Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/3, 2023 kl. 19:06, av Plutten1

Olyckligt tillfredsställd, slutet på början

Del 7 av 7 i serien Olyckligt tillfredsställd

Spänningen och förväntan gör att värmen fortsätter sprida sig i kroppen och önskar nu innerligt att snart få bli knullad. Jag vet inte om jag har glömt bort att andas eller om jag har andats för mycket men jag känner mig yr.

Del 7. Slutet på början

Efter att ha stängt sovrumsdörren tyst bakom mig, tassar jag försiktigt fram över det mörka knirrande trägolvet. Lite i skymundan står James som gått ut före mig och med bekymrad min avslutar ett samtal på mobilen. Vilken han sedan lite diskret lägger i sin ficka på morgonrocken. Han ser upp och tittar medlidande på mig. Då kan jag inte hålla inne tårarna längre. De trillar ner för mina kinder likt pärlor på ett trasigt halsband och gråter tyst medan mannen jag faktiskt varit otrogen med går fram till mig. Även om jag normalt inte skulle vara otrogen eller vill vara det. Skulle jag aldrig någonsin gå ut och leta aktivt efter någon som kan ge lite passion. Det skulle ju naturligtvis vara hur lätt som helst, se bara på utbudet på alla halvskumma kontaktsidor på internet. Dessutom är det ytterst sällan jag träffar en man som jag attraheras av. Faktum är att det inte har hänt en enda gång under mina år tillsammans med maken. Förrän nu.... Vi är trots allt kåta djur av naturen – året runt. Män som kvinnor. Ändå, alla vet att otrohet är dåligt men många gör det ändå. Runt 60% av alla svenskar har visst varit otrogna. Att få känslor för någon annan är nog ganska normalt i långa förhållanden. Jag tror problemet ligger i vad man anser vara kärlek och om man tror att kärlek är lika med förälskelse, kommer man nog aldrig få det att fungera. Förälskelsen är bara en fas i kärleken som i tanken skall övergå till något djupare. Där tryggheten och vänskapen är minst lika viktiga komponenter. Mitt... vårt äktenskap ÄR bra. Därför är hela situationen så absurd, egentligen. Min man är världens bästa pappa, bästa vän, gemensamma intressen och värderingar. Han är egentligen väldigt lätt att leva med. Listan kan säkert göras längre. Det är bara den här lilla, lilla biten med den bristande åtrån som jag saknat. Vilket jag tidigare förlikat mig med att det är så livet är och att jag får ta det onda med det goda, så att säga. Hade det varit omvänt, skulle jag kunnat förlåta om Erik varit otrogen, eller valt att se mellan fingrarna med det? Svår fråga. Jag hade nog förlåtit honom om det enbart handlat om sex tror jag. Skulle han däremot fått känslor för någon annan vore det istället ett tecken på att vårt förhållande är på väg utför och då hade jag nog haft svårt att förlåta det. De flesta har ändå en sorts inbyggd spärr i huvudet likt en mur man absolut inte kliver över. Men så serverades James på silverbricka, eller hur man skall säga....


James ser mitt tårfyllda ansikte och lägger sin arm runt mina axlar. ”Låt honom vila. Jag har ringt efter Lisa” Med ett hyssjande ljud smeker mannens hand mig över huvudet som om jag är ett litet barn i behov av tröst. ”Var inte orolig. Kom, vi går och sätter oss och pratar lite. Om du vill.” Med det sagt låter han handen långsamt glida från huvudet ner lite smekande utmed ryggen. Ryser till av beröringen. Jag nickar lite förstulet. Biter lätt i min överläpp och rör sedan vid den med fingertopparna. Medan vi går framåt i hallen mot vardagsrummet är jag är inte så uppmärksam på vad den mörka mannen bredvid mig säger eller gör. Mina tankar snurrar fortfarande kring funderingen av att ha varit otrogen. Mycket i våra liv bestäms av färdiglagda mallar, normer, som det inte kan förväntas att alla ska vara tillfreds med. Resten är uppfostran. Ja, nog är det så. Men är det då verkligen otrohet, om man tillåter att partnern är med andra. Det är ju vad Erik i grunden gjort. Allt det här har fått mig att fundera en del kring tvåsamhet. Jag har alltid velat leva i tvåsamhet. Vad gör man nu liksom? Är det verkligen rimligt att tro att man ska kunna vara kär i samma person i så många år..? Eller att bara ha sex med samma person år ut och år in utan att det blir rutin. Nyförälskelse går ju över snabbt men riktig kärlek, hur ska den kännas efter många år tillsammans..? Givetvis kan man inte hoppa runt och byta partner vart tredje år så fort det blir tråkigt eller sexet inte är bra. Men att bara känna vänskap i en relation som ska bygga på kärlek funkar väl inte heller. Innan jag träffade James hade jag och min man sex kanske en gång var tredje månad. Alltid bra rent "tekniskt", men utan att jag kände en starkare lust. Men sen jag haft sex med honom har jag varit känslomässigt förvirrad, och det är som att nu känner jag en sådan stark lust till honom så reagerar min kropp som om den har bestämt åt mig...hjärnan hänger inte med... Det kanske är själva feltänket det här med "tills döden skiljer oss åt" och det monogama för att ett förhållande skall hålla och fungera över längre tid. Tänker jag alltmedan vi sammanslingrade går ut i det dunkla vardagsrummet.


Likt ett oroligt barn, drar jag återigen i min läpp. Medan jag oseende stirrar rakt fram. Handflatan som ligger mot mitt ryggslut föser mig försiktigt fram mot soffgruppen. I ögonvrån ser jag mina trosor sticka ut lite under soffan. De har blivit liggande där efter samlaget med maken häromkvällen och Erik verkar ju inte ha städat. Frigör mig snabbt från James. Han ser förbryllad på mig medan jag raskt böjer mig ner för att ta upp dem. Lägger dem lite diskret i ena fickan på mysbyxorna, lyfter upp en kudde och sjunker sedan ner i ena hörnet på soffan. Tofflorna glider av och hamnar på golvet när jag drar upp mina ben under mig. Med kudden i knät pillar jag lite tankspritt på mina nagelband. Ser därefter händerna och min vigselring glimmar till. Vrider den ett par varv på fingret. Vid tanken på vårt äktenskap och maken liggande sjuk i sängen, börjar jag hulkande gråta. Borrar in huvudet i kudden och försöker bli av med det växande mörkret. Gnäller lite, kryper ihop och låter det våldsamma därinne bli allt starkare. Till slut skriker jag ut min förtvivlan, rakt in i kudden, som blir blöt av mina tårar. Det är skönt, ångesten släpps ut. Snor och tårar blandas ut på det mörkröda tyget. Skriker med all min kraft med munnen öppen. Begravd i kudden, likt ett spädbarn i en mors famn tystnar jag, rädd att Erik kanske hört mig och vaknar. Ångesten byts ut mot ilska. Mot maken, mot mig själv, mot orättvisan i det hela.  Varför, varför?

 

Under tiden har James gått till Eriks barhörna. Där rör han sig hemtamt och tänder upp lite belysning samt sätter på mjuk bakgrundsmusik. Barry Whites stämma ljuder i vårt surroundssystem som kostade multum men Erik ville prompt ha det. Tyckte det kändes som att sitta på konsert, sa han. Mannen i baren häller sedan upp två stora kristallglas med en årgångswhisky som maken fick för några år sedan i femtioårspresent av sina anställda. Lite urskuldande kommer James därefter fram och ger mig det ena. ”Sorry jag hittade ingen is”. Nästan viskar han medan jag torkar bort tårarna som runnit ner för kinden med ena ärmen och tar emot glaset. ”Tack! Det är ok”. Svarar jag dämpat medan han dimper ner på motsatta sidan i soffan bland de färgglada kuddarna och drar till morgonrocken som under tiden glidit isär. Jag tar en klunk och den skarpa smaken får mitt ansikte att skrynkla ihop sig. Sätter sedan ner glaset på bordet medan den bärnstensfärgade vätskan värmer sin väg ner genom strupen och landar som en varm klump i magen. Glaset lämnar en fuktring under sig och utan att tänka, sträcker jag mig efter ett drinkunderlägg för att lägga under. Vätskan lugnar ner mig och mina tankar fogas återigen samman från kaoset.”Jag fryser” Huttrar jag fram trots den tillfälliga värmen i mellangärdet och kurar ihop i hörnet. ”Skall jag hämta en filt?” Undrar James med lite tyst röst och börjar resa sig. ”Nej, kom och håll om mig istället.” Utan att yttra ett ord placerar han sitt glas på bordet och flyttar sig närmare. Sträcker ut sina armar för att hålla om mig. Jag blundar och sittande så nära känner jag hur hans andedräkt blandas med doften av whisky, aftershave samt den distinkta lukten av man. Tårarna fyller mina ögon igen och snyftar till vid tanken på min sjuka make i vårt sovrum. ”Hur... hur kan sånt här hända? Kommer Erik att dö? Hur skall jag klara mig då? Vart skall jag ta vägen? Och vem är du egentligen? Förklara för mig. Innan jag blir tokig på riktigt?”. Tårarna bara rinner, näsan snorar. Jag snörvlar och känner mig allt annat än fräsch. Armen han lagt om mina axlar tar ett hårdare tag. ”Du kommer klara dig fint. Livet tar inte slut med honom. Det har Erik sett till. Jag vet vad han tänkt för dig och dina barn när han är borta.” Viskar James med lugn röst i mitt öra. Jag ryser till. Är det av rädsla för framtiden eller något annat som ger den reaktionen hos mig?

 

Det är dock skönt med värmen från honom och att höra hans lugna, stadiga andetag som faller in i takt med mina egna. Jag vill bara borra in mig i honom. Hålla honom nära mig, andas i takt med honom. Känna lugnet med honom. Efter en stund lösgör vi oss från varandra och han fortsätter berätta. ”Vem jag är blir enklare. Jag heter James som jag berättade på klubben. Mitt hela namn är James Fredrik Jong. Eller James F Jong som jag tycker ser bättre ut i skrift. Min mamma flydde till Sverige för många år sedan med min lillasyster och mig. Min pappa och min storebror blev dödade av regeringstrogna trupper och vi fick klara oss själva under lång tid innan vi kom hit. Namnet Jong är min styvpappas efternamn. Han är ursprungligen från Asien och äger idag flera närbutiker. Mamma och han träffades på en gemensam SFI-kurs och blev förälskade. Så på den vägen blev det. Din make och jag däremot, träffades för många år sedan under en ungdomsperiod när jag var, låt oss säga inte speciellt intresserad av lagar och regler. Han såg till att få mig på rätt bana. Jag har även tack vare ekonomisk hjälp från hans företag, kunnat läsa på Handels och har numera även en Masters inom företagsekonomi i bagaget. Dessutom har jag jobbat tätt tillsammans med Erik under de senaste tio åren men känt honom längre. Finns inga hemligheter mellan oss. Att vi träffades, du och jag var ingen slump men det tycker jag Erik får berätta om. Jag har alltid varit avundsjuk på honom som fått en så fantastiskt vacker och sexig kvinna i sina klor.” James smeker mig på kinden och lägger sedan handen på insidan av mitt lår. Min puls går upp och låter honom hållas. ”Nu smickrar du mig bara” Får jag ur mig mellan mina snyftningar och ler lite blygt. ”Nej, det är sant. Från allt Erik berättat om dig, har jag sagt till honom att han haft stor tur som hittat dig och fått dig att älska honom.” James ser mig djupt i ögonen när han säger det och fortsätter smeka insidan av mitt lår utanpå tyget. ”Du tänder mig på alla sätt, med en flammande låga i din hand ler du mot mig, det bränner när du vidrör min hud. Jag skulle gärna dö nu om jag fick stanna hos dig för evigt. Ha dig nära, smaka din kropp. Försvinna bort med dig. Som ur en aldrig sinande källa av sex dricker jag din kärlek, blottar mitt mörkaste inre framför dina ögon och greppar tag i din värme. Du är drömmen jag upplevt, det vackra jag njuter av varje dag, min närmaste” Säger James och tittar på mig med en ömsint blick. ”Så vackert, varifrån kommer det?” Undrar jag och torkar bort tårarna, för vilken gång i ordningen vet jag inte. ”Det är en variant av en dikt Harriet Löwenhjelm skrivit. Vi läste om henne på litteraturkursen jag gick. Jag har gjort om den lite men såhär stämmer den bättre med hur jag känner”. Förklarar han och låter sin hand vila tungt på mitt lår. ”Har du läst litteraturkunskap” Frågar jag förvånat och lägger sedan sakta min vita lilla hand på hans. ”Det är mycket du inte vet om mig” Viskar James och ser när jag smeker med fingrarna över den bruna huden. Flätar därefter ihop våra fingrar, på samma vis som jag och Erik gjort tusentals gånger. Då vi suttit såhär och bara varit nära varandra.

 

Under en stund, pratar James och jag inte så mycket med varandra. Det är mycket att ta in av vad de båda berättat och mycket som jag fortfarande inte förstår. Mina tankar går främst till Erik och hur vårt gemensamma liv så plötsligt kommer att ta slut. Märker i ögonvrån att James tittar på mig. ”Du undrar kanske över min roll i hela detta?” Frågar han och tittar mig djupt i ögonen samtidigt som han frigör sin hand och låter den återigen röra sig uppåt på insidan av låret. Det går en skön ilning rakt ner i mitt kön, känner även hur vårtorna styvnar.”Vad menar du?” Rosslar jag fram då min röst inte riktigt bär. Harklar mig och känner hur mina kinder blir allt varmare. Elden som legat och pyrt i min kropp börjar växa. ”Varför träffades vi? Hur visste du att jag skulle vara där?” Säger jag lite barskt. Han noterar mitt tonfall och hans hand försvinner blixtsnabbt från mitt lår. James sveper det sista i sitt glas. Harklar sig och börjar prata. ”Erik är bra mycket bättre på att förklara sånt här men jag skall försöka. Vi var verkligen på klubben och firade en deal som blivit av. Vi jobbar verkligen allihop tillsammans för Erik, eller rättare sagt. Grabbarna vet inte att Erik är deras riktiga boss, utan tror det är någon annan som de inte sett. Jag är den som är deras närmaste chef, så att säga. Fast efter vår tripp till Tyskland igår är DU rent tekniskt sett min chef. Då Erik skrivit över det bolaget på dig. Så, grattis Chefen. Skall vi fira?”. Med det sagt reser han sig för att hämta mer att dricka. ”Vänta lite nu!. Stopp, stopp, STOPP? Vadå chef, vilket bolag och VA?” Jag greppar inte riktigt allt han sagt eller det som hänt. Återigen snurrar det i mitt huvud fortare och fortare. Känner att jag snart startar hyperventilera. Jag tar mitt huvud i båda händerna för att få paniken och snurrandet att sluta. ”Ja, Grüssenthal. Du var i deras lägenhet häromkvällen och de äger en massa andra bolag. Taxibolag, krogar, klubbar, pizzerior och annat. Jag och grabbarna jobbar där. Så även tjejerna, eller ja. Monika är ju en viktig kugge i det hela. Eller kuggen med stort K, eftersom det är hon som ligger bakom framgången med Monicum”. När det han sagt landat i min hjärna känner jag hur paniken verkligen börjar få fäste i mig. Han måste sett hur jag reagerade för på nytt räcker han fram ett glas helt fyllt med whisky. ”Här, ta det här. Det får dig att tänka lite långsammare.”Denna gången sveper jag resolut innehållet och lite hamnar på hakan. Med handryggen stryker jag bort de beska dropparna och pekar efteråt demonstrativt med glaset mot honom. ”Jag fattar ingenting. Vad är Monicum? Och vad har det med någonting att göra?”. James blir lite tyst och går återigen tillbaka till baren. Där han sätter sig tillrätta på en av barstolarna. Nu kan jag se mer och mer av hans svarta stake allteftersom morgonrocken glider åt sidan. Den som gav mig en sådan underbar upplevelse får återigen min andhämtning att bli lite tyngre. Undermedvetet verkar min kropp förbereda sig för älskog. Min kropp känns som gelé och jag vill ha honom fastän jag inte ens vet vad jag vill ha, eftersom jag aldrig någonsin varit i närheten av detta förut. Att hela mitt sinne och kropp reagerar så på en annan människa, på ett helt irrationellt sätt är både skrämmande men också något som hetsar upp mig enormt.

 

”Ok, jag skall försöka berätta vad jag vet eller tror. Såhär” Säger han och sveper ut med armen.”Din make älskar dig över allt annat. Han har så länge jag känt honom aldrig varit otrogen mot dig, men jag vet att han tyckt sig vara en dålig make som inte alltid kunnat var där för dig och barnen. Eller kunnat ge dig vad han ansett vara det du förtjänar i sängkammaren. Och nu när han vet att hans dagar är räknade vill han se till så du får det bästa möjliga livet efter honom. På alla sätt och vis. Efter att ni grälat ringde han mig och grät. Han är den tuffaste jävel jag vet men han grät som en barnunge över allt det här. Jag har aldrig hört honom så emotionell. Aldrig! Erik ville att jag skulle ta hand om dig och ge dig en upplevelse utöver det normala. Få dig att känna dig ungdomlig igen. Göra allt som går att göra, inom rimliga gränser. Därför ringde jag in en taxi från bolaget som vi, eller du numera äger och sa till dem att hämta upp dig och köra till klubben, vilken indirekt också ägs av företaget. På klubben såg jag till att du fick en dos av Monicum, för största möjliga upplevelse. Den går förresten ur ditt system ganska snart och lämnar inga större bestående men. Du fick bara en liten dos, så inget att bry sig om.” Jag bara sitter och gapar när han berättar och vet inte vad jag skall säga. ”Har jag blivit drogad? Är det därför jag känt mig som jag gjort?” Får jag fram med mer panik i rösten. ”Nej, nej, nej, eller jo. Så kan man givetvis tänka. Men det mesta kommer inifrån dig själv. Det du gjort är grejer du velat göra men inte vågat. Erik berättade en del förut men kan berätta mer i detalj hur det funkar. Jag vet bara att om du tar Monicum, blir du typ mer mottaglig för vad andra säger åt dig att göra samt jävligt kåt. Och gör saker du kanske normalt inte skulle göra men ändå vill göra innerst inne. En dos sitter i ungefär 72 timmar sen avtar det och inget mer. Tar du det kontinuerligt bygger du istället upp en mer fast upplevelse. En sorts beroende. Det är vad som hänt med Monika. Hon är ju ändå den som kommit på det här och testat på sig själv så mycket att det blivit ett permanent beteende hos henne. Du såg i lägenheten hur hon var. Tänk dig då att blanda med för mycket sprit eller rentav kokain, effekten blir ett fullständigt vansinnigt beteende. Det är därför vi är så många som vaktar runt henne. Ifall det går överstyr. Hon är ändå värd en hel del cash. Ett antal hundra miljoner tror jag Erik sagt någon gång. Lisa är hennes sköterska som kollar henne just för den sakens skull. Numera ser Lisa även till din make, men det tror jag du förstått.” James pratar snabbt men inte lika omständligt som min make. Allt det här är fortfarande förvirrande för mig men jag börjar förstå en del. Om än inte allt av vad han och Erik berättat. I korthet är det tydligen så att min make är döende och han har sett till så man drogat mig för att jag skall ha sex med andra. Vilket jag då själv innerst inne undermedvetet skulle ha önskat. Låter fullständigt vansinnigt och ologiskt. Visst, jag har tidigare varit nyfiken på saker som till exempel hur det skulle vara om annan kvinna slickade min mus, flera män i sängen. Sexleksaker som strapons eller analsex. Ändå förvånar det mig hur alla de här funderingarna och tankar jag tryckt undan i ett litet hörn i mitt sinne under så lång tid. Nu plötsligt börjar dyka upp. Lusten till sex väcks ju förvisso av något. Många gånger en känsla. Att vara kåt ÄR en känsla. Kan det vara så? Min kåthet har väckts med hjälp av den där drogen och nu får jag nästan skuldkänslor för att inte försökt uppleva det tidigare tillsammans med min man. ”Jag blir tokig... Det här är för mycket... Jag klarar inte mer” Får jag snörvlande ur mig och börjar gråta igen.

 

Det enda som hörs är mitt snyftande och snörvlande. Fram tills att James harklar sig. Jag torkar bort tårarna och tittar upp. Där sitter han i baren och ler ömt mot mig och säger med värme i rösten: ”Du är den mest underbara och sköna kvinna jag träffat och har avgudat dig på avstånd ända sedan Erik presenterade dig helt abrupt på en tillställning för många år sedan”. Jag känner hur mina kinder blir röda av komplimangen, mumlar något ohörbart till svar. Klart det är smickrande och man känner sig mer attraktiv. När någon ger dig en innerlig komplimang. Det känns som ett kvitto på hur bra och sexig jag är och fyller mig med energi. ”Jag kan inte med att se dig ledsen. Du behöver muntras upp”. Med det sagt reser han sig och börjar i takt med musiken dansa lite komiskt fram till mig i soffan. Allteftersom morgonrocken öppnar sig under hans dansande, syns lemmen i sin helhet. Nästan lite hypnotiskt riktar jag mina ögon mot hans manlighet som nu svingar fram och tillbaka likt en gigantisk klockpendel. ”Jag vill ju inget hellre, men hur?” Får jag fram mellan snörvlingarna. James ställer sig först leende på andra sidan bordet. Kommer sedan fram och torkar bort det våta från mina kinder med en manlig brun hand mot min porslinsvita hud. Böjer sig fram och viskar att han längtar efter att få ägna sig åt mig och min njutning. För därefter mitt hår åt sidan, lägger sina läppar först fjäderlätt mot min hals. Det går som en elektrisk stöt genom kroppen av den beröringen. Känner hur det kittlar i maggropen och en ilning löper ner mellan benen. Hans andetag mot min hud när han först långsamt kysser på halsen och sedan vandrar upp till min öronsnibb får håret på mina armar att resa sig. Fnittrar till och blir helt röd i hela ansiktet av upphetsning. Får ytterligare en rysning som färdas genom min kropp och slutar med ett pirr i mitt kön. Efter att ha nafsat lite lekfullt i snibben, tar han med andra handen ett ömt grepp om min nacke och lutar sin panna mot min. När min blick möter hans inser jag att allt han kommer göra med mig kommer jag att njuta fullt ut av. Våra näsor nuddar varandra och vi andas med öppna munnar. Jag känner den varma luften när han andas tungt och fuktar snabbt mina läppar, blundar och böjer mig fram för att kyssa honom. Vi säger inget men möts halvvägs. Först lite försiktigt. Sedan en aningens nafsande. Därefter låser han fast sina läppar mot mina. Jag kan känna smaken av whisky i hans mun medan James långsamt och mjukt särar på läpparna. Det smakar inte obehagligt eller illa, utan bara skönt och hemtamt. När han sticker in sin tunga i min mun, känns den sammetslen ovanpå och hal på undersidan. Först är våra tungor lite nervöst fladdrande som om de bekantar sig med varandra. Sedan alltmer hungrigt. Hans tunga fångar min, slingrar sig runt den, liksom smeker den som under en het dans. Det riktigt slaskar om våra kyssar och blandas med kvidande ljud från mig. Efter en stund lösgör han sig från mig med en flämtning och grimaserar medan han rätar på sig. Gissar att det var en obekväm ställning för honom.

 

Spänningen och förväntan gör att värmen fortsätter sprida sig i kroppen och önskar nu innerligt att snart få bli knullad. Jag vet inte om jag har glömt bort att andas eller om jag har andats för mycket men jag känner mig yr. Det är mycket känslor inblandade, starka och omtumlande sådana. Vid det här laget känns mina bröstvårtor hårda och tröjan skaver mot dem. Mellan benen börjar det bli riktigt varmt, svullet och lite fuktigt. Med en ansträngd andhämtning lägger jag ena handen utanpå mysbyxorna och kan bokstavligen känna hettan mitt kön utstrålar. Mitt hjärta slår snabbare än någonsin. Även om min återuppväckta sexlust har en del i den här känslan, antar jag att det mestadels är den där drogen som är den största anledningen. Under tiden som James flyttar soffbordet, lutar jag mig bakåt i soffan. För in en hand under min tröja. Rör vid min varma mage och navel. Beröringen går som en elektrisk stöt genom min kropp och skickar små signaler till de nedre regionerna att göra sig redo för njutning. Det är som att ha sovit och plötsligt vakna upp. Tankarna studsar ännu en gång mellan de senaste händelserna och känslorna pendlar från en avskalad, närmast djurisk, kåthet, till rädsla och olust. Hur kan jag lusta efter någon jag knappt känner? Är den här drogen verkligen så moralblockerande och lyfter fram ens djuriska instinkter, att man glömmer alla tidigare relationer och löften till varandra? Sex är visserligen inte huvudsyftet med en relation, men det är ändå för de flesta en inte oviktig del av en kärleksrelation eftersom det skiljer den från andra typer av relationer. Det blir mer påtagligt om sexlivet försvinner, än om andra bitar saknas. Man lever trots allt med sin partner, delar vardagens glädjeämnen och problem. Tar hand om varandra, bryr sig om varandra, älskar med varandra, håller handen när man går på stan, gör saker ihop, uppmuntrar varandra, tröstar varandra, uppfostrar barn ihop, hjälper varandra. Ibland tror jag att folk misstar sig och tror att det är bristande sexliv som är orsaken till att man glider isär, när det uteblivna eller dåliga sexlivet beror på att känslorna bakom saknas. Kanske är inte kärlek allt man behöver i ett förhållande, men det är grundförutsättningen för att ett förhållande ska överleva. Jag älskar min man Erik över allt annat. Han gör mig hel, trots våra olika åsikter och intressen. Bara vetskapen av att han alltid funnits där oavsett meningsskiljaktigheter, har fått mig att känna mig starkare och säkrare. Fyllt mitt liv med färg och inspirerat mig att kämpa och vara stolt över den jag är. Likt så mycket annat i livet går saker inte alltid som planerat. Man lever uppenbarligen inte lyckliga i alla sina dagar. Det har de senaste timmarna fått mig att inse.

 

James ställer sig framför mig med fötterna nedsjunkna i den mjuka mattan och ler. Min blick faller på den styva svarta lemmen som med blottad topp nu syns i den helt öppna morgonrocken. Hans fallos är verkligen stor och hård. Lite blank av svett, alldeles kolsvart och med ett blålila ollon i storleken av en clementin, sticker den ut en bra bit från den svarta kroppen. Så otroligt vacker den är. Om man nu kan säga så om en penis. Utan att tänka slickar jag mig om läpparna. Lyfter en hand och drar undan luggen från mina ögon i en hastig nervös rörelse. Det dova dunkandet i mitt kön ökar. Jag börjar återigen bli fylld av lust, en sån som försöker klösa sig ut och påverkar såväl kropp som sinne. En som inte låter dig tänka på annat än hur skönt det skulle kännas med en grov kuk som tränger in i ditt innersta. Jag sätter mig lite ansträngt upp, flyttar fram så kanten på soffan når mina knäveck och kommer såpass nära att jag kan röra vid honom. Höjden är perfekt. Långsamt lutar jag mig framåt och lägger ena handen på James fasta lårmuskel. Hur skamligt det än är upplever jag en längtan efter den där saken. Att få ta den i min mun och göra det skönt för den. För honom. Jag har ännu inte riktigt kommit på vad allt detta gör mig till. Älskarinna? Otrogen? Kåt? Är man verkligen otrogen om maken förberett hela situationen utan att man själv varit medveten om det? Eller handlar det om uppsåtet från mig? Allt det här gör mig snurrig och tankarna vandrar hit och dit. Fast det spelar ingen roll vad mitt beteende gör mig till. Känslan mellan mina ben går inte att ignorera längre. Har ändå inte för avsikt att sluta nu. Andas tyngre och sträcker mig framåt för att greppa den väldiga kuken med en lätt darrande hand. Känner hur den pulserar av min beröring. Den är så nära att jag kan se varenda detalj av hans kön. Den stora venen som löper längs med det tjocka skaftets ovansida, mindre ådror växer och blir tydligare samtidigt som kuken i sig själv blir större när den stimuleras. Upplevelsen från den sammetslena spända svarta muskeln i min hand, gör mina ögon simmiga av kåthet. Gud så stor den är!

 

Min hand glider långsamt upp och ned längs kuken. Drar sakta förhuden fram och tillbaka. Omväxlande blottas och döljs ollonet. En droppe genomskinlig vätska har trängt ut vid urinrörets mynning och hänger från spetsen. Lemmen växer ytterligare av min behandling och bara av att se hans blottade topp, gör det allt varmare mellan mina ben. Tar därefter ett rejält tag om penisroten så att den står som i givakt. Min andra hand smeker den välfyllda pungen och kan känna hur de tunga stenarna rör sig innanför det tunna skinnet. Slickar lite försiktigt på pungen för att därefter låta tungspetsen åka upp och ner längs sidorna på den ståtliga staken. Hans apparat känns så varm och luktar så gott, att jag aldrig vill sluta onanera åt honom. Med min ena hand fortfarande runt den vackra kuken, börjar jag slicka lite lätt på ollonet och försatsen. Det smakar salt och gott. Mitt hjärta slår ett extraslag av kåthet. James njutningsfyllda suck kommer som en underbar belöning för mig. En sträng av saliv och försats hänger mellan min underläpp och James stora ollon. Min kropp pirrar av lust. Sträcker sedan ut min tungspets och snuddar vid strängen precis under ollonet. Glider försiktigt med tungan uppåt och låter den cirkla runt hålet på det stora ollonet. Ett dovt stön kommer återigen från min älskare. Runkar hans kuk med en hand, slickar på toppen. Fortsätter smeka den välfyllda pungen med andra handen. Överöser ljumskarna med heta kyssar från min mun. James andas snabbare och stönar kortfattat fram:"Sug!". Med det sagt lägger han en hand på mitt bakhuvud och föser mig mot sin lem.

 

En manlig, lätt svettig doft når min näsa, men det är ingenting som stör mig, tvärtom, den gör mig bara ännu kåtare. Jag vill mer än gärna smaka på den och försöker minns vad som verkade fungera förra gången. James darrar lite när han först låter sin hårda kuk stryka över min kind och lämnar ett spår av försats efter sig. Därefter når det stora, uppsvällda ollonet mina läppar. Medan jag försiktigt öppnar munnen för att ta emot honom. Försvinner spetsen varsamt in mellan mina läppar och jag gapar så mycket jag kan för att glupskt försöka sluka mer och mer. Det stramar ordentligt i mungiporna när jag får in mer och mer av organet. Den känns om möjligt ännu större än tidigare. Kan vara att jag är mer medveten nu och inte så nervös. Hans försats som sipprar ut, gör honom hal inuti min mun. Jag börjar rytmiskt suga och skaftet täcks av min rikliga saliv. Kulorna gungar fram och tillbaka vilka ibland träffar mig på hakan. Jag tittar upp och in i hans ögon. Känns nästan lite väl intimt att ha ögonkontakt med honom men jag låter blicken vara kvar för att visa att jag är hans. James ser ner på mig och stönar av vällust. ”Så … ah … ah … jävla … skön!”. Blir själv allt kåtare med känslan av att ha munnen fylld med en grov svart lem. Gränsen för vett och sans har återigen passerat. Den som knappt funnits från början. Min bultande fitta skickar glädjesignaler till min hjärna samtidigt som min kropp återigen brinner av lust. Det känns som att jag ska komma, utan att jag ens rört mig själv. Min ena hand rör sig självmant ner mellan benen. Nästan desperat börjar jag ta på mig själv utanpå tyget och känner hur det blir allt blötare mellan benen. Jag får en hastig bild i mitt huvud av hur hans blodfyllda ollon glider in i öppningen på min fitta. Ett lustfyllt ljud kommer upp ur min strupe som dämpas av att jag har en kuk i munnen. Nu vill jag bara att han slänger ner mig på rygg, tränger in i mig, knullar mig som en hynda. Precis när jag tänker ta min andra hand till hjälp i jakt på den förlösande orgasmen, drar han ut sin lem från min mun.

 

En blandning av ett euforiskt skratt och en suck från utebliven salig lättnad kommer från mig. Jag är rejält upphetsad och är i det stadiet då man inte längre bryr sig, inte längre kan tänka riktigt klart. Tänker miljoner tankar men minns egentligen inga. Sväljer tungt och torkar mig som hastigast om munnen med ena handen. Känner mig stel i käkarna, spänd av att ha sugit hans stora kuk så pass länge. Om det nu var länge, jag vet faktiskt inte. Det kan ha varit över på bara några minuter. Jag vill fortsätta suga hans härliga kuk tills det går för honom men med pekfingret och tummen tar James ett lätt grepp om min haka och visar att han vill jag skall ställa mig upp. Inser att jag omedvetet glidit ner på knä till den mjuka mattan. Tar stöd av hans framsträckta hand och reser mig lite långsamt upp. Mina handflator är lätt fuktiga. Torkar av dem mot tyget på mina byxor. Masserar snabbt mina ömma knän och ser sedan hans varma leende. Milda makter vad läcker han är när jag ser honom så nära. Jag kan inte låta bli att kyssa och smeka hans mörka bröstkorg och muskulösa axlar. Han kysser mig tillbaka med små lekfulla kyssar på halsen och munnen samt säger fina ord hela tiden. Stående så nära honom märker jag hur kuken trycker på mot min vagina med enbart tyget emellan. Tar med min ena hand och runkar sakta hans stake mot min mus. Då lossar James sakta knuten på mina mjukisbyxor och kränger ner dem samt mina fuktiga trosor över höfterna. De faller till golvet. Jag kliver ur dem och sparkar iväg dem över golvet. Därefter drar han tröjan över mitt huvud och släpper den nonchalant på golvet. Naken och kåt står jag där med händerna utefter sidorna. Han lägger en hand bakom min nacke och föser mig mot sin väntande mun. Stående kysser vi varandra hungrigt och hans händer glider över min kropp, ner över mina skinkor. Han tar ett tag om min ena skinka och kramar den. Spänningen och förväntan får det att rinna till mellan mina ben. Min andhämtning är nu snabb och kort samt den vällust som sprids från min fitta till resten av min kropp är obeskrivbar. Händerna glider tillbaka upp över bröstkorgen och stannar på mina bröst. Först smeker han dem sedan nyper James i bröstvårtorna och ett stön kommer över mina läppar. Han fortsätter nypa och dra, varmed de styvnar till ytterligare. Därefter böjer han sig ner och suger in ena vårtan i munnen. Det går som en blixt ner till mitt redan längtande kön och ännu ett njutningsfyllt stön kommer över mina läppar. Även om jag befinner mig i klimakteriet och kanske emellanåt kan ha lite torrare slemhinnor, har den senaste tidens aktiviteter inte visat några problem på den fronten. Förmodligen har den där drogen något med det att göra. Om jag skall överdriva så bokstavligen droppar det från mitt sköte och jag hoppas innerligt att bli knullad snart.

 

Vi har inte sagt ett ord på en stund, men hans handlingar säger mer än ord hade kunnat göra. Han vill ha mig. Jag förstår det och känner mig även lite snuskig som låter det hända. Ryser till och blundar när han kysser mig på halsen. Tar ett djupt andetag när hans andra hand börjar leta sig ner utefter magen, ner mot mitt väntande kön. Jag är nu så kåt att allting bara snurrar. Särar lite lätt på benen, och hans hand vandrar vidare. Över den nästan helt rakade kullen ner till mina, vid det här laget blodfyllda blygdläppar. Jag vill bara känna honom i mig men samtidigt älskar jag allt detta förspel ännu mer. Det är som om kroppen börjar brinna när hans hand försiktigt far över mina känsliga delar som nu är mer svullna än vanligt. Jag vet inte vart jag ska ta vägen av lust när James långfinger vandrar som av sig själv in mellan dem. För mig är insidan av blygdläpparna precis vid slidöppningen ganska känsliga, speciellt när jag närmar mig orgasm. Att få stimulans där kan vara det som får mig över kanten. Med små rörelser masserar hans tumme min kittlare tills den blir hård och mynningen nedanför mjuk och smidig. När han till slut låter ett finger glida in i springan, skälver jag till av njutning och orgasmen går över i en darrning som löper genom mitt kön. Mina knän viker sig och ett kvävt ljud tränger upp ur min strupe.

 

Under några sekunder är mitt medvetande kaotiskt och om inte James fångat upp mig hade jag förmodligen ramlat ihop som en säck potatis. Varsamt lägger han mig därefter på soffan med benen hängande utanför. Därefter kränger den svarte mannen snabbt av sig morgonrocken och hans kuk fjädrar till när han går ner på knä mellan mina ben. Naken och kåt med lätt särade ben kommer ett lågmält gnyende från mig vid åsynen av hans majestätiska sak. Känner hur det kittlar i maggropen och en ilning löper ner mellan mina ben. Han verkar inse hur kåt jag verkligen är och glider raskt med fingrarna ner mot min våta fitta. Låter fingrarna smeka över mina längtande blygdläppar i små cirklande rörelser. Jag flyter iväg till sjunde himlen. Pulsen dunkar hårt, och hela jag är som en fiolsträng. Mina andetag kommer stötvis och tunga stön lämnar min mun medan jag cirklar med höfterna mot mannens fingrar. Vilka glider längs mina yttre läppar ner mot min våta öppning och mannen flämtar till när han känner hur kladdig jag är av mina safter. Där på soffan ger jag min kropp till en nästan okänd man, men han verkar inte ta för sig av mig för sin egen skull utan han vill ge mig något. Min kåthet vet vid det här laget inga gränser. Fingrarna masserar först min svullna klitoris innan han för in två fingrar i den våta fittan. Försiktigt låter han först fingrarna bekanta sig med mitt innersta. Utan problem kan de glida ut och in. Efter en kort stund böjer James sig fram. Kysser först insidan av mina lår upp mot mitt kön. Andedräkten mot underlivet är magisk, men han nöjer sig inte med det utan låter tungan stryka över den mjuka huden. Han särar på blygdläpparna med tungspetsen, och med små cirkelrörelser runt klitoris får han mig att kvida högt. Suger därefter kort in de slippriga läpparna innan han tar sig an min ärta med tungan samtidigt som han har fingrarna i mig. Det bokstavligen rinner safter ur mig nu, men inget hamnar i soffan då han är snabb på att slicka upp allt. ” Mmmm, fortsätt så. Det är skönt” Flämtar jag högt med slutna ögon och känner att orgasmen inte är långt bort. Han lyder och när tungan återigen sveper över klitoris, rullar orgasmen över mig med full kraft. ” Ja, ja, ja, jag kommer!!!!” Stönar jag fram och håller med båda händerna om hans huvud mellan mina ben. Fittmusklerna kramar och krampar runt hans fingrar. Jag är normalt en återhållsam kvinna och skäms i normala fall för att låta för högt. Även Erik är tyst —således har vi nästan en fullständig tystnad i sängen. Nu, med min nya partner stönar jag högt. Bokstavligen skriker min njutning rakt ut, för den är så total och efterlängtad. Innan jag kommer på att Erik ligger i sovrummet och kan höra. Biter mig istället i handen för att tysta ljudet medan orgasmen pågår.

 

Därefter kan jag känna hur hans tumme i en cirkulär rörelse börjar massera över mitt stjärthål. Det är skönt, men samtidigt helt nytt och något förbjudet. Sakta sakta känner jag hur hans tumme glider in samtidigt som han drar ur sina fingrar från min mus och börjar gnugga på klitoris. Jag vrider mig och stönar ännu högre. ”Ah, nej inte där. Eller jo! Fortsätt!” Kan inte fatta att jag går igång på det här men det gör jag. Men gud, det är så skönt, så snuskigt skönt. Jag har aldrig haft någonting där tidigare, inte ens ett finger. Eller, jo kanske en termometer. En helt ny upplevelse med en orgasm jag inte känt tidigare som följd. Eller, inte alls som tidigare. Utan mer på djupet och det känns som att den bara forsar ur mig, likt en fontän. Vet inte riktigt hur jag skall beskriva det, men det blir vått under mina skinkor och antagligen får vi köpa en ny soffa. Soffor är för övrigt inte direkt gjorda för sex. Jag måste säga att soffor inte alls är lämpade för sex. De är sneda och trånga. Kanske funkar soffor om man är tjugo år och vig, men eftersom jag nått den facila åldern av att vara i samma åldersspann som Sharon Stone, så hoppas jag att fortsättningen sker på annat vis.

 

Jag dåsar bort ett ögonblick, sluter mina ögon. Är förlorad i en lustfylld dimma. Mina andetag kommer stötvis och mina ben darrar av anspänningen men det känns underbart. Vet verkligen inte hur många gånger jag redan kommit men på något vis känner jag mig fortfarande kåt och behöver fler orgasmer för att stilla mina behov. Längtar efter mer. Nu vill jag bara att han tränger in i mig, knullar mig. Det behövs verkligen inget mer förspel. Jag är så våt att det knappast blir något problem att komma in, inte ens för någon av hans storlek. För ett ögonblick känner jag mer än ser hur James först reser sig upp från golvet. Jag öppnar ögonen och tittar på honom, märks i hans ögon hur kåt han är. Han ställer sig sedan på knä och tar varsamt tag i mina knäveck för att fösa ner mig på golvet. Det här ögonblicket verkar han ha väntat på. Att få knulla med mig igen. Det gör mig ännu mer upphetsad. Den svarte mannen griper resolut om och lyfter upp mina ben. Sätter sina armar under mina knäveck så benen trycks ut. Fittan är så våt och svullen att mina lena och släta blygdläppar glider likt blomblad inför morgonens första ljus lätt isär. Jag känner hur hans kuk nosar på min öppning. Stönar och kvider skamlöst fram att han ska ta mig nu. Jag blundar och håller andan medan han långsamt tränger in. Den svarta lemmen glider mjukt, sakta och djupt in och sedan ut igen. Känner hans kuk väcka varje vrå av min kärlekstunnel. Små lustfyllda ljud kommer över mina läppar. Det är en så härlig känsla, är så upphetsad just i detta nu så det slår gnistor för ögonen. Jag kan inte riktigt sätta ord på den känslan, det är skönt men gör lite ont. Han fyller mig till gränsen och töjer mig ordentligt, men det är så skönt att den svedan som uppstår trängs undan. Vaginan är ändå helt fantastisk. Det är kroppens tåligaste och mest töjbara organ som kan vidga sig för att föda ett barn - men även sluta sig hårt runt ett litet finger och dessutom uppleva stor njutning. Skönt att bli uppfylld, men blir ändå lite rädd över att ta emot en sådan där jättegrej. "Du har en sådan härligt trång fitta!" Säger han och stannar upp med sin stake inborrad i mig, lutar sig fram och kysser mina bröst. "Din kuk ... är så ... skön, sluta inte, fortsätt." Får jag fram och fortsätter flåsa högt och ljudligt. James börjar röra på sin lem inbäddad i mitt kärleksnäste. Långsamt drar han först ut kuken, känns som om bara ollonet är kvar, och trycker sig sedan in. Längre in än tidigare. Jag gnyr. Kommer jag fortsätta klara av att ta emot tills det går för honom? Långt in, långt ut, långt in. ”Åh, å-åh!..." Kan inte hålla det inne utan stönar ut mina känslor högt och ljudligt. Han stöter in kuken. Det känns som han direkt bottnar i mig i en enda lång, bestämd stöt och jag far fram av rörelsen. Spänner och gör lite ont varav jag viskar lite halvhögt. ”Ah! AAJJ!! åhå!”. Han ökar takten lite. Vid det här laget har jag glömt all min tidigare smärta och ångest. Tänker bara på hans fantastiska kuk som rör sig rytmiskt in och ut i mitt heta hål. Mina axlar och rygg rör sig fram och åter, följer med i hans takt. Brösten gungar. Känner hur svetten kladdar på kroppen, tittar ner mellan mina gungande bröst, förbi magen och ner mot den grova svarta staken som nu helt trängt in i mig. Min kropp svarar med egna rörelser mot hans, hur mina höfter rör sig mot hans stora hårda kuk som är djupt intryckt i det våta innanmätet. Varje millimeter av min slida känns fylld med manslem. Vi stönar båda högt.

 

James börja knulla mig mer taktfast, djupt och hårt. Det smackar med ett vått läte från min fitta varje gång ollonet kommer fram. Låter nästan som en prutt. Så pinsamt. Ljudet av kroppar som stöter mot varandra, blandas med stönanden och kvidanden. Knuten i mitt inre växer och börjar glöda, det pirrar och ilar upp genom klitoris, ner genom stjärten vidare uppför ryggraden. ”Knulla mig mer, kladda ner mig” Flämtar jag högt och säger en massa andra kåta ord samt ber honom ta mig hårdare. Mannen ovanpå mig grimaserar och stönar högt. Han stöter så djupt och hårt i mig att jag känner dem fortplanta sig upp genom magen. Hastigt drar han sig nästan helt ur mig och börjar knulla bara min mynning med sitt stora ollon. Det skjuter som en stöt från klitoris upp genom kroppen och jag känner fittan krampa åt runt ollonet. Hela min kropp kröks när en kramp skjuter upp genom magen och jag får inte luft. När han sänker sig djupare ner mot min kropp och börjar stöta sitt stora ollon i mig lite mer underifrån, släpper krampen och jag exploderar. Ja, faktiskt så känns det som om jag exploderar i ytterligare en orgasm så stark att det svartnar för ögonen och jag hör mig själv, som på avstånd jämrande kvida högt. Allt som finns är min fitta och det enorma ollonet som stöter i den.

 

Under en kort stund är jag snurrig och andas tungt. Medan orgasmen klingar av tittar jag på honom. Han ser verkligt nöjd ut. Belåtna ögon. Ansiktet svettigt, munnen öppen, andhämtningen börjar bli ansträngd. Hans underliv rör sig stadigt. James slutar inte knulla mig med sin stora kuk. I det ögonblicket är det något som väller upp inom mig. Det liksom strömmar ut i benen, magen och bröstet. Har först svårt att sätta ord på känslan. Jag känner saker jag inte känt på många år - en galen upphetsning men även något annat. Identifiering av faktiska känslor är svårt för de är i konstant förändring på ett vis och stationärt på ett annat plan. Det är som att jag har sovit och plötsligt vaknat upp. Smärtan som suttit likt en järnlov kring mitt hjärta och tyngt mig bortom all lycka, känns upplöst. Ångesten inför att Erik skall försvinna verkar också ha lämnat mig och jag börjar förstå vad som orsakat denna förändring. Jag känner igen känslan. Det är kärleken. Där och då blir jag tokförälskad i James, så stark är den här sexuella kraften. Tydligen hade jag lite kärlek kvar i något förråd i mitt innersta. Den har bara legat där och väntat. Att veta att det finns känslor, kärlek, hopp, liv och annat i denna situationen. Gör mig hoppfull inför framtiden. Kanske kan man ha flera stora kärlekar i livet. Trodde nog alltid att det fanns bara en "den rätte" men nu känner jag att det är olika i olika faser, man kan aldrig lova "för alltid". Jag tror inte att det är "meningen" att vi bara skall ha känslor för en person och att det är fel när vi har känslor för flera åt gången. Skillnaderna mellan olika typer av kärleksrelationer har nog ganska mycket med samhälleliga normer att göra. Vi lär oss att styra vår åtrå till en person åt gången, helst av motsatt kön, och allt därutöver utgör olika typer av normbrott. Det är nog väldigt lätt att man hamnar i fasta roller i ett längre förhållande - allt är som det alltid varit. Jag tror att förhållningssättet till sex är ganska inbyggt i personligheten och knappast går att ändra på. Känner ju själv att sånt som jag tände på i ungdomen fortfarande är triggers, inte mycket har förändrats på den fronten. Jag älskar två personer, men på olika sätt. En förälskelse, crush eller vad man nu väljer att kalla det, behöver ju inte per automatik vara något som gör att man måste byta partner. Det är där jag tror att vi i allmänhet gör ett feltänk. Vi är ju uppvuxna med att man älskar EN person, man lever med EN person och man har bara känslor för EN person åt gången. De flesta har sett vänner eller bekanta som separerat eller skilt sig för att kärleken tagit slut eller någon blivit kär i en annan person. Många blir i stort sett livrädda om de upptäcker att de har minsta lilla känsla för någon annan än sin partner. Då drar de automatiskt slutsatsen att något måste ju vara allvarligt fel i ens förhållande. Man ser framför sig hur det ska leda till att familjen splittras med allt vad det innebär. Jag är fast övertygad om att en hel del förhållanden spricker helt i onödan på grund av såna saker...

 

Liggande på den mjuka mattan, vrider jag huvudet åt sidan och kan se undersidan på bordet en bit bort. Där sitter ett kuvert jag aldrig sett förut. ”Konstigt?” Tänker jag för mig själv men avbryts i min fundering när James börjar stöna djupare och jag glömmer raskt bort kuvertet. Istället låter jag den nyupptäckta känslan av kärlek samt hans stora kuk uppfylla mina tankar. Min fitta dunkar och bultar. Det gör nästan ont när den pulserar och drar ihop sig. Hjärtat bultar i samma takt. Är rejält varm om kinderna. Han frustar och lägger i en växel till, knullar mig nu riktigt hårt och djupt. För att han skall komma djupare in i mig, drar jag upp benen lite och håller om mina knän. James stönar när han märker att han kan pressa sig in i nästan hela sin längd. Jag lindar istället mina ben runt hans rygg och ger honom fullständigt tillträde till mitt inre. Vår gemensamma upphetsning är så överväldigande att jag inte kan låta bli att stöta tillbaka. Men jag tror inte att han märker det. Just nu är det bara den våldsamma njutningen som räknas. Mannens stön låter om möjligt ännu mer ansträngda och och jag känner hur min förmodligen sista orgasm för kvällen byggs upp inom mig. Jag ligger på rygg och riktar mina ben upp mot taket i två olika riktningar. De är stela som två pinnar. Allteftersom James stora kuk tar mig stöt för stöt, närmare och närmare. Koncentrerar jag mig främst på min egen njutning. Precis när jag kommer över gränsen ökar han takten och sprutar sin sats djupt inne i mig. Alla mina dammar öppnas, och hela min kropp skälver i en kraftig orgasm. Känslan av att känna säden strömma från hans kuk är obeskrivlig. Likt en fors rakt in i min trånga fitta, tömmer han sin lem och jag välkomnar vätskan med hela kroppen. Han stönar högt, men drar inte ut. Satsen är minst lika stor denna gång. När hans lem rycker, slingrar och pumpar ur sig sperma. Känns det återigen som att ha en kraftig orm i sig. Mitt innersta blir helt uppfyllt av hans säd. Han tömmer allt han har och lägger sig sedan tungt på mig. För att därefter ligga stilla. Till slut kan jag inte annat än flämta och sprattla likt en fisk på land där jag ligger med särade ben och James som tynger ner mig. Allteftersom orgasmen långsamt avtar genom min kropp, kan jag känna hur kuken börjar slakna. Han drar sig ur och ställer sig därefter långsamt på knä. Ser hur den krympande lemmen är kladdig av våra kroppsvätskor. Känner hur hans sperma sakta rinner ur mig och ner mellan skinkorna för att sedan hamna i mattans mjuka fluff. Jag upplever en tomhet, saknad efter den enorma kuken så fort den lämnat min kropp men också en enorm tillfredsställelse och något som liknar lättnad. ”Tack!” Säger han och reser sig upp. ”Mmmm!”. Säger jag tyst medan det fortsätter rycka i mina ben fast med betydligt längre mellanrum. Hela min kropp börjar nu slappna av i fullständig njutning. Sedan ligger jag helt stilla. Fast med en underbar känsla i hela kroppen. Nu orkar jag inte röra mig mer. Efterdyningarna av orgasmen känns skön och behaglig. Alla mina lemmar tyngs av en behaglig utmattning. Jag är trött, men på samma gång både lycklig och konstigt nog även olyckligt tillfredsställd. ”Sover du?” frågar han mjukt. Jag kan riktigt höra att han ler. Slår långsamt upp ögonen och ler tillbaka mot honom. ””Aaah, det gör jag snart..Skall bara ligga här och njuta först i min dåsighet”. Mumlar jag fram lite tyst. Hans bruna ögon är fulla med värme och ja, han ler. James hämtar en filt och lägger över mig. Medan han tassar iväg, studsar mina tankar runt mellan nattens händelser och känslor jag inte känt på riktigt under många år. De känslorna pendlar mellan en avskalad, närmast djuriskt galen kåthet, till rädsla inför framtiden och olust inför hur lätt jag gett efter för... allt. Jag vet inte hur det blir i framtiden, men jag har i alla fall insett att inget blir som det varit förut. Känner mig helt slut i kroppen efter allt som hänt och blundar, andas ut och in sakta, andetag för andetag. Därefter somnar jag och drömmer om att jaga saker men aldrig nå fram till dem.

 

Något väcker mig motvilligt ur mina drömmar. Liggande på golvet under filten, slår jag upp mina ögon och ser först det vita taket. En hastig förvirring dyker upp, som det så ofta kan göra när man vaknar och hjärnan inte hunnit registrera vart man befinner sig. Vet inte hur länge jag sovit men med tanke på att det är ljust ute är det troligen ett tag. Sekunderna går och förvirringen släpper långsamt. Rummet är svalt och tyst, men mitt huvud dunkar som av hammarslag mot skallbenet. Det smakar inte gott i munnen heller. Vad var det som väckte mig? Ett ljud? Erik? Lyssnar först lite andäktigt men det enda jag hör är ett svagt surrande ljud som verkar komma från baren. Därefter hör jag ett mumlande ljud. Nu blir jag helt klarvaken. Brukar inte höra några ljud från grannarna. Men nu hör jag något. En svag obehagskänsla kommer över mig och jag lyssnar spänt. Ljudet av viskande röster som blir alltmer högljudda framträder tydligare och inte kommer det från någon granne. Snarare från hallen. Jag ser att salongsdörrarna är stängda och kan därför inte se vem eller vilka som är där ute. Med bultande huvud reser jag mig alldeles för snabbt. Blir yr och fastnar i en slags sittande ställning med armarna bakom ryggen. Vilket får det att se ut som startpositionen på någon slags yogaövning. Halvsitter mer eller mindre yrvaken på golvet med filten runt mig och ropar “hallå.” Inget svar men ljudet avtar. Kanske är det bara inbillning tänker jag och ryser till. För att komma upp ställer jag mig först på alla fyra framför soffan. Filten glider av mig och naken låter jag mitt ansikte och tuttar vila på den mjuka soffdynan innan jag lite stapplande reser mig upp. Kroppen värker som från ett tufft träningspass. Ser två mörkröda märken på mina knän. Antagligen efter att ha gått ner på golvet med James penis i munnen. Även min fitta värker efter hans brutala knull. På insidan av mina lår ser jag intorkad sperma som sipprat ur mig. Känner mig helt förbrukad från midjan och neråt. Jag är plötsligt väldigt törstig och ser mig omkring. Ett glas med vad som troligen är whisky från tidigare står på bordet. Den numera ljumma drycken slinker ner och värmer mer än släcker törsten. Tar ett stapplande steg från soffan återigen invirad i filten mot hallen. Skymtar min tröja och träningsbyxor en bit bort ligga slängda på golvet. Släpper filten och tar vingligt på mig dem. Trosorna struntar jag i. De får ligga kvar inklämda under en barstol.

 

Med försiktiga steg går jag fram mot dörrarna. Golvet knarrar under mina fötter. Kastar en snabb blick bakåt mot soffan, och platsen för vår älskog. Kuddarna ligger huller om buller. Bordet står snett och mattan är tilltufsad efter vår samvaro. Jag skall inte ljuga, det var skönt och förstår att det inte är vettigt. Sex tenderar att kanalisera många underliggande känslor i hjärnan som vi ofta inte är medvetna om att vi har. Vilket antagligen är vad den där drogen gjort. Det är lite sjukt hur min inställning har ändrats så snabbt och så radikalt den senaste tiden. Förr tyckte jag att exklusivitet hade ett värde i sig, men nu när jag inte ser lika svartvitt på detta längre kan jag liksom tänka att det finns andra regler som gäller. Den gamla klichén om att sex är något vi har bara i samband med kärlek och attraktion är troligen en myt. Jag tror numera inte heller att vi är "skapta" för att bara tycka om/älska en person. Man kan känna åtrå till flera. Det är antagligen religionen, samhällsformer och andras syn som gjort oss monogama. Inser även att våra kroppar är förvisso gjorda för en livspartner i många avseenden men sexlivet handlar om att ge och ta, och mycket känslor är inblandade. Hela livet går ut på att utveckla sina intressen. Varför skulle just sexet vara på samma sätt år efter år. För många verkar sex numera inte vara någon big deal. En del har sex för det är ganska bra att ta till om man har det långtråkigt och för att sex hjälper en att somna eller att bli av med huvudvärk. Andra verkar motiveras av den osjälviska önskan att få en annan människa att må bra. Det känns som jag inte riktigt levt själv eller fått uppleva ungdomens bekymmersfria liv. Trots allt har jag varit i relation i princip hela mitt vuxna liv. Men vill samtidigt inte vara utan det liv jag haft med Erik. Ändå kan jag inte släppa tanken på hur kärlek kan dyka upp i de mest osannolika sammanhang. Vad gäller sex så är det så att attraktionen till det välbekanta inte är densamma som till det lite nya. Jag får erkänna att jag också haft lite problem att tända på min man då och då. Men jag älskar fortfarande min man mer än livet självt, och som sagt...vårt förhållande är till döden skiljer oss åt. Det är så jag ser på saken.

 

Dörrarna skramlar till när jag öppnar dem. Utanför står James iklädd träningskläder och har en konversation med en kvinna. Hon står med ryggen mot mig och tystnar när hon ser hur James nickar menande med huvudet mot mig. ”Hej Linnea”. Säger kvinnan när hon vänder sig om och ser på mig med en allvarlig min. Jag känner igen henne. Det är Lisa. Kvinnan som var med på klubben men lämnade efter en stund. ”Jag vet inte om du kommer ihåg mig men vi har träffats”. Hon sträcker fram en hand för att hälsa. ”Jo, jag känner igen dig. Även om du inte var klädd såhär”. Får jag fram och ser att hon är klädd som en sjuksköterska under sin kappa. ”Jag ringde henne eftersom Erik inte blivit bättre”. Med det sagt tar James ett steg fram mot mig och försöker lägga en arm runt mig.”Vad menar du?”. Jag tar ett steg tillbaka och ser en besviken min hos honom. ”Det.. det verkar som han fått lunginflammation också och det ser inte alls bra ut”. Inflikar Lisa och tar av sig kappan. ”Vad menar du?”. Jag stirrar på henne som om det är en dröm, en mardröm. ”Vi har ringt på ambulans. Han måste in till sjukhus”. Jag flämtar till och rusar in i sovrummet till min make. Där, i sängen ligger Erik och med halvöppna ögon vrider han långsamt på huvudet för att se på mig. Sakta sätter jag mig på sängkanten och tar hans hand i min.”Jag är trött, så trött. Förlåt. Jag har varit så otroligt korkad. Kan du förlåta mig?” Säger han och andas ansträngt. Jag ser bara min make som med några få ord ber om förlåtelse för sin frånvaro. Erik kramar min hand. ”Jag har varit en idiot. Har saknat dig” En tung suck lämnar läpparna och han sjunker märkbart ihop. ”Men jag har saknat dig också. Vet du varför jag alltid satt i köket med barnen när du skulle laga din underbara ångkokta röding, din rotfruktsgratäng eller din ”grabbamat” som du kallade det. Jag älskade att se dig bland grytor, uppläggningsfat, receptböcker och ett glas vin. Du spelade alltid ”Did I tell you that I love you” på mobilen. Då verkade du lycklig. De stunderna var vi en familj. Du gjorde mig glad och lycklig. Erik! Om du visste vad jag har önskat att få höra dig säga: Ikväll vill jag vara hemma hos min familj och inte att jag måste, när dina anställda ringde.”. Drar min tumme över Eriks vigselring vid tanken på det minnet. ”Vår familj är din förtjänst. Har jag någonsin sagt tack?” Får han fram mellan rosslingarna. Känslan av att se honom sådär slår som en hammare i bröstet på mej. Jag försöker le, gör tummen upp och torkar snabbt bort en tår i ögonvrån. ”Jag … älskar … dig…” Stötvis trillar orden ut från honom. Likt till ett litet barn hyschar jag honom, klappar hans kind och försöker trösta .Han tar ett djupt andetag och det låter som när man drar en kedja genom grus. ”Det gjorde jag redan när vi blev tillsammans. Jag vet att du alltid velat väl”. Tårar rinner sakta ned för mina kinder. Det är som om alla murar raseras och alla känslor som lagts i bagage släpps fria för att löpa amok. Jag sväljer klump efter klump men de vill inte släppa. Den tjocka klumpen i halsen som försöker spränga sig ut och tårarna som rullar ned för kinden. ”Schh. Jag älskar dig mer än någonsin.” Smeker honom över håret. Min mage hoppar i små hulkande stötar och jag lägger mig jämte honom i sängen med ena armen över min make, kramar honom hårt. Min mun är öppen och låter min varma andedräkt mot hans huvud lugna honom och ge ro. Kan inte göra mycket mer. ”Lova … en sak.” Orden i två utandningar. ”Kanske”, säger jag och fortsätter smeka hans ansikte. ”Följ … din … dröm.” Tre utandningar. ”Mmm. Det är ju det jag gör. Erik.” Säger jag lite tyst mot hans huvud och doften från hans hår. ”Nej … DIN.” Han vill harkla sin strupe men lyckas inte samla kraft. ”Jag har alltid drömt om att luffa runt världen med bara en ryggsäck som enda vän. Men det var då. Det är för sent nu.” Jag kysser hans panna. ”LOVA.” Ordet kommer i en utandning. En av de sista.”Jag lovar” Får jag fram medan tårarna rinner och min hackiga andning. Hans ögonlock sluter sig och han verkar inte orka eller kan inte öppna dem igen. Döden knackar på hans axel. ”Jag …” sluddrar han fram. Erik drar ett sista andetag och med en suck lämnar han långsamt sin nu döda kropp.

 

SLUT!

 

 

 

 

Eller? 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Pelasse

Välskriven, spännande och framför allt tankeväckande.

21/9, 2023 kl. 19:56