Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/2 kl. 20:37, av Jeanettetvå

Vackraste flickmodellen har en stor kuk

Del 4 av 5 i serien Sextiosex sexäventyr runt jordklotet

Den ryska flickmodellen Janina får en ny kompis, en 17-årig flickmodell från Finland. När Janinas flickvän, Dara, befinner sig på andra uppdrag, erbjuds Lumi sova i lägenheten.
En natt vaknar Janina av att Lumi onanerar.
I handen håller Lumi en kuk!

Dara fick ett fantastiskt erbjudande från United Colors of Benetton, där hon under lång period skulle få återkommande uppdrag, vilket garanterade henne en stor summa pengar. Samtidigt var hon då tvungen att lämna Milano för att göra detta.

Hon skulle även träffa någon förmyndare och advokat i Nairobi, så att man sedan i Mombasa kunde göra investeringar i hus för henne, hennes mormor och morbröder.

Det fanns risk att hon inte skulle komma till Italien förrän om 3 månader!

Jag kände mig oerhört glad för hennes skull, men också en stor ledsnad över att hon skulle lämna mig ensam i Milano. Vi hade kommit varandra mycket nära under bara några månader, både kompismässigt, förälskelse- och kärleksmässigt, men givetvis också sexuellt. Vi hade hunnit med att göra så många sköna saker (vilket jag kommer att berätta mer om senare).

 

När hon åkte iväg, så lovade vi varandra att ha daglig kontakt, vilket vi också hade. Flera gånger per dag pratade vi med varandra. På kvällar låg vi och hade videosamtal på t.ex. FaceTime.

Ibland var Dara så tokig och ville att vi skulle ligga och titta på varandra när vi onanerade.

Det var mysigt och spännande att se henne röra fingrarna vid sin fina lilla snippa. Jag tyckte om att titta på henne när hon fick orgasm. Hon öppnade sin mun och stönade, gnydde. Ibland pratade hon direkt till mig och sa:

Slicka mig, Janina. Jag kommer! Jag kommer när du slickar mig!

Jag sa också vad jag ville göra med henne. Det var extra mysigt.

Det var helt enkelt skönt att göra det tillsammans via telefonen.

Efteråt kunde jag sova och drömma sexdrömmar om Dara.

 

Två veckor efter det att Daria flugit iväg, så meddelade min ”modellmamma” att jag hade blivit uttagen för nytt uppdrag, vilket skulle involvera ”skandinaviska modeller”. Hon berättade att vi skulle ägna kanske två veckor åt detta, intensiva, långa dagar och kanske också kvällar, men att det var ett prestigefullt uppdrag för agenturen.

 

Vi hade ett första möte där alla modeller mycket snabbt samlades. Det var både tjejer och killar, från Sverige, Norge, Finland och Danmark. Jag hade många gånger gjort kortare resor till Finland, eftersom det ligger så nära vårt hus i Sankt Petersburg. Jag hade tyckt om alla blonda tjejer, deras långa ben och lite ”kyliga” sätt.

 

Ganska snabbt kom en kille från Sverige och började prata med mig. Även en mycket söt finländsk tjej kom fram. Båda visste vem jag var; de kände till saker jag gjort. Tjejen berömde mig för någon specifik grej. Jag tackade och kände mig stolt.

”Du gör alltid rätt med ditt ansikte, hur du tittar, hur du står – och rör dig!” sa hon. Killen nickade och instämde.

 

Första arbetsveckan med de skandinaviska modellerna blev slitsam. Jag somnade i princip omedelbart när jag kom hem. Den andra veckan, på fredagen, fick vi avsluta tidigare. Jag frågade den finländska tjejen, Lumi (17 år), och den svenske killen, Simon (20 år), om de ville följa med mig hem och bara slappa.

Jo, de följde med och vi hamnade i soffan, med musik i högtalarna och en massa prat.

Helt plötsligt, utan förvarning, så lutar sig Simon mot mig och försöker kyssa mig.

Jag blir ställd och skjuter bort honom på hans högra axel.

Han skriker nästan:

”Vad fan är det med dig?!”

Jag förklarar att jag inte är intresserad.

Han böjer sig fram en gång till för att tvinga sig till en kyss.

Då slår jag honom ganska hårt på kinden – och säger sedan:

”Försvinn härifrån!”

 

Han reser sig och lämnar lägenheten. Kvar sitter jag med Lumi. Hon tittar frågande på mig. Allting gick så fruktansvärt snabbt.

”Har ni en relation?” undrade hon.

”Nej, absolut inte!” sa jag högt och tydligt.

 

Jag nämnde ingenting om Dara. Sedan började jag faktiskt gråta, för det kändes obehagligt att Simon bara kunde tro att han kunde kasta sig över mig och tro att jag ville kyssa honom!

Lumi flyttade sig närmare mig och la sin hand på min rygg och rörde den upp och ner för att på så sätt lugna mig. Jag tittade på henne.

”Tack! Det var tur att du var här!”, sa jag.

Hon sa att hon nu inte ville se Simon i ögonen längre, men tyvärr delade alla de skandinaviska modellerna lägenhet, så det blev hon så illa tvungen till.

Utan att tänka sa jag:

”Om du vill, så får du sova över här!”

Jag har en extrasäng. Min kompis, Dara, har åkt iväg på ett längre uppdrag och hon brukar bo hos mig”, förklarade jag.

”Vänta ett tag! Jag ska fixa rena lakan!”

Jag skyndade in på mitt rum och separerade min och Daras säng, så att de nu stod åtminstone en meter ifrån varandra. Det hade ju sett märkligt ut om Lumi såg att våra sängar stod alldeles intill varandra.

Jag hade inte ens frågat Dara. Tanken var ju bara att erbjuda Lumi en plats att sova, kanske över natten.

 

På morgonen vaknade jag med en fruktansvärd huvudvärk. Lumi låg i sängen och tittade på sin mobil. Jag frågade om hon hade sovit gott.

”Ja, bästa sömnen på flera månader!” svarade hon.

”Skönt! Men jag har en vidrig huvudvärk!” blev min kommentar.

 

”Jag kan massera ditt huvud!” erbjöd hon sig.

Raskt reste hon sig och kom till min säng. Hon hade stora shorts på sig, men det var de fantastiska benen, fasta, långa … som jag tittade på. När hon vände sig om, för att sträcka sig efter en extrakudde såg jag hennes tighta rumpa, breda axlar, där man anade muskler överallt. Hennes bröst var fina, små och de rörde sig knappt när hon nu kom mot min säng.

”Res dig upp så kan du ligga raklång framför mig. Jag lägger en kudde så att du kan ha ditt huvud på den.”

Jag lyfte rumpan och flyttade mig framåt så att Lumi kröp in och satte sig uppe vid mina kuddar, vid sänggaveln.

Hon la en på sitt sköte:

”Nu kan du lägga dig!”

 

Jag la mig ner och Lumi började försiktigt, med känsliga fingrar massera min panna, mina tinningar, käkarna, hakan. Det var så otroligt avslappnande.

Spänningarna som orsakade huvudvärken började sakta trängas bort.

Jag låg och njöt. Fantiserade om Dara, hennes fingrar.

 

”Jag har alltid tyckt att du har det finaste ansiktet av alla modeller!” sa Lumi.

 

Mina ögon var slutna, jag njöt av massagen, av hennes mjuka fingrar. Jag böjde mitt huvud bakåt, öppnade ögonen och tittade på henne:

 

”Tack! Du är också mycket söt!” sa jag.

Hennes isblå ögon, det blonda håret, de markerade ögonbrynen, de höga kindknotorna, läpparnas form … Ja, hon var en skandinavisk skönhet, sådana jag beundrat när jag var liten, vilket jag även sa till henne.

 

”Tycker du det?” frågade hon lite osäkert.

”Mmmmm …” sa jag, stängde ögonen och gnydde lite av den sköna massagen.

 

Lumi rörde försiktigt vid ögonhålorna, flyttade fingrarna nedför näsan, särade på mina läppar, rörde sina fingrar oerhört lätt mot dem, drog ett finger längs munnens öppning. Det var så skönt, så avkopplande att ligga och få den här massagen.

Jag kunde inget annat än att småstöna och undslippa mig smågnyenden emellanåt.

 

”Jag tycker om att höra när du njuter!” sa Lumi. "Då vet man att man gör rätt när man masserar."

"Mmmmmmm .... det ... är ... skönt .. när du ... tar ... på ... mig ..." bekräftade jag.

 

Hon flyttade sina händer ner mot min hals, och snart närmade hon sig mina bröst (jag hade inget linne på mig), men när jag kände hennes fingrar fortsätta nedåt, så tog jag upp mina och la dem på hennes:

 

”Fortsätt med ansiktet!” sa jag vänligt till henne.

 

Jag vet inte hur långt hon skulle komma med sina fingrar, men jag ville avbryta det innan jag tyckte det blev för mycket.

 

Lumi sa ingenting.

Hennes fingrar gjorde underverk med mitt huvud.

Spänningarna försvann. Massagen var helt underbar.

 

”Din massage är den bästa jag fått! Det skulle jag vilja vakna upp till varje dag!” utropade jag.

 

”Ja, det kan du få, om du vill!” svarade Lumi entusiastiskt.

”Vill du bo här resten av veckorna som du ska vara i Italien?” frågade jag.

 

”Om jag får. Om du vill. Gärna!” sa hon i stötvisa fraser.

Och så blev det. Lumi fick Daras säng. Det var faktiskt skönt att få en ny kompis att prata med där hemma.

Hon var spännande, berättade inte så mycket om sig själv, utan frågade istället mig mängder av frågor, personliga, privata och rent allmänna.

 

Den 6:e natten hon sov hos mig i min lägenhet, då hade jag sagt god natt till henne och somnat ganska tidigt.

Hon låg i sängen och höll på med sin i-phone.

Det är oklart hur lång tid som gick, men när jag vaknade till en stund senare hörde jag små gnyenden.

Jag trodde först att Lumi var ledsen och grät, för det var min allra första association.

Jag ligger på min mage, med ansiktet åt hennes håll. Jag öppnar ögonen, sneglar bort mot henne.

 

I ena handen håller hon sin mobil, medan den andra rör sig under täcket, nere vid hennes sköte.

Jag fattar direkt att hon onanerar. Anar en drömmande blick i hennes ansikte. Prasslet med täcket. En halvöppen mun, som i njutning.

Hon stönar mycket tyst, men det är gulliga ljud hon ger ifrån sig.

Hon gnyr tillfredsställt av den behandling hennes fingrar ger henne.

 

”Åååååååååhhh …jaaa ... åååååhhhh ….jaaaa... Åååååååhhhh!!!  Åååh Jaaaaaa … Ååååhh Jaaaaaaa!”

 

Jag tycker att det är mysigt att lyssna på henne, att se henne onanera.

Mitt sköte trycks hårdare mot sängen. Jag spänner mina muskler där nere ... Alla år av baletträning har lärt mig hur jag ska spänna mina muskler i hela kroppen, inte minst kring mitt underliv.

 

Jag ser och hör hur hennes täcke rör sig ännu mer.

Hon stirrar på mobilen.

Hennes ansikte lyses upp av mobilens sken i det annars mörka rummet. 

Tungan kommer ut och slickar hennes läppar. Hon är så söt där hon ligger. Hon andas tungt, upphetsat.

 

Hennes ljud och det hon gör skapar också värme hos mig, en hetta i min snippa. Känner blodet pulsera upp mot min klitoris.

Jag blir tänd, jag blir kåt av att se henne onanera.

Jag tänker på Dara, tänker på våra sköna stunder i sängen tillsammans. Jag ser Dara uppenbara sig, känner hennes tunga mot min skåra, hur hon för tungan längs öppningen, upp och ned; hur hon suger in min klitoris i sin mun och slickar hårt med sin sköna tunga.

 

Jag flyttar ner en hand och får in den under troskanten, och når fram med ett finger upp på min klitoris.

Det var såhär jag brukade ligga när jag var liten. Alltid lika skönt. Ibland tryckte jag också ett finger på stjärtrosetten med min andra hand, men det kan jag inte göra nu, för då riskerar jag att Lumi ser hur mitt täcke rör sig.

Drar upp det ena knäet försiktigt, tyst. Nu kan handen röra sig lättare. Jag njuter av mig själv, av min egen hand, men också av ett se söta Lumi tillfredsställa sig själv..

 

Jag tycker om att höra hennes njutningsfulla ljud. Det är så skönt att höra någon gny och stöna när man vet att de onanerar. Jag tycker också om att höra mina egna ljud, och jag tycker om att titta på Dara när hon njuter, att lyssna på henne, se hennes ansikte blir sådär underbart avslappnat i total kåthet.

 

Jag pressar mig mot min hand, mot mitt finger.

Det är skönt. Jag är redan våt i min springa.

Jag kan nästan osynligt klämma med mina muskler i mitt sköte – och det gör jag nu också där jag ligger och tittar på Lumi som fortsätter onanera.

Jag känner hur det kittlar i hela mitt kön. Mitt finger är skönt. Jag skulle vilja att Dara hade sina fingrar på mig, att hon tryckte ett mot min stjärtrosett, att hon slickade mig skönt med sin tunga.

 

Men plötsligt stannar Lumi upp.

Har hon upptäckt mig, att jag är vaken?

Jag stänger snabbt mina ögonlock.

Låtsas sova djupt.

Mitt hjärta dunkar. Dunkar så att jag tror att hon ska höra det!

Jag hör hur hennes täcke rör sig.

Sedan blir det tyst igen.

Jag hör hennes andning öka ...

Försiktigt öppnar jag mina ögon.

Det jag får se är så obegripligt, så surrealistiskt att jag inte riktigt förstår det.

Lumi ligger nu helt naken.

Täcket är bortflyttat.

Ena handen håller fortfarande mobilen.

Men den andra handen håller en SNOPP!

Det finns en PENIS, en snopp, en kuk mellan Lumis ben!

Och det är ingen dildo som hon för in i sin slida. Nej, den sitter utanpå henne!

Det är hennes kuk!

Lumi har en snopp!

Det är så overkligt. En av de sötaste tjejerna jag sett, en skönhet från Skandinavien, har en snopp! Och hur kan hon ens gömma den?! Var gömmer man något sådant stort!? HUR gömmer man den?!


Det var ingen dröm jag hade. Det kunde det inte vara!

Nej, Lumi låg i sin säng, bara halvannan meter från mig och smekte sin fina kuk, genom att hålla sin hand runt staken och föra den upp och ned, upp och ned, upp och ned över ollonet, som nästan blänkte i mörkret.
Lumi är ingen kille med en kuk, utan en tjej med en kuk. Hon är ingen kille med tjejbröst, utan en tjej med tjejbröst. 

 

Jag ligger och stirrar på henne, min andning är oregelbunden; jag vill se henne onanera, vill se hur hon gör med sin kuk. För mig är det så nytt, så spännande!

Den ser så jättestor ut. Kanske 18 centimeter – och den ser väl kanske extra stor ut när hon håller den i sin lilla hand; den ser grövre ut än hennes underarm och hennes lår ser också smalare ut när hon håller i och runkar sin kuk.

 

Jag har aldrig sett en kuk i verkligheten på det här sättet, om man inte räknar pappas som jag råkade se några gånger när jag var liten, men hans var då givetvis inte erigerad. Pappas snopp hade dessutom ingen förhud, precis som alla andra judiska män. De porrbilder och sekvenser av porrfilmer jag sett i mitt liv visade förresten också män utan förhud. Jag trodde länge att det var det vanliga, det naturliga, att alla män i porrfilmer var judar.

 

Men här ligger jag nu och tittar på Lumi och hon har en kuk med förhud, som förvisso inte syns särskilt väl, men jag ser ändå tydligt hur Lumis lilla hand rullar förhuden över ollonet när hon runkar sig själv. Hon verkar ibland stanna upp och röra handen precis över ollonkanten, där hon tycks trycka till och dra några extra drag. Det är nog där hon njuter allra mest!

Färgen på ollonet skiljer sig från resten av hennes kuk. Jag kan tänka mig att allt blod koncentreras där, att det blir hårt, så fullt, så varmt och så skönt att ta på.

Jag förstår att det är skönt för henne.

 

Hon stönar och suckar, gnyr och njuter, men det är viskande ljud, men så mysigt att se och höra henne. Hela hennes ansikte utstrålar njutning, öppen mun, glansiga ögon som speglas av mobilskärmens sken:

”Åååååååååååhhh …. Ååååååååååååhhh … ååååååååååååhhhhh … åååååhhhh Jaaaaaa!! Åååååååååå Jaaaaaaaaaaiiiiiininaaaaaaahhh!

 

Jag trodde inte mina öron.

Sa hon: Åååååhhh, Janina?!

Sa hon verkligen det?!

Min andning upphörde nästan.

Jag ville höra hennes stönande ljud en gång till.

 

”Åååååååååååhhh … åååååååååhhhh, Jaaaaaaaninaaaaaaahhh …. Ååååååhhhh!”

 

Jo, hon stönade mitt namn! "Åååååååååhhh, Janina!"

Nu tittar jag upp mot mobilen som hon har allt svårare att rikta mot sina egna ögon. På skärmen kan jag tydligt se en stor bild av mig själv! Hon tittar på mig när hon runkar sin fina, hårda kuk! Hon lyfter sina höfter från sängen som om hon i sin fantasi penetrerar någonting; rörelserna blir alltmer frekventa.

Jag blir upphetsad av det, känner stolthet, glädje, exaltering när någon så tydligt visar hur mycket de tycker om mig.

Jag undrar plötsligt vad hon fantiserar om.

Vill hon att jag ska stoppa hennes kuk i munnen, slicka på den? Vill hon spruta i min mun? Eller vill hon att jag ska ligga framåtlutad över köksbordet för att hon sedan ska penetrera mig bakifrån? Vill hon komma över till min säng och tränga in med sin kuk när jag ligger här på magen? Vill hon överraska mig när jag sover? 

Eller är det plötsligt MIN fantasi?

Vad fantiserar hon om när hon ligger där och runkar sin fina, långa, hårda kuk?

Att jag ska ligga skönt mot henne, bröst mot bröst, kyssa henne, låta min tunga leka med hennes tunga, samtidigt som hennes kuk kommer in i mig, när jag sakta låter henne trycka sig in i mig, hålla mina stjärthalvor och jucka, stöta i ett allt häftigare tempo?

Vad fantiserar hon om när hon nu ligger och tänker på mig med kuken i sin hand?

Vill hon att jag ska gå över till hennes säng och föra in hennes kuk i mig, så att jag rider henne ända tills hon sprutar i mig? 


Dara försvann från min fantasi. Fingrarna i mitt sköte blev någonting annat. Lunis kuk nosade i min trånga snippa. 


Jag tittade på henne. Hon höll i sin kuk, drog den längs min skåra. 

"Nu ska jag ta din oskuld! Känn hur min kuk tränger in i din trånga fitta!"

 

Lumis stönanden avbröt fantasin ...

Hon låg med sin kuk i handen och gnydde och stönade MITT namn!

Jag ligger nu med vidöppna ögon och tittar på hennes kuk, på hennes hand som runkar kuken.

Jag vill också känna på den!

Jag vill känna på en tjejs kuk!

Jag vill smaka på den!

Vill att den kommer in i mig, vill att den omsluter min snippa, min slida, vill känna värmen från en annan människa inuti mig, vill helt enkelt att hon knullar mig!

 

Samtidigt ökar jag trycket på min klitoris, kniper och pressar, försöker få in ett finger i min snippa.

Lumi fortsätter låta så härligt skönt när hon runkar den stora, fina kuken.

Ljuden kommer tätare och tätare. Hon lyfter sina höfter, juckar i luften. Hon stönar nu intensivt, men fortsatt mycket tyst:

 

”Åååååhhh … ååååhhhh…. Ååååååhh… ååååhh …. Åååh!!   Ååååå.... Jaaaaaaniiiiinaaaaahhhhh!!!"

 

Det känns som om hon snart ska få en orgasm.

Jag har aldrig i verkligheten sett en kuk spruta, men har fantiserat om det.

Nu stirrar jag på Lumis svällda ollon. Hennes hand rör sig fortare och fortare. Hon juckar juckar, juckar, juckar.

Kommer Lumis kuk att spruta nu?

 

Mina fingrar följer Lumis rytm. Omväxlande tittar jag på hennes kuk och på hennes underbara, njutningsfulla ansikte.

Jag stimulerar min klitoris intensivt. Jag onanerar häftigt – och det enda jag vill se är hennes kuk spruta.

Jag vill se henne komma, vill se henne spruta sperman öve brösten, över bröstvårtorna!

 

Hon gnyr … stönar .. .”Åååååh … åååååhhh ... jaaaa… åååååhh… ååååååhhh, Jaaaaaaaaaa…. Åååååhhh …. Jaaaaaaaaa… Ååååååååååååååååååhhh, Jaaaaaaaaniiiinaaaaaaahhhhh..!!!

 

Och i det sista utdragna stönet av mitt namn så sprutar Lumis stora kuk. Hon lyfter sina höfter. Riktar kuken mot sina bröst.   -  Först kommer en kraftig stråle som når hela vägen upp till hennes haka och öppna mun. Jag kan tydligt se det glänsa till i hennes ansikte när en del av satsen landat där.
Sedan drar hon ytterligare i sin stora ståndare - och då sprutar det upp mot brösten, där hennes bröstvårtor står ut av upphetsning. Det kommer stråle efter stråle. Hon fortsätter stöta med sin höfter - och varje juck ger en ny stråle.


Jag ser hur hon slickar sig om läpparna, smakar på sin sats, för att sedan svälja tillfredsställd.
Hon fortsätter att tömma ut de sista dropparna i sin hand - och för den sedan till munnen, där hon njuter av sin egen kroppsvätska.


Hennes bröst andas i stora tunga andetag ...
 

Så sprutar en kuk!  - Och trycket i mitt sköte växer sig samtidigt lika starkt.

För mig blir det så upphetsande att se att jag också gnider mig till en skön orgasm, så att hela sängen och täcket skakar till. Jag kan inte hjälpa det. Ett ljud kommer från min mun, tyst, men ändå tydligt hörbart:

"Oooooooiiiiiiiiiihhhh!"

 

Lumi vänder sitt huvud mot mig, förskräckt:

 

”Är du vaken, Janina?!”

 

”Ja …”, svarar jag.

 

 

 

Slut del 4. I nästa del får vi bekanta oss ytterligare med Lumi.

 

 

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Kjell-Åke

Ladyboys är mycket intressanta för mig för jag älskar kvinnor med kuk.helst dominanta.
Fortsätt skriv .du skriver bra.

25/2 kl. 22:52