Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/1, 2023 kl. 23:44, av John

"Jag har aldrig..."

Fyra vänner, två killar och två tjejer blir kvar efter en fest. En av oss föreslår att vi ska leka sexleken "jag har aldrig..."

Det blir en oförglömlig natt och efterföljande eftermiddag där fantasier äntligen förverkligas.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Freudianslips

Bland det bästa jag läst.

19/11, 2023 kl. 11:01

#6

Freudianslips

Bland det bästa jag läst.

19/11, 2023 kl. 10:58

#5

Huldran

"Jag har aldrig gjort..." Egentligen skall man se sig själv i spegeln och våga säga de orden till sig själv -- och verkligen mena dem. Ljuger man inte då? Lite, va?
Jag tänker då speciellt på din kvinnliga bekant Sanna, som jag känner en viss tillhörighet med.

Tack, John! Efter att ha läst din berättelse om Sanna m fl, ligger jag nu på sängen med ögonen slutna och känner hur den omedelbara tillfredsställelsen sakta sprider sig genom min kropp.

Din berättelse, fin och närgånget presenterat.

Tack! //Huldran.

6/9, 2023 kl. 23:07

#4

John

tack alla för alla era underbara kommentarer. Det är dessa som gör det roligt att skriva. :)

@pappa_tomas Den grekiska restaurangen är bra och besöks fortfarande regelbundet. :)

18/1, 2023 kl. 08:40

#3

Deep

Mycket av det mesta, på ett bra sätt. Fungerade för mig iallafall. Tack för en bra novell!

10/1, 2023 kl. 09:31

#2

MalmöLars

Otroligt härligt, men har svårt att öppna min ” russinport ”

9/1, 2023 kl. 20:12

#1

Hailey

Välskriven och vacker berättelse

9/1, 2023 kl. 16:09