Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/1 kl. 16:26, av Qu-ken

Bröllopsnatt med brorsans svåger

Del 3 av 8 i serien Martin

Henrik berättar om vad som hände när hans bror gifte sig med Martins syster.

Jag var 19 år och studerade i Stockholm och hade inte någon regelbunden kontakt med min några år äldre bror. Därför blev jag rätt förvånad när jag plötsligt fick inbjudan till hans bröllop för jag visste inte ens att han var förlovad. Brudens föräldrar hade en gård nånstans på vischan och bröllopet skulle gå av stapeln där. Bröllopsgästerna var många och gården låg rätt avsides så de flesta skulle övernatta, vilket ledde till att alla inkvarteringsmöjligheter var utnyttjade till bristningsgränsen. När jag anlände fick jag därför veta att jag skulle bo med brudens bror Martin, femton år, och när jag lämnade min väska i hans rum insåg jag att vi inte skulle dela bara rum utan också säng. I mitt tycke var denna ganska smal för två personer men killen var liten till växten så jag antog att vi skulle rymmas där. Han såg faktiskt mycket yngre ut; man kunde ha tagit honom för en tolvåring.

Martin informerade mig om dagens program och berättade dessutom om de lokala bröllopstraditionerna som bland annat innefattade nedbäddande av brudparet efter festen. Brorsan var inte medveten om denna detalj och Martin hoppades att jag inte skulle avslöja den så att det skulle bli en överraskning för honom.

När kvällen led mot sitt slut, ca en kvart i midnatt steg den äldre generationen upp, tackade för sig och lämnade festen. De yngre barnen hade redan tidigare skickats i säng så kvar blev bara brudparet och deras jämnåriga. Därefter drog tjejerna iväg med bruden och precis vid midnatt anföll fyra killar brorsan, drog en svart luva över huvudet på honom och forslade honom till brudparets sovrum med oss andra killar i släptåg. Där låg bruden redan nerbäddad och tjejerna hade lämnat rummet. Killarna klädde av brorsan och därefter tog en av dem tag i hans kuk och runkade den tills den stod rakt ut. Därefter drogs luvan av och man lyfte på täcket och lyfte brorsan upp i sängen bredvid sin likaledes nakna brud. "Resten får du klara själv" sa killarna och vi lämnade rummet.

På vägen tillbaka till festsalen sa Martin: "Din bror har en stor och vacker kuk, är din lika stor"? Jag tyckte att det var en märklig fråga och svarade att vi aldrig gjort några jämförelsemätningar men att den troligen var i samma klass.

Festen var över och det enda som återstod i festsalen var en skvätt bål som vi delade på och jag funderade på att gå till sängs men beslöt att vänta på att Martin går. Han stod ännu och pratade med killarna som dragit iväg brorsan; en av dem hade ännu den svarta luvan i handen. När jag tömt mitt glas gick jag på toa för att kissa och när jag kom tillbaka var det inte många killar kvar i salen. Också Martin hade försvunnit så jag vände om för att gå men just då drog någon den svarta luvan över huvudet på mig. Jag hann knappt fatta vad som hände när jag fördes iväg på samma sätt som brorsan tidigare och väl framme i sovrummet blev jag som han avklädd och upprunkad dock med tillägget att man dessutom smorde min kuk med nånting som uppenbarligen var glidsalva.

När luvan drogs av låg Martin naken framför mig tvärs över sängen. Han var helt renrakad där nere och han skulle definitivt ha sett ut som en tolvåring om det inte varit för den kolossala kuken som pekade mot taket. Den var både längre och grövre än den "stora och vackra" kuken min bror var utrustad med och mycket större än min. Den såg på något sett ut att vara överdimensionerad på den lilla killen. Dessutom hade han en tjock ring runt kukroten, något jag inte sett förut.

Två av killarna lyfte upp hans ben medan en tredje sköt in en kudde under rumpan varefter benen lades på mina axlar och jag insåg vad som förväntades av mig. Jag hade tidigare knullat med diverse flickvänner och andra mer eller mindre bekanta tjejer men det hade alltid varit fråga om traditionellt fittknull med kondom. Nu var det tydligen meningen att jag skulle knulla brorsans nyblivna svåger i rumpan barbacka. "Resten får du klara själv" sa killarna och lämnade rummet.

Martin märkte att jag tvekade, tittade bedjande på mig och sade "Snälla...". Jag insåg att jag inte hade något val och jag var dessutom rätt kåt vid det här laget så jag tryckte kuken mot hans rosenknopp och började penetrera honom. Jag gick tydligen in lite väl hårt för han gjorde en liten grimas men när jag väl fått in hela kuken i hans trånga pojkfitta låg han med slutna ögon och ett saligt leende på läpparna. Han var verkligen trång; detta var absolut den skönaste fitta jag nånsin knullat och avsaknaden av kondom gjorde känslan absolut himmelsk. Problemet var bara att det nästan gick för mig redan på vägen in så jag insåg att det inte kunde bli något speciellt långvarigt knull. Jag började jucka försiktigt och, mycket riktigt, efter några få stötar brände jag av en stråle djupt in i grabbens stjärt. Han tittade förvånat på mig när han insåg vad som hände och tog ner benen från mina axlar och korsade dem bakom min bak så att jag låstes fast och inte kunde dra kuken ur honom. Jag kände hur han knep om kuken med rumpmuskeln och jag var på nolltid hård igen. "Snälla... mera..." sa han och jag nickade. Han släppte greppet om mig och höll sig i knävecken när jag började jucka igen, först sakta och försiktigt medan han gnydde av vällust, men snart ökade jag tempot tills jag råknullade honom och han skrek AH, Ah, AH i takt med mina stötar. Slutligen blåste jag in en ny sats ovanpå den tidigare varefter jag snabbt drog ut kuken för jag var inte säker på att jag klarat av en tredje omgång och kollapsade flämtande bredvid honom på sängen.

Jag hann inte flämta särskilt länge innan han drog mig till sig och gav mig den hetaste kyss jag nånsin fått. Hans tunga trängde in mellan mina läppar och jag svarade på samma sätt. Hans hand smekte min rygg och rörde sig nedåt, ner i rumpskåran och stannade inte förrän den nådde ingången. Han pullade ett ögonblick varefter han drog bort handen, tryckte in ett finger i sin egen stjärt som var hal av glidsalva och sperma och sedan tryckte han in fingret i mig. "Får jag?" viskade han. "Jag vet inte om jag klarar av din stora kuk" svarade jag. Han körde fingret av och an i min rumpa ett par gånger och sade att jag nog var ganska trång och vi måste töja lite. Han drog ut en låda under sängen; "Min leksakslåda" sade han. Den var full av löskukar, massagestavar och rump-pluggar samt diverse föremål jag inte kunde identifiera. Han tog upp en märklig grej: en slang med en boll i ena ändan och en plugg i den andra. Han bad mig upp på alla fyra i sängen varefter han smorde pluggen och tryckte in den i baken på mig. Sedan började han trycka på bollen och jag kände hur pluggen utvidgade sig och vidgade min rumpmuskel tills han tyckte att han skulle rymmas in. Då knyckte han ut pluggen och, innan min rumpa hann reagera, körde in den gigantiska kuken i den. Känslan var obeskrivlig, jag hade aldrig kunnat ana att det skulle vara så underbart att känna hur en stor kuk glider in i mig. Han tryckte långsamt in den och när hans pungar dunsade mot mina och han var helt inne träffade han nånting inne i mig som nästan fick mig att svimma av ren extas. Det var som om en elektrisk stöt gått igenom min kropp. Han började sakta och försiktigt röra sig fram och tillbaka och jag njöt av varje stöt. Vid det laget hade jag förlorat varje uppfattning om tid och rum och jag har fortfarande ingen aning hur länge han knullade mig innan jag kände hur en våg av sperma fyllde mig.

Efter detta var vi båda rätt utmattade och jag föreslog att vi skulle sova ett tag. Han var av samma åsikt men sade att vi först skulle hitta en nattdräkt åt mig. Jag förstod åter ingenting men han fiskade ur leksakslådan upp en läderrem som han spände runt min kukrot och sade att nu var jag klädd. Han sade att han brukade ta en vitamin före läggdags och gav mig ett blått piller som jag svalde utan att tänka efter. För sent insåg jag att "vitaminen" i själva verket var Viagra. "Brukar man inte ta den här sortens 'vitaminer' innan man knullar och inte efter" frågade jag. "Jo, men den håller humöret uppe i natt" svarade han.

Jag lade mig för att sova och han kom bakom min rygg och sade att sängen var så smal att det var bäst att vi kopplade ihop oss. Jag hann inte fråga vad han menade innan han åter tryckte kuken in i mig samtidigt som han tog ett fast grepp om min vid detta lag stenhårda stake. "God natt" sade han och kysste mig i nacken.

Hur kan man somna med en kolossal kuk i rumpan och med en hand som kramar ens eget kanonstånd? Efter ett ögonblick kände jag hur greppet om min kuk lättade och jag förstod att Martin faktiskt hade somnat och jag försökte slappna av för att få lite sömn. Just när jag var på gränsen att somna började ha plötsligt röra på sig. Det var små vaggande knullrörelser, bara någon centimeter av och an men gud vad det var skönt. Det finns de som talar i sömnen eller går i sömnen men den här lilla killen knullade mig i sömnen. Den vaggande rörelsen var i alla fall rätt sövande så jag hade nästan somnat när det plötsligt gick för honom igen och han vaknade och bankade in kuken 4-5 gånger och ökade mängden av sperma i min anal.

"Ursäkta" sa han "det var inte meningen att väcka dig men du har en så otroligt ljuvlig stjärt. Nu är det din tur". Han vände ryggen åt mig och jag tryckte åter in min stenhårda kuk i hans trånga pojkfitta. Hans kuk var så hal att jag inte fick något grepp om den så jag grabbade tag i hans pungar istället. Jag höll honom i ett järngrepp, viskade "God natt" i hans öra och försökte åter somna men då jag slumrade in lossnade mitt grepp om honom och han började åter röra rumpan av och an och det dröjde inte länge innan jag åter sköt en salva in i honom och jag var åter klarvaken. Jag tyckte att det nu räckte med knullande men båda våra kukar stod fortfarande som spett och hur jag än försökte, lyckades killen knulla mig eller bli knullad av mig. Jag försökte ligga på mage och då var han strax ovanpå mig, ligga på rygg och han klev upp på mig och red, låg jag på sida med ryggen åt honom var han genast inne i mig och låg jag på andra sidan lyckades han på något sätt lirka in min kuk i sin stjärt. Jag har ingen aning hur han lyckades med detta.

Det blev inte mycket sömn den natten och när jag på morgonen var på väg till toa med floder av sperma rinnande ur rumpan nedför benen, mötte jag brorsan som berättade att han lyckats knulla sin brud tre gånger. Han sade att de fått inspiration av något par i huset som knullat ljudligt hela natten. Jag gratulerade honom för denna prestation men tänkte samtidigt att jag inte hade någon aning om hur många gånger Martin och jag hade knullat under denna intensiva bröllopsnatt. 

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.