Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/3, 2023 kl. 19:49, av Mr_Solen

Mer njutning i Köpenhamn

Del 1 av 1 i serien Allt kan hända i Köpenhamn

Sven har nu installerat sig och vännerna på favoritjrogen drar med honom till näckisstranden. Han får även träffa deras väninna Ditte, som behöver stöd med att komma över sin man som gått bort. Vad är då bättre än en skön älskog.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

  • Del 1: Mer njutning i Köpenhamn.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

glennswe

Danska kvinnor är underbara och du beskriver bra. Gärna mer

4/2 kl. 14:44

#2

Den ståndaktige

Härlig berättelse, satt med prakstånd och runkade medan jag läste och när dottern kom hem och Ditte bad honom fortsätta knulla sprutade jag helt otroligt, sperman flög ända upp i ansiktet och håret i många tjocka strålar.

28/1 kl. 12:00

#1

Den ståndaktige

Härlig berättelse, satt med prakstånd och runkade medan jag läste och fick hålla tillbaka flera gånger. Då dottern kom hem och Ditte bad honom fortsätta knulla trots det gick det inte längre och jag sprutade kaskader av sperma som landade både i ansiktet och håret och över hela överkroppen.
På något sätt hoppades jag ändå att Nette och Sören hade blivit inblandade mot slutet eller att de hade fått utomstående publik på något annat sätt ännu medan de knullade.
Hur som helst, skön upphetsande läsning, och ja, jag sitter och runkar medan jag skriver kommentaren.

28/1 kl. 11:59