Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/6, 2022 kl. 09:44, av Ludde2

Karins Föräldrar

Del 3 av 4 i serien Bakintresse

Karin fortsätter att få trötta lite uttråkade föräldrar tillbaka till det som varit en gång i tiden

 

Erik och Karin hade fått igång Sonja och Götes tidigare avsomnade sängliv genom ett litet misstag. Dom hade inte stängt dörren till Eriks rum ordentligt, det hade Göte fått se när han var uppe för att tömma blåsan på natten. Eller rättare sagt så fick han se vad dom höll på med.

Numera var dom inte så noga med att stänga dörren.

Den inspiration som Göte behövde den fanns i hans eget sovrum, hans fru Sonja, dom hade verkligen hittat tillbaka till varandra. Det var bara att köra ”så att det ryker”, som Erik uttryckte det.

 

En kväll efter att dom knullat så dom blivit helt slut, dom hade knullat så det ”rök”, låg Erik och Karin och diskuterade Sonja och Götes återupptagna sexumgänge.

- Vad tycker du om att mamma och pappa satt igång att umgås som dom gjort frågade Erik.

- Det är väl bra svarade Karin, det är jätteskönt att knulla, tycker inte du det, att dom får vara med om samma sak som vi är dom väl unnat.

- Jag tyckte så synd om Sonja när hon berättade att det var massor med år sedan hon knullade.

- Att vi, du och jag, inspirerat dom till att fortsätta det är bra, det gör mej glad.

 

Det blev tyst en lång stund.

- Jag misstänker att det är samma problem hemma hos mej, mamma är aldrig glad längre hon kan ställa sej och titta på mej, när jag frågar vad det är så svarar hon aldrig. Efter en stund så kan det komma att hon tycker att jag ser så belåten ut. Sonja sa att jag såg nyknullad ut. Det är nog det som mamma tycker också, hon vågar inte uttrycka sej på det viset. Nu för tiden är jag nyknullad nästan alltid. Jag gillar det, det har blivit som ett gift, jag har blivit beroende.

 

- Ställ henne mot väggen, fråga henne om deras umgänge i sängen inte existerar längre tyckte Erik.

Mamman hette Doris, pappan hette Kurt.

 

Doris blev som en akvariefisk när Karin kom med sin fråga, hon gapade och stängde munnen flera gånger så stack hon iväg från köket.

Karin visste inte vad hon skulle göra, hon var rädd att hon gått för långt. Efter några minuter kom Doris tillbaka hon gick direkt fram till Karin och gav henne en kram, hon hade gråtit det syntes.

- Hur kan du se att vi inte umgås längre, det står väl inte skrivet i pannan på mej.

- Inte behöver man var någon expert för att lägga märke till det, min glada trevliga mamma har blivit som en gammal nucka, där måste det till en förändring. Någon nucka är du inte. Nu började tårarna spruta om Doris.

- Det,,, det går väl inte det är väl för sent, Kurt din pappa ser inte mej längre.

- Skulle du vilja ändra på det.

- Det är klart, jag vill ha honom kvar, det går väl inte, det har gått för långt, jag är ingen tonåring längre.

- Sluta, sluta, Karin blev nästan lite arg, hon tog med sej Doris in på sitt rum där hade hon spegeldörr på sin garderob, vad ser du.

- En äldre kvinna som har sett sina bästa år.

- Nu får du ge dej, kom ihåg den där bilden.

Är inte pappa borta på jobb den här veckan. Om du låter mej styra och dona utan att protestera så ska du få se på gnistor. Vad har du för kläder, inte dom där tantkläderna.

Hon kollade i mammans garderob, Karin plockade fram en ganska snäv knäkort kjol, till det en ärmlös topp i något mjukt åtsittande material under det skulle hon ha en push upp BH. Doris hade mindre bröst än Sonja. Till det valde honett par enkla vita trosor i något tunt nästa genomskinligt material

- Sätt på dej dom här kläderna sa hon till Doris, hon skulle börja protestera, Karin höll upp en hand i en avvärjande gest, inga protester var det.

- Går du ut medan jag byter om, jag kan väl inte byta om när du är kvar här, varför det frågade Karin.

- Då får du ju se mej naken.

- Skulle det vara en katastrof.

Inte ens pappa har sett mej spritt språngande naken.

- Menar du att du inte visar dej naken för pappa, menar du det. Nu var det Karins tur att glappa med munnen som en fisk, ditt problem har inte med ditt utseende eller dina kläder att göra, du har ju en stenåldersattetyd. Karin blev alldeles, förskräckt. Hon hade nog tagit sej vatten över huvudet. Inte ens på stenåldern var dom så pryda.

- Skulle det kännas bättre om jag också tog av mina kläder om vi var nakna båda två, frågade hon. Innan Doris hann svara så hade hon klätt av sej alla kläderna.

När Doris fick se den nakna Karin då blev hon som en akvariefisk igen, hon stod och glappade med munnen. Karin såg helt normal ut hon hade en helt normal tonårsflickkropp. Små söta spetsiga bröst, med en framträdande ganska stor bröstvårta, det som hon lade märke till allra först var den rakade helt kala fittan, själv hade hon en vildvuxen orörd buske på sin fitta.

- Vad har du gjort med din fitta ska det se ut så där. Du ska få se hur det ser ut på min fitta, hon hade det lite svår med just det ordet fastän hon visste att det var så hennes könsorgan kallades.

Sina kläder kunde hon inte behålla på sej längre. Det var inget läge att vara pryd så dom såg hon till att få av sej.

Hon hade en perfekt kropp när hon vågade visa den, hon var en riktig pangbrud.

 

- Det är skönt, det är Erik som har rakat mej där. Rakningen i sej var en himmelsk upplevelse.  Det är något som jag kan rekommendera.

Inte att Erik ska raka dej, låt pappa klara ut den biten.

- Det törs jag inte kan inte du raka mej i stället. Doris såg så bedjande ut att Karin inte kunde neka henne det.

Det där med klädbytet på Doris det fick anstå så länge.

Vi går ut i badrummet och fixar bort den här torvan. Precis som Karin sagt så var det en himlastormande upplevelse, det var nära att det gick för Doris. Det upptäckte Karin, hon slickade till på klittan som stack fram och ville ha lite uppmärksamhet.

Karin tyckte att mamman hade en vacker fitta som hon absolut inte behövde vara rädd att visa upp. Att dom var mamma och dotter kunde vem som helst se. Dom var mycket lika till utseendet, Karins fitta var en kopia av mammans fitta. Doris hade en äldre mognare fitta, hon hade fött barn. Det var inte bara till utseende dom var lika, dom hade samma känslor, upptäckte dom när Doris slappnade av och glömde att hon var pryd.

När torvan var borta så kom det fram ett par fina svullna yttre blygdläppar, dom inre blygdläpparna stack ut en aning, just nu var dom blodfyllda och fuktiga, efter Karins slick på klittan blev det ännu blötare.

Det räckte för att Doris skulle ramla över kanten, hon fick fnatt och ropade rakt ut. VAD TUSAN HÅLLER DU PÅ MED.

- Jag slickar dej på klittan, märker du inte det.

- Det är klar jag märker det fortsätt med det, jag går i småbitar snart. Är det här något som pappa kan göra.

 - NÄÄÄ, det går nog inte, du vill ju inte visa dej naken för honom och det är en stor viktig förutsättning. Det funkar säkert inte utanpå kläderna.

Karin som insåg att hon fått sin mamma på andra tankar, kände sej tvungen att retas lite.

- Doris förstod att Karin retades med henne hon blev inte ens arg, jag måste nog rucka en del på mina principer har jag märkt, det finns saker som inte är som jag trodde att dom skulle vara. Att inte vara så rädd att visa min nakna kropp, enligt dej ser den bra ut, av det jag såg i spegeln tidigare är det inget som motsäger det.

 

En vecka efter att Doris och Karin haft sin raknings och terapistund hade Doris blivit glad och på ett väldigt gott humör igen. Något som Karin noterade. Hon förstod att hon lyckats med sin terapi.

Doris såg till att det var ljust i sovrummet när hon bytte om till sitt nattlinne, hon klantade till det så att linnet hakade upp sej över hennes bröst och visade hennes rakade fitta när hon skulle sätta på sej linnet.

Det var ingen olyckshändelse det hade hon övat på.

Kurts hjärta gjorde ett par extra slag. Att han blivit mycket upphetsad precis som hon räknat med var utom allt tvivel, hans kuk var nästa sprickfärdig.

- Doris, Doris vad sjutton har du gjort.

- Jag har rakat fittan, ser det bra ut tycker du, skönt är det, det blev lent och mjukt, vill du känna frågade hon och gick fram till honom, där han låg i sängen, hon höll undan nattlinnet. Hon hade använt ett mjukgörande liniment på blygdläpparna.

Kurt var nära att svimma men han strök henne över fittan med handen, det var som hon sa det var lent och skönt och ganska blött, blygdläpparna började att svullna och öppna på sej.

- Har du varit i barskåpet, är du berusad. Han kände inte igen sin tidigare pryda fru.

 - Jag är berusad, inte av alkohol, jag är kåt, det har du väl aldrig varit med om förut.

Att jag erkänner att jag är kåt. Du måste knulla mej. Nu NU PÅ EN GÅNG. Hon luktade inte sprit det var som hon sa, hon var kåt.

Det går inte, Kurt hade blivit så snopen att han tappade erektionen. Det ska vi bli två om sa Doris och tog hans kuk i munnen, hon satte sej grensle över honom och tryckte fittan mot hans ansikte, hon spottade ut kuken så hon kunde prata och sa till honom att slicka på hennes klitoris, det vet du väl vad det är och var den finns, det visste Kurt, han sög och bet på hennes klitta hon gjorde detsamma på hans kuk. Hon kastade sej runt och satte sej på kuken, även det var en nyhet för Kurt, slurp sa det när kuken åkte in i henne ända in i bottnen, hon var full av överraskningar.

- Var fan har du varit tidigare varför har vi inte gjort så här tidigare.

Doris var överraskad, hon kände inte igen sej själv, hon var lite stolt över att hon vågade vara på det här viset,

Det beror nog på missriktad blygsel och en viss feghet, jag har inte vågat prova på några nyheter. Intresset från dej har inte vari något att skryta med.

- Jag har gått i terapi och fått lära mej att inte vara pryd längre, den prydheten har inte fört något gott med sej förut.

Den natten tog dom igen stora delar av det som dom missat tidigare.

- Doris, Doris min älskade fru, om du varit i barskåpet eller inte det ”skiter” jag i. Du får absolut inte sluta upp med det här. Det får inte var sista gången.

När hon hörde hur han kallade henne för älskade fru blev hon så glad att hon kunde lova vad som helst.

 

Karin berättade för Erik att hon fått fart på sina föräldrar. Hon hade inspirerat dom också. Hon hade fått fart på både Eriks och sina egna föräldrar. Hennes egen inspiration hade inte minskat något.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.