Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/7, 2022 kl. 00:56, av Ludde2

"Mamma"Sofia.

Del 5 av 5 i serien Den första halkan

Birgitta går vidare till att bli kvinna.

Tycker du att jag är besvärlig med alla mina frågor undrade Birgitta, du behöver inte svara på allt, en del saker angår inte mej.

- Jag ska svar på allt om du inte blir allt för närgången, det innebär att jag räknar med att du svarar på mina frågor, är vi överens om det.

- Ja, jaa visst är vi det även om det kanske blir besvärligt för mej, det mesta är första gången för mej.

- Jag är säker på att du är oskuld, oknullad, mödomshinnan är en ju en myt, det finns ingen sådan. Du har säkert undersökt hur du ser ut i din fitta, kanske rent av använt spegel för din undersökning.

- Du har rätt jag har använt en spegel, den ena änden använde jag som spegel, den andra änden, skaftet, använde jag till något annat som var mycket skönt.

- Jag har kollat på nätet, där finns det mycket informativa bilder. Jag har hittat min klitoris, men den där mycket omtalade G-punkten den finns inte i min fitta.

- Det är klart att du har en G-punkt, det har alla, den kan vara svår att hitta på sej själv, det går bäst om du är mycket kåt.

- Kan inte du visa på dej själv var den finns. 

- Den kan man inte se, den finns en bit in i slidan. den måste man känna.

- Jag vet var den ska finnas men det gör det inte på mej, kan du inte visa på mej var den är.

- MNNJAA. Det är inte incest men det är helt klart olämpligt, vad tror du din pappa skulle tycka om en sådan sak, han har bett mej att hjälpa dej, det var nog teoretiska kunskaper jag skulle hjälpa dej med, dom här vanliga tjejproblemen, med mens och så.  Han hade säkert inte tänkt att vi skulle börja med petting i någon större omfattning.

- Kom igen nu, det bör han inte få veta och kåt är jag, det rinner om fittan, så den biten uppfyller jag.

- Inte ett ljud till någon, inte ens till bästa kompisen.

Hon tog av henne kläderna och puttade ner henne på sängen, då fick hon se att Birgitta rakat sin fitta där fanns inte ett hårstrå kvar. Sina egna kläder tog hon också av sej, även hon var helt slät på fittan.

Hon hade bestämt att hon skulle ge Birgitta en upplevelse som hon sent kulle glömma. Hon slickade till på hennes klitoris som stack fram, det var som hon sa hon var kåt, jättekåt, hon hade en ganska stor klitoris.

Birgitta gjorde ett riktigt kast med bäckenet och tjoade till.

- Sofia, Sofia vad tusan var det där som du gjorde. Något liknande hade hon aldrig känt när hon pillade på sej själv.

Sofia tryckte ner henne på sängen igen, hon körde in två fingrar i Birgittas fitta, det fanns inte plats för flera fingrar, han kom direkt på G-punkten, den som inte fanns.

Birgitta hoppade till så att Sofia nästan bröt fingrarna.

- IIIIAAAAAOOOOOHHHH, Birgitta gav upp ett riktigt gallhojt, och sprutade en riktig stråle vad gör du, vad i h-vete gjorde du. Nu kissade jag i sängen.

- Jag gav dej en fontänorgasm, det blir så när man stimulerar G-punkten, den som du inte hade. Du kissade inte alls i sängen.

Det var tur att dom var ensamma hemma, Mats och tvillingarna var på hans jobb och visade upp sej, Sofia hade frusen bröstmjölk som hon kunde skicka med honom, det var bara att värma den, han skulle vara borta nästan hela dagen.

- Nu är det min tur att göra samma sak för dej, brottet blir inte värre av det. Birgitta ville betala tillbaka, hon fick in hela handen utom tummen i Sofias fitta. Det var ingen slaskfitta men hon hade fött barn och Birgitta hade inte så stor hand, det var hennes tur att spruta, hon höll inte igen så hon sprutade ett par riktiga strålar.

- Det här behåller vi för oss själva, lova mej det.

- Det lovar jag men du måste också lova mj en sak. Vad då vad ska jag lova dej.  - Det här får inte vara sista gången.

- Du ska skaffa dej en kille som kan hjälpa dej med sådana här saker.

 

Birgitta hade inte berättat att hon hade en kille som hon var lite kär i och han gillade henne jättemycket. Det var en kompis till Jens, hennes bror, Jens visste inte om det han heller, dom ville hålla det hemligt så länge.

Hon berättade för Sofia om killen som hette Emil.

- Vad roligt tyckte Sofia, hur långt har ni gått.

 - Han har sett mina nakna bröst, fått klämma på dom pussat och slickat på vårtorna, det tyckte jag var väldigt skönt.

- Har du låtit honom komma innanför dina trosor.

- Nej, nej jag vågade inte låta det gå så långt, jag ville prata med dej först. Det var ingen tvekan om vad han ville, jag kände hans kuk mot min mage.

- Det var förståndigt gjort av dej, jag antar att ni inte hade någon form av skydd mot att bli med barn, så gammal är du att den risken finns.

- Räcker det inte med att han drar ut kuken och sprutar på magen.

- Birgitta, Birgitta det vet du väl att det inte fungerar, han kan lika gärna spruta i din slida. Det var det här som din pappa ville att jag skulle hjälpa dej med.

- Du fyller väl år om ett par veckor, jag tar med dej till Ellen, min barnmorska, hon får skriva ut P-piller till dej.

- Vem ska betala dom, jag kan nog inte be pappa om pengar till det.

- Jag betalar, du får en årsförbrukning, det får bli min födelsedagspresent.

Birgitta kastade sej om halsen på Sofia, nu blir Emil glad.

- Lugn i stormen, det tar några dagar innan pillren börjar verka det där kan Ellen förklara för dej, en sak måste du lova mej.

- Vad då vad ska jag lova?

- Att du följer Ellens instruktioner. Jag ska prata med din pappa och berätta hur det ligger till.

- Nä, nää det kan du väl inte göra, han kommer att bli tokig och jag kommer att få utegångsförbud.

- Du känner inte din pappa han är mycket förnuftig och inser att han inte kan och vill bromsa naturens gång.

- Är du helt säker på det.

 

Sofia berättade för Patrik.

 - Hon behöver väl inte äta P-piller.

- Inte just nu, man tecknar väl inte brandförsäkring när det redan brinner i huset, sa Sofia. Brandrisken är mycket stor för tillfället. Hon är tillsammans med en kille, jag vet att hon inte låtit honom gå hela vägen med henne, han har inte ”gjort” det med någon han heller, han har inga sjukdomar.

- Jag har förstått att det kommer att bli på det viset, min dotter håller på att bli kvinna, jag har observerat hennes utveckling, hjälp henne så hon inte råkar illa ut, jag vet att hon ser upp till dej och litar på dej, om du kommer med någon pekpinne så gör hon som du vill att hon ska göra, det som jag vill det räknas inte, det där förstår du dej inte på, säger hon och visst har hon rätt, det ligger till på det viset.

- Jag har hjälpt henne att få P-piller, hon får en årsförbrukning i födelsepresent av mej.

 - Därefter betalar jag tills hon får egen inkomst, sa Patrik.

 - Det var det jag sa till henne att du var förnuftig, hon var rädd att du skulle bli arg, att hon skulle få utegångsförbud.

- Tokiga jänta inte blir jag arg om hon visar att hon är förnuftig, tala om det för henne

Jag har låtit min barnmorska undersöka henne. Hon är ”mogen” det finns inget kroppsligt hinder, jag har erbjudit dom att hon får ha kvar sitt gamla rum. Jag vill inte att hon ska göra sin debut i någon buske eller i någon olåst källare. Någon bordellverksamhet får det inte bli frågan om. Får dom vara  här så har jag lite koll på vad dom håller på med, jag är säker på att Birgitta också vill det, hon känner en viss trygghet med det. Hon vet att hon kan komma till mej om det av någon anledning skulle gå snett, det har hon övertygat Emil om också.

Enligt lagen om all tings jäklighet så fick Birgitta mens när dom skulle träffas ensamma för först gången, Sofia tröstade henne med att det var bra för pillren som fick en chans att verka.

Dom fick ett nytt tillfälle veckan därpå, det tillfället tog dom verkligen till vara på.

- Mats och jag tar med barnen, vi ska passa på att handla en massa saker som vi behöver till huset, sköt om er och ha det så trevligt. Riv inte huset, vi blir nog borta tre fyra timmar.

Birgitta och Emil visste inte riktigt vad dom skulle göra, dom bara tittade på varandra.

 - Vi duschar, vi lämnar kläderna här i mitt rum så blöter vi inte ner dom.

Det var inte första gången dom såg varandra utan kläder men nu fick dom skärpa sej för att komma ut i badrummet, vi ska nog börja med en kalldusch sa Birgitta när hon såg vad som hade hänt med Emils kuk, han hade fått ett jättestånd när han fick se Birgittas nakna kropp, den kroppen var verkligen något att vila ögonen på.

- Kom med här sa hon och tog tag i ”handtaget” och drog med honom till badrummet. Var hon fick det modet ifrån det visste hon inte, det fick bli en snabbdusch, dom väntade till vattnet blev lite varmt, Birgitta ville inte förstöra läget som uppstått med en massa kallvatten.

- Blaska av fittan, jag vill att du ska träffa på en ren och fräsch fitta när vi kommer tillbaka till mitt rum.

Emil blev överraskad av det som hon sa och kåt blev han också, han undrade vart det här skulle ta vägen, men han lät henne ta hand om initiativet, det skulle säkert bli bra.

Hon puttade ner honom på sängen, hans kuk började slakna, hon kastade sej över honom och tog in kuken i munnen.

Emil var säker på att han skulle svimma, VAD TUSAN GÖR DU ropade han, kan man göra så där.

- Det är tydligt, jag känner inte igen mej själv, jag förstår inte att jag vågade, jag är ett riktigt kåtmonster. Var det bra för dej.

- Du kan inte ana, det märker du väl, kuken är som ett hammarskaft du är banne mej helt suverän.

Birgitta fortsatte att överraska sej själv och Emil, hon hoppade upp på hans kuk som stod rakt upp, stel och styv, hon tryckte in den i sin fitta, det blev säkert häftigare än hon tänkt sej, för han slog i hennes livmoder så att hon såg stjärnor, inte av smärta, det var så skönt, hon hade ett extra känsligt ställe där längst in i slidan.

Hon fortsatte att hoppa på hans kuk i någon minut.

- Så tjoade hon till och blev alldeles stel i kroppen, hon fick kraftiga kramper i slidan som klämde till om hans kuk, han sprutade så mycket han hade djupt in i hennes krampade slida.

- Jag sprutade min sats i dej, vad händer med det.

- Det kommer bli kladdigt när det ska rinna ut, jag blir inte med barn, Sofia har fixat P-piller till mej.

- Sofia ja, var är hon.

- Här är jag ropade Sofia, dom hade kommit hem och Sofia blev vittne till deras himmelsfärd.

Ut i duschen och spola av er, inget annat än duscha, jag fixar något att äta. Vi kan prata igenom det som ni ägnat dagen åt. Jag blev bara vittne till slutspurten och kan tänka mej vad ni ägnat er åt tidigare.

 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.