Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/5, 2022 kl. 16:16, av Ludde2

Erik och Karin.

Del 1 av 4 i serien Bakintresse

Även de mest udda intressena kan visa sej vara till stor glädje.

 

 

Erik var nog lite udda, inte utseendemässigt och i kroppen, där var han helt normal, det var hans intressen som var lite udda. Killar i hans ålder, 16-17 år, höll på med idrott, moppar och en del av dom med A-traktorer. Men inte Erik, han gillade att baka och i viss mån matlagning, när dom andra killarna höll på med fotboll, eller på vintern ishockey, det var klart att dom tittade efter tjejer, men det var inte deras huvudintresse. Eriks allra största intresse var dans, han tyckte om att hålla i tjejerna, att krama dom, typiska tjejgrejer. Killarna tyckte han var lite knepig men tjejerna gillade honom, dom flesta gillade att han kramade dom, inte alla men dom lät han bara bli att krama.

Han såg bra ut, var ganska lång och slank, låg på topp i dom flesta ämnena i skolan men fram för allt var han alltid glad, han behandlade alla på samma sätt.

I och med att han inte höll på med att jaga tjejer så kunde han sköta sitt skolarbete, det var nästan så att tjejerna sökte upp honom i stället. Han tyckte att det var lite kul, han försökte inte hålla sej undan på något vis.

Genom dansen vande han sej att umgås med tjejer han var mycket bekant med deras kroppar och följde noga deras utveckling, det ska sägas att han var ensam kille bland alla tjejerna. Där fanns alla alternativ, från dom som var som en planka till dom som var riktiga sexbomber, med jättebröst. Han gillade dom med inte alltför stora bröst, brösten skulle klara jordens dragningskraft utan BH. Det tyckte han var dom finaste brösten.

Han försökte fördela sina gracer så rättvist som möjligt inte favorisera någon av dom.

Om killarna haft en aning om vad tjejerna sade om honom när dom hade sina skvallerstunder, då hade det säkert blivit en annan låt i pipan.

- Tänk om alla killar var som Erik, så lätt vi skulle ha det då, det skulle vara mycket trevligt.

Det fanns en tjej, hon var hans favorit, hon hette Karin och var ett år äldre än honom. Det var nog så att Karins favorit det var Erik. Dom försökte att vara tillsammans så mycket som möjligt utan att gå till någon överdrift.

Erik var ganska lång och det var hon också, hon hade små bröst med en stor spetsig vårta på toppen, han hade sett brösten på henne när hon hade bar överkropp, vid ett tillfälle, han  längtade efter nästa gång. Han var ingen snuskhummer som hängde utanför tjejernas omklädningsrum i hopp att få se något intressant.

 

Karin och Erik blev ett danspar dom brukade roa sej med att öva på att dansa tiodans,,, åtminstone standarddanserna som ingick. Dom andra killarna ruskade på huvudena, dom tyckte han var knepig, dansa och larva sej med tjejer han var nog inte riktigt navlad. Att han dessutom gillade att baka, det var han bra på, det gjorde inte det hela något annorlunda. Hans ”bakintresse” inskränkte sej inte bara till bullar och kakor, han tyckte om att titta på tjejernas stjärtar också, deras bak, en del av dom var mycket attraktiva.

Det kunde Erik leva med han trivdes med sina tjejkompisar, fördelarna var mycket större än nackdelarna, det räckte att han var sej själv.

Att han kom så bra överens med Karin, hon var en av dom populäraste tjejen i den där åldersgruppen, det gjorde inte det hela ett dugg sämre, att hennes bak var, som han tyckte, skolans finaste rumpa.

Dom var mycket förtjusta i varandra, dom gillade att hålla om varandra i dansen, det som dom dansade var danser där man höll i varandra det var viktigt att känna sin partners kropp för att kunna följa med i dansturerna.

Det hände att dom sökte sej till något mörkt undanskymt ställe där dom började pussas, det var ganska oskyldigt än så länge.

En kväll när dom var på hemväg, dom bodde inte så långt från varandra, dem   stannade och pussas var hundrade meter.

Så kom dom fram till det huset där hon bodde och där fortsatte pussandet.

- Det är ingen hemma här hos mej, mina föräldrar är borta i några dagar.

- Vill du följa med in till mej.

- Du får inte ha några stora förhoppningar, jag är mycket oerfaren, deras pussande på vägen hem hade givit helt andra signaler. Det är nog du också har jag förstått.

När Karin sagt det där så rodnade hon.

Erik såg hur hon blev röd i ansiktet, det gjorde att det blev motsatt effekt på honom, hans förhoppningar blev stora.

Vi får hjälpa varandra och inte förvänta oss något, bara vara oss själva.

- Det vet i sjutton om jag vågar var mej själv nu tänkte Karin.

När dom kom in i hennes rum fortsatte dom att pussas, Karin försökte att få in sin tunga i hans mun, han öppnade munnen och släppte in hennes tunga i munnen, han lekte med hennes tungspets, nu blev det kaos i huvudet på honom, han tryckte iväg henne. Det här går inte du måste sluta jag kan inte behärska mej, när du hetsar mej på det här viset.

Det som hände med honom hade han läst om på nätet och velat prova på men inte vågat. Nu gjorde hon precis så som han drömt och läst om, det blev för mycket för honom.

- Låt bli att försöka behärska dej, jag vill gå vidare, jag har bestämt mej, det gjorde jag för en månad sedan, det var då jag fixade P-piller.

- Menar du……är det vad du vill ha sagt, är du säker…..vill du att jag att jag…..Erik började stamma.

- Jag vill att du knullar mej här och nu. Vi har väntat tillräckligt länge.

Är inte du oknullad.

- JOOO, visst är jag det, ett par minuter till är det frågan om hoppas jag, vill du inte, är du inte kåt.

- Visst vill jag och visst är jag kåt, vi har en massa kläder på oss. Han visste inte riktigt hur han skulle göra, han ville få tiden att gå.

- Av med dom snabbt som ögat.

Båda två hade klart för sej att det var viktigt att vara ordentligt förberedd, det skulle inte vara något ”pang på rödbetan”.

Karin var kåt som en marskatt och Erik var ännu kåtare, det här hade dom sett fram emot länge, hennes fitta var öppen för fullt och mycket blöt, Eriks kuk var som ett hammarskaft.

Hon låg med benen isär så mycket hon kunde, det var bara för honom att köra in kuken i henne.

Han satte kuken emot hennes slidöppning och tryckte till.

Det hände inte ett smack, i stället för att kuken skulle glida in i en mjuk och tajt slida var det stopp.

- AAAJJJJ, AJJJ, ropade Karin till och försökte komma undan attacker från hans kuk.

Trots att hon var så kåt och väl förberedd så fick han inte in kuken i henne.

Hon hade fått någon sorts kramp i sin fitta, när Erik kom med kuken så stängdes Karins tidigare öppna fitta, blygdläpparna stängde till, ville inte släppa in något, allra minst en stel stor svullen kuk, det hade ingen betydelse vad resten av henne ville, ingången till hennes fitta var stängd.

Karin började gråta, vad hände varför blev det på det här viset, jag ville att du skulle knulla mej, jag längtade efter dej, så blev det bara stopp, du får inte bli arg på mej, du måste försöka hjälpa mej att komma på vad det är som inte fungerar. Du måste stanna kvar och hjälpa mej. Tack för att du inte brukade något våld, att du slutade när jag reagerade så där.

Erik var lika frågande han med.

- En sak ska du ha klart för dej, jag är inte arg det får du inte tro, vi får inte låta det här första misslyckandet påverka vårt fortsatta förhållande, du är ändå min favorittjej. Det här får inte innebära att vi tappar sugen.

Han började kolla på hennes kropp, brösten var han väldigt förtjust i dom var små spetsiga med en smultronstor bröstvårta i en knottrig lite mörkare ganska stor vårtgård, det var söta flickbröst som var långt ifrån färdigutvecklade. Han såg fram mot att få följa utvecklingen av hennes bröst.

- Tycker du att jag har små söta bröst frågade Karin, hon tyckte att dom var i minsta laget men hon accepterade det, hon var bara i början av sin utveckling.

 

Erik visste om att det var viktigt att hon slappnade av, han gillade hennes bröst det ville han att hon skulle veta. Han fick plats med ett helt bröst i munnen, han sög och masserade vårtan med tungan, det gillade Karin hon tryckte hans huvud mot brösten. Det andra bröstet stånkade hon fram, han gjorde samma sak med det bröstet.

Han visste lite om vad tjejer gillade, att nästan alla av dom var känsliga på och i kroppsöppningarna, Karin var inget undantag, när han nafsade i hennes öronsnibbar och körde in sin tunga i hennes öron, då kunde inte Karin vara tyst och stilla, när han vände tillbaka till brösten så ökade Karins svårigheter att vara lugn i sängen. Hon kröp omkring och stånkade och visade tydligt att hon var kåt.

Han lade sin hand över hennes blygdberg, han höll handen alldeles stilla, det var inget bra, tyckte Karin, hon såg till att han fick in två fingrar i hennes slida, dom ”råkade”, hamna mitt på hennes G-punkt, hon tjoade till och gjorde ett kast med bäckenet, mera där sakta och försiktigt, hon visste vad som skulle hända, hon hade provat på sej själv, hon var inte så oskyldig som man kunde tro, det visste hon att hon inte kissade på sej, hon var osäker på om han visste det. Hon varnade honom, akta dej, akta dej, det spru,,,, längre hann hon inte förrän sprutet kom.

Det visste Erik vad det var för något så han fortsatte att gnugga på försiktigt på G-punkten, Karin bara ylade, det var tur att dom var ensamma i huset. Till sist var hon tvungen att mota bort honom, hon blev alldeles slut det bara pyste om henne.

- Visste,,,, kände du till att det skulle bli så där frågade Karin, när hon kunde prata igen.

- Jag hade hört talas om att det kunde spruta så där som det gjorde på dej, men hur jag skulle få till det var jag osäker på. Visste du själv om att du skulle få ett sånt sprut.

- Jag var osäker, jag ville kolla om min kropp fungerade som den skulle. Du måste tycka att jag är lite knepig, först flippar jag ur när du ska knulla mej, så blir jag så kåt att jag inte kan styra mej, låter det spruta så här. Jag varnade dej i alla fall innan det sprutade.

- Den sortens sprut behöver du inte varna för. Det är det som är tjusningen med dej, det finns inga dödpunkter, du är naturlig, du får inte sluta att vara sådan. Det som kom i sprutet det smakade inte illa på något vis.

 

- Ska vi vila oss en stund eller vill du fortsätta frågade han.

- Jag vill fortsätta, fast det är nog inte helt fel om vi tar en paus. Du kanske ska tala om för dina föräldrar var du är om du inte ska hem nu inom en snar framtid.

 

- Tok jag vill stanna hos dej, jag ringer hem till morsan.

Han ringde hem och sa att han skulle sova över hos en kompis

- Jaha sa hans mamma, är det någon jag känner vad heter han.

- Han heter Karin vi går på samma skola, hej då, så avslutade han samtalet.

Efter fem sekunder ringde hans telefon.

- Karin det är ju ett tjejnamn det kan han väl inte heta.

- Det är en tjej som är min kompis hon heter Karin och det är henne jag ska sova över hos. Jag har ingen killkompis jag vill sova över hos. Hon kan följa med mej hem i morron så får du se vem hon är. Jag stänger av telefonen nu.

 

- Tror du att du vågar följa med hem till mej i morron.

- Det är säkert inte något farligt, jag vet vilka dina föräldrar är, det verkar som om du har en snäll och trevlig mamma. Det är i morron det får vi ta hand om då. Nu ska vi göra det bästa vi kan av dagens fortsättning.

- Jag vill försöka igen, det gamla är glömt, vi gör ett nytt försök, nu är jag på hugget, så kåt som jag känner mej nu har jag aldrig någonsin varit. Att du vill presentera mej för dina föräldrar gav en extra skjuts till mitt självförtroende, att du tycker att jag kan visas upp, det ska bli spännande. Det var hon inte nervös för, hon var mera rädd för kvällens fortsättning, att det inte skulle fungera den här gången heller. Det visade sej att hennes oro var obefogad.

 

Han började om att stimulera henne på halsen och i nacken, öronen fick en omgång dom med. Vidare till brösten, till brösten som var så känsliga när han tog dom in i sin mun, ett i taget förstås. Nu började Karin stöna och stånka igen, inte kunde hon vara stilla längre.

- Får jag,,, får jag smaka på din fitta,,,, den är så fin,,, ser så smaklig ut, jag vill ta din klitoris i munnen, suga och smånafsa i den.

- Gör det, det blir nog en upplevelse utöver det vanliga.

Hon hade inte en aning om hur det skulle kännas, hon visste om att det var ett mycket känsligt ställe.

Han gjorde som han sagt.

- Som det blev, du måste knulla mej nu in med kuken nu, NUUU, NUUUU.

- Den här gången fick han känna en mjuk och tajt slida, nu var det inga krampkänningar. Däremot så var det kram känningar. Det var en ny mycket angenäm känsla för honom.

För henne var det rena himmelriket. Det sjunde himmelriket.

- Ligg på rygg, jag vill rida på din sköna kuk, jag kan få in den djupt i det läget, det tycker jag är jätteskönt, jag tycker det är så skönt när du puffar på min livmoder, jag kan bestämma själv hur hårt och djupt du ska komma. Min slida har blivit längre och vidare den klarar att ta emot din kuk. Det är så jäkla skönt när jag kan bestämma det SJÄÄÄÄLV, NÄR JAG KAN BESTÄÄÄÄMMMAAA.

Det gick för henne, hon sjönk ner på kuken så den nästan gled in i hennes livmoder. Den tryckte i alla fall kraftigt mot livmodertappen, hon hade ett sådant extra ställe där alldeles intill livmodertappen, hon trodde att det kallades för A-punkt efter den som kom på att den fanns.

Erik lyckades nypa av sin egen utlösning en stund till.

- Orkar du med en minut till, jag vill prova bakifrån, det har vi aldrig gjort.

- Allt som vi gör, är ju först gången, nu måste du släppa på bromsen.

Som han släppte, han sprutade allt han hade i henne, hon fick en ny utlösning så att hon tappade sansen i några sekunder.

- Nu är jag helt slut, hur är det med dej, har du fått nog frågade Karin.

- Ja för tusan jag orkar knappt ligga till sängs, jag behöver nästan syrgas pustade Erik till.

Dom somnade i varandras armar, hans kuk var som en blöt liten trasa, hennes fitta var som ett kärr om våren.

(Ordet fitta lär ska betyda fuktig strandäng.)

När han vaknade hade kuken återhämtat sej den var stel och stor, han hade världens morronstånd, det var bara ett problem.

 Karin var försvunnen.

Han hörde att hon var i badrummet och grejade med något.

När han kom ut i badrummet så hade kuken slaknat så pass att han kunde tömma blåsan i toan, han såg hur Karin hade spolat av fittan och lekte med den glesa behåringen på, blygdberget. Karin var blondin och behåringen på hennes fitta var också blont, tycker du att jag ska raka bort det här frågade hon.

-  Det kan du väl göra om du känner för det, mej stör det inte, du har en söt fin flickfitta som du inte ska dölja på något vis.

- Vill du raka min fitta, vi lånar pappas rakgrejer.

- Kan vi göra det undrade Erik.

- Javisst kan vi det, han märker nog inte det, vi stjäl lite lödder också.

Han masserade in raklödder på hennes fitta och rakade bort det som växte där.

Tänk om pappan visste om var hans rakhyvel varit med om.

 

Hon blev slät och len om fittan, det var meningen men hon blev så jäkla kåt när han höll på med rakningen, det var inte direkt meningen, men det kom inte som någon överraskning för henne, inte för honom heller.

Ska du knulla mej här direkt eller ska vi sticka tillbaka sängen frågade hon.

- Ja det ska vi göra.

- Vilket ska vi göra, här eller i sängen.

- Vi börjar här, han satte sej på toan och drog ner henne så att hon satte sej på hans kuk, bröst mot bröst, den försvann in i hennes nyrakade fitta, det kom inga krampreaktioner nu heller, dom höll på så en stund så reste han sej upp med hennes hjälp, han bar henne in till sängen, kuken hade han kvar i hennes fitta, hon klamrade sej fast mot honom som en apunge, hon slog armar och ben omkring honom.

Tillbaka i sängen satte dom i gång ett häftigt knullande, dom hade sovit hela natten så nu orkade dom leva ut sina lustar på nytt. Det blev så att det fortsatte med en missionär, Erik fick upp hennes ben på sina axlar, nu var det ingen missionär längre, han kommer djupt i henne, hon var så skön och hade ett jättekänsligt ställe där långt in, han tog det lite extra lugnt, han ville inte göra henne illa.

Vad han än gjorde så inte gjorde han henne illa. Vartenda juck som han gjorde var himmelskt skönt.

Karin pustade och juckade mot så mycket hon kunde, kuken slog i hennes livmoder så hon nästan såg stjärnor. Erik kände hur våldsamt hon levde om, han svarade på samma vis.

DET BLEV EN GEMENSAM ORGASM OCH ETT GEMENSAMT ORGASMSKRIK.

- Vi vilar en timma så går vi hem till mej och låter morsan bjuda på lite mat, vi kan nog inte leva på bara kärlek fastän det är så jäkla skönt och att vi håller på så mycket, det behövs extra energi för det i stället.

Dom sov ett par timmar och vaknade med ett ryck, dom kastade sej in i duschen lite snabbt.

- Sätt på dej något sedesamt och försök att inte se så där nyknullad ut, du ska presenteras för mina föräldrar.

- Jag är nyknullad, det är inte så lätt att se oskyldig ut, jag känner som om din kuk satt kvar i fittan fortfarande liksom. Hon kände efter med en hand, det fanns förstås ingen kuk är.

 

Eriks mamma mötte dom i hallen.

Redan vid först anblicken förstod Karin och Sonja, som Eriks mamma hette, att det här skulle gå bra.

- Sådana där bröst skulle jag vilja ha slank det ur Karin när hon fick syn på Sonjas välutvecklade byst. Hon kunde inte hejda sej.

- Det är inte bara fördelar ska du veta, det är påfrestande för ryggen och inte frestar dom Eriks pappa något längre. Sonja lät lite besviken.

Dom problemen har väl inte du, dina bröst är nog på gång du är fortfarande ung, du ser nyknullad ut, den där lufsen sköter tydligen den biten på ett på ett bra sätt. Till skillnad mot hans pappa, han har dött, åtminstone vad det rör allt umgänge i sängen, han håller inte på i någon annans säng heller, det måste han få räkna sej tillgodo. Han har helt och hållet tappat lusten.

 

- Hur kan du se att jag är nyknullad. Första gången vi knullade med varandra var i fredagskväll, på mitt initiativ. Det var, tror jag, första gången för oss båda två. Efter det har vi hållit på sju åtta gånger, den senaste gången var för cirka en halv timma sedan. Kan man se sådant utanpå. Hon rodnade lite smått när hon sagt så där, sju åtta gånger var nog ganska mycket.

- Jag gissade och du ser så tillfredsställd ut, lyckliga du.

- Kom in vi ska inte stå här och hålla på med charader. Jag antar att ni kommit hit för att få er ett mål mat.

Efter lite kallprat så kom dom in på att pata om sex. Att ni inte gör varandra illa det förstår jag, använder ni skydd.

- Jag äter piller erkände Karin.

- Hur kan det komma sej, var det inte första gången i fredags.

- Man måste ha lite framförhållning. Det som hände i fredags skulle säkert hända förr eller senare.

- Du var en skön tjej tyckte Sonja stannar ni kvar här över natten.

Karin som var lite mörkrädd tyckte att det lät bra, att hon var mörkrädd kom hon på nu, det hade hon inte varit tidigare, hemma skulle hon vara ensam om inte Erik följde med hem till henne igen.

- Stanna här, det blir inget besvär, jag behöver väl inte fixa någon extra säng, antar jag, tandborste ordnar jag och i sängen förmodar jag att du är naken. Karins rodnad ville inte ge med sej riktigt, men hon var tvungen att erkänna att Sonja hade rätt i sina antaganden.

Hon blev kvar.

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.