Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/12, 2022 kl. 19:37, av Nilsr

Marias man, Erik, njuter av ensamheten

Del 4 av 5 i serien Ut ur snöyran och in i värmen

En fortsättning på serien Ut ur snöyran och in i värmen, där Maria blir uppraggad av Nisse. Men vad händer på hemmaplan? lider Erik av att vara själv?
Den här novellen kan läsas fristående från de övriga.

Eriks och Marias liv har tuffat på i en lugn lunk, successivt har deras liv börjar bli två parallella spår, som liksom inte längre går ihop. Erik har ett tag känt sig frustrerad utan att sex. Spänningarna i pungen har byggts upp och han försöker onanera mer och mer i smyg. Som hjälp började han läsa olika erotiska noveller och fantisera om att träffa någon kvinna. Han hittade en dejtingsida som heter ix.nu där alla verkar vara ute efter sex på ett eller annat sätt. Många med lite annorlunda tankar men öppna med vad de vill. Sedan en tid har han chattat en del med en kvinna som är äldre än Erik. Erik är 42 och Gittan, som hon kallas, är 55. Bägge är gifta, så de är överens om att vara mycket diskreta, de har ännu inte ens visat bilder på ansikten, även om det mesta på andra delar har fotograferats och sänts mellan dem. Kroppsmässigt är de ganska olika, Erik är relativt muskulös, han jobbar i byggbranschen, medan Gittan är mycket mullig, väger nästan 90 kg och har stora, lite tunga bröst. Eriks utrustning är ganska ordinär, varken stor eller liten, ca 15 cm lång och 10 i omkrets. Men den kan stå ordentligt i givakt, det har han visat i sina bilder.

 

Nu ska Maria åka till Stockholm och Erik har kommit överens om att träffa Gittan på en lunch. De har valt ett litet ställe utanför stan där risken att de ska känna någon är minimal. Erik kommer först till restaurangen. Väntar med spänning på att Gittan ska komma. När han står där och väntar ser han, trots att de valt ett ställe långt bort, en kvinna han känner igen, Marias chef. Erik tänker först gå undan, men det är för sent, kvinnan har redan sett honom. Kommer fram och säger hej och rodnar.

- Hej Stina, är du här, säger Erik.

  • Hej Erik, ja jag ska träffa en affärsbekant och äta lunch, men han har inte kommit ännu. Hur är det med dig? Maria är ju i Stockholm nu. Jag hoppas hon har det bra, det snöar något förfärligt just nu i Stockholm, säger Stina.
  • Ja, jag väntar också, men på en gammal bekant. Annars är det bra, lite ensamt nu när Maria är bortrest, men det är ju jättekul för henne att få mer ansvar, som jag har förstått det.

De står där båda två och trampar och väntar. Ingen av deras lunchsällskap tycks dyka upp. Till slut säger Stina:

  • Det verkar hopplöst. Jag är hungrig. Det verkar som vi bägge är lämnade, kan vi inte äta tillsammans?
  • Ja, det verkar så. Jag hade sett fram mot min träff. Det ska bli jättetrevligt att få äta med dig i stället.

De får ett bord i den ganska glest besatta matsalen. Erik tittar på Stina, tänker att det var lite märkligt. Stina är en ganska stor kvinna och klär sig elegant, svårt att se hennes figur, men att hon är rund och har ganska stora bröst är uppenbart. Han undrar lite om det ändå inte är hon som i verkligheten är Gittan, som han chattat med. Kan det vara så? Hur ta reda på det, utan att avslöja sig? Men kanske börja treva lite? Han börjar prata om hur mycket det finns på nätet och att många verkar leva sitt liv där, snarare än i verkligheten.

  • Sedan finns det ju en massa sidor, har jag förstått, för dem som vill träffa nya vänner. Och även träffa en partner. Jag är ju gift, men verkar vara en bra idé för de som ännu inte hittat den rätta, säger Erik.
  • Ja, berätta inte för någon, men jag råkade hamna på en sådan sida en gång. Verkade vara en  riktig parningslek. Om jag inte var gift skulle jag nog ha varit ute och haft lite roligt på den sidan, svarar Stina.
  • Vad heter den, kommer du ihåg? Skulle vara roligt att se.
  • Tror den hette något med x i, kanske ix eller något sådant, säger Stina.
  • Jaha, ja det vore roligt. När inte Gittan, som jag skulle träffa kom kanske man kan surfa lite senare.
  • Men, alltså, så pinsamt. Gittan, är ju det namn jag använt när jag chattat på den sidan. Gud, inte visste jag att det var du. Du kallade dig ju Klasse.
  • Ha, ha, det här är ju dråpligt. Jag har sexchattat med min frus chef. Men… jag tycker du är sexig. Men det känns ju konstigt, ja helt galet. Vad gör vi nu?
  • Jag tycker du är sexig också, vi kanske kan låtsas som vi har den där dejten ändå. Eller vad säger du?
  • Absolut, låter fantastiskt. Ska vi betala här och hitta något annat ställe där vi kan vara. Maria är ju borta, vill du komma hem till mig?
  • Kom, vi drar, säger Stina alias Gittan.

När de kommer hem till Erik och ytterdörren har stängts hjälper han Stina av med ytterkläderna, och omfamnar henne. De står där, känner varandras kroppar. Stina tittar upp på Erik, som lutar sig ner och ger henne en försiktig puss på munnen. De småpussas lite, men varje gång läpparna möts blir pussen lite längre, tills Stina öppnar sin mun och möter Erik i en riktig kyss. Det dröjer inte länge förrän tungorna börjar leta i varandras munnar och kyssen djupnar. Efter, vad som känns som en evighet men ändå mycket kort, sliter de sig loss.

  • Kom, vi gör det lite bekvämare, säger Erik med en sexhes stämma och tar Stina i handen.

I sovrummet stannar de, Stina tittar på den fint bäddade sängen. Sträcker sina armar mot Erik till en ny omfamning. De kysser varandra nu, passionerat. Stina stryker Erik över ryggen och ner mot rumpan. Hon smeker den lite lätt och tar sedan ett ordentligt tag med båda händerna. Eriks händer är fullt upptagna med att känna på Stinas bröst, smeker dem, lyfter försiktigt på dem, de är stora och tunga, men så härligt mjuka och sköna.

  • Mmm, mumlar Stina.

Stina håller upp sina armar så Erik kan dra hennes tröja över huvudet. Erik fumlar bakom Stinas rygg och lyckas knäppa upp hennes bh. Brösten faller ut, lyser vita och fina i ljuset från den enda lampa som är tänd. Vårtgårdarna är mycket mörkare och bröstvårtorna är stora och har börjat bli hårda. Erik böjer sig ner och kramar det ena bröstet samtidigt som han sätter munnen till det andra och riktigt suger in det i munnen. Nafsar på bröstvårtan, som blir stenhård. Tungan och lite tänder retar den, Stina börjar få svårt att stå still, börjar andas stötvis.

När Erik reser sig upp för att hämta andan är Stina snabb med att lossa Eriks byxor, drar snabbt ner dem. Det är riktigt trångt i Eriks kalsonger, kuken är stenhård, måste ut. Erik tas snabbt av sig kalsongerna, kuken hoppar ut och ställer sig som ett spett. Han tar sedan av tröjan. Under tiden har Stina tagit av resten av sina kläder.

Nu står de helt nakna framför varandra, de tittar på varandras kroppar. Stina känner över Eriks bringa och ner mot kuken. Tar den i sin hand. Eriks blick fullständigt äter upp Stinas kropp. Den är stor med de fina brösten och magen som är riktigt stor, mjuk och rund. Nedanför ser Erik hur hennes fitta är helt renrakad och hur springan är lite öppen, trots att hon står upp. Låren ser riktigt mumsiga ut, tänker Erik. Han för fram en hand och smeker Stina sakta över brösten, ner över magen och in mellan benen.

  • Mmm, du verkar het och våt, säger han.
  • Och du verkar riktigt redo, så hård och fin kuk. Vill smaka på den. Lägga dig ner på sängen!

Erik lägger sig ner på rygg. Stina kryper upp bredvid. Tar ett ordentligt tag med båda händerna runt kuken och pussar den lite försiktigt. Sträcker ut tungan och slickar på ollonet. Det smakar lite salt av försatsen, som hon snabbt slickar i sig. Greppar kuken och börjar slicka nerifrån och upp, tungan retas lite på ollonet, börjar om och kommer upp på baksidan av kuken. Slickar på strängen där.

  • Åhh, Gud, så sköönt, slicka mer där. Underbart. Stönar Erik.
  • Mmmm och så gott, så härlig kuk, vill äta upp den, mumlar Stina.

Hon tar in ollonet i munnen, suger på det samtidigt som tungan leker med toppen på det. Stina för ollonet ut och in mellan sina läppar, kniper ihop ordentligt med munnen. Erik känner varje rörelse och kan inte få nog. Tar tag om Stinas huvud för att styra rörelsen. Så skönt, tycker Erik. Stina är nu också i extas. Känner hur Eriks kuk blir, om möjligt ändå hårdare och tjockare.

  • Vill inte komma nu, inte ännu, stönar Erik. Vill smaka på dig också. Lägg dig på rygg nu.

Stina lösgör sig från Eriks kuk, lägger sig på rygg och särar på benen. Erik kryper upp mellan benen och lägger sitt ansikte över Stinas savande fitta. Han ser hur det rinner lite från den och sträcker ut tungan för att slicka i sig hennes saft. Sedan låter han tungan slicka nerifrån och upp. Låter tungan dela på hennes blygdläppar och sticker in den så långt det går. Slickar upp och ner, till slut börjar han slicka runt Stinas klitoris. Runt, runt och sedan mer rakt på. Han hör nu hur Stina gnyr och stönar.

  • Åhhh, jaaa, mera, åhhh sååå skööönt. Stoppa in ett par fingrar nu, NU!

Erik fortsätter slicka och stoppar in först ett finger, sedan två och tre fingrar. De glider in i det varma och fuktiga hålet. Erik pressar in fingrarna så långt det går och börjar pulla in och ut. Samtidigt kröker han på fingertopparna för att komma ut det lite skrovliga området framtill i fittan. Varje gång han drar ut fingrarna passar han på att massera lite extra där. Erik känner hur Stina nu inte kan ligga still och hennes stön blir alltmer ljudliga. Inte långt kvar, tänker han och fokuserar nu helt på hennes klitoris.

  • ÅÅÅÅHHHH, kan inte mer, ståår inte ut, fortsätt, fortsätt, hårdare! Ja, ja, ja! Så, Ja. NUUUU AHHHH jag kommer, Ohhh, Gud vad gör du med mig . Jaaa, mera mera, sluta inte. Nuuuu. Ahhhhhh.

Stinas fitta krampar och kramar om Eriks fingrar. Hennes stora sköna lår sluter sig runt hans huvud. Erik blir helt begravd mellan hennes lår och fitta. Han känner hur Stinas safter sköljer över honom. Han lapar i sig av dem. Smeker insidan av fittan bara helt lätt under orgasmen. Håller kvar hennes hårda kärleksknopp i munnen. Leker bara lätt med tungan på den. Stina andas som efter att ha sprungit uppför trapporna tio våningar upp. Ligger nu bara och njuter av Eriks fortsatta lätta behandling. Erik reser sig upp, ger Stina en puss och sedan en djup kyss. Stina känner sin egen smak i Eriks mun. De ligger en stund, men Erik har hela tiden handen kvar i Stinas sköna vara fitta. Nu börjar han pulla lite och samtidigt ha tummen på hennes klitoris. Stina börjar andas alltmer stötvis igen. Hon har inte hämtat sig från den första orgasmen och är redan på väg in i nästa.

Stinas kropp börjar röra på sig, skruvar sig fram och tillbaka. Erik för in nästan hela handen i henne, töjer ut henne ordentligt. Känner att fittan krampar om handen. Tar den andra och gnuggar klittan intensivt. Det dröjer inte länge förrän Stinas kropp går upp i en brygga, skakar och hon låter som en ångmaskin som löpt amok.

  • Jaa, jaaa, nuu igen, jaa, måste få komma, Åhhh, hemska karl vad gör du, Jaa, mera, gnugga, gnugga! Nuu, Nuuu, Jaaa. Åhhhhhhh.

Erik ser med kärlek på Stina och hur hon kommer och känner glädjen inom sig att det är han som lyckats tillfredsställa denna fantastiska härliga kvinna. Tänk att det är han, han som knappt får röra sin hustru, Maria, numera.

  • Åhh, Erik, du är en naturbegåvning. Jag är helt slut, säger Stina. Nu behöver jag bara ligga här känna dig bredvid mig. Sedan vill jag ha kuk. Vill känna din kuk i mig. Vill knulla. Jag älskar att prata snusk. Och du är betydligt mer karl än jag trodde när vi chattade och då tyckte jag du var fantastisk. Nu, nu är du enastående. Att vi inte hittat varandra och knullat tidigare. Min fitta längtar efter din kuk. Måste få känna kuken i mig. Fittan är så våt, måste bli uppfylld, utfylld.

Stina ställer sig på alla fyra i sängen. De stora brösten hänger ner som två stora ballonger, ser så sköna ut. Erik ställer sig på knä bakom. Runkar kuken lite lätt, men den är redan som ett spett. Sakta sätter han ollonet mot Stinas blygdläppar. Känner hur han delar på dem och sakta sjunker in i den väntande varma, våta sköna fittan. Kommer så långt in han räcker. Väntar en stund, vill känna den sköna fittan som omsluter honom. Drar sedan sakta ut och sedan in lite snabbare. Ut och in. Sakta ut och vartefter allt snabbare in. Känner hur hans höfter slår mot Stinas fylliga rumpa. Han ger henne några smisk över rumpan.

  • Ja, så skönt, stönar Stina. Mer, vill känna kuken i fittan, så skönt, slå mig igen, så skönt. Krama mina bröst, nyp i bröstvårtorna. Vill känna hur du pressar dem ordentligt. Måste få känna dina händer, slå till på dem, knip i vårtorna. Knulla på, knulla på. Gnugga min klitta nu!

Stina pratar och skriker omväxlande. Erik försöker följa instruktionerna, masserar och kniper hårt om bröstvårtorna. Ju hårdare desto mer verkar Stina stöna av välbehag. Erik riktar några slag med handen mot det ena bröstet. Då känner han att Stina är på väg att komma igen.

  • Ja, slå mig, vill känna på brösten. Knulla fortare. Gnugga fittan, gnugga klittan. Ja, ja, nu kommer jag runt din härliga kuk. Åhhh, min hingst du är fantastisk. Nuu, nuuu.

Stina kommer i ett vrål och faller ner, helt utpumpad och svettig i sängen. Eriks kuk glider ut när Stina faller ihop. Efter en stund vänder sig Stina mot honom.

  • Sätt dig över mitt ansikte, knulla min mun nu, säger hon.

Erik riktar in sin kuk mot Stinas mun, känner hur hon tar emot den som tidigare. Pressar ihop läpparna runt den, tänderna skrapar lite lätt på ollonet. Tungan leker med baksidan på ollonet. Erik är nu i himmelriket. Juckar ut och in i hennes mun. Nu är det inte långt kvar. Erik kör in kuken ordentligt i Stinas mun, känner gommen och trycker sig vidare, sedan ut och in igen. Stina tar emot, ger ordentlig stimulans med tunga, läppar och gommen. Erik ökar farten. Han känner hur kuken blir både längre och bredare, nu har han en riktig bamsekuk att hantera i Stinas glupska mun. Pungen drar ihop sig, gör sig redo att äntligen få tömma ut sitt innehåll. Kuken är nu så långt in det går, Erik känner hur det sprutar kaskad efter kaskad rakt in i Stinas svalg. Han fortsätter knulla munnen samtidigt som sprut efter sprut lämnar honom. Stina tar emot all sperma, det rinner efter mungiporna och hon sväljer det som hon har i munnen.

Erik drar sig ur och lägger sig bredvid Stina, kysser henne och slickar upp det som runnit efter hennes mungipor. Sedan kysser han henne igen och lämnar över den sperma han just slickat upp.

Efter, som det känns, en eon av tid börjar de röra på sig. Kramas lite, kysser varandra. Erik kan inte låta bli att leka med, smeka Stinas fantastisk bröst. Stina hart en hand kupat över Eriks nu ganska mjuka kuk.

  • Mmm, finns det mer i den, undrar Stina och smeker den nu lite mer intensivt.
  • Vet inte, svarar Erik. Tror den behöver vila. Men kanske med lite kärlek…, säger han och känner att han faktiskt börjar bli hård igen.
  • Nu vill jag älska, knulla lugnt, bara känna din kuk i min fitta, långsamt och skönt, säger Stina och lägger sig på rygg.

Erik ställer sig på knä mellan Stinas ben med sin nu återigen hårda kuk. Riktar in den mot hennes väntande öppna fitta och sjunker långsamt i i henne. De ligger stilla, hon känner hans kuk i sig och Erik känner hennes varma sköna välkomnande fitta. Stina börjar sakta knipa med sina fittmuskler och utan att röra sig för övrigt massera hon Eriks kuk.

  • Åhh, fantastiskt, så skönt. Vad gör du, hur gör du? Helt underbart, mumlare Erik där han ligger ovanpå henne och samtidigt kysser henne.

De ligger så en lång stund, bara njuter av att vara förenade, känna hur kuken är där i fittan så skönt. Efter en stund börjar Erik att röra sig, drar ut kuken lite grann och stoppar in igen. Stina följer med i rytmen och tillsammans älskar de så som de aldrig gjort annat. Nu är båda uthålliga och vill dra ut på njutningen så länge som möjligt.

  • Nu vill jag rida dig, säger Stina.

Erik drar sig ur och lägger sig på rygg. Stina sätter sig ovanpå och för in kuken i sin fitta, sätter sig ner på den. Nu vill Stina bestämma farten, vill känna friktionen av kuken i fittan och vill samtidigt gnugga klittan. Erik ligger under, greppar hennes bröst och klämmer ordentligt på hennes vårtor, så som han förstår att hon vill ha det. Nu känner han att Stinas fitta blir trängre, friktionen ökar och hans orgasm börjar också byggas upp på nytt. Stina stönar och gnyr och kommer helt plötsligt i ett avgrundsvrål samtidigt som hon kastar sig fram och tillbaka i en vild ritt, Detta blir för mycket för Erik och han kommer i en ny orgasm, samtidigt som Stina krampar om hans kuk.

Länge ligger de sedan helt utmattade bredvid varandra.

  • Tack, det var underbart. Har inte älskat, kullat, fått kuk på länge, säger Stina.
  • Tack själv. Faktiskt inte jag heller. Du är helt enastående. Men, jag kom i dig. Äter du p-piller eller något?
  • Behöver inte det, jag har passerat det stadiet, säger Stina. Så skönt. Ingen mer mens eller mensvärk och ingen risk att bli gravid. Nackdelen är att jag svettas en hel del och måste äta hormoner för att kunna vara mjuk och våt i fittan. Men det är det väl värt, inte sant?
  • Underbart. Du är en fantastisk kvinna. Vill göra detta fler gånger. Men vi måste vara försiktiga. Vi är ju båda gifta.
  • Mmm, ja så är det. Men Maria är en duktig kvinna och jag har tänkt ge henne mer ansvar, vilket innebär att hon måste åka till Stockholm lite då och då. Men du, du måste nog byta sängkläder och tvätta innan hon kommer hem. Jag, vi, har sölat ner dessa helt och hållet. Men nu måste jag få duscha, innan jag åker hem. Är det okey?
  • Absolut. Jag behöver också duscha. Kan vi göra det tillsammans. Jag vill tvåla in dig och riktigt lära känna hela din underbara kropp.

Här lämnar vi Erik och Stina för den här gången. I morgon kommer Maria tillbaka från sin resa till Stockholm och det som hon varit med om där. Hur ska hon då kunna förklara sina röda smiskade skinkor och märken på brösten. Ja, det blir kanske en ny historia....

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.