Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/7, 2022 kl. 12:30, av Deeds69

Som åskådare i stugan...

En het eftermiddag i den hyrda stugan med ett sexuellt utsvultet tonårspar...

Jag hade hyrt en stuga på västkusten för en vecka. På eftermiddagen när jag kommit dit och hunnit installera mig tog jag på mig badshorts och greppade en handduk. Bara ett par hundra meter från stugan hittade jag en undanskymd liten badstrand. De enda andra som var där var två tonåringar. En kille och en tjej. Vi började prata lite och jag fick reda på att de var ett par och att båda var 15 år. Killen hette Joel, och hans flickvän Sara. En väldigt söt tjej med långt blont hår och ett par bröst som såg ut att vara i storlek A-kupa. Dem hade hon stoppat in i en turkos bikiniöverdel, och de putade ut så sexigt att det var omöjligt att låta bli att snegla på dem. 

 

Efter en stund kom vi in på ämnet sex, och de erkände generat att se inte hade kunnat ligga med varandra under hela den första av deras två veckor på västkusten. Det var helt enkelt omöjligt sa de eftersom de delade en inte alltför stor stuga med Joels föräldrar och hans två år yngre syster. Jag kunde inte låta bli att föreslå att de kunde ha sex i min stuga om de nu var så sugna på varandra. Om de nu inte hade nåt emot att jag var där och såg på. Rodnaden spred sig nu på bådas kinder, men det syntes att de var sugna på att anta erbjudandet, och de var inte speciellt svårövertalade.

 

Väl i min stuga stod de ganska handfallna och verkade inte riktigt veta hur de skulle bete sig. Jag föreslog att de skulle börja med att kyssas så skulle nog resten ge sig. De började lite försiktigt, men snart såg jag hur tungorna började virvla om varandra. Jag såg hur Joels badbyxor trycktes ut av ståndet han snabbt fick, och synen av de två fick det även att börja hårdna i mina. Joel drog ner badbrallorna och en fin lite fjunig tonårskuk och ställde sig rakt upp i givakt mot hans mage. Han drog med sig sin flickvän mot sängen och satte sig på kanten. Sara sjönk ner på knä och tog hans kuk i sin lilla hand. Mjukt började hon runka den och snart slöt hon läpparna om ollonet. Hon sög med långa mjuka drag, och såg faktiskt ut att njuta av det lika mycket som han. Nu kunde jag inte hålla mig längre utan satte mig på knä bakom Sara. Medan jag såg henne njutningsfullt suga kuk knöt jag upp snöret till hennes bikiniöverdel och kupade händerna runt hennes små sköna bröst. Mjuka och lena låg de i mina händer, och bröstvårtorna styvnade lätt under mina fingrar. En liten suck av njutning kom från henne när jag nöp lite försiktigt i dem. Jag lutade mig fram så jag kunde se hur hennes mun sensuellt smekte hans hårda kuk.

 

Jag hörde att han började närma sig, och tydligen ville han inte komma redan, så han drog lätt upp henne på fötter och la henne på rygg i sängen. Då fick jag för första gången se hennes bröst. De var mer perfekta än jag hade kunnat föreställa mig. Runda och fasta med stora ljusa vårtgårdar. Hon lyfte på rumpan så att Joel kunde dra av hennes bikinitrosor och blotta en vacker, slätrakad springa mellan hennes ben. Han kröp upp mellan hennes ben och särade på hennes blygdläppar. Klittan hade svällt upp och springan glänste av fukt. Han var inte sen med att låta pekfingret glida in i henne, och hon utstötte ett stön som ökade är han även lät tungan landa på klittan. Hon gnydde och vred lite på sig medan han slickade henne. Synen var så upphetsande att jag lät mina badbyxor falla till golvet och tog min nu stenhårda stake i handen och runkade den till den härliga scenen framför mig. Efter en förvånansvärt kort tid lyftes hennes höfter och hon kom med ljusa gnyenden.

 

Joel satte sig på knä mellan hennes ben, och hans kuk stod fortfarande lika hård och stolt rakt uppåt. Jag kunde inte låta bli att böja mig framåt och dra ett finger längs Saras skåra. Den var lika våt som den såg ut och mitt finger glänste av hennes safter. Jag stoppade det i munnen och smakade på henne. Det var det ljuvligaste jag nånsin smakat. Med smaken av tonårsfitta i munnen såg jag hur Joel la sig över sin flickvän och enkelt styrde in sin kuk i henne. Hennes ben låstes runt hans rygg och de stönade ikapp när han gled in och ut i henne. Det märktes att de hade fått vänta på varandra ett tag, för ganska snart blev hans stön mer intensiva och han stötte hårdare några gånger innan han stannade upp djupt inne i henne, och jag förstod att han sprutade sin sats i henne redan. När han drog sig ur stod kuken fortfarande lika hård, och en liten sträng av sperma följde med ut. Jag visade honom hur han skulle ställa sig på knä vid hennes ansikte och låta henne suga honom ren. Lite tveksamt tog hon honom i munnen och sög på hans kladdiga stake. Jag särade lite på Saras ben och kunde känna doften av kön. Jag var nu så kåt av vad jag fått se att jag dök in mellan benen och började slicka hennes fitta som smakade underbart av blandningen av hennes safter och hans sats. Jag kramade hennes mjuka skinkor och begravde tungan djupt inne i henne. 

 

Joel, vars stånd envist vägrade att ge med sig, hade tydligen inte fått nog, för han la sig på rygg och drog sin tjej intill sig. Uppenbarligen ville hon gärna ha mer också, för hon var inte sen med att grensla honom och sjunka ner runt kuken. Sara satt still en stund och njöt av att vara uppfylld av kuk. Hon la sig ner över honom och deras munnar och tungor möttes. Sakta började hon lyfta rumpan upp och ner och red honom lugnt. Från där jag stod med staken i handen hade jag en perfekt utsikt över det finaste stjärthål jag sett. Jag gick fram och började smeka hennes rumpa och stack in tungan mellan skinkorna. Med kuken åter i handen började jag runka samtidigt som jag slickade hennes stjärt. Hon gnydde högt av vår behandling, och hennes ridande ökade i takt. Hon kastade sig av honom och ställde sig på alla fyra. "Bakifrån! Bakifrån!", flåsade hon fram, och han trängde in i henne och började stöta mot rumpan. Det var inte svårt att förstå att hon älskade den ställningen med tanke på hur högt den fick henne att stöna. "Snart, snart…", stönade Joel, och jag sa till honom att komma på hennes bröst. Han drog snart ut kuken och jag la ner Sara på rygg. I en härlig närscen såg jag hur hans kuk pumpade ut sträng efter sträng av sperma som han försökte sikta in på brösten. Men med det tryck och den mängd han avfyrade landade det även i hennes ansikte och hår. T.o.m. Min kudde fick sig en liten pöl av sperma. Imponerad av hans fina tonårskuk kunde jag inte låta bli att lägga munnen runt den. Den kändes hård men len mot mina läppar när jag sög den ren från den saltsmakande sperman. 

 

Vi la oss på sängen alla tre. De två ungdomarna vända mot varandra och kyssandes. Jag låg bakom Sara och lyckades lirka in armen under hennes kropp så att jag kom åt att smeka hennes ena bröst medan jag runkade min kuk som ännu inte hade sprutat. När jag kände att det närmade sig tog jag Saras hand och la den runt kuken, och med min hand över hennes runkade jag ut min sats på hennes härliga rumpa.

 

Innan de gick lovade jag dem att de fick komma tillbaka varje dag om de ville. De antog erbjudandet, och jag behöver väl knappast berätta att det blev en minnesvärd vecka där i min stuga. 

 

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.