Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/11, 2022 kl. 14:43, av mx55

Sommaren vi lärde oss knulla - Del 5

Del 5 av 6 i serien Sommaren vi lärde oss knulla

Det blir min lillebror som bjuder in Lena till campingen och jag är glad att slippa vara den som frågar. Medan jag grillar mina burgare så drömmer jag mig tillbaka till dåtiden igen och tänker på hur jag för första gången blev besviken på internet.

Medan snön ligger tjock på gatorna och trafiken är ett enda stort kaos så fortsätter vi denna lilla sommarberättelse.

 

Vi kliver in på campingområdet och går direkt förbi receptionen och bort mot premiumstugorna. Mina syskon med familjer har valt att dela på en sådan medan jag lyckats knycka en av de få lägenheterna. När vi bokade sommarens vistelse så tyckte jag faktiskt att vi var ute i lite tidigaste laget, men å andra sidan så gav det ju oss grymt bra boende. Så jag antar att jag inte ska klaga.

Annars hade en liten stuga med fyra sängar räckt alldeles utmärkt för mig och mina barn. Men när lägenheterna ändå inte var så farligt mycket dyrare så kunde man ju ändå lyxa till det med ett separat kök och allrum. Först hade jag tänkt mig att sova på dubbelsängen inne i sovrummet men så fort vi anlänt så bestämde jag mig för att istället ta en av de utfällbara våningssängarna i allrummet. På så vis så kunde också jag sitta uppe med de andra vuxna utan att riskera att väcka barnen när jag lägger mig. 

Efter en snabb titt i den stora stugan så går jag och mina barn, med Lena och Anna i släptåg, tillbaka förbi utegymet och hinderbanan tills att vi når byggnaden med lägenheterna.
– Fint ställe ändå, säger Lena när hon tittar in.
– Inte lika flådigt som stugan men det funkar, svarar jag och rycker på axlarna.
– Hur löste de vilka föräldrar som skulle sova i vardagsrummet?
– Vet inte, svarar jag efter att ha ställt ner dagens packning.

De tre tjejerna springer direkt in i sovrummet medan jag sätter mig i en av fåtöljerna. Min underslaf är nerfälld och Lena sätter sig på den.
– Vi får väl snart gå tillbaka till de andra och se om det börjar bli mat, säger jag när vi suttit tysta en liten stund.
Med en suck så reser sig hon upp ur sängen och drar fram en t-shirt ur sin ryggsäck. Det är nästan så att jag blir lite besviken när hon tar på sig den, jag har ändå vant mig vid att se henne i bara överdelen.

Det tar oss några minuter att få barnen att släppa det de har för händerna och att återigen gå bort mot de stora stugorna. Min lillebror har ställt ut en klotgrill på en grusplan och har precis börjat att steka på kött till de som vill ha. Själv är jag den ende vegetarianen och jag får ett litet hörn till mina burgare. 

– Så delar barnen rum då? frågar Lena som just satt sig med ett glas vin.
– Ja, svarar min lillasyster.
– Är de ok med det?
– Jadå, svarar hennes man.
– Vi bor inte så långt bort ifrån varandra så de har faktiskt träffats ganska ofta. Kul att träffa kusinerna liksom, åtminstone de som bor i närheten, avslutar han med en blick mot mig.

Jag hejdar en suck. Även om alla har flyttat härifrån så har ingen av dem hamnat allt för långt bort. Min lillasyster bor i Halmstad medan lillebror hamnade i Jönköping. Trotts att Stockholm bara är ett par timmar bort med tåg så har det blivit en jättetröskel för de andra att jag bosatt mig där. Bor du längre bort än vad du kan köra på ett par timmar så har du tydligen övergivit familjen, eller något i den stilen. Dessutom bor jag ju i ”storstan’”.

Jag är på väg att svara något om att vi gärna kommer över till nästa påsk eller till och med på höstlovet. Julen har vi ju redan planerad till Jönköping. Om jag hade haft bil hade jag kunnat köra dit på lite mer än tre timmar. Det kanske skulle vara värt att hyra en?

Jag väcks ur mina funderingar av att min lillebror ställer en ölflaska framför mig.
– Skit i honom, säger han tyst.
– Så fort du inte bor i en skokartong längre så kommer vi och hälsar på, fortsätter han sedan lite högre.
– Ja det lär ju hända i den stan? hör jag lillasysters man säga sarkastiskt. 
– Halmstad är väl inte heller så jävla billigt kan jag tänka mig, kastar sig Lena in i samtalet.
– Vart bor du då? frågar han henne som svar.

Jag ursäktar mig utan att någon riktigt tar notis om det och går bort till min lillebror som precis vänder på mina burgare. Jag tar en klunk till av ölen och säger Hej till honom. Sedan kastar jag en snabb blick mot Lena.

* * *

Det hade verkligen inte varit särskilt lätt att ta reda på hur det gick till att ha analsex. Vi insåg ju att porren inte var någon hjälp här. På tv såg det så enkelt ut. Killen bara drog ur sin kuk ur tjejens fitta och så pressade han in den i henens röv. Men så var tydligen inte verkligheten?

– Fan att vi inte visste att vi skulle behöva veta det här i våras? stönade Simon en eftermiddag.
– Ok? Vadå då? frågade Johan.
– Ja. Då hade vi kunnat fråga Stefan när vi hade sexualkunskap.
– Som om han hade vetat något om det?

Jag nickade medhållande. Under vårterminens sexualkunskap hade analsex nämnts med två meningar. Den första var att vissa tyckte om det och den andra var att om man skulle ha det så måste båda vara helt med på det. Inget mer!
– Du får ta reda på det, sa Simon sedan och tittade på mig.
– Hurdå? Och varför jag? frågade jag.
– För att du säkert vet någon bra chat eller något annat ställe att fråga på.
– Fast det kan väl ni också?

– Nej. Det kan vi inte, sa Simon bestämt.
– Bara du och Martin har internet hemma och han kan ju knappast söka efter analsex på hans pappas jobbdator.
– Precis. De blev inte så glada när de hittade min musik och bilderna jag laddat ner, flikade Martin in.
Jag nickade.
– Och det är ju knappast som att vi kan söka i skolan heller direkt, fortsatte Simon.
Jag nickade igen. 
– Okej. Jag ska försöka, sa jag sedan.

Höstterminen hade hunnit starta och med det så hade tillfällena till sex minskat. Men trotts att dagarna spenderades i skolan och att vi sedan fick slåss om utrymmet hemma med syskon eller föräldrar så lyckades vi ändå få till det åtminstone en gång i veckan.

Till att börja med hade vi varit oroliga för att Lena inte skulle vilja fortsätta nu när sommarlovet var slut. Ingen hade ens vågat fråga om hon skulle bo kvar. Men eftersom att hon inte riktigt bestämt sig för vad hon ville göra efter studenten så hade hon istället börjat jobba i en klädaffär på Köpstaden. 

Förutom att vilja testa analsex så var det en annan sak jag funderade över. ”Vad kan man göra mer när man är flera killar?” TV1000 visade en massa porr med en kille och flera tjejer men nästan inget med flera killar. I filmerna med flera tjejer så kunde de antingen smeka sig själva eller hålla på med varandra. Visserligen så satt vi ju och runkade medan vi tittade på medan men att göra något med andra killar var vi inte intresserade av. 

Så en sen kväll i september satte jag mig framför familjens dator och lät de lilla modemet ringa upp vårt Telia Internet 020-abenumang. Bara något år tidigare hade jag väl använt Altavista för att söka efter information men denna sommar hade jag börjat att använda Google. Det kändes som att jag övergav en gammal vän men Google var bara så mycket bättre. Men inte för att söka efter analsex.

Jag förstod så mycket som att jag faktiskt inte ville ha porr eller folks gissningar. Jag ville inte att Lena skulle få ont igen. Så vart vänder man sig då? Jag tog en titt på RFSU:s hemsida men hittade, till min besvikelse, absolut ingenting. Bland det första jag möttes av var en artikel med rubriken ”Frågor och svar om Kondylom” och under ”Fakta” fanns det ännu mer att läsa om könssjukdomar och aborter, men inget om analsex. Det enda jag hittade var lite statistik som sa att bara fyra procent hade det. Dessutom kunde jag läsa att de flesta killar mellan arton och tjugofyra år, förlorat oskulden när de var sexton och ett halvt. Så där var vi ju lite tidiga i alla fall.

När vi sågs nästa gång så beklagade jag mig inför alla över att jag inte lyckats hitta något vettigt. 
– Trist, svarade Lena när jag berättat om den skrala informationen.
– Tycker du? frågade Simon.
– Ja. Nu har jag ju ställt in mig på att prova liksom.

* * *

Vi sitter kvar vid borden och äter, dricker och pratar. Fyraåringen har redan lagt sig och de andra barnen springer runt på gräsmattan framför oss medan de sparkar en fotboll mellan sig. 
– Hur tar ni er in till stan då? frågar plötsligt min lillebror och kollar mot Simon som nu anslutit sig
– Jag vet inte riktigt. Nästa buss vi kommer hinna går väl inte förrän en bit efter tio. Om vi inte verkligen skyndar oss.
– Egentligen borde Anna redan sovit nu, fyller Lena i.
– Ja. Elsa och Saga också, säger jag.

Jag tittar runt vid bordet och funderar lite. 
– Om du vill så kan du ju lägga henne inne hos mig så kan du antingen väcka henne om några timmar eller så kan du, och Simon, sova över om ni vill.
Jag skyndar mig att tilläga det där om Simon.
– Det vore jätteschyst, säger Lena och skiner upp i ett leende.

Det tar oss närmare tjugo minuter att samla in barnen och klockan är redan kvart över nio när vi kommer in i min lägenhet. Väl där tar det dock bara tio minuter att få de tre tjejerna i säng. Medan Lena ligger kvar bredvid Anna som fått ta dubbelsängen så kan jag inte låta bli att fundera vidare på allt som hände.

* * *

– Alltså. Ni måste se den här! nästan skrek jag när jag kom inrusande till Simon med videobandet. 
– Vadå? frågar han och tittar upp.

Jag tror inte ens att jag hade tänkt mig att banda den nattens porrfilm. Enligt tv-guiden så såg den inte så intressant ut. Det var något franskt namn och ingen beskrivning. Så när jag på onsdagsmorgonen upptäckte att jag bandat den och inte småprogrammen på The Adult Chanell så blev jag först lite sur och tänkte bara spola tillbaka och ta någon av våra äldre favoriter. Men trotts allt så bestämde jag mig för att snabbspola igenom filmen.

Det var onsdag och det var vår stora dag. Dels så började vi klockan nio istället för fem över åtta och dels så slutade vi redan vid två. Det gav oss en massa tid att se på porr eller, ännu bättre, knulla med Lena. Den här eftermiddagen så var hon dock upptagen på jobbet.

– Vad är det här ens? frågade Simon när filmen börjat.
– Ja? fortsatte Martin.
– Fattar du ens franska? Och tjejerna är ju alldeles för gamla.
– Vänta bara, sa jag lugnt.
– Eller alltså. Allt är typ det vanliga tills en bit in. Vi kan spola om ni vill.

När scenen jag ville visa dem äntligen kom igång så trodde jag att Simon skulle dö av en hjärtattack och att Martin skulle skjuta ut ögonen ur skallen. 
– Wow, hörde jag Johan nästan viska fram.

Scenen som börjat med hur en ensam kvinna, säkert i samma ålder som några av våra lärarinnor, släppte in tre byggjobbare i sitt hus hade snabbt utvecklats till att hon tog emot deras kukar i alla hål.
– Aldrig att Lena gör det där, sa Simon.
– Nä. Hon tar den ju inte ens där bak, fyllde Martin i.
– Fast hon vill ju testa det, sa jag.

– Jo. Men vi har ju inte ens kommit på hur vi ska göra. Och går de det där ens på riktigt? muttrade Simon.
– Ja. Säker på att det inte är fake? fyllde Martin i.
– Vadå? sa jag defensivt.
– Klart det går. Eller … Jag antar det.

Hittills hade vi bara sett de fyra personerna från sidan. Vi såg hur kvinnan red den ena mannen medan den andre satt över henne. Samtidigt stod den tredje vid hennes ansikte. Helt plötsligt ändrades dock kameravinkeln så att vi såg allt bakifrån.
– Shit! Utbrast Simon samtidigt som tv-rutan fylldes av en närbild på de två kukarna som stötte i kvinnans fitta och anal samtidigt.

Tillslut blev det ändå Lena som löste problemet åt oss. Det hände redan onsdagen efter.
– Jag vet hur man gör nu? sa hon strax efter att hon tagit plats i min familjs stora hörnsoffa.
– Gör vad då? frågade Martin.
– Tar den där bak såklart, svarade hon.

– Va? Vet du? Hurdå? frågade jag.
– Veckorevyn. 
– Ofta? utbrast Martin förvånat.
– Ja. Någon tjej skrev en fråga om att hon och hennes kille ville prova och undrade hur de skulle göra.
– Och? frågade Johan.
– Man måste börja med något litet, som vi ju försökte med. Och så ska man ha en massa glidmedel.

– Vart får man tag i det då? frågade Simon.
– Ungdomsmottagningen kanske? föreslog jag.
– Kanske, svarade hon.
– Men jag tänkte på mammas oljeblandning hon har när hon får massage. Jag testade med den igår och det funkade.
– Hurdå?
Det var Simon som frågade igen.
– Jag testade att trycka in några fingrar och det gjorde inte ont. Var till och med lite skönt, faktiskt.

Med tanke på Lenas korta skratt så måste vi killar sett enormt fåniga ut där vi satt och stirrade på henne. Ingen av oss verkade riktigt veta vad vi skulle säga
– Så. Ska vi testa? sa hon och visade upp flaskan.

Så fort hon reste sig upp och började dra av sig sin tröja så kändes det som en förtrollning bröts. Vi reste oss alla upp och drog snabbt av oss våra kläder. Vi ställde oss i en ring runt henne och hon började med att runka två av oss samtidigt som en tredje körde in kuken i hennes mun. Det dröjde dock inte länge förrän hon ställde sig på alla fyra på golvet medan vi tog plats runt henne. Den här dagen blev det jag som var först med att trycka mig in i hennes fitta. Det kändes lika skönt som alltid att få glida in i hennes trånga, våta tunnel. Kanske lite extra skönt den här dagen med tanke på vad som förhoppningsvis väntade.

Vi fick alla knulla henne i några minuter vardera innan hon gick tillbaka till soffan. Hon drog tag i sin luvtröja och satte sig ovanpå den för att sedan sära brett på benen. Vi tittade alla storögt på medan hon gled ner och blottade sin bakre öppning för oss. Snart så hade hon börjat att smörja in sina skinkor och sin analöppning med den hala oljan.

Efter ett par minuter så såg vi hur hon tryckte in ett finger i sig. Snart blev ett finger två och efter det så började hon att flämtande röra dem in och ut.
– Vem vill vara först? frågade hon när hon pullat sig i några minuter.

Vi stirrade på henne och på varandra. När ingen sa något så reste hon sig upp och drog till sig den tv-tidning som låg på vardagsrumsbordet. Hon bläddrade snabbt igenom den och drog bort en bit av måndagens tablå som hon sedan rev i mindre bitar. Tillslut höll hon i fyra små pappersrör som alla var olika långa.  Efter att hon kupat händerna och skakat runt bitarna lite så höll hon upp pappren framför oss. De såg nu ut att vara lika långa.

Först att dra var Simon, sedan jag, Martin och sist Johan. Såklart var det Simon som vann och därefter kom Johan, jag och slutligen Martin. Hon log ett snabbt leende innan hon tittade på den yngre killen som hon för några månader sedan fått börja dela hus med. Sedan så ställde hon sig på alla fyra.
– Smörj in kuken först så går det nog enklare, sa hon sedan.

Simon ställde sig bakom henne och började att försöka få sitt ollon på plats. Jag kände hur hjärtat dunkade i bröstet och tänkte att han också måste vara lite nervös för hans kuk såg nästan ut att mjukna lite. Tillslut så runkade han dock upp den och lyckades få den på plats mellan hennes skinkor.

Den här gången var det ingen som skrek till eller sa att det inte skulle gå. Istället hörde vi bara två långa suckar när Simons kuk gled in i Lenas bakre öppning. Några sekunder senare så började han att röra sig inuti henne. Vi hade ställt oss bakom dem och såg nu hur hans kuk åkte in och ut i hennes bakre öppning samtidigt som fittan såg både delad och blöt ut.

När Simon knullat henne i några minuter så drog han sig ur. Näst på tur var alltså Johan som även han smörjde in sig innan han pressade sig in i henne. Hon låg med baken snett uppåt samtidigt som hon tryckte sitt huvud mot underarmarna som hon pressat i golvet. Vi såg hur Johan tog sats över henne och började att röra sig snabbt i hennes anal.

Några minuter senare lät det som att också han var på väg att spruta så han drog sig därför ur henne. Så fort han backat undan så smörjde jag snabbt in mig och tog plats bakom henne. Det tog några försök innan jag lyckades att hitta rätt och sedan pressa mig förbi ringmuskeln. Känslan som mötte mig var trång och hal. Inte lika blött som i fittan utan mer känslan av att det tryckte runt mitt skaft.

Efter att jag stått still i någon sekund så började jag att rövknulla henne så fort jag kunde. Jag hörde hur hon gnydde lätt framför mig och kände hur jag själv flåsade. När jag kände hur det drog ihop sig så backade även jag undan och lämnade min plats åt Martin.

Till att börja med så tog också han henne bakifrån men efter att ha rört sig i henne ett tag så drog han sig ur.
– Tror du att du kan rida mig? Som du brukar?
– Kanske. Vi testar, svarade hon och reste sig från golvet.

Så fort Martin satt sig i soffan så satte hon sig på knä över honom. Det blev dock ganska svårt att nå hennes bakre öppning på det viset så istället fick hon sätta fötterna i soffan och luta sig bakåt. Tillsammans lyckades de få in Martins kuk i henne men eftersom att hon lutade sig bakåt över honom så fick han sköta det mesta av jobbet.

Vi stod och såg på hur Martins kuk rörde sig in och ut i hennes anal innan Johan och Simon klättrade upp och ställde sig över hennes ansikte. Själv stod jag kvar och lät kuken lugna ner sig lite mer innan jag skulle avsluta med en avsugning. Plötsligt så såg jag dock filmscenen framför mig och gick bort mot soffan. Jag lyckades att ställa mig på knä mellan Martins och Lenas ben och rikta in kuken. Precis efter att jag tryckt in mitt ollon mellan hennes blygdläppar så möttes våra blickar. Sedan så pressade jag in hela kuken i henne.

– Oooheeeååå, suckade hon till när jag kom in i henne.
– Fan det gick, sa Johan och lät både lite dum och förvånad samtidigt. 
Sedan drog han sig bort från Lenas ansikte och satte sig bredvid henne på soffan. På andra sidan gjorde Simon samma sak.

Jag knullade Lenas fitta i några minuter medan Martin mest låg still under henne. Så fort jag kände att jag började närma mig igen så drog jag mig ur och Lena reste sig direkt av från Martin. 
– Kan du rida mig? frågade Johan direkt.
– Hurdå? Fittan eller baken? frågade hon.
– Fittan? Framifrån? svarade han frågande.
Utan att svara gick hon fram till honom och med ett leende så satte hon sig över hans kuk och styrde upp den i henne.

Jag stod kvar och såg på medan Lena red Johan. Samtidigt halvlåg Martin fortfarande på soffan medan Simon rest sig upp. Jag såg hur han tog tag i oljeflaskan och smörjde in sig igen. Sedan så klev han upp bakom Lena på soffan och riktade in sitt ollon mot hennes bakre öppning. Så fort han var på plats så tryckte han sig in i henne.

Vid det här laget hade Martin rest sig upp och vi stod nu och såg på hur de båda kukarna pumpade hennes fitta och röv. När jag klättrade upp på soffan så följde han direkt efter och sekunderna senare stod vi med våra hårda stånd riktade mot Lenas ansikte. Till att börja med så försökte hon lösgöra sin hand för att kunna runka mig men när det inte gick så öppnade hon munnen så att jag kunde trycka mig in. Efter några sekunder så drog hon sig bort och vände ansiktet mot Martin som gjorde samma sak.

Vi fortsatte så ett tag tills att jag hörde hur Simon började stöna lite hårdare bakom Lena. Jag tog tag i min kuk och efter att ha riktat den mot hennes ansikte så började jag att runka i snabba och hårda drag. På andra sidan stod Martin och gjorde lika dant. 

Vi hörde först hur Simon stönade till innan han fyllde Lenas röv med säd och sekunden senare så sköt jag flera tjocka strålar över hennes ansikte och hår. Så fort jag slutat spruta så vände hon sig om mot Martin och öppnade munnen lagom tills att han också kom med långa, hårda och tjocka strålar. Max femton sekunder senare hörde vi hur Johan stönade till innan också han kom och fyllde Lenas fitta med sina spermier.

 

 

Men vänta nu? Tänker du kanske. Stod det på riktigt inget om analsex på RFSU:s hemsida hösten 2001? Och hur vet du i så fall det?

Medan jag skrev de här novellerna har jag bläddrat igenom lite för många gamla tv-tablåer och sett lite för mycket porr från början av noll noll-talet. Jag tänkte mig att min huvudkaraktär lätt hade kunnat surfa in på en hemsida och hitta ett bra citat att använda, men nej. Så här såg RFSU:s hemsida ut 2001:
http://web.archive.org/web/20010520150206/http://www.rfsu.se:80/

Men det om Veckorevyn då? Jo. Det kom faktiskt in en fråga om analsex till deras frågespalt. Se:
http://web.archive.org/web/20010801151519/http://www.veckorevyn.com/sex_och_karlek/sex.jsp
Länken fungerar bara i Internet Explorer. Eller om du råkar ha en gammal version av Netscape liggande någonstans ;)

Tänk ändå vad man gör för konsten.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.