Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/1, 2023 kl. 10:25, av Lillabella2

Tänker på min syster

OBS incest OBS
Kåta tankar om min syster när jag har en stund för mig själv.

Den här texten skiljer sig från vad jag brukar publicera. Texten är inte särskilt behandlad utan är mer som ett flöde av tankar än en verklig novell. Det är kåta tankar jag haft under en onanistund, hur det skulle vara med en tjej som är kåt på sin syster. Det är ofta såhär mina texter skapas, ett scenario som gör mig kåt som jag sen broderar ut som en historia.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Jag är så kåt på min syster.

Jag har varit kåt på henne så länge jag kan minnas. Hon är så sexig, även om jag inte anser mig som lesbisk har jag alltid tyckt att hon är den sexigaste som finns. Hennes kropp...bara av att vara nära henne gör mig alldeles varm och pirrig. Ibland när vi ses är det så nära att jag sträcker ut handen och smeker hennes tighta rumpa. Hon är så otroligt tight och fin i kroppen. Så tight och sexig.

Jag skulle vilja slicka hennes fitta, jag tror att hon skulle smaka jätte gott. Jag skulle kunna ligga mellan hennes ben hur länge som helst. Bara slicka och slicka. Låta henne komma i mitt ansikte. Fortsätta och slicka och slicka.

Ibland känner jag mig besatt av henne. Jag vill bara röra vid henne, smeka, kyssa, knulla...om jag hade varit man hade jag velat köra kuken i henne...tror att hennes fitta är trång och fin.

Jag förstår inte hur hon kan vara så sexig. Hon är så tight och fin. Jag älskar hennes kropp, hon är tight och ganska petit och röven är så fast och fin. Jag vill trycka ansiktet upp i hennes rumpa, vill nosa med näsan och tungan i hennes fitta. Andas in hennes doft. Dela på hennes söta små skinkor...klämma på de...böka in ansiktet mellan de...andas in hennes fittdoft. Försiktigt slicka i öppningen och känna hur hon blir såsig. Slicka längs hennes skåra...dela blygdläpparna med tungan...försiktigt böka in tungan och smaka hennes safter. Leka lite med tungspetsen i hennes öppning och känna hur hennes slidmuskler försiktigt krampar runt tungan. Röra läpparna mot hennes klitta, kyssa den mjukt, försiktigt slicka den med tungspetsen. Höra hur hon stönar. Smeker hennes fina stjärt. Försiktigt suga in klittan i munnen, dia lätt. Känner hur hennes tighta fina kropp åmar sig, njuter. 
Sörplar i mig av hennes sås, sörplar i mig hennes safter och njuter. Tror att jag skulle kunna äta mig mätt på hennes fittsafter. Äta och slicka, pressa in tungan i hennes öppning. Känna hennes slidväggar runt min tunga. Hummar mot hennes fitta, hon smakar så gott. Hon är så sexig och gnyr.

Vill säga till henne att jag älskar henne, att hon är så sexig. Att hon gör mig så kåt, att jag vill älska med henne, knulla henne.

Jag vill slicka och äta henne tills hon kommer över mitt ansikte, vill vara täckt av hennes sås.

Vill smeka hennes kropp, hålla hennes nakna kropp mot min...smeka hennes små bröst, nypa försiktigt i hennes bröstvårtor...kyssa henne i nacken. Hålla henne tätt i mitt knä, gosa med henne. Känna hur hon åmar sig och svankar så sexigt mot mig. Vill ha henne svankande framför mig. Jag fingrar på hennes våta fitta, smeker runt hennes fittöppning, täcker mina fingrar med hennes kåta sås. Hon svankar så vackert.

Åh vad jag vill knulla med henne, vill knulla med henne så mycket. Jag hade aldrig tackat nej.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

DG

Helt underbart ????

2/4 kl. 17:05

#4

go4it666

Känns som verkliga tankar ur ditt huvud.
Fint och sexigt

16/4, 2023 kl. 11:00

#3

Nilsr

Vilken härlig kärleksförklaring.

21/1, 2023 kl. 13:51

#2

Gardintroll

Jättefin, kort, koncis, förbjuden men så öm.

18/1, 2023 kl. 10:43

#1

palachuck

Lilla Bella har gjort det igen. Vilken otroligt het text. Man riktigt känner kåtheten vibrera i varje ord och stavelse. Ser framför mig hur huvudpersonen får ta för sig av sin systers heta, sexiga kropp. Nästan så jag skulle vilja kliva in i fantasin och knulla huvudpersonen bakifrån medan hon slickar sin syster - så skulle vi alla tre få orgasm samtidigt i en skälvande het trekant och jag skulle fylla lilla Bellas tajta fitta med tjock sperma.
Vill läsa en uppföljning!

16/1, 2023 kl. 14:50