Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/6, 2022 kl. 13:53, av lilla jag

I skogen

Morgondimman döljer de dansande fötterna och de lätta skratten. En ny dag är här och man vet aldrig hur den ska sluta.

Skogen och ängen ligger mörk och väntande. Det enda som hörs är vindens prassel och en ugglas snabba vingslag. Så händer något, allt stillnar medan solens första strålar når marken och dimmorna höjer sig upp över ängen och med det ljudet av skratt och lätta fotsteg. De bara fötterna virvlar fram i en vild dans utan slut, de välkomnar solen och den nya dagen med sina rörelser. Så stiger solen ytterligare och dansen tar slut, de försvinner en efter en där de kom ifrån tillsammans med morgondimman, alla utom en.
 

Hon smyger in i skogen som så många gånger förr, hon måste bara få se honom en gång till. Mannen som väcker något till liv inom henne. Hon kikar mot stugan där hon sett så många familjer bosätta sig, leva och sedan försvinna för att sedan återkomma och blomstra ytterligare en tid. Tidigare har hon mest varit lite nyfiken men nu känns allt annorlunda. Hon kan skönja frukostbordet där familjen sitter och äter sin frukost. Äntligen kommer han ut, kysser sin fru på kinden och lägger yxan på axeln och beger sig in i skogen. Hon väntar dold bakom trädens skydd. Sakta smyger hon efter, kan inte se sig mätt på hans gestalt. Vad vill hon egentligen ska hända? Är det tillräckligt att bara se, beundra, eller vill hon något mer? Hans muskler spänns inför varje hugg med yxan, vid varje hugg går det som en stöt i henne. Nu vet hon vad hon ska göra! Sakta gör hon sig fri från skuggorna och rör sig målmedvetet mot en liten glänta i skogen.
 

Det är varmt och fuktigt i skogen men arbetet går framåt. Han lutar yxan mot en stubbe, torkar svetten ur pannan och passar på att dricka lite vatten. Han fylls alltid av en inre frid när han är i skogen. Doften av tall och mossa har alltid tilltalat honom. Han njuter en stund av att lyssna på fåglarnas kvitter, men sedan urskiljer han något annat också. Är det någon som sjunger? Det brukar aldrig vara någon annan i skogen. Nyfiket följer han rösten för att se vad det kan vara för något. Häpet stannar han invid en glänta. En kvinna uppenbarar sig framför honom, hon sjunger en vacker sång han aldrig hört förut och dansar lätt över gräset. Hon verkar inte ha upptäckt honom så han står kvar, vill inte störa. Hennes klänning böljar runt henne i dansen, tyget så skirt att det ser genomskinligt ut. Han kan skönja de runda höfterna och hennes fylliga bröst. Han borde gå men i samma stund han tänker tanken dansar hon fram till honom, tar hans hand och drar med honom in i gläntan.
 

Hon dansar runt honom, i ena stunden är hon alldeles nära i andra en bit ifrån. Alltid med en antydan till leende och med ögon som lovar så mycket mer. Hennes fjäderlätta händer smeker lätt hans armar, nacke och mage. Hennes läppar snuddar lätt vid hans och så slutar hon sin dans. Hon står där framför honom helt stilla och väntar. Hon behöver inte vänta länge förrän han är där. Han ger henne en hungrig kyss och kysser henne ner mot nacken. Klänningen försvinner och han omsluter hennes bröst med sina grova händer. Händerna känner försiktigt, smeker och utforskar hennes kropp. De lägger sig ner på den mjuka marken och händerna fortsätter sin resa över hennes mjuka kropp. De följer magens lätta rundning och med kyssar, smek och tungans lätta beröring närmar han sig hennes våta mitt. Han retar, suger och virvlar med tungan runt hennes klitoris. Hennes andhämtning är liksom hans tung av förväntan. Han för in först ett finger, sedan två. Det dröjer inte länge innan han känner hur hon rister till och krampar runt sina fingrar. Han förflyttar sig högre upp och suger ivrigt tag i hennes ena bröstvårta. Sedan tar hon kommandot, hon puttar ner honom på marken och ser till att hans kläder åker av. Hon beundrar hans muskulösa kropp. Händerna rör sig över hans muskulösa mage för att sedan lätt omsluta hans hårda lem. Hennes mun följer efter och medan hon suger virvlar hennes tunga runt hans ollon så att han stönar av välbehag. Så släpper hon taget och grenslar honom. Sakta sakta för hon sin kropp ner mot hans, känner hur han fyller upp hennes inre. Det här vill hon njuta av, hon rider honom plågsamt långsamt medan han ömsom knådar hennes bröst ömsom hennes rumpa. Så skönt det känns, så vacker han är där han ligger under henne. Något byggs upp inom henne och hon ökar takten på sin ritt. Hon känner hur han spänner sig och hur han känns ännu hårdare i sig och så exploderar allt, båda skälver och skriker ut sin njutning.
 

De ligger tätt bredvid varandra med armarna lätt smekandes. Hon ger honom en av hennes lätta kyssar och sedan är hon borta. En kall vind får honom att huttra till. Vad var det precis som hände? Förvirrat tar han sina kläder, letar upp sin yxa och beger sig hemåt igen. Innan han går in kastar han en längtansfull blick mot skogen, kommer han någonsin att få se henne igen? I skydd av träden står hon och betraktar honom med ett leende på läpparna, när han har gått in i sin stuga försvinner hon in i skogen med lätta dansande steg.

 

 

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Huldran

Det är lätt att få ett leende över läpparna och känna en tilltagande värme gå genom kroppen, efter att ha läst dessa vackra rader. Fortsätt skriv, det tror jag säkert flera vill.

Tack, önskar //Huldran.

25/8, 2022 kl. 23:33

#5

RuterEss

Sagolikt vackert.

11/7, 2022 kl. 12:05

#4

hanshoyer

En ljuvlig midsommardröm som väcker sommarens drömmar och lustar! Tack för det stråket av tankar som svepte förbi. //Hans

24/6, 2022 kl. 09:58

#3

lilla jag

Tack så mycket :)

23/6, 2022 kl. 19:59

#2

lilla jag

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

23/6, 2022 kl. 19:58

#1

Hailey

Ljuvlig sensuellt vacker berättelse.

22/6, 2022 kl. 19:02