Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/9, 2023 kl. 23:38, av Liberty

Med maken borta......

Det här är en fristående novell där jag egentligen inte har några tankar på fortsättning just nu. Istället vill jag lämna lite till fantasin.

Solen hade börjat gå ner utanför. Katrin funderade på om det var dumt att hon gjorde det här men det var redan  rörelse. Hon hade faktiskt två kukar framför sig. Ingen av dem var Sörens, hennes man.

Katrin hade drömt om nya kukar ett tag. Hon och Sören hade inte haft någon ny i deras sexliv på flera år. Även om de lekte lite med grannparet ibland.

Så... de två kukarna var väl okej, tänkte hon och började suga.

 

EN VECKA TIDIGARE

Katrins telefon ringde. 
"Det är Simon som ringer.Ska jag svara?" ropade Sören till Katrin. 
"Jadå!" svarade Katrin från en annan del av huset. 

"Hej Simon! Det är Sören här."
"Tjena Sören!"

De två klarade av artigheterna. Simon och hans svärföräldrar kom väldigt bra överens. Det hade de alltid gjort under de fem år Simon och  Helena varit ett par.

"Du, jag och två kollegor kommer till stan för lite jobb mellan tisdag och fredag nästa vecka men det finns inte ett hotellrum ledigt. Vi hittar inget. Det närmsta är fyra mil bort..." började Simon. Sören avbröt honom. 
"Det bör inte vara några problem. Jag är på fiskeresa nästa vecka men Katrin är hemma."

Sören ropade åt Katrins håll och frågade om det gick bra att Simon och två kollegor kunde sova över. 
"Inga problem!" svarade Katrin. 

Sören och Simon avslutade samtalet och allt var löst. Simon var nöjd. Han brukade gilla att åka till sina svärföräldrar. Det var något lite erotiskt kring Katrin, han kunde inte sätta fingret på vad. Han älskade allt med sin fru Helena och kanske var det just det som var grejen. Helena var supersexig, tyckte Simon. Och det fanns en aura av sexighet över Katrin också. Katrin var 55 år och vältränad för sin ålder. Han hade sett hennes stora bröst en gång av misstag när han råkat gå in på en olåst toalett när Katrin bytte om. Hon hade verkat märkligt okej med det, tyckte Simon då. Kanske fanns det en chans att han skulle "råka" se något mer under tre dagar omkring huset utan Sören i närheten?

Dagarna gick och Simon och kollegorna David och Markus for iväg på sitt jobbresa..Sören hade redan kommit iväg på fiskeresan till Norge. Katrin var hemma. En löprunda och en sväng på gymmet hade klarats av och hon hade även unnat sig en liten stund med sin blåa dildo. I tankarna hade hon haft flera kukar. Inga speciella, men det kittlade lite att tänka på Simon. Hon hade sett hur han hade tittat lite extra den där gången när han kommit in på toaletten. Men det var ju hennes dotters make. Kunde hon verkligen förföra honom? Hur skulle det sluta? Nej, så fick det inte bli. 

Killarna anlände enligt plan. Sören och Katrin hade ordnat så att deras gäster fick det stora sovrummet. Den stora sängen kunde dras isär för att bilda två sängar och i rummet fanns även en bäddsoffa. Katrin hade tagit gästrummet där ännu en stor bäddsoffa fanns. Upplägget var perfekt för de tre gästerna- speciellt eftersom firman kunde spara lite pengar. Det hade deras chef gillat. De packade in sig och gjorde sig lite hemmastadda innan Simon tog sig ut på en löprunda. Han försökte springa åtminstone tre-fyra gånger i veckan.

Katrin kunde inte släppa tankarna på att få flera kukar. Hon hade spanat in Markus och David. De var vältränade och Katrin hade noterat att Markus hade kikat lite extra på hennes bröst när de presenterat sig för varandra. När Simon var ute på löprundan gjorde hon sitt drag. 

Hon klädde av sig till bara trosorna och gick in i det gästrum hon själv hade som sovrum under killarnas besök. På den utbäddade bäddsoffan la hon en tub glidmedel. Det kan vara bra att ha, tänkte hon. 

"Markus, kan du komma och hjälpa mig med en sak?" sa hon lagom högt. Det lät som en billig inbjudan i en gammal porrfilm, tänkte hon för sig själv. Men skit samma, ibland får man ta till de beprövade knepen också. 

"Visst, jag ska bara hitta en t-shirt!" svarade han. Hon kunde höra honom gå runt i huset. 

Katrin smekte sina bröst försiktigt. Hon kände spänningen och kåtheten i symbios. Den sköljde över henne. Hon la sig på bäddsoffan och lekte med sig själv. Markus närmade sig med snabba steg.

"Sådär, vad ville du ha hj....?" fick han fram innan orden fastnade i hans hals när han såg Katrin ligga på bäddsoffan. "Hoppsan" sa han sedan. "Det kanske var onödigt med en t-shirt?"
Markus hade fattat galoppen direkt, men ställde sig lite undrande: "Vad ska Simon säga?"

"Skit i honom. Han får väl gilla läget" konstaterade Katrin och log.
"Du David, kan du komma hit? Vi tycks behöva hjälp här." sa Markus högt ut från rummet. 

David kom snart till gästrummet. Framför honom stod Katrin på knä. Markus stod bredvid med sin kuk framme. David var inte sen att fatta galoppen och han var snart naken. 

Solen hade börjat gå ner utanför. Katrin funderade på om det var dumt att hon gjorde det här men det var redan  rörelse. Hon hade faktiskt två kukar framför sig. Ingen av dem var Sörens, hennes man. 

Katrin hade drömt om nya kukar ett tag. Hon och Sören hade inte haft någon ny i deras sexliv på flera år. Även om de lekte lite med grannparet ibland. 

Så... de två kukarna var väl okej, tänkte hon och började suga.

Hon tog Markus fina rakade stake i munnen och lät den glida längre och längre ner i hennes hals. Killarna utbytte en blick och Katrin sög av dom växelvis. 

"Det här kallar jag gästfrihet" sa Markus mellan stönen. 
"Ja, verkligen. Vi ska väl tillbaka hit om någon månad igen." sa David.
"Mmmmfff..." fick Katrin fram. Sedan kom hon på en sak. Vad skulle hända om Simon klev in nu?
Snabbt avbröt hon akten och låste rummet. "Nu får ni vara jävligt tysta" sa hon. "Han är tillbaka snart."

Killarna nickade och hon ställde sig på alla fyra på soffan. 
"Knulla mig." väste Katrin.

David ställde sig bakom Katrin och Markus framför och snart hittade trion rytmen när Katrin åkte fram och tillbaka mellan killarna. Markus ökade takten i hennes mun lite och smekte hennes bröst samtidigt som David tryckte på hårdare. Hon var plaskvåt. Katrin njöt i fulla drag. 

Som om han läste hennes tankar höll Markus upp hennes axlar så att Katrin kunde smeka sin klitoris med en hand. 
"Mmmmm..fff....jag...kommer....knulla mig hårdare..." fick hon fram. 
David ökade och snart kvävde Katrin ett skrik när orgasmen sköljde över henne. 

När hon återfick fattningen igen hörde de hur Simon kom tillbaka från löpturen. Killarna tystnade, och Katrin släppte Markus kuk med munnen. Försiktigt fortsattde David att knulla henne. 

"Hej Katrin! Var är killarna?" ropade Simon. 
"Hej! De tog en promenad in till stan, tror jag." svarade hon så likgiltigt hon kunde med en kuk i sig. 

"Okej. Är det lugnt om jag lånar bastun lite? Jag får ringa grabbarna sen."
"Absolut! Kör på bara." svarade Katrin. 

Bastun var vägg i vägg med gästrummet och de tre kunde höra hur Simon satte igång duschen. Samtidigt som han gjorde det bytte de position och Katrin red nu Markus. David stod bredvid och runkade. Sedan ställde han sig bakom Katrin och hon förstod vad som skulle ske.
"Försiktigt, vi måste vara tysta" sa hon.
"Jadå" sa David och närmade sig henne. Hon kände det kalla glidmedlet droppa ner och rinna mellan hennes skinkor. 

Katrin drog efter andan när hon kände hans kuk leta sig in i stjärten.Han böjde sig över henne och smekte de stora brösten bakifrån. Sakta men säkert nådde han längre och längre in. Killarna anpassade sig lite och snart hittade de en bra rytm. De hörde Simon vissla från duschrummet och då passade killarna på att trycka till lite extra. Katrin spände ögonen i Markus med ett strängt leende som om försökte säga "Det här får ni förklara om vi hörs..." Markus log och la handen för hennes mun innan han ökade. Han kände att han snart inte kunde hålla sig längre. 
"Jag kommer snart... jag är på gång." stönade han. 

Katrin slutade jucka emot och med Davids kuk fortfarande i stjärten rörde hon sig bort från Markus så att han kunde komma i hennes mun, vilket han gjorde bara sekunder efter att hon stod på alla fyra över honom.  David fortsatte att knulla henne, men allt snabbare nu.

Samtidigt hörde de hur Simon stängde av duschen. David fick sänka takten. Markus sperma rann längs hans kuk medan Katrin slickade upp allt hon kunde.
Simon gick inte alls in i bastun. Han verkade vara klar!

"Katrin! Jag går ner till stan och letar rätt på killarna." sa Simon halvhögt.
Snabbt svalde Katrin allt hon hade i  munnen. .
"Eh... Okej! Jag ska...snart göra mig i ordning här."  sa hon. David hade inte slutat knulla henne.
"Är allt okej? Satte du i halsen?" frågade Simon.
"Allt är...okej! Jag måste ha somnat till lite" sa hon och klämde åt med stjärten. Det gjorde att David inte kunde hålla sig längre. Han kom i våg efter våg i henne.
"Aaahhh" njöt hon. 

"Sa du nåt?" svarade Simon som råkade gå förbi gästrummet på väg ut.
"Nej då! Jag gäspade bara." fick Katrin fram samtidigt som Davids kuk gled ur henne.
"Okej, hej så länge!" sa Simon och stängde ytterdörren. 

De tre var tysta en stund. De såg på varandra och log.
"Ni skulle tillbaka hit på mer jobb snart, va?" sa Katrin. "Sören ska iväg om några veckor igen. "
"Ja, och nästa gång är Simon inte med heller" svarade David innan killarna lämnade rummet för att leta rätt på sin vän.

Någon undanflykt hade de inte kommit på än. Men det fick lösa sig, resonerade dom när de knappt 20 minuter senare började promenaden ner mot stan. 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.