Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/7, 2022 kl. 17:39, av Ludde2

Äntligen vinst, fortsättning

Del 2 av 5 i serien Lotterivinsten

Trots ett mycket intensivt knullande blev inte Magda med barn.

 

 

- Vi kan inte hålla på så här att förlita oss på Guds försyn, vi måste börja använda någon form av preventivmedel.

- Som sådant räknas inte att jag drar ut kuken och sprutar på din mage eller din rygg. Det finns flera olika alternativ.

 

* Det allra sämsta alternativet är avhållsamhet, att vi slutar att knulla.

* Kondom som inte jag gillar, troligtvis inte du heller.

* Spiral, om du tål en sådan.

* P-piller, det är nog det vanligaste alternativet.

* Som alternativ till P-piller finns även P-stav.

Spiral och P-stav måste en barnmorska eller gynekolog sätta in, spiralen och staven har nog ungefär lika lång livslängd, och ger ett bra skydd mot graviditet.

- Det finns ett alternativ till. Att jag låter sterilisera mej, det innebär att jag aldrig kan få några barn i framtiden.

 

- Det var en hel del alternativ. Det första är den sämsta som du säger och kan inte komma i fråga vare sej för dej eller mej.

Det andra, kondom, NJAA, det är samma sak med det, det är ett dåligt alternativ.

- Nästa tre alternativ vill jag prata med en barnmorska om.

 

- Att du ska sterilisera dej, det får du inte ens tänka på. Vi, åtminstone jag, vill kanske ha barn en gång i framtiden. Med dej som far.

- Det är nog möjligt att ”reparera” en vasektomi, det är inte alls säkert, det bästa är att aldrig göra någon.

 

Vad har hänt med den blyga, rädda Magda som vågar ge sej in på en nästan vetenskaplig diskussion om olika preventivmetoder.

 

Den ”gamla” Magda har blivit permitterad, hon har fått sparken, det började med att hon släppte sina hämningar på det sexuella planet, hon tillät sej att leva ut sina lustar för fullt.

Numera så hörde det till undantagen att dom inte fick besöka den sjunde himlen. Börje som inte varit någon superälskare, han växte, han njöt för fullt.

Genom att lyssna på henne, inte busa på för häftigt hade han fått henne att slappna av och ”släppa” till, att leva med  för fullt, han hade visat henne det sköna, angenäma som två personer av olika kön kunde uppleva tillsammans.

Magda var inte bara en ”fena” på att dansa, det visade sej att hon var minst lika bra som älskarinna, nu hade hon fått öva lite mer, mycket mer.

Dom låg nakna på hans säng och kramades.

Hon hade blivit så bra nu för tiden, så att hon kunde dirigera honom, hon talade om vad han skulle göra, hon tyckte inte att det var genant att göra det. Hur han skulle få henne att nästan krevera av kåthet hon talade om på vilket ställe hon var som känsligast, var hon ville bli stimulerad och hur det skulle ske, vad han skulle göra. Om han inte fattade vad hon sa så visade hon handgripligt vad han skulle göra. Hon hade visat på sin G-punkt, hon tog hans hand och förde den till sin fitta, hon tryckte in ett par av hans fingrar i sin slida.

 - Där, där känner du, det är som en liten tuva ett lite svampigt knottrigt område upptill ett stycke in, gnugga lite där, gör liksom en komhemrörelse på den tuvan.

- IIIIIAAAAHHHH GASTADE MAGDA TILL, NU KOMMER DET, DET KOMMER, NU KOMMER SPRUTET.

- Du har inte gjort mej illa, du har fixat en fontänorgasm åt mej. Nu vill jag att du kör in kuken i mej snabbt, hårt och på en gång, ”skit” i blötan det tar vi hand om senare.

Han tryckte upp hennes ben på sina axlar och vräkte in kuken i henne allt vad han kunde. Nu var det hans tur att spruta.

- Magda hickade till, hon fick inte fram ett ljud. Det gick för henne så att det svartnade för ögonen på henne, Börje var nära att tuppa av han också.

Innan dom satte igång med den här senaste holmgången hade Magda varit hos barnmorskan och fixat en P-stav, dom var överens om att det var det bästa barnbegränsningsalternativet.

Barnmorskan, en äldre kvinna, kände igen Magda som den våldtagna femtonåringen som hon varit med om att ta hand om för många år sedan.

Nu såg hon en levnadsglad tjej som ville ha hjälp med preventivmedel, hon blev jätteglad av vad hon såg. Att Magda inte blivit avskräckt för all framtid gjorde barnmorskan jätteglad.

 

Nu när Magda var avslappad och på ett strålande humör tog Börje upp det här med tävlingsdans. Magda ville inte tävlingsdansa men ville gärna fortsätt i den gruppen, delta i den träningen, att dansa var en stor del av hennes liv.

Det var även en stor del av Börjes liv, där var dom helt överens, dom var överens om det mesta. Det var mycket mer som förenade dom än vad som skilde dom åt.

 

Instruktören såg deras potential, han såg att dom tyckte det var jättekul att dansa med varandra dom följde varandras steg som om dom var tvillingar, han ville att dom skulle hjälpa honom i nybörjargruppen att visa hur det skulle gå till.

Dom dansade med varandra och visade hur det skulle gå till, hur det skulle se ut. Vid dom första kurstillfällena fick dom ”baxa” runt med varsin nybörjare. På den här kursen var det mest ”löshästar”, det var jämna par det hade instruktören sett till.

Magda tyckte att det var roligt med all uppmärksamhet, hennes blygsel och rädslan för killar var som bortblåsta, det hade Börje hjälpt henne med.

Börje var måttligt förtjust av hennes popularitet, han blev nästan lite svartsjuk, han kunde inte hjälpa det. Hon var ju hans tjej, henne ville han ha för sej själv.

Det som inte gjorde saken något bättre var att han själv blivit tjejernas favorit, dom tryckte sej intill honom med hela kroppen, att han skulle visa hur man dansade verkade ibland inte vara deras största intresse. Det fanns helt klart dom som hade andra intressen än dans, dom tryckte sin underkropp mot Börje och gnuggade med sina fittor mot hans stånd, han var en helt normal man, kuken blev som ett hammarskaft på honom.

Han sökte ögonkontakt med Magda, han låtsades torka svetten ur pannan. Hon förstod hans situation och gjorde en grimas  åt honom, nu hade hon roligt, nu trivdes hon.

När dom kom hem tog Börje upp det som hände, han berättade som det var att en del av tjejerna nästan genomfört ett samlag med honom där på dansgolvet, det var bara lite tunna kläder som var i mellan deras könsorgan.

- Jag såg det sa Magda, vad tyckte du om det. 

- Vad tror du, jag blev naturligtvis kåt, jag är säkert normal på det viset. Det ska du veta att just då så längtade jag efter dej. Om jag fått fatt på dej så hade jag kastat omkull dej på golvet och satt på dej så att det stänkte om oss.

- Om du fått fatt på mej så hade jag själv kastat mej på golvet och krävt att du skulle sätta på mej så att det stänkte.

 

- Jag hade samma problem, så många hårda styva kukar som jag känt mot min mage och fitta, du kan inte ana.

Vad väntar du på, det kommer inget inbjudningskort, men jag föredrar sängen framför golvet.

På väg till sängen fick dom av sej kläderna, Magda höll handen framför fittan, hon var inte blyg men det rann om henne, att räkna ut hur det ”stod” till med Börjes kuk behövde man inte vara något mattesnille för att klara ut, på toppen hade han en stor pärla av försats. Att dom var helt redo för en omgång i sängen var det ingen tvekan om.

Vi är så kåta att det säkert kommer att stänka om oss.

Jädrans som det blev, svetten lackade, Magda var som en tvål när hon låg där på rygg med Börje ovanpå, knullande som en kanin, hon slog sina ben omkring hans kropp så han inte skulle glida iväg.

IIIII OOOO HHHHJJJJÄÄÄÄÄLLLLPPP,,,, jag dör ropade Magda. Vi dör tillsammans stånkade Börje fram.

Inte dog dom, men trötta blev dom och hamnade i ett sorts dvalliknande tillstånd, orkade inte hålla sej vakna utan somnade i det läget.

Magda kramande honom med benen och hans kuk kvar i hennes fitta, hon höll kvar honom på det viset när han hamnade vid sidan om henne. När dom vaknade till liv igen hade han glidit ur henne med kuken, men dom låg kvar på samma vis, hans kuk låg utanpå hennes fitta, det var tur att dom var rakade båda två, annars hade dom kanske klibbat ihop av det som hade läckt ut ur Magdas fitta. Han kände hur det började spänna lite i kuken igen, det kände hon också.

- Vi måste lugna oss lite tyckte Börje, vi duschar av oss svett och annat kladd.

I duschen kom Börje på att Magda började bli lite stubbig på fittan, det är måste vi fixa till tyckte han, samtidigt kan du väl raka bort hjärtat som du lämnade på mej förra gången när du skulle raka mej.

Varför det, tycker du inte att det är sött med ett litet hjärta där.

- Äh, låt det vara, det är bara du som får se det. Det fick vara kvar om Magda blev lycklig av det.

Magda hade en slät och fin liten flickfitta, det gick precis som förra gången då dom rakade där, hon blev superkåt, hon vill tillbaka till sängen så fort som möjlig. När Magda blev kåt öppnade sej hennes blygdläppar, dom inre små läpparna stack ut lite utanför dom stora, dom var som en liten rynkig tratt.

Det där hjärtat som han hade kunde han enkelt raka bort med sin rakapparat, han gjorde inte det, han tyckte det var lite småfräckt att hon ville att han hade ett hjärta där.

Magda släpade honom tillbaka till sängen, det var inte alls svårt, hon var tvungen att passa sej så han inte sprang omkull henne.

Nu var Magda så där kåt på nytt, fittan var helöppen och mycket blöt.

- Jag vill att du kullar mej bakifrån, så där som hundarna gör, det har vi inte provat någon gång, du kommer så djupt i fittan då tror jag, samtidigt kan du knåda mina bröst, jag menar ”knåda”, ta i rejält det är skönt med lite hårda tag, det gillar brösten. Hela jag tycker om det. Att hon gillade att han ”knådade” hennes bröst upptäckte hon av en tillfällighet när han råkade klämma till lite extra på dom vid ett tillfälle.

- Skulle fittan tycka om ifall jag fastnade i dej så där som hundarna gör tror du.

- Det skulle säkert inte vara helt fel. Den funktionen har nog inte du i din kuk, hundarna har extra svällkroppar som gör att dom fastnar i tiken. Det kan jag nog bara drömma om.

- Däremot kan jag väl få önska att du stannar kvar med din kuk i min fitta fastän du inte sitter fast när det går för dej.

- Nu gick det för Magda. LOOOVVVA MEEEJJJ DEEEEET.

- Din önskan är min lag.

HÄR HAAAR DUUU, tjoade Börje och tryckte in kuken till bottnen på henne, där stannade han kvar och sprutade för fullt. Hundarna kan fastna bortemot en timma, skulle det kännas bra.

- Ja Herre Gud, det är nog osäkert om jag klarar av det, stanna kvar så där så länge som möjligt.

När dom låg och pustade ut efter att dom landat, frågade Börje, när du såg vår parningsdans blev du inte svartsjuk då.

- Nej jag såg det som inledningen på det som skulle hända när vi kom hem, jag litade på dej. Det visade sej att det var en riktig känsla som jag hade, det blev mycket bra tycker du inte det.

- Det blev kanonbra, Det gläder mej extra mycket att du litade på mej, jag hade aldrig någon tanke på att hoppa över skacklarna, du är den enda för mej, det lät som en schlagertext det där sista, jag menar vart enda ord, du är den enda för mej. Jag hoppas att jag lyckats bevisa det.

- Det har du bevisat, gör det gärna någon mer gång för säkerhets skull, du levererar så sköna bevis.

- Nu har vi provat att knulla bakifrån, det var jätteskönt, rena himmelriket. Får jag önska en sak till som vi aldrig har gjort, som jag trott att du tyckte det var lite äckligt. Jag är säker på att jag har fel på den punkten, den är inte äcklig min fitta jag är noga med att hålla den ren och fräsch.

- Ja, jaa, men kläm fram med vad vill, KLÄM FRAM DET jag är inte farlig, jag gör precis allt som du önskar, det finns inget med dej som jag tycker är äckligt.

- Jag vill,,, jag önskar,,,, kan du inte slicka och suga på min klitoris, samma behandling som på brösten. Du vet väl var den sitter.

Det visste Börje, den var ganska stor där den stack upp.

Börje slickade till på hennes klitoris ett par långa slick, med en bred sträv tunga.

- IIIIIOOOO tjoade Magda till och gjorde några riktiga hopp i sängen, hon stötte med fittan så att Börje näste åkte i golvet.

- BÖRJE, BÖRJE, vad tusan gjorde du.

- Det var din klitoris, den fick lite extra uppmärksamhet.

- Gör om det där, GÖÖÖRR DET, det var jätteskönt.

- Nu måste du komma med kuken, du måste knulla mej, snabbt och hårt innan jag dör.

Det ville absolut inte Börje, han ville ha en levande kåt Magda, precis som hon var just nu.

Han satte på henne och knullade henne för glatta livet, hon blev alldeles mållös, nästan vindögd. Hon blev fram för allt väldigt tillfredsställd. Att man kunde njuta så mycket visste hon inte, det fick hon lära sej nu. Att Börje njöt lika mycket det var en extra bonus.

Hur länge orkar vi hålla på så här tror du, ”skit” i det vi bara håller på så länge det går.

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

MalmöLars

Oturligt nog har jag inte gått i dansskola, med tanke på vad det kan leda till.

27/7, 2022 kl. 11:30