Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/11, 2009 kl. 19:36, av lelle

En djävul till svärmor -intro

Del 1 av 9 i serien En djävul till svärmor

Det här är storyn om Micke vars vackra svärmor Mia är en riktig M.I.L.F

-Micke! Kan du komma hit med grejerna på en gång, ropade Mia till mig då jag klev ut ur den fräsiga BMW-cabben som jag vant hade rattat ut ur Stockholm.
Vi hade kommit fram till stugan i utkanten av ingenstans kändes det som. (närmare bestämt ett par mil söder om Nynäshamn). Det var en bit till närmaste hus och nere vid bryggan låg den nya båten och guppade. Jag var sugen att sticka ut med den på en gång men var tvungen att i egenskap av man lyfta in alla resväskor och övrig packning.

Mia hade varit först ut ur bilen och hon hade rusat fram till dörren med nycklarna i högsta hugg. Det var hennes egen-stylade sommarstuga som nu stod helt färdig. Så både jag och Stina förstod hennes mammas upprymdhet. Eller sommarstuga, det var fan som en vanlig kåk. Stort vardagsrum, fyra sovrum, två stora badrum, en enorm altan på baksidan av huset ner mot viken. Den hade både grillplats - integrerad och tempererad jacuzzi. Gäststugan var fullt utrustat med ett eget kök och en bastubod fanns det också naturligtvis.
Jag blev helt mållös när Stina viasde runt mig efter att jag burit in allt. Vilket ställe!

Vem är jag då?

Jo, jag heter Mikael eller Micke som alla kallar mig för. Jag är 25 år och bor i Stockholm.
Min flickvän Stina är 22 och hennes mamma som vi oturligt nog var tvungen att fira midsommar med heter alltså Mia och är 42 år.

Oturligt på vilket sätt undrar ni kanske?

Jo, Mia är en riktig jävla M.I.L.F! Eller på svenska- det mer stilfulla uttrycket -VBMare (VälBevarad Morsa)

Och det vet hon om. Hon är nästan 170 cm lång. Hennes hår är blont och når en bra bit ner över axlarna. Mias mage är platt och hon har med Dr. Scholls hjälp fått stora vackra perfekt formade bröst. Hennes rumpa är också helt outstanding. Tight men ändå med kvinnlig form.

Jag kan säga att man verkligen får kåtslag när hon sätter upp håret i en tofs och har bara ett par jeansshorts och tight top på sig på somrarna. Jag vet, eftersom jag och Stina har varit tillsammans i över två år.
Trots att jag vet att jag inte bör, har jag glott som en galning bakom mina solglasögon och det är mer än en gång jag har tackat nej till att ta ett dopp med dem när vi varit ute och badat utanför stan då mina shorts sett ut som ett jävla cirkustält. (med pinnen rakt upp i mitten)
Stina har turligt nog ärvt sin mammas gener, men hennes bröst är äkta och till skillnad från sin mor har hon inte blonderat sitt hår utan det är lätt rågblont, men kroppen är en klockren kopia.

För tre år sedan beslöt Mia att köpa ett par nya bröst för att fira skilsmässan från Stinas pappa.
Hon ville börja leva livet igen och inte vara något jävla kuttersmycke mer. Hon hade fått nog av alla stela och konstgjorda tillställningar där det bara gick ut på att visa upp sig.
Stinas pappa var en sur gammal före detta toppchef som hade släpat runt Mia på än den ena och än det andra.
Allan som han heter, blev påkommen av sin vackra fru med ansiktet mellan benen på den snygga unga polska städerskan under en blöt julfest.
Även om Mia är blond är hon smart, så hon fick duktigt med cash från gubbens förmögenhet samt fick behålla både den stora villan ute på Lidingö, sommarstugan och hennes ögonsten- den fräsiga BMW-cabben. (Hon hade berättat allt detta för mig i vintras när Stina var med sina väninnor i Åre och jag fick åka och "rädda" svärmor från att bli insnöad. Det tog över två timmar att skotta hela uppfarten men det var det värt. ..tro mig..En bastu med henne för att värma mig och sedan en god middag framför den öppna spisen..

Stina hade älskat sin far, som hade skämt bort henne med allt materiellt man kunde tänka sig. Men hans svek mot den lilla familjen hade gjort henne hatisk mot honom, och nu vägrade hon att träffa honom.
Han kan ta sitt polackluder och dra,var hennes åsikt.

Nu undrar ni kanske hur en högst vanlig grabb kunde få en sådan fin flicka. Jo, det är så att min mamma driver Lundens ridskola som ligger ute vid Gärdet och jag brukade jobba lite extra där på helger och lov när de andra i personalen behövde vara lediga.
Det är hos morsan alla rikingar sätter sina döttrar i ridskola. Trots att flickorna föräldrar har mycket pengar så får dessa små 'prinsessor' göra alla sysslor själva i stallet. Rykta, kratta, utfodra och mocka skit. Spelar ingen roll om din pappa äger halva jävla Stockholm. När ridkläderna åker på är alla lika. (och ta mig fan ser alla nästan likadana ut utan ridkläder) Tydligen tycker både föräldrar och främst barnen att den policyn är bra eftersom det är kö till morsans skola varje år.

Jag klagade inte, varken på jobbet eller på sällskapet. Jag fick gratisträning av allt skitgöra men det var bara tjejerna glada för, då jag stod och svettades i bar överkropp. Man får ju passa på att göra reklam för sig själv. Jag kan lova er att maken till ridvänligare små kåta 16- och 17åringar finns inte, men det kan jag berätta om en annan gång.
I alla fall så var det där jag först träffade dessa två vackra varelser för snart åtta år sedan. Eller rättare sagt en av dem. Stina var bara en liten finnig plattbystad 15åring med bettskena då jag skakade hennes sköra hand för första gången. Vem skulle anat att hon kunde blomma ut till den hon var idag?
Men hennes mor..oj oj oj. Jag fick inte fram många stavelser när jag hälsade på Mia. Blicken var väl inte rakt in i hennes klara blå ögon utan snarare 20 cm längre ner i knytblusen.(hon hade en riktigt fin hylla även innan hennes operation)
Morsan märkte det och puffade till mig lite lätt så jag kom ur trancen. Det bar raka vägen in till muggen och en skön 'vaxning' med Mias klyfta i åtanke.

Mia och morsan kom bra överens från första början. De blev faktiskt bra vänner med tiden. Mia hade tidigare nämnt för mig att mamma var rak och ärlig och det var precis vad hon behövde som motpol till de falska, stroppiga och självupptagna fruarna hon tvingades umgås med på Lidingö och Östermalm.
Inte så att de umgicks privat eftersom morsan oftast var på ridskolan men ni vet Mia var ofta där och ibland stannade hon för att ta en kaffe med mamma och så.. Men en dag för tre år strax innan skilsmässan, bjöd hon hem oss till villan på en brunch med henne och Stina och det var då allting började..

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

santa62

En helt underbar serie, alla 5 avsnitt hålle ren hög standard.
Undrar vad som kommer att slå detta.

10/12, 2009 kl. 21:42