Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/7, 2023 kl. 16:44, av Cogburn

Luisas Midsommar - Del 2

Del 2 av 6 i serien Luisas Sommar

Arne vaknade och hade ångest, riktig brottarångest. Först det fysiska vaknandet med baksmällan, sedan den mentala när han insåg vad han gjort, att han och Erik haft sex med Richards flickvän Luisa, med hans sons knappt 17-åriga flickvän.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Cogburn

mx55, nä, jag höll ihop med en tjej ett tag som var inne på en del halvskeva saker, men var inte min grej alls så har inget intresse att skriva om det och än mindre läsa. Sen har jag säkert skrivit något andra tycker är avigt, men ibland måste historierna få ha sin gång.

24/7, 2023 kl. 10:49

#3

mx55

Absolut bästa är hur du ger en backstory som visar varför Luisa tycker om det som händer. Personligen så gillar jag också att pojkvännen har en plats i berättelsen och att det inte spårar ur i en massa förnedring, eftersom att jag personligen inte går igång på det :)

21/7, 2023 kl. 14:25

#2

MalmöLars

Lite synd om pojkvännen, men han har sig själv att skylla. Hur ska det gå

21/7, 2023 kl. 14:11

#1

Ulfochannika

Grattis! Ytterligare ett mycket bra kapitel i denna historien! Realistiskt, men ändå lite förbjuden sex. Hoppas på ytterligare delar! Mycket bra kvalitet på skrivandet.

20/7, 2023 kl. 17:43