Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/8, 2022 kl. 22:40, av Ludde2

En härlig jobbig vinst.

Del 3 av 5 i serien Lotterivinsten

Vilken resa dom fick det hade dom inte kunnat föreställa sej.

 

Mycket älskande blev det, Magda flyttade in till Börje permanent. Det var inte endast sänglivet som förenade dom, dom hade flera gemensamma intressen. Magda var en motionsfantast, hon hade en runda som hon sprang flera gånger i veckan, ibland flera varv.

Börjes kondition var inget att skryta med, han tog slut ganska fort.

- Följ med mej på nästa runda föreslog Magda. Hon förstod hur det skulle bli, hon var inte ute efter att förnedra honom, hon ville endast att han skulle förbättra sin kondition.

Börje kom med en massa undanflykter, han hade inga bra skor, inga kläder som passade att springa i, egentligen var han rädd för att visa vilken usel kondis han hade.

- Larva dej inte sa Magda, vi tar det lugnt i början, kom med nu, det kommer att kännas bra när du kommit igång. Du kommer att få träningsvärk dom första gångerna sedan blir det bättre.

Han lät sej övertalas, han köpte sej ett par bra skor, shorts och en T-shirt hade han redan.

Så gav dom sej iväg, Magda lunkade lite sakta och Börje lunkade efter i  tvåhundra meter, sedan var han slut, det som drev honom vidare var Magdas sexiga bak som han hade framför ögonen. Nu var det slut med orken, det räckte inte med hennes bak som morot, hon skulle behöva ta av sej så att hon blev naken om sin bak, det är tveksamt om det skulle hjälpa med det.

Så frigjord var inte Magda, det kunde komma någon annan motionär.

- Jag sticker iväg vi ses på andra varvet.

 

Börje tyckte att det där var lite pinsamt, han skulle minsann visa henne.

Han började konditionsträna på allvar, han fick porfessionell hjälp av en personlig tränare, på ett gym.

Magda förstod vad han höll på med, hon låtsades som om hon inte visste vad det var, men hon såg fram emot resultatet av hans träning.

Efter några månader så ville Börje följa med på en träningsrunda.

- Orkar du det tror du frågade hon, att hon kände till hans träning visste han inte om.

- Vi får se svarade Börje, spring du så försöker jag hänga med.

Magda stack iväg och Börje hakade på, hon ökade ett par snäpp och han följde efter. Så ökade hon till sin takt som hon brukade springa i, Börje var fortfarande med.

- Ett varv till frågade hon?

- Kör svarade Börje, som börjad komma i andra andningen.

- Efter det varvet så ville Magda att dom skulle hem, jag har lite andra planer om det är så att du orkar med det.

- Jag anar vad det är för något som du planerar, det orkar jag med all säkerhet.

- Jag kan ligga på rygg så får du sköta allt arbete själv i den takt som du vill och orkar.

 

- JA, JAAA, FÅR JAG DEEET, jag har längtat efter det, ända sedan förra gången vi gjorde det så på det viset, det känns så bra för mej när jag får bestämma allt själv. Efter den gången hade dom knullat en hel del, nu ville hon prova att rida på honom igen, Magda var som en liten unge på julafton när tomten skulle komma. Den blyga, pryda, gråa tråkiga tjejen som han parades ihop med ihop med i början på danskursen hon fanns inte kvar, den fula ankungen hade blivit en svan.

Dom var nästan nakna, kläderna som dom hade på sej åkte av på vägen till sängen, Magda var superberedd och Börjes kuk var som ett hammarskaft, svettiga och inte alls något fräscha var dom, framför allt så var dom mycket kåta. Någon tanke på att dom var lite halväckliga existerade inte. nu skulle det knullas, nu på ögonblicket, här skulle minsann inte tas det lugnt på något vis.

Hon satte sej på hans kuk, tryckte in den i fittan, den slog i bottnen så hon nästan storknade, hon tänkte inte på att han skulle komma så djupt, hon pep till och fick nästan tårar i ögonen, jävlar det blev häftigare än vad jag tänkt mej. det blev skönare än jag tänkt mej också.

Börje mådde inte illa han heller. Där du kuken där fick du. det har du aldrig varit med om tidigare, tyckte han.

Det gick för honom med ett jättesprut, hon fick en orgasm som inte var av den här världen, hon kunde i alla fall inte komma ihåg något liknande. Dom låg och flåsade som blåsbälgar, fick inte fram ett ljud på en lång stund.

- Du visste att jag tränade, du hade räknat ut det.  Trodde du att det skulle bli på det här viset.

Det hade Magda noterat redan när dom dansade att Börje hade fått bättre kondition.

- Jag visste om att du tränade för att få bättre ork så att du skulle kunna hänga med mej på mina rundor. Att det skulle bli det här resultatet det hade jag bara drömt om.

- Orkar du duscha tror du?

- Jag har ett annat förslag, sa Börje, vi tappar upp ett varmt bad, vi sitter där och degar så att vi blir alldeles skrynkliga i skinnet, vi fyller på med varmvatten varefter det behövs.

- Om jag ska sitta framför dej mellan dina ben och känna din kuk som puttar mot min rygg, då kommer jag alldeles säkert bli kåt, det blir säkert du också. Jag kan se för min inre syn hur det kommer att bli.

Jag kommer att känna din kuk mot min rygg och hur du kramar mina mycket känsliga bröst, din kuk blir mer och mer påträngande, jag blir kåtare och kåtare, det bli uppenbarligen du med.

- Det gör inget, vi vet vad vi ska göra åt det, klarar vi inte av att behärska oss får vi ge oss iväg till sängen och ta hand om problemet, klarar vi att vänta så kommer vi att bli mycket belönade längre fram. Det blev precis som Magda förutspådde.

Dom ville sitta kvar och njuta av varandras närhet så länge som möjligt. Det blev till slut omöjligt, för att det inte skulle gå för Börje i badvattnet så torkade dom av sej lite slarvigt och rusade iväg till sovrummet, till sängen.

Dom var lite fuktiga om kroppen från badet, Magda var jätteblöt men på ett annat ställe, det nästan rann om hennes fitta, Börje rann det inte om men hur det ”stod” till med honom var det ingen tvekan om.

Börje hade nog tänkt sej att det skulle bli en soft stillsam grej, dom skulle njuta av varje juck.

Magda var så kåt så hon kunde inte ta det lugnt, det läget existerade inte för henne. Hon knuffade ner honom på rygg i sängen, han låg där med kuken rakt upp som en stängselstolpe

Vad hon tänkte göra var det ingen tvekan om, hon skulle sätta sej på hans kuk, det hade hon velat göra sedan hon fått göra det förra gången, den första gången dom knullade, hon ville uppleva det igen. Det hade varit en himmelsk upplevelse, Börje ville inte hindra henne, tvärt om så vill han uppmuntra henne, han njöt lika mycket som henne så det lugna softa knullande som han tänkt sej det blev en riktigt vildsint historia.

Han höll i sin kuk så hon kunde sätta sej på den och få in den i sin blöta kåta fitta, den slog i bottnen på hennes slida den här gången också, nu var hon beredd så tog det lite försiktigt, trots det slog kuken i hennes botten, lite ont gjorde det, men det var allra mest en jätteskön känsla, hon fick en orgasm så att hon såg stjärnor. Hennes orgasm drog med Börje, så dom låg där i regnet av stjärnor, dom orkade bara flåsa och stöna.

Det där med ett stillsamt ”vaniljsex”, som Börje tänkt sej det fick anstå tills vidare. Nu hade Börje något att se fram emot, han blev inte alls lessen av att riva av ett riktigt superknull ibland. Om han lyckades tillfredsställa Magda, att  han lyckades få henne med sej till sjunde himlen då blev han glad, för att inte tala om vad Magda kände. Hon kände Börjes sprut, den satte igång hennes egen utlösning, den startade ett antal rytmiska kramper i henne i hennes underliv, det var väldigt skönt för henne, hon kramade hans kuk med sina slidmuskler det var så skönt för honom att han nästan tuppade av.

Mitt i sin extas så sände han en tacksamhetens tanke till dansinstruktören som parat ihop honom med Magda, den gråa tråkiga tjejen som visade sej att bli en riktig jackpott. Det anade han inte då. Han hade betalt för kursen och ville inte lägga av direkt, han ville prova ett par gånger. Han tackade högre makter för att han gjorde rätt som gav Magda en chans. Han förstod att även Magda var mycket tacksam hon också.

Instruktören såg redan i ett tidigt skede att det fanns något mellan dom. Att dom var som skapade för varandra som dansare var det ingen tvekan om, det var något mer som förenade dom. Det syntes tydligt inte minst på Magda, hon hade verkligen blommat ut, det riktigt lyste om henne, hon hade sträckt på sej. Nu fanns det inget av den grå trista, tråkiga tjejen kvar.

Att dom hyste varmare känslor för varandra var helt klart, dom hade stora svårigheter att låta bli varandra, det blev lätt en smekning när dom fick tillfälle.

 

 

 

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.