Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/9, 2022 kl. 01:36, av mx55

EMMA 2 Del 14: We’re all girls here

Del 14 av 15 i serien EMMA Ett sexuellt galet sommarlov

”I really want to skinny dip”, sa Alice. “Not stopping you”, svarade Emma. “Gonna’ join me?” “For real?”, frågade Lola och skrattade till. ”Come on!” utbrast Alice. ”There’s no one around and we’re all girls here.”

Emma slog långsamt upp ögonen men stängde dem fort igen när hon möttes av solljuset som strömmade in i det lilla sovrummet. Hon rullade över på rygg och sträckte på sig. Utan att öppna ögonen så la hon ut vänsterarmen på sängen men möttes inte av något annat än lakanet. Försiktigt öppnade hon därför ögonen igen och började att se sig om. Hon kände sig torr i munnen och hade en lätt obekväm känsla i magen men i övrigt tyckte hon att hon var ganska ok. 

Hon satte sig på sängkanten och gnuggade sig i ögonen. Hon tänkte att Alice måste vaknat innan henne och reste sig upp från sängen. Det var lite jobbigt att böja sig framåt över ryggsäcken men snart hade hon fått fram en t-shirt och ett par trosor. Hon satte sig igen och började långsamt att dra underkläderna över benen. När de väl var på plats satt hon kvar i ytterligare någon minut innan hon reste sig upp och drog på sig sin röda Coca Cola-t-shirt.

Hon öppnade dörren till vardagsrummet och möttes av ljudet från en svensk väderprognos på TV:n och doften av stekos från kökshörnan. 
– God morgon, inledde Emma med skrovlig röst.
Hon harklade sig lite innan hon fortsatte.
– Varit uppe länge?
– God morgon själv latmask, svarade Alice och skrattade till. 
– Inte så länge faktiskt, sa hon sedan.
– Gick väl upp för en halvtimme sedan och duschade.
– Åh, svarade Emma och korsade vardagsrumsgolvet.

Hon ställde sig vid diskbänken och fyllde vattenkokaren innan hon plockade ner en stor mugg från ett av skåpen. 
– Vad gör du? frågade hon sedan Alice och tittade ner i stekpannan.
– Ägg, svarade hon.
Strax efteråt ploppade fyra rostade brödskivor upp ur den stora brödrosten.

– Precis vad jag behöver just nu, var Emmas ord när hon några sekunder senare tog emot en tallrik med anrättningen.
– Skulle bara haft lite bönor också.
– Du köpte inga.
– Sant, svarade hon och log.
Så fort vattnet kokat klart slängde hon ner en påse Earl Gray i botten av muggen och fyllde den. Efteråt la hon i en tesked socker för att sedan hälla i en ganska stor mängd mjölk

De tog sina tallrikar och gick iväg mot den redan öppna altandörren. Alice rundade ena hörnet och klev ut i solen. Förmiddagssolen lyste från en klarblå himmel och Emma skulle tippa på att temperaturen redan hunnit nå en bra bit över tjugo grader. Dock så låg vinden på en del vilket gjorde att hon frös något. 

Hon gick några steg efter sin bästis och studerade henne. Hon hade klätt på sig ett par minimala jeansshorts och på överkroppen hade hon bara en svart sport-bh. 
– Fryser du inte? frågade hon samtidigt som hon försökte dra ner sin t-shirt över benen.
– Va? Nej, svarade Alice. 
– Är ju jättevarmt ju. Särskilt i solen. Satt här ute och torkade förut, sa hon sedan och tog tag i en kaffemugg som redan stod på ett litet runt träbord som var omgivet av tre stolar.

Emma tog tag i sin egen mugg och tog några små klunkar av den heta drycken innan hon satte sig. Sedan satte hon kniv och gaffel i sina ägg och började långsamt att äta. De båda tjejerna satt i tystnad och intog sin frukost allt medan ljudet av TV4:s Nyhetsmorgon strömmade emot dem genom de öppna glasdörrarna.
– Vem är det som kollar svensk tv nu då? frågade Emma med ett leende sekunden efter att vinjetten spelats.
– Fast jag skyller i alla fall inte på norrmännen, kontrade Alice.
– Jag är den dåligt integrerade svennen som vägrar lära mig danska och som tittar på svensk tv på parabolen.
– Fast jag har lärt mig språket, svarade Emma rappt.
– Sant. Men så tror du också att du är bättre än oss andra och skyller parabolen på norrmännen. I själva verket skulle du inte överleva en jul här utan Kalle.

– Fast vi firar inte julen här utan i Ålborg och där finns ingen svensk tv.
– Va? Så ingen Kalle? sa Alice och tittade rakt på sin vän med uppspärrade ögon.
– Jo. Alltså …
– Har ni bandat den?
– Nej. Vi ser Disneys Juleshow. Nästan samma grejer som i Sverige.
– Fast på danska?
– Ja. Vilket språk skulle de annars vara på? Finska? frågade Emma och fick ett skratt tillbaka.

– Men? sa Alice sedan frågande.
– Karl Bertil och Tomten är far till alla barnen?
Emma skakade på huvudet.
– Va? Har du aldrig sett Tomten är far till alla barnen?
– Tror inte det, svarade Emma förvirrat.
– Så du har aldrig missat när de knullar i garderoben för att pappa bara måste se Svensson, Svensson? Firar du ens jul?
– Nej. Vi firar inte en traditionell svensk jul. Vi ser inte på tv.
– Ah-ha! utbrast Alice.
– Du har i alla fall lite koll.
– Jag ser trailers, muttrade Emma men log sedan.
– Trailers. När då? I väntan på Rapport?
– Och? Du ser på Nyhetsmorgon när du är utomlands på semester.
– Touche. Men jag går trotts allt samhäll.
– Jag med. 
Emma log.

– Äh. Fuck. Du vinner! utbrast plötsligt Alice efter att ha varit tyst i några sekunder. Sedan skrattade de bägge.
– Så vad gör vi idag då? frågade hon sedan.
– Ingen aning. Vad har du tänkt dig? Hänga här. Kanske bada? Grilla ikväll när Lola kommit? Emma sa de två sista som frågor.
– Låter som en bra plan, svarade Alice.

Alice var först med att äta upp sin mat. Hon väntade in Emma som sedan tog hand om disken innan hon tog sig en dusch. Vid halv tolv var de redo att ge sig av mot stranden.
– Jag har redan packat dem, sa Alice snabbt när Emma började leta efter badkläderna vid soffan. 
– Jag hängde upp dem förut och nu ligger de här, fortsatte hon och visade upp en tygpåse. 
– Schyst. Tack, svarade Emma och slog följe med henne ut genom ytterdörren.

Efter att de doppat sig och plaskat runt i havsvattnet ett tag så satte de sig på en filt och lät solens strålar torka dem. Det var riktigt varmt i luften även om havsbrisen sänkte temperaturen något. Alice knäckte två ciderburkar och gav den ena till Emma.
– Skål, sa hon sedan och lyfte sin burk mot henne.
– Skål, svarade Emma och småfnissade.

De satt kvar i solen en stund innan de gick ner till vattnet igen. Ingen av dem var typen som lapade sol eller jobbade på brännan så när de badat klart begav de sig tillbaka upp till stugan igen. De tog varsin snabb dusch för att spola bort saltvattnet innan de drog på sig lite kläder. Medan Alice tog på sig de plagg hon haft tidigare så valde Emma att ta på sig ett svart kort linne och sina avklippta jeans. 

Gemensamt började de att skära grönsaker till en sallad. Samtidigt som Emma började koka några skruvmakaroner hon hittat i skafferiet så öppnade Alice den andra av de kvarlämnade vinflaskorna. 
– Vi kommer vara alkoholister när den här helgen är över, sa Emma roat när hon tog emot glaset.
– Jag har inte festat sedan i mars, svarade Alice och tog en rejäl klunk av den mörkröda drycken. 
– Bortsett från några Smirnof med Tilde så har jag inte druckit på månader.
– Stackars dig. Kanske är bra med en detox?
– Knappast, svarade Alice henne och tömde glaset.
– Jag har saknat det.

De satte sig i den stora soffan och började äta av salladen. De drack båda vatten för att, som Emma sa det, ”hålla vätskebalansen” men så fort de ätit upp så hämtade Alice två flaskor med gul alkoläsk. 

De halvlåg i varsin ände av möbelns långsida med några tjocka prydnadskuddar uppknölade bakom deras ryggar. Emma hade sin blick fäst vid Alice fötter som låg tryckta mot hennes egna.
– Ska du inte ha blicken lite högre upp? Frågade Alice plötsligt.
– Kom vi inte fram till att jag gillade att titta på dina fötter? svarade Emma men såg ändå upp mot sin väns ansikte med ett leende.
– Men vart skulle jag annars titta tänkte du? fortsatte hon sedan och sänkte blicken igen.

När hon kollade upp igen såg hon hur Alice sken upp i busigt leende. Sedan förde hon snabbt bak händerna över ryggen och knäppte upp sin bh.
– Som här till exempel, sa hon sedan.
Emma skrattade till.
– Du dänker zå, svarade hon henne sedan med en fejkad tysk brytning.

Alice skrattade också hon och mötte Emmas leende. Sedan reste hon sig upp och kröp över soffan och ställde sig bredbent över hennes överkropp. Hon tryckte sitt ena bröst mot hennes ansikte och Emma svarade med att öppna munnen och ta emot bröstvårtan som pressades mot henne.
– Mmmhee, suckade Alice nöjt.
– Jag har varit kåt sedan vi badade.
Emma sög till lite hårdare på bröstet innan hon lätt knuffade till Alice som satte sig ner i soffan. När Emma sedan flyttade sig en bit bort från hörndelen så la hon sig raklång och särade på benen.

Emma var snabbt framme och knäppte upp shortsen. Samtidigt som hon drog av dem följde ett par små stringtrosor med av bara farten. Hon kastade ner plaggen på golvet innan hon dök in med ansiktet mellan sin väns ben.
– Åhhee, suckade Alice så fort hon kände Emmas tunga över sin klitoris.
– Mmyhee, gnydde hon sedan när Emma förde in två fingrar i henne.
– Vänta lite, sa Emma dock efter bara någon minut och reste sig från soffan och gick in i huset.

Det dröjde bara någon halvminut innan hon var tillbaka. I handen höll hon sin stora röda dildo och sin egen lilla klitorisvibrator. Hon satte sig igen mellan Alice ben och började att trycka in leksaken i den våta öppningen.
– Åååhee, suckade Alice och knep ihop ögonen.
– Uuheee.

Emma rörde dildon i en lugn takt i sin väns fitta. Hon lät den glida så långt in som det gick och hörde Alice små gnyenden när hon bottnade i henne. Efter ett par minuter så ökade hon dock hastigheten på rörelserna och när hon kände att Alice började närma sig orgasm så satte hon vibratorn mot hennes klitoris och vred igång den.
– Jaaahee! Åååheee! Aaaaaaheee! skrek Alice ut samtidigt som hennes kropp skakade till.
– Äääääheeee, fortsatte hon när Emma vred upp vibrationerna till max.
– Nääääheee, skrek hon sedan till innan hon spärrade upp ögonen och gav ifrån sig ett lätt väsande läte.
– Fuhhee.

– Tack, viskade hon sedan och såg på Emma.
– Ingen orsak, svarade hon och reste sig upp över henne.
När hon kom i höjd med Alice ansikte så drog hon av sig sitt linne och kastade det över axeln. Hon hade ingen bh på sig så hennes bröst hamnade direkt framför Alice leende mun. Hon böjde sig framåt och tog direkt den blonda tjejens bröst mellan läpparna och sög in det. Snabbt började hon dock att kyssa sig ner längst med magen till dess att hon nådde jeansen. Väl där knäppte hon upp dem och drog ner både dem och de svarta string som Emma haft på sig.

Emma ställde sig upp bredvid soffan och lät sina sista kläder falla till golvet. När de var nere klev hon snabbt ur dem och la sig ner igen och särade benen. Alice var snabbt framme med den röda leksaken och tryckte in den i henne.
– Mmaaarghee! skrek hon till så fort hon kände hur den, med en hård stöt, bottnade i henne.
– Ffffuuckk, stönade hon sedan så fort Alice började att pumpa den in och ut i henne med hög hastighet.

Det dröjde inte lång stund innan Emma kände hur vibratorn sattes mot hennes klitoris. Hon skrek till ännu en gång och började gny och flämta i takt med de hårda, snabba stötarna.
– Jahe, jahe, jahe, fortsatte hon att stöna i takt med att den stora leksakens rörelser i henne.
– Fffaaaahhnee! skrek hon sedan ut innan hon med en hård skakning och ett högt skrikande kom.
– Jaaaahheheee!

– Ojdå, sa Alice när Emma kommit ner från sin orgasm.
– Vadå? svarade Emma förvirrat.
– Det var inte riktigt meningen …, började Alice.
– Äh, svarade Emma.
– Det var skönt och det är ju det vi är här för.
– Sant, svarade Alice och de båda tjejerna skrattade.
Sedan tog de tag i sina flaskor och tömde den resterande drycken i ett drag.

De låg kvar och lät deras händer försiktigt smeka runt på varandras kroppar. Helt plötsligt hade Emma sin hand över Alice buske och efter att hon förstrött dragit fingrarna genom den så förde hon ner dem mot fittan. Så fort hon nådde blygdläpparna hörde hon hur Alice stönade till och sedan hur hon gnydde när hon pressade in fingertopparna mellan dem.
– Dags för en andra gång? frågade Alice flämtande.
– Om du vill, svarade Emma mjukt och böjde sig mot henne.

Alice kröp ner mellan Emmas ben och la sig sedan så att de låg i en sextionia. Försiktigt började de att fingra och slicka varandra tills de, efter en stund, ökade hastigheten till dess att de båda kom.

– Dusch? frågade Alice när de pustat ut.
– Visst, svarade Emma och följde efter Alice när hon rest sig och räckt henne sin hand.
När de väl stod under det rinnande vattnet kunde de inte låta bli att smeka varandra tills de kom ännu en gång.

När de var klara i duschen började Emma att fundera över vad hon skulle ha på sig under kvällen. Det var ju knappast så att de skulle ha fest men hon ville ändå se lite fräsch ut när de skulle få besök. Alice verkade tänka samma och rotade frenetiskt runt bland sina kläder. Tillslut så valde hon ut et par, något längre, jeansshorts och ett tight åtsittande linne som framhävde hennes bröst. Emma tog på sig ett par tighta jeans som hon rullade upp en bit på smalbenen och ett vitt linne. Hon tog på sig en lika vit bh under samt de benvita, nästan genomskinliga stringtrosorna. 
– Hoppas du också på att vi får ligga? frågade Alice när de båda klätt på sig. 
– Alltså. Jag vet inte, började Emma och tystnade.
– Eller jo. Det gör jag, sa hon sedan.
– Jag har aldrig haft en lesbisk trekant, så vore coolt att testa.
– Får se till att få henne i säng då, sa Alice och log.
– Yes. Annars får vi väl stå ut med varandra, kontrade Emma.
– Vilket hemskt öde, svarade Alice sarkastiskt och log busigt mot sin vän.
– Jag vet. Men vad annars? svarade Emma och de båda fnissade till igen.

Vid halvsextiden hörde de båda hur en bil gled in på den lilla grusplanen som låg utanför tomten. De gick båda ut och kom fram precis som en lång, blond tjej klev ut från förarplatsen.
– Hej, sa hon och vinkade lätt.
– Hej, svarade Emma nervöst på danska. Sedan blev de alla tysta.
– So. This is our place, sa hon sedan och gestikulerade mot huset.
– Oh, thank God! utbrast Alice.
– I was starting to be afraid that you were going to speak Danish all the time.
– Well. We can adjust for people who won’t learn the language, svarade Emma.
– Not everyone is brought up hearing people speak with their throats stuffed with potatoes, you know, kontrade Alice.
Lola såg på henne och skrattade till.
– Well. If me and Emma wants to trash talk you, we know what to do.
– That’d be mean, svarade Alice.
– And you wouldn’t be mean to me, would you? fortsatte hon i låtsasledsen röst med blicken vänd mot Emma.
– Nope. Never, svarade hon.
– Wanna’ come in? tillade hon sedan vänd mot Lola och visade vägen.

– Wow, sa hon på samma sätt som Alice gjort när hon fått gå husesyn.
– It’s a nice place, fortsatte hon.
– Yea, svarade Emma. 
– I really love being here.
– I can see why, svarade Lola och gick ut på verandan.

Hon gick runt huset och tillbaka till sin bil. Hon öppnade bagageluckan och plockade ur en liten röd sportbag märkt med loggan för ”Helsingør Simselskape”.
– You guys really went all in on merch, sa Emma när Lola kom in med väskan.
Hon skrattade som svar och ställde ner baggen på vardagsrumsgolvet.
– Yea. The board went a bit overboard a few years ago, svarade hon samtidigt som hon drog ner dragkedjan. 
– You don’t say? svarade Emma henne och log.

De stod alla tre inne i rummet och såg på den röda väskan.
– So, började Lola.
– I got this, sa hon och plockade fram en flaska med bubblande rosévin.
– Fancy, sa Alice gillande.
– Well, började Lola och ryckte på axlarna.
– I had it laying around from earlier and thought it’d be nice to bring it.
– Thanks, svarade Emma och tog emot flaskan som hon sedan la direkt i kylen.  
– I also got this, fortsatte hon och plockade upp en stor flaska av den söta Faxe-läsken och en tretiofemma vodka.
– Nice. Never tried that combo, sa Emma när hon tog emot även dessa flaskor.

– I’ll get glasses, svarade Alice och gick bort till kökshörnan.
Hon plockade ner några vanliga dricksglas och öppnade sedan frysen.
– Oh. No ice, sa hon och suckade.
– We’ve got som ice cube stuff, sa Emma. 
– Kolla i någon av de nedersta lådorna, fortsatte hon på svenska.

Både hon och Lola hade sjunkit ner i vardagsrumssoffan. När de kollade mot köket såg de hur Alice fyllde några vita isformar med vatten och sedan balanserade dem mot den lilla frysen. Därefter plockade hon fram den tredje vinflaskan och gick bort till soffan med den och tre glas.
– Cheers then, sa hon sedan när hon fyllt alla glasen och räckt dem till de andra.

– So what have you been up to? frågade Lola efter att ha tagit en rejäl klunk av vinet.
– We’ve been to the beach and hanged out here, svarade Emma.
– Yea, fyllde Alice i.
– We’ve also drunken a lot of alcohol and had sex, tillade hon sedan. 
Lola tittade på henne och skrattade till.
– Wow. That’s pretty blunt.
– Perhaps. But you asked what we’ve been up to, svarade hon och log mot henne.

Lola var klädd i ett par ganska vanliga blågrå jeans och ett ljusgult linne. I jämförelse med de två tonåringarna så var hon ganska lång, kanske runt en och åttio. Hon hade en kraftig benstomme och Alice tänkte att hon kändes stor, utan att på något vis se ut att ha några extra kilon. Kanske var det bara för att hon själv var så liten och nätt, med sina strax över hundrafemtio i längd och strax under femtio kilos vikt. Hon tyckte ju redan att Emma känts lång och hon var bara strax över en och sextio. 

I vilket fall som hest så kunde Alice inte slita blicken från henne. Medan hon förstrött försökte lyssna på hur hon och Emma pratade om simning och olika covidregler så kom hon på sig själv med att nästan stirra. Hon tog in det hjärtformade ansiktet som var omgivet av en blond page med en lång lugg som gick nästan hela vägen ner till ögonen. Förutom de breda axlarna hade hon också ett par väldigt stora bröst och breda höfter. 

– So, you are like a couple? hörde hon plötsligt Lola fråga.
– No, svarade Emma.
– We’re just two friends who likes to have fun.
– Do you have a girlfriend? frågade Alice innan hon hann hejda sig.
– No, svarade Lola.
– But who is that chick in your stories then? frågade Emma fundersamt.
– Oh. That’s Nadine, svarade Lola henne.
– She’s a good friend of mine. It’s the first time I’ve been with someone without it being serious.
– So, you’re also two friends who likes to have fun, then? frågade Alice henne.
– Yea. Something like that. I’ve had two girlfriends before, but this is the first time I have a, like, fuck buddy?
Hon sa de sista orden nästan som en fråga.
– Cool, svarade Alice henne.

– You? började Lola.
– Do you have someone? 
– Nah, svarade Alice. 
– Only had freinds with benefits to be honest.
– Isn’t that a bit sad, though? frågade Lola som svar.
– No. But it would be nice to have a romantic partner some time, I guess.
– In love with someone?
– No, svarade Alice.
– Not anymore, I think.

Emma mötte Alice blick och kände ett sting av dåligt samvete när hon tänkte på Emy.
– You then Emma? frågade Lola henne och fyllde på sitt vinglas.
– Nah. Not even sure I’m the relationship type, svarade hon och ryckte på axlarna.
Hon såg snabbt åt Alice håll som gav henne en blinkning. Hon hade aldrig funderat på vad hon skulle svara om någon frågade henne om hon var tillsammans med någon. Men, tänkte hon, det var nog enklast att bara ljuga. Dessutom var hon fri att göra vad hon ville i vilket fall som helst.

– So, sa Emma istället.
– Anyone up for dinner?
– Yea. Sounds nice. What’s on the menu? svarade Lola och såg mot henne.
– Just firing up the grill. We’ve got veggie burgers and stuff.
– Sounds nice, svarade hon och följde med tjejerna ut till grillen.

Medan Emma började få fart på elden så satte sig de två andra i soffan. När hon fått igång den så gick hon in i köket och plockade fram det som skulle grillas samt olika grönsaker. Hon ställde allt på en bricka och öppnade kylskåpet och plockade fram tre olika dryckesflaskor. Med dem tryckta under armen så tog hon sedan med sig maten och gick ut.

– Thanks, sa både Alice och Lola när de tog emot drickan.
Emma tänkte att de nog faktiskt skulle lyckas dricka upp allt. Särskilt om de fortsatte i den här takten. Hon tog en klunk av den gråa, sura vodkablandningen och började att förbereda sallad och lite grönsaksspett. I bakgrunden hörde hon hur Alice och Lola båda pratade snabbt och engagerat om deras liv.
– So, you’re not competing? hörde hon Lola fråga.
– Nope, svarade Alice.
– I mean, I did some stuff when I was younger but I’m more into taking care of the horses or going out for rides in the forest and such.
Emma såg hur Lola nickade som svar och hörde henne sedan berätta om hur hon tidigt slutade tävla i simning och att hon nu mest tränade de yngre.

Medan de åt så fortsatte samtalet om deras idrotter men också om familj och tjejernas skolgång. De jämförde skillnaderna på svensk och dansk skola, skrattade åt jobbiga lärare och klasskompisar och drog roliga historier från deras liv.
– And then she said, avslutade Lola en historia och försökte att hejda sitt skratt.
– What? Did Hitler commit suicide?
De tre tjejerna brast alla ut i ett gapskratt som varade i minuter.
– Well, sa Emma när hon börjat hämta sig.
– Guess she’s not getting top marks in history then.
– No. Guess not, svarade Lola och de tre skrattade igen.

– So? frågade hon sedan.
– Have any of you done any real school cockups?
– So that was you? frågade Alice henne.
– No. But still?

– Well. I almost flashed my boobs to my entire Spanish class this spring, sa Alice och log.
– How did you do that? frågade Lola.
– Why haven’t you told me? frågade Emma samtidigt.
– Well. I just had a shower and …
– A shower? At school? Like. You hade sports and …?
– No, svarade Alice på Lolas fråga.
– I was studying from home and had a shower before class and got a bit late. So, I sat down in front om my computer wearing just a towel. Thought I could change during the lesson or something, but I never got the chance.
– Oh, svarade Lola.
– So I kinda’ forgot that I was almost naked and all of a sudden I just felt how the towel started to slide down over my breasts. 
– Oh, god no, utbrast Lola.
– Shit, svor Emma samtidigt.
– I would have died, mumlade Lola och tittade ner i sitt knä.
– I almost did, svarade Alice.
– So, what did you do? frågade Emma.

– Well. I ducked under my table, svarade Alice.
– What? How?
Det var Lola som frågade. Samtidigt försökte Emma föreställa sig scenen. Alice sittande naken på sin skrivbordsstol medan handduken sakta började glida ner.
– I just slid of the chair and under my desk.
– Must have looked ridiculous, sa Emma.
– Did anyone ask what you were doing? frågade Lola.
– No. Don’t think they noticed.
– What would you have said if anyone did?
– Donno’. That I dropped something, maybe? 
– Yea, svarade Emma.
– Your towel. 
Alice skrattade som svar.

– Well. Only shows that it’s important to know where your towel is, fyllde Lola i vilket möttes av ett gapskratt från Emma. 
– I guess, svarade Alice som inte riktigt hängt med på referensen.
– And also the importance of knowing how to duck and cover, fortsatte hon vilket möttes av ännu ett skratt från Emma. 

Tillsammans gick de in i köket och ställde ifrån sig all disk. Emma skulle precis börja ta hand om den när Alice gav henne ännu en flaska och frågade om de övriga ville gå och bada.
– Sure. Are you close to the beach? frågade Lola som svar.
– Pretty close, svarade Emma.
– Takes about ten or fifteen minutes to walk, or so, fortsatte hon.
– Cool. I’ll change.

– Alltså. Handduken? började Emma.
– Jag vet, svarade Alice.
– Men kunde de inte se att du satt i bara handduk? Liksom. Syntes den?
– Nej. Klart den inte gjorde. Jag visade bara nacken och upp.
– Men då hade ju ingen sett …
– Well. I wasn’t going to risqué it, svarade Alice och tjejerna brast ut i ännu ett skratt.

De gick in i det stora sovrummet och bytte snabbt om till sina bikinis. När de kom ut i vardagsrummet så mötte de Lola som fått på sig en röd baddräkt.
– No logos? konstaterade Emma i en frågande ton.
– I know. Surprising hu? svarade Lola.
– But it’s not from the club, so, fortsatte hon.
– Same colour though, sa Emma och log.
– I know. Should have got another one.
– Why? It suits you, avbröt Alice.

Klockan var strax efter tio och solen hade i stort sett redan gått ner. När de kom ut ur stugan så kände Emma direkt att det nog var lite i det kyligaste laget för henne men fortsatte ändå ner mot vattnet. Var man i Skagen så skulle man till havet. Så var det bara.

När de kom ner på stranden så möttes de av ljudet från vågorna och det nästan totala mörkret över vattnet. När de såg sig omkring kunde de inte se, eller höra, någon annan människa runt dem. Emma satte ner en tygkasse i sanden och drog ut två stora filtar som hon kastade ut framför dem. Sedan så plockade hon fram en liten lykta som hon tände genom att vrida på en knapp. Direkt så lystes filtarna upp av ett svagt men varmt ljussken från den batteridrivna lampan. 

– I really want to skinny dip, sa Alice så fort hon såg att det inte var någon annan där.
– Not stopping you, svarade Emma innan hon snabbt kollade bort mot Lola.
– Gonna' join me? frågade Alice.
– Sure. Why not? svarade Emma. 
– For real? Frågade Lola och skrattade till.
– Here?
– Come on! utbrast Alice.
– There’s no one around and we’re all girls here.

Det gick en sekund innan Alice helt enkelt drog av sig sin bikiniöverdel. Hon slängde det lilla tygstycket på de bägge filtarna innan hon drog av sig underdelen.
– That really is your natural colour, sa Lola med ett leende när hon fick se Alice välansade buske.
– Told you, svarade hon och log mot den blonda tjejen.

Emma följde snart efter och tillslut var det bara Lola som hade något på sig. Hon tvekade först innan hon började att dra av sig sin baddräkt. De båda tonåringarna följde hur hennes stora bröst blev synliga och sedan på hur magen och underlivet blottades. 

Lolas bröst hängde något ner över den ganska platta magen. Alice fäste först blicken på bröstvårtorna som omgavs av ett par stora, rosa vårtgårdar. Sedan kunde hon inte låta bli att glida med blicken ner mot hennes venusberg som pryddes av några glesa, blonda hårstrån.
– Looks like you’re a true blond too, sa Alcie och firade av ett busigt leende.

– Last one in is a loser! skrek hon sedan och började springa mot vattnet.

Även om luften var kall så var vattnet hyfsat varmt. När de kom upp var de dock ganska frusna och drog på sig sina handdukar. Trotts den kyliga luften så ville ingen av dem gå tillbaka till stugan. Istället tog de varsin dricka och satte sig på filten.

– Better not drop that towel, then, sa Lola efter att ha tagit en rejäl klunk från sin flaska.
– If it hadn’t been your Spanish class, I would almost think you did that on purpose, flikade Emma in.
– Especially if it was Swedish or English. 
– Why’s that? frågade Lola.
– Because she’s got the hots for our teacher.
– Oh. So you like older women, then? frågade Lola med ansiktet vänt mot Alice. 
– She’s not that old, actually, svarade Alice med ett leende.
– Just thirty something, and she’s really cute. But the ones I like doesn’t have to be that old. In their twenties is enough, avslutade hon och log ännu ett flirtigt leende mot Lola.

– Wops, sa hon sedan och lät sin handduk glida ner och blotta hennes bröst.
– I did it again.
– Told you it was on purpose, sa Emma med ett leende.
– Now maybe, svarade Alice och räckte ut tungan mot henne.

Emma sneglade mot Alice och funderade på vad hon skulle göra härnäst. Hon var rädd att hon skulle gå för långt, eller redan gjort det. De båda visste ju vad Alice ville men frågan var om Lola var bekväm med det.
– What made you hit Emma up? frågade Alice plötsligt. 
– Hum, svarade Lola.
– I didn’t mean to. I thought that she was really cute but didn’t think that I’d ever meet her again.
– And then you did?
– Yea. So, I grabbed the chance, I guess.
– Have you thought about her?

Emma tittade upp med förvåning i blicken. Lola la huvudet på sned och tittade på Alice med ett finurligt leende. Den rödhåriga tjejen hade inte täckt sina bröst igen och hennes bröstvårtor stod hårda i den kyliga luften.
– Not that weekend. But later, svarade Lola och log mot Emma.
– You did? sa Emma frågande.
– Yea. Or maybe a little when I saw you in your swimwear. But as soon as you said that you had a house here. Got me thinking about a weekend with you. Is that weird?
– No, svarade Emma.
– I had the same thoughts, actually. Although I off course never got to see you swimming.

Emma tog en till klunk från sin flaska. Hon såg sig om och mötte både Alice och Lolas blickar. Sedan öppnade hon upp sin handduk och särade på benen.
– So, bröt Alice tystnaden. 
– What do we do now?

Tjejerna tittade återigen på varandra. Alice slet av sig resten av det som dolde henne och reste sig från sittande. Försiktigt började hon att krypa mot Lola som med ett kort skratt lät även sin handduk falla. Så fort Alice var framme så satte hon sin mun mot danskans högra bröst och möttes genast av ett mjukt gnyende.

Lola lutade sig genast bakåt och Alice följde med henne. Hon satte sig gränsle över hennes mage, böjde sig framåt och tog ännu en gång bröstvårtan i munnen. Samtidigt som hon sög på den började hon att försiktigt knåda det andra bröstet. Emma satt kvar på sin plats och såg på hur hennes bästa vän låg på den mycket längre tjejen. Hennes fitta var placerad strax över hennes venusberg och när Emma såg mot dem tyckte hon sig ana lite fukt mellan de öppnade blygdläpparna. 

Hon tog ännu en sipp av sin Smirnof innan hon också reste sig upp på knä. Hon kröp bort till de två tjejerna och ställde sig bakom sin bästa vän. Hon började med att låta högerhandens pek- och långfinger glida längst med hennes rygg och ner över rumpan. Hon gled med dem över stjärtskåran men utan att lägga något tryck mot själva rosetten. När hennes fingrar snuddade vid blygdläpparna så tryckte hon försiktigt in sina fingrar i den varma, och vid det här laget, sjöblöta öppningen.

– Åååhhe, stönade Alice till så fort hon kände Emmas fingrar.
– Mmmmeeh, fortsatte hon sedan så fort hon kände hur de började att föras in och ut i henne i allt snabbare takt.

Trotts rörelserna i henne så lyckades hon ändå att böja sig fram över Lola igen och fortsätta att koncentrera sig på hennes bröst. Hon växlade mellan de båda bröstvårtorna samtidigt som hon knådade de mjuka kullarna. Framför henne låg Lola med slutna ögon och flämtade i takt med Alice behandling.

Efter ett par minuter så drog sig Emma ur sin vän och tog tag runt hennes höfter. Hon drog henne lätt bakåt och hon följde direkt med. Samtidigt som hon backade bak mot Emma så kysste hon sig ner längst med Lolas överkropp. Hon drog med tungan över magen, runt naveln och slutligen över venusberget. Så fort hon nådde fram till själva fittan satte hon försiktigt tungan över klitoris och drog ett lätt, mjukt slicktag över den.
– Myyyyhee, suckade Lola som svar och Alice fortsatte därför med sina rörelser.

Bakom henne började Emma att återigen föra sina fingrar i henne. Hon hade nu ökat till tre stycken och samtidigt som hon rörde dem fram och tillbaka i den hala öppningen så gnuggade hon med tummen över Alice klitta. Hon hörde hur hon gnydde och stönade samtidigt som hon gjorde sitt bästa för att fortsätta att slicka Lolas fitta. Samtidigt som hon nu förde två av sina fingrar ut och in i henne så fortsatte hon att fladdra med tungan över den känsliga knappen.

– Mmmeehhee, suckade den blonda tjejen av Alice behandling.
Hon låg med ryggen hårt pressad mot filten samtidigt som hon försiktigt klämde över sina bröst. Emma tittade upp och såg förbi sin väns röda kalufs och ner i den unga kvinnans njutningsfulla ansikte. I skenet från den lilla lyktan kunde hon se hur hon pressade ihop sina ögon och mun allt mer. 

– Jaaaaee, suckade hon plötsligt och strax efter åt såg hon hur ansiktet vreds ihop något.
Samtidigt kände Alice hur fittan lätt kramade till runt hennes fingrar.
– Aaaahee, suckade Lola igen innan hon öppnade ögonen.
– Takk, sa hon sedan.
Med ett leende tittade Alice upp och mötte hennes blick.

Under tiden Emma varit upptagen med att följa hur Lola gled allt närmare sin orgasm hade hon i stort sett glömt att röra sina fingrar inuti Alice. När hon nu började att röra dem igen så kände hon hur Alice plötsligt drog sig bort från henne.
– Maybe we should get back, hörde hon henne säga.
– I’m kinda’ freezing, tillade hon.

Både Emma och Lola skrattade till lite och reste sig sedan upp. Snabbt packade de ner sina grejer och började gå upp mot huset. De brydde sig inte om att ta på sig något mer än sina skor och gick nakna längst med vägen. Alice och Emma som frös mest hade dock kastat varsin av de två filtarna över sina axlar.

– I really need a hot shower, sa Emma så fort de kom innanför dörren.
– Me too, svarade Alice.
– Don’t leave me out of this, sa Lola som satt sig I soffan.
– Too bad we can’t all fit, sa Emma sedan och gick in i badrummet.
När hon fem minuter senare kom ut ur duschen såg hon hur Alice och Lola satt igång lite musik på en Bluetoothhögtalare och samtidigt tänt några levande ljust. 

Medan Alice sprang in i duschen så reste sig Lola upp ur soffan och gick bort mot köket. Hon öppnade kylskåpet och plockade fram det bubblande rosévinet. Så fort hon öppnade skåpsluckorna så gick Emma bort till henne och öppnade dörren till skåpet med glas.
– Vi har kun de här, sa hon sedan på sin halvdanska och tog ner tre stycken stora vinglas.
– De vil være fine, svarade Lola med ett leende.

– Snackar ni skit om mig nu, sa Alice med ett skratt när hon kom in i köket.
– Nix. Kun om Emmas mangel på ordentlige glass.
– Va?
– Bara om att jag inte har några ordentliga glas.
– But wine glasses are actually better for bubbly, svarade Alice.
– Really? How come? frågade Lola.
– Flutes are fancy and all, svarade hon och tog glasen ur Emmas hand och ställde dem på matbordet.
– But they don’t give you any chance to feel any of the smell. And a lot of the taste is in the smell.
– Oh. Makes sense, svarade Lola och lyfte flaskan.
– Good for us then.

Hon rev av folien och vred tag i den lilla metallbiten som höll fast korken. Sedan drog hon ut den med ett högt plopp. Snabbt fyllde hon de tre glasen med den ljusrosa drycken och lyfte sitt. De två övriga gjorde likadant.
– Skål! utbrast Lola.
Alice och Emma svarade likadant innan de alla drack varsin stor klunk.

De tog med sig sina glas och flaskan och gick bort till vardagsrumssoffan. Så fort Lola satt sig ner i den så satte sig Alice i hennes knä. Hon satt med ansiktet riktat mot henne och böjde sig framåt. Sekunden senare så möttes deras läppar och de kysste mjukt varandra. Emma hade under tiden satt sig bredvid dem och när Alice läppar lämnat Lolas böjde hon sig åt sidan och mötte sin bästis i en lika djup kyss.

Efter att ha gett Lola ännu en kyss så gled Alice ner på golvet och satte sig med ansiktet mellan hennes brett särade ben. Snart hade hon tre fingrar inne i den blonda tjejen samtidigt som tungan ännu en gång fladdrade över hennes klitoris. Strax efter så reste sig Emma upp och ställde sig bredbent över Lola. Hon lyckades precis trycka sin fitta mot hennes ansikte och kände direkt hur hennes tunga trycktes mot henne. 

Rummet fylldes av ljuden från de tre tjejernas slickande, fingrande och stönanden. Emma kände hur Lola fick allt svårare att slicka henne och reste sig därför snart upp. Hon satte sig på knä bredvid henne i soffan och böjde sig ner över hennes ansikte. Snart kysstes och hånglade de om vartannat samtidigt som Alice tog sig en lätt andningspaus.

Så fort Alice var tillbaka med ansiktet mellan Lolas ben så kröp Emma in under vardagsrumsbordet och la sig ner på rygg. Genast hörde hon hur Alice skrattade till innan hon tryckte sin fitta mot Emmas väntande mun. Emma pressade in sin tunga i hennes samtidigt som hon satte sin högerhand över Alice ena skinka. Efter att ha flyttat sig lite så lyckades hon nå fram till hennes bakre öppning. Hon satte försiktigt sitt pekfinger över den lilla öppningen och tryckte det lätt mot den. 

Till att börja med fick hon bara in fingerspetsen i henne men efter att ha jobbat ett tag så lyckades hon tillslut få in hela fingret. Hon började att röra det fram och tillbaka i Alice bakre öppning samtidigt som hon pressade det ner mot den vägg som skiljde de båda öppningarna. Under tiden fortsatte hon också att slicka över hennes klitta och mellan blygdläpparna. Hon drog ihop tungan så att den blev tjock och hård och förde in den i sin väns mjuka inre. Sedan gjorde hon den stor och bred igen och slickade längst med de rakade läpparna för att sedan mjukt dra den i cirklar runt hennes klitta.

Samtidigt ökade Alice mängden fingrar i Lolas fitta. Hon hade nu inne tre stycken och rörde dem snabbt och hårt i den mjuka tunneln. Hon tryckte dem upp mot magen i jakt på den mjukare g-punktsdelen. Samtidigt fortsatte hon att så gott hon kunde slicka hennes klitoris.

Plötsligt kände hon hur Emma satte tungan med ett hårt tryck mot klittan och sedan hur hon snabbt började att slicka över den. Hon lyfte ansiktet från Lolas fitta men fortsatte att röra sina fingrar i henne samtidigt som hon kände hur Emma ökade takten ytterligare. Rummet fylldes av hennes högljudda gnyenden och när hon till slut kom så kollapsade hon över Lolas mage. 

När hon någon sekund senare slog upp ögonen så hasade hon sig upp över den blonda tjejen. Snabbt så satte hon sina läppar mot hennes ena bröstvårta och drog sig sedan upp mot ansiktet där deras läppar möttes. Sedan reste hon sig upp från soffan och gick bort mot köket.

Så fort det blev ledigt så kröp Emma fram till Lola och tryckte in sitt ansikte mellan hennes fortfarande särade ben. Snart så hade hon börjat att fingra och slicka över hennes blygdläppar och klitoris. 

– Kom, viskade Lola efter en stund och satte sina händer över Emmas axlar.
Emma reste sig försiktigt upp och ställde sig upp bredvid soffan. Hon såg hur Lola la sig på rygg över den och klättrade sedan upp så att hon la sig med sin fitta över hennes ansikte. Det var nätt och jämnt som hon nådde fram men snart så hade de börjat att pulla och slicka varandra. 

Under tiden de hållit på hade Alice blandat dem varsina groggar på Faxe och vodkan. Hon ställde ner glasen på bordet och satte sig sedan och såg på hur de två blondinerna pressade varandra mot varsina orgasmer. 

Den första att komma var Emma. Alice såg hur hon böjde sin rygg uppåt och hur hon pressade sina armbågar ner i soffan. Plötsligt lyfte hon ansiktet från Lolas sköte och pressade fram ett långt skrik. 
– Aaaaaargheee!
– Jaaaaee, fortsatte hon när hon kände hur Lola pressade hennes fingrar mot hennes mage.
– Heeeelveettää!

När hon samlat sig så klev hon av Lola och satte sig på soffans armstöd. Lola å sin sida satte sig upp i soffan och tog emot det dricksglas som Alice räckte åt henne. Så fort Emma också tagit emot ett av glasen så satte hon sig i soffan och tryckte sig mot Lola så att även Alice skulle få plats.
– Takk, sa sedan de två blonda tjejerna samtidigt.

De drack sina drinkar under tystnad. Så fort hon druckit upp så reste sig Alice och plockade med sig några av ljusen och högtalaren in i sovrummet. Strax var hon tillbaka och tog in de resterande ljusen men också flaskan med bubbel och de tre stora glasen.

När Emma och Lola kom in i rummet såg de hur Alice låg mitt på den stora sängen. Hon låg med särade ben och knäna uppdragna så att fotsulorna lätt vilade mot den mjuka madrassen. Bredvid henne låg hela deras samling av leksaker. Där fanns den stora glaspluggen och den smala, knottriga staven av glas. Emma såg den stora röda dildon och Alice lilla vibrator. Bredvid dem låg en rosa massagestav och vid sidan av den en stor, lila dildo med en klitorisvibrator kopplad till sig. På ett av nattduksborden stod också flaskan med glidmedel.

De två blonda tjejerna kollade snabbt mot det rödhåriga yrväder som låg framför dem. Sedan log de mot varandra och gick bort mot sängen. Den färdiga Spotifylistan med lugna toner spred tillsammans med ljusen en behaglig stämning i rummet och Emma såg snabbt på Alice och på hur de flämtande ljuslågorna spred sitt ljus över hennes kropp. Sedan klev hon upp i sängen och tog tag i den lilla vibrerande staven.

Hon vred till på botten och kände hur den började vibrera i hennes hand. Försiktigt satte hon toppen mot Alice klitoris och såg hur hennes kropp ryckte till samtidigt som hon hörde en dovt suckande från henne.

Långsamt började hon att röra staven i sin vän. Samtidigt kände hon hur sängens madrass tyngdes ner när Lola kröp upp bakom henne. Strax efteråt kände hon den svala känslan från glasstaven som pressades upp i hennes fitta.

Samtidigt som hon kände hur Lola ökade hastigheten med staven inne i henne själv så ökade hon lika mycket hastigheten på rörelserna i Alice. De fortsatte att stöta i varandra tills de båda såg hur Alice började rycka till. Lola drog då ut staven ur Emma medan hon själv ökade vibrationerna till maxstyrka.
– Iiiiiheee, gnydde Alice till när hon kände det. 
Som svar på sin väns gnyenden så vinklade Emma staven så att den gled längst med hennes klitoris samtidigt som hon fortsatte med hårda stötar röra den i henne.
– Åååååheee!! Ghaaahee! Nggyyy! skrek och gnydde Alice till innan hon vred ihop ansiktet.
Efter ett sista skrik kände hon hur orgasmen sköljde igenom hennes kropp. 

Så fort hon såg hur hennes vän kom så rullade Emma över på rygg och särade på benen. Fort var Lola där och tryckte återigen in glasstaven i henne och började att föra den ut och in i snabba stötar. Snart hörde Emma det surrande ljudet från en vibrator och när hon tittade upp såg hon hur Alice närmade sig henne med den rosa klitorisvibratorn fäst över högerhandens fingrar.

Emma trodde att hon skulle komma direkt när hon kände vibrationerna slå emot den känsliga punkten. Ändå lyckades Alice på något vis att hålla henne på gränsen till orgasm. Hon lyfte sina ben och böjde sig bakåt så att Lola lättare skulle kunna köra staven ännu djupare i henne. Hon kände hur Alice ökade styrkan på vibrationerna samtidigt som någon greppade tag i hennes högra ben. När hon sedan kände hur Alice tog hennes tår i munnen så var det som att hela världen stannade upp runt henne och samtidigt som hon tyckte sig höra hur hon gav ifrån sig ett dovt morrande kände hon hur hennes fitta pulserade.

– Oh fuck, var det första hon sa när hon öppnade ögonen.
– Wow, svarade Lola.
– First time I’ve seen that.

Emma satte sig upp och såg den stora våta fläcken på lakanet. 
– Well. That can happen for me sometimes. You did a good job, svarade hon och log.
Hon vände sig mot Lola och snabbt så möttes deras läppar. Sedan så vände hon sig mot Alice och omfamnade henne i en kram.

Emma satte sig på sängkanten och fyllde sitt glas med bubbel. I ögonvrån såg hon hur Lola nu lagt sig ner och hur Alice krupit in mellan hennes ben. Strax efteråt hörde hon också det surrande ljudet från en vibrator och när hon vände sig om såg hon hur Alice fört in den lila dildon i henne. Hon rörde den ut och in i blondinen samtidigt som hon tryckte vibratordelen mot hennes klitoris. 

Hon bestämde sig för att det var dags att ge sig in i leken igen och kröp bort till Alice. Snabbt tryckte hon in glasstaven i henne samtidigt som hon trädde på sig den lilla vibratorn. Hon hörde Alice stöna i takt med rörelserna och hennes gnyenden som kom som reaktion på den. Samtidigt såg hon också hur hon fortsatte att stöta dildon i Lolas blöta fitta. Hon hörde plaskande ljud allt medan Alice pumpade den i henne.

Emma drog ur glasstaven och plockade upp hennes stora, röda dildo. Med en hård stöt tryckte hon in den i Alice som förvånat skrek till. När hon sedan fick vibratorn mot klitoris igen så hörde Emma hur hon högljutt gnydde till.
– Myyyjjeee!

Samtidigt som Emma ökade intensiteten på vibrationerna till max så vred också Alice upp vibrationerna på den lila dildon. Hon gnydde och stönade om vartannat samtidigt som hon försökte att hålla den snabba takten i Lola. Hon såg ner i hennes ansikte och såg hur det spändes och vreds ihop precis som förra gången hon var på väg att komma. Hon böjde sig framåt och lyckades att få in ena bröstvårtan i sin mun. Så fort Lola kände det hårda trycket runt sitt bröst så kände hon hur hon darrade till och hur orgasmen sedan sköljde genom hennes kropp.

Samtidigt som Alice såg hur den blonda tjejen kom lyfte hon sig själv upp och gav ifrån sig ett sista högt skrik. Sedan svartnade det framför hennes ögon och strax därefter kollapsade hon ännu en gång över Lola.

Så fort Alice rullat av henne så tog Emma plats mellan blondinens ben. Efter att ha slickat henne en stund så tryckte hon sakta in den röda dildon i henne och började sedan att föra den in och ut. Allt medan hon rörde leksaken i hennes fitta så böjde hon sig framåt och började återigen att slicka. Hon såg hur Alice kröp upp från sidan och ännu en gång tog den storbystade tjejens bröst i sin mun.

Hon alternerade mellan att suga på vänster och sedan höger bröstvårta. Samtidigt så kramade hon det andra bröstet. Efter ett par minuter lät hon dock handen vandra ner längst med Lolas överkropp och tillslut så satte hon sina fingrar över klittan. För några sekunder så drog sig Emma ut och såg på medan hennes bästa vän pullade den danska tjejen. Så fort Alice dragit ut sina fingrar var hon dock tillbaka med dildon.

Alice satte sig upp och lyfte sitt vinglas från golvet. Hon tog en klunk och tittade sig sedan runt på sängen. Några sekunder senare kände Emma hur en sval vätska började att droppas in i henne. Hon stannade upp i några sekunder och kände hur Alice första två fingrar passerade hennes ringmuskel. Så fort hon började att röra dem ut och in så böjde hon sig dock framåt över Lola igen. 

– Åååheee, suckade hon dock så fort hon kände hur Alice ökade med ännu ett finger i henne.
Allt medan Alice ökade takten på fingrandet så fick hon allt svårare att röra dildon i Lola. Tillslut tog hon själv tag i dildon och fortsatte det Emma påbörjat.

Nästa grej som Emma kände var hur något svalt och stort pressades mot hennes ringmuskel.
– Faaaahhhneee!! skrek hon sedan ut när hon kände hur pluggen spände ut hennes anal.
– Guuuheedd, suckade hon sedan.

– Look, sa Alice triumferande och skickade ett brett leende åt Lolas håll.
Hon svarade med att resa sig upp och krypa bort mot Alice. 
– Wow, utbrast hon sedan.
– How do you feel?
– Goo-heee-ddde, svarade Emma ansträngt.
– Iiits’s sooo fucking biig, tillade hon sedan på samma sätt.
Alice böjde sig över Emmas rygg och satte munnen mot hennes öra.
– Det ska bli bättre älskling, viskade hon.
Sedan plockade hon fram den röda dildon.

För säkerhetsskull så smörjde hon in även den med en klick glidmedel innan hon satte den mot Emmas främre öppning.
– Whaaaaooo, utbrast Emma förvånat när hon kände hur något stort trängde in i henne.
– Shiiit, shiiite, shiiiteeee! skrek hon sedan ut när Alice började att röra leksaken i hennes fitta.
– Aaaaahhrgeee!

”Varför har vi aldrig gjort det här förut?” hann hon tänka innan orgasmen slog till. Hon föll framåt ner i sängen och när hon tittade upp igen så låg Lola framför henne. Som i ett töcken började hon att slicka tjejen samtidigt som hon kände hur Alice drog ur dildon ur henne. Sedan kände hon hur också glaspluggen drogs ut.

Nästa känsla var den av hur den röda dildon pressades in i hennes anal. Hon lyfte ansiktet från Lolas fitta och skrek ut ännu ett stönande läte. När hon sedan kände hur något stort också pressades mot hennes fitta så trodde hon att hon skulle explodera igen. När hon kände hur, vad hon antog var den lila dildon, började vibrera inuti i henne och mot hennes klitoris så kunde hon inte hålla emot längre.
– Häääälveeeteääää!

Lola hade rest sig upp och satt sig bredvid Alice.
– Fuck, utbrast hon och kände över Emmas rygg.
– She loves a double, viskade Alice.
– Don’t you love?

– Mmmee-yyyee, var det Emma kunde väsa som svar.
– Can I? hörde hon Lola fråga.
– Sure, svarade Alice.

Emma blundade och kände hur de båda leksakerna fortsatte att pressas in och ut i hennes båda hål. När hon några sekunder senare öppnade ögonen såg hon Alice röda buske och böjde sig genast framåt.
– Do it faster, hörde hon Alice säga och kände direkt hur Lola lydde henne.
Samtidigt kände Emma också hur Alice drog hennes ansikte mot sitt underliv och hur hon sedan höll fast det.

Emma kände hur hennes mun trycktes mot Alice fitta och började genast att slicka henne. Det var svårt att få det att funka samtidigt som Lola fortsatte att med snabba och hårda stötar köra de båda stora löskukarna i hennes båda öppningar.
– Gggaaaahheee, skrek hon ut mot Alice samtidigt som hon kände att hon snart skulle explodera.

När hon några sekunder senare väl kom så var det i ännu en exploderande fontänorgasm. Lola kände hur det kom vätska runt dildon och så fort hon drog ut den så pressades den lätt gråa vätskan ut över hennes hand och ner på lakanet. Hon hann precis dra ut den andra dildon ur Emmas anal innan hon välte sig över åt sidan och utmattad la sig på rygg.
– I wanna’ try that, hörde hon sedan Lola viska.

På ostadiga ben reste sig Emma upp ur sängen och gick bort mot köket. Hon kollade ut genom fönstret och såg på den lätt mörkblå himlen där ute. Hon öppnade dörren till verandan och stod naken i den kyliga luften. ”Vi borde ha testat det där tidigare”, tänkte hon sedan igen.

Hon gick tillbaka in i huset och sneglade mot sovrummet. Hon såg hur Alice långsamt mjukade upp Lolas analöppning med fingrarna. Hon stod och tittade en stund innan hon gick vidare till köket och fyllde ett stort glas med vatten. Sedan så blandade hon sig en till grogg.

När hon kom tillbaka till sovrummet såg hon hur Alice börjat röra den rosa massagestaven i blondinens bakre öppning. 
– Vill du ta dildon? frågade hon Emma som genast greppade den lila leksaken.
Sedan makade hon sig lite åt sidan så att Emma kunde komma åt att pressa in den i Lolas blöta fitta.

– Fuuuuucckkkee! skrek hon så fort hon kände hur den sjönk in i henne.
– Fyyyy-eeee! fortsatte hon allt medan Emma ökade takten.
När hon märkte att Alice ökade styrkan på vibrationerna så tryckte hon själv på knappen som startade hennes leksak och vred sedan upp styrkan.
– Nnaaaaheee! Ååååheeee! Jaaaaaahheee! 

Lola fortsatte att skrika och stöna om vartannat medan de två tonåringarna fortsatte att röra de båda leksakerna i hennes två öppningar. Hon lutade sig framåt och drog samtidigt till sig en av de kuddar som låg på sängen. Hon pressade ner sitt ansikte i den och bet tag i örngottet samtidigt som hon fortsatte att skrika ut sin njutning. Plötsligt så lyfte hon upp ansiktet och skrek rakt ut.
– Saaaaadddeee! 
När Emma sedan drog ut dildon och satte det stora ollonformade huvudet med ett hårt tryck mot hennes klitoris så kände hon hur hennes fitta drog ihop sig och hur hon kom i sitt livs första sprutorgasm.

– Fy for fuck.
Hon slog upp ögonen och märkte att hon låg på rygg. 
– Helvede, stönade hon fram och satte sig upp.
– Are you ok? frågade Alice med ett litet gnutta oro i rösten.
– More than ok, svarade hon och log.

Så fort hon pustat ut något så satte hon sig på sängkanten och fick genast sällskap av de andra två. Emma hällde upp de sista dropparna av bubblet i deras glas och höjde sitt i en tyst skål. De drack upp drycken och tittade sedan på varandra. Sekunden senare brast de ut i ett gapskratt.

Så fort Lola ställt ner sitt glas så kastade hon sig bakåt på sängen. 
– Thank you for the best fucking night ever, suckade hon och sedan och sken upp I ett brett leende.
– You’re welcome, svarade Alice och log sött mot henne.
När hon sedan drog högerhandens pek- och långfinger längst med Lolas fittskåra så rös hon dock till.
– Don’t think I can take more tonight, suckade hon och la sig raklång i mitten av sängen.
Hon tog tag i kudden hon använt för att dämpa sina skrik och la den under huvudet. Sekunden senare tog Alice tag i den andra kudden och la sig till höger om den blonda tjejen. Emma reste sig snabbt upp och gick bort till sovrummet bredvid. Hon tog tag i en av våningssängens kuddar och gick tillbaka till det stora sovrummet. 

Hon såg en kort stund på de nakna, nästan sovande tjejerna. De hade inte dragit på sig något täcke och låg lätt omslingrade om varandra. Emma la ner kudden på Lolas vänstra sida och drog upp täcket från golvet. Hon kastade ut det över sängen och fick ett suckande, tyst ”tack” från Alice. 

Hon kröp själv ner på sängen och la sig tätt intill Lola. Hon kände hur Alice drog tag i hennes hand och hur Lola rörde sitt ben mot hennes. Hon vände sig över på sida och medan Alice höll om den äldre tjejen framifrån så slöt hon sina armar om henne från andra hållet. Innan hon somnade noterade Emma att solen redan höll på att gå upp utanför fönstret.

- - -

När Emma slog upp ögonen nästan gång sken solens starka ljus rakt in i rummet. Hon tittade upp på den runda analoga klockan som hängde på väggen och såg att den visade på tjugo i tre. 
– Damn, viskade hon och satte sig upp.

Försiktigt reste hon sig från sängen innan hon naken gick över det solvarma golvet. Hon öppnade skjutdörren till verandan och satte sig i soffan. Hon särade lätt på benen och såg ner över sin helrakade kropp och fastnade med blicken över fittan. Gårdagens trekant hade varit fantastisk och hon visste att hon gärna skulle göra om det. Kanske redan samma kväll. Fast å andra sidan visste hon inte riktigt hur Lolas planer såg ut. Hon kanske tänkte sig att åka hem redan under dagen.

Hon reste sig upp från soffan och gick in till duschen. Hon kände sig inte bakis, snarare trött och allmänt seg. Dessutom skvallrade hennes kurrande mage om att det var alldeles för länge sedan som hon åt. 

När hon duschat klart drog hon på sig en stor handduk och gick bort till sovrummet. Försiktigt smög hon in och såg på de nakna figurerna som fortfarande låg hopslingrade på sängen. Hon tänkte att Alice såg så otroligt liten ut bredvid den så mycket längre Lola. Täcket hade glidit av dem och Emma såg hur hon låg som den lilla skeden med sin rumpa hårt pressad mot Lolas underliv. 

Hon slet blicken från dem och smög bort till sin ryggsäck. Hon tog på sig ett par trosor och en ganska tight t-shirt. Sedan drog hon på sig de avklippta jeansen och gick tillbaka ut i köket. 

Gårdagens disk stod fortfarande kvar på diskbänken och hon sköljde snabbt av den innan hon ställde in den i den lilla diskmaskinen. Därefter satte hon igång en kanna kaffe. Nästa grej hon gjorde efter det var att rota fram en stekpanna, en skål och en visp. Snabbt rörde hon ihop en äggröra och medan stekpannan började bli varm så plockade hon fram grönsaker och de sista röda korvarna. Efter att hon först stekt upp dem så fortsatte hon med äggröran. Under tiden fixade hon också en snabb sallad på tomat och avokado.

– God morgon, hörde hon plötsligt Alice röst bakom sig.
– God morgon själv, svarade hon och såg mot henne.
Hon såg att Alice bara dragit på sig en lång t-shirt men var osäker på om hon hade något alls under.
– Vad gått det luktar, sa Alice när hon kommit bort till köket. 
– Vaknade av kaffedoften, fortsatte hon.
– Det är snart färdigt, svarade Emma och gav henne ett leende.

– Vad är klockan förresten? frågade Alice och började plocka fram tallrikar och bestick.
Emma lyfte på sin mobil och kollade låsskärmen.
– Halvfyra typ, svarade hon och lyfte undan äggröran från den varma plattan.
– Shit, svarade Alice. 
– Så sent?
– Jupp. Tydligen, svarade Emma.
– Blev sent i natt, sa hon sedan.
– Tydligen, svarade Alice.
– Men rätt kul eller hur?
– Extremt kul, höll Emma med henne.

Alice skulle precis lyfta ut muggar och tallrikarna på uteplatsen när hon ändrade sig.
– Ska vi väcka Lola? sa hon sedan fundersamt.
– Antar det, svarade Emma.
– Vill du?

Alice ryckte på axlarna och gick tillbaka till sovrummet.
– Good morning, viskade hon och knuffade till Lola.
Den blonda tjejen hade rullat över på rygg men hade fortfarande inget täcke på sig. Alice såg ner i det sovande ansiktet, över brösten och ner mot de korta, glesa hårstrån som prydde hennes venusberg.

Långsamt förde hon sin hand mot Lolas kropp. När hon tillslut satte sina fingertoppar mot hennes lår var det som att det gick en elektrisk stöt genom hennes. Försiktigt började hon dra med fingertopparna över den varma huden. När hon kände de sträva hårstråna så stannade hon.
– Good morning, viskade hon igen.
– Morning, hörde hon Lola svara henne med sin mjuka röst.
– What a nice way to wake up, tillade hon sedan och gav Alice ett leende.
Alice svarade genom att krypa upp över henne. När hon var uppe vid hennes ansikte så log de båda tjejerna mot varandra. Sedan böjde Alice sig ner mot Lolas mun.

Alice kände det som att det gick ännu fler stötar genom henne så fort deras läppar möttes. Det var inte som de lekfulla kyssarna hon delade med Emma eller Tilde. Inte heller som de passionerade kyssarna som hon delat med Emy. Det här var något annat. 
– I want to stay in bed with you all day, hörde hon Lola säga.
– I want that too, svarade hon och log mot den blonda tjejen.
– But it’s almost twenty to four by now and Emma’s made some brunch.
– Oh. Guess we better get going then.
– Hu-hum, svarade Alice henne och nickade.
Sedan kysstes de igen.

– So, började Emma när de ätit upp maten.
– What’s your plan for today then, Lola?
Den blonda tjejen såg forskande på Emma och sedan på Alice.
– I’d like to stay here if it’s ok with you guys.
– Cool. You’re welcome to stay, svarade Emma.
– Any plans? Frågade Lola sedan.
– We could go for another swim? föreslog Alice.
– Works for me, svarade Emma.
– But don’t expect us to be able to skinny dip again this afternoon.
Både Alice och Lola skrattade till lite nervöst.

– I just need to get in the shower first, sa Lola efter att ha druckit upp det sista av sitt kaffe.
– Me too, sa Alice direct efter.
– Together? frågade Emma och skrattade.
– Nah. Think I want to go on my own, svarade Lola och skrattade.

Emma satte sig bredvid Alice i soffan och slog på TV:n. Hon sappade över till BBC:s nyhetssändningar och samtidigt som hon lyssnade på allt prat om världsläget så skrollade hon förstrött igenom sin Instagram.

När hon kollade sina notiser såg hon att Alexander skrivit till henne under gårdagen
> Han har varit ute och seglat hela sommaren. Tillslut hamnade han här.
> Och så bara sprang du på honom?
> Nä. Jag frågade om han ville titta förbi när han ändå började segla upp mot västkusten, kom Alex svar.

> Hur viste du att han seglade?
> Har honom på insta.
> Det har jag också men han har inte skrivit något om någon segling.
> Fast då har du bara hans officiella för tävlingar och så. Han har postat en massa stories på sin låsta. 

> Va?? skrev Emma i nästa meddelande.
> Varför har inte jag den? 
> Och hur fick du den?

> När vi gick ifrån ditt rum i våras. Vi har snackat en del sedan dess.
> Okeeeej?
Emma kände sig förvirrad där hon satt och såg hur Alex skrev ett svar.
> Ja. Kändes rimligt att kunna höras av efter att. Ja du vet.
> Var det fel? frågade Alex sedan.
> Du kanske inte vill att vi ska snacka?

> Nej. Inget fel. Helt lugnt för mig. Blev lite förvånad bara, svarade hon honom.
> Antar att det finns vissa upplevelser man inte kan dela utan att bli vänner. Typ klubba ner troll eller dpa en gemensam kompis.

Emma såg hur Alex började att skriva något och sedan sudda texten. Sedan kom det en rad med skrattande emojiansikten. 

Emma tittade upp från sin telefon samtidigt som hon hörde hur Alice suckade djupt bredvid henne. Hon såg bort mot den rödhåriga tjejen och såg hur hon nu satt med ryggen mot armstödet. Hennes fötter var tryckta mot sittdynan och hennes ben var lätt särade. Den långa t-shirten hade hasat upp över magen och Emma kunde se rakt mot sin bästa väns fitta.
– Hur är det? frågade hon.
– Det är Tilde, svarade Alice henne med en suck.
– Vaddå då? frågade Emma henne oroligt.
– Var tydligen en fruktansvärd gudstjänst i morse. 
– Oh, svarade Emma.
– Ja. En massa om att djävulen korrumperar de rättrogna och att de därför måste ta avstånd från de personer som han skickar i deras väg eller de som låtit sig korrumperas av honom.
– Typ som homosexuella?
– Precis, svarade Alice och fortsatte.
– Det blev en massa bråk om att hon ju hängt med en sådan där tjej i skolan. Tydligen hade hennes mamma sagt att hon inte skulle klara av om det visade sig att hon blivit influerad av sådana perversiteter. 

– That’s so fucked up, hörde de plötsligt Lola säga kallt.
Hon stod i dörröppningen från hallen och tittade mot dem.
– I mean. My mum is bad, but not that bad, sa hon sedan och gick bort till soffan.
– Your dad? frågade Alice.
– He dosen’t care about any god. He only cares about how society has become a shit hole since we started to take in all the immigrants, let people be openly gay and stuff like that.
– Right. And you?
– Well, svarade hon.
– I think society is better place for having immigration and that a democracy isn’t worth the name if we can’t give equal rights to everyone.
Alice svarade med att ge henne ett lätt leende.

– Do they know about you? frågade hon sedan.
– Nope, svarade Lola.
– What would happen if they did? frågade Emma och tänkte tillbaka på sms-konversationen de haft under våren.
– You didn’t want to go official with your ex and all?

– No, svarade Lola.
– Don’t think mum could take that. Like. The shame that I’m not yet married and don’t have kids is one thing …
– But your just twenty two? avbröt Emma utan att tänka sig för.
– Yea? svarade Lola henne.
– I should at least have one kid by now.
Alice fnissade.
– Yea. Tilde, my friend’s, parents has talked about boys from the church that they want to couple her up with, since she was about fourteen. 
– Same here. From mum anyway.
– What does your dad say?
– That I shouldn’t have some weak church boy, but try to find and old fashioned Danish Viking, or some crap like that. 

– Seriously? frågade Emma och höjde ögonbrynen.
– Nah. Think he’s mostly joking. But he already thinks that I’m a failure for quitting swimming and constantly tells me that I must be doing something wrong since no boy seems to want me. At least when he’s drunk.
Hon tog en paus för att andas.
– And then when I try to make something up about some guy at the university mum gets upset because she doesn’t want her daughter to live in sin and if I must have relations, they should at least be serious. 

– So, what are you going to do then? frågade Alice.
– Mum got this cousin, började Lola och tittade hastigt åt sidan när hon hörde hur Emma skrattade till.
– Yea. It is funny, sa hon och log mot henne.
– She’s left the church and never married. She lives in Odense, so they don’t meet that often. When she was in her late twenties she moved in with a friend. They were both finishing up their studies and moved in to share the rent.
Alice fnissade till.
– And then none of them found a stable man and now they say that they’re too old, anyway, and living together works out fine for them. 
– So, they’re still sharing the same flat then? frågade Emma.
– No. Course not, svarade Lola.
– They moved to a bigger house like ten years ago. 
Vid det här laget brast Alice ut i ett gapskratt.
– Like everyone in Odense knows of course. It’s just the church folk in Helsingør who doesn’t. 

– So that’s what you’re going for? frågade Alice.
– Yea. Maybe. It would suck perhaps but I don’t want to cause problems for mum.
– I could do that, svarade hon och tystnade plötsligt.
I ögonvrån såg hon Emmas blick.
– Like. I mean. I don’t have to do that. My parents are totally fine with me just being into girls. But if they weren’t I could do that, I guess. Like “Here’s my close friend who doesn’t have any family nearby so I thought she could tag along with me to celebrate Christmas.”
– Exactly. Mum would be verry welcoming, svarade Lola med ett leende.
– Bet she would.
– But it sounds so terrible, försökte Emma bryta in.

– Yea. I don’t know, suckade Lola.
– But you’re right. I’ve been thinking since this spring when my ex broke up. Mum’s cousin doesn’t see us that often. Like once every three years or so. And I don’t know if I would like to be separated like that. Never go on a vacation with them, just hang out on some of the Christmases.
Alice nickade.

– And it’s a bit of a difference between cousins and parents, isn’t it? Sa Emma.
– Yea. But would you like the parents anyway? Some people don’t have that close relationship? frågade Alice.
– I guess. I don’t know, sa Lola.
– I like my parents. At least I think I do.

– Like, började Alice och blundade.
– I think that Tilde would have to leave her family behind regardless. She hates the church, and, honestly, I think, them. Her being into girls is probably one reason for that. But it’s not only that.
Lola nickade.
– I see your point. But wouldn’t it be easier to listen to homophobic crap every Christmas if it wasn’t about you?
– Maybe, svarade Alice.
– I don’t know.

Vid det här laget hade Emma rest sig upp från soffan och gått in i sovrummet. Hon drog av de smutsiga sängkläderna och gick bort med dem till badrummet där hon la dem i stugans minimala tvättmaskin.
– Får ta alla handdukar senare, mumlade hon och startade ett program.

– You wanna’ go for a swim, then? frågade Alice när hon såg att Emma kommit tillbaka.
– If you want to?
– Dying to! svarade Lola. 
– I’m not often up here and this heat is killing me.

De packade ner sina badkläder och begav sig mot stranden. Trotts att klockan hunnit bli strax efter sex så var det fortfarande några barnfamiljer nere och badade. De såg till att hålla sig avsides och gjorde inget sexuellt med varandra. Alice hade tagit med en badboll som hon hittat och de tre tjejerna kastade den nu mellan sig.

När de kom upp till huset igen så började Emma att kolla runt i skåpen efter något lätt att fixa till. Magen berättade bestämt att den ville ha mat nu, men de hade bara beställt mat för sallader eller saker som gick att lägga på grillen. Emma kände inte för något av det.
– How about I treat you to pizza? frågade Lola när Emma suckat och frustrerat lyft problemet.
– You sure? frågade hon.
– Yea. Come on. Cause I am.
– All right. Would be really nice, actually, svarade hon.

Lola plockade upp sin telefon och började kolla igenom några appar för att beställa mat men utan att hitta något. 
– We can take my car, sa hon istället.
Alice och Emma tittade lite oroligt på varandra innan de, i stort sett samtidigt, ryckte på axlarna och följde med Lola ut till billen. Väl inne i själva Skagen tog de en sväng förbi Netto där Lola plockade på sig två flaskor vin och några ytterligare burkar cider. Sedan körde de till en närbelägen pizzeria som hade bra recensioner. De bestämde sig för att ta med sig maten hem och en halvtimme senare satt de i vardagsrummet med varsin kartong framför sig.

– So, sa Lola och tittade mot Alice.
– This Tilde girl? Is she the one you turned away from religion?
– No. Her parents did a good job of doing that, svarade Alice med ett leende.
– But I think I was the one who made her realise she was into girls. Or at least partly.
– Make sense, svarade Lola och log mot den rödhåriga tjejen.
– Who wouldn’t realise that after meeting you?
– Exactly! svarade hon med ett skratt. Sedan log hon blygt.
– But I think we discovered it at pretty much at the same time.

Emma reste sig upp och fortsatte med städningen. Varje gång hon kom förbi vardagsrummet så hörde hon brottstycken ur diverse religiösa eller filosofiska diskussioner. Det var den där typen av livligt samtal som kan uppstå när man delar ett par flaskor rödvin och inser att man tycker exakt likadant om en mängd olika frågor. Emma lyssnade på hur de båda fyllde på varandras förråd av argument och fakta.
– Yea, hörde hon Lola säga.
– I don’t get how people can take a text that is thousands of years old so literally.
– Precisely! svarade Alice upphetsat. 

Nästa gång hon gick förbi var det Trump, USA:s likhet med sjuttiotalets Iran och det allmänna läget i stort. När de började närma sig Brexit ville Emma försöka få in ett ord i leken men det kändes inte som att de övriga tog någon notis om henne. Vid tiotiden reste hon sig från sin plats i soffan och gick in i ett av de mindre sovrummen.

> Hur är Danmark?

Enligt tidstämpeln i chatten hade Alex skickat frågan klockan 14:34. 
> Jodå, skrev hon som svar.
> Sov fortfarande när du skrev.

> Så vilt?

> Ja. Typ. Fast just nu är det lite segt.

> Hurdå?

> Tjejen jag är här med håller på att bli tillsammans med danskan vi tog hit för att ha trekant med.

> hahahaha, svarade han.
> Du är lika direkt som alltid.

> Vadå som alltid?

> Som att föreslå en trekant?

Emma skrattade.
> Bet you’ve talked about that a lot.

> Nä. Inte jättemycket faktiskt. Mest att det var en kul grej och att vi hoppas att det händer igen. 
> Antar att det inte blev något då?

> Asså. Vi fick ju till det igår. Så borde väl unna henne antar jag, svarade Emma på frågan.

> Kanske. Så du har fått vad du behöver på ett tag då?

Emma tänkte en stund. Egentligen hade hon ju verkligen det. Men samtidigt.
> Det är lockande. Ska fundera på det.

Hon höll kvar telefonen i handen ett tag, men valde att inte öppna den när hon såg att Alex svarat. Istället la hon den på laddning, släckte lampan och drog täcket över sig. Någon gång mitt i natten väcktes hon kort av ljuden som kom från det stora sovrummet. 

* * *

Hej!
Hoppas att du gillade detta avsnitt, även om det skiljer sig en del från de andra i serien. Men ta det lugnt. I nästa avsnitt återkommer vi till syskontemat. Det avsnittet kommer också att bli det sista i berättelsen om Emma och hennes bröder.

I sann YouTube-anda ber jag dig lämna en like och skriva en kommentar. Det går tyvärr inte att följa mig och det fins ingen klocka att ringa i. Älskar att få både positiv och negativ återkoppling så tveka inte att skriva några rader. Det är alltid kul med livstecken från er läsare.

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.