Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/1, 2023 kl. 15:11, av Evasman

Mersmak på BBC

Del 2 av 3 i serien Eva filmas

Skulle Eva berätta vad som hände i sovrummet med den svarta stiliga mannen
Varför spela hon Malin?
Vem var han?

 

På lördagsmorgonen vaknade jag före Eva. såg på henne hur hon fortfarande sov, täcket mellan benen så ena benet vara bart och svarta nattlinnet syntes så fint ovanför hennes bara stjärt.

 

Eva sov tungt, hon var säkert helt slut efter gårdagens knullande.

 

Lutade mg över henne och såg upp över hennes stjärt, hennes nyrakade fitta syntes så fint i morgonljuset som lös genom persiennerna.

 

Kunde ta ett kort och skicka till min nätvän som också delar fru bilder.

 

Här ser du min fru som fått svart kuk igår, tog en närbild på hennes lätt särade ben och skickade iväg bilden via KiK.

 

Eva gnydde till, är du vaken älskling, javisst sa jag och kysste henne på pannan.

 

Sovit gott undra jag, jadå och du?

 

Gav henne en yterliggare kyss, blöt kyss samtdigt som jag la handen mellan hennes ben och kände hennes lilla buske.

 

Är du sugen älskling sa hon det vet du, alltid sa jag och log.

 

Eva tog tag i min kuk och började smårunka lite. Kysste henne djupt samtidigt som jag kände att musen var våt.

 

Du är redan våt o kåt igen sa jag och gled ner mellan henns ben.

 

Såg på Evas mus , så fin, älskar och slicka hennes fitta.

 

Eva såg på mig, Tomas, det är något jag måste berätta.

 

TIttade upp mellan hennes ben, musen var glansig, Eva såg på mig.

 

Kom hit sa hon, lägg dig bredvid snälla.

 

Ska hon berätta om gårdagen tänkte jag, ska hon berätta hur porrig hon var.

 

Kröp upp bredvid, vad är det du vill prata om älskling.

 

Tänkt lite på vad sa igår, jag gillar när du tar mig hårt men du brukar aldrig säga att det här gillar du.....och sen tog du mig i stjärten, du vet att jag inte är helförtjust i det, ibland bara.

 

Tänkte lite, ska jag berätta nu vad jag såg igår eller vänta lite.

 

Jag blev så kåt bara, att du mötte mig i sidenmorgonrocken och stay ups, och sen att du även rakat dig och tvättat anus gjorde mig så kåt.

 

Du var så porrig äskling, jag blev så kåt när du visade upp dig i hallen och sen gick ner på knä och sög min kuk.

 

Mmmm sa Eva

 

Älskling, du vet  boklubben jag är med i sa Eva

 

Javisst den har du ju varit med i flera år.

 

Vi hade träff i tisdags och då hade Jim, du vet han från Dominikanska, ja du menar Jim och Malin, precis sa Eva.

 

Ja dom är trevliga, vi träffade ju dem på er traditionella julbordsträff sa jag.

 

Den här gången hade vi läst en bok som handlade om ett medelålders par i Köpenhamn som lever lite av societetsliv. De träffar ett par som introducerar dem till swinger livet och boken handlar om hur de blir aktiva swingers  med  klubbesök och swingerfester. Ibland beskrevs träffar väldigt ingående.

 

Vi kunde prata om boken i gruppen men jag vet väl inte om alla var riktigt ärliga och berättade vad de tyckte sa Eva. Jim var ganska frispråkig liksom Lena.

 

När träffen var slut hemma hos Jim undrade han om jag kunde stanna liten stund.

 

Vi sa hej till alla och när vi var ensamma kvar så fråga Jim vad jag tyckte om hans val av bok.

 

Han undrade om jag tyckte det var fel val, för vågad

 

Nej då sa jag, vi måste ju kunna vara öppna för olika livstilar sa jag till honom berätta Eva.

 

Vad bra, det är så här att jag har en vän som skriver på en liknaande bok och han undra fall jag hade nån bekant som kunde tänka sig vara med på några kort. Inget porr alltså sa han och Eva fortsatte berätta.

 

Kände att jag hade ordentligt stånd av Evas berätelse.

 

Hon fortsatte att vännen ville ta några bilder för omslaget, ett par där Jim skulle vara mannen och jag frun i hem miljö

 

Vi bestämnde att vi skulle ses igår hemma hos oss. då jag skulle jobba hemma sa Eva

 

Jim kom med sin vän som också var från Dominikanska, han presenterade sig som Dan och berätta att han var jurist, familj i London, jobbade tillfälligt på samma byrå som Jim.

 

Dan hade med sig en flaska champagne som han tyckte vi skulle smaka på , det är ju fredag.

 

Hur såg Dan ut undrade jag.

 

Han var väl lika lång som dig, trevligt utseende och han var väldigt lättsam, precis som Jim sa Eva.

 

Och hur var han mellan benen tänkte jag

 

Dan berättade om sin bok och han sa att nu var den nästan klar.

 

Temat var likt den bok vi läst och nu ville han ha lite bilder i boken, absolut inget porrigt utan mer sensuellt som sätter igång fantasin sa han.

 

Dan sa att han ville ta några bilder där vi satt med en drink, kort tagna bakifrån 

 

Sen fråga Dan om jag skulle känna om det var jobbigt om det också blev några bilder där jag bara skulle ha lite underkläder på.

 

I swingervärlden är det mycket lingeri sa Dan, det är ett vanligt tema som också många trivs med. Utbudet av lingeri är ofantligt så alla kan hitta nåt man känner sig bekväm och sexig i och det är härligt att se en vacker kvinna i lingeri sa Dan.

 

Och vad sa du då.

 

Innan jag svarat la Dan fram ett paket från TwilFit

 

Jim har berättat för mig att du och Malin är i princip lika stora sa Dan så jag hoppas de passar och att du gillar dem sa Dan.

 

Jag blev lite paff sa Eva men bubblet gjorde nog sitt så jag sa att det är väl inga problem.

 

Vi tog några bilder i vardagsrummet där jag och Jim satt som fru och man med en drink. Jag i den korta svarta rutiga kjolen med vit blus och under hade jag ett par svarta strumbyxor.  Bilder togs bakifrån och snett utan att några ansikten skulle visas. Vi ställde oss upp och bilder togs där Jim höll om mig, 

 

Är det okej om du sätter på dig underkläderna i lilla paketet sa Dan. Du kan gå in i sovrummet och byta sa Dan och jag tog lilla TwilFit paketet och gick till sovrummet berätta Eva.

 

I paketet låg en svart bustie och svarta stay ups av märket Chanel, riktigt lyxiga.

 

När det var klart fråga Dan om det var okej att vi nu gick in i sovrummet.

 

Vårt sovrum är rätt stort, vi har en stor dubbelsäng som också är hög.

 

i sovrummet finns också två fotöljer och två lägre byråer samt ingång till en stor garderob. Snett framför sängen har vi en stor spegel som går att vrida helt mot sängen med vilket händer ofta när vi har sex.

 

Dan ville att jag bara skulle ha underkläderna på och posera på olika ställen i sovrummet, han tala om hur han ville ha det så jag satt i fotöljen, satt på sängkanten, stod framför spegeln.

 

Han ville också ha bilder då jag låg med ryggen mot kameran.

 

Dan sa slutligen, om du vill posera lite, jag kommer att ta bort ansiktsbilder förstås om ansiktet skulle synas.

 

Dan skulle då inte vara i rummet utan sa att han sätter upp ett stativ så får jag göra vad jag vill.

 

Trodde nu min kuk skulle sprängas.

 

Kände att Eva nu sträckte sig efter min kuk under täcket.

 

Men älskling sa hon , blir du kåt av att höra sa Eva

 

Berätta nu sa jag, vill veta allt älskling

 

Tre glas skumpa fick nog mig att koppla av för det kändes lite spännande att ligga och posera lite, du vet som jag gjort när du fotat flera gånger älskling sa Eva.

     Hur poserade du fråga jag.

 

Väldigt oskyldigt, jag låg på sidan i sängen, rullade runt på rygg, sära benen lite ställde mig upp och luta mig över sängen med stjärten mot mobilen. Han ville också att jag skulle sätta på mig stay upsen igen.

 

 

Bilderna skulla Dan lägga text till, "frun förbereder sig inför kvällens swinger träff"

 

Blev du tänd frågade jag

 

Ja faktiskt, lite grann sa Eva, kände mig så sexig och fin i underkläderna. Eva är så otroligt sexig i svart under

 

När jag var klar gick jag ut till Jim och Dan som satt och pratade över en flaska till fortsatte Eva.

 

Vad vacker du är sa Dan och stort tack för hjälpen.

 

Eva berätta att Jim var tvungen att gå före Dan för han hade ett sent möte på byrpn med en jobnig kund..

 

Så nu var du alltså ensam kvar med Dan sa jag.

 

Jo det var jag och det måste jag berätta om.

 

Jaha vad hände fråga jag.

 

Ja, Jim gick och där stod jag i busie och stays ups framför Dan.

 

Han kom fram till mig och sa att jag var otroligt sexig, ditt blonda hår till svart är underbart vackert sa han, precis som du tycker sa Eva.

 

Han krama om mig och sen ledde det ena till det andra sa Eva.

 

Hur menar du sa jag, berätta.

 

Vi hamna i sovrummet och han , ja han förförde mig helt enkelt, ja vet det var fel, vi har inga hemligheter för varandra älskling, jag är så ledsen för det.

 

Berätta nu vad som hände mer sa jag.

 

Han sa att jag skulle vilja ge Jim en överraksning.

 

Vi har kännt varandra länge och vi kan prata o allt och vi har pratat om allt. Jag vet vad han fantiserar om.

 

Jag vill ge honom en film där han tror att jag knullar hans fru Malin.

 

Hans fru Malin sa jag, jo han ville att jag skulle splea Malin och att vi bara skulle ta lite film och låtsas ha sex.

 

Vi började med att Dan stod med ryggen mot mobilen och jag på knä framför så det skulle se ut som jag sög honom. Dan hade en svart dildo som han höll frma och sa kanske känns bättre och låtsas suga med den här sa han vilket jag okcså gjorde.

 

Sen ville han ta en till scen i sängen.  Dan la mig på rygg i sängen och låtsades stå och knulla mig, han sära mina ben och höll i mina vader. 

 

 

Var han naken fråga ja.

 

Ja, han ahde bara sin vita skjorta på sig.

 

Hur kunde han hålla sig från att inte börja knulla på riktigt fråga jag.

 

Eva såg på mig, jo jag såg på honom att han hade fått ordentligt stånd.

 

Och sen sa jag.

 

Dan sa helt enkelt, jag är så kåt på dig Eva, får jag komma in i dig fråga han.

 

Jag nickade nog för jag kände hans kuk komma in 

 

Så ni knulla på riktigt fråga ja.

 

Ja, det gjorde vi.

 

Hade han stor kuk sa jag, ja det hade han

 

Ja men han kom in försiktigt och tog för sig mer och mer och innan jag visste nåt så hade jag hela hans stora kuk i mig sa Eva.

 

Ohh så kåt jag bev att höra Eva berätta

 

Men du är ju normalt så trång sa jag, gled han bara in menar du?

 

Nästan på, han var försiktig, hade inte bråttom utan använde mycket glidmedel , började med sina fingrar och det var faktiskt skönt han gjorde det fint, han var fin,

 

Du måste varit väldigt kåt älskling

 

Mmm sa Eva

 

Mina tankar snurra, glasen fick en förklaring, att dom pratade om Malin fick en förklaring och att jag hade en riktigt kåt fru när jag kom hem hade en förklaring

 

GIlla du hur Dan knullade dig viska jag i Evas öra.

 

Ja det gjorde jag

 

Gilla du hans kuk, sög du honom med.

 

Nej det gjorde jag inte sa Eva.

 

Skulle du vilja det fråga jag

 

Skulle du vilja se det svara Eva

 

Hur mycket , så mycket att du vill uppleva det igen fråga jag.

 

La mig över Eva, hon sära villigt benen och jag gled in i hennes våta mus, stanna i och såg i Evas ögon.

 

Vill du uppleva Dan igen.

 

Ja, om det är ok med dig och då vill jag att du är med sa Eva.

 

Började jucka, kände hur våt Evas fitta var och hur lätt jag gled in.

 

Det är klart du ska få älskling sa jag men då är jag med.

 

Älskar dig sa Eva och jag började knulla Eva som besatt.

 

Min kåthet var på topp och det tog inte länge föränn jag drog ur och sprutade på Evas mage, 

 

Slicka sen Eva till en skön orgasm

 

Jag älskar dig Eva, min egen underbara hot wife

 

Nästa möte med Dan började snurra i huvudet.

 

Har hon fått mersmak av BBC nu för Dan var verkligen en BBC

Ska jag kontakta honom? 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Evasman

Fortsättning just inskickad

10/11, 2023 kl. 17:54

#3

Evasman

Fortsättning kommer snart

3/10, 2023 kl. 04:00

#2

Evasman

Det kan nog bli så, oerhört upphetsande med BBC

18/1, 2023 kl. 21:39

#1

MariaMilf

Visst ska du kontakta Dan ;) Eva verkar fått mersmak .

18/1, 2023 kl. 16:54