Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/8, 2022 kl. 17:03, av Ludde2

Förtältet.

Del 1 av 5 i serien Husvagnssemester

Det blev en lång historia som blev till glädje för flera inblandade.

 

Roger bodde i sin hyrda husvagn på den lilla campingplatsen, han hade varit där i ett par dagar, det var ett lugnt och skönt ställe, inget bråk och håll igång på kvällar och nätter, det var precis vad han behövde just nu. Där hemma skulle grannen vattna krukväxten, han hade bara en, Av någon mystisk anledning så var det en fikus en stor Benjaminfikus. Dom skulle även ta hand om posten, alla viktiga räkningar hade han på autogiro. Han hade en bostadsrätt i stadens utkant. I samma stad där han hade sitt jobb.  

Han hade nästan gått in i väggen på jobbet, han kunde inte koppla av, han tog med arbetet hem på kvällen, rent bokstavligt.

Till råga på eländet så hade hans flickvän sedan några år ledsnat på honom och flyttat ifrån honom. Han sörjde inte det så mycket, han saknade deras blomstrande och intensiva sängliv. När han var som bäst i psykisk form lämnade dom inte sängen på en hel helg. Bara för att äta och sköta hygienen, dom var tvungna att byta lakan när dom kladdat ner för mycket.

 

Han kunde inte sitta hemma och deppa, det kunde inte få fortgå på det viset insåg han.

Han hyrde en husvagn och stack iväg, han talade inte om för någon vart han skulle, han visste inte det själv.

Sin mobiltelefon lämnade han hemma tillsammans med alla sina bekymmer.

Efter några dagar så hade han rensat huvudet, han hade återfått lugnet, han sov som ett litet barn på nätterna.

En dag på hemväg efter att han varit och badat gick han förbi en husvagn där två tjejer höll på och kämpade med att sätta upp ett förtält. Han var mitt för dom när den ena drog av en riktig kötted.

- Förbannade jävla tält, vad är det för idiot som konstruerat den här skiten, det passar inte ihop för fem öre.

Roger stannade till och tittade på det som var orsaken till hennes ilska.

- Vad glor du på, hon var så arg att hon nästan kreverade, kom hit och hjälp till i stället.

Så kom hon på vad hon vräkt ur sej, hon rodnade och slog händerna för ansiktet, så började hon att gråta.

 - Förlåt mej det går så illa och jag blev så arg, jag visste inte vad jag sa, jag är nog lite för impulsiv, så är jag inte i vanliga fall. Hon där är inte till någon hjälp, hon pekade på den andra tjejen, en yngre kopia av henne. Det var nog mor och dotter.

- Det är lugnt sa Roger, jag förstår dej, jag har nyss lyckats montera mitt eget förtält, kom med och titta hur det ser ut, jag bjuder på lite enklare fika, jag hjälper dej sedan. Törs ni det.

- Gå du sa dottern, jag går och badar, jag måste svalka av mej.

Den äldre tjejen tittade på Roger, så sa hon, det är nog vad jag behöver just nu, jag behöver komma bort från det här en stund, du ser snäll och ofarlig ut.

Hon presenterade sej som Karin, hon som inte kunde hjälpa mej med förtältet hon är min dotter som du kanske förstår, hon heter Ylva och är sjutton år gammal. Hur gammal hon var själv talade hon inte om. Roger trodde att hon var i hans ålder, han var fyrtioett år, hon var nog inte riktigt fyrtio år.

Dom satte sej i hans i hans förtält, han plockade fram kaffe och lite bröd.

När dom satt där så passade han på att titta efter på vad det var han bjudit på fika.

Han såg en blondin med halvlångt hår, hon var nog en knapp dm kortare än han, brösten, dom var ganska små, putade lite förföriskt under hennes blus, någon BH använde hon nog inte, vårtorna syntes tydligt, dom var hallonstora, midjan var smal och hennes höfter var ganska breda.

Hon gjorde en grimas, jag måste upprepa mej, hon menade inget illa.

- Vad ”glor” du på.

- Jag ”glor” på dej, du är verkligen något att vila ögonen på, det måste du veta om.

- Sedan min man lämnade mej för en annan, en riktig bystdrottning för några år sedan, jag är inte så välväxt som du kan se, har jag har mest suttit hemma och deppat. Den enda ljusglimten i mitt liv har varit Ylva, hon är min ljusglimt och mitt bekymmer.

Den här semestern skulle bli en nytändning var det meningen, det började inte så bra som du såg och hörde tidigare.

- ÄÄHH, du får inte tappa sugen, världen är full av tappade sugar, vi fikar klart, jag kan väl få sitta och glo, det är inget farligt om det stannar vid att jag gör bara det.

 I morron hjälper jag dej med förtältet. Det är inte min mening att genera dej.

- Det låter bra tycker jag, men vem är du.

- Jag är en fyrtioett år gammal ensamstående ”kuf” som nästa jobbat ihjäl mej, jag heter Roger, jag behöver komma bort från mitt gamla liv en tid. Den här semestern skulle hjälpa mej att komma tillbaka, att hjälpa dej skulle vara terapi för mej, om du kan stå ut med att jag ”glor”, då skulle jag bli mycket glad, om jag inte behöver smyga med att jag tycker du är attraktiv. Han kunde inte hjälpa det, han tänkte tillbaka på sin förra flickvän, han fick en del snuskiga bilder i sitt huvud. Det kände han av i byxorna.

 

- Det skulle vara en ny erfarenhet för mej, du får gärna ”glo” det gör inget, jag blir lite mallig i stället, att det finns någon som tycker jag är något att ”glo” på.

Nu ringde hennes mobil, det är Ylva hon vill att jag kommer hem.

 

- Får jag ge dej en godnattpuss.

- Det ser jag fram emot, då blir jag glad, pussen eskalerade till en kyss som blev till ett riktigt grovhångel.

- Jag måste hem till Ylva, vi träffas i morron. Det är väl säkert att du kommer, som du lovat.

 

Roger sov inte många minuter den natten, den här vakan var bra mycket trevligare än hans tidigare sömnlöshet, han längtade till morrondagen.

 

Samma problem hade Karin, hon blev dumpad efter ett väl fungerande sängliv, hon var van vid mer eller mindre regelbundet sex, hon blev blöt i trosorna, hon kunde inte hjälpa det.

Ylva såg att det hänt något med mamman, hon såg så nöjd ut hon hade ett saligt uttryck i sitt ansikte.

- Karin sparkade till på förtältet. Roger kommer hit i morron och hjälper till att sätta upp dej.

- Ska jag bada i morron också undrade Ylva.

- Det är klart du ska bada om du är badsugen.

- Det är nog ett annat ”sug” som jag har. Ett sug som tydligen drabbad dej också, mumlade Ylva. Hon såg lite pillemarisk ut och Karin rodnade så vackert.

- Hur dags kommer han så jag vet när jag ska vara borta.

- Han skulle komma vid tiotiden.

- OK, då sticker jag till badet sa hon.

Hon ringde till någon och pratade i nästan en halv timma.

 

Innan hon stack till badet så fixade hon en picknickkorg, Karin var lite förvånad över att det var för två.

- Hej då sa Ylva när hon stack iväg, ha det så trevligt, jag ringer innan jag kommer hem, så jag inte hamnar i något som jag inte borde råka ut för.

- Hej då svarade Karin, ha det så trevligt själv, gör inga dumheter, tänk efter före.

Ylva hade aldrig varit särskilt badsugen tidigare, hon var säker på att det var något annat än badandet som ”drog”.

Att Ylva inte var någon oskuld det var hon säker på, hon var lika säker på att hon inte var någon sådan som lät sej knullas hur som helst, hon kastade sej inte på rygg med skrevande ben så fort det var en kuk i närheten, inte blev hon så särskilt nervös för hennes skull.

Hon blev inte nervös alls. P-piller hade hon hjälpt henne med så fort hon vart ”lovlig”.

 

Roger kom som han lovat, är inte Ylva kvar här frågade han.

Hon är och badar, jag tror hon fått tag i någon, hon också, tänkte hon för sej själv.

Förtältet var precis likt det han hade, det var monterat och möblerat på mindre än en timma.

- Var det så lätt sa Karin jag som nästan fick en hjärtattack, jag måste få tacka dej, hur ska jag kunna göra det.

- Kan vi inte fortsätta där gårdagskvällen slutade önskade Roger, jag har upplevt den där godnattkyssen hela natten, jag har inte sovit så mycket i natt.

 

- Vill du det, VILL DU DET, får jag tacka dej så, om du visste hur glad du gör mej. jag har också haft svårt att sova.

- När jag förstod vad Ylva förmodligen skull göra, då blev det nästan olidligt.

- Vi går in i husvagnen så jag kan visa min tacksamhet. Visa på det viset som du önskar.

Som jag också önskar tänkte hon.

Det blev precis så som hon hade hoppats. Hon hade bäddat masterbädden med rena lakan, hon låste dörren så att dom inte skulle bli överraskade. Ylva som förstått vad som var på gång hon skulle ringa innan hon kom hem. Det kunde komma någon annan, hon tog av sej trosorna, BH använde hon inte, det gjorde hon så fort Ylva hade försvunnit, hon såg till att hon var naken under klänningen. Allt gick precis som hon räknat med.

Hon anade att Roger förstod att hon bara hade klänningen på sej, att hon var naken under den.

- Du tycker väl inte att jag är en slampa som visar så tydligt vad jag vill, jag bryr mej inte om vad du tycker nu är jag bara kåt, KÅT som den värsta marskatt, du måste knulla mej annars springer jag ut på campingplatsen och skriker, jag skriker efter hjälp, hon drog av sej den tunna skira sommarklänningen och visade att hon var naken under.

 

- Har jag hjälpt dej med förtältet så hjälper jag dej med det andra också det förstår du väl, jag vet inte vad som skulle kunna hindra mej från att låta bli.

 

Medan han snackade så där så klädde hon av honom hans kläder. Fram hoppade en stor styv kuk, den var ganska lång såg hon, det ordnar sej nog, det ska säkert gå bra, Den ska jag säkert klara. Det snurrade många tankar i huvudet på henne.

- Halleluja!!!! ropade Karin, in med den, in med den i min kåta våta fitta.

Hon hade kastat sej på rygg i sängen och skrevade med benen så mycket som hon kunde. Roger bröt upp hennes ben på sina axlar och vräkte in sin kuk i henne så mycket som han förmådde, att han var så lång hade han inte en tanke på. Hans förra tjej var van vid hans längd på kuken, hon klagade aldrig på att den var för lång.

- AJJJSOOOMMMMSAAATTTAN, JÄVLAR I HELVETE, vrålade Karin när han slog i hennes botten.   EN GÅNG TILL OM DU KAN.

Kuken hans slog i hennes livmoder så att hon var säker på att den aldrig skulle komma tillbaka till sin rätta plats, ont gjorde det, i nästa ögonblick var det onda över och hade blivit så skönt att hon inte visste vart hon skulle ta vägen.

Roger förstod att han gjort henne illa, han kände igen hennes ordval från tältresningen. Han gjorde som hon ropade, fortsatte en gång till. Det var inte utan än att det gjort lite ont i kuken på honom. Livmodern hade dragit sej tillbaka, den höll sej undan för hans nästa stöt, det blev bara en försiktig puff på den.

Karin var bortom all sans och förnuft, hon var alldeles vimmelkantig av kåthet, därav hennes ordval, ibland var hon säker på att hon skulle dö, ibland ropade hon efter mer, hårdare, snabbare, hon kunde inte behärska sej, hon klöste honom på ryggen, det blev långa rivmärken, det kände han inte. Dom fick en gemensam utlösning, en utlösning som dom aldrig varit med om någonsin. Hon fick flera rytmiska kramper i hela underlivet, mest i fittan. Hon kramade hans kuk så skönt, han fastnade nästan med kuken, han fick i alla fall ta i ordentlig för att kunna fortsätta att jucka. Hon följde efter med sin fitta i hans rörelser.

- ÅÅÅUUUUIIII, lät det om henne, DU ÄR SÅ HIMMMMELSKT SKÖÖÖÖN.

 

När Karin fick se hans rygg blev hon alldeles förskräckt, har jag gjort det där frågade Karin.

- Här är ju bara du och jag, Jag kommer inte åt min rygg på det där viset. Det är smällar man får ta, du kan inte ana hur mycket jag har fått ut av dom här revorna, det tråkiga är att det tog slut så fort, det var väl bara början hoppas jag.

- När kommer Ylva hem tror du.

- Det dröjer säkert två tre timmar, jag tror att hon har något trevligt för sej.

- Är du inte orolig för hennes skull.

- Inte ett ”smul”, hon är en förnuftig tjej, till skillnad mot mamman så kan hon behärska sej. Det är säkert inte så länge sedan hon fick smaka kuk som det är för mej.

Det har bara hänt en gång sedan min exman lämnade mej och var ingen höjdare.

 

- Får jag titta på dej, lämnade din man dej för en annan tjej med stora bröst.

- Det var nog inte bara för brösten, vi hade växt ifrån varandra, brösten eller avsaknaden av bröst var säkert tuvan som fick lasset att stjälpa.

- Han kan inte ha varit rätt navlad, du har fina söta små bröst, jag gillar dom skarpt, jag tror att dom vill ha lite kyssar och kramar, dom ser väldigt känslig ut.

- Du kan inte ana, det kunde inte han heller ana, jag var för blyg och oerfaren för att tala om för honom hur det skulle vara.

Roger nafsade lite lätt i en vårta, han tog in så mycket han kunde av bröstet i munnen, det andra bröstet knådade han med en hand, han rullade vårtan mellan tummen och pekfingret, han fick hålla henne kvar i sängen med milt våld, hon var i extas, det var tur att dom var i husvagnen, det fanns inte någon möjlighet och utrymme för henne att ge sej iväg någon annan stans, hon fick verkligen tänka sej för så hon inte gjorde flera repor på hans rygg.

Det blev svårare och svårare för Roger att hålla sej lugn, han var bara sekunder från att få utlösning. Han satte kuken mot hennes fitta och sprutade så fort kuken nuddade hennes fitta, han trycke in den sprutande kuken i henne, hon klämde upp sin fitta mot honom så fick en utlösning hon också, hon var så nära så att det räckte att hon kände hans sprut. Dom tyckte att det gick lite fort förra gången, nu gick det nästan ännu fortare. Men skönt som tusan var det, dom hade stor del av livet framför sej och förhoppningsvis många sköna orgasmer.

Nu slog vi nytt rekord igen vi har mycket att öva på. Ska vi börja nu på en gång tycker du, vill du det.

Dom hann aldrig börja med några övningar, det ringde på hennes mobil.

 

- Det var Ylva som var på väg hem. Kan jag ta med en kompis som jag har träffat här på badet.

- Det går väl bra vad heter han, att det var en han det tog hon för givet.

Ylva var en ”stänkare”, att se henne i bikini kunde säkert förvrida huvudet på vem som helst. Dom var mycket lika varandra, Ylva hade lite större bröst, jättefina fasta tonårsbröst i övrigt var hon lite flickig i kroppen.

 Det blev tyst en stund, sedan kom det, han heter Sivert.

- Kom hit så får jag titta på honom, jag vill se vem det är.

 

- Vi får öva lite mer senare. Det blev bråttom att fixa till sängen, så att det inte skulle märkas vad dom gjort. Han kastade på sej sin t-shirt för att dölja revorna på ryggen, jag kanske ska låta dom se min rygg.

- Ylva känner sin mamma, hon blir säkert inte förvånad över dom.

 

- Det här är Sivert vi träffades vid badet, vi bor i samma stad när vi inte campar, vi känner inte varandra sedan tidigare.

Det var en stad i Mellansverige, så pass stor att dom inte råkat på varandra tidigare. 

Roger hade en bostadsrätt i en förort till den staden, han hade inte heller träffat på Karin tidigare som han kunde erinra sej.

 

Sitt i vårt nyresta förtält så ordnar jag lite fika, sa Karin, hon behövde fixa en del saker i husvagnen efter det som dom hållit på med under dagen.

- Jag ska sätta på mej lite andra kläder sa Ylva, jag hjälper henne med fikat om hon behöver hjälp. Det var svepskäl för att komma ensam med mamman. Roger fattade det på en gång så han satt lugnt kvar och väntade, Sivert satt kvar han också.

När Ylva kom in i husvagnen så sniffade hon i luften och kastade en menande blick på Karin.

 

- Jag kan räkna ut vad ni ägnat er åt under dagen, det behövs inget luktsinne som en blodhund för det. Jag såg att hans t-shirt var blodig på ryggen, det har den nog inte blivit av att montera förtältet. Han har nyss satt på sej den antar jag.

- Berätta, tala om, var han en bra älskare, att ni knullat säger mej min näsa, och blodspåren på hans rygg, den lukten tar jag inte miste på, genom sej själv känner man andra. Jag är nog inte riktigt lika våldsam och fullt så impulsiv.

Karin förstod att här var det ingen idé att komma med några undanflykter. Här var det bara sanningen som dög.

 - Han var, han är den bäste som jag upplevt i hela mitt liv, något liknande har jag inte fått vara med om någonsin. Det nästan kokar i fittan fortfarande.

Och du!!! han tyckte att jag hade små söta bröst, han visste hur man skulle behandla den sortens små bröst, han bara gjorde det, jag behövde inte be om något. Så nära en orgasm av att få brösten påverkade på det viset har jag aldrig varit.

Han är välutrustad så jag fick så mycket som jag tålde och lite till, det tar nog en stund att få tillbaka livmodern dit där den hör hemma. Han möblerade om ganska rejält där, i dom där trakterna.

 

Dom fikade klart. Roger sa att han skulle gå tillbaka till sin husvagn, det var en del saker som han skulle ordna.

 

- Jag kan följa med och hjälpa dej, erbjöd sej Karin, du har hjälpt mej, så nu kan jag få betala tillbaka.

- Vill du göra det sa Roger, så glad jag blir, han var helt säker på vad betalningen skulle bestå av.

Det var bara Sivert som inte fattade det.

 

- Blir ni lessna om jag följer med Roger till hans husvagn frågade Karin.

- Det är ingen fara svarade Ylva, vi klarar oss säkert, blir du borta länge undrade hon.

- Det kan nog ta en stund, är det mycket som ska fixas, frågade hon Roger.

- Det beror på hur mycket lust vi har och vad vi väljer att fixa.

- Jag ringer när vi vet sa Karin.

Alla, även Sivert hoppades att det skulle dröja lång stund. Allra mest hoppades Ylva, hon kände sin mamma, hon visste hur det stod till i hennes trosor, och räknade med att det skulle bli långvarigt.

- Jag hoppas att ni har mycket lust för det har i alla fall jag tänkte Ylva för sej själv.

Efter tio minuter ringde Karin.

- Det är massor som vi vill göra, kan jag bli kvar här hela natten, du får inte bli arg eller lessen på mej om jag stannar här. Det blir nog en bra stund in på dagen i morron också.

Om det inte varit på telefon så hade Ylva kastat sej om halsen på mamman och givit henne en stor kram.

Karin förstod att det var så det låg till, hon hörde hur glad Ylva lät.

Ylva berättade för Sivert att mamman skulle vara borta hela natten.

- Då blir du ensam här i husvagnen, klarar du det, du blir väl inte mörkrädd om du blir själv i natt, han var inte så orolig för hennes skull,

- Inte sjutton blir jag ensam bara för att mamma inte kommer hem, jag har dej du stannar väl kvar och håller mej sällskap.

- Vill du…. menar du…. är det vad du önskar. SKA JAG STANNA HOS DEJ I NATT, ÄR DET VAD DU VILL

- Har du inte fattat det din trögskalle.

Sivert ringde till sin mamma och berättade att han blev kvar hos en mörkrädd kompis som skulle bli ensam om han inte stannade över natten. Att kompisen var Ylva talade han inte om.

- Gör det tyckte hans mamma då blir han nog glad, Sivert hickade till, men lyckades hålla masken.

- Hoppas det, det är trevligt om man kan göra en annan kompis glad.

- Sov gott, om ni kommer hem hit i morron kan jag bjuda på frukost.

- Det törs jag inte lova min kompis är kanske blyg

- Jag är inte farlig, tala om det för honom.

Han hade haft telefonen i högtalarläge så att Ylva hört hela samtalet.

Ylva som inte var det minsta blyg sa att hon gärna kom på frukost om det inte blev för tidigt. Hon anade, hon hoppades att natten skulle bli ansträngande.

Det började med att dom bara tittade på varandra.

Ylva var inte oskuld, hon hade provat några gånger, till skillnad från dom allra flesta andra tjejerna så hade hon inte slarvat i väg den första gången med någon fumlig klasskompis i en buske vid sidan av vägen. Hennes första kille var säker tio år äldre än henne, han ville ge henne en upplevelse som hon inte skulle glömma i brådrasket och så blev det, hon drömde sej tillbaka dit ibland. Hon berättade om det för Karin, det var därför som Karin inte blev nervös av att lämna henne ensam med en kille över natten. Hon var säker på att Ylva kunde fixa en sådan sak, dessutom så åt hon P-piller.

Så blev det, han kunde hitta massor med sköna ställen i henne, hon fick en orgasm så att det blixtrade för ögonen på henne. Den där lyckade debuten gjorde att hon hade krav på killarna i fortsättningen, hon accepterade inte något fumlande, det hade till och med hänt att hon avvisat sådana som var alltför fumliga och taffliga, sådana som blev för hårdhänta och hade för bråttom och bara var ute efter att få knulla snabbast möjligt, att få en ny erövring att skryta med för kompisarna.

Sivert var inte lika erfaren som Ylva, det var han medveten om, han skämdes inte för det, han lät henne styra, det skulle säkert bli bäst på det viset. Han förstod att ju bättre det var för henne ju bättre skulle det bli för honom.

Karin hade små mycket känsliga bröst, Ylvas bröst var lite större men minst lika känsliga, det talade hon om för honom, inte att hennes bröst var större än mammans, det kunde han se med egna ögon, hon ville att han kysste och sög på bröstvårtorna det gillade hon väldigt mycket. Hon hade mycket känsliga bröstvårtor, hela brösten var mycket känsliga.

Hon sa ifrån om killarna blev för ivriga och hårdhänta. Det var annat med Sivert, han fick gärna ta i lite, det tyckte brösten och Ylva om.

- Tror att du att de skulle vara äckligt att suga på min klitoris, frågade Ylva, hon tryckte ner han huvud till sin fitta.

 

- Toktjej det finns inget äckligt med dej, du har en underbar jättehäftig alldeles fantastisk fitta, den står helt öppen nu.

- Vad tänker du göra åt det.

Han gav sej på hennes klitoris, han sög och nafsade i den.

- Jag tänker knulla dej, knulla dej så att du inte vet vad du heter, jag tänker köra in kuken i dej, är du redo här kommer den.

- Sluta snacka sätt i gång innan jag exploderar, knulla mej, KNULLA MEJ.

Så fort han fick in kuken i hennes fitta så sprutade han sin först utlösning. Han blev medveten om att han nog varit för stor i truten. Han kunde inte hålla sej, i sin ungdomliga iver så sprutade han alldeles för fort.

- Hann du med frågade han nervöst.

- Inte riktigt, ett par juckanden  till det klarar du, jag känner det, du har fortfarande liv i din kuk. ETT PAR, ETT PAAAAR JUCK TILL.

- NU, NUU, NUUUU ÄR JAG MEEED, NU GÅÅÅÅR DET FÖÖÖR MEEEEJ. Ylva slog armar och ben om honom, hon tryckte sej mot honom så mycket hon orkade, han kände hennes unga fasta kropp mot sin kropp, hennes pulserande fitta som kramade hans kuk. Det var tillräcklig för att Siverts orgasm skulle ta ny fart.

Unga och nyfikna var dom men hade inte hur mycket ork som helst. Dom somnade i det läget, när dom vaknade var det kallt och äckligt i sängen, Siverts kuk hade glidit ur Ylvas fitta, det som han pumpat in i henne det ville ut. Dom torkade av sej det värst med hushållspapper, innan dom stack iväg till campingens gemensamma dusch för en lite noggrannare rengöring, dom hade bara tagit varsin handduk kring kroppen, det var så tidigt på morronen så dom var alldeles ensamma där. På återvägen hoppade dom över handduken också, den höll dom i handen.

Om någon fick syn på dom så må det vara hänt, tokiga ungdomar skulle folk nog tänka. Kanske drömma sej tillbaka till sin egen ungdom.

Klockan är ju bara fyra på morronen konstaterade dom. Vi byter lakan och sover några timmar till.

Sagt och gjort, dom fixade sängen och kröp ner för att sova.

 - Är du trött undrade Ylva, hon kände hans kuk mot sin mage.

- Nä, inte är jag trött, däremot är jag kåt igen det märker du säkert, om vi lägger handdukar i sängen så klarar sej lakanen.

Ylva var precis lika kåt hon, hon fixade några handdukar som skydd för sängen.

Karin hade en tuva som ”stjälpte” lass. Ylva visste att hon hade en annan sorts ”tuva”, därav handdukarna.

Hon tog Siverts hand till sin fitta, där upptill en liten bit in har jag ett ställe, det känns som en liten tuva, där ska du trycka och smeka, gör liksom en ”komhitrörelse” med fingrarna där, det är ett knottrigt lite svampigt område.

Sivert visste vad det var för ställe, han visste vad som skulle komma att hända om han gjorde som hon ville, och det gjorde han mer än gärna.

Det fungerade, det blev på det viset, Ylva sprutade, inget jättesprut men det kom en skvätt, hon gick upp i brygga, hon skakade i hela kroppen.

- JA, JAA, DÄÄÄÄR ÄR TUUUUVAN, gastade hon, in med kuken, in med den så att du får njuta lite du med.

Det fick han, dom gjord ett gemensamt besök i sjunde himlen. Det var besök som dom skulle kunna vänj sej vid.

Nu somnade dom på nytt och sov som små grisar, dom vaknade av en telefonsignal, det var Siverts mamma som undrade hur det skulle bli med frukosten, det börjar närma sej lunch tyckte hon.

- Vi kommer, ge oss en halvtimme, svarade Sivert, kompisen följer med.

 

- Hej det här är Ylva presenterade Sivert, hej sa Siverts mamma hon hette Sonja, var är kompisen, hon var helt inställd på att det skulle vara en kille.

 - Här, det är Ylva som är min kompis, hon är min flickvän.

Då föll slanten hos Sonja, hon önskade att hon var på något annat ställe. Hon hämtade sej snabbt, välkommen i familjen sa hon, får jag ge dej en kram.

- Är det hos Ylva du sovit.

- Så mycket sova har det inte blivit av men det är där jag varit i natt, du väckte oss när vi äntligen somnat.

- Så ni har,,,, ni har,,,,,  det är klart att ni har det, hon var inte dum på det viset.

- Givetvis har vi det, jag antar att du menar om vi har knullat, det var vi överens om vi ville lika mycket båda två.

- Vad tycker, vad säger din mamma om det.

- LILLA FLICKA DU HAR BLIVIT STOR NU, DU HAR BLIVIT KVINNA, TIDEN BARA RUSAR IVÄG.   Ni är väl snälla mot varandra.

- Jag är inte mörkrädd och inte särskilt blyg, jag äter P-piller, det fixade min mamma när jag blev tillräckligt gammal, så du blir inte farmor. Du kanske förstår att hon inte går i taket för att Sivert har tillbringat natten hos mej, hon visste om att det skulle bli på det viset, jag har inte gått bakom ryggen på henne.

- Sivert har inte våldtagit mej, det hade han inte hunnit med. Och ja, Sivert har varit mycket snäll mot mej. Jag tror inte han mått illa han heller.

 Jag är säker på att mamma har träffat den rätte för henne, det var därför som vi varit själva i natt, hon är hos honom nu.

- Jag mår som en prins sa Sivert. Jag mår lika bra jag också instämde Ylva, fast som en prinsessa.

- Heter du Göransson i efternamn och din mamma heter Karin, hon är undersköterska och jobbar i hemtjänsten.

- Ja det stämmer svarade Ylva, vet du vem det är.

- Henne känner jag svarade Sonja, är du lik henne då är Sivert att gratulera.

- Jag var inte så gammal när min pappa fick tag i en annan, sedan dess har mamma och jag levt tillsammans ganska tajt, vi har delat glädje och sorg, hon har påverkat mej mycket, vi har samma värderingar och tycker oftast lika, hon har varit en bra mamma. Hon är en bra mamma.

- Hon har träffat en kille som säkert är mycket bra för henne, jag gillar honom och Sivert har säkert inget emot honom. Han bor på något ställe i utkanten av samma stad som vi i ett radhus. Det är det enda jag vet om honom.

- Jag vet att han heter Roger, han har tagit en paus för att komma till rätta med sitt liv. Han höll vist på att jobba ihjäl sej.

Sonja beskrev en kille som jobbade på hennes jobb och som tagit en lång semester och isolerat sej på något ställe.

- Han är det sa Ylva, känner du honom också.

- Han är nog den viktigaste ”kuggen” på jobbet, han får rehabilitera sej så länge han behöver.

- Jag tyckte att Sivert haft tur som träffat dej, den saken är klar, din mamma har haft lika stor tur som träffat Roger, honom ska hon vara rädd om.

- Vi tar den där frukosten nu, jag vill diskutera ett annat litet problem sedan, det är inget farligt, ni ska inte bli rädda.

Kom med det vi kan äta samtidigt. 

- För en vecka sedan hade jag aldrig kommit på idén att fråga er, nu har jag ändrat mej efter det här samtalet och att jag träffat er (Ylva) så här öga mot öga.

Det ligger till så att pappa och jag har fått en resa i present och ska vara borta i fyra dagar, kan du Ylva tänka dej att göra Sivert sällskap här dom dagarna, han kanske är mörkrädd. Om du vill så pratar jag med din mamma.

- Det behöver du inte göra, det kan jag göra själv. Jag gör gärna Sivert sällskap, Vill han förresten ha mitt sällskap.

- Hur kan du fråga så dumt undrade Sivert.

- När ska den resan bli av.

- Det är meningen att vi ska åka nästa måndag och kommer tillbaka sent på torsdag kväll.

 

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.