Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/11, 2022 kl. 04:37, av mx55

Sommaren vi lärde oss knulla: Del 3

Del 3 av 6 i serien Sommaren vi lärde oss knulla

Vi fortsätter till tivolit och jag funderar på om vi båda tänker på samma sak. Eller är det bara mina dagdrömmar som får mig att inbilla mig det? Och hade vi gått för långt? Att få klämma och känna var ju en sak; men avsugningar? Ville Lena sluta nu?

Klockan börjar närma sig fyra och vi bestämmer oss för att gå upp ur badet och bege oss mot tivolit. Även om vi ska vara här i två dagar så kan det ju vara kul att få åka något även idag. Dessutom skulle Lena bara vara här idag.

Vi byter om inne på toaletten och på vägen till tivolit så möter vi Simon som glatt hälsar på Lena med en kram. Det visar sig att han tydligen jobbar inne på området som någon form av ansvarig för de olika restaurangerna. 
– Kan ni inte chilla med SMS:en? frågar Lena skämtsamt.
– Du anar inte hur snabbt det blir fullt vid hämtningen. Vi måste få ut maten innan vi kan ställa dit mer.

Jag tänker lite skamset på hur länge jag lät all familjens mat stå kvar vid lunchen men frågar honom sedan om han bor kvar i stan.
– Jodå, svarar han och rycker på axlarna.
– Någonstans ska en ju bo och det här stället är långt ifrån den värsta skitsthålan som finns, fortsätter han och skrattar. 

Simon slår följe med oss en bit på vägen mot tivolit. Barnen vill börja med att åka det stora tåget. Så trotts att det bara visar vad som finns i parken, och sedan länge inte ens har någon berättarröst, så ställer vi oss vid stationen och väntar. Som vanligt är barnen otåliga och jag funderar ärligt talat på hur det kommer gå att vara med dem på tivolit. I vilket fall som helst så anländer tillslut det gula loket med tillhörande vagnar och vi kliver alla ombord.

Jag sitter mitt emellan mina barn i något försök att få dem att inte slå ihjäl varandra. Bakom mig sitter Lena med sin dotter och på raderna framför mig breder mina syskon och deras familjer ut sig. Jag och Lena pratar om vad som ändrats sedan vi var barn samtidigt som barnen pekar på motorstadion och kottelandet.
– Jag blev faktiskt portad från go-carten, säger jag.
– Va, blev du? frågar hon överraskat.
– Ja. Jag krockade med en bil som sladdat.
– Wow, svarade hon.
– Det var inte meningen men personalen blev jäkligt arga.
– Hur gammal var du då?
– Fjorton typ. Så innan du flyttade hit.

Vi ler kort emot varandra och fortsätter åkturen. Jag undrar just då om Lena tänker på samma saker som jag.

* * *

Det var lite stelt de nästkommande två veckorna. Vi vågade inte vara hemma hos Simon och ingen av oss kände för att titta på porr. ”Hade vi gått för långt nu?” Att känna och klämma på bröst var väl en sak men att få en avsugning och spruta i hennes mun? Det hade varit fantastiskt skönt men vi var rädda att vi nu bränt allt för evigt. Lena måste hata oss.

Det var en hyfsat varm dag och vi satt ute på min baksida och hängde. Martin hade släpat med sig sin pappas bärbara jobbdator och medan en slinga av hans få, och mödosamt nedladdade, MP3:or snurrade i bakgrunden så stod vi och såg på medan han spelade Quake. 

Precis när det var Johans tur att spela hörde vi hur någon kom gående runt huset. Alla utom Johan, som satt och kisade mot datorskärmen, tittade upp och såg hur Lena nu gick på de stenplattor som ledde förbi vårt gula hus och vidare till baksidan.
– Så det är här ni sitter? sa hon.
– Va? svarade jag och kollade på henne.
– Ja. Ni har ju inte varit hos oss på evigheter.
– Nä. Alltså … va? svarade vi alla nästan samtidigt.

– Jag tänkte kolla om jag kunde låna gräsmattan lite? frågade hon sedan utan att bry sig om vår förlägenhet.
– Visst, svarade jag.
– Hurså?
– Du har det enda huset med en stor häck så att ingen kan se in.

Det var faktiskt sant. Våra hus låg alla med framsidorna riktade mot gatan medan baksidorna antingen angränsade till en annan tomt eller, som min, låg längst med en gång- och cykelväg. De flesta andra hade satsat på låga staket eller buskar medan vi hade anlagt en hög häck. Det var inte alla grannar som var så glada över detta men vad skulle de göra åt det? Mamma och pappa ville inte att alla som cyklade förbi skulle kunna se rakt in genom vardagsrumsfönstret. 

– Jag tänkte sola, sa hon sedan.
– Har tröttnat på ränderna. Är det okej om jag klär av mig?

Utan att vänta på ett svar så drog hon av sig sin t-shirt och sina shorts. Vi tittade storögt på henne medan hon knäppte av sig sin bh och drog av sig sina trosor. Sedan kastade hon ut en filt på marken och la sig på den.

Vi fortsatte att försöka spela men det var såklart helt lönlöst. Våra blickar drogs ständigt till hennes nakna kropp. Jag kunde inte se mig mätt på hennes runda bröst och på venusberget.
– Det är lugnt att ni tittar, sa hon med ett leende när hon såg våra blickar.
– Ni kanske också ska ta av er?

Hon behövde inte säga det två gånger. Vi reste oss alla från bordet och drog snabbt av oss våra kläder. Naturligtvis hade vi alla redan stånd och vi stod nu som totala spån och såg på henne.
– Vad väntar ni på? frågade hon nästan irriterat.
– Det är inte bara killar som kan vara kåta, vet ni.

Vi gick genast fram och satte oss på knä runt henne. Våra händer gled genast på upptäcktsfärd över hennes mage och upp över hennes bröst. Medan Johan och Martin allt mer började att fokusera på dem så flyttade jag mig till hennes ansikte. Så fort hon fick se kuken greppade hon tag i den och började att runka.

Så fort Martin såg vad som hände så flyttade sig också han ditåt och jag såg hur hon genast greppade hans kuk med den andra handen. Vi stod bredvid henne och fick våra kukar runkade samtidigt som Johan sög och klämde på de mjuka brösten. Jag såg bort för att hitta Simon och såg hur han hade gått ner och satt sig mellan hennes ben.
– Fan vad våt hon är, sa han så fort att han tryckt in ett finger i henne.
Vi hörde hur hon gav ifrån sig ett lätt stön och ännu ett så fort Simon ökade till två fingrar. 

Lena slutade att röra sina händer över oss och stönade plötsligt till ännu högre. När jag såg ner mellan hennes ben kunde jag se hur Simon begravt ansiktet mellan dem och med tanke på hur hon lät så var det uppenbart att han nu slickade henne.
– Ååhee, jaaahee, suckade hon allt medan Simon fortsatte att röra med sin tunga över hennes klitoris.

Samtidigt så hade hon nu börjat runka mig och Martin igen och när jag kort böjde mig framåt så öppnade hon genast munnen och tog emot mig. Återigen fick jag känna den fantastiska känslan av att ha hennes mun och tunga runt min kuk. Hon fortsatte att runka mig samtidigt som hon sög och slickade över mitt känsliga ollon. Jag kände det som att jag skulle kunna spruta när som helst. Men precis innan det skulle gå för mig så vände hon sig bort och tog tag i Martin istället.

Jag stod och såg på medan hon tog hans kuk i munnen. Han stod snett lutad över henne och hade ögonen slutna. Jag såg hur han stod helt still och hörde hur han andades med stönande andetag i takt med hennes behandling. Så fort också han började att gny till så släppte hon honom.

Hon skulle precis ta tag i mig igen när hon stönade till ännu en gång. Johan höll nu ett hårt grepp om hennes båda bröstvårtor samtidigt som Simon tycktes ha ökat hastigheten på hans slickande.
– Åhheee, jaaahee, nuuuhee, suckade hon så fort hon kom.

Det var inte som på film. Det var inget skrikande eller hårda kastningar. Inte för att det var många kvinnliga orgasmer i de filmer vi hade sett i vilket fall. Men Lenas orgasm var lugn och var över med några suckar. 

Vi såg alla på hennes kropp och på den smått svettiga pannan. Försiktigt satte hon sina händer mot våra kukar och började att runka dem igen. Jag kände hur hon ökade hastigheten på runktagen och gjorde mig redo för att komma över hennes bröst. Helt plötsligt släppte hon greppet om oss och suckade till ännu högre än förut.
– Jaaahee. Guu-hee-de.

Jag lyfte blicken i stort sett samtidigt som de andra killarna och i ögonvrån såg jag hur Simon nu rest sig upp på knä. När jag vände blicken mot honom så såg jag hur han juckade fram och tillbaka samtidigt som jag kunde skymta delar av hans kuk medan den försvann in och ut i Lenas fitta.
– Hur känns det? frågade jag med blicken fortfarande riktad mot honom.
– Så jävla skönt, svarade han med en flämtning.
– Tror jag kommer spruta när som helst.
– Jahe, jahe, svarade Lena mellan hennes stönanden.
– Kom i mig.

Simon ökade hastigheten på sitt juckande och snart hörde vi det kvidande ljudet som signalerade att han höll på att komma. Han pumpade några sista drag i henne och drog sig sedan ur.

Så fort han rest sig så gjorde Lena lika dant. Först blev jag orolig över att vi verkligen gått för långt den här gången och att hon skulle börja skrika på oss.
– Ska vi gå in? Så att ingen hör oss? frågade hon istället och gick bort mot uteplatsen där Martins dator fortfarande spelade musik.

Så fort vi kom in i vardagsrummet så la hon sig ner på vår stora hörnsoffa och särade återigen på benen. Johan som hittills bara fått suga på hennes bröst gick genast fram till henne och kröp in mellan hennes ben. Direkt så satte han kuken mot hennes fitta och försökte sedan hitta ingången. Efter att han misslyckats några gånger så hjälpte Lena honom tillslut genom att styra in honom med handen.

– Jääävlar, stönade han så fort han sjönk in i henne.
Han stod still i någon sekund innan han började att jucka. Han ökade snart takten men stannade upp igen efter bara några sekunder. Sedan började han att återigen knulla henne med mjuka, långsamma drag. 

Trotts att han försökte håla nere på hastigheten så klarade han sig bara i ett par minuter innan också han sprutade sin sperma i henne. Så fort han dragit sig ur så tittade jag och Martin på varandra men innan jag han säga något så såg jag hur också han ställde sig mellan hennes ben och riktade in kuken.

Så fort han var inne så la han sig ner på henne och började att röra sig i den riktiga missionären. Lena tog tag runt hans rygg och höll fast honom i en kram alltmedan han stötte sin kuk i hennes våta inre. När han försökte kyssa henne så böjde hon dock bort sitt ansikte men fortsatte att ta emot hans stötar. Strax innan också han var redo att spruta så saxade hon benen runt honom och så fort han tryckte sig hela vägen in i henne så såg vi honom komma med ryckiga rörelser.

Medan jag gick fram till henne så tänkte jag på att det var dags nu. Nu skulle jag äntligen få ”göra det”. Om bara några sekunder skulle jag bli av med oskulden och jag skulle förlora den till den snygga tjej som för bara några månader sedan flyttat in i Simons hus. 

– Faanhee, stönade jag så fort jag gled in i henne.
Om det var skönt att bli avsugen så var det inget emot det här. Jag försökte tänka bort att mina tre kompisar redan kommit i henne och ville istället fokusera på hennes egen väta. Det var varmt, mjukt men samtidigt trångt. Hennes fitta kramade runt min kuk och jag kände det som att jag var i himmelen. 

Så fort som jag började att röra mig i henne så insåg jag att jag verkligen inte skulle klara mig i mer än några sekunder. Jag ökade därför takten ordentligt där jag stod på knä framför henne. Samtidigt som jag försökte att pumpa henne lika hårt som det jag sett på film så såg jag hur hon själv förde ner sin hand mot sin klitoris. Så fort hon nuddade sin känsliga knapp så började hon att röra med fingrarna över den.
– Ahe, ahe, ahe, hörde jag hur hon stönade i takt med sitt fingrande och mina stötar.
Det tog kanske ytterligare tio sekunder innan jag tryckte mig hela vägen in i hennes våta, kladdig tunnel och sköt ut min sats. 

Trotts att jag nyss sprutat så stod jag kvar med kuken begravd inuti henne. Jag såg hur hon rörde fingrarna allt snabbare över klittan och först när jag såg och hörde hur hon också kom så drog jag ur min nu halvslaka kuk. 

När jag tittade upp mot henne nästa gång så såg jag hur de andra killarna nu stod över henne och runkade i hög hastighet. Min kuk styvnade också till men så fort jag drog i den så kände jag att det sved lite. Istället fortsatte jag att se på hur de andra runkade.

Den första att komma var Simon. Han sköt ut några små strålar över hennes bröst och mage. Några sekunder senare kom Martin med ett lågt stönande ljud. Han valde att lägga sin sats över hennes panna och näsa. Jag tyckte att det så fantastiskt porrigt ut när hon fick sitt ansikte täckt av hans sperma.

Precis innan Johan kom så böjde han sig framåt och tryckte sitt ollon mot Lenas mun. Hon blundade fortfarande men öppnade munnen för honom. Han körde ollonet i den några gånger innan han drog sig ur och sprutade rakt på hennes tunga.

Vi stod alla kvar en stund och såg på den nedsprutade tjejen.
– Jag skulle nog behöva låna duschen också, sa hon så fort hon torkat av ansiktet med fingrarna och öppnat ögonen.
– Det är inte varje dag man tar emot fyra satser i fittan och tre i ansiktet, sa hon sedan vilket fick oss alla att skratta.

Vi satt kvar nakna i vardagsrummet till dess att hon kom ner från övervåningen där husets duschkabin fanns.
– Hörni killar, sa hon när hon kom ner för trappen med en handduk virad runt sig.
– Ni lär märka om jag är arg på er. 
Vi nickade.
– Och jag gör gärna om det här någon dag.

– Shit, sa Simon så fort Lena tagit på sig sina kläder och lämnat huset.
– Vi har knullat!
– Ja, svarade jag.
– Med Lena.
– Det är fan stört, fyllde Martin i.
– Jag vet, sa Simon.
– Och hon vill göra det igen, fortsatte Martin. 
– Helt galet, slog jag fast.

– Undrar om hon tar den i tvåan, sa Johan efter att vi varit tysta i några sekunder.
– Du får la fråga, svarade Simon.
– Som om han vågar det, sa jag spydigt.
– Klart jag gör, svarade han likadant.

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.