Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/6, 2022 kl. 09:45, av Ludde2

Gemensamt beslut. OBS del i

Evy ville prova en annan man, hon var inte riktigt nöjd med Dan, hon trodde att gräset skulle vara grönare på ett annat ställe. Ett prov som hon bittert skulle få ångra. Hon hamnade i en riktig missväxt

 

Dan och Evy hade varit gifta i mer än tjugofem år det var nog närmare trettio år, dom hade två barn, en flicka och en pojke, dom var utflugna båda två, flickan hade två egna barn och pojkens sambo hade ett barn på väg.

Visst hade deras äktenskap varit med om dalar och en del motgångar men hade till största delen varit lyckligt. Precis som alla andra par så var det ett mycket intensivt umgänge i sängen till att börja med.

Nu hade lågan slocknat, den hade flämtat en tid men nu var det slut, dött, finito.

Ett par år efter pojkens födelse hade dom tröttnat på P-pillren, Dan lät sterilisera sej.

Nu skulle det bli fart i sängen trodde dom.

Det blev det, i två månader, Dan var nyfiken på hur det var att knulla när han var steriliserad.

Det var inte något annorlunda, hon hade en lika skön fitta, när hon var på rätt humör så var hon en superälskarinna, det var skönt att knulla tyckte båda två, varför har vi inte gjort så här tidigare. Dom återupptäckte en massa sköna saker och gick på som i tonåren. Sedan började lusten avta.

Det blev längre och längre mellan dom heta stunderna. Till att börja med tänkte dom inte så mycket på det, efter en tid började dom fundera över vad det var för fel. Dom hade totalt tappat lusten, dom var inte ovänner på något vis, sexlusten hade bara försvunnit.

 

Efter att ha ammat två barn så hade Evys bröst börjat att slappa och hängde lite, hon lät göra en bröstplastik. Gör det ingen nytta så gör det ingen skada, tänkte hon.  Det blev inte billigt, dom hade råd med den kostnaden.

Det blev ett ”lyft” i dubbel bemärkelse, hon fick snygga bröst och umgänget i sängen kom igång igen. Dan var väldigt förtjust i hennes ”nya” bröst. Vårtorna var så häftiga, ganska stora och pekade snett uppåt. Dom hade blivit så känsliga för beröring. Det hade dom nog varit hela tiden, dom hade kommit underfund med det nu. Det var inte bara brösten som blivit extra känsliga.

Hennes slida hade blivit väldigt trång, hon var jätteskön att knulla, det där upptäckte han på nytt. Slidan var precis som tidigare, hon hade lärt sej att knipa med slidmusklerna.

Den här gången räckte det i ett drygt halvår så var dom tillbaka i den vanliga trista lunken igen.

En dag kom Evy med förslaget att dom skulle flytta isär på prov, det skulle kanske hjälpa till att få fart på det avsomnade sexlivet så småningom.  Det var bäst om dom separerade medan dom fortfarande var vänner.

Deras ekonomi klarade av sådana saker, Dan hade kvar 75 % av sin tidigare väl tilltagna lön fram till pensionen. Evy hade stoppat undan en bra slant.

 

Dan gick med på att dom kunde prova. Han tyckte att dom skulle offra en helg på att ta tack och adjö av varandra. För tillfället som han tänkt sej.

Den helgen skulle dom till stor del tillbringa i sängen.  Första gången på länge så fick dom en orgasm samtidigt, Evys fitta kramade om kuken som i fornstora dagar. Det hon kände i sin fitta nu hade hon inte känt på mycket länge, Dans kuk var så skön, hittade så många sköna ställen på henne, hon kom inte ihåg att det kunde vara så skönt. Även Dan började tänka över sitt beslut, för att inte tala om Evys känslor, hon ångrade sej, Hon ångrade sej jättemycket, hon insåg att det var så dags med det nu. 

 

Det som Dan inte hade en aning om var att Evy vid några tillfällen träffat en annan.

Efter en kvart ville hon fortsätta en gång till, men icke, det hände inget med Jan, han hade redan fått nog, det hjälpte inte vad hon provade med, Jan var ”out off order”.

 

- Jag får flytta till Oskar tänkte Evy, om jag ska få uppleva ett riktigt knull igen, det var så han hette, han som hon ”vänstrat” med.

 

Dan ville egentligen inte att dom skulle flytta isär men han vek sej för henne. Han bodde kvar i deras villa och hon flyttade till Oskar, en trevlig gullig kille som hon träffat, han var väldigt bra i sängen och såg till att hon fick det mycket bra. Det hörde till ovanligheten att hon inte fick en kraftig utlösning.

Ett beslut som hon bittert skulle komma att ångra vid ett senare tillfälle. Efter några få veckor var det slut med gullandet.

 

Jan satt hemma och deppade den första tiden. Den där kvällswhiskeyn som han brukade ta ibland någon kväll, den tog han nästan varje kväll nu mera, det kunde t.o.m. bli två. Han förstod att det kunde han inte hålla på med, han var tvungen att sluta upp med det.

 

En dag ringde hans dotter Evelina (Lina), hon ville komma hem till honom för att prata med honom som hon sa. Han tyckte att hon lät allvarlig när hon ringde och blev lite fundersam.

Hon hade tagit med sej lite fikabröd och satte fart på kaffebryggaren när hon kom, sätt dej sa hon och pekade på en stol.

 

- Jag vill att du hjälper till med en sak.

- Jag kan väl inte hjälpa dej med något. 

- Det är inte jag som behöver hjälp, det är mamma, är du arg på henne för att hon lämnade dej.

 

- Tokiga unge jag saknar henne varenda dag, varför undrar du det.

- Mamma har gått på en riktig mina, det som hon trodde skulle bli ett himmelrike visade sej bli ett helvete, han som hon flyttade till, som var så rar och gullig dom första två veckorna, han var en riktig ”skitstövel” som bara utnyttjade henne, han blev hennes hallik som körde ut henne så att hon skulle knulla ihop till mat och husrum, pengarna som hon fick ihop, (det blev inte så mycket), hon var ingen tonåring längre, dom tog han hand om.

- Nu sitter hon mest i stadsparken med dom andra A-lagarna och dricker hembränt. Jag är övertygad om att hon känner till hur polisens fyllecell ser ut på insidan.

 

Dan bara hoppade upp och skrek, stolen stjälpte.

- NEJ, NEJ, SÅ FÅR DET INTE VARA. Vet du var hon är nu.

- Hon sitter nog på en bänk i stadsparken och sover, om hon inte fått något napp, i så fall ligger hon i någon buske och låter sej knullas av någon slusk. Det var inget som hon hade någon glädje av och det var därför som hon drack.

- Kom, kom, vi hämtar henne, åkte du bil hit.

- JA, JAA!!!

Dom parkerade bilen och rusade in i parken, där hittade dom A-lagarna som dom frågade om någon sett Evy. Den som såg nyktrast ut pekade på ett busksnår en bit därifrån.

När dom rusat dit hittade dom Evy som höll på att rulla på en kådis på någons kuk, hon hade inte förlorat förståndet helt och hållet, hon ville använda kådis, det var hon noga med trots all spriten.

Dan rusade fram och ryckte upp henne kom, kom vi ska åka hem ropade han.

- Du får vänta på din tur, ropade Evy, han har redan betalt. Så fick hon se vem det var som drog i henne, då tuppade hon av, inte svimmade men det blev svart för henne en stund av chocken, hon hade inte glömt honom.

Dan lyfte upp henne och bar henne till bilen, hon var inte så tung nu för tiden.

När dom kom hem till Dan såg dom till att hon fick ett varmt bad. Dan och Lina tvättade henne ordentligt och såg till att hon fick lägga sej i en riktig säng, där låg hon och somnade som ett litet barn. Det syntes tydligt vad hon varit utsatt för, hennes tidigare fina granna kropp hade spår av det liv som hon levde, hon sov i flera timmar.

Då hon vaknade så kände hon igen rummet som hon låg i, det var en dröm, hon var tvungen att ta sej hem till sin hallik, till Oskar, han var säkert inte att leka med just nu.

Lina hade hört att Evy vaknat och gick in till henne.

- Var är mina kläder, jag måste hem och redovisa han är säkert alldeles skogstokig nu.

- Mamma, mamma du är hemma nu, känner du inte igen dej, frågade Lina.

- Det är en dröm, jag drömmer, jag har fått hallucinationer, Evy var alldeles snurrig.

- Känner du inte igen mej?

- Jo, jo, du är Lina min dotter. Det är ingen dröm, det är ingen dröm, är pappa här också.

- Han pratar i telefon med polisen.

- Med polisen!!!   Ska dom hämta mej, det var väl det som jag visste att det här inte var på riktigt. Det var en dröm.

 

Polisens sedlighetsrotel har tillsammans med socialen spanat på din hallik och hans nätverk en längre tid, nu kan dom med din hjälp sätta dit honom och hans kumpaner, även skattmasen vill vara med på den där undersökningen, alla hans tillgångar är frysta.

Det kan bli lite bökigt för dej en tid, vill du hjälpa till med det, det var Oskar som dom pratade om.

- Ja det vill jag gärna göra han har ställt till ett helvete för mej, kan jag hämnas på något vis så gör jag gärna det. Det som var bra med Evy var att hon var helt klar i knoppen, hon hade inte tagit skada av sitt hårda leverne.

 

Dan kom in i rummet, han fick svårt att vara lugn när han såg henne, hon var en skugga av sitt forna jag, det var ändå något visst med henne. Hennes fina fixade bröst var precis så fina som dom varit tidigare, han mindes från det att dom badade henne.

Hon lånade Dans morronrock så att hon slapp vara naken, det var inte första gången hon lånade den. Det hade hänt ofta tidigare.

 

- Din hämnd börjar med en ordentlig läkarundersökning, alla skador och skavanker ska dokumenteras, du kommer att fotograferas på alla möjliga och omöjliga ställen, det kommer att tas prover så att du inte har några sådana sjukdomar som man kan få när man lever som du gjort den senaste tiden, även om du är gravid.

- Det enda som jag är säker på är att jag inte är gravid, jag är för gammal för det.

Det fanns inga tecken på någon sjukdom, vi måste vänta på lab-svar, men det ser bra ut, sa dom på vårdcentralen

När undersökningen var klar åkte Lina hem till sin oroliga familj.

 

En sak som Evy var tacksam för var att hennes sparkapital var orört, det hade inte Oskar någon vetskap om, det kom ingen annan än hon åt, det var bara hon och Dan som visste om dom pengarna.

Polisen är nog hos Oskar och hämtar saker just nu. Vi har fått deras tillstånd att komma dit och hämta det som tillhör dej, om du har något där som du vill ha. Han är inte hemma och polisen är kvar där. Jag förutsätter att du inte vill flytta tillbaka dit.

- Får jag,   vill du,,,,får jag flytta tillbaka till dej, jag som misskött mej så förskräckligt, du måste vara både arg och besviken på mej.

- Jag har varit både arg och besviken, jag tänkte att nu ska jag leva livet.

Det blev inget av med det.

 - Jag satt hemma och längtade efter dej.

Jag började dricka Whiskey, jag drack varje kväll, för att kunna sova, som jag sa till mej själv. Till skillnad mot dej begrep jag ganska snart att det inte var någon lösning, det var jag tvungen att sluta med innan det tog en ände med förskräckelse.

Att det gått så illa för dej hade jag ingen aning om, jag hade fullt upp med att tycka synd om mej själv, dej tänkte jag inte på, jag hade mer eller mindre isolerat mej här. Det är Lina du ska tacka, vi får inte göra henne besviken, jag vill att vi gör ett nytt försök, det kan i alla fall inte bli sämre.

 

- Jag tycker att vi hämtar det som du vill hämta hos Oskar, så flyttar du tillbaka hit. Vi gör en omstart, utan några stora förväntningar, varken du eller jag är någon ungdom längre.

- Är det något som du kan tänka dej.

Tårarna trillade på Evy, hon fick inte fram ett ljud.

 - Kan du tänka dej det, frågade Dan på nytt.

- JA, JAAA, jag kan tänka mej vad som helst. Varför är du så snäll mot mej, hulkade Evy fram mellan sina gråtattacker.

- Jag älskar dej, älskar dej mer än jag någonsin gjort, har du inte fattat det din ”fjolla”. Den här gången får vi inte ge upp, inte tappa sugen när det börjar kärva, när det börjar bli ”bakhalt”. Vi måste prata med varandra mycket mer än vad vi gjorde förut.

Ett äktenskap består inte bara av att vi umgås i sängen, vi behöver reda ut den biten också. Jag har full förståelse för om du har fått avsmak för allt som har med att knulla att göra.

Dom tog en kopp te och en macka och gick och lade sej.

- Om du vill så ligger jag i gästrummet sa Dan.

- Vill du,,,, får jag,,,, vill du inte ligga hos mej, Evy såg ut som om han givit henne en örfil.

Du måste ligga hos mej, jag måste få känna en man ligga hos mej för att han älskar mej, inte för att han betalt för att få knulla mej, jag har inte fått avsmak för dej, det har blivit tvärt om, jag längtar, längtar, efter dej, om du inte vill knulla så kan vi väl bara ligga och kramas, jag vill känna mej omfamnad och kramad, kramad av dej.

Nu blev Dan glad, dom hjälpte varandra av med kläderna, så stöp dom i den äkta sängen som var kvar sedan tidigare.

Det blev nästan för intensivt, dom kramades som två drunknande, det fanns inte det minsta tvivel om vad dom ville.

Evys fitta var helöppen sjöblöt, mycket halkig inte ett smul påverkad av hennes tidigare liv. Den hade inte tagit skada på något vis, den längtade efter hans kuk.

Dans kuk var stor och styv, aldrig tidigare hade han varit med om något i den stilen. Den skulle in i hennes väntande fitta. Han körde in den ända in i botten, hon tjoade till, inte för att det gjorde ont, det var så skönt att hon såg stjärnor och hörde änglamusik. Den musiken hörde Dan också. Att det skulle vara en så slingrig och bökig väg för att få till något sådant här. Nu vet vi vad vi kan, vad vi har att jobba emot, vi inser båda två att det här får vi inte uppleva varje dag, det kanske aldrig händer igen, det är något att sträva emot.

Vi måste se till att det inte blir som när vi återstartat tidigare att vi orkar hålla på en månad eller två. Orkar vi inte knulla så kan i väl ligga och kramas och visa varandra uppskattning på det viset.

- Vi, framför all du, har blivit varse hur det kan gå om vi är som tjuriga barnungar.

Jag förstår att jag måste visa att jag älskar dej, inte bara som samlagspartner.

- Blir du chockad om jag kommer och ger dej en blomma eller bjuder dej på en skaplig middag någon gång.

- Det blir jag säkert, men jag kommer att överleva det. Även du måste få något.

- Det räcker att du är som du är och accepterar att jag inte orkar som en tonåring längre.

Det hade hon accepterat för länge sedan.

 

Dan hade vakna med ett kraftigt morronstånd ett par mornar i rad, det hade inte hänt på länge, han började hoppas på ljusare tider. Han sa inget till Evy men redan på kvällen när dom gick till sängs så fick han positiva signaler från sin kamrat mellan benen, signaler som han inte försökte dölja för Evy och som hon lade märke till direkt.

 

Vad ska jag tyda det där på för vis, frågade hon.

- Jag vill att du tar det som om jag fått en renässans, har föryngrats 25 år, äntligen kommit på att du nog är mitt allt, att jag saknat dej.

Hos Evy började det vakna samma känslor, så det kunde inte bli något annat än ett våldsamt knullande.

 

Jäklar som dom knullade, som dom värsta tonåringar.

Evys fitta stod öppen för fullt igen, kåtsvullen, blöt och mycket halkig, hon hade blivit så upphetsad att hon nästan mådde illa.

Det var precis så som Dan kände det, hans kuk var som ett hammarskaft som han körde in i hennes fitta med full kraft.

- PPPFFFFFUUUUHHHHJJJJ, stönade Evy till och mötte hans juck med en riktigt motstöt, deras blygdberg slog ihop så det nästan slog gnistor.

NU, NUUU GÅR DEEET FÖR MEEEEJJJJ, ropade dom när det gick för dom båda två samtidigt.

- Varför har du inte knullat mej så här förut, låtit din kuk nosa upp alla sköna ställen i min slida, ställen som jag inte hade en aning om att dom fanns.

- Jag kan inte svara på det, jag vet inte men jag är minst lika förvånad som du och tacksam för att det blev ett så lyckat resultat.

Dom somnade i varandras armar, ville inte släppa den andra ifrån sej.

 

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.