Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/12, 2022 kl. 07:29, av Benke1974

Elin och Anna på Valborg

Del 1 av 1 i serien Prequel til Ungdomsminnen

Elin och Anna ska fira Valborg. När de kommer hem till Elin för att förbereda sig är de inte ensamma.

Har fått mycket positiv feedback på mina noveller och det är ju kul. Även en del önskemål har ramlat in om vad som skulle kunna hända.  Så här kommer ett första försök till detta. Mina andra noveller har ju en anknytning till verkliga händelser. Men den här är en ren fantasi vilket har gjort det svårare att fläta ihop händelser i historien. Dock ger det mig större friheter men jag har ändå försökt hålla aktiviteterna verklighetstrogna. Dvs de skulle mycket väl kunnat ha skett.

Det som kommer nu blir en prequel till min serie sett ur framför allt Elins perspektiv. Den går att läsa som den är men läs gärna mina övriga noveller (ffa. Insparken och Klassfesten-novellerna) för att få ett bättre sammanhang.  Det blir en ganska lång novell som jag har fått dela upp på flera delar.  

Det tar sin början i april 1991. Berlinmuren har fallit, Jugoslavien existerade fortfarande, Ingvar Carlsson var statsminister och det hetaste på bioduken var Gudfadern III.

---------------------------------------

Våren hade äntligen börjat visa sig. Fram till och med nu hade det mest varit kallt, regnigt och blåsigt. Idag var det måndag eftermiddag och Elin slängde sin skolväska i sängen innan hon satte sig i sin nisch i fönstret. Hennes pappa var snickare och hade byggt in en liten soffa med kuddar där så att det gick att sitta två personer där om man ville. I morgon var det Valborg och Elin skulle ut med Anna och festa. Som vanligt var det badplatsen som gällde. Det var där som de flesta samlades och hade kul tillsammans.

Elin var snygg smal och blond. Inte helt olik Emma Linsmus från Ö-vik som gjorde ett par porrfilmer på slutet av 90-talet om någon minns. Anna, hennes bästis sedan länge var mer eller mindre en kopia av henne och många trodde att de var systrar.  Anna var dock aningens längre än Elin och hennes bröst var större. Båda gick Teknisk linje och motbevisade fördomarna om dumma blondiner. De var kanske inte de skarpaste essen i klassen men helt klart på den övre intelligenshalvan i alla fall. Det var dock en sak med dem som stämde in i fördomsbilden om blondiner. De var att de var båda kåta och sexiga. Utan att det visste om det hade de gjort många killars lakan fläckiga om nätterna när de drömde våta drömmar om vad de ville göra med deras kroppar.  I klassen de gick var det mestadels nördiga killar, men det fanns ett par undantag. Erik, Jonas och Niklas var ett gäng som såg alla bra ut. Anna hade en liten crush på Erik men hon hade inte fått till det med honom…ännu. Elin själv suktade lite efter hans kompis Niklas. Han var dock lite blyg och svår att få grepp om.  

Oskulden hade Elin blivit av med i höstas till en kille som gick ekonomi. Lukas såg bra ut och de hade hamnat på en efterfest tillsammans. Elin hade hamnat i ett rum med honom och hon gav honom en avsugning. Det ledde direkt till ett regelrätt samlag. Hennes första och ganska kassa samlag. Men ”bli av med oskulden” hade hon nu kunnat stryka från sin AttGöra-lista. Lukas hade jagat efter henne på skolan efter det men Elin ville inte något mer. Det fanns bättre och större fiskar i havet.

Ytterligare en fisk hade nappat i början på året. Även det på en efterfest. Tommy som fisken hette, var dock en lite äldre kille. Han var nyss fyllda 20år och hade verkligen vetat vad han gjorde. Han hade kallat henne slampa och hora och förnedrat henne med att smiska hennes skinkor med handflatan när de knullade. Dock hade det snacket och smisket tänt henne och det hade gått för Elin två gånger. Han hade avslutat med att spruta sin sats i ansiktet på henne. Han sa att alla porrstjärnor gjorde så och att hon skulle lära sig vad som gjorde killar kåta. Hon hade fortsatt att träffa Tommy ett par gånger till efter det och att ha sex med honom var verkligen skönt. Det var ett hårt på gränsen till brutalt knullande och han hade alltid avslutat med att spruta sin sperma i hennes ansikte. Men något mer än sex var det inte tal om och nu hade hon inte sett honom sedan i mitten på mars.  Hon var lite kluven till Tommy. Sexet var skönt men hans hårdhet skrämde henne samtidigt, så det var nog lika bra om han blev ett avslutat kapitel.

Om Erik och gänget skulle komma imorgon kväll visste inte Elin men hon hoppades det.  Hon bodde i en normalstor villa nära centrum i en håla ett par mil utanför Göteborg.  Hon hade en storebror som hette Henrik och var 23år, bodde hemma och jobbade på Q8 i stan. Henke, som han kallades av alla var en stor loser enligt Elin, men han såg bra ut i alla fall. Han hade en polare som hette Jocke och som jobbade som dörrvakt på ett par krogar i stan. Han var ofta hemma hos dem vilket inte Elin ogillade. Han var stor stark och snygg och definitivt något för en 17årig tjej som Elin att lägga sina ögon på när hon kunde. Jocke hade gått på gym sedan han var 14 och hade musklerna som bevis för detta. Om Elin och Anna gjort killars lakan fläckiga hade hennes lakan blivit söliga de nätter hon smekt sig och drömt om vad Jocke skulle göra med hennes kropp. Att få suga på hans kuk och känna hur den särade på hennes slidväggar var något Elin tänkte på och drömde om ofta.

Elin hade dessutom en lillasyster som hette Rebecka. Hon hade fyllt 15år i januari och skulle börja 9:an till hösten. Rebecka var smal som en sticka och hade ett par små toppiga bröst som hon inte behövde någon behå till.  Hon var vacker men såg för många ut som om hon fortfarande var en liten flicka på 11-12 år. Även hon var blond men hade lockigt långt hår och ett sött litet ansikte. Rebecka var som många andra småsyskon det bortskämda barnet och hade lindat sina föräldrar och framför allt pappa runt lillfingret. Allt hon ville få fick hon, vilket Elin retade sig på. Dock älskade Elin sin lillasyster och de hade en mycket nära relation och kunde prata om precis allt.  Rebecka visste allt om både Lukas och Tommy och det var även hon som hade fått Elin att ifrågasätta om hon verkligen skulle fortsätta att träffa Tommy.

 

Anna som hade hängt med Elin hem efter skolan satte sig i andra ändan av fönsternischen. De pratade om vad de skulle imorgon och om vad de skulle ha på sig. 

-Jag pratade med Erik på lunchen idag, sa Anna. –Han är ju bara så söt. Hans brorsa skulle fixa öl till honom. Hade du frågat Henke om han kunde köpa ut till oss ännu?

-Jodå det är fixat, svarade Elin och pekade på hennes gömställe bakom skrivbordet. - Skulle de också komma ner till badet imorgon eller?

-Ja, han sa det i alla fall. De skulle ha förfest hemma hos honom och vi kunde komma dit om vi ville.

-Ok, vad kul men vad fan ska jag ha på mig. Jag har ju ingenting, sa Elin.   

Det knackade på dörren och Rebecka tittade in.

-Hej Prinsessan, sa Elin slött.

-Hej, vad gör ni? Frågade Rebecka och hoppade upp mellan Anna och Elin.

-Vi snackar om Valborg, sa Anna. -Ni kommer väl också ner till badet imorgon eller?

Med ”ni” menade Anna Rebecka och hennes två kompisar Sofia och Jenny.

-Jo, vi ska till Sofias kille på fest och sen drar vi nog ner dit som alla andra.

-Va! Ska jag behöva dras med dig på kvällen då? Sa Elin lite överdriver dramatiskt. -Hur går det med Ola då? Ska han också med eller?

Ola var Rebeckas nästan-pojkvän. De hade strulat ett par gånger, kyssts och hånglat. Hon hade även känt på hans kuk ett par gånger men längre än så hade de aldrig gått. Men de var inte heller riktigt ihop, i alla fall inte officiellt.

-Jo han kommer med, men jag vet inte… Han är väl okej, men han är ju så jävla tafatt och vågar liksom inte något om jag inte säger att han ska. Fattar du.

-Japp, jag fattar precis. Sa Anna. -Har ni knullat än då?

Rebecka blev lite rödrosig.

-Neeej, vi har inte legat med varandra ännu, svarade Rebecka. Knulla lät så osexigt tyckte hon.  -Inte för att jag inte har försökt. Men det ska hela tiden vara jag som ska ta initiativet. Jag trodde alla killar bara ville en sak om de fick chansen. Och tro mig han har haft chansen!

-Han kanske är smygbög? sa Anna.

-Det tror jag inte. Han blir ju hård när vi hånglar, och han kom ju när jag runkade honom.

-Du skulle tagit den i munnen, fortsatte Anna. -Då blir killarna fan helt galna och garanterat hade han knullat med dig då.

-Ska du öppna frågespalt i VeckoRevyn eller, skrattade Elin. -Annas sextips. ”Allt unga flickor behöver veta för att förföra lika unga tafatta pojkar”. Om du nu vet allt Rebecka ska göra varför har du inte knullat med Erik än då?

-Vem är Erik, frågade Rebecka som nu blev nyfiken.

-Du vet Niklas i min klass jag berättade om, sa Elin. -Det är hans kompis. Han går också i vår klass och Anna vill så gärna ha honom, och då naken med kuken i henne. Elin fnissade åt Annas nu lite sura min.

-Jag vill faktisk inte BARA ha honom naken hos mig, utan jag är faktisk lite kär i honom. Han är ju bara så snygg. 

-Fixade Henke några öl till mig också, sa Rebecka i nästa mening. 

Elin nickade och pekade på skrivbordet. 

-OK sa Rebecka, hoppade ner på golvet och gick sedan till sitt rum.

-Var var vi, sa Anna.

-Du menar förutom hur du knullar Erik bäst. I så fall var vi i min förbannade garderob. Elin hoppade ner och öppnade den överfulla garderoben. Sedan började de rota för att hitta något bra att ta på sig dagen därpå.

Valborgsmässoafton.

Det var en vanlig skoldag denna dag. En rutten tisdag som började med dubbellektion i matte och sedan fysik Lab efter lunch. Elin jobbade tillsammans med Eva och Jens. Eva som var en av de duktigaste tjejerna i klassen tog rodret när de skulle analysera gravitation och kastparablar. Jens var en av nördarna och Elin kände att hon kunde koppla av och låta dem göra merjobbet av labben.  Anna hade lyckats para ihop sig med Erik och Andreas och där var det Andreas som fick jobba medan Anna mest flörtade med Erik och de satt och snackade om kvällens festande.  Lektionen var snabbt över och på rasten efteråt berättade Anna att Erik hade en stuga på tomten där de skulle ha förfesten. Hans brorsa skulle även vara där och tydligen även Elins. 

-Fan, ska jag behövas dras med den tönten hela kvällen eller, stönade Elin.

Sista lektionen var Samhällskunskap med Smurfen. Läraren kallades så för att han var väldigt kort och hade alltid blåa jeans och en blå jeansskjorta. Dessutom var han gråhårig, på gränsen till vitt så Smurfen var ett mycket passande namn. Elin undrade ofta hur hans klädskåp såg ut egentligen för han måste ju ha hela den fylld med blåa jeanskläder. De hade fått ett papper med instuderingsfrågor om Kalla kriget de skulle jobba med två och två. Elin hamnade med Jens igen medan lyckosten Anna hade parat ihop sig med Erik. De två satt mest och flamsade och fick nog inte speciellt mycket gjort.  Jens jobbade på och Elin tittade mest på Niklas som satt snett framför tillsammans med Eva.  När lektionen äntligen var slut rusade tjejerna snabbt hem till Elin för att fixa inför kvällen.

-Ikväll, ska det ske, sa Anna på vägen hem. -Jag ska få Erik, och du ska hjälpa mig.

-Ok, sa Elin.  -Och hur ska jag hjälpa till då hade du tänkt? Jag tror knappast han behöver några instruktioner och så som ni satt hos Smurfen hade han ju redan halva pinnen långt inne i dig.

-Ähh lägg av. Han är söt ok, och ja om han vill ha in pinnen så är inte jag den som säger nej till det, sa Anna. -Jag vill bara få till det med honom ikväll. Jag är fan kåt Elin. Jag vill att han tar mig. Jag vill ligga! Fattar du det?

Elins pappa jobbade på byggen tvärs och kors över södra delen av landet och var sällan hemma på veckorna. Nu var det röd dag imorgon men han skulle komma hem men det skulle nog bli sent ikväll. Elins mamma satt i kassan på ICA och slutade inte förrän vid sju idag. Perfekt läge för att kunna ladda och hinna med både fix med smink och kläder, samt hinna dricka ett par öl innan festen hos Erik.  

-Henke! Ropade Elin när de kom hem. -Vi ska visst på samma förfest ditt pucko!

Inget svar. Var han inte hemma eller? Elin och Anna sprang upp för trappan.  Elin kackade på hans dörr samtidigt som Anna smällde upp den. Henke låg raklång på sängen med en Aktuell Rapport i ena handen och sin kuk i den andra. Han var djupt inne i tidningen och handen runkade kuken snabbt. När han upptäckte tjejerna slängde han porrtidningen åt sidan och försökte dra täcket över sig. Det var inte helt lätt eftersom han låg uppe på det. Anna tittade fascinerat på Henkes kuk. Den var klart större än de kukar hon hade sett tidigare i sitt liv. 

-Oj då! sa hon. -Kom vi olämpligt? 

Elin stirrade på sin bror ett par sekunder. Sedan vände hon och gick in till sitt rum samtidigt som hon gapskrattade.  Anna dröjde lite med blicken fäst på Henkes organ. Han hade slaknat något men ollonet glänste av försats som gnidits ut över det.  En kort tanke kom i Annas huvud om hur Henkes kuk smakade. Den skakade hon dock snabbt bort och sedan vände hon också på klacken och försvann småfnissande in till Elin i rummet bredvid. Hon kunde ju fan inte suga av Elins bror, hon skulle ju ligga med Erik ikväll. Eller kunde hon kanske det? En strimma av kåthet drog över henne när hon tänkte på det Henke och hans stora pjäs.

Efter några minuter kom Henke in påklädd och med ett skamset ansikte som lyste i röda toner.

-Pinsamt, sa han.

-Japp, pinsamt!  Men din kuk är ju både stor och fin, sa Anna.  Elin satt fortfarande och skrattade så att hon hade svårt att prata.  

-Fan vad jag ska komma ihåg det här, skrattade Elin vidare. – Du såg så jävla påkommen ut, jag tror fan jag döör!  Nu har vi ju något att berätta ikväll.

Elin låg nu dubbelvikt av skratt och hade svårt att säga något mer.  Anna fyllde i.

-Jag hörde att vi ska på samma fest sen. Hemma hos Erik i vår klass, ja eller Markus då. Du känner hans storebror.

-O-fan, sa Henke. -Inte ett ord om detta till nån. OK?. Lova det! …   …Lova det! 

Elin hade lugnat sig något men hade fortfarande svårt att prata.

-Det kostar naturligtvis, sa Anna och Elin nickade medhållande när hon torkade tårarna ur ögonen.

-Kostar vaddå?

Annas hjärna tänkte snabbt och hon sa.

-Två saker!  Två öl var till mig och Elin, och sen jag vill se den en gång till.

-I helvete heller!, sa Henke. Men när Anna hotat med att berätta, för allt och alla hon skulle träffa på kvällen gav han med sig.

-Men det får gå fort då, fyllde han i.

-Gå fort? Det beror väl på hur bra du är på att runka den, sa Anna. -Elin! Vill du också se Henke runka igen.

-NEJ! ABSOLUT INTE! Ni får gå in till honom och titta på varandra, svarade Elin.

-Vi sa väl aldrig något om att runka men OK, kom då, sa Henke och gick in till sitt rum med Anna tätt i hasorna.

-Jag ska se på Henkes kuk! Jag ska se på Henkes kuk! Tralalalala!, sjöng Anna medan hon hoppade efter honom.  

När de kommit in i Henkes rum igen ställde han sig på golvet mitt emot Anna.

-Så hur ska det här gå till? frågade han. 

Anna visste inte riktigt vad hon skulle säga. Hon var inte beredd på att han skulle gå med på det och ännu mindre på att det skulle ske nu och här.  Men nu gällde det att spela självsäker. Anna kände en våg av upphetsning löpa genom kroppen. Hon skulle få se en stor kuk igen.

-Lägg dig på sängen som du gjorde förut, sa Anna men en övertygande bestämdhet.

Henke la sig ner och Anna tog ett par kliv så att hon kunde sitta bredvid honom i sängen. Det syntes en bula under jeansen och det var tydligt att det inte bara var Anna som var upphetsad av situationen. Anna drog i Henkes t-shirt så att knapparna i jeansen blev synliga. Sedan tog hon tag i översta knappen och fumlade lite med den innan den gick att få upp. Hennes händer svettades och hon kände hur hårt hennes puls slog. Hårda långsamma slag fortplantade i hennes kropp. Efter första knappen öppnades de andra av bara farten.  Kuken spändes mot kalsongtyget och ville ut.  Anna tog tag i jeansen och drog dem nedåt. Henke lyfte på höften så att det skulle gå lättare. I dörröppningen såg han nu sin syster stå och titta på men han var alltför upphetsad just nu för att bry sig. Låt henne titta om hon nu vill det tänkte han. Anna lät handen röra kuken genom tyget på kalsongerna. 

-Dra ner dem, sa Henke med en hes röst.  

Annas hand klämde om kuken och sedan tog hon tag i sidan om kalsongerna och drog ner dem.  Ett massivt stånd sprätte upp framför ansiktet på henne och hon flämtade till.  Kuken pulserade framför henne och hon bet sig i läppen. Hon hade aldrig sett en så stor kuk på så nära håll förut. Den måste nog vara uppemot 20cm. Hon tvekade men när hon såg hur Henke lyfte sin höft i juckande rörelser greppade hon tag om skaftet.  Elin som stod i dörren och tittade trodde knappt sina ögon. Hennes bästis satt i hennes brors säng och runkade hans kuk.  Henke stönade och juckade upp mot Annas ansikte. Handen jobbade nu upp och ner över skaftet i ett jämnt tempo. Anna tittade på Henke som blundade och hade huvudet bakåtlutat mot kudden. Han njöt av det hon gjorde och det hetsade henne ännu mer.  

Det sög till i underlivet och hon förde ner en hand i sina byxor.  Hon var blöt och började bli riktigt kåt. Bakom henne stod Elin och tittade på. Att se sin bror bli avrunkad hetsade henne och hon kunde inte släppa blicken.  Annas hand rörde sig nu snabbare över kuken och ollonet spändes till max med varje drag hon gjorde. Längst upp på toppen glänste en droppe med försats.

-Vill du inte smaka på den? viskade Henke.

Anna kopplade först inte vad han sa men efter när hjärnan kommit ikapp hörseln begrep hon. Han ville bli avsugen.  Anna hade sugit kuk tidigare men hon var långt ifrån erfaren och en kuk i den här storleken skulle väl inte ens få plats i hennes mun.

-Det ingick väl inte i dealen, sa Elin bakom dem. – Vad får hon för det iså fall?

Anna vred på huvudet och upptäckte att Elin stod bakom. Hon vände sig åter mot Henke och tittade på honom. Han tittade på Anna och sedan på Elin för att sedan åter lägga blicken på Annas ansikte. Anna slickade sig långsamt om munnen. Hon sträckte ut sin tunga och slickade i sig droppen av försats. En lätt sälta spred sig i Annas mun. Elin stod som förstelnad och tittade när Anna öppnade munnen och tog in hennes brors kuk mellan läpparna. Det spände i Elins kropp och hade det inte varit hennes bror som låg där i sängen hade hon gärna hjälpt Anna med att slicka och suga på det mäktiga ståndet framför dem. Hon ville också få njuta så som Henke nu njöt av Annas mun och tunga. Men det kunde hon ju inte. Det var ju hennes bror som låg där och blev avsugen. Och att suga av sin bror fanns inte ens.  

Henke stönade högt och tog tag om Annas bakhuvud. Han tryckte ner det över sin kuk och pushade samtidigt upp sin höft mot hennes huvud. Nästan hela kuken försvann in i Annas mun.  Anna kände hur ollonet tryckte mot svalget och hostade till. Kuken tryckte på svalget igen och Anna klöktes.  Det fick Henke att släppa taget om hennes huvud och hon kunde hämta andan. Hon var dock snabbt tillbaka över ståndet med munnen och fortsatte suga med jämna tag. Hon lät tungan smeka undersidan om skaftet och hennes händer masserade Henkes pungkulor. Anna var kåt nu. Att Elin stod bakom henne brydde hon sig inte om. Inte heller att det var Eriks kuk hon tills alldeles nyss suktat efter. Bara en sak existerade för Anna nu. Hon ville knulla, och den hon ville knulla med just här och nu var Henke. Hon ville känna hur han töjde ut hennes underliv och fyllde varje vrå i hennes fitta. Hon sög nu hårt på Henkes kuk och hon lät tungan leka med ollonet. Munnen gick djupt mot roten och när inte Henke tryckte på med händerna kändes det helt okej.  Hon nådde inte hela vägen ner dock men känslan av att Henke njöt av det hon gjorde med sin mun hetsade henne.  För ett ögonblick släppte hon taget om staken och vände sig mot Henke.

-Smek mig! Smek och slicka mig!

Hon ställde sig upp och drog av sig jeans och trosor i ett svep. Tröjan slängde hon på golvet och behån knäppte hon snabbt upp och tog av sig därefter. Helt naken satte hon sig sedan gränsle över Henke i en 69a.  Henke hade samtidigt dragit av sig sin T-shirt och var lika naken som Anna.

-Smaka på mig, sa hon och sjönk ner över hans ansikte.

Elin hade nu satt sig i Henkes fåtölj och vänt den mot sängen så att hon kunde se allt som de två gjorde.

-Fan var sexigt, sa Elin. -Jag vill också knulla. Ni måste fan fixa en kille till mig ikväll OK.

Elin beundrade sin kompis. Anna var vacker och hennes ljusa hår hade lagt sig som en matta över Henkes skrev. I fåtöljen hade nu Elins hand sökt upp fittan och hon stack in två fingrar i dess plaskblöta inre.   Elin stönade och njöt av sina fingrar, hon njöt av att se Anna suga kuk och få fittan slickad.

Henke var ingen stjärna på att slicka fitta direkt. Han vispade med tungan över klitoris. Det kändes mest som att han gjorde det för att han var tvungen. Han skulle bjuda igen för Annas magiska avsugning av hans eget kön. En liten frustration började byggdes upp i Anna.

-Stick din tunga i mig, försökte Anna instruera. Henke stack in spetsen i hennes springa och lät den sedan knulla henne.  Inte heller nu var det någon aha-upplevelse för Anna som ville få ut mer av Henke.

-Jag vill ha din kuk i mig, sa Anna till slut.

Hon reste sig och vände sig om. Hon satt nu gränsle över Henke. Hans kuk stod stor och hård och pekade rakt upp. Hon ville känna den i sig, känna hur den trycker mot hennes livmoder. Anna tog tag med ena handen om skaftet och riktade den mot sin fitta. Ollonet nafsade lätt mellan blygdläpparna och när Anna sedan satte sig sjönk den in med sin fulla längd i Annas sköte. Anna satt helt still och kände hur hon blev totalt uppfylld av den stora kuken. Hennes slidväggar hade spänts ut och hon kände hur Henkes kuk pulserade inne i henne.

-JAA! Satan vad skönt det är, stönade Anna. -Din kuk fyller hela mig.

Henke började sakta stöta underifrån och in i Anna.  Hon  la sina händer på hans bröstkorg och lyfte lätt på rumpan. Stötarna fick henne att hoppa upp och ner samtidigt som kuken matades in i hennes blöta inre. Elin masserade nu sin fitta med all högre frenesi där hon nu satt i fåtöljen utan byxor och fingrarna djupt begravda inne i sin fitta. Hon flödade av safter och ville helst av allt ha kuk i sig som fyllde henne på samma sätt som hennes bror nu fyllde Anna.  

Anna red kuken hetsigt men tröttnade snabbt. I stället ställde hon sig på alla fyra på golvet med huvudet mot sängen. Henke låg fortfarande kvar i sängen och fattade först inte vad Anna ville.

-Ta mig bakifrån! sa Anna. -Jag vill känna hur du slår mot mina skinkor.

Annas fitta stod vidöppen mot Elin som stirrade besatt på sin nakna kompis. Det värkte i hennes fitta och ville få komma. Satan vad kåt hon var och hade hon fortfarande inte haft den lilla spärren kvar hade hon ställt sig bredvid Anna och bett Henke att knulla henne. Hon hade aldrig haft ett sådant sug efter en kuk som nu.

Henke hade rest sig ur sängen och ställde sig på knä bakom Anna. Han lät först kuken vila mellan skinkorna för att sedan sakta plöja en väg ner mot sitt mål. Annas plaskblöta fitta välkomnade organet genom att öppna sig för det. Henke behövde knappt trycka på mot Anna, utan helt motståndslöst gled han in i henne. Han nådde botten och Anna bekräftade det med att stöna högt.

-Jaaa! Knulla mig! Knulla mig hårt! Gör vad fan du vill med mig, bara du inte slutar knulla.

Anna var som i extas. Elin såg lite dåligt där hon nu satt bakom Henke. Hon reste på sig och satte sig i stället i sängen. Framför henne hade nu hennes bror sakta men hårt börjat pumpa sin kuk in i Anna bakifrån. Anna pendlade fram mot sängen med vare stöt och hennes bröst gungade i samma takt. Svetten rann från Henkes panna och bröst, och han flåsade högt. Anna tog stöd mot sängen och kom samtidigt när Elins ben med baksidan av handflatan.  Den lilla hudkontakten med Anna gick som en elektrisk stöt genom Elins kropp. Det kom rysningar längs ryggraden som strömmade ut mellan hennes ben. Elins höfter rörde sig och rumpan lyfte från sängen.   

Anna såg hur Elin njöt och hur hennes kropp sökte kontakt. Annas la sin hand på kompisens lår och en ny stöt gick genom Elins kropp. Benen vred på sig och hon riktade in sin kropp mot och framför Anna.  Anna tog ett steg fram och vilade nu armbågarna mot sängen. Framför sig hade hon Elins särade ben. Längst in var hennes vidöppna och plaskvåta kön. Annas händer smekte insidan Elins lår. Bakom henne fortsatte Henke att stöta kuken hårt i henne och hennes sköte krampade runt honom med varje stöt.

Elin höll på att krevera av kåthet. Annas händer vandrade närmare och närmare hennes fitta. Hon rullade med höften så att hon samtidigt vandrade närmare Anna med sitt underliv. Snart var hon så nära att hon kände Annas flåsande andning mot sitt kön.

-Slicka mig!, sa Elin. Hon visste inte var orden kom ifrån. Det var den kåtrusiga Elin som sagt dem. Den normala Elin hade inte sex med sin kompis. Den normala Elin hade inte sex med en annan tjej. Men det var inte den normala Elin som bestämde. Sex-djävulen som satt på Elins högra axel var den som bestämde nu. Den pryda ängeln som vanligtvis satt på hennes vänstra var borta. Inget kunde stoppa henne. Elin hoppade fram ett steg till. Hennes fitta var några ynka centimetrar från Annas ansikte.

-Slicka mig!, upprepade Elin. -Slicka min fitta din lilla slyna! Om du kan knulla med min bror så kan du slicka mig din lilla hora!

Hennes hårda ord hetsade henne. På samma sätt som när Tommy kallat henne slyna och hora blev hon kåt av att säga samma sak till Anna. Den kåtrusiga Elin hade släppt spärrarna. Anna var inte längre hennes kompis Anna. Hon var ett sexobjekt som blev påsatt av hennes bror och nu även skulle tillfredsställa henne.  Elin la en hand på Annas huvud. Hon pressade inte. Hon tryckte inte heller, utan handen låg bara där. Annas huvud rörde på sig. Det rörde sig mot Elins våtaste kroppsdel.

Elin kände hur något mjukt men ändå hårt rörde vid hennes kön. En spetsig mjuk och blöt tunga nuddade hennes hud alldeles där fittan slutade och mellangården började. Hon kände hur Anna andades. Annas näsa var inne i hennes könshår. Den mjuka tungspetsen löpte över hennes springa och upp till hennes nu stenhårda klitoris.  Sedan försvann den, för att sekunden senare åter vara på tillbaka på samma plats där den började. Med långa långsamma drag slickade nu Anna Elins fitta. Samtidigt körde Henke sin kuk hårt i henne med ett vansinnigt tempo. Annas fitta krampade hårdare och hårdare kring Henkes skaft och hon kände att snart skulle hon nå klimax.  Elins hand på hennes huvud pressade plötsligt ner henne mot sig.

En explosion kom över Elin. Hela hennes kropp spändes och all den uppbyggda sexuella spänningen släppte. Det flödade ur hennes fitta och Anna kände hur Elins fitta blev blötare.  Det tillsammans med den stora kuken som nu pumpade hårt och fort in i hennes fitta gjorde att även Annas sexuella fördämningar brast hon kom i en hård och pulserande orgasm. Hennes fitta mjölkade Henkes kuk i våg efter våg. Hon kände hur hon blev fylld av hans sperma som nu pumpades in i henne och sköljde hennes fitta och livmoder.  Henke drog ut sin kuk ur henne och matade ytterligare ett par kraftfulla sprut upp och över hennes rygg och rumpa.

Han la sig sedan svettig bakåt på rygg och pustade ut. Anna tittade på Elin med en lite skamsen blick. Hon hade slickat Elins fitta. Elin tittade tillbaka på sin kompis som nu stod på knä mellan hennes nakna ben och med hennes brors sperma rinnandes ur henne. Det var ren kåthet i Elins blick.

-Vad fan hände? Sa Elin.

-Ehhm, sa Anna. -Jag vet inte, det bara hände.

Innan Elins pryda ängel hade hittat fram och tillbaka upp på hennes västra axel igen, böjde sig Elin framåt och gav Anna en kyss.

Elin kände en ivrig tunga i sin mun när kyssen besvarades hungrigt.

  • Del 1: Elin och Anna på Valborg.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.