Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/2 kl. 21:28, av Jeanettetvå

Fula gubbar och kissande småflickor

Del 3 av 5 i serien Sextiosex sexäventyr runt jordklotet

Dara och Janina berättar om sina erfarenheter av Fula Gubbar, om första onanitillfällena, om minnen från barndomen, om kissande, om njutande, om upptäckandet av sina egna, små kroppar.

Dara och jag delade med oss av våra tankar och känslor och sexuella erfarenheter. Sexuella erfarenheter. Ja, det hade ju aldrig blivit ett s.k. fullbordat samlag om man ska räkna en riktig kuk som penetrerar en fitta. Nej, men däremot hade vi försökt med annat. Pillat, gnidit och rört. Vi hade också, precis som alla flickor, tjejer och kvinnor runt om i världen råkat ut för fula gubbar och annat obehagligt.

Dara berättade bland annat följande historia:

På lördagarna när hon var i 8-årsåldern började hon gå till marknaden för att köpa frukt och grönsaker från alla lokala odlare. Hon var redan en lång och söt liten flicka, men hon vaktades väl av sin mammas bröder, och av mormodern som alltid gav henne samma tydliga instruktioner om vad som skulle köpas, hur hon skulle hålla alla sedlar och vad hon skulle säga om någon främmande person, särskilt då män, började prata med henne.

Dara minns att försäljare stod och skojade med gurkor, hur de satte gurkorna vid sina skrev och låtsades att det var snoppar. De enda snoppar Dara dittills hade sett var morbrödernas – och hon tyckte att de var gigantiska! Lika stora och grova som de största gurkorna på basaren i stan.

Dara, precis som alla andra barn, fick höra både det ena och det andra om pojkars snoppar. Ett och ett blev två i hennes lilla huvud. Gurkorna associerades allt oftare till snoppar i hennes omogna, sexuella tankar. Nåväl, som så många andra flickor i hennes åldrar så tog nyfikenheten över. Hon bestämde sig helt enkelt en lördag för att köpa en speciell liten gurka. Den var kanske bara 15 centimeter lång, vilket ju inte är någon speciell längd för en gurka. Dessutom var den böjd på ett konstigt sätt, visade hon för mig.

Det fanns inte många möjligheter för henne att vara ensam i det lilla hus hon bodde i. Alla rum delades med någon annan. De gånger hon kunde pilla på sig själv var när hon badade i en bäck i närheten. Det var även där hon tänkte ta med gurkan. Hon hade nämligen en plan, berättade hon för mig.

Jag skrattade exalterat när hon målande beskrev allting för mig, och jag satt och nickade instämmande till hennes historia – och sa upprepade gånger ”hm” (som i betydelsen ”fortsätt!”).

Det blev i korthet följande. Hon och hennes bästa kompis, Makena, hade redan pratat om att ”göra någonting”, att undersöka, leka doktorslekar. De hade ställt sig i bäcken så att vattenlinjen täckte deras små underliv. Sedan hade Dara börjat. Hon berättade att det inte hade ”fungerat”. Antingen var gurkan för stor eller så var de för små. Hon sa att det kändes farligt att trycka för hårt. Men både hon och Makena hade försökt, och båda tyckte det var pirrigt, spännande och speciellt.
Ungefär ett år senare hade hon och hennes kompis Makena prövat igen. Den här gången hemma hos kompisen. Dessutom hade de först slickat på gurkan, för det hade Makena sett att någon säljare stått och skojat med (stuckit in den i munnen och slickat på den). Och då gick det bättre, men den kom ändå bara in kanske 1-2 centimter. De vågade inte mer.Det kändes bara konstigt, mindes Dara.

Hon berättade också att hon och Makena brukade ligga på varandra och trycka sig hårt och gnIda sina underliv mot varandra. Det kunde hända när de var tillsammans - helt plötsligt. Ingen sa någonting utan det blev som en mysstund.

Efter Daras historia, så berättade jag om min hemlighet. 2010 firade hela min släkt min bat mitzva i Tel Aviv. Pappa hade bjudit in både släkt från Ryssland och från Israel. Även någon släkting kom hela vägen från USA. Dessutom fanns även andra, mäktiga och inflytelserika judar med vid denna stora högtid för mig, när jag skulle firas som vuxen, tillräckligt stor för att ingå en den judiska gemenskapen. Egentligen var vi ju inte troende, vilket jag skrev i inledningen, men för pappa var just bat och bar mitzva betydelsefulla. Och att det skulle ske i Israel, var ju en självklarhet.

En av de MÅNGA presenterna som jag fick var en superstor, specialbeställd (nalle)björn längre än både min pappa och alla andra judiska män - kanske 190 cm lång. Jag trodde knappt mina ögon när den nästan poppade upp från en stor låda. Trots att jag var 12 år, så blev jag som sagt oerhört glad för denna present. Mina andra gosedjur hade varit små, mycket små i jämförelse med denna enorma best. Men den var såååå söt, så gullig – och hela jag kunde sjunka in i den, dra björnens armar mot mig och bli helt omfamnad av den.

På mitt rum i lägenheten i Tel Aviv så fick den dessutom en egen fåtölj! Den ryska björnen betydde jättemycket för mig!

Ja, jag gjorde nästan ”det” med den ryska björnen. Jag låg med den i sängen. Jag låg under den. Jag låg på den. Jag låg mellan den, med ett av björnens ben/armar mellan mina ben, hårt sammanpressat av mig, tryckt upp mot underlivet. Såhär kunde jag inte göra med något annat gosedjur som jag hade! Den stora björnen blev något jag kunde krama och nästan klättra på. Jag gned mig så kittlig att jag nästan kissade på mig. Jag kunde hitta mängder av olika positioner som gav mig pirr och kittlingar. Bäst var när jag öppnade upp björnen och stoppade in min eltandborste i den, bakom den tjocka pälsen. Den här idén kom jag inte på i all hast, utan jag hade redan vid 6 års ålder, tror jag, fört min hand till mitt sköte, samtidigt som jag höll eltandborsten som vibrerade för fullt. Pang! sa det nästan. Så fort gick det för mig att inse att den där eltandborsten kunde jag hålla vid snippan om jag ville att det skulle kittla skönt. Jag berättade också min upptäckt för min lillasyster Jemima. ”Vet du vad man kan göra?” sa jag till henne. Och så visade jag det. Men hon verkade inte förstå det, åtminstone inte då, när hon var bara 4 år gammal.


Yelena, min gamla barnflicka, hade givetvis lagt märke till vad jag gjorde allt oftare, men hon skällde inte på mig, hon la ingen skam på det, utan för henne var det en naturlig utveckling hos ett barn, att man undersöker och lär känna sin kropp. Jag tror inte att mamma och pappa hade visat lika stor förståelse och insikt om de fått reda på det. Yelena sa bara ungefär såhär: Om du vill röra vid din framstjärt (som ju var hennes ord för snippa) eller gnida någonting på den, så gör det på ditt eget rum, när ingen annan ser dig. Alla flickor gör så. Alla pojkar också. Jag gör det och jag gjorde det när jag var lika gammal som du är nu. Alla vuxna gör det. Jag vet att jag efter hennes ord tänkte tanken om att alla pojkar också använder sin eltandborste på sin snopp! Senare förstod jag ju att inte ens 5% av ryssarna äger en eltandborste. OCH att pojkarna gör annat med sina snopp!

Dara skrattade när jag nämnde detta, för hon hade inte sett en eltandborste förrän hon tog flyget till Europa. På en tax-free-shop hade hon sett dessa konstiga manicker, som mest liknade utrustning hos en tandläkare.


”Gör du det fortfarande?” sa Dara och pekade med huvudet bort mot en annan stor nallebjörn som satt i en fåtölj i rummet. Det var inte likadan som den i Israel, men storleken var densamma.

Jag sänkte mitt huvud och svarade:

”Ja!”.

”Det vill jag se. Och jag vill också prova!” sa Dara. När hon sa detta, blev jag lite upphetsad och ville både visa henne och se henne när hon gjorde det med min stora nallebjörn. Jag ville ligga och titta på Dara när hon låg med min stora björn, när hon lät vibratorn i den vidröra hennes snippa. Det skulle vi kunna  göra redan i kväll, tänkte jag.

Borta vid det andra hörnet i rummet (salen) fanns min baletthörna med speglar och balettstänger. Där hängde även repen som jag brukade använda för att stretcha. På väggar (och tak) fanns det krokar där man kunde sätta fast stretchbanden. Alla balettflickor använder stretchband. Jag har liknande utrustning i alla mina rum där vi har hus eller lägenheter. Störst och bäst är den vi har i Sankt Petersburg. En gång så hjälpte min danslärare mig att binda fast mitt högerben medan jag satt på en stol och höll och drog i det fastbundna benet. Det spände och gjorde ont, men samtidigt kändes det skönt i en konstig blandning. Det kittlade jättemycket när jag spände stjärten och musklerna kring bäckenet - och när jag drog i bandet fram och tillbaka för att öka flexibiliteten. Min lärarinna såg inte vad som hände inuti mig, för hon sysselsatte sig med annat. Men när jag väl hade upptäckt den här övningen så gjorde jag ofta så att jag band fast ben eller fötter för att träna flexibiliteten, även om det också ofta gjorde ont, så var det ändå skönt. Det kändes i alla fall spännande att binda fast ben och dra hårt i det så att jag tänjde ordentligt. Så kommer jag ihåg det.

Dara frågade mig rakt ut: 

"Vill du att jag testar att binda dig?"

"Hur då?" frågade jag.

"Att jag binder dina armar och ben i sängen, när du ligger naken? Vill du det?"

Jag såg det genast framför mig. Det ville jag. Men jag tänkte praktiskt och ställde en motfråga:

"Men var ska du fästa banden?"

"Det kan jag väl fästa i varje hörn!" svarade Dara som om det inte skulle vara några problem att fixa en sådan grej.

"Vill DU göra det?" frågade jag med motfråga.

"Ja, jag vill binda dig i sängen. Kanske också borta vid speglarna!" sa hon tufft.

Jag tyckte om henne när hon hade den tuffa attityden. Jag svarade snabbt:

"Ja, du kan få binda mig!"

 

Dara ville också att vi skulle berätta om vi råkat ut för någon ful gubbe. Ja, dessa fula gubbar finns ju överallt i hela världen. I Sankt Petersburg, i Mombasa, i Milano, i Tel Aviv osv.

Daras fula gubbar var bland annat männen som sålde gurkor på marknaden. Men så fanns det också en äldre man i grannhuset som ibland kom in till Daras mormor.

”Han ville alltid röra mig”, sa Dara. ”Ta på mig på ett konstigt sätt.” Han strök mig på ryggen. På stjärten. ”Oj, vad lång du har blivit!” sa han. Sa att jag hade långa ben och så ville han mäta mig med sina händer, särskilt när jag sprang omkring i mina trosor, och då skulle han också mäta där framme, upp till snippan. Han mätte och mätte. Han tog sina fingrar runt mina lår, allra högst upp. Han hade sina fingrar överallt på mig, tyckte jag. Jag minns att det kändes obehagligt när han rörde mig. Jag tror att jag inte hade börjat skolan ännu, alltså var jag yngre än 7 år, förklarade Dara.

Min historia om fula gubbar … Ja, jag har egentligen många. Men här är åtminstone en: Det handlar också om en gubbe, en släkting på min mammas sida. Han var kanske 40 år gammal när jag råkade ut för honom första gången. Jag var bara 4 år. Han sa att jag skulle sätta sig i hans knä, med ryggen mot honom. Sedan gjorde han någonting med sin fot, liksom reste den på tårna, så att hela hans ben började att darra, skaka. Jag satt med särade ben, ett på varsin sida om hans skakande ben. Jag vet inte hur han kunde skaka det så mycket, men det det kittlade skönt och jag blev kissnödig. Samtidigt som jag inte tyckte om honom, så tyckte jag om att sitta i hans knä. Jag kom ihåg att jag skrattade när det kittlade så mycket och så skönt. Det var konstigt att känna så. Jag ville gå till hans knä när han kom på besök, men jag ville inte titta på honom. Detta pågick nog tills jag var 6 år gammal.

Dara satt med sina stora, gröna ögon och stirrade på mig. Jag kunde se ett leende på hennes läppar: 

"Ja, du gillade nog när det kittlade så där nere!" sa hon.

En annan ful gubbe råkade jag ut för vid vår största datja vid Svarta havet, där vi hade en nästan privat strand. Hos grannen arbetade en trädgårdsskötare. Han ville att vi skulle hjälpa honom med redskap en gång. Som många andra ryska barn, så är nakenhet ingenting konstigt, åtminstone för ovandelen och upp till en viss ålder. De flesta småflickor har bara bikinibyxor på sig, vad jag minns från min egen barndom. Mamma och pappa hade låtit mig bada naken vid Svarta havet tills jag var 7 år gammal. Därefter hade jag bikinibyxor på mig. Men jag täckte inte ”brösten” förrän jag var 14 år, dvs när de började växa till sig.

Grannfamiljen hade också barn, en pojke och en flicka i nästan samma ålder som mig och min syster. Vi brukade ofta springa mellan trädgårdarna och leka. Det var stora ytor på ett par tusen kvadratmeter. Trädgårdsskötaren - som vi givetvis kände till -  hos grannen sa en gång att han behövde hjälp att plocka ner redskap. Därför behövde han lyfta upp oss så att vi kunde ta dessa saker. Han sa att vi flickor inte vägde lika mycket, så därför skulle vi hjälpa honom, medan grannpojken gjorde annat. Han lyfte både mig, Jemima och grannflickan. Inte en gång, utan många gånger. Varje gång var han nära med sina händer och rörde våra rumpor och höfter. Hans näsa kom också nära våra rumpor när han lyfte oss högt. Men hela tiden sa han att vi tog fel sak. Innan vi gick därifrån skulle han titta noggrant på oss så att vi inte blivit smutsiga, så han tog med händerna på oss, fram och bak, och liksom rörde snabbt för att borsta av oss. Sedan sa han att vi skulle springa och bada. Intuitivt kände jag redan då att det var något konstigt, men det var svårt att veta exakt vad. För Yelena berättade vi att vi hade hjälpt grannträdgårdsskötaren att hitta någon sak. Ingen förstod någonting.

När jag berättat om trädgårdsskötare, så kom plötsligt Dara ihåg när hon som liten en gång hade rört vid sin snippa och sedan tagit fingrarna till näsan och luktat. Hennes mormor brukade alltid säga till henne att hon ska vara ren vid "kissimurran" - och hade då sagt att man kan lukta om man är ren. Detta gjorde Dara. Hon stoppade helt enkelt ner handen i sina byxor, i trosan, och luktade sedan på fingrarna. Mormodern hade sagt att om det luktar fisk, så måste man tvätta sig noggrant. Daras "kissimurra" luktade aldrig fisk. Granngubben som brukade hälsa på hos mormodern såg vid ett tillfälle Dara stoppa ner sina fingrar i trosorna och sedan lukta på dem. Mormodern hade inte varit i närheten när han frågade hur det luktade, och om han också fick lukta. Dara hade då upprepat proceduren och sträckt fram fingrarna till honom. Han hade sagt att hon luktade gott och sedan snabbt stoppat hennes fingrar i munnen - och skrattat. Han hade sedan gjort det fler gånger.

Jag berättade att jag ibland också tog ner handen och sedan satte fingrarna vid min näsa för att lukta. Jag tyckte om doften, särskilt efter det att jag gnidit mycket eller rört där mycket så att det blev fuktigt eller vått. Jag brukade även slicka på fingrarna i samband med att jag rörde vid mig själv. Det var spännande att göra det. Det ÄR spännande att göra det.

 

Vi båda hade också minnen av att vi pillat i vårt stjärthål när vi var riktigt små.

”Det var nog den allra första gången jag riktigt ordentligt njöt av att ta på min egen kropp”, sa Dara och fnissade lite.

Jag hade faktiskt känt samma sak. Att pilla med ett finger runt stjärthålet och en liten, liten bit (bara kanske 1 cm) upp var någonting jag brukade göra innan jag skulle somna när jag också var liten, avslöjade jag för Dara. Jag minns att jag tyckte det var jätteskönt och kittligt! Och mysigt! Det var alltid lättare att somna efter jag rört där nere. Yelena hade ju också alltid tvättat mig på kvällen, så jag kände mig ren och fin i stjärten. Ibland somnade jag med handen innanför trosorna och ett finger som tryckte på stjärthålet. Det var inget konstigt eller fult alls.

Jag berättade om min sminkbrush som jag använde, både brushen och skaftet (som var som ett stort finger, men lent och fint - och perfekt att leka med där nere). Dara frågade hur stor den var och jag visade med handen. Det var alltså en ganska liten brush, men den var jätteskön att kittla sig själv med. Dara sa att hon hade haft en penna som hon gjorde det med. Hon frågade om jag stoppade upp min i stjärten. Jag svarade att jag några gånger gjorde det, men att det först kändes konstigt, lite ont. När man slappnade av så sjönk den bara in och då var det skönt långt upp och inte bara kring stjärtöppningen. Konstigt nog så valde jag att stoppa i stjärten i stället för i snippan. Men så sa Dara att hon också hade gjort.

 

När vi pratade om detta, så kände jag att det också passade med följande historia: Yelena, min barnflicka, hade ända sedan jag var liten givetvis också tagit hand om mig när jag varit sjuk. Min första minnesbild av vad hon brukade göra när hon skulle avgöra om jag och min syster hade feber, det var att hon kände med sitt lillfinger i vårt stjärthål. Hon sa att det var bättre än de febertermometrar som fanns.

Hennes mamma hade gjort så, och hennes mammas mamma hade gjort så - och hennes mammas mammas mamma osv, sa Yelena vid något tillfälle. Jag undrade någon gång vem som kom på den här tekniken första gången ...

"Fingrar har man alltid. Febertermometrar mindre sällan!" yttrade Yelena. 

Det lät nästan som ett gammalt ryskt ordspråk.

 

Nu hände det väl inte så ofta att jag hade så hög värme att Yelena så skulle behöva kontrollera min feber, men jag minns det så tydligt.

Någon gång, när jag låg ensam i min säng och hade svårt att sova (jag var kanske 9 år), så sprang jag in till Yelenas rum. Hon låg och sov.

Jag ställde mig vid hennes ansikte och viskade:

"Yelena, jag tror att jag har feber?"

 

Hon svarade suckande, trött:

"Kom, lägg dig här så får jag känna!"

 

Jag drog av mina trosor och la mig som jag brukade göra - mage mot mage.

Yelena kände på min stjärt och masserade mig varm. Hon rörde vid stjärthålet, runt omkring, för att göra det mjukt. Sedan kände jag att det blev vått. Yelena brukade ta saliv på fingret om hon inte hade någon vaselin.

Jag kände att hon la sin högra hand på min vänstra stjärthalva. Hon tryckte med sitt lillfinger. Försiktigt. Det kittlade konstigt. Ibland var det obehagligt när hon kontrollerade min feber, men nu låg jag avslappnad.  

Försiktigt började hon trycka in sitt finger, samtidigt som resten av fingrarna höll om min skinka. Hon måste ha korsat sina händer, för nu kände jag att hon tog sin vänstra hand och la den på min högra stjärthalva. Hon höll om båda stjärnhalvorna.

Nu blev det mer avslappnat, och Yelena kunde plötsligt få in sitt finger kanske 2-3 centimeter. Sedan tog det stopp. Jag spände mig. Och så slappnade jag av igen när hon rörde mina stjärthalvor - och då kunde Yelena trycka in hela sitt lillfinger, precis som hon brukade när hon kontrollerade min feber.

 

"Ja, du känns varm!" sa hon trött.

"Men vi får ... vänta ... en ... stund ... och se", gäspade hon.

 

Jag svarade inte.

Det var inte obehagligt den här gången att hon hade hela sitt lillfinger inne i min stjärt när hon kontrollerade om jag var sjuk.

Med sina händer kramade hon mina stjärthalvor och tryckte min rumpa mot sin egen kropp.

Det var mysigt fast att jag kände mig lite krasslig.

När det hade gått två-tre minuter så höll hon fortfarande sitt lillfinger i stjärten, men det hade glidit ut 2 centimeter. Hon tryckte inte på min rumpa lika hårt som innan.

Hon hade somnat.

Jag ville inte väcka henne.

Jag var också trött, minns jag.

Kände mig varm - och så gäspade också jag. Jag kramade hennes finger med min ringmuskel; låg och knep så, för att hennes finger inte skulle komma ut.

Jag kramade om henne. Hon var lika varm som jag. Kanske hade hade hon också feber?

Med hennes finger kvar i min rumpa somnade jag med tung andning.

Det var mysigt ...

 

Dara berättade att första gången som hon kände att det VERKLIGEN kittlade skönt där nere var när hon badade i badkar och kom nära vattenblandaren, som var en sådan där gammal böjd sak mitt på badkarets långsida. Den var varm och skön – och hon ställde sig och gned sig mot den, rakt på skåran. Hon sa att hon kissade när det kittlade allra, allra mest.

Jag tog mig för min mun – och sa sedan:

"Så gjorde jag och min syster också i vårt badrum i Bodrum!"

”Badrum i Bodrum?!?!” undrade Dara.

”Ja, i vårt badrum i Turkiet.”

”Har ni ett badrum i Turkiet?!”

”Nej, alltså i mina föräldrars villa i STADEN Bodrum i Turkiet.”

 

Vi skrattade högt båda två.

Dara berättade att hon trodde att hon var ensam om att göra detta. När hon var liten flicka, så kunde hon göra det länge, eftersom alla trodde att hon bara badade.

Hon kände sig alltid glad efteråt, sa hon. Hon minns att hon tjatade på sin mormor om att få bada allt oftare, men i verkligheten var det inte badet hon var intresserad av, utan mest att kunna gnida sig på badkarsblandaren. Dara hade avslöjat sin hemlighet för Makena. Hon tror att detta hände när hon och Makena var 6 år gamla.

Vi jämförde våra berättelser. Jag visade med händerna hur badkarsblandaren såg ut, hur lång den var, hur bred – och så förklarade jag hur vi nästan brukade sitta på den när vi gränslade den. Och när vattnet var på så vibrerade det extra, så att det kittlade oss kissnödiga.

Jag sa till Dara att min mamma en gång troligen upptäckte vad jag gjorde när jag låg och gned, för jag brukade nämligen lägga mig på soffryggen, upp vid kanten, med ett ben åt varsin sida, så att det såg ut som om jag halvlåg framåt, ridande på en häst i galopp. Och jag rörde mig också snabbt. Klämde med mina lår runt soffan. Pappa förstod ingenting, men mamma kanske kände igen det från sin egen barndoms handlingar, för hon röt till och sa: Davai, davai!! Hon viftade med händerna och menade att jag skulle in på mitt rum. Men där fortsatte jag ändå - med min säng. Jag kunde hitta mängder av bra platser där jag kunde gnida. Yelena sa aldrig till mig när hon såg det. Hon förstod att jag lekte med mig själv, som alla andra, vanliga och naturliga barn gör.
 

Även Dara visste vad jag pratade om, för hon hade gjort liknande. Hon berättade t.ex. att hon brukade klättra upp i ett speciellt träd, och på en av de speciella grenarna kunde hon med särade ben ligga och trycka, gnida och röra sig som en orm. Som tur var så fanns den här grenen inte så högt upp i trädet, sa hon, för en gång, när det kittlade alldeles för mycket, så föll hon av grenen. Det hände flera gånger att hon kissade på sig när hon kramade den här grenen. För att inte mormodern skulle skälla på henne, så gick hon sedan till bäcken och sköljde av sina trosor. De torkade sedan snabbt i solen.

Dara hade också en annan historia att berätta, och den kändes mer närgående. Hon berättade: Jag brukade också hjälpa en annan gubbe med att gå och handla. Första gångerna fick jag oftast någon godisbit eller en liten peng. Men sedan började han med något nytt. Han doppade nämligen sin stora tumme i en Nutellaburk.

”Smaka på detta, Dara!” sa han.

 

Och jag smakade på hans fingertopp som hade en stor klick kladdig choklad. Det var såklart supergott. Jag hade ALDRIG smakat så god choklad tidigare! Han höll mig om kinden samtidigt som jag hade hans tumme i munnen och sög på den. Han sa att om jag kunde slicka upp allting, så skulle jag få mer. Han doppade åter sitt finger långt ner i burken och uppmanade mig sedan att slicka upp all choklad. Jag slickade så gott jag kunde.

 

”Nej, det finns mer kvar! Slicka ordentligt - ” sa han. "Hela vägen!"

 

Han förde åter in fingret och jag slickade det rent. Han måste ha sett hur mycket jag tyckte om den här chokladen! Och så berömde han mig när jag slickat upp allting.

Dara fortsatte: Jag kände att det var konstigt, att det var konstigt att jag inte fick en sked att äta chokladen med, men samtidigt så var det många gånger som man fick smaka andra saker som någon gav med sina fingrar. Det konstiga var väl att jag skulle ha hans finger inne i min mun så länge, att han var så noga med att all choklad skulle slickas bort. Ibland doppade han det nästan hela vägen ner i burken, så att hela hans tumme var tjock av den goda chokladen. Då fick jag slicka länge. Han sa alltid att jag skulle slicka upp allting och förde tummen in och ut i min mun.

”Vilken äckelgubbe!” skrek jag ut. ”Hur länge fortsatte detta och ur gammal var du?!”

 

Hon svarade att hon troligen var 8 år och att det hände kanske en gång varannan månad. Sedan flyttade han, minns hon.

 

”Än i dag”, berättade hon, ”doppar jag mitt finger i Nutella och suger på det. Det smakar bäst på det sättet!”


"Vill du slicka Nutella från mitt finger?" skämtade jag lite och höll upp min tumme framför henne.

"Ja, allt på din kropp som du doppar i Nutella vill jag slicka på!" sa Dara snabbt.

"OK, då får du kanske snart en överraskning med Nutella!" sa jag till henne.

I min hjärna såg jag framför mig alla möjliga alternativ till var någonstans jag skulle lägga Nutella, så att Dara fick slicka upp det. Det var både på tårna, uppe vid innanlåren - och självklart på snippan. Men också på mina bröstvårtor ville jag kladda Nutella - och runt och i min mun. Det hade också varit så förbjudet att lägga en stor klick på mitt stjärthål, så att hon fick slicka mycket där, kanske i hela skåran. Jag kände att jag blev varm i mitt underliv när jag tänkte på det.

 

När Dara varit öppen om sina erfarenheter, så bestämde jag mig för att berätta någonting som jag aldrig tidigare berättat för någon. Det är bara Yelena, min tidigare barnskötare, som vet min hemlighet.

Jag berättade att det hände att jag kissade på mig när jag låg och sov, kanske från 6 års ålder. Ibland kopplar jag det till det med eltandborsten; jag menar att det kan finnas en koppling mellan dem, för det hände att jag kissade på mig när jag hade eltandborsten vid min snippa.

Det inträffade väl inte så ofta, men när det skedde på natten första gången, så rusade jag till Yelena och väckte henne: Jag har kissat på mig! Hon tog av mina trosor och så fick jag lägga mig tillsammans med henne i sängen, vilket jag också tyckte var mysigt. På morgonen tvättade hon mig extra noga, och smorde också in mig. Jag skämdes för att jag hade kissat, men Yelena sa aldrig någonting negativt om det. Istället blev det hennes och min tysta hemlighet. Kanske misstänkte hon att eltandborsten och annat gnidande kunde vara orsaken till att jag kissade, men hon sa inte heller någonting rakt ut om det. Jag tyckte om henne jättemycket för att hon inte skällde på mig eller pratade om vad jag gjorde, utan hon tog det som om det var naturligt!

”Du är lite röd på huden här nere!” sa hon någon gång, och visade märken jag hade alldeles intill snippan. ”Det kan bli så av kiss eller om man gnider sig på saker! Men om man tar sådant här” och så la hon på en jättestor klick vaselin, och fortsatte ”då skaver det inte, och det blir inga märken på huden."

"Du är stor nu och kan själv massera in det!” sa hon.

Jag kände på det.

 

”Det är alldeles kladdigt!” utropade jag förskräckt.

”Ja, men du ska smörja ut det!” uppmanade hon.

 

Och det var precis vad jag gjorde så att allting glänste där nere. Det var skönt att känna där med handen när det gled så lätt. Efter detta fick jag inga skavsår och Yelena hjälpte mig med salvan när jag frågade eller om hon såg att det började bli rött. Hon kunde även lägga på extra när hon anade att jag skulle göra någonting, tror jag. Jag kommer ihåg att det var skönt när huden var alldeles kladdig av vaselinet.

En annan gång hade jag också kissat på mig, slängt av mina våta trosor, och rusat in till Yelena, som låg och sov. Jag lyfte hennes täcke och la mig ovanpå henne, där hon låg på sin rygg.

”Har du kissat, Janina?” viskade hon.

”Ja!”, svarade jag. ”Jag fryser!” och så skakade jag och skallrade med mina tänder.

 

Yelena började värma mig med sina händer. Drog dem längs ryggen, över rumpan och ner till knävecken. Fram och tillbaka tills jag inte längre kände någon kyla. Jag minns att jag tyckte det var skönt, spännande och jättemysigt att ligga i hennes säng på natten, ligga på henne. Hon luktade gott och tyckte om mig jättemycket. Det kände jag i hela kroppen. Hon var den snällaste i hela världen. Hon var varm och skönt att ligga på, att krama. Så kunde jag aldrig ligga på min mamma eller pappa. Men Yelena tyckte om när jag låg på henne. Det sa hon också ibland.

Jag somnade på henne. Vaknade sedan tidigt på morgonen. Yelena sov. Hennes mjuka bröst höjdes och sänktes när hon andades tungt i sin sömn. Det var skönt att ligga på henne. Hon var varm. Hon såg ut att le när hon sov. Jag kan inte förklara det, vet inte varför. Men när jag låg på henne, så var det så mysigt och skönt - och då bestämde jag mig för att kissa på henne. Först kissade jag bara lite, lät det droppa ut. Det var varmt och la sig mellan oss. Yelena vaknade inte. Det kittlade där nere. Jag lät mer kiss komma ut. Det rann nerför Yelenas mage och ner till hennes trosor. Hon vaknade inte. Jag kissade mer. Jag låtsades att jag sov. Jag låg platt med min mage mot hennes mage. Kramade henne. Kissade på henne. Kisset kom i flera omgångar. Det pirrade att ligga på henne och samtidigt kissa. Det var en konstig blandning av känslor, minns jag. Jag vet inte om det var på grund av att jag låg som jag låg, alltså själva liggställningen, eller om det var en märklig psykologisk förklaring bakom det, att jag kanske ville testa hur långt jag kunde gå innan hon blev arg på mig - eller om hon faktiskt tyckte om mig fast att jag kissade på henne.

När hon vaknade så kände hon det direkt. Men hon varken skrek eller blev arg. Istället klappade hon på min stjärt med båda sina händer, tryckte den mot sig och sa:

”Men, lilla gumman! Har du kissat på Yelena i natt, Janina?!”

”Mmmmmm …” svarade jag och tittade upp på henne där jag låg mot hennes bröst med mitt huvud..

 

Hon svarade mig genom att pussa mig på pannan - och dra sina händer upp på min rygg, ner på rumpan, fram och tillbaka. Huden knottrade sig på min stjärt. Jag kunde känna att det var kissigt mellan oss, att hennes trosor var våta av mitt kiss. Vi låg så länge, kändes det som. Det var mysigt. Till slut sa hon: 

"Dax att duscha!"

 

Sedan fick Yelena tvätta av mig som hon brukade göra. Hon smorde också in mig noggrant, även med vaselin. Jag älskade henne!

Dara hade suttit tyst och lyssnat med stort intresse när jag berättat om min kisshistoria. Sedan överraskade hon mig med att säga: 

"Skulle du vilja kissa på mig också?"

 

När hon först sa orden tänkte jag att hon skämtade med mig. Men hon fnissade inte efter sin fråga, vilket hon brukade göra, när hon skämtade. Det kändes så konstigt att jag skulle svara "ja", men samtidigt var det inte superkonstigt. Av någon märklig anledning så litade jag på min intuition och svarade:

"Ja ... Dara, ... om ... du vill ... prova ... det ..."

 

Jag darrade lite oroligt på rösten när jag uttalade orden; jag tittade henne i ögonen - länge - för att se om hon skulle skratta eller säga att jag var sjuk i huvudet. Men hon öppnade sin mun och log ett jättefint leende, samtidigt som hon nickade med sitt huvud, instämmande. Hon tittade rakt in i mina ögon. Länge.

"Mmmmmmm ...", sa hon.

 

Hon ville prova det! Och JAG ville prova det med henne. Jag ville mysa med henne! Ligga och mysa och kissa tillsammans med - och PÅ henne. Jag kände mig konstig när jag också fick tanken att jag ville att Dara skulle kissa på mig. Jag ville känna hennes varma kiss på min kropp när hon låg och kramade mig hårt. Jag kände hur varm jag blev i mitt underliv. Jag kände att jag blev våt och ville bli tillfredsställd. Våra historier blev som en port upp in till en ny värld. Vi skulle använda choklad, vi skulle binda varandra - och vi skulle nu också kissa på varandra. Allt kändes spännande, lockande. Jag ville göra allt med Dara!

 

 

Slut del 3. I nästa historia åker Dara till Kenya och blir borta 7 veckor. Under tiden introduceras en ny person i den unga ryska flickmodellens liv här i Milano: Det blir en finländsk flickmodell (17 år).

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

kristina p

visst känner man igen sig i det du beskriver ! !

14/3 kl. 21:08

#3

Mister

Vilken vacker berättelse. Så underbart att ligga tillsammans och kissa på varann.
Och fula gubbar som är ganska spännande och upphetsande.

25/2 kl. 12:35

#2

Mister

Kommentaren raderad av användaren.

25/2 kl. 12:33

#1

Kjell-Åke

Kisslekar är trevliga.gärna mer av dom
Läser med spänning nästa del

25/2 kl. 07:16