Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/2, 2022 kl. 15:36, av Deeds69

Besök av tonårskillarna...

Del 2 av 2 i serien Lottas otrogna äventyr

Lottas äventyr fortsätter. Som utlovat får hon besök av tonårskillarna från stranden...

Lotta vaknade tidigt av att solen sken in på henne där hon låg ensam i dubbelsängen. Minnet av gårdagen kom över henne, och hon skämdes lite över vad hon gjort. Vad hade hon sysslat med egentligen? Förfört ett par unga tonårskillar och sugit av dem, låtit dem slicka henne till orgasm. Hon kände inte riktigt igen sig själv. Det var första gången hon varit otrogen mot maken Mats. Första gången hon varit otrogen över huvud taget. Men han tog ju aldrig i henne längre, så då var det väl inte mer än rätt att hon fick sina behov tillfredsställda. Man kunde väl inte begära att hon skulle onanera resten av livet när lustarna kom på. Tankarna vandrade tillbaka till stranden igår. Hur lena, men hårda deras tonårskukar hade känts i hennes händer och mun. Hur Theo med sin stora kuk hade sprutat sin varma säd i hennes mun samtidigt som hon kom med Filips sköna tunga mot sitt sköte. Minnet av orgasmen fick hennes hand att flytta sig ner mellan benen. Hon kände hur våt hon redan blivit av tankarna. Handen kändes skön mot klitoris, och hon smekte sig långsamt samtidigt som hon tänkte på Theos kuk . Hur hon sög den, hur den trängde in i henne och spände mot slidväggarna. Den heta fantasin ledde henne snart till en härlig orgasm. Hon mindes plötsligt att hon bjudit hem killarna nu på förmiddagen. Skulle de våga komma? Skulle hon våga vara hemma, förresten? Hon bestämde sig för att svaret skulle vara ja på båda frågorna.

 

Duschens varma strålar kändes sköna mot hennes kropp. Hon stod länge och tvålade in sig innan hon klev ut och torkade sig. Ögonen fick en lätt uppiffning med mascara, men det fick vara allt. Lite deo och ett svagt sprut av en frisk parfym fick duga. Hon ville varken se ut eller dofta som ett luder, tänkte hon. Hon gick ut i köket med bara morgonrocken över sin nakna kropp, hällde upp kaffe och satte sig med sin mugg.

 

Klockan hade inte hunnit bli 10 än när det ringde på dörren. Signalen fick det att pirra till mellan hennes ben, och lite nervös gick hon för att öppna dörren. Utanför stod Theo ensam iklädd kortärmad skjorta och shorts. Hon såg att hans blick vandrade till hennes byst när han lite generat sa:

"Filip kunde inte komma förrän senare, men jag tänkte jag skulle komma nu ändå." 

"Det gör inget", sa hon. "Vi två kan ju bekanta oss lite så länge, så kan han komma sen om han vill". 

 

Hon tog hans hand och ledde honom in i vardagsrummet, där hon bad honom sätta sig i soffan. Ovan som hon var vid situationen visste hon inte riktigt hur hon skulle börja, men hon började prata om lite vardagliga saker, frågade vad han tyckte om för tjejer. Där hon satt vänd mot honom lät hon lite diskret skärpet släppa mer och mer, och morgonrocken öppnades lite mer. Hon märkte att han hade svårt att hålla ögonen borta från glipan som skapades. När hon böjde sig framåt och lät sina läppar möta hans kände hon hur ena bröstet föll ut. Hon tog hans hand och la det på bröstet. Hans hand kramade det mjukt, och deras tungor möttes i en upphetsande kyss. Hon knäppte upp hans skjorta och lät sina händer smeka hans lena bröstkorg, lät munnen smaka på hans små bröstvårtor. Nu kunde hon riktigt känna att hon blev fuktig mellan benen. Hon ställde sig framför honom, lät morgonrocken falla till golvet, och naken satte hon sig mellan hans ben och började knäppa upp dem. Han var inte sen med att lyfta på rumpan så att hon kunde dra av dem tillsammans med kalsongerna. Hans stora kuk stod redan hård när hon tog den i munnen och glupskt började suga. Hon njöt av att höra hans stön när hon samtidigt smekte hans pung. Hennes tunga smekte längs det långa skaftet, och hon kunde se en droppe försats glittra till på toppen. Hon fångade upp den med tungan och kåt av smaken försökte hon få in så mycket av honom i munnen som hon kunde. Munnen fylldes av hans kön, och hon kunde känna med handen hur hans pung drog ihop sig, och hans andning ökade. Hans säd sprutade varm i hennes mun när han kom, och hon svalde den gärna. Fortfarande i hennes hand ville hans kuk inte riktigt slakna, och hon slickade försiktigt i sig de sista dropparna som hängde kvar.

"Kom", viskade hon, och han följde efter henne in i sovrummet.

 

Hon drog ner honom i sängen och lät sina händer utforska hans unga kropp. Stärkt av att ha sprutat i hennes mun blev han modigare med händerna, som nu undersökte hela henne. Hon ledde hans fingrar till sin klitoris, och såg hans leende när hon stönade ut sin orgasm en stund senare.

"Kom in i mig", stönade hon, och han var inte sen med att förflytta sig till mellan hennes ben. Med ena handen styrde hon in hans hårda kuk mot sin öppning. Stönande tryckte han in den, och hon tog njutningsfullt emot hans stora lem. Hon kunde känna hur slidväggarna tändes, och det var det skönaste hon nånsin känt. Han började jucka snabbt, så hon fick lugna ner honom lite. 

"Börja lite saktare", sa hon. "Din kuk är så stor så jag måste vänja mig vid den först". 

Han lydde, och med händerna på hans pojkrumpa hjälpte hon till att trycka honom djupare och djupare in i henne.

"Mer, mer…", nästan skrek hon nu, och saxade sina ben runt hans kropp. Han ökade takten och stötte djupare in i henne. Helt uppfylld av hans sköna tonårskuk kom hon snart i en ljuvlig orgasm. Fittan krampade våldsamt, och känslan tycktes fortsätta i evighet. Aldrig förr hade hon upplevt en så lång och skön orgasm.

"Bakifrån…", lyckades hon till slut stöna fram, och han drog sig ur henne. När han stod där på knä med kuken pekande rakt upp, stor och hård kunde hon inte låta bli att ta den i munnen. Den var alldeles blöt av hennes safter, och hon kände smaken av sin fitta när hon sög den. Hon vände sig om med rumpan mot Theo och svankade så mycket hon kunde. Den här gången kunde grabben själv manövrera in sin styva kuk i hennes vidöppna inte. Hon kände hur den gick i botten, och hon flämtade högt. Så långt in hade aldrig Mats nått. Ingen annan heller för den delen.

 

Nu hade Theo tydligen blivit lite mer varm i kläderna, för han började knulla henne som en riktig man. Med händerna på hennes höfter stötte han kuken gång på gång djupt in i henne. Lotta hade aldrig känt nåt så skönt förr, och hennes stönande visste inga gränser. Hon kom igen med hjälp av sina egna fingrar, och när han hörde det kunde han tydligen inte hålla sig själv. Som han måste ha sett i porrfilmer drog han ut sin kuk och sprutade en stor sats över hennes rygg. Andfådd lät hon kroppen landa på madrassen och pustade flåsande ut. Han la sig jämte henne och kysstes en stund, när hans telefon ringde.

"Det är Filip", viskade han när han hade svarat. "Han står utanför och undrar om jag är kvar. " 

"Säg åt honom att komma in då", log hon till svar. "

 

När det ringde på dörren gick hon naken för att öppna. Skymd bakom dörren släppte hon in Filip och stängde och låste efter honom. Han tittade storögd på hennes nakna kropp när hon ställde sig på knä framför honom och snabbt knäppte upp hans shorts. Hon tog fram hans lem, som ännu inte hade hunnit styvna, och tog den ner till roten i sin mun. Snabbt växte den och snart sög hon den djupt. Hon ville inte att han skulle komma redan, så hon drog med honom in till sovrummet, där Theo låg på sängen och försiktigt runkade sin kuk som åter började hårda. Hon drog av Filips kläder och drog med honom mot sängen där hon la sig på rygg. Med benen brett isär bad hon honom komma med sin härliga tunga. Hon kunde se att han var minst lika kåt som hon själv var när han förde ner ansiktet mot hennes sköte. Tungan kändes precis lika skön som där på stranden, och hon njöt när han slickade i sig hennes safter. När det gick för henne kunde hon inte låta bli att pressa hans huvud mot fittan.

"Knulla mig", stönade hon, och särade på blygdläpparna så att han lätt kunde styra in sin hårda kuk. Den kändes härlig inne i henne och hon var så våt att det hördes ett plaskande när han lät den glida in och ut. Theo hade börjat runka mer nu av det som skedde framför honom. Synen av hans stora ollon som blottades gav henne en intensiv lust att suga honom. Hon sa till Filip att hon ville vända sig om, och stående på golvet böjde hon sig fram över sängen. Med Theos kuk i munnen knullades hon nu bakifrån av Filip. Hon njöt av känslan att bli tillfredsställd av två killar samtidigt. Efter en stund hörde hon Filip stöna fram att han snart skulle komma. 

"Kom i mig", gnydde hon. "Spruta i mig." 

Snart kände hon hur han stötte djupt och hårt i henne, och hon förstod att det gick för honom. Tanken på hans sats i hennes fitta tände henne och hon sög Theo djupt. Hon hörde hur han andades snabbare och började runka honom istället. Sperman kom i varma strålar över hennes ansikte när även han tömde sin påse.

 

De låg i sängen, med Lotta i mitten, och pustade ut. Hon hade en tonårskuk i varje hand, och de turades om att smeka hennes fitta och bröst. De gav henne ett par orgasmer till, och snart hade hon sperma på båda händerna.

 

När de till slut hade gått var hon så tillfredsställd och darrig i benen att han var tvungen att sitta ner när hon duschade av sig alla könsvätskor. Detta hade varit hennes första trekant, men hon hoppades att det inte skulle bli hennes sista. Hon kunde knappt tro att hennes livs allra bästa sex skulle vara med två 16-åringar. Den kvällen somnade hon utmattad och tillfredsställd. Och hoppades att hon skulle kunna träffa killarna igen. 

 

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

DG

Underbart ????

14/4 kl. 08:18

#1

Platisen

Skönt med mogna kvinnor som vet att ta för sig.

1/2 kl. 18:46