.
– Åååhhee. Faaa-aahn, suckade hon. Sedan fick hon Olivers kuk i munen.

Hannes och Filip hade under tiden bytt plats så att Hannes nu rörde sig i Emys mun. Hon kunde ta emot ungefär halva hans kuk och han tänkte ännu än gång att han borde träna henne så att hon kunde ta kuk lika bra som Emma. Han såg bort mot sin lillasyster och såg hur de två andra bröderna stod och fyllde henne med sina kukar. Hur länge hade han inte fantiserat om just detta? Att se hur andra killar tog för sig av henne. Det var nästan så att han sprutade Emys mun full med sperma bara av synen.

För att inte komma alldeles för fort så drog han sig ur och satte sig ner på soffan. Han sträckte sig över bordet och greppade sin Heinekenflaska och tog en klunk från den. Han förvånades över att ölen fortfarande var hyfsat kall. Han såg åt sidan och mötte Mirandas blick och höjde sin flaska mot henne. Hon tog tag i sin ciderburk och gjorde det samma.

De satt tysta och såg på skådespelet framför sig. Filip fortsatte att ta Emy bakifrån och de två bröderna hade bytt plats med varandra så att Oliver nu rörde sig i Emmas fitta och Tim i hennes mun. Miranda reste sig upp från sin plats och gick bort mot Emy och ställde sig bredvid henne. När Filip fick se det så drog han sig ur och flyttade sig till henne. Snart hade han styrt in sig i hennes fitta och knullade henne nu i långa drag bakifrån.

I ytterligare någon minut satt Hannes och tittade på innan han gick bort till sin lillebror och ställde sig framför Miranda. Hon öppnade munnen och tog genast emot honom. Han stod mest stilla och njöt av hur den unga tjejen lät sin tunga glida längst med undersidan av hans kuk och runt hans ollon. Han blundade en kort stund och när han återigen öppnade ögonen såg han hur Emy gått bort till sina bröder. Hon hade precis ställt sig på alla fyra och började nu att ta emot sin äldsta bror bakifrån medan den yngre stod framför hennes mun. 

I soffan satt Emma och sippade lätt på sitt vinglas. Hon kollade runt på uteplatsen för att se vart Hannes möjligen kunde ha ställt sina grejer men kunde inte hitta något. Därför gick hon in i biblioteket där hon blev stående på tröskeln. Hon lät blicken svepa över bokhyllan och de få böcker som stod där, över de halvtomma hyllorna som var fyllda med foton och prydnadssaker och längst med golvet och de svarta korglådorna som stod intryckta under själva bokhyllan. Hon såg att en av dem, den precis under all dryck, var lätt utdragen och gick därför fram och drog ut den helt. 

Hon visste inte om den varit tom förut eller om Hannes flyttat några av deras föräldrars saker. En snabb koll av de två närmsta korgarna visade dock att de var helt tomma så hon utgick ifrån att denna också varit det. Nu var den dock fylld av några av Hannes leksaker. Hon kände igen samlingen även om hon inte stiftat bekantskap med alla grejer. Hon hade aldrig behövt analpullgen som låg överst och den ihoprullade piskan hade aldrig tilltalat henne. 

Bredvid högen av leksaker såg hon tre flaskor. Hon tog upp den första som visade sig innehålla ett vanligt, vattenbaserat glidmedel. Den andra var en helt oöppnad flaska av det svalkande glidmedlet, medan den tredje var en lika oöppnad flaska med silikonbaserat glid. Hon lyfte upp lådan och tog med den ut på uteplatsen. Sedan satte hon sig i soffan och började att smörja in sin bakre öppning med det hala silikonet.

Hannes hade sett hur Emma gått in genom dörren och nästan varit lite orolig över att hon tänkte gå därifrån. När hon ett par minuter senare kom ut med lådan som han fyllt med leksaker så kunde han inte låta bli att le lite. Dock var han osäker på om hon hade sett det. Han satt i soffan och hade Miranda i sitt knä. Hon satt med sina bröst tryckta mot hans ansikte samtidigt som hon lyfte sig upp och ner på hans hårda kuk. Bredvid honom satt Filip och fick samma behandling av Emy. Tjejernas bröder stod med halvstyva kukar borta vid grillen och sippade långsamt på varsin öl medan de såg på deras systrars ritt.

Så fort Emma smörjt in sig ordentligt så reste hon sig upp från sin plats och gick bort mot Hannes. Hon satte sig på knä bredvid honom och lutade sig mot hans öra.
– Vill du ta din lillasyster i röven nu?
– Klart jag vill, svarade han lågt.

Emma böjde sig mot Miranda och satte en puss på hennes kind. Hon flyttade sig upp mot hennes öra och satte läpparna över örsnibben. Miranda vände sig om och log mot Emma. Sedan kysstes de två tjejerna. 

Miranda reste sig upp från Hannes och kysste återigen Emma. Deras tungor brottades med varandra samtidigt som deras händer gled över varandras kroppar. Hannes satt kvar och såg hur hans lillasyster tog ett av Mirandas stora bröst i sina händer och hur hon sedan sög in bröstvårtan i sin mun. Sedan lutade hon henne bakåt och ställde sig med sitt ansikte mellan hennes ben och med sin rumpa uppåt.

Samtidigt som hon började att slicka Miranda så kände hon hur Hannes började trycka in sina fingrar i hennes anal. Hon kände hur han lämnade soffan en kort stund och när han var tillbaka kände hon direkt hur han satte sitt ollon mot öppningen. När han började pressa på så tog hon någon sekunds paus från sitt slickande. Nästan samtidigt som han tryckt sig in i henne så drog dock Miranda ner hennes ansikte till sitt sköte igen. Emmas gnyenden kvävdes när hennes mun nådde den smått bulliga fittan. Allt medan hennes storebror började att stöta i hennes anal så fortsatte hon att slicka över Mirandas klitta.

Tim och Oliver hade stått och vilat upp sig ett ganska bra tag nu och kände att det var dags för dem att ge sig in i leken igen. De gick fram till soffan och medan Oliver la sin kuk över Mirandas läppar så ställde sig Tim framför Emy. Så fort Filip såg honom så backade han dock undan från henne och han tog därför hans plats. 

Så fort Miranda känt Olivers kuk så hade hon öppnat munnen. Nu stod han och rörde toppen av sin kuk in och ut i hennes mun. Varje gång han kom in i henne så drog hon långsamt med sin tunga runt undersidan av hans ollon. Hon kände konturerna av den lilla strängen och de två halvrunda inbuktningarna vid sidan av den. Samtidigt kunde hon höra sin bror stöna ovanför henne.

Filip stod och såg på scenen framför sig. Han såg på sin jättesöta klasskompis som för stunden hade sin yngsta storebrors kuk i munnen samtidigt som hans fantastiskt sötsnygga och mysiga storasyster stod med ansiktet mellan hennes ben. Bakom henne stod deras storebror och körde sin kuk i henne med medelsnabba och djupa stötar. Som han stod så tyckte Filip att det såg ut som att han tog henne där bak. Vid sidan av honom stod Emy på alla fyra och fick sin äldsta storebrors kuk i fittan. Han hade själv varit där alldeles nyss. Han kände sig som att han kastats rakt in i scenen från en porrfilm. ”Varför är alla så oroliga för att någon ska få reda på något?” tänkte han. ”Är ju knappast som om någon skulle tro mig om jag berätta det här ändå.”

Nu skulle han såklart aldrig nämna ett endaste ord om detta ändå, funderade han vidare medan han gick runt bordet och tog tag i sin ciderburk, eller i alla fall den som han trodde var det. Egentligen spelade det väl ingen roll, tänkte han. Han hade delat saliv med Miranda rätt många gånger redan. Dock så visade sig alla burkarna vara tomma så han gick in i biblioteket och hämtade två nya.

På soffan låg Miranda och började känna att hon behövde mer än att bara bli slickad. Hon puttade försiktigt undan både Oliver och Emma innan hon reste sig upp. Hon såg Filip komma ut ur huset och sträckte sig direkt efter en av burkarna, som hon genast knäckte.
– Tack, sa hon.
– Kan ingen knulla mig nu?
¬– Visst, svarade Tim och drog sig ur Emy.
Miranda la sig ner i soffhörnet och särade på benen. Knappt tio sekunder senare stod han på knä mellan hennes ben och pumpade kuken i henne. Det dröjde inte mycket längre innan uteplatsen fylldes av ljudet från hennes flämtande mun och kropparna som slog emot varandra.

Emma kände att hon behövde vila både sin kropp och sin bakre öppning ett tag och satte sig på soffan. Hon satte upp fötterna på soffdynan och höll ihop benen framför sig. Samtidigt hade Hannes satt sig ner mellan henne och Miranda. Han pustade också han ut och svepte det sista av sin öl. De såg kort på varandra innan de flyttade sina blickar till soffans andra ände.

På den lilla plats som fanns kvar att sitta på satt nu Filip. I hans knä satt Emy och hade ryggen vänd mot honom. De såg båda hur han pressade sin kuk upp i hennes fitta innan han drog ut den igen. Emma tyckte att det nästan var hypnotiserande att se hans smala kuk glida mellan de små blygdläpparna. Den långsmala kukens rörelser var den perfekta kontrasten mot den smala randen av tätt, svart hår som prydde Emys venusberg. Emy själv satt nästan helt stilla och lät honom göra allt jobb. Emma såg upp mot hennes korta hår, ner över den piercade näsan och den lilla, hjärtformade hakan. Hennes hals var smal och ganska lång, ”perfekt att köra kuken i,” tänkte hon och log ett ofrivilligt men roat leende. Hon såg på den nästan platta bysten och på den tunna ringen som satt i den, ur hennes synvinkel, vänstra bröstvårtan. 

¬– GT? frågade hon sin storebror.
– Visst, svarade han.
De båda reste sig från soffan och gick in i huset. De blandade sig varsin rosa Gin och Tonic innan de satte sig på varsin stol. 
 – Är du ok? frågade Hannes.
– Jodå, svarade hon.
– Väldigt ok faktiskt, la hon till.
– Lite trött efter att ha stått på alla fyra med din kuk i röven bara.
De skrattade.
– Så du är ok med att Tim och Oliver?
– Knullade mig?
Hannes nickade.
– De kunde ju ha frågat först men jag är helt ok. För ikväll i alla fall.
Hanes nickade igen.
– Situationen?
– Precis, svarade hon och log.
– Jag är ju trotts allt en liten incestslampa.

Hannes skrattade till och reste sig från sin stol. Sedan lyfta han upp sin lillasyster och la henne på det stora matbordet. Efter det så drog han sin stol mot bordet och satte sig med ansiktet mellan hennes ben. Med lugna drag började han att slicka över hennes blygdläppar och upp över klitoris. Han satte in två fingrar i henne och pressade dem uppåt samtidigt som han med hårda och snabba rörelser fortsatte att slicka henne. 

Emma hade inte fått så mycket extra stimulans medan hon tagits bakifrån på uteplatsen och hade därför inte varit särskilt nära att komma. Men när hennes storebror nu slickade och körde sina fingrar i henne började hon ganska snart närma sig. Hon kände hur han ökade till tre och sedan fyra fingrar. Hon var säker på att hon skulle explodera om han bestämde sig för att fista henne. Men istället så kände hon hur två fingrar hårt pressades in i hennes rövhål. 
¬– Aaaahhee, stönade hon till.
– Jhaaaahha! Faaaahhnnee! skrek hon sedan.

Hannes fortsatte att slicka henne samtidigt som han tryckte sina fingrar mot varandra genom mellangården. Han snabbade upp slickandet och fokuserade på att fladdra med tungan snabbt över den lilla knappen. Emma försökte att ligga still på bordet samtidigt som hon drog lätt i sina bröstvårtor. Hon var nära nu. Väldigt nära.

Hannes fortsatte att ihärdigt slicka samtidigt som han kände en begynnande värk i tungan. Precis när han var rädd att han inte skulle orka mera så hörde han hur hans lillasyster drog hårt efter andan.
– Jaaaaaahhee!
– Faaaaaannee!!

– Tack, sa hon sedan när hon hämtat andan och rest sig upp.
– Varsegord, svarade han.
– Och tack själv.
Hon fnissade.
– För vaddå storebror?
– För att du är en så fantastisk incestslampa och för att du gör det här.
– Det är inte för din skull, svarade hon.
– Jag vet, svarade han.
– Men tack ändå.

De tog varsin klunk av sina drinkar och gick tillbaka ut på uteplatsen igen. Det första Emma såg var hur Emy växlade mellan att slicka och suga på sina bröders kukar. För stunden höll hon i Tims kuk samtidigt som Oliver stötte sin hårt i hennes mun. Emma såg hur hon kunde ta lite mer än två tredjedelar av kuken. Så vitt hon kunde se så hade bröderna ganska så normallånga kukar. Hon skulle gissa på runt femton centimetrar. De var inte särskilt grova, men inte direkt smala heller. 

Hon såg hur den långsmala tjejen snabbt bytte kuk. Hon fortsatte att runka Olivers samtidigt som hon började att suga Tim. Hon smårunkade honom med högerhanden samtidigt som hon slickade över hans ollon. Med sin vänstra hand fortsatte hon att runka Oliver som stod med huvudet böjt uppåt och blundade. Emma tyckte att det såg ut som att han var nära att spruta.

Ett kvidande stönande fick henne att direkt vrida sig åt vänster. På soffan kunde hon se hur Miranda låg på rygg och hur hennes lillebror låg över henne och i snabba och orytmiska rörelser stötte i henne. Emma hade såklart känt igen ljudet av sin lillebror som var på väg att komma. Nu såg hon hur han gjorde några sista ryckiga stötar och strax efter att han gjort ett till gnyende ljud såg hon hur hans skinkor drog ihop sig. Med en hård stöt körde han in hela kuken i Miranda och stannade upp. Både hon och Hannes stod och såg på medan deras lillebror pumpade sin söta klasskompis full med säd. Några liknande ljud kunde höras från andra sidan uteplatsen och när de tittade ditåt såg de hur Tim och Oliver i stort sett samtidigt sköt tjocka strålar av sperma över deras systers ansikte.

I nära nog en halv minut satt eller låg alla kvar på sina platser. Sedan skrattade Emy till och resten av de fem ungdomarna följde efter. 
– Fan vad kallt det är, sa hon sedan vilket resulterade i ännu ett skratt.

Långsamt började de att resa på sig och gå mot dörren som ledde in i huset. Emma funderade snabbt på de alla skulle köa till duschen eller om någon skulle vilja skölja av sig i badtunnan men i slutändan blev det bara Emy som gick upp till övervåningen. Samtidigt kom en fnissig Miranda fram till henne och gav henne en hård kram.
– Jag har din lillebrors sperma i mig, sa hon sedan och skrattade.
– Vill du smaka?
Hon tryckte in sitt pek- och långfinger mellan sina blygdläppar och la sedan de kladdiga fingrarna mot Emmas läppar. Hon öppnade munnen och sög snabbt av vätskan från hennes fingrar. Sedan kysstes det.

När de bröt kyssen stod plötsligt Filip intill dem.
– Vad gör ni då? frågade han.
– Äter din sperma, svarade Miranda och fnissade igen.
– Vill du smaka?
Återigen så tog Miranda ut lite av den hala blandningen ur sig själv men satte nu fingrarna mot Filips mun.
– Hur smakar det? frågade Emma med ett skratt.
– Annorlunda än oss, svarade han.
– Hm, svarade Emma.
– Ja. Inte samma smak.
– Brukar ni? frågade den mörkhåriga tjejen förvånat.
– Det har hänt, svarade Emma och skrattade.
– Typ smaken av oss.

Miranda såg plötsligt på den blonda tjejen och blinkade till. 
– Fan att ni är så kära, sa hon sedan och suckade.
– Jo, svarade Emma. Också hon med en suck.
– Men vi kan aldrig leva som ett par ändå, sa hon sedan.
– Så vi kan dela? sa Miranda och sken upp i ett leende.
– Det gör vi väl redan?Miranda fnissade till och höjde sin burk.
– Men skål för delade pojkvänner då!

Sedan tömde hon den i ett drag och gav Emma en hård kram.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Belar

Blev en riktig orgie och än är inte natten slut.. hur ska det gå i nästa del :)

15/5, 2022 kl. 16:50