Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/2, 2010 kl. 20:28, av Hannes II

MC-premiären

Hannes får ett erbjudande han inte kan tacka nej till från granntjejen som gärna vill åka med på bönpallen.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

39 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

y

Jag gillar spänningen mellan den dubbla humorn. Han skojar och hon är gravallvarlig -- eller är det så? Kanske han säger högt (som en joke) vad han egentligen vill, och hon, självfallet, säger det där om betalningen bara för att ragga upp honom? En bra åktur i varje fall.

5/2, 2018 kl. 20:13

#4

gothikvampire

undrbart som vanligt ! motorcycklar e bra till det mesta !

25/8, 2010 kl. 13:02

#3

Pilla

som vanligt är det jätte bra skrivet.Kram Pilla

2/2, 2010 kl. 19:23

#2

Nils

Åren som du äldre spelar ingen roll det är en mogen kille hon vill ha.Nu har hon fått mersmak inte 3-4 juck & det är över.

2/2, 2010 kl. 15:34

#1

Nils

Jag ser att du inte fått någon kommentar.Det är uselt inte skriva något det var toppen som alltid när du pub.något.Men Nadia ville hon inte fortsätta åka på bönpallen?Hon tyckte ju omknullet det var ju ömsesidigt eller?Och du fråga inte om hon åt PPiller gör det nästa x.För det blir väl fler x om hon får bestäma.Du kan rent av bli bocken som hjälper alla hennes kompisar om hon inte vill ha dej för sej själv.Tänk dej att du slipper ut & ragga tjejerna kommer till dej & någon är nog oskulld också som du får hjälpa att bli av med.Spinn vidare på mc, & fortsätt att berätta dina fina framsteg med spättorna. Stjärnorna räcker inte till som betyg. N.

2/2, 2010 kl. 15:29