Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/12, 2009 kl. 22:53, av lelle

En djävul till svärmor

Del 7 av 9 i serien En djävul till svärmor

Micke ångar på.

Jag klev in i den ångande bastun. Värmen slog emot mig som en vägg . Mia hade hottat upp den genom att hälla på vatten och hon själv satt på den översta laven av de tre. Även hon hade en handduk runt sig och det slog mig att hon spelade helt oberörd av det som hänt bara någon minut tidigare.

Jag satte mig på den mellersta laven. Snett emot min underbara, vackra drömkvinna.

-Jasså? Det är till att vara kärringa va, Micke? Flinade hon.
-Äh, fan? Jag måste ju acklimatisera mig Mia, svarade jag och garvade.

Stämningen var så där avslappnad mellan oss.

-Ska du inte gå ut och hämta två öl till oss och du förresten - fyll upp två glas med vatten, stora glas tack.

-Okej, sa jag och pep ut till baren igen.

När jag kom tillbaka hade Mia ändrat sin handduk så att hon nu satt topless. Som vanligt   glodde jag som förhäxat på hennes bröst. Att kirurgerna kunde göra sådana perfekta skapelser övergick mitt förstånd.

-Vad då? Det är varmt här inne, sa hon när hon såg min inte så diskreta reaktion.
-Mmm, visst.

Jag gav henne hennes öl och vi drack dem under tystnad. Som om vi båda reflekterade över händelsen nyss i kabinen.

Mia var den som bröt tystnaden först

-Micke, tycker du att jag har fina bröst och kropp?

Men för helvete (tänkte jag).

Varför frågar du det? Du vet ju att jag tycker att du är helt fantastisk! Jag kan säga dig att många kvinnor i din ålder skulle dö för att ha en sådan fin kropp!

-Vad då i min ålder? Tycker du att jag är gammal eller?

-Nej! Det var inte det jag menade. Utan..

Hon flyttade ner ett steg och satte sig intill mig. Jag kunde för första gången skönja en viss sårbarhet och osäkerhet hos min gudinna.

-Jo, ibland känner jag mig ensam. Fortsatte hon. Trots att jag har allt jag kan önska så kan jag inte hitta en man som älskar mig för den jag är. Jag är ingen dum jävla bimbo som vissa tycks tro.

-Men sluta röra dig i de där kretsarna där männen bara har sådana vackra kvinnor som dig som kuttersmycken. Du har ju testat det livet en gång och se vad det ledde till?

-Du har så rätt, gubben. Jag har en underbar dotter, bra ekonomi, omväxlande jobb och så men..

-Mmm, svarade jag eftertänksamt och ägnade en tanke åt min kära flickvän som var 50 mil ifrån mig.
Du kommer säkert att hitta en bra man. Kvinnor som du möter man inte ofta, kan jag tro.

Hon satte sig närmre mig och tittade in i mina ögon med sin sammetslena blick.

-Om det inte var för Stina hade jag..hade jag..

Hon böjde sig fram och kysste mig långt och liderligt.
-Åhh, Micke..

Hon förde min hand mot sina bröst. För första gången fick jag verkligen känna på hennes barm.

Alla mina spärrar var som bortblåsta vid det här laget. Jag ville bara lägga henne ner på laven, sära hennes välsvarvade spiror och trycka in min stolthet djup in i henne.

-Sug på dem älskling, fortsatte hon och tog ett tag om min nacke så jag kom med ansiktet i brösthöjd, bokstavligt talat.

Min mun letade sig snabbt fram till hennes bröst och jag njöt av att för första gången få nudda hennes bröst med munnen. Jag tog ena bröstvårtan och började nafsa, suga och slicka den Den styvande direrkt.

-Mmm, underbart gubben! Det var så länge sedan en annan man tog i mig.

Nu var det omvända roller och ställningar. Jag föll ner på knä och tryckte ihop hennes bröst, fortsatte min behandling och sedan kysste jag henne över hela hennes platta underbara mage. Slickade upp varje droppe som kom rinnande ner för hennes bröstklyfta.
Det piercingsmycket hon hade i naveln tog jag i munnen och drog lite lätt i .

Mia särade på sina ben under handduken och jag kröp närmre mot hennes heta kropp.

Mitt i alltihopa stannade jag upp. Lite osäker på om hon ville fortsätta. Jag tittade upp och möttes av hennes blick. Just den där blicken som förmodligen gör varje hetrokille galen av kåthet. Det var den självsäkra Mia som var tillbaka.

-Sluta inte, väste hon sammanbitet och lutade sig tillbaka och slöt sina vackra ögon.

Hon behövde inte säga det två gånger !

Jag bet tag i handduken och lossade den med mina tänder och den gled av henne ner på sidan.
Mitt framför mig hade jag porten in till det mest heliga, den mest fulländade fittan jag någonsin skådat på nära håll.

Hennes underliv pulserade av kåthet. Jag buffade lite på hennes innanlår för att markera att hon skulle sära lite mer. Mia gjorde så och placerade sina händer bakom min nacke medan jag satte händerna runt hennes höfter och rumpa.

Mmm, hennes dofter överröste mig i den ångande bastun. Hon luktade som en riktig kvinna.
Jag böjde mig fram och sakta, sakta började jag kyssa hennes lår, ljumske och rakt ovanför den svällande knappen.
Hon skulle få samma behandling som sin dotter!

-Mmm, vad skönt älskling. Var det enda som kom ifrån hennes mun.

Till sist efter att ha retat denna amazon till vansinne tog jag slutligen hennes clitta i min mun och sög som om mitt liv stod på spel.

-Åhhh, ahhhh, iihhh, så där, just så där Micke.

Hennes yttre blygdläppar gav jag också en grundlig behandling genom sug, slick och nafsande.

Mia studsade nu bokstavligt talat upp och ner på laven, under tiden som hennes händer obenhörligt trycke mitt ansikte allt häftigare mot sitt underliv.

Hon roterade så gott det gick och slutligen halvlåg hon framför mig.
Då såg jag min chans. Jag särade hennes läppar och formade min tunga som en liten minikuk och tryckte in den i hennes pulserande livmoder.

Jag vet inte om det var jag som munknullade henne eller hon som tungknullade mig? Men jävlar vilket tempo!

Hon började återigen skaka våldsamt (precis som i garderoben) men strax innan hon nådde klimax knuffade hon bort mig..

Mia reste sig upp och sa med en djurisk kåthet i rösten. Lägg dig ner Micke. Här!

Jag lade mig lydigt ner. Handduken stod som ett tvåmannatält.

-Såå, min lilla knullhingst. Jag vet ju att du blev kåt av att se mig med din mamma. Liggandes i 69:an eller hur?

-Jaa, kved jag fram. Klart jag . .

Innan jag hade avslutat min mening hade Mia befriat mig från handduken och gränslat mig i min favoritposition. Hon sjönk ner och bearbetade kuken med sina läppar..I det här ögonblicket hade jag nu en ångande, drypande mogen fitta ett par centimeter över mina ögon..

Herregud! Vad du än gör så sluta inte! Tänkte jag och slöt ögonen och bara njöt av detta fullblodssto.

Här låg jag så nära målet men kanske så långt ifrån? Eller?

Mia fortsatte obevekligt att suga musten av både mig och mina stolta centimetrar medan hon roterade med sitt underliv över mitt ansikte.

Knulla mig nu då med din fitta ! nästan skrek jag och gav henne en klatch på rumpan.
-Sträck ut din tunga då älskling! Stönade hon.

Sagt och gjort - jag sträckte ut den så långt jag kunde och hon verkligen RED AV mitt ansikte!

Efter ett par minuters hårdkörning kände jag att jag var på väg att komma.
Mias behandling var vild och hårdhänt, men på ett obeskrivligt skönt sätt!

- Jag kommer snart Mia, frustade jag fram all medan svetten dröp om oss båda.

Mmm, mmmpf,mmm var det enda jag fick till svar. Hon hade ju munnen full så att säga.

Mina händer bände isär hennes rumpa och jag stack än en gång in min tunga ..långt upp i henne.

Jag kom först och när Mia kände att hennes mun återigen fylldes av ung , viril sperma exploderade hela hon rakt över mitt ansikte..

-Åhhh, Micke, Åhhh, Ahhh. Stönade hon fram efter att ha svalt allt mitt guld.

Hennes ljuvliga fitta fullkomligt savade ner hela mig. Fittsafte forsade ur henne och jag slickade begärligt i mig så mycket som jag kunde!

Hon hade fått en fontänorgasm!

Mia sjönk ihop över mig som en urvriden trasa. Hon t.o.m snyftade lätt.

Vi låg så i ett par minuter. Tid och rum verkade stå helt stilla..
Till slut kvicknade vi till och hon vinglade upp på ostadiga ben.

-Guud, vilken orgasm du gav mig gubben!

-Mmm, flämtade jag i den överhettade bastun. För jag orkade inte säga nåt annat.

-Kom Micke så duschar vi och lägger oss. Jag behöver vatten och det nu, sa hon och gick ut genom dörren.

Jag tog mig upp på lika vingliga ben och följde efter henne ut mot baren.
Mia hade redan öppnat två vattenflaskor. Hon räckte mig den ena och jag svepte den mer eller mindre.

Hon log mot mig och kramade mig.

-Tack, älskling för ikväll, viskade hon tyst. Det där behövde jag verkligen. Men nu är det dags att sova. Jag kan tro att vi måste skotta oss ut i morgon bitti igen. Kan inte du släcka här?
Jag duschar däruppe..Godnatt min lilla stalledräng, sa hon och kysste mig ömt på kinden och försvann upp i trappan.

Jag satte mig en sekund på barstolen och tänkte på allt som hade hänt. Det var som i en dröm.
Undra vad som krävs för att jag ska få knulla Mia, tänkte jag medan jag drack upp ännu en flaska..

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Skorpionen

så bra det är. Hoppas att du kommer att skriva mer snart.

21/12, 2009 kl. 01:54

#3

Softa

Betyg 5 och många + där till

17/12, 2009 kl. 00:28

#2

svirre

Kåt blir man

Svirre

15/12, 2009 kl. 22:24

#1

Bijk

Mera :-)

13/12, 2009 kl. 01:49