Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/2, 2010 kl. 20:05, av minpitt

Inte en kompis så långt ögat når...

Del 1 av 3 i serien Mer än en flirt på stranden

Vad gör man om man ofrivilligt får tillbringa sommarlovet i en sommarstuga där grannarna är pensionärer till största delen? Försöker att gilla läget? Jo förvisso, men Andreas fantasier lockar honom att utsätta sig för det som kan bli pins

Andreas hade fyllt 15 den här våren och gått ut åttonde klass. Han är nog en ganska alldaglig kille, sköter skolan rätt bra och givetvis, i hans ålder så har intresset för tjejer vaknat på riktigt. Det här med tjejer är ju ändå ett problem. Inget stort, ännu så länge, men intresset blir mer och mer påtagligt, och som så många andra killar i hans ålder så är det inte så lätt att bara sätta igång och flirta, när man är alldeles för blyg och osäker, så han är rädd att det nog ska bli ett problem på allvar.

De tjejer som attraherar honom mest var ju de som klär sig för att det ska synas att de faktiskt hade någonting innanför blusen eller tröjan, men det var ju även de tjejerna som försökte verka så självsäkra och erfarna, så det skrämde honom, eftersom han själv var helt oerfaren. Andra tjejer, dom som var lika försiktiga som han själv, dom lyste ju inte precis upp omgivningen med sin utstrålning, så det var ingen i den kategorin som intresserat honom heller. Hans egna erfarenheter av sex så här långt, var ju inget att sätta på meritlistan direkt…
Sexundervisningen i skolan hade ju knappast gett så mycket, men han hade hittat och laddat ner några porrfilmer på nätet, och till dem brukade han onanera, så det var väl det som var ungefär allt.  

Nu var det i alla fall sommarlov. Han hade lyckats få några veckor med sommarjobb, men det skulle inte börja förrän i mitten av juli, så veckorna fram dit skulle han vara med föräldrarna i sommarstugan. Det var ju inte så långt ifrån stan så de flyttade ut redan i början av juni, så snart det blev bra väder, och bodde där sedan hela sommaren även om de jobbade.   Stugan var ju lite som ett paradis, ute på en långsträckt udde, men den var inte så gammal att den stod vid stranden, för där får ju ingen bygga numera, utan man skymtade just så pass vattnet drygt hundra meter bort, men stranden å andra sidan, den var en långsträckt underbar, lång sandstrand, så där brukade Andreas tillbringa många timmar varje sommar. Det som var lite trist med hela området var att det fanns inga jämnåriga att kunna umgås och snacka med. Det var mest pensionärer i hela området, och dom var väl i och för sig inte otrevliga, men det var ju inte samma som att ha en riktig kompis. Hur som helst, så var det, så  han hade ju inte så många alternativ, så han passade ändå på att njuta av stranden när det var bra väder.  

Den här dagen var en sådan när han gärna gick till stranden. Sommarlovet hade just börjat, så många stugor stod fortfarande tomma, och när han kom med sitt badlakan till stranden så låg den helt öde. Han lade sig för att sola en stund, för vattnet var inte så varmt, men han fick snart andra idéer… Han satte sig upp, tittade sig noga omkring, och såg inte en människa, och den enda stuga han skymtade mellan träden var hans föräldrars, så han ville känna sig lite vågad, lite syndig och kanske lite modig, så han tog av sig badbyxorna för att sola helt näck. Resultatet blev förståss att de lätta vindpustarna som smekte hans underliv skapade en massa sextankar, så snart stod hans lem riktigt hård, nästan rakt uppåt, så att om han skulle spruta nu, så skulle han få allt i ansiktet, men han kämpade för att inte onanera. Inte för att han ens visste själv varför han skulle kämpa emot den lusten, men kanske var det någon tanke om att det ju säkert skulle bli ännu skönare, och ett ännu häftigare sprut om han kunde hålla igen ett par dagar. Det hade han ju lärt sig redan när han runkade fram sin första orgasm, att det var ju helt fantastiskt skönt, och sprutet var gigantiskt, men när han provade sin nya erfarenhet en stund senare så var ju sprutet inte alls lika imponerande, och tredje försöket, bara en halvtimma senare, det bestod ju bara av några droppar, vilket oroade honom en del, men han märkte ju att redan nästa dag så hade det ju ”runnit till” igen, så han kunde skicka en hög kaskad rakt upp i luften, som sedan plaskade ner på hans mage.   Nåja, den här dagen blev riktigt plågsam. Kuken stod som ett spett så länge han solade, och det droppade av försats med jämna mellanrum, så det var den plågan som till sist fick honom att lämna stranden, för runka skulle han då inte göra den här dagen, det var han fast besluten om. 

 Han sågade lite ved när han kom tillbaka till stugan, något som hans pappa hade bett honom göra, och det kändes väl okay, för tiden gick ju fortare om man gjorde något, och det enda han blivit ombedd att göra efter det, var att sätta igång en kastrull med potatis vid fyra, så skulle den vara nästan klar när föräldrarna kom från jobbet.  

Nästa dag blev ungefär lika. Vackert väder, och den här dagen skulle han inte plåga sig själv hela dagen, för det skulle han nog inte klara av, men han solade näck en stund även den här dagen, innan han fick en ny idé… Hela området var ju som öde, åtminstone på stranden, så inget kunde ju hindra honom från att ta en kort promenad, fortfarande helnäck. Herregud  så hans hjärta bultade av spänning… Tänk om någon skulle se honom, men precis som förväntat så var stranden helt öde. Han vände ändå rätt snabbt tillbaka, för tänk om någon ändå skulle komma…

 
Fortfarande inte en skymt av någon annan människa, så pirrandet i kroppen sporrade honom till att ta en promenad till, kanske lite längre bort…   Han gick iväg på nytt, och nu hade han tänkt gå ända dit strandlinjen böjer av, vid några stora stenar, så han skulle bara kika fram och se om det fanns någon bortanför stenarna. Det var ju bara drygt 200 meter, så han var snart framme, kikade runt den största stenen men såg inte så mycket, så han fortsatte till den andra, och såg lite av den svagt krökta strandlinjen bortanför, och där var det, precis som väntat, lika öde som på hans strand, så han vågade sig fram till den tredje stenen, kikar fram och ser inte en enda person längs hela strandremsan bortanför, så då slappnar han av från den pirrande spänningen att någon kunde finnas där, och klev fram ett steg till. Han kramade sin hårda lem och tänkte tanken att han kanske skulle lämna ett kladdigt visitkort här på stranden, men får samtidigt en känsla av att någon tittar på honom, så han vrider hastigt huvudet och tittar i en riktning som blir nästan bakom den tredje stora stenen.  

Hans blick möter en förskräckt blick från en jämnårig tjej på ett badlakan, som just satt sig upp och tittar storögt på honom. Hon är iklädd endast ett par bikinibyxor och döljer brösten med ena underarmen.
-Oj, förlåt, jag trodde jag var ensam! Sa Andreas förskräckt och vände snabbt tillbaka, men märkte att tjejen rest sig och tagit några steg efter honom, och nu ropade hon:
- Vänta! Du stör inte! Det är så ensamt här. Kan du inte stanna och snacka en stund?
- Men… Jag har ju inga kläder… Jag hämtar dem och så kommer jag tillbaka. Sa han nervöst flämtande, för egentligen ville han ju inget hellre än stanna, så han tog bara ett långsamt steg i taget, bort från henne. En möjlig kompis, som dessutom var en tjej… Tänk om… Allt detta hann han tänka innan hon svarade:

- Nä, stanna nu på en gång. Det stör inte mig att du är naken… Du är ju riktigt fin.  

Andreas försökte så gott det gick att dölja sitt stånd med handen, och ser samtidigt hur tjejen sänker sin arm, så han får se hennes otroligt vackra, toppiga små bröst. Hennes vårtgårdar är stora och svullna, som ett litet bröst utanpå bröstet, och mitt i prick satt dessutom som ett litet hallon… hennes utstående bröstvårtor. Hennes kommentar, att han var fin, och att hon vågade visa honom brösten, gjorde att han övervann sin nervositet och stannade.

- Om jag tar ner armen så blir det väl mera rättvist. Jag menar, jag har ju bikiniunderdelen på mig. Du är väl inte rädd för mig? Sa hon med ett försiktigt och lite nervöst leende.
- Nä, inte rädd, men det känns… pinsamt. Jag borde åtminstone ha badbyxor på mig…
- Nä, du är jättefin utan kläder, och du ser så snäll ut, så det var därför jag vågade be dig att stanna. Egentligen vet jag inte hur jag vågade, men det är nog för det jag sa, att du ser så snäll ut. - Och du är jättefin du också… Det vackraste jag sett… flämtade Andreas matt och kände hur otroligt sant det var, det han egentligen sa bara som en artig fras.

Nu var han hur nervös som helst, att synen av en livs levande topless-tjej alldeles framför honom skulle få honom att spruta i handen, utan att han ens runkade. Hans kraftiga pulsslag fick kuken att spänna ut sig lite extra för varje slag, så det kändes nästan som om han skulle komma, bara av den känslan. Varför hade han inte runkat av sig tidigare, tänkte han ångerfullt, men det var ju så dags nu.
- Tack… Så har nog ingen kille sagt till mig tidigare, och förresten, jag känner igen dig. Visst har du gått ut åttan på Gunnarskolan?
- Jo, och jag känner igen dig också, men… Jag har aldrig sett dig så här vacker. Sa han helt sanningsenligt, och helt tagen av hennes perfekt formade små tonårsbröst.
- Tack igen, men nu gör du mig nästan generad… Jag är ju bara en anonym, ointressant tjej. Ingen kille har brytt sig om mig tidigare.
- Jo, men nu…du ler, du är så vacker, jag vet inte hur jag ska säga… Alla ord känns så futtiga.
- Sluta nu innan jag rodnar ännu mer… Brukar du ofta gå här… Naken?
- Nä herregud!, eller jag har varit här många gånger, men aldrig naken… Det var bara ett galet infall, för det var ju alldeles folktomt på stranden, förutom du då förståss, men det visste jag ju inte.  
Dom skrattade åt hans galna infall, som ändå blivit så lyckat, och satte sig ner på hennes badlakan. De satt och småpratade och bekantade sig med varandra. Det visade sig att tjejen, som heter Moa, var på stranden för första sommaren, för hennes föräldrar hade nyss köpt en av stugorna i området, och för övrigt så var hennes situation ganska lik Andreas: Hennes föräldrar jobbade, så hon var ensam i stugan på dagarna, och något sommarjobb, det hade hon då inte alls lyckats få. De satt och småpratade, även om det gick lite hackigt, för så fort Moa inte tittade på Andreas så tittade han på henne, och förtrollades av att hennes ögon kunde vara så glittrande vackra. Hennes bröst var ju det vackraste han någonsin sett… Om han bara fick röra… Nä, han vågade inte ens tänka tanken, för kuken var sprutfärdig utan att han tänkte sådana tankar, och när han sänkte blicken en bit till…

Hon satt nu med benen i kors, och konturerna av hennes blygdläppar avtecknade sig mot tyget, var det inte till och med en liten obetydlig fuktfläck där? Obetydlig i storlek, men Andreas anade ju vad det innebar, och fantasin skenade utan att han kunde stoppa den.  

Moa hade ju redan sett hans stånd i full frihet, innan han upptäckte henne, och hennes fantasier var knappast sämre, så hon satt och sneglade ner mot hans hand, som dolde det mesta av hans kön, men hon såg lite av hans korta, krulliga könshår, och lite av pungen som hans hand inte kunde dölja, och hans rodnande ansikte, kåta, näst intill desperata blick, och när de då kom på varandra samtidigt med att sitta och titta ner mellan benen på den andra, så var krisen så extrem som den bara kunde bli för Andreas. Deras blickar möttes och det hände saker på en tiondels sekund. Det han såg, plus handen som inte rörde sig, men ändå låg där för att dölja hans lem, gjorde att han var fullständigt sprutklar. Det behövdes så lite, så lite, som att hon kanske hade vidrört sitt eget bröst, så hade det triggat en explosiv utlösning för honom.

Situationen var helt ohållbar, och Moa anade, för snacket blev allt mer hackigt och osammanhängande, så Andreas sa:
- Du, jag är ledsen men det här går inte… Det kommer att hända en olycka, som gör mig jättekladdig och generad… Jag kan inte sitta så här och se din vackra kropp, så jag går och klär mig, och kommer tillbaka strax… Okay? Visst stannar du och väntar?
- Jag tror jag märkt att det krisar, men varför ska du gå? Du kan väl bara låta den spruta?
- Nä, det törs jag inte… Det blir för pinsamt… Jag har aldrig… började han säga, men tvekade, för han visste inte om han skulle säga att han aldrig haft sex, eller om han skulle säga att ingen hade någonsin sett honom spruta… Båda sakerna var ju sant.
- Andreas… Jag känner på mig att det kommer att bli något mellan oss. Om du inte vill göra det själv, så kan väl jag få göra det åt dig? Jag tror jag vet hur man gör… Jag har sett en film…
- Vill du? Åhhh, jag sprutar nästan av att höra dig säga det. Vi flyttar oss från filten, för den kommer att bli helsabbad annars. Sa han och började resa sig, och trots att det kändes pinsamt så dolde han inte sitt stånd längre.

Han såg hur kladdigt ollonet var av försats, och det skämdes han också för, och det såg förståss Moa också, men sa inget, för hon ville inte fråga så mycket nu när hon äntligen skulle få känna på en livs levande kuk.
- Säg till om det inte känns bra. Sa hon och styrde hans händer till sina bröst, bara för att hon så desperat ville bli smekt, för att sedan snabbt greppa hans lem, som pekade absolut rakt upp.  

Moa hade ju som sagt också sett porrfilm, så hon hade ju sett killar våldrunka sin kuk för att spruta i ansiktet på en tjej, eller sett någon tjej göra det åt killen, men visste förståss inte att den typen av våld var helt onödigt för att femton-åriga Andreas skulle skicka iväg flera miljoner pigga små spermier.
- Blir det bra så här? Sa hon och började våldrunka honom, och hann inte ens stänga munnen efter sin fråga innan första kaskaden träffade hennes läppar, och den andra var på väg, och plaskade stänkande över hennes bröst och Andreas händer. Då släppte hon det sprutande vilddjuret och backade ett par decimeter, men den fortsatte spruta helt okontrollerat, så hon blev helt nerkletad ända ner på bikinibyxorna.  

Moa var så tagen att hon inte fick fram ett ord. Andreas frustade och höll sig fast i hennes bröst för att inte tappa balansen, och flämtade till sist:
- Förlåt… Jag hann inte förvarna… Du tog i så mycket att det sa bara pang, så kom allt ihop… Du blev jättekladdig, förlåt…
- Säg inte förlåt… Fy fan så häftigt! Jag kunde väl aldrig ens gissa att det skulle bli så mycket, och så på en gång… Jag har ju bara sett på film, så jag hade trott att du skulle börja stöna efter en stund, så man liksom blev förvarnad, men satan så häftigt, och så mycket… sa hon och Andreas kände sig nästan lika kåt på nytt, när han nu på nytt höll på att drunkna i hennes glittrande ögon.

- Förlåt… Jag hann inte varna… du blev jättekladdig nu. Sa han med en blick som gjorde henne osäker. Var han mest bekymrad över att han kladdat ner henne, eller kändes det inte bra för honom, eller var han bara tagen av sin häftiga utlösning. Hon hade upptäckt samma sak som Andreas, att oavsett vad hans blick ville säga, så drogs deras blickar mot varandra, och en kyss tycktes oundviklig. En mycket lätt, försiktig kyss, och sedan en till, och en till, och därefter kom en intensiv omfamning, så dom stod där och pressade sina kroppar mot varandra, kind emot kind. Moa viskade då i hans öra, och blev lite modigare nu när hon kunde säga något utan att samtidigt möta hans blick:
- Det är helt okay att du kletade ner mig. Jag får väl skylla mig själv, men det var i vilket fall som helst jättehäftigt, och vet du… Det är nog samma kris för mig som det var för dig… Och precis som du sa, jag kan ju inte sitta här bredvid dig och fixa det själv. Vill du hjälpa mig?  

Andreas svalde tungt och hans hjärta slog nog flera frislag. Han tänkte febrilt på vad han skulle säga för att inte sabba den här chansen, och till sist så lade han en hand strax ovanför hennes höft, rörde den oändligt sakta snett ner mot hennes kön och viskade ansträngt:

- Jag hoppas att jag inte missförstod… Du menade att jag skulle få… kämpade han fram medan handen passerade kanten på hennes bikinibyxor, men utanpå då förståss, och han höll på att få hjärtstillestånd av första ordet i hennes svar, ”nej”, innan hon sagt vad hon tänkte:
- Nej inte utanpå. Du måste ha handen innanför.  

Moa styrde ner hans hand innanför resåren och han kände en mjuk liten hårbuske mot sina fingrar. Han anade att långfingret nått hennes springa, och hon var så het, och fuktig, och hon frustade och ryckte till av beröringen, så nu var han sprutklar igen… Var det här verkligen verklighet?
- Vänta, det funkar inte att vi står så här… Kommer du att hoppa på mig om jag lägger mig ner?
- Nä… Eller, bara om du vill… Men vi har ju inga kådis… Flämtade Andreas och hoppades att det var rätt svar för att hon inte skulle ändra sig och backa ur.
- Bra, jag vill inte bli på smällen, men jag lägger mig ner så kommer du åt bättre. Flämtade hon med en röst som han tolkade som att hon var nog lika kåt som han själv varit strax före jättesprutet.  

Moa hasade snabbt ner sina bikinibyxor samtidigt som hon satte sig på filten. Hon lutade sig bakåt och sträckte upp benen i luften, och sa med kåtgrötig röst:
- Dra av mig dom där, dom är bara i vägen. Hon lade sig sedan med benen brett isär och Andreas var alldeles lyrisk över att se hennes vackra lilla mus, en liten  hårbuske, något mörkare än håret på hennes huvud, och de svullna och fuktiga blygdläpparna som nu glipade emot honom.

- Visst vet du var tjejer är mest känslig? Viskade hon och han nickade bara, även om han bara visste teoretiskt, och när han sökte hennes blick för att få bekräftat att allt var okay, så såg han att hon blundade, så han förtydligad:
- Mmmm, jag tror det, men säg till om det inte känns  bra.
- Det blir nog som för dig, det händer på en gång, och förresten, min mödis är redan borta, du vet, stearinljus och sånt, så kör in ett… nä ett par fingrar också. Krystade hon här hon kände ett trevande finger som letade hennes klitoris.  

Andreas var helt som i trance. Han rörde en flickas kön, och hon bad till och med om det. Skulle han våga känna med fingret inne i henne? Jo men vänta, hon bad ju om det också… Han lade sig till rätta intill henne, för att kunna stötta sig på en armbåge och använda båda händerna, och tänkte inte på att han placerade sig med sin hårda lem strax intill hennes ansikte, vilket hon så klart såg som en inbjudan och greppade staken. Hon kramade den bara försiktigt  nu, men det räckte för att Andreas skulle känna hur det började ila i underlivet igen. Han förde försiktigt in pekfingret och förundrades över hur lätt det gled in. Han så ju även hennes uppnosiga lilla klitoris, eftersom hon lagt sig med benen så brett isär hon bara kunde, så han satte ett finger på den och fick en omedelbar reaktion:

- Ooooo Guuuuud! Stönade hon och samtidigt kände han hur hennes slidmuskler drogs åt runt fingret. Andreas var helt betagen av hennes reaktion, och precis som han lärt sig i skolans sexundervisning så rörde han klittan väldigt försiktigt. Moa kunde bara inte ligga stilla, och kände att hennes orgasm var så otroligt nära, så om han bara rörde henne ett uns kraftigare så…

Hennes kåthet tog överhanden och hon bad om det hon länge fantiserat om, trots att hon egentligen var för blyg för att be om en sådan sak, och speciellt till en kille som hon just träffat… Hennes första kille:
- Snälla, slicka mig! Brölade hon fram och lyfte underlivet mot honom. - Andreas fick nästan en chock, men hennes hormondoft fick honom ändå att genast övervinna sin tvekan. Han sänkte huvudet mot hennes våtglänsande springa och satte tungspetsen mot klittan.
- Oooooo GUUUUD! Brölade då Moa så det ekade mot bergssidan på andra sidan sjön, lyfte sitt underliv mot hans tunga och gjorde minimala vibrerande juck och höll ena handen på hans huvud för att pressa på, så sekunderna senare kreverade hon i en helt fantastisk orgasm, helt i klass med den Andreas nyss fått uppleva.  

Andreas fascinerades av hur hennes trånga slida  mjölkade hans finger, och hela upplevelsen var så laddad med kåthet att han omedvetet juckade i hennes hand, för han var ju så nära…
- Gnnnnnnn…. Kved han utdraget och insåg i samma ögonblick att han nog sprutade henne i ansiktet. Han kunde ändå inte förmå sig själv att vrida sig för att skona henne från den sprutande kuken, utan han låg bara kvar och njöt, dels av sin egen orgasm, men minst lika mycket av lyckan att få känna Moas kropp spasmiskt rycka, nu i orgasmens efterdyningar.  

De förblev liggande  helt stilla och bara flämtade i säkert en hel minut, innan Moa lyfte sina axlar och sträckte sig efter Andreas axel, försökte dra honom mot sig och sa ”Kom!” Han vände sig så de låg intill varandra, och han var på vippen att rygga tillbaka när hon ville kyssa honom med sitt spermakladdiga ansikte, men han insåg snabbt att man borde nog inte neka en kyss från en så fantastisk tjej. 
Efter ett antal kyssar så hade han ändå kommit på hur han skulle uttrycka sig:
- Tack… Nu gjorde du det så där otroligt skönt för mig igen, men jag tror vi borde tvätta av oss lite. Det smakade bättre förra gången jag kysste dig, utan allt klet från mig.
- Tihi… Tack själv… Jag är visst inte riktigt klok idag… Jag tänkte på det jag bad dig göra nyss… Vi känner ju knappt varandra. Fnissade hon med en lyckligt glittrande blick, så lycklig att den genast smittade av sig till Andreas. En sådan här lycka hade han nog aldrig känt.  

Hon struntade i det han sagt nyss och fortsatte kyssa honom en stund till, innan de reste sig och gick ner till stranden.
- Men satan! Det känns som om isen skulle ha legat kvar till i morse! Tjöt Andreas när han stod med vatten halvvägs upp till knäna.
- Äsch, det är väl ingen fara! Lite kallvatten har ingen dött av! Hojtade Moa och sprang förbi honom så vattnet skvätte.
- Kom då! Kom och ge mig en kram! Sa hon retfullt, och när han närmade sig så började hon backa längre ut, för att för att reta honom.  

Till sist så stod de med vatten upp till midjan.
- Visst skulle vi tvätta av oss? Skrattade Moa och greppade hans köldchockade organ, som nu minskat i storlek högst märkbart.
- Jo, du blev ju kladdig lite överallt! Skrattade han tillbaka och lade sina kalla våta händer över hennes bröst.
- Oooohhh! Du är ju iskall! Pep hon och ryggade bakåt.
- Vad då? Lite kallvatten har väl ingen dött av! Kontrade han då och tog upp vatten i båda händerna för att slänga i hennes ansikte.
- NEEEJ! Vad gör du! Skrek hon i falcett, och Andreas bara skrattade:
- Vi skulle ju tvätta av oss, och du var jättekladdig i ansiktet!
- Fy faaan! Nu måste jag upp och torka mig! Tjöt Moa, men kunde ändå inte låta bli att skratta när hon sa det, för den här dagen var nog en dag som hon antog att den skulle ta plats som den lyckligaste dagen i hennes liv.  

Moa virade snabbt in sig i sitt badlakan, medan Andreas ju stod när helt naken och huttrade. Han hade ju absolut ingenting med sig. Moa fick syn på hans lem som nyss varit så hård och imponerande, men som nu krympt till blott en centimeter, och skattade igen:

- Ha ha! Din kompis gillar visst inte kallvatten! Han har krupit in och gömt sig?!  Kom in innanför min handduk så du inte fryser ihjäl! Hon höll ut badlakanet inbjudande, för att kunna omfamna honom med det, och tänkte inte på det som Andreas såg: En absolut naken, vacker flicka som ville att han, som var precis lika naken, skulle komma och krama henne.  

De huttrade och skakade ikapp en stund, men solen var ju ändå varm, så snart började kroppsvärmen återvända.
- Jag känner att hela du börjar bli varm nu… Lever jag farligt nu? Jag menar, om du bara knäar lite, vad händer då? Fnissade Moa, precis som att det var det hon ville att han skulle göra.
- Ja, om jag gör det, då… Nä, jag lovar, jag ska inte. Sa han och kände hur kåtheten rusade i hans kropp igen. Han hade inte svårt att fantisera om hur fantastiskt det borde vara om han fick köra in kuken i hennes trånga våta hål, som masserat hans finger så häftigt.  

De blev stående och kramades en stund till, och experimentlustan visste inga gränser:
- En av mina kompisar säger att man ska kyssas med tungan, det är mycket häftigare. Sa Moa och stack fram sin tungspets.
- Så här då? Sa Andreas och gjorde lika, och deras tungor möttes, och resultatet blev helt hysteriskt. Strax stod de och kysstes helt vansinnigt, och de började samtidigt att smeka varandras kön igen, tills Andreas tog initiativet den här gången:
- Kan vi inte lägga oss ner igen, som nyss… Det var ju helhäftigt att få slicka dig.
- Då ska jag vara lika modig också… Jag kan suga dig, bara du säger till när du ska spruta, för jag vill inte ha ALLT i munnen.
- Jag lovar! Även om det blir svårt att prata just då. Sa Andreas medan Moa lade sig ner på det fuktiga badlakanet. ”Kom!” Flämtade Moa och sträckte en hand mot honom.  

Efter lite trixande med obekväma lägen så hamnade Andreas på rygg och Moa låg över honom i en sextionia. Andreas utforskade hennes kön grundligt med tungspetsen och fascinerades så otroligt av hennes kåt-ryckningar och stön, samtidigt som han kände de välbekanta ilningarna i underlivet. Moa sög och munknullade honom grundligt, och det var bara det faktumet att han redan sprutat två gånger, som gjorde att han inte dränkte henne med en flod av sperma på en gång. Kåtheten växte sig ändå snabbt mot toppen för dem båda.

- Guuuud! Du gör det så skööööönt! Kved Moa och skakade i hela kroppen, medan hon småjuckade i kaninfart mot hans tunga.
- Akta! Sprutar..! Lyckades Andreas krysta fram, och hon lyfte snabbt huvudet och stängde munnen, men längre hann hon inte innan han kletade ner hennes ansikte igen. 

 Moa vände sig så snart orgasmen klingat av, så de kunde ligga och bara kramas och mysa igen, men vinden hade vänt så nu blåste det kalla vindar från sjön.
- Vet du Moa… Det här känns fel, alltså inte att du är här med mig, men att jag är helnäck. Det har ju börjat blåsa kallt, så jag skulle behöva lite kläder. Väntar du här tills jag kommer tillbaka?
- Nja… Jag vet inte… Nä, vad säger jag , visst skulle jag kunna vänta, men jag följer hellre med dig, om du vill?  

De följdes längs stranden, och för rättvisans skull så hade Moa sin bikini i handen, så de var båda lika nakna… För ett par minuter var orden slut, men han blev strax mycket varmare i hela kroppen. Inte för att vinden vänt tillbaka, men Moa smög försiktigt in sin hand i hans, och de vandrade tysta och nakna, hand i hand längs stranden.  

När de kommit till platsen där Andreas klätt av sig så tog de på sig sina badkläder, men det blåste ju fortfarande kallt, så Andreas föreslog:
- Ska vi gå upp till vår stuga och värma oss? Det är ingen annan hemma där.
- Okay… Jag fryser också. Och vet du vad jag har gått och tänkt på nu? Det låter helt galet, men trots att vi alldeles nyss har träffats, så undrar jag om du vill bli min kille?
- Waooo… Jag  har tänkt ungefär lika, men tänkte att det ska man väl inte fråga redan första dagen, men egentligen… Varför skulle man inte kunna det? Det känns så rätt. Sa han och stannade upp, och de kramades och kysstes igen. Heta kyssar som höll på att driva dem till mera sex, men Andreas hejdade dem:

- Vi borde nog inte gå längre än så här när vi är här bland stugorna. Den där, och den där, plus den där stugan är det folk i nu. Sa han och pekade. Moa bara fnittrade till svar och han tolkade hennes reaktion som att det kvittade hur många som såg på, bara hon fick känna hur han tillfredställde henne igen.  

Andreas gav upp en suck när de var inne på tomten, och dom rundade en hög med nedkapade småträd.
- Visst ja… Jag hade ju lovat pappa att börja och kapa upp det här till ved.
- Ha ha! Är det staffarbetet för alla ungdomar som blir ensamma i en sommarstuga? Trots att mamma tycker att det verkar för farligt, så har pappa sagt att jag ska börja klyva upp den ved som han sågat… Alltså hugga med yxan! Jag har provat, men mamma tycker att det ser livsfarligt ut.   De fortsatte in i stugan och Andreas fixade fram lite saft och bullar, så de satt och småpratade om skola, fritid och allt möjligt, men inget om sex just nu, och Andreas tänkte tanken att det var förvånande hur mycket det ändå hade gemensamt, när det gällde åsikter och intressen. Han tittade ut då och då  och kände sig inte det minsta inspirerad att avbryta deras trevliga snack för att ta sig an vedsågningen.
- Vad du ser bekymrad ut när du tittar ut. Är det vedsågningen?
- Jo, jag måste ju åtminstone börja för att inte farsan ska bli sur, men jag sitter ju hellre här och snackar med  dig.
- Kan vi inte gå ut båda två då? Om jag lyfter fram stockarna så kan du såga… Dom är ju inte speciellt grova, så det fixar jag nog.  

Tänk att till och med vedsågning kan bli trevligt om man har rätt sällskap. Moa tyckte bara att det blev för mycket dödtid mellan varje stock, så hon började att hugga det Andreas kapat. Tiden bara rann iväg och dom fick en hel del gjort, tills Moa sa:
- Har du en klocka? Jag känner på mig att den är rätt mycket… Jag hade lovat att sätta igång en kastrull med potatis innan morsan och farsan kommer.
- Oj, den är strax fyra, och jag skulle värma på ugnen… Visst kan vi ses fler gånger?
- Ja annars blir jag förbannad! Vad gör du efter middagen?
- Inget speciellt. Så mycket ved som vi fixat nu så kommer inte farsan att säga att jag ska göra mer i kväll. Var ses vi?
- Kan vi träffas på stranden? Där vi träffades först?
- Okay! Jag längtar redan. Ska det vara med eller utan kläder? Flinade Andreas brett.
- Vi kan väl börja ”med”, så får vi se vad som händer sedan, men får vi vara ostörda så tror jag att jag klär av dig… Jag längtar redan. Flinade Moa med sina glittrande ögon.  

Andreas kände hur det spände i shortsen bara av att höra vad hon sa och se hennes blick. Han försökte att tänka tillbaka och förstå hur han så fullständigt kunnat missa att denna underbara tjej faktiskt existerade, så nära som i en parallellklass, utan att han märkt hur fin hon verkligen var. Han gissade ändå att hon hade nog inte sett så glad ut tidigare, som hon gjorde just idag.   Andreas fick helt överraskad, massor med frågor när föräldrarna kom hem: Har du haft lite göra, som sågat så mycket ved, och dessutom huggit, och vad har hänt mer? Du flinar ju alldeles hejdlöst! Man kan ju tro att du är kär! Är det så? Han visste inte vad han skulle svara, men insåg att han nog var kär, för så här hade han aldrig känt sig tidigare, och det bubblade och pirrade helt otroligt i hela kroppen, men bara berätta helt enkelt, nä, det ville han inte, inte så här första dagen, innan han ens visste om dom var tillsammans, men ett svar kände han sig ändå tvungen att prestera, så han försökte med en kombination at lite nödlögn och lite mångtydiga uttryck:
- Jo alltså… Jag tänkte att om jag fixar veden nu, så blir jag ledig i slutet av veckan, om det skulle bli ännu bättre väder… Kanske… Jag tänkte ifall vi skulle hitta på något, jag har träffat en ny kompis… Det är visst nya ägare till en av stugorna längre ut på udden, så vi råkade träffas på stranden.  

Andreas pappa flinade då  tillbaka och retades:
- En ny kompis? Jaha, vad heter hon då? , men han behövde aldrig svara, för mamma räddade honom:
- Du Gunnar, retas inte med honom. Du vet väl själv hur rädd och blyg du var för tjejer när du var i Andreas ålder. Säkert har han väl träffat en kompis-kille. Eller hur? Sa hon och tittade på Andreas. - Mmmm… Var allt som han svarade, utan att vare sig nicka eller ruska på huvet, och låtsades vara upptagen med en bok, så det blev inget mer snack just då, och efter maten så gick han ut. Just när han passerade dörren sa han:
- Jag tar en sväng på stranden… Blir väl borta någon timma kanske. 

 Andreas väntade inte för att höra något svar eller kommentar från föräldrarna, utan skyndade sig bara iväg. Han rundade de stora stenarna där strandlinjen böjde av, och insåg att han nog var lite tidig, men hoppades att Moa skulle vara lika ivrig så kanske skulle även hon vara tidig. Bakom en sten kikade Moa fram:
- Hej, vi tycks vara helt ensamma här. Log hon och öppnade lite på badlakanet, så han skymtade en uppnosig bröstvårta.
- Åhhh, hej… Har du klätt av dig redan? Flämtade Andreas matt när han såg hennes välformade kropp.
- Mmmm, det är ju bara vi här, och det vi gjorde förut fick man ju bara mersmak av. Kom! Sa hon och släppte badlakanet så det föll till marken, och samtidigt så sträckte hon ut armarna mot honom.  
Det blev en intensiv kram, och kyssandet tog fart igen. Andreas tryckte sitt stånd mot henne och hoppades att hon skulle känna det genom shortsen, och visst, hon hjälpte honom strax att få ner det enda plagg han hade på nederdelen av kroppen, och hon pressade sig sedan mot honom för att få känna hans hårda stånd mot magen.
- Jag måste få smaka på dig igen, det var så häftigt. Flämtade Andreas och drog henne ner på badlakanet.
- Då vill jag smaka på dig också, bara du inte sprutar fullt i min mun.  

Strax låg de i en sextionia igen, och även om de båda ville njuta länge, så var det omöjligt att hålla ner tempot.
- Ooooo guuuuuud! Nuuuuu! Kved Moa och pressade sitt underliv hårt mot hans mun, och hennes skakande orgasm triggade då Andreas kåthet, så helt plötsligt var satsen bara på väg, omöjlig att stoppa.
- Mmmmmmmpphhh! Var ungefär de ljud han lyckades få fram, och det räckte. Moa lyfte ansiktet och han känner hur hon börjar runka honom intensivt. Kaskad på kaskad flyger högt upp i luften.

Moa har inte så mycket koll, så även om hon klarade sig från att få munnen full, så landade nu ett par kletiga strängar i hennes hår, men det bekymrade henne inte det minsta. Hon vände sig och lade sig åt rätt håll, intill Andreas, stök hans hår och kysste honom, innan hon tyst började säga:

- Vet du… Jag har tänkt på en sak… Hon tystnade och han var rätt säker på att det skulle komma någon slags kärleksförklaring, för det var precis det som han själv grubblade på också.
- Jo vet du… Jag har tänkt på en sak hela eftermiddagen, sedan jag gick hemifrån dig… Några tjejkompisar och jag höll på att snacka om killar för bara ett par veckor sedan, precis före skolavslutningen, och jag sa, vilket dom andra höll med om, att om jag skulle träffa en kille så skulle jag ändå inte ligga med honom förrän vi varit tillsammans så länge att vi skulle flytta ihop, men vet du… Det där är ju bullshit… Jag vill gå hela vägen med dig… Så snart vi skaffat skydd.
- Åhhh… Så häftigt, och vet du… Jag har också tänkt… Det som hänt idag… Betyder det att vi är tillsammans, eller är vi bara kompisar? Jag känner mig så helkonstig, och jag har listat ut att det måste bero på att jag… är kär… På riktigt! Springer du om jag säger så?
-Inte en chans! Jag är också kär. Visst känns det underbart?  

Snacka om att vara överens. Så överens att de en stund senare var i full färd med att tillfredställa varandra igen. Moa satt grensle över Andreas lår och lekte med hans lem mellan blygdläpparna, och smekte sin klitoris med den.
- Tänk… Om vi bara handlar gummin så ska han få komma in här. Log hon flämtande och smekte ingången till sitt allra heligaste med hans ollon.
- Akta… När du gör så där så blir jag alldeles galen. Tänk om jag sprutar så det kommer in i dig.
- Det vore häftigt, men jag ska försöka behärska mig… Tänk om jag bara kunde sätta mig ner och känna hur du kommer in i mig. Flämtade hon med grötig röst och lät ändå, trots att det var vansinne, sitt underliv sjunka ner ett par centimeter över hans hårda lem, så de båda flämtade till av att känna värmen från varandras kön.
- Nej snälla, du kan bli på smällen! Jag kommer att spruta om du…
- Jag vet, och jag vill se dig spruta. Spruta för mig! Stönade hon och backade lite, och började istället runka honom kraftigt.
- O guuuuuuud! Brölade Andreas och kände hur hon fick varenda muskel i hans kropp att dras samman, och vällusten bara accelererade. Efter alla tidigare övningar så fick hon nu jobba en stund, men resultatet kom ändå helt självklart. Hans kropp spändes till det yttersta och han skakade som i frossa, tills han passerade den oundvikliga toppen på allt välbefinnande, där orgasmen tog över all kontroll över hans kropp. Så mycket till sprut blev det inte, utan Moa blev mest kladdig på handen, och det smorde hon då in på sina bröst, vilket fick Andreas att känna ytterligare en våg av värme, för Moa var ju helt enkelt det sexigaste han någon sett.  

När de legat och kelat en stund till så hade Andreas kommit på hur han snabbast möjligt skulle kunna få uppleva det som Moa nyss hade lovat honom:
- Imorgon ska jag kliva upp redan kvart i sex… sa han dröjande.
- Hoppas du inte kommer till mig då, för jag hatar att kliva upp tidigt om det inte är så att jag måste, tex för att man ska till skolan.
- Nä, jag tänkte åka med farsan till stan och be honom släppa av mig hemma. Då kan jag ta cykeln tillbaka hit, och handla lite på vägen tillbaka.
- Okay… Din mamma har bett dig köpa mjölk? Flinade Moa retfullt, för hon hade egentligen redan listat ut vad det var han tänkte handla. Efter ytterligare en stunds kelande så hade även Moa bestämt sig för något:
- Egentligen gillar jag ju att sova länge, men jag har just bestämt mig att jag ska göra som du imorgon… Jag åker med mina föräldrar till stan och hämtar min cykel. Det kan ju vara bra att ha den här, om vi skulle komma på att vi vill åka någonstans tillsammans, senare.
- Men… Då kan vi ju ses i stan och göra sällskap tillbaka! Tyckte Andreas glatt.  

Andreas hade kvar samma fåniga flin i ansiktet när han kom tillbaka till stugan en timma senare, men det byttes strax till ett häftigt utbrott, för när Andreas pappa hörde att han ville följa till stan, så erbjöd sig pappa att han kunde handla, så Andreas skulle slippa cykla den dryga milen. Andreas pappa blev chockad av utbrottet, och till och med Andreas själv blev chockad över hur han kunde reagera så sekundsnabbt och okontrollerat, men pappa förstod i alla fall att det var något som Andreas inte ville berätta, så utan att ifrågasätta mer så hoppades han på att få veta senare istället.


29 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

denglade

Så jäkla skön. Ska läsa de andra delarna nu. Sitter och ...

8/3, 2010 kl. 19:04

#4

Ellen-Karin

Ser fram emot kommande delar.

17/2, 2010 kl. 11:18

#3

Mats R


Minpitt!
Härligt! Nu vet jag att det finns mer att se fram emot!
Tack för denna!

Mats

17/2, 2010 kl. 09:45

#2

Hannes II

Skönt att du är tillbaka här på Bubblan.

16/2, 2010 kl. 15:30

#1

2010

Hmm
Formateringen verkar fallit bort.

Väntar på nästa avsnitt.

15/2, 2010 kl. 22:58