Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/6, 2022 kl. 23:30, av Ludde2

En död återuppstår

Del 2 av 4 i serien Bakintresse

Det som Göte fick se när han var uppe på natten fick fart på känslor som han inte känt på väldigt länge

 

Eriks pappa som hette Göte var uppe mitt i natten, han var tvungen att gå på toa. Det var kvällskaffet som skulle ut.

Dörren till Eriks rum var inte riktigt stängd så han kastade ett öga in i det rummet, på vägen tillbaka till sitt sovrum, han skulle få se två trötta sovande tonåringar räknade han med.

Göte sköt upp dörren lite till.

I stället fick han se en naken Karin som red på Eriks kuk, dom var så engagerade i det dom höll på med att dom varken såg eller hörde något. Hon hoppade upp och ner på Eriks kuk, dom var definitivt i en annan värld, t.o.m. hennes små bröst hoppade lite, hon var jättesexig Karin.

Det gick för båda två samtidigt, Karin föll framåt och bet i kudden för att dämpa sitt orgasmskrik, det blev inte något jättevrål, hon lyckades behärska sej hjälpligt och Erik bara stönade.

Göte stod och glodde, han blev helt handlingsförlamad så rusade han tillbaka till sovtummet.

Hjärtinfarkten var inte. långt borta.  Hans kuk som inte har visat något intresse på länge blev som ett hammarskaft, pyjamasbyxorna blev med ens mycket trånga, hans kuk tittade fram genom öppningen där fram.

Sonja vaknade till när Göte kom tillbaka och fick se hur det ”stod” till med hans kuk, hon trodde att hon drömde, hon vände sej om och somnade igen.

Det kunde inte Göte göra, han såg bara hur Karin red på Eriks kuk för sin inre syn.

 

- Jag hade en dröm i natt sa Sonja när dom satt vid frukostbordet innan Erik och Karin vaknat.

- Vad drömde du då.

- Jag drömde att du stod på sovrumsgolvet med en kuk som var som var som ett hammarskaft, den tittade fram ur din pyjamas, jag hade inte sett något i den stilen på många år.

 

- Det var ingen dröm sa Göte, samtidigt som ungdomarna kom ut i köket, vi tar det senare.

 

På kvällen, när dom lagt sej sa Sonja nu är det ”senare” nu får du förklara dej, nu måste du berätta.

I natt när jag var på toa och gick förbi Eriks rum tittade jag in genom dörrspringan som dom lämnat öppen, då såg jag det som dom höll på med och det var orsaken till det som du såg i din ”dröm”. Det som gjorde att det blev en sådan fart på min tidigare sovande kuk.

 

- Vad såg du för något som fick dej att reagera som du gjorde.

Jag har mina aningar, vi pratade lite om det tidigare på dagen vad dom kunde tänkas hålla på med när dom blev ensamma med varandra.

 

- Jag såg hur Karin satt och red på hans kuk, hon är jäkligt grann Karin, hon har så söta små fina bröst.

- Skulle det där vara en pik till mej frågade Sonja, som var mycket väl utrustad.

- Vet du vad Karin sa när vi möttes i hallen, hon tänkte sej inte för, det bara slank ur henne.

- NÄÄ nej jag har inte en aning, vad var det hon sa.

- Sådana där bröst skulle jag vilja ha. Hon såg lite längtande ut. Jag sa att det inte bara var fördelar att ha sådana här bröst, jag får  ont i ryggen ibland,  att du inte brydde dej om dom alls.

 

- Jag låg hela natten och tänkte efter om du och jag någonsin gjort något i den stilen och kunde inte komma på ett enda sådant tillfälle, erkände Göte. Sådant som hänt för länge sedan brukar jag komma ihåg.

- När det gäller dina bröst, dom är mycket fina och passar alldeles utmärkt på dej, du kan vara lite mallig över dom.

- Att du aldrig visat något intresse av dom tidigare, i alla fall är det många, många år sedan du visade något intresse för mej över huvud taget. Det är lite patetiskt att din sons flickvän ska vara den som ”väcker” liv i dej.

- Jag tror hon blir kvar här i natt också, du kan gå upp i natt också och få en ny boost. Hon verkar veta vad hon vill, Erik är säkert inte omöjlig han heller.

- Du ska inte raljera så där, jag vet att jag är värdelös som din man, det är din hjälp jag behöver, inte att du retas med mej. Du måste hjälpa till så att jag längtar efter dej.

- Har du kommit underfund med det nu, du har inte visat det allra minsta intresse för mej dom senaste fyra fem åren.

- Det är som du säger, jag fick upp ögonen, och kuken, när jag såg vad Karin och Erik gjorde.

Snälla, snälla Sonja hjälp mej, det kan nog bli till glädje för dej också jag älskar dej, du har nog en del känslor för mej annars hade du förmodligen kastad ut mej för länge sedan. Den här senaste natten har fått mej att tänka efter vad jag håller på med. Eller rättare sagt vad jag borde hålla på med.

Sonja som var rädd att hon skulle torka ihop veknade, att hon saknade en kuk, hans kuk, var det ingen tvekan om.

- Din jäkla drummel, du har alldeles rätt, jag älskar dej men det finns gränser, det är väldigt nära den gränsen nu. Även jag blir påverkad av att se dom, det som du har sett har jag inte sett själv, men att det förekommer det vet jag, dom har erkänt att dom knullar med varandra, ganska mycket. Bevisligen är dom kära som klockarkatter.

Deras intresse för varann väcktes när dom dansade med varandra, dansen är ett annat gemensamt intresse som har, jag tror att dom siktar på att tävlingsdansa längre fram,

 

- Vi har inte deras förutsättningar, vi är lite för gamla och saknar deras ungdomliga entusiasm och ork, det är säkert viktigt att vi försöker hitta varandra igen för att rädda vårt äktenskap, dom får sköta sitt umgänge och vi försöker att få till ett eget fungerande umgänge.

- Du kan tänka dej att försöka få ordning på mej, att hjälpa till med det, jag är beredd att göra vad som du än önskar.

- Jag blir väldigt glad när jag hör vad du säger, det är nog din uppriktiga mening.

Sonja tog av sej sina kläder i sovrummet, hon hade en fin kropp som tålde att visas, hon hade stora bröst, dom hade börjat hänga lite men vårtorna pekade fortfarande lite uppkäftigt uppåt, en putmage som irriterade henne, den blev hon inte av med hur mycket hon än kämpade, Göte tyckte den var sexig, hela hon var jättesexig, han hade inte sett henne på det viset tidigare, nu kunde han inte låta bli att stirra.  På blygdberget hade hon kvar en liten tuss.

Hon var medveten om att hon hetsade honom, det var det som var meningen, hon lyckades med sitt uppsåt.

En sak som var säker.

 Göte skulle inte behöva smygtitta på Erik och Karin, det som han efterfrågade och innerst inne längtade efter, det fanns här i sovrummet i hans egen allra närmaste omgivning. Han förbannade sej själv att han inte sett det tidigare, han sörjde alla sköna stunder som han gått miste om.

Han låg i sängen med en kuk som var om möjligt ännu mera lik ett hammarskaft.

Det där såg Sonja, hon hade inte förlåtit honom riktigt ännu så hon tog god tid på sej i badrummet, nu skulle han få vänta på henne, hon hade väntat på honom i flera år.

Det dröjde så länge att han inte kunde vänta, ha kilade ut i badrummet till Sonja, kommer du inte snart jag längtar efter dej så att det nästan gör ont.

- Då vet du hur jag känt tidigare när jag väntat på dej, det har jag gjort i flera år.  Kom nu så springer vi tillbaka till sovrummet.

På tillbakavägen mötte dom Erik och Karin dom hade inte  en tråd på kroppen.

Utefter Karins ben var det något som rann och Eriks kuk var väldigt kladdig och hängde som en trasa. Dom sprang förbi varandra utan ett ljud, ungdomarna till badrummet och föräldrarna till sovrummet. Dom tyckte att det var lite förargligt alla fyra.

- Du behöver inte hjälpa mej jag är så kåt att jag bara vill knulla dej, snälla, snälla ställ upp på det. Snälla Sonja det måste du göra.

Sonja som egentligen tänkt att han skulle få vänta lite till hade själv blivit så kåt att hon inte klarade av att säga ifrån till honom. Hon kastade sej på rygg med benen isär och knäna uppdraga, fittan stod öppen för fullt.

Om Karin hade det runnit av det som ville ut, om Sonja rann det i väntan på det som skulle in.

Den enda skillnaden på de båda paren var att Götes kuk stod rakt upp i väntan på det som komma skulle och Eriks kuk var slapp och kladdig efter det som varit.

- Vad tror du dom tänkte undrade Göte lite förskräckt.

- Jag vet vad dom tänkte sa Sonja.

Erik tänkte, nu har morsan fått fart på farsan och Karin tänkte, vad bra nu får Sonja vara med om det sköna som jag fått vara med om. Det är henne väl unnat

Se till att det blir på det VIIIIIISSSSEEET STÖNADE Sonja till, samtidigt som Göte körd in kuken i henne.

Det gjorde lite ont i hennes ovana sedan tidigare oanvända fitta Det dröjde inte så lång stund förrän det började kännas skönt, JA, JAA, HÅRDARE DJUPARE MED DIN HÄÄÄRLIGA KUUK, spruta det som du KAAAN IN I MIN FIIIIITTTAAAA.

Jag tror det är säkert.  Min mens har inte kommit som den skulle på tre gånger, vi kan skaffa dagen efter piller, nu har jag inget skydd. Enligt lagen om allt tings jäklighet så har du gjort mej med barn.

Jag tycker att naturen ska få ha sin gång. En sladdis är väl inte helt fel. Vi kollar med Erik vad han tycker.

 - Ska vi låta Erik veta att vi återupptagit vårt avsomnade sängliv.

- Det har han säkert redan räknat ut, han såg hur det såg ut när vi möttes tidigare i kväll.

 

När dom träffades vid frukostbordet så var det en aning tryckt stämning, speciellt Karin var lite röd om näsan.

Den som tog det hela lugnast var Erik, jag har förstått att det blev knulla av, jag använder det språk som jag känner till, det låter lite slarvigt.

- Det blev så erkände Sonja, jag fick hela hans sats in i mig, något skydd använder jag inte det har inte varit något behov av det tidigare. Mens har jag inte haft på tre månader. Det värsta som kan hända är att jag blivit med barn. Ska vi chansa eller skaffa dagen efter piller. Kan du Erik tänka dej en sladdis.

- Varför inte, men det är inte det viktigaste, det är mycket viktigare att ni hittat tillbaka till varandra, att det ska bli en sladdis är så väldigt osannolikt, bara någon procent risk, jag tycker ni ska fortsätta att knulla.

I allra värsta fall så finns det en möjlighet till abort, om du blir med barn och inte vill ha det barnet.

- Jag tycker att ni ska fortsätta om ni har hittat tillbaka till ert avsomnade liv i sängen, kör så det ryker. Det är väl inte så tokigt, ELLER

Som ni säkert förstår så har Karin och jag, vi har inte kommit tillbaka, vi har upptäckt tjusningen med ett fungerande sängliv.

Karin rodnade lite lätt, hon tyckte precis som Erik, hon talade om det.

Göte som suttit tyst talade om att det som hade satt igång allt ihop det var att han fått se vad dom gjorde när han varit på toa den första natten Karin var där.

Jag såg hur du Karin alldeles naken satt och hoppade på Eriks kuk, hur den gick ut och in i dej, och att ni kom i en gemensam orgasm, vilken uppvisning tack för den.

Nu rodnade Karin långt ner på magen, jag tyckte att det var någon i springan på dörren, det var inget där när vi var ut i badrummet lite senare. Förlåt om jag gjort dej generad.

- Förlåt för vad då, egentligen skulle du få en stor kram, det kanske inte passar, jag överlåter det till Erik.

Karin reste sej upp och gav Göte en kram i stället, hon tittade till på Sonja som inte verkade ta illa upp av det. Hon hade fått tillbaka sin ”döda” man.

Dom fortsatte att knulla, båda paren. Sonja blev inte gravid, dom hade hållit på mycket häftigt och mycket ofta i mer än ett halvt år och Karin åt ju piller.

Under alla omständigheter hade dom stort utbyte av det dom gjorde. Det var ingen som mådde dåligt på något vis.

 

 

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.