Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/9, 2022 kl. 17:00, av LX

Tivoli

Del 8 av 17 i serien Villig studentska

Lydig studentska del 8

Tivoli

Harald avslöjar sitt cuckold-beteende men Jojje driver samtidigt oavsiktligt Lena rakt i hans famn.

Lydig studentska del 8

Tivoli

Harald avslöjar sitt cuckoldbeteende men Jojje skjuter samtidigt Lena rakt i hans famn.

Lena hade tagit en paus en vecka med att träffa Jojje eftersom det var ny termin på universitetet. Den sista faktiskt innan hon var nyexaminerad. Så hon hade lite att stå i. Hon hade tänkt mycket på hur det var på stranden och att bli tagen offentligt på det viset. Det var nog det mest upphetsande av allt hon hade varit med om på sistone. Lätt förbjudet och risk att bli påkommen kanske det var grejen? Hennes fantasier började skena iväg dom sista dagarna mot helgen och hon ville uppleva nåt liknande igen för dom fantasierna blev allt mer ett störmoment. Lena visste att om hon fick det gjort så skulle frustrationen vara över. Fast på fredag hade hon en dejt med medicinstudenten Harald.

Det var inte så att Harald och Lena hade någon relation egentligen. Lena tyckte att han hade väl fått sin chans. Fast det hade varit en intressant känsla när Martin utpressade henne, och hotade att skallra för Lenas "pojkvän" om hur hon höll på. Men det var ju knappast nåt skäl att behålla en pojkvän för bara den grejen. Lena suckade och drog händerna genom håret framför hallspegeln. Varför var hon så pervers? Hon log. För allt var så mycket mer spännande nu så det spelade ingen roll längre. 

Hon tog sina stövlar och ett par jeans med tajt linne en blus över det och sin jacka. Ingen mening med att slampa till det för mycket för Harald. Då blev han bara undrande. Nej, hon fick nog göra slut med honom ikväll. Lena nickade mot sig själv och smetade på mer läppstift. 

Som på ett infall ställde hon ner sminket och messade Jojje. 

Dom hade ett nytt avtal. När hon hörde av sig så blev det ett nytt äventyr. Annars fick han inte ringa henne eller knacka på dörren. Sms var okej, det störde inte och hon kunde svara när hon själv ville. 

***

"Hej, händer det nåt kul i helgen?", glad smiley mess från Lena.

Jojje höll på att käka några mackor som mellanmål och ändrade riktning från att gå från köket till vardagsrummet i deras lägenhet. Där hade han tänkt kolla fotbollsmatchen med farsan framför tv:n. Han ställde brickan på soffbordet först. Sen tillbaka in i sovrummet med näsan i mobilen.

"Tjena, vill du att jag ska komma över va?", arg smiley hjärta smiley. 
"Ja, men inte idag. I morgon kanske ok?"
"Vart ska du idag då?", Jojje hånlog för han visste precis.
"En vän fyller år ska på fika bara.", ljög Lena i sitt mess.
"Okej, jag kör dig hårt i morrn", blink smiley svarade Jojje som kände till att hon skulle träffa den där sylten Harald som också var herr Grönmans personliga assistent. 
"Mm. Kommer Fredrik eller nån?", Lena log och fortsatte borsta håret lite medan hon väntade på nästa svar.
"Det kanske blir fest vem vet. Du är lydig va?", Jojje tog sig på bulan utanpå jeansen. Han hade planerat en sån. 
Lena skickade tillbaka en bild på sin svankande jeansrumpa och tyckte det fick räcka som svar. Sen gick hon ut med ett leende på läpparna. Klart att hon gillade att vara lydig. 

I hallen ut mot porten trängde hon sig förbi herr Grönman som log lystet efter henne. 
"Hej.", hon skyndade förbi generat.
"För all del. För all del...", gubben gned handstöden till sin rullstol och följde henne med blicken. 

***

Staden hade en nöjespark där det fanns ett tivoli. Ganska mysigt med radiobilar, pariserhjul och karuseller mest för barn och ungdomar. Med det kom lite lokala band som spelade på kvällarna också så det var trevligt att strosa runt där. Lena och Harald hade varsin sockervadd och åkte lite på plastponnies i en karusell mest på skoj. I pariserhjulet lade han till slut handen på Lenas lår och tryckte in tungan för en kyss. Ovanligt offensivt för att vara Harald tyckte Lena, han verkade nästan kåt. Men som vanligt snäll och charmerande, pratsam och hade faktiskt allt utom det som Lena tände på vad det nu än var. 

Hon avbröt med:
"Jag har börjat terminen nu, jäklar vad mycket att stå i. Hur är det själv?
"Jo, jag tänkte. Jag börjar ju jobba nästa vecka och får in lön och sådär. Ska köpa en lägenhet snart närmare centrum. Så, jag undrar om du har lust att flytta in lite på prov så där?"...han avslutade försöket till hångel och log. 

Lena tvekade för hon hade nästan tappat intresset helt för den här killen. Spelade ingen roll om han skulle bli läkare eller ej. 
"Kanske jag får fundera på det. Jag har en rätt schysst lägenhet redan.", hon strök handen sakta över hans nacke. Harald såg besviken ut. 
"Ja, det är klart du ska fundera först. Hm, har du lust att käka middag senare i veckan?"
"Okej, kan vi det låter kul.", Lena hade redan tänkt slingra sig ur det. Men nickade snällt. 

Sen hörde hon en busvissling. 
"Slyna!" Nedanför pariserhjulet. Hon tittade över vagnräcket och tyckte sig se några killar i hoodies vända ryggen till och försvinna bakom ett hörn. Det var knappt någon annan i närheten och hon tyckte att hon kände igen rösten. Hjulet snurrade sig ner för en sista vända vilket tog en halv minut. Innan det snurrade sig upp igen plankade två ungdomar på och hoppade vigt in i deras vagn. 

"Vad gör ni?", Harald verkade nervöst förvånad medan vagnen gungade till. 
"Vi plankar på lite. Kul att åka pariserhjul bara. Snygg brud!"...Jojje skrattade och Fredrik också. Dom tog fram cigg för att röka.
"Man får inte röka här!", påpekade Harald försynt. Lena blev ganska arg på Harald. Även om hon kände Jojje och Fredrik och inte var rädd så borde han ju reagerat. Hon korsade armarna argt. Hon var arg på Jojje också. Det här var lite av ett avtalsbrott. Så hon tittade på honom under lugg med sur blick. 
"Har ni druckit? Man får inte hoppa på karusellen sådär, det är farligt.", påpekade Harald. 
"Klart vi har det är fredag. Ingen fara jag känner gubben som styr spakarna vet du.", han nickade ner mot en överviktig herre i läderkeps och nättröja där han stod vid kontrollerna. Hjulet spann vidare och stannade till högst upp med ett gnissel. Från tivolit hördes ljudet av karuseller och dom typiska illskriken samt populärmusik på ganska hög volym i bakgrunden.

"Kom och sätt dig här istället, bruden.", sa Fredrik med ett flin och klappade sätet.
"Ja, den där idioten ska du inte vara med. Ful som stryk. Kolla så mesig.", Jojje pausade en stund innan han lutade sig framåt och blåste rök i Haralds ansikte så att denne började hosta och fläkta med handen. 

"Lägg av.", Lena tittade ännu surare ner mot tivolit och korsade benet snabbt över knäet.
"Vafan, nu kommer du hit!"...Jojje höjde rösten. 
"Den där sylten är inget att satsa på.", Lena verkade arg tyckte Jojje och började undra om det här var en sån bra idé. Men, den idioten Harald hade fan betalat 3000 spänn för det. Fast var det värt 3000 för att kanske förlora Lena?

Hon tittade menade på Harald. 
"Tänker du bara sitta där?", hon blängde på honom. Harald ryckte på axlarna ursäktande. Lena skakade på huvudet, himlade med ögonen och reste sig upp och satte sig mellan Jojje och Fredrik som jublade. Hon var faktiskt mer arg på Harald nu. Kanske lika bra att visa att hon inte brydde sig om honom ett skvatt. Fast detta ju förstörde en helt okej romantisk kväll. 

"Lena vad...vad gör du?", Harald stammade fram några ord men det fanns en nyans av upphetsning i rösten som hon ändå fångade upp. Lena gav honom en förvånad blick. 
"Av med jackan!"...hon böjdes bakåt av Jojjes hårda tag om hennes hårsvall så hon tittade uppåt blinkandes. Efter en sekund eller två tog hon av sig jackan och började knäppa upp blusen. Fredrik hjälpte till att ta hand om jackan och rycka av blusen från hennes armar. Så nu satt hon i ett litet vitt linne, bh-banden var synliga över axlarna det ena nerdraget mot armen. Jojje och Fredrik började kupa och känna hennes bröst utanpå linnet medan hon en gång till storögt tittade på Harald där han satt mittemot. Han såg ut att ha ångest men nervöst kåt på samma gång. Ja, hon började fatta.

"Du är typ student eller nåt va? Hur gammal? Gillar du yngre killar?"...Jojje stack två fingrar i hennes mun innan hon fick svara. Fredriks hand ryckte samtidigt upp linnet över hennes rygg och smekte upp handen skönt smeksamt över den varma nakna huden. Han knäppte sen fräckt upp bygeln till bh:n när den nådde upp dit. 
"Va? Svara nu?"...Jojje örfilade henne med en liten klatsch precis när hon började vända huvudet för att titta mot Fredrik.
"J...ja. 22.", Lena slöt ögonen förnedrat medan Fredriks hand gled vidare runt och över hennes stora bröst under linnet framför Harald. Sen drog han upp det så att dom var blottade. Dom dallrade fram mjukt när Jojje hjälpte till att rycka undan den vita spetsbh:n. Lena hann snegla ner mot karusellgubben och såg att han svettigt flinade uppåt utan att göra ansats att låta hjulet rulla tillbaka igen. Man kunde inte se in i vagnen från  utsidan. Men från hans vinkel kunde man det just i det här läget. 

"L..låt henne vara, snälla!", Harald lät sin ena hand glida ner till sin egen byxbula. Men tog fram sin mobil med den andra. 
"Jag tar foto på er, och anmäler!"...
Jojje och Fredrik garvade och gav fingret åt mobilen. Men tryckte samtidigt ner sina hoodies längre ner över sina egna ansikten. Lena var chockerad över Haralds beteende. Men hon andades redan nästan flåsandes av kåthet. Tänkte dom ta henne här? Mitt framför honom? Harald verkade nästan gilla det. Nej, han gillade det definitivt. Det kunde hon se på hans byxor. 

Jojje drog av bh:n helt från Lenas kropp och böjde hennes armar bakom ryggen. Sen bakband han henne ganska bryskt med denna medan hon lutades framåt över sina knän. Lenas överkropp var bar upp till halsen och armhålorna där det lilla vita linnet fastnade. 
"Ner på knä din milfslyna. Sug, fattar du?"...Fredrik knuffade ner henne på vagnsgolvet. Hennes axlar nuddade Haralds knäskålar och hon tittade upp med kåta blöta ögon som ändå såg ganska skrämda ut. Men hon gick upp på knäna och böjde sig lätt mellan dom för att börja tillfredställa de kaxiga tonårskillarna. 

"Milf är hon väl inte.", sa Harald nästan lite pafft.
"Käften.", Jojje stönade till av den varma blöta munnen och känslan när hon sög till djupt.

Lena vred med händerna som var bakbundna av bh:banden. Det var ganska obekvämt och hon hade nog i och för sig kunnat dra sig loss men fortsatte. Huvudet vaggade upp och ner först sakta för att suga djupt med små stön ibland. Sedan lite fortare. Jojje styrde sen mer med händerna och fick henne att öka på takten. Sen drog han upp henne i håret för att hon skulle göra samma sak på Fredrik som skrattade och vinkade mot Harald bakom henne. Lena kunde höra sin dejt Harald andas tungt och hur han vred sig i sätet och nästan känna hans stirrande kåtblickar i ryggen. Fredrik började munknulla henne ganska hårt nu. Tryckte ner den i halsen så att hon hostade till gurglande. Samtidigt som Jojje knådade hennes bröst greppandes från sin sida. Saliv började rinna och hon tittade upp ansträngt men utan att göra motstånd. Det var dessutom lite kallt att sitta här och bröstvårtorna knottrade sig av den svala vinden. 

"nhh...Knulla mig snälla?", gnydde hon till slut och ryckte bort huvudet så att inte Fredrik skulle komma i hennes mun. Jojje, skrattade och knuffade henne bakåt så att hon låg i en bakåtböjd båge med knäna särat bakåt. Huvudet hamnade mot Haralds knä så han tog emot henne som stöd. 
"Men, Lena?"...frustade han förebrående snett bakom henne. Hon tittade upp tillbaka och log plötsligt rödkindat. 

Fredrik ställde sig på ett knä och sträckte fram händerna för att dra upp hennes skärp och ryckte sen häftigt ner Lenas halvöppna jeans över höfterna och halva låren så att de vita stringtrosorna följde med. Den sextonårige Fredrik stirrade lystet på den blonda fittan och den slanka men ändå bystiga heta solbrända kvinnokroppen. Sen gled han snabbt ner mellan hennes knän och stötte in kuken hårt tufft i hennes ansade fitta. Lena stönade till högt med gapande mun och hårt stängda ögon och vilade huvudet mot Haralds bula bakom sig. Fredrik knullade på henne hårt några hårda stötar med händerna klämmandes om Lenas lite kalla rumpa under henne innan det gick för honom. 

Jojjes tur. Han knuffade undan Fredrik och vräkte över Lena för att ta henne bakifrån. Lena fick ögonkontakt med Harald medan den andre gymnasiekillen knullade henne i doggy. Harald hjälpte till att hålla henne uppe och kysste henne samtidigt upphetsat. Jojje rynkade pannan lite när han såg det. Men att sätta på Lena bakifrån var alltför distraherande för att protestera mot sånt, just nu i alla fall. 

Enligt dealen dom hade gjort så skulle Harald bara titta på möjligen fota lite. Han tryckte lite argt in en tumme i hennes anal och pumpade fortsatt på så att hon trycktes ännu längre upp i Haralds famn. Hon gnydde till högt och kastade med håret för att titta bakåt. Harald sög först på hennes hals och slickade hennes bröst under tiden. Lenas hand vred sig nu loss ut ur bh:banden som var ganska slarvigt knutna om hennes händer och hon slängde genast sin arm om Haralds nacke. Hon kved till igen och stönade efter en kort stund ut en orgasm mot hans hals. Jojje smiskade till henne hårt med en sur blick men var själv för nära. Så den sextonårige gymnasiekillen ryckte till och sprutade sen över hennes tajta rumpa och korsrygg. 

Fredrik tog tillfället och knäppte en snabb bild med sin egen mobil av Lenas långa skälvande ben och sperman som rann över hennes skinka.  Jojje muttrade något och släpade sig tillbaka till sätet med knyckiga rörelser för att knäppa brallorna och sen sätta sig bredvid Fredrik. 
"Så, nu vet du."
Hon slutade slicka sin tunga sexigt över Haralds ansikte och han släppte hennes stora bröst med händerna. 
"Ja.", hon nickade bakåt över axeln flämtandes.

Pariserhjulet började nu snurra sakta igen så Lena tycktes kvickna till fort. Hon klädde snabbt på sig istället. Noga med att inte resa sig från golvet förrän hon var helt klädd utom jackan som hon tog i famnen och blusen som var öppen. Bh:n stoppade hon diskret i väskan. Hjulet stannade och vagnsdörren låstes sen upp med ett pling.

Lite andfådd gick hon med Harald förbi karusellgubben som lyfte på hatten och vinkade artigt. Dom gick sen snabbt ut från tivoliområdet och efter det vidare hemåt. 

***

"Vilka milenniums va? Dagens ungdomar alltså. Fy fan."...Harald harklade sig. 
Lena tittade tillbaka på honom och log svagt. Hon höll honom i handen. 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

sillen

Så härlig. Väntar spänt på en fortsättning.

19/12, 2022 kl. 23:12