Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/2, 2023 kl. 08:51, av LX

Revansch

Del 9 av 17 i serien Villig studentska

Del 9- Villig studentska-serien

Harald och Lena har förlovat sig och påbörjat ett kinky samliv. Gubben Grönman tar revansch.

Harald och Lena hade förlovat sig.


Folk i grannskapet skulle nog sagt att det där, det var ett sött ungt par. Nästan alltid leendes och småpratandes genom parken eller på smågatorna. Såg väldigt nyförälskade och trevliga ut när dom kom gåendes från parkeringen. Eller på väg hem med två pizzakartonger i den alltid vänlige unge mannens famn på fredagskvällen. Han som var herr Grönmans assistent ju. Ja, det fanns en liksom en näpen energi kring dom som framkallade små leenden där dom valsade fram över trottoarerna i grannskapet arm i arm. 

Lena hade sagt ja till att flytta ihop med Harald på prov och det hade redan transporterats några lådor diverse småsaker och kassar med kläder från hennes studentlägenhet till hans nya våning. De spenderade ju sin mesta tid där. 

Inte många skulle ha anat att båda var rejält kinky. Ja, det syntes inte utanpå. Dom var det bara ibland i och för sig. Då och då. Inte varje gång. Högst en gång i veckan.

Jojje var skitsur förstås. Det var kanske en två månader sedan tivolit och han visste att han hade förstört det. Ändå svarade Lena vänligt på hans allt mindre frekventa sms och berättade ärligt hur det låg till. Han fick skylla sig själv för att han brutit deras i princip enda regel. Det var därför som han blev rejält förvånad den här fredagen då hon hörde av sig till honom denna gång. Så pass att gymnasiekillens panna rynkade sig i undrande veck när han stirrade på mobilen. Lena frågade om en ny träff. Jojje visste inte vad han skulle svara riktigt så det dröjde. Till slut:

SMS : *Ok ska Harald va me eller?*
SMS: * Får han det?*
SMS: * Nä*
SMS: *Men han får väl titta på när ni knullar henne?*

Jojje förstod först nu att det inte var Lena som han messade med. Ynglingen blåste upp luft i kinderna och skakade på huvudet. 
"Fyfan.", muttrade han.

SMS: *Klart han får. 1000 spänn.*
SMS: *Oj, får ju fråga. Vad tänker ni göra med henne?"
SMS: *Jag återkommer om det men det blir hårt knulll för Lena hela nattn.*, arg smiley.
SMS: *Ok, låter fint.*

Sen skickades en bild på Lena när hon satt i parken och klappade en bulldogg i urringat linne under sin långa höstkappa. Jojje kollade länge på fotot. Fan vad snygg hon är egentligen tänkte han. Hon log så fint och varmt på den. Han blev därför lite arg igen eller snarare avundsjuk, la sig tillbaka på sängen, stirrade upp i taket och tänkte efter med en grym hård min.

***

Herr Grönman slickade sig om läpparna medan han intensivt kollade in den unga studentskan över kaffebordet hemma i köket. Harald hade dukat fram finska pinnar och tv:n stod på i vardagsrummet så att man kunde höra 18:00 nyheterna. Lena tittade upp lite ibland under lugg och log försiktigt. Skruvade på sig ibland. 

"Vad fint att du har förlovat dig Harald. Då kanske jag slipper dig som assistent i framtiden nudå?", skämtade gubben till och skrattade hest. Harald såg lite sårad ut men tvingade fram ett snabbt leende. Lena tittade på guldringen igen och log mer ärligt. 
"Ja, jag slutar ju snart. Har fått jobb på sjukhuset vet du."
"Då ses vi säkert där om några år istället. Haaah hahah!", nu var det i och för sig Herr Grönman som påmind om sin skröplighet log en smula falskt. Han harklade sig.

"Såå, Lena. Du går också och pluggar färdigt snart kanske?", fortsatte gubben och gnisslade med sin rullstol invid bordet när han lite darrigt hällde upp en påtår kaffe och spillde något. Harald sträckte fram handen snabbt för att hjälpa till men då fnös Grönman att låta det vara. 
"Ja, det stämmer jag har lite kvar förstås."
"På gymnasiet då eller?"
"Nej, på Universitetet. Kemi."
"Men, du går inte på gymnasiet?"
"Ser jag så ung ut?", skämtade Lena lätt.
"Nja, kanske inte.", herr Grönmans blick vandrade mot hennes urringning igen i det lilla tajta vita slamplinnet. som var ganska kort, såpass att man såg naveln och en antydan till bröst från vissa vinklar om man vred sig lite. Det gjorde han ju då och då. Hon bar ett par väldigt låga jeans till det och håret i en hästsvans. Hårt sminkad lite som hon var på väg till fest och lite extra med halsband och armband och örhängen också. Grönman hade redan noterat ett par svarta string som stack upp från jeansen när han passerat henne i hallen 10 minuter tidigare när dom kommit förbi. Hon hade säkert ingen bh på sig, tänkte han.
"Men, jag har ju en granne Jojje som går i gymnasiet. Du känner honom va? Hans far är busschafför vet jag."

"Eh, Jojje? Jo, han bor mittemot."
"Träffat hans pappa?"
"Va, nej?", Lena rodnade lite.
"Aldrig? Nehej.", Grönman log bredare och hade börjat snurra kaffekoppen några varv i handen. 
"Men, Jojje han går i gymnasiet det vet jag.", upprepade Grönman. "Pratade i hissen med honom häromdagen, gjorde jag. Han hade köpt ett par nya strumpor till dig sa han."
"Strumpor?", frågade Harald och hade ett undrande uttryck över sig. Han rättade till glasögonen. 
"Ja såna där sexiga, fisknätsmönstrade du vet. Som horor i porrfilmer har?"...gubben tittade rakt på Lena. 
"N..nej det...Det tror jag inte.", Lena sneglade en smula frågande irriterat mot Harald.
"Det var nog inte till honom.", log Harald och ryckte på axlarna och gav henne en snabb puss på kinden. Den värmde, så hon log snällt igen.
"Var den till hans mamma då kanske, eller en flickvän möjligen. I hans egen ålder förstås. På gymnasiet."
"Kanske.", svarade Lena.
"Såna här va?"...Grönman grävde fram mobilen i fickan och bläddrade med viss möda framåt galleriet. Sen la han den på bordet och vände. 
"Oj, jo det var. Rejält sexiga strumpor, Lena?", frågade Harald.
"Tack. Men?", hon bet läppen och nickade.
"Sen gillar du att åka buss också på utflykt med Jojje och hans unga vänner?", Grönman kliade sig över en grå polisong och tryckte fram nästa bild genom att sikta upp och ner med pekfingret. Lena såg själv med Jojjes kompis, Fredriks händer dragandes i håret och hans kuk långt upp i den gapande munnen så att hela kindhålan töjdes ut. Hon såg lite besvärad ut i den situationen tröjan uppdragen, brösten framme och knästående på golvet framför dom i bussätena. I andra handen på bilden hade hon en annan lite mer slaknande kuk i ett fast grepp. Man kunde helt klart se att det var på en buss med rader av slitna stolsryggar och smutsigt plastgolv.
"Jag, antar. Jag antar att jag gillar det väl?", svarade hon efter en stund.
"Jag antar att det kan vara spännande med lite åldersskillnader va?", han viftade på sina buskiga ögonbryn menandes. 
"Hörnuhär!", sa Harald med visst förebrående men ändå ganska vänlig röst. "Så, håller man inte på och säger vad är det för fasoner. Sluta och be om ursäkt nu."
"Käften. Det är hon som ska be om ursäkt. Eller ska jag ringa den där busschauffören fan vad han nu heter kanske?", avbröt Grönman tvärt med sur min mot Harald. Harald tystnade och skakade på huvudet.

"Nej, gör inte det är du snäll?", svarade Lena till sist.
"Bra då kan du följa med en stund in på sovkammaren. Så ska vi ha lite rajtan tajtan.", Grönman var så glad plötsligt att han nästan fnissade och rullade ivrigt ut ur köket. Lena tittade på sin fästman. En lång blick. Båda andades tungt och lite nervöst. 
"Ska jag följa med honom till sovrummet?"
"Det är nog kanske bäst, älskling?"
Harald ryckte på axlarna ursäktande och såg inte riktigt ut att veta varken ut eller in. Lena ställde sig då långsamt upp och strök handen över hans axlar medan hon gick förbi bakom stolarna och fortsatte ut ur köket. Hon drog av sig linnet i samma rörelse och var naken på överkroppen medan hon försvann ut i hallen och vidare in i lägenheten. Harald kunde sen höra Herr Grönman skratta till förtjust från sovrummet medan han själv satt kvar i köket. 

-------------

Han använde nu snabbt gubbens mobil för att texta fram ett SMS till Jojje.
*Det blir nog inget idag.*
*Vafan inte då för?*, svar Jojje stannade sin moppe ute på gatan där han stannat och drog av sig hjälmen för att kunna svara ordentligt.
*Nästa helg kanske.*
*För helvete!"*
*Lessen.*, ursäkta smiley.
Jojje slängde hjälmen rakt i en husvägg och såg heltvär ut. "Fy fan, FAN!"

----------

Harald smög sig en liten stund senare sakta genom hallen. Han tog sig själv på bulan när han hörde ett hulkande vått hostljud från sovrummet och det där karakteristiska gubbfnisset igen. Sen ställde han sig storögt i dörren. Hon hade tagit av sig dom höga skorna och jeansen dom låg slängda på golvet. Lena höll just på att spotta ut en stor sats sperma i handen där hon satt på knä flåsandes framför Herr Grönman som halvlåg på sängen med nerdragna mjukisbyxor. Hon tittade mot dörren med lite undrande blick fortfarande stödd med en armbåge över Grönmans knä. 

"Oj, det var. Det var verkligen...", stammade Harald. "Så, men du är nöjd då, Grönman hoppas jag va?", Harald stammade fram orden rödkindat mot Lena medan hans äldre patientbrukare kravlade sig upp till sittande med hjälp av armbågarna och oblygt glodde tillbaka. 
"Va, nejnej. Jag har knaprat blåpiller hela dan. Det ska räcka några gånger till."
Lena såg uppgiven ut. Men nickade. Blundade och vände sig långsamt in mellan Grönmans spinkiga lår igen. Harald korsade armarna och tittade på medan hon på nytt började att tillfredställa den 67 årige handikappade snuskgubben.
"Vill du att jag suger igen?"
"Sug!"
 Händerna smekte sig redan runt kuken och pungen. Huvudet vinklade sig innan hon gapade och sakta lät den glida in i munhålan. Lena sög till med ett vått ljud på uppvägen och slickade tungan några gånger lugnt över ollonet. Läpparna tryckte sig mot den i en mjuk kyss innan hon började att lapa tungan upp och ner för skaftet samtidigt som hon höll ögonkontakten med honom. Sen började hon om. Han verkade nöjd.

Herr Grönman var faktiskt en ganska välutrustad gammal man. Det visste Harald som varit hans assistent i flera månader. Som frånskild sedan tjugo år tillbaka och med barnen ivägflugna till olika landsändar var det inte mycket familjeliv kvar. Så han verkade naturligt inställd på att roa sig bäst han kunde det när tillfället gavs, medan det gavs. Harald sneglade mot fotona på väggarna och blicken fastnade på ett svartvitt foto av hans fru när hon var yngre. Inte illa. Nån slags hippie på den tiden kanske? Harald hade undrat lite ibland över att hennes bild hängde kvar. Men det måste ha varit hemskt att ha varit gift med Herr Grönman om han höll på så här? Tja, man vet inte med folk tänkte Harald. 

Gubbens röst gick efterhand upp i ett hundlikt gnällande väsande och en svettig grimas stirrade ner på Lena som sög gubbkuken. Hon hade börjat gå djupt och lite hårdare, skönt. Grönman såg lite ut som om han hade svårt att tro själv på vad hans ögon visade. Men ibland har man tur.
"Ssssssåja, sug din lilla kåtslampa använd pattarna också!", Grönmans upphetsat darriga hand kopplade ett nytt grepp kring den blonda hästsvansen och tvingade henne att öka takten. Lena tryckte upp brösten mot honom och flämtade till när han drog sig ut. Gubben gned sin salivslabbiga lem mot dom stora runda brösten en stund. Lät den glida över de styva knottrande vårtorna och daskade den sen elakt mot det vackra ansiktet. Medvetet för att smeta till sminket över Lenas läppar och ögon. Hon blundade förnedrat och satt kvar med händerna kupade under brösten medan han höll på.

Harald bakom dom kände sig nu till slut tvingad att slita fram kuken ur sina byxor för att onanera till synen. Lena märkte det och sneglade bakåt återigen med gubbens stora kuk i munnen som hon sög i snabbare takt nu. Hennes förnedrade men ändå våta blick höll fast i pojkvännens eller numera sambons och fästmannens samtidigt medan huvudet gungade upp och ner, upp och ner. Svårt att avgöra om hon var tårögd eller kåt. Kanske båda. Cuckolden Harald kunde ju inte hålla sig riktigt längre så han gick fram, ner på ett knä för att kyssa hennes nacke och rygg. Krama upp de stora brösten skönt bakifrån. Klämma midjan och rumpan. Dra ner stringtrosorna över höfterna och skinkorna.

"Nej, sjas bort! Helvete!"...Harald fick en irriterad örfil av Herr Grönman som smackade till sin assistent med handflatan över pannan så att glasögonen hamnade på sned. 
"Jo, men okej, okej.", Harald rättade snabbt till dom medan han backade frustrerat och satte sig på golvet för att bara få titta på Lena. Hon log snett över axeln nästan med ett flin och började sen ivrigt om. Men gubbkuken kom ganska snart efter det och med några stela ryckningar sprutade han i den 22 åriga studentskans mun. Hon blundade och svalde undan sakta med slutna ögon. Grönman andades ljudligt rosslande och stirrade upp i taket. Lena rätade på sig och tittade bakåt mot Harald igen leende och började vända sig halvt mot honom.

----------

"Dingdong!", det ringde på dörrklockan.
"Oj, vilken timing.", flämtade Harald. Lena spärrade upp ögonen förvånat. Hon tänkte efter och log sakta. Gissandes vem eller vilka det kunde vara.
"Jamenså öppna då!", muttrade Herr Grönman medan det plingade till igen upprepat. 
"Jag förbereder den här lilla slampan du råkat förlova dig med under tiden. Sjas, öppna då din odåga?"...Lena gnydde till när han vände på henne till knästående och höll fast huvudet i hästsvansen så att hon svankade bakåt. 
"Korsa händerna bakom ryggen!"...
"Va?"
"GÖR SOM jag säger!", handen klatschade till snabbt över stringrumpan. Lena korsade snabbt händerna bakom stussen och blev nu handklovad. Rasslet av metallkedjor och bojor bakom ryggen och känslan av hur de låstes fick henne att spärra upp ögonen och andas med öppen mun. Herr Grönman satt kvar bakom henne på sängkanten och höll kvar henne i rätt position med knäskålarna skarpt utåtvända och rak rygg. Lena tittade under tiden förväntansfullt framför sig mot dörren och väntade på att Harald skulle släppa in dom. 

Pojkvännens röst hördes komma tillbaka genom hallen efter att dörren ytterdörren stängts till. "Jo, hon är väldigt fin. 20 nåt och gör allt ni vill. Absolut.", Lena flämtade till förvånat när två äldre män trampade in. Båda i 60 eller 70 årsåldern nånstans med glesnat grått hår och den ene gick med krycka som stöd. Båda hade glasögon och bar gubbkeps. 
"Jäklar Perra, kolla gräddhyllorna på den här lilla sötsaken?"
"Ha..hahh..jajamen, det här var värt att missa boul-spelet för. Tack för inbjudan, Oskar! Verkligen, en fin liten flicka.", den ene av pensionärerna var ganska fläskig i kroppen och log imponerat nickande mot Herr Grönman där han satt på sängen bakom Lena. Oskar, det vill säga Herr Grönman alltså började då att skratta hest mot hennes bakhuvud och säkrade Lenas hästsvans i ett hårdare grepp. 

-------------

Jojje hade ställt undan moppen i källaren och var på väg upp för trappan. Han tittade hela tiden på sin hjälm som hade fått en spricka i sig uppe på hjässan och blixtrade surt med ögonen. Då han hörde en ytterdörr slängas igen hårt nånstans på tredje våningen kanske och en arg grälande röst när grannen verkade storma ut i trappen. Han kunde höra att det var Lena som skällde ut sin kille det fattade han direkt och stannade omedelbart till i steget för att lyssna. Han sken upp till ett leende efterhand och vinklade huvudet för att försöka se bättre upp mellan ledstängerna. Han hann dock bara med att se en arm skymta förbi. 
"Fan, jävla idiot. Det trodde jag inte. Fy fan!", ekade det neråt...

Lena hade en gråtilsken röst men lät oerhört besviken och arg. Inte så att hon snyftade och grät men ja, upprörd på gränsen till rasande till och med. Man kunde höra en ursäktande, bevekande ton från Harald och nån annan person som gaggade en kort sekund i bakgrunden och sen en till dörr vilken snabbt slängdes igen och låstes och reglades. 
"Jävla idiot!", upprepades det mer dämpat genom väggen och Jojje nickade helnöjt där han stod gömd. Han knöt sen näven i en typisk segergest och viskade : 

"YES!!!"

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.