Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/8, 2015 kl. 10:43, av Deep

Sex on the beach - Jag vill knulla!

Hur desperat får en man bli? En historia om fall. Och uppgång.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

36 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Alexa

Jättefin! Jag kände att jag var där. Kanon helt enkelt :)

24/1, 2016 kl. 12:40

#5

Nils

Deep du är så härlig.Men hur gick det med din sköna kvinna.Blev det ni till slut med barn-hus & volvo?En liten vink om fortsättningen.

2/1, 2016 kl. 10:38

#4

Huldran

En underbar berättelse, Deep!! Vilket språk, så poetiskt.
Så känsligt och fint Du bygger upp historien. Mycket trovärdigt. Slutet är verkligen sensuellt! Puss och kram får du för detta.
//Huldran.

17/9, 2015 kl. 22:48

#3

blåögd

Jag imponeras stort av ditt språk och hur du för fram din berättelse. En sympatisk huvudperson och en härlig berättelse som kändes trovärdig och sexig! Wow!

4/9, 2015 kl. 19:46

#2

Researcher

Den var lyckad, från tomhet till fyllnad med en härlig känsla. Fint flyt i berättelsen.
Härlig!

27/8, 2015 kl. 22:52

#1

Morgonrodnad

Den här tyckte jag mycket om, Deep. Det känns som ett realistiskt människoporträtt, naket och avskalat, blottandes skavanker och härligheter om vartannat. Självinsikt och en rejäl dos humor på köpet.

Tack för läsningen!

16/8, 2015 kl. 00:22