Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/2 kl. 12:39, av Qu-ken

Kväll på puben och efteråt hemma

Del 6 av 8 i serien Martin

Väl framme på puben blev vi utan problem serverade fyra öl, ingen tycktes tvivla på att Martina var tillräckligt gammal. Vi satte oss vid ett bord och jag tittade mig omkring i lokalen. Vid ett bord bak i salen satt två tjejer och den ena hade en superkort kjol, ja, om den varit ett par centimeter kortare hade den inte varit en kjol utan ett skärp. Hon var inte blyg utan satt rätt bredbent så att nästan alla närvarande kunde se vad hon hade, eller rättare sagt, inte hade under kjolen. Vid första ögonkastet såg det ut som om hon inte hade trosor på sig, men sedan såg jag att hon hade en minimal g-string bestående av en liten ljusblå triangel, som inte dolde det faktum att hon var slätrakad därnere, och ett snöre som försvann mellan blygdläpparna och resultatet var helt naket mellan benen. Filippa märkte vad jag satt och stirrade på.

- Ja dom där tjejerna, det är ett konstigt par. Dom är minsann inte blyga. Hon som sitter där och vädrar fittan är Anita och hennes tjej är Lena. Anita brukar sitta sådär och tidigare hade hon ingenting alls under, men Algot som äger krogen sade att hon inte fick komma om hon inte hade trosor om hon envisades att sitta sådär. Han har nog inte ännu sett den här versionen och jag tror inte att han blir glad när han märker att hon fortfarande visar allt. Du ser att hon har höger hand under bordet men inte varför den är där. Men om du kollar Lenas min kan du gissa vad som pågår. Anita gör nånting mellan Lenas ben, hon kanske pullar på hennes klitta eller så är fingret längre in. Det är också möjligt att hon har någon vibrerande leksak som hon har tryckt in i Lenas fitta. Men själv är hon cool och sitter och diskuterar med sin brorsa, Niklas som sitter med sina bögkompisar vid grannbordet samtidigt som Lena närmar sig orgasm.

Lena började skaka och gav till ett litet skrik. Klas flinade.

- Ja, där kom den. Lena sällskapade tidigare med Ken som sitter bredvid Niklas, och jag har för mig att dom var ett helt normalt hetero par. Det går ett rykte att Niklas gav syrran i uppdrag att få Lena att inse att vanligt heterosex är tråkigt och att hon kan uppleva mer som flata. Niklas ville nämligen ha Ken för sig själv. Ännu för ett tag sedan var dom inte ihop, men efter att ha varit nånstans i södern tycks dom nu vara ett par. Och bredvid Ken sitter Alex som är Kens bonusbror. Den sista killen är Markus, Alex' pojkvän.

- Finns det då ingen här som inte är gay?

- Inte många. Det är egentligen inte någon officiell gay bar men Algot är själv bög och gillar det här gänget. Han vill i alla fall att folk ska vara lite diskreta och helst gå in på toa om dom vill knulla. Därför gillar han inte blottare som Anita som sitter här och fladdrar med blygdläpparna.

- Brukar folk knulla på toa?

- Ofta. Jag brukar ha telefonen redo när jag går in och jag har fått flera rätt saftiga bilder och videor av knullande bögar.

Martina hade nu en stund haft sin hand i skrevet på mig och smekte min kuk som nu började växa. Jag anade vad hon planerade men jag var inte säker på att jag var redo att knulla på en allmän toa.

- Inte nu, älskling. Senare...

Hon fortsatte ändå att smeka mig och snart var mitt stånd klart synligt. Jag försökte dölja bulan i mina jeans men det lyckades inte så bra och två killar vid grannbordet gav mig thumbs up. Filippa märkte att jag var generad.

- Bry dig inte. Sånt händer här hela tiden. Men kolla tjejerna. Dom har spanat in något. Jag tror att det kommer mera tjejer.

Anita och Lena satt nu och stirrade not ingången och Anita satt nu om möjligt ännu mera bredbent. Jag kollade mot dörren och faktiskt, två tjejer var på väg in. Niklas sade något åt Anita och tjejerna slutade stirra och nånting hände igen under bordet eftersom Lena ryckte till när tydligen Anitas hand åter hittade någon känslig punkt...

När dom två tjejerna kom närmare såg jag att den ena var Eva, en bekant tjej och den andra såg också på något sett bekant ut. Eva såg mig och av någon orsak såg hon skrajsen ut.

- Hej Eva. Kommer du hit ofta?

- Nej, första gången. Brukar du komma hit?

- Nej, första gången här också. Klas och Filippa här föreslog att vi skulle gå hit. Och det här är Martina. Var har du Per idag?

Eva och hennes kompis hade nu båda märkt det som putade i mina jeans och Martinas hand som fortfarande var där. Båda stirrade på bulan...

- Per är hemma och pluggar. Han har något projekt som måste lämnas in snart. Det här är hans syster Pernilla.

- Javisst, du måste vara hans syrra. Ni är otroligt lika.

- Ja, folk tror ofta att vi är tvillingar...

- Men nu måste vi vidare, vi har träff med några killar som sitter där borta.

- Hej då, hälsa Per från mig.

- Det ska jag göra. Hej.

Dom gick iväg och till min stora förvåning gick dom och satte sig med dom fyra killarna.

- Sade du inte nyss at dom där alla är bögar?

- Det är dom, jag förstår inte heller hur tjejerna kunde ha träff med dom. Du känner alltså den där Eva från förr?

- Ja, jag vet inte vad hon studerar men vi har träffats på några fester och andra tillställningar. Jag har faktiskt... Ja, alltså... Vi dansade på en fest och jag fick en känsla att hon var lika kåt som jag. Jag vet inte om det var ett misstag, men kan svära på att hon för bråkdelen av en sekund tog mig på kuken som i det skedet var rätt hård.

- Ha, Ha. Du menar precis som nu...

- Very funny... Älskling sluta runka mig. Vi går snart hem och jag kommer sen att knulla dig så att du känner av det en vecka...

- Kan vi inte nu gå på toa och dra en snabbis?

- Nej, först där hemma säger jag. Alltså, vad höll jag på att säga? Ja, hon tafsade på mig och jag var helt säker på att hon var färdig att hoppa i säng med mig trots att jag visste att flera killar före mig försökt få trosorna av henne utan att lyckas. Hon brukade säga att hon har en pojkvän och inte vill vara otrogen, men nu var det liksom som om hon tagit initiativet när hon satte handen dit... Men när jag sedan frågade henne drog hon samma vals om den där jäkla pojkvännen och jag blev tvungen att ensam gå hem och runka. En tid senare kom hennes kille hit så nu är det ingen ide att försöka med henne. Nu är hon alltså ute med killens syrra och sätter sig med fyra bögar? Kanske hon är bi och gillar tjejer också, men med sin killes syrra? Herregud, Martina. Sluta nu innan det går för mig i brallorna.

- Men jag är så otroligt kåt...

- Okej, nu måste vi tydligen gå hem och knulla. Tack för ölen.

- Vi blir här ännu en stund. Men Martins kläder är fortfarande uppe hos mig. Vi kommer ner med dem lite senare.

- Bra, jag lämnar dörren olåst så ni kan komma in utan att vi behöver avbryta något...

- Ha, Ha. Vi kommer snart. Jag ska ha kameran redo...

Vi började gå hemåt och Martin nästan småsprang så jag hade nästan problem att hänga med. Han var tydligen så sprängkåt att han knappt kunde vänta tills vi var hemma innan han fick min kuk upp i rumpan. När vi steg in i hissen på väg upp såg jag att nånting hade rymt ur hans trosor då kjolen stod vågrätt ut på framsidan. Strax därpå hade jag hans ena hand nere i mina brallor medan han med den andra drog av sig dom nu helt överflödiga trosorna.

Jag hann knappt få dörren stängd förrän han släpade mig till sovrummet, vräkte mig på rygg i sängen och slet brallorna ner till knäna varpå han hoppade upp på mig och började en våldsam ritt på min nu stenhårda kuk. Han hade runkat mig, först på krogen och nu i hissen, så det dröjde inte många sekunder innan jag sköt den första satsen djupt in i hans heta anal. Jag öppnade munnen för att be honom ta det lite lugnare, och just då lyfte han på kjolen och hans kuk blåste av en stråle sperma som träffsäkert åkte rakt ner i strupen på mig så jag höll på att storkna. Jag låg där och hostade medan jag kände hur hans brutala ridande fick det att gå för mig åter och åter. Också han fortsatte att blåsa av sats efter sats som träffade mig i ansiktet, så till slut kunde jag knappt se något då ögonen var fulla av hans sperma.

Jag tyckte jag såg någon röra sig bredvid sängen och jag vände på huvudet för att se vem det var. Min mun var öppen och plötsligt trycktes en kuk in i den och samtidigt blev allt mörkt. Jag kunde inte förstå vad som hände och där i mörkret började kuken i min mun röra sig av och an; någon munknullade mig rätt häftigt och jag hade ingen möjlighet att veta vem det var och varför det var så mörkt. Det var som på brorsans bröllop när dom drog på mig luvan, men nu hade jag dessutom munnen full av kuk.

När det sedan ljusnade en aning och jag såg en hand som höll en mobil började jag förstå vad som hände. Jag befann mig under Filips kjol och hade hans kuk i käften medan knullfotografen Klas filmade det hela. Detta var nytt för mig, den enda killen jag varit med var Martin, och han hade knullat mig bara i rumpan, inte i munnen, så detta var den första kuken jag smakat på. Filips kuk var ganska lång men inte särskilt grov och för varje stöt gick den djupare ner i min strupe, så att jag till sist kände hans testiklar dunsa mot mitt ansikte och just då började han spruta sperma ner i svalget på mig och jag hade inget val. Jag måste svälja allt som kom, och det var inga små mängder han hade i sig.

När han sprutat färdigt drog han kuken ur mig och jag torkade Martins sperma ur ögonen och såg att Klas nu hade lyft upp Martins kjol och filmade hur min nu rätt trötta kuk åkte av och an i hans rumpa tills den blev så slak att den slank ut och Martin klev av mig från sängen. Då riktade Klas kameran upp under hans kjol och filmade floderna av sperma som rann ut ur hans pojkfitta och ner längs benen, varefter han släckte kameran och stoppade mobilen i fickan.

- Det var ett rejält knull, och Fille lyckades också få ett finger med i spelet, eller snarare en kuk…

- Ja, du är faktiskt en baddare på Deep Throat. Inte ens Klas som har sugit av mig tusen gånger har nånsin lyckats ta in hela grejen. Men, om du klarar av Martins stora stake var det säkert en barnlek med min långa slanka…

- Nej, jag vet inte vad som hände men det var faktiskt första gången jag hade en kuk i munnen. Med Martin har det bara varit frågan om rumpknull, och rätt mycket av den varan…

- Så du är en naturbegåvning, du är kuksugare sedan födseln, du har bara inte vetat det… Men Martin, dina kläder är där på bordet. Vi tänkte att du kunde behålla tjejkläderna tillsvidare.

- Tack, jag hade en känsla av att jag borde tvätta dom först, vissa plagg kan vara lite…  klibbiga…  i synnerhet trosorna…  men jag vet inte exakt var dom är just nu…

- Vi hittade dom i hissen, inget problem. Ni hade tydligen bråttom…

- Martin hade…

- Ja ja ja. Okej jag var kåt som fan. Men nu rinner nånting längs mina ben…  Jag tror att jag måste duscha. Kommer du med, jag behöver nån som spolar din sperma ur min rumpa.

Jag var redan på väg när Klas hejdade mig.

- Jag har nånting som jag måste prata om med dig. Fille kommer säkert gärna och hjälper Martin i duschen…

Dom gick sedan alla tre in i badrummet, Klas kom tillbaka med en våt handduk som han torkade sperma av mitt ansikte med, och efter det min nu rätt slemmiga kuk. Medan jag torkade av mig började det höras ljud från badrummet. Martin var nu tydligen fortfarande kåt, och hade tryckt kuken in i Filips rumpa. Filip protesterade inte och vi lyssnade nu till stönanden och andra knull-ljud som fick min trötta kuk att åter resa sig och Klas började sakta runka mig tills jag åter var hård, märkligt nog. Ingen kunde tänka sig att man kunde få kuken hård efter att någon ridit på den mer än 20 minuter.

Medan han runkade min kuk plockade han ut sin egen och jag förstod att han också ville att jag skulle göra något. Jag skulle gärna ha tagit den vackra kuken upp i rumpan, men jag var så trött där bak efter Martins ridtur så jag beslöt att pröva på min nyfunna talang. Jag gick ner på knä och slickade försiktigt på hans ollon innan jag lät hela härligheten försvinna ner i min strupe. Ja, det var inget problem för mig att få i mig hela grejen, säkert nästan 20 cm, jag var faktiskt född till att suga kuk. Klas darrade som ett asplöv och det dröjde inte länge förrän han avfyrade den första strålen sperma, följd av många fler. Till slut kollapsade han på sängen och låg där ett bra tag och bara flämtade.

När han åter såg ut att kunna tänka klart frågade jag honom vad det var han ville tala med mig om.

- Ja, du sade att du efter någon fest försökte få den där Eva med dig hem. Vad var det du planerade att göra med henne?

- Vad tror du? Jag var kåt, hon var kåt, alltså tänkte jag att vi skulle knulla…

- Så du skulle ha tryckt in din kuk i hennes...

- Fitta, så klart, du är visserligen bög, men nog vet du väl hur man knullar tjejer?

- Filippa är min tjej och jag knullar henne i rumpan…

- Du knullar henne i rumpan för att hon inte egentligen är en tjej utan en kille och därför har hon ingen fitta.

- Men du menar att Eva har…

- Naturligtvis har hon fitta. Alla tjejer har fitta mellan benen.

- Okej, Okej, men det var också något som jag tror att du borde se. När ni gått från krogen i kväll såg jag att ett gäng gick in på toa och jag var ganska säker på att dom inte gick dit för att skita. Så jag följde efter och när jag kom dit var det redan full fräs på gång där. Eva och Pernilla stod lutade över handfaten och Alex råknullade Eva i rumpan medan Markus gjorde detsamma med Pernilla. Jag fick det på video, kolla här.

Jag kunde inte tro mina ögon, men det var alltså sant. Tjejerna stod där och lät dom två bögarna knulla sig mer eller mindre offentligt på en krogtoa. Och i rumpan!

- Vad ska Per säga om han får veta det här? Att hans tjej och hans syrra…  med två bögar?

- Vänta, snart kommer Grande Finale…

Alex verkade vara på slutrakan och ökade takten medan Eva tycktes vara helt i extas. Jag trodde att tjejer inte njöt lika mycket av rumpknull som killar eftersom dom inte hade den där strategiska grejen där bak, men Eva såg ut att få orgasmer oavbrutet.

Alex lutade sig fram och visade något i Evas öra och hon nickade. Så, när det gick för honom grabbade han tag i hennes höfter och vände så att han tittade rakt in i kameran. Så lyfte han på hennes kjol och Evas kuk sköt en tjock stråle sperma i riktning mot fotografen… Men vad var det där??? Evas kuk??? Herregud, plötsligt förstod jag Klas konstiga frågor nyss. Eva var alltså inte en tjej utan en kille!!

- Vad i all... Hon är alltså…

- Just det.

- Och Pernilla?

- Om Per har en syrra så är det nog inte hon…

- Per själv?

- Troligen, jag känner inte honom men du sade själv att Pernilla var otroligt lik sin bror…

- Så Eva är bög! Därför tafsade hon på min kuk den där kvällen…

Nu var jag så yr i huvudet att jag inte visste vad jag skulle tro. Jag tänkte på den där kvällen… Hur skulle jag ha reagerat om Eva faktiskt kommit med och jag sedan hittat den där kuken i hennes trosor? Skulle jag ha knullat henne i rumpan? Skulle jag ha låtit henne knulla mig i rumpan?

Det var ju innan jag träffat Martin och då hade jag aldrig ens tänkt på en sådan möjlighet att knulla med en kille. Jag var hundra procent hetero, eller var jag? Idag skulle jag när som helst hoppa i säng med henne, men då?

Min kuk hade slaknat av chocken, men nu när jag började fantisera om att knulla med Eva var den åter uppe i all sin glans och Klas greppade den och började runka med långsamma drag. I badrummet lät det som om någon var nära klimax och Klas släppte greppet om min kuk och drog ner brallorna.

- Alla har fått kuk idag utom jag, nu ska du knulla mig!

Han lade sig på rygg i sängen och jag lyfte upp hans ben på mina axlar. Jag tyckte in ett finger och märkte att han var redo, hålet var smort och det var bara att kliva på. Jag körde in kuken med en enda hård stöt och började jucka, först långsamt, men han ville ha mer…

- Hårdare! Hårdare!!

Jag råknullade honom i ett fasansfullt tempo en god stund och han kom flera gånger, själv hade jag tömt allt jag hade i Martins fitta, men jag fick några torra orgasmer, och till slut tog krafterna slut och jag kollapsade på sängen bredvid honom. Då märkte jag att Martin och Filip hade stått och tittat på när vi knullade och Filip hade Klas’ mobil i handen så antalet knullvideor i den hade tydligen ökats med en…  

1 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.