Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/8, 2022 kl. 10:56, av TureTutt

Annas älskare

Del 3 av 4 i serien Anna skaffar sig en älskare

Anna och William på restaurang … och vidare hem till honom och hans säng.

Det här är tredje kapitlet i serien. Det kan vara klokt att läsa de två första kapitlen för att förstå sammanhanget.
Mycket nöje!
TT

—— —


KAPITEL 3

Hon lät honom köpa klänningen, trosorna och strumporna. Men hon tvivlade på att hon någonsin skulle ha dem, inte på dejt med honom och inte nån annan gång heller.
Men några dagar senare, efter ett par envetna och rätt charmiga påstötar från honom, så befann hon sig ändå vid ett bord i en restaurang iklädd precis det han velat. Dessutom hade hon fått så lov att ge sig ut och inhandla ett par högklackade skor som gick ihop med resten av klädseln. För tillfället hade hon också en svart tunn kofta draperad över axlarna för att inte frysa. Och så gjorde den också att hon kände sig lite mindre naken.
Hon blev tvungen att erkänna att det kändes ganska pirrigt att klä upp sig så här – dessutom för någon annan än sin man.
Till honom hade hon sagt att hon skulle på gå ut och äta med ett par väninnor. När hon gick hemifrån var hon betydligt mera alldagligt klädd – snyggt, men mera i sin vanliga stil.
Hon hade först åkt till jobbet, där hon bytt om och sminkat sig. Hon hade darrat så på handen när hon lagt mascaran att hon fått göra om det. Nervös för en dejt! I hennes ålder?
Å andra sidan var det år och dagar sedan hon senast var på en riktig dejt med någon. Det där pirret av att inte veta säkert hur kvällen skulle sluta, var någon hon saknat. Det insåg hon nu.

När de kom till restaurangen märkte hon till sin förtjusning att flera av de andra männen i rummet tittade uppskattande på henne. Det fyllde henne med en stolthet och tillfredsställelse som gjorde att hon gick med rak rygg och höjt huvud. Hon gillade det här. Kanske hon skulle låta William ta ut henne på fler dejter … och köpa fler sexiga kläder åt henne.
– Har du gjort det jag bad dig om? frågade William mellan för- och varmrätten.
– Vilket då?
Han log.
– Jag tror nog att du vet. Den där lilla friseringen jag föreslog.
Han hade förklarat för henne att med så tunna trosor, så gick det inte för sig att ha en yvig hårväxt. Han hade frågat om hon brukar frisera sig där nere. Det hade hon inte sett någon orsak till, sa hon, annat än för att hålla bort det mest yviga.
– Snyggast är de här trosorna om det enda hår som finns mellan benen är en liten tofs ovanför härligheten. Då kommer dessutom läpparna att glimma väldigt sexigt under det tunna tyget när de blir fuktiga.

Hon hade nästan blivit chockad över hans förslag, men hade trots allt gjort som han bett henne. Tvekat hade hon, bland annat för att hon undrade vad hennes man skulle säga om han såg det, men tänkte att hon får hitta på nån förklaring i så fall.
För första gången sedan hon var en ung flicka var hennes kön nu helt kalt och utan hår – förutom en liten söt tofs ovanför. När hon inspekterat sitt verk i spegeln, hade hon inte kunnat låta bli att leka med fingrarna över det nu helt friställda könet. Det hade inte tagit länge för henne att pulla sig själv till en orgasm. Och när hon provade de florstunna trosorna upptäckte hon att det mycket riktigt glimmade till lite av kåtsafter genom tyget. Fy fan, vad sexigt, tänkte hon för sig själv. Hon insåg att hon kanske ändå gjort det här lika mycket för sin egen skull som för William.

Nu satt hon i restaurangen och log mot William när hon berättade att hon gjort precis som han sagt.
– Kanske du inte tror mig? Kanske du vill inspektera? frågade hon med ett busigt leende.
– Det räknar jag med att få göra, sa han självsäkert. På mycket nära håll, lite senare. Men just nu nöjer jag mig med att känna efter.
Han flyttade sig intill henne på den soffa hon satt på i deras lite avskilda loge. Han lät sin ena hand långsamt smeka upp längs hennes lår samtidigt som han tittade henne i ögonen. Längre och längre upp, närmare och närmare målet. Hon kände hur hennes andhämtning blev tätare och hur en rodnad spred sig lite på hennes hals. Nu var hans hand uppe vid strumpans spetskant. Sakta, sakta, nästan som i slow motion, gled den vidare. Så nådde hans fingrar målet. Det redan fuktiga målet.
– Mmm, det känns som att jag är väntad och efterlängtad, sa han och lät ett par fingrar smeka runt ovanpå trosorna.
Anna glömde nästan att andas.
– Känns lent och fint genom trosorna i alla fall. Men för att vara säker på att du följt din blivande älskares uppmaning, måste jag känna efter innanför dina trosor. Är det okej att jag gör det?

Hon insåg att hon blundat. När hon öppnade ögonen såg hon åter rakt in i hans.
Hon nickade. Han lät sin hand mjukt hitta sin väg innanför de tunna trosorna. Hon särade nästan omedvetet på benen så han kunde komma åt bättre. Hon kände hur hans fingrar inspekterade hennes allra hemligaste. Tanken på att det skedde vid ett bord i en restaurang gjorde henne bara så helvetes kåt. I kombination med hans underbara fingrar gjorde det nästan att hon kom. Hon gnydde till lite.
– Mmmm, lent och fint … mjukt och skönt. Inga hårstrån man riskerar att få i munnen. Och inget som hindrar insyn. Perfekt.
Han förde ett par fingrar in mellan hennes yttre blygdläppar och tryckte lätt till några gånger – hon ryckte till lite för varje tryck – innan han slutligen tog bort sin hand. Han förde den först till sin näsa och drog nöjt in ett par djupa doftsniffningar. Sedan förde han sin fingrar till henne mun och bad henne slicka av dem.
– Känner du smaken av din egen kåthet?
Hon sög girigt på hans fingrar och nickade.
– Den saften vill jag dricka direkt ur källan. Får jag det?
Hon nickade igen, fullt medveten om vad det skulle innebära. Hon skulle komma att ha sex tillsammans med en annan man än hennes egen. Hon skulle ge sig helt och fullt till en annan man för första gången på nästan tjugo år – och hon skulle njuta av det! Det var hon helt säker på. Hon skulle njuta av en man som förstod hennes kropp och hennes behov mycket bättre än vad Benny nånsin hade gjort, det var hon av någon anledning redan övertygad om … och en man som hade en större och kapablare kuk än Bennys lilla snopp.
Hon hoppades att Williams kuk var lika mastig som den hon upplevt en gång för länge sedan i Grekland den där natten i fyllan och villan. Hon kunde inte motstå frestelsen att låta en hand känna efter. Mycket riktigt! Williams verktyg verkade vara i en helt annan klass än det hon var van att operera med. Hon såg fram emot att få stifta närmare, ja, mycket intim, bekantskap med den hårda kuk hon kände mot sin nyfikna hand.

Plötsligt hördes en diskret harkling. Anna ryckte till och upptäckte att en servitör stod vid deras bord. Hon ryckte snabbt till sig sin hand och kände hur hon rodnade.
– Vill herrskapet ha efterrätt också, eller tänker ni kanske ta den nån annanstans, frågade servitören med ett skälmskt leende.
– Tack, jag tror vi är nöjda här. Efterrätten tar vi hemma hos mig.
William hade svarat servitören utan minsta tecken på vare sig överraskning eller genans. Och han hade hela tiden hållit kvar sin hand mellan hennes ben.

William betalade notan och sedan åkte de hem till honom. Han bodde i en lägenhet inte långt från restaurangen. Han hade kommit gående, så de tog Annas bil. Hon hade visserligen druckit lite, men inte så mycket att hon inte kunde köra.
Hela den korta vägen i bilen smekte William hennes lår, från knät och retsamt nära troskanten, men aldrig ända fram.
Väl uppe i hans lägenhet, hann de knappt innanför dörren innan kläderna åkte av. Från dörren och in till sovrummet låg klädesplagg utspridda som ett spår att följa. Väl i sängen bad William henne lägga sig på rygg. Sedan dök han ner mellan hennes ben.
– Mmm, den här nektarn har jag längtat efter att få smaka hela kvällen.
Sedan lät han sin tunga leka lite med hennes klitoris och kände den svullna lite till, innan han kröp upp längs med hennes kropp och dök ner på hennes bröst. Han ömsom bet, slickade, nafsade och kysste brösten och bröstvårtorna. Så reste han sig upp på knä, tog tag i sin lem och styrde in den mot hennes väntande fitta. Han lät ollonet sära på läpparna och kunde därefter känna hur han varmt mottogs av hennes giriga fitta som nästan sög in honom.

Anna var kåt och blöt och fullkomligt beredd att låta hans fina kuk få tillträde till hennes allra heligaste. Tanken på hennes man och på att det här egentligen var fel och att hon nu bröt en nära tjugoårig pakt av trohet fanns där nånstans i bakgrunden, men skymdes helt och hållet av hennes önskan om att få fyllas helt och fullt av denna underbara man. Hon tvekade inte att ge sig helt åt honom. Hon hann undra om Benny nånsin gjort henne så här kåt. Just som hon undrade det, kände hon hur William stötte sin bamsing till kuk framåt och in i henne. Hon stönade till.
– Ååh, så skönt, så skönt, men du får ta det lite lugnt i början för jag är inte van med nåt så här stort och underbart.
– Vad är du van med då?
Han log lite överlägset när han frågade.
– Åh, åh, åååh …. Jag, … jag är van med en liten snopp som kanske är hälften av din …
– Stackars du! Hur känns det att äntligen knulla med en riktig man?
– Underbart! Fy fan, vad underbart!
– Ångrar du att du inte gjort det tidigare?

Hon visste inte riktigt vad hon skulle svara på det. Ångrade hon att hon inte varit otrogen tidigare? Ångrade hon att hon gift sig med Benny i stället för en som var bättre i sängen, som William?
Hon svarade ingenting utan började i stället ömsom frusta och ömsom gny i takt med att William körde sin kuk in och ut i henne.
– Om du låter mig spruta i dig, så tar jag det som ett tecken på att jag nu erövrat dig från Benny och att du är min.
Anna hörde orden men det tog en stund för henne att registrera vad han sagt. När hon insåg det, hade hennes kropp reagerat innan hennes hjärna gjorde det. Utan att tänka slog hon sina ben om honom som för att hålla honom kvar i sig. Sedan hakade medvetandet också på.
– Ja, ja, spruta i mig! Gör mig till din! Ta mig ifrån honom! Knulla mig, min kropp är din!
– Bara din kropp?
– Va?
– Jag nöjer mig inte med din kropp. Jag vill ha din själ och ditt hjärta också. Jag vill att du ska tänka mer på mig än på honom, jag vill att du ska älska mig mer än honom … men idag nöjer jag mig med din kropp.

Hon kände hur han spände sin kropp och liksom ryckte till. Så kom satsen i henne. Hon kände det tydligt hur hon fylldes. Det triggade henne själv till ännu en orgasm.
– Fy fan, fy fan, fy helvetes fan, vad skönt!
– Bättre än med din man?
Han log och hon besvarade hans leende.
– Mycket bättre. Går knappt att jämföra. Det här var sex de luxe. Med honom är det budgetversionen. Sånt man får lov att nöja sig med i brist på annat.
– Men nu när du har de luxe-versionen, behöver du inte budgetversionen längre.
Anna låg och tänkte en stund.
– Men jag kan ju inte lämna honom. Vi har ju en familj, tjejerna skulle inte må bra av det och Benny skulle bli utom sig.
– Jag förstår … och jag kräver heller inte att du lämnar honom. Inte nu i alla fall. Men jag vill verkligen fortsätta träffas. Jag hoppas det här inte var en engångsgrej.
– Jag vet att jag egentligen inte borde träffa dig fler gånger … men jag tror inte jag kan låta bli. Sexet i kväll, ja hela förspelet på restaurangen, alltihop tände nåt som jag inte upplevt på väldigt länge. En sexuell glöd som jag inte visste jag hade kvar därinne. Vad det leder till vet jag inte idag, men det vet jag i alla fall att jag inte kan gå tillbaka till mitt vanliga trista liv efter det här. Så jag vill definitivt ses fler gånger. Men jag vill inte att Benny ska få reda på det, så vi får så lov att vara väldigt försiktiga.
– Okej, jag lovar att inte skryta för nån om min senaste erövring och hur fantastiskt sex vi hade.
– Tack! sa hon och kysste honom. Hon var inte säker på om hon tackade honom för att han lovade hålla allt hemligt eller för hans komplimang om sexet.

– – –

Anna och William träffades regelbundet så ofta de bara kunde utan att väcka misstankar hos någon. De var måna om att inte ses tillsammans mera än nödvändigt. Gick de på restaurang tillsammans, valde de oftast att åka till en annan stad. Men oftast möttes de hemma hos honom för en stund av hett sex. Ibland tog hon sig lös från jobbet mitt på dagen, ibland skyllde hon på nåt möte med någon eller en kväll ute med väninnor.
Så vitt hon visste, anade Benny inte nåt. Och ifall han skulle anat nåt, så eldade det väl bara på hans cuckold-fantasier.
Hon och Benny hade haft sex några gånger de månader som gått sedan hennes första dejt med William. Han hade inte ens kommenterat hennes rakade kön, kanske hade han inte ens noterat det. De hade haft den vanliga sortens slösex som de mer eller mindre förfallit till och hon kunde förstås inte låta bli att jämföra med det fantastiska sex hon och William hade. Och Bennys lilla snopp hade hon knappt ens känt av. Hon hade legat där och önskat att det var William som knullade henne i stället. När hon tänkte på det, kom hon nästan i en egen orgasm.

Så kom den oväntade öppningen, när Benny en blöt kväll med William hade börjat snacka om sina cuckoldfantasier.
William hade först trott att Benny hade börjat misstänka nåt, men sedan förstått att det bara var Bennys egen lilla perversa fantasi som talade. Det tog honom en stund att inse att det här verkligen kunde användas till hans och Annas fördel.
Anna hade visserligen nämnt om att hon råkat hitta några cuckold-noveller på Bennys dator, men han hade inte fäst så stor uppmärksamhet vid det. Visserligen hade han en gång, när Anna visat lite samvetskval och pratat om att det kanske ändå vore bäst om de avslutade sitt förhållande, använt Bennys cuckold-intresse för att övertyga henne om att det kanske egentligen var vad Bennys drömde om. Men det var inte förrän Benny själv fört saken på tal i samtalet med William som både han och Anna till fullo hade insett hur djupt Benny var i sina fantasier om att Anna tog sig en älskare. Så djupt, att han inte ens hade insett att det var just vad hon hade gjort mitt framför ögonen på honom – eller bakom ryggen snarare.

När Benny hade blottat sig för William och allt låg öppet för dem, började de smida sina planer. Under sina intensiva knullsessioner drev de varandra till det ena förslaget efter det andra och en kväll hade Anna kommit med idén att de skulle upprätta ett kontrakt.
De hade hjälpts åt att formulera kontraktet och haft roligt när de gjort det. William hade ärligt talat varit tveksam till att Benny skulle gå med på allt. Han hade föreslagit en lite mildare version av kontrakt, och kanske inte så detaljerat, men Anna hade fått honom övertygad om att Benny skulle gå med på alla punkter i kontraktet. Kanske skulle han ifrågasätta vissa saker, men bara William var tillräckligt hård och övertygande så skulle han komma att skriva under.
Och hon hade haft rätt. Benny hade ifrågasatt ett par av punkterna, men ändå låtit sig övertygas att underteckna kontraktet.

Ett par kvällar efter att kontraktet var underskrivet hade de firat med en extra kåt kväll där de knullat flera gånger. Hon hade känt sig otroligt tillfredsställd när hon sent på kvällen äntligen hade begett sig hemåt.
De hade kommit överens om att ligga lite lågt än så länge. Det fick till exempel inte synas på henne nu att hon just besökt sin älskare, så hon hade noggrant tvättat av sig alla spår som kunde tänkas avslöja henne innan hon åkte hem.
Överenskommelsen mellan Benny och William var att han skulle förföra Anna, så de kunde inte låta honom märka att det redan hade skett åtskilliga månader tidigare. De var tvungna att få det att se ut som att han gjorde det igen.
De såg både fram emot det dubbelspel de skulle ägna sig åt.
Anna såg också fram emot att så småningom få ta ut svängarna mer än tidigare. Det kontrakt de fått Benny att skriva under gav henne i stort sett full frihet att göra vad hon ville utan att han skulle kunna protestera. Hon log för sig själv när hon tänkte på vad som skulle komma att hända. Det kändes plötsligt som att livet var fullt av nya möjligheter.


(En eventuell fortsättning kan tänkas …)

 

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

Harlan

Fortsätt gärna nu när hon har fått smak på livets goda

12/9, 2022 kl. 11:35

#7

Harlan

Fortsätt gärna nu när hon har fått smak på livets goda

12/9, 2022 kl. 11:35

#6

Flyingg55

Ja, jeg venter på fortsettningen :-)

16/8, 2022 kl. 10:16

#5

Flyingg55

Ja, jeg venter på fortsettningen :-)

16/8, 2022 kl. 10:16

#4

Flyingg55

Ja, jeg venter på fortsettningen :-)

16/8, 2022 kl. 10:16

#3

Flyingg55

Ja, jeg venter på fortsettningen :-)

16/8, 2022 kl. 10:16

#2

hazze54

Skulle vara kul om Benny fick hämnas och sätta dit de grisiga bedragarna.

15/8, 2022 kl. 15:48

#1

aksvn

Underbart fortsätt med mera

15/8, 2022 kl. 12:13