Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/9, 2022 kl. 18:17, av palachuck

Jenny ger grannpojken en lektion

Storbystade tant Jenny och välhängde grannpojken Teo får sommarstugan för sig själva. En oskyldig fråga leder till ett skönt sexäventyr. Men plötsligt upptäcker Jenny att de har publik.

Det var sommar och Jenny var ensam på lantstället långt ute i de sörmländska skogarna. Hennes make Lars hade varit tvungen att åka hem och arbeta ett par dagar, så Jenny blev kvar själv i stugan.

Det hade varit ömsom regn och solsken under juli, så gräset hade växt sig högt och frodigt. Så pass att Lars några dagar tidigare varit över hos grannen och frågat om grannpojken Teo velat hjälpa till att klippa gräset, givetvis mot en ersättning.

Nu var det strax efter lunch och Jenny hade just satt sig tillrätta i solstolen på altanen för att bättra på solbrännan. Hon hade tänkt sola topless, och var på väg att knäppa av sig bikiniöverdelen när hon plötsligt hörde en glad röst som hejade.

 Hon vände sig om. Där kom grannpojken Teo släntrande. Han hade bara badbyxorna på sig och en handduk över axeln.

”Hej, jag hade tänkt gå och bad”, sa Teo. ”Och så kom jag på att jag lika gärna kunde klippa er gräsmatta först.”

Jenny knäppte snabbt på sig överdelen igen. Puh, vilken tur att hon inte satt här blottad inför den här ynglingen.

”Det går bra”, sa hon leende. ”Gräsklipparen står där borta bakom boden.”

Teo hängde handduken på altanräcket och gick bort och drog fram klipparen. Han fick igång den med ett kraftigt ryck i snöret, och så satte han igång att klippa gräset, en våd i taget.

 

Jenny lutade sig tillbaka och satte på sig glasögonen. I smyg kunde hon betrakta Teo medan hon solade. Pojken var 18 år och hade verkligen växt till sig med en manligt muskulös kropp. Det var något annat än den taniga lillkille som hon sett i alla år. Han sysslade mycket med sport visste hon, så det var inte så konstigt att han var så vältränad.

Efter någon halvtimme var de båda alldeles svettiga, han av klippandet, hon av solen som stekte och synen av hans klippande.

”Nu har du varit duktig”, sa Jenny. ”Vill du ha saft?”

”Gärna”, sa Teo och kom över till altanen.

Jenny gick in och hämtade saft till dem bägge. De blev sittande på varsin solsäng och bara njöt av den kalla drycken.

Det var inte utan att Jenny blev lite ... pilsk av att få rå om en så snygg yngling alldeles för sig själv här ute i skogen. Hon hade alltid varit en rätt kåt kvinna. Kanske var det för att hon var snygg och kurvig med väl tilltagna bröst. Män visade ofta intresse för henne, och deras uppskattning var en kick för henne. Den enda som inte visade henne tillräckligt mycket uppskattning var hennes make Lars.

Plötsligt kände hon att hon inte hade något att förlora på att leka en liten lek, se om hon kunde snärja den här snygga men oskuldsfulla pojken. Hon märkte ju hur han stirrade på hennes bröst när hon tittade bort. Hon tog sats, och sedan sa hon det.

”Teo, får jag bara fråga: tycker du att min bikiniöverdel ser för trång ut?”

 

Teo sneglade på Jenny. Uppenbarligen blev han tagen på sängen. Stackarn var inte van att prata om sånt med kvinnor. Inte för att han inte var intresserad, det var han verkligen. Han tittade skyggt på hennes bröst.

”Vad menar du för trång?” frågade han.

Jenny lade händerna på brösten och kramade till.

”De har blivit så stora. De blir större och större för varje dag känns det som.”

”Jaha. Varför det?”

”Klimakteriet. Vi kvinnor lägger på oss mer hull när vi blir runt 50. Men på mig verkar allt lagt sig här framtill.”

”Mmm, jag vet inte. Det är svårt att säga. Vi träffas inte så ofta.”

Jenny tvekade en sekund innan hon tog nästa steg.

”Jag kan ta av den här”, sa hon. ”Så kan du se ordentligt. Säga vad du tycker om dem”

 

Med det sträckte Jenny på sig och knäppte upp överdelen i ryggen. Snabbt såg hon sig om runt tomten. Ungefär 50 meter bort, knappt synlig mellan träden, fanns en liten skogsväg där folk ibland passerade. Men det var sällan, och de som passerade såg nästan aldrig något mellan de täta stammarna. Hon lät överdelen falla till altangolvet.

Teo höll på att falla av stolen. Jennys bröst var sannerligen stora. Eller snarare enorma på den smala kroppen! De var som två vattenfyllda ballonger. Men de var inte slappa och slaka, utan tunga och fylliga och stod ut av sig själva på hennes bröstkorg.

 

”Ser du nu? De är nästan för stora för min kropp. Jag har 65F i behåstorlek.”

”65F? Det är, eh ... ovanligt stort”, nickade Teo konstaterande. Kanske visste han mer än Jenny trodde om kvinnors bröststorlek. Han vände sig bort. Och drog upp sina ben. Han var helt klart generad.

”Oj, förlåt”, sa Jenny. ”Blev du förlägen?”

Hon log i smyg, förstod att han reagerat som hon önskat.

”Mja, lite”, sa Teo.

”Får jag se?”

”Vadå?”

”Lägg ner benen så får jag se.”

 

Teo sträckte ut benen på solsängen. I de pösiga badbyxorna hade det börjat puta ordentligt. Jennys uppvisning hade fått hans lem att börja växa.

”Det var inte meningen”, skrattade Jenny. ”Men nu när jag visat upp mina behag kan väl du ta av dig dina byxor?”

”Jag vet inte ...”

”Okej. Om jag tar av de här då?”

Jenny reste sig och drog av sig bikinitrosorna. Mellan benen hade hon en välansad buske.

”Nu är det din tur.”

Teo stirrade. ”Mmm. Okej då.”

Teo ställde sig upp och drog av sig badbyxan.

 

Oj! Nu var det Jennys tur att bli förvånad. Teos kuk hängde halvslak ner längs låret. Hon hade aldrig insett att grannpojken var så välutrustad.

”Jösses, inte visste jag att en så ung pojke kunde ha en sådan lem”, sa Jenny.

”Tack. Den har växt ganska mycket det senaste året.”

”Kom här och stå bredvid tant Jenny.”

Teo tvekade, sedan ställde han sig intill Jennys solstol.

”Gud, det är som kuken på en häst”, sa Jenny. ”Började den växa när du fick se mina bröst?”

Hon grep om sina tunga juver och höll upp dem mot Teo. Genast ryckte det till i hans kuk. Den växte sig ännu lite grövre, ställde sig lite mer ut från kroppen.

”Oh”, sa Jenny bara. Hon var tagen av synen.

Nu kunde Jenny inte låta bli att sträcka sig fram och ta ett grepp om skaftet. Det gick omedelbart som en stöt genom kuken och den reste sig rakt upp. Alldeles stenhård var den i Jennys hand, och grov så att hon inte kunde nå runt med fingrarna.

Det är något speciellt med tonårsstakar. De är hårda som sten, och vinkeln som de har upp och ut från kroppen är otrolig. Den stod rakt upp längs magen.

 

Jenny grep om staken med båda händerna ovanför varandra. Det var inga problem att greppa, ytterligare en kvinnas båda händer hade rymts längs skaftet, så lång var staken. Ollonet var stort som ett äpple.

”Vilken fantastisk kuk du har, Teo! Hur stor är den?”

”26 centimeter. Jag mäter den nästan varje dag.”

”Det kan jag tänka mig! Är det spännande att ha en så stor kuk?”

”Ja, det är skönt att leka med den. Och tjejerna i skolan brukar vilka känna på den ibland.”

”Såklart vill de det. Kan tant Jenny få känna? Och kanske ... smaka?”

”Mmm, gärna.” Teos röst var lite grötig nu, han var ordentligt kåt.

Jenny var nästan tvungen att bända ner staken, den var så hård. Hon slickade sig om läpparna och gapade stort. Sedan tog hon pojkkuken i munnen.

Mmmm, så gott det var! Jenny älskade stora kukar, och att få smaka på grannpojkens jättestake var rena drömmen. Teo ryste till och ställde sig lite mer bredbent så att han stod stadigt när Jenny började suga.

 

Sakta runkade Jenny kuken med båda händer medan hon tog den så djupt i munnen hon bara kunde. Hon visste att någon skulle kunna se dem från vägen. Men hur stor var chansen att någon kom förbi och tittade in? Och dessutom - bara tanken att någon eventuellt skulle se dem gjorde det hela bara mer upphetsande.

”Åh, tant Jenny, du gör så skönt för mig. Du suger min kuk så bra!”

”Mmm, har du blivit avsugen förut?”

”Nej, aldrig. Men jag har drömt om det många gånger, och sett på filmer.”

”Mmm”, Jenny slickade och sög. ”Gör tant Jenny det skönt för dig då?”

”Jaa. Så skööönt, lika skönt som jag fantiserat.”

”Har du runkat då, när du drömt om att bli avsugen?”

”Ja, alltid.”

”Brukar du få orgasm då?”

”Ja, jag brukar komma mycket.”

”Sprutar du mycket sperma?”

”Ja, jättemycket. Det blir som en pöl ibland.”

”Åhh.”

 

Jenny var jättevåt av att få behandla Teos 26-centimeterskuk. Och nyheten att han dessutom sprutade stora mängder sperma gjorde henne ännu kåtare. Hon släppte kuken och lade sig tillbaka i solsängen.

”Har du haft sex någon gång?”

Teo skakade på huvudet.

”Nej.”

”Kom då till tant Jenny. Jag ska visa dig hur man gör.”

Hon särade på benen och drog upp låren så att fittan var helt blottad. Skåran lyste rosa och saftblank i solen.

”Hur ska jag göra?” frågade Teo.

”Lägg dig ovanpå mig och sätt ollonet i skåran.”

Teo gjorde som hon sa, lade sig ner i Jennys famn. Stöttad på ena armen styrde han med andra handen staken rätt i hålet.

”Sååja, duktig pojke. Nu ska du stöta till.”

Teo tryckte till med bäckenet. Med visst motstånd drevs staken in en decimeter i Jennys fitta. Hon stönade till. Det blev en hel del påfrestning för hennes underliv att plötsligt fyllas av en sådan grov tingest. Han stötte igen, och ännu en decimeter trycktes in. Men det var inga problem nu, fittan var så plaskblöt att det skulle gått att köra in en brödkavel.

”Guud så stor den är!” stönade Jenny.

”Ska jag pausa?”

”Nej, fortsätt. Det är så upphetsande att få en sådan stor kuk i sig. Det kommer gå lättare om en liten stund när fittan vant sig.”

 

Teo stödde sig på armarna så att han både kunde se jättebrösten och hur staken försvann in i Jennys underliv. Jenny var liten i kroppen. På något magiskt sätt lyckades ändå hennes lilla kropp ta emot en sådan otroligt lång stake. Snart var den nästen helt inne.

”Nu ska du knulla”, sa Jenny. ”Dra kuken fram och tillbaka.”

Teo började sakta röra på bäckenet fram och tillbaka, och fick känna den mest fantastiska känslan när Jennys fittmuskler slöt tätt runt den muskulösa kukkroppen.

”Åhh, vad skönt det är, tant Jenny.”

”Jaa. Det är lika skönt för mig! Du har en sådan fantastisk jättekuk.”

 

Där låg de på solsängen, utomhus på sommarstället i den varma solen, och hade förbjuden sex. En kort sekund tänkte Jenny på vägen där borta bland träden. Tänk om någon kom förbi och såg dem? Såg en äldre kvinna knulla med den unga grannpojken. Äsch, låt dem titta då! Så Jenny lät sig bli knullad av Teos enorma stake. Hon särade på låren, drog upp benen i axelhöjd så att fittan skulle vara maximalt öppen. Det behövdes verkligen eftersom Teo stake som en häst. Det skulle vara fysiskt omöjligt att ha benen ihop, den brödkavelgrova staken skulle aldrig komma in i hålet.

”Ohohoh, gud min lilla pojke. Du fyller upp mig så skönt med din hästkuk. Jag har drömt om att någon gång få knulla med en kille med kuk som en häst, och äntligen får jag det. Bara då kan jag njuta hundra procent. Du fyller mig så duktigt med din jättekuk. Det är så underbart att knulla med dig, Teo. Det är så förbjudet och skönt.”

 

Teo stötte och stötte och stötte med sin batong till stake, fyllde upp Jennys underliv på ett sätt som hon inte varit med om tidigare. Snart satte han sig upp på knä. På det sättet kunde han knulla samtidigt som han masserade Jennys tunga fylliga meloner. Han masserade de gungande juvren och knullade med större och större frenesi.

”Åh, tant Jenny, det är så underbart att knulla dig. Jag vill komma in och knulla dig ofta så här. Du har sån trång fitta och så stora bröst. Får jag vara en liten pojke och suga på dina bröst medan jag knullar dig?”

”O ja, Teo, sug mina bröst som en liten pojke.”

Teo böjde sig fram och lyckades på samma gång knulla Jenny djupt och suga på ena juvrets styva bröstvårta. Den stod som en jordgubbe, för Jenny var kåt bortom vett och sans.

”Oh ja, sug på mina bröst, Teo. Så skönt att amma och knulla samtidigt. Guud, sug och knulla tant Jenny som en duktig pojke!”

 

Där låg de på solsängen ute i det fria och knullade, Jenny och den storkukade grannpojken. Teo sög Jennys bröst som en duktig pojke och knullade henne samtidigt som en älskare. Strax började det rycka i Teos stake. Det var första gången han knullade, givetvis kunde han inte hålla sig hur länge som helst.

”Tant Jenny, jag kommer snart, jag sprutar i dig!”

”Nej, Teo, inte ännu! Jag vill knulla mer ...”

Men det var för sent. Teo flämtade högt - och sedan kom han!

Jesus kristus! Jenny kände hur den tjocka lemmen krampade om och om igen när den pumpade ut en deciliter sperma långt upp i henne. Och hela tiden hade han hennes spene till bröstvårta i munnen.

”Mmmm åååh tant Jenny. Jag kommer i dig. Jag sprutar i din fitta. Ååååå ...”

”Såja, spruta på min pojke! Spruta långt upp i mig. Jag vill ha din sperma i mig.”

 

Efter tio sprut tappade Jenny räkningen. Hon hade velat komma samtidigt, men Teo var för oerfaren. Döm då om hennes förvåning när staken inte slaknade efter att Teo var färdig. Den var fortfarande lika stenhård.

”Men oj, Teo. Kan du fortsätta?”

”Ja, jag brukar kunna det. Jag brukar kunna komma säkert tre gånger efter varandra.”

Jenny kände en lyckovåg skölja genom henne. Nu kunde de ju fortsätta. 

”Åh, min älskade pojke. Knulla på då, Teo. Knulla mer, få mig att komma på din stake.”

De var båda lika glada. Teo satte genast igång som en tonårig knullmaskin. Men nu var det ett annat glid eftersom Jennys fitta var fylld av sperma. Det slafsade och droppade kring hålet och kukskaftet. Efter en liten stund var bådas underliv och solsängen alldeles nedkladdade av sperma. Men det gjorde dem bara mer upphetsade. Så underbart att ha sperma som glidmedel!

”Ååååh Teo, du knullar mig så fantastiskt skönt. Du har en så underbar stake som är ända uppe i min mage. Såja, knåda tant Jennys bröst och sug på bröstvårtan som en duktig pojke. Det är så underbart.”

Teo lade sig ner på Jennys mage, han ville känna Jennys kropp och jättebröst under sig medan han kände insidan av hennes fitta runt staken. De blev alldeles kladdiga av sperman, men det gjorde inget, var bara upphetsande. Jenny var på väg att bli tokig av kåthet, att grannpojken kunde ha en sådan tjurstake och producera sådana omänskliga mängder sperma.

 

Efter ännu ett par minuters oavbrutet knullande var det Teo som kände det först.

”Tant Jenny, din fitta blir trängre.”

”Ohohoh, jaa, jag är på väg att komma. Du är på väg att ge mig den bästa orgasmen någonsin!”

Under nästan en halv minut kände hon hur orgasmen byggdes upp i hennes underliv. Det var som en tsunami som närmade sig. Teo knullade otröttligt på med den enorma hästkuken, gav hela hennes underkropp en fantastisk invärtes massage.

Sedan kom orgasmen.

 

Jennys blick sökte sig runt och upp i himlen, hon var på väg att bli galen när orgasmen sköljde över henne.

Och det var då hon fick syn på honom.

Bonden från bondgården bortåt vägen som stod gömd i buskarna bara tjugo meter bort.

Han hade antagligen stått varit där en bra stund. Hört dem ifrån vägen och ljudlöst ställt sig tillräckligt nära. Nu såg bara Jenny honom, Teo var bortvänd.

Bonden runkade som en vettvilling till synen på altanen: en storbystad milf som knullar med en yngling med hästkuk.

 

Samtidigt som Jenny fick den mest himmelska orgasm hon någonsin fått, så såg hon hur bonden kom. Han hade en riktig klubba till jättekuk han också. Och när han såg Jenny komma så började han spruta.

”Åååååååååhhhhh ...” stönade Jenny när orgasmen for genom kroppen på henne som elektricitet och bonden sprutade långa strålar av sperma. Hennes fitta krampade så att hon trodde att hon skulle nypa av kuken på Teo. Och det gjorde att även Teo kom en andra gång.

”Åh, tant Jenny, åååh, jag kommer igen. Jag sprutar i dig igen.”

”Ja, Teo, kom i mig.”

Hela tiden hade hon ögonkontakt med bonden.

 

”Åhh, lilla pojke, spruta min fitta ful”, kved Jenny. ”Det är så skönt när lilla pojken knullar tant Jennys fitta. Jag älskar att bli knullad av en så stor stake, jag älskar stora häststakar som sprutar så mycket sperma. Jag har så stora tunga bröst, och älskar att lilla pojken suger på mina spenar till bröstvårtor samtidigt som han kommer med massor av sperma långt upp i mig!”

Hela tiden visste hon att bonden hörde, och uppenbarligen gjorde hela grejen även honom superkåt. Han grimaserade som om det gjorde ont när gubbkuken sköt ut stråle efter stråle efter stråle av tjock sperma rakt ut i gräset.

Orgasmen red Jenny en lång stund, hon ville aldrig att det skulle ta slut. Att få komma och samtidigt känna den unga tjurkuken spruta i fittan, och dessutom ha publik, en man med stor kuk som smygtittade och sprutade sperma som en brandslang.

När de var klara klättrade Teo av Jenny som hämtade en handduk så de kunde torka av sig sperman. Under tiden hann bonden försvinna.

När Lars kom ut några dagar senare betalade han Teo för det välgjorda klipparbetet. Sa att pojken gärna fick komma över och klippa fler gånger. Det gjorde Teo gärna.  

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

DG

LYckliga Jenny och lyckliga Teo som får fylla Jennys fitta och Jenny får smaka på Teos enorma kuk

2/4 kl. 17:03

#2

palachuck

Lillabella2: publik är en extra krydda som gör sexet extra upphetsande! Visst vore det väl härligt att någon smygtittade när man knullade?

26/9, 2022 kl. 15:50

#1

Lillabella2

Så sexig novell, älskar detaljen att han ammade henne och att de även hade publik <3

26/9, 2022 kl. 14:46