Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/2 kl. 15:31, av Qu-ken

Vad som hände efter dopet

Del 5 av 8 i serien Martin

Efter en snabb frukost begav vi oss ut på stan för att söka oss till platsen för dopet. Prästen hade inte gillat idén att ha det hos honom så det skulle gå av stapeln på ett kapell i närheten. När vi stod där utanför och väntade på att alla skulle anlända, kom Martins och Ingers syster Helena, som skulle bli gudmor, fram till mig. Jag hade ju träffat henne på bröllopet, men jag tror inte att vi då växlat många ord. Nu gick hon däremot rakt på sak.

- Hur gick natten med Martin, är du mycket öm där bak?

- Vad menar du? Hur...

- Jag känner min bror och jag vet också vad som hände senast ni två träffades.

Jag visste absolut inte vad jag skulle svara, men till all lycka fortsatte hon.

- Ja, du vet kanske inte hela historien som ledde till det som hände då.

- Neej...

- Det började när Inger första gången hämtade Håkan ut till gården. Martin var väl 12 eller 13 då, och dom blev genast goda vänner och alla tyckte att det var trevligt att dom trivdes så bra ihop. Martin hade ju bara två systrar och ingen bror, så Håkan var någonting han saknat. Håkan gillade också sin nya lillbrorsa och alla var nöjda tills Inger en dag frågade mig om jag tyckte att det var något konstigt med Martins förhållande till Håkan. Jag hade inte märkt något, men Inger sa att hon sett Martin stirra på bulan i Håkans brallor och att hon tyckte sig se att han samtidigt gned sig mellan benen där någonting rörde sig. Kunde Martin bli kåt av att titta på Håkan? Jag sade att hon inbillade sig, inte kunde Martin vara sådan. Hon trodde mig inte, och till slut fick hon honom att erkänna att han faktiskt var allvarligt förälskad i Håkan och bad henne om detaljer om vad han hade i byxorna. Hon blev rasande och sade att Håkan var hennes och bara hennes. Dessutom sade hon att Martin var alldeles för ung för att börja med bögfantasier.

- Verkligen? Vad tyckte brorsan om det här?

- Inger förbjöd Martin att på något sätt låta Håkan förstå att deras förhållande var annat än broderligt, och Martin var bedrövad men lovade att inte säga något, så Håkan har nog ingen aning om det hela.

- Men var kommer då jag in i bilden?

- Förra året började pappa tala om att vi eventuellt skulle börja med får på gården, och Martin skickades till en fårfarm över sommaren för att lära sig allt om får. Inger var väldigt nöjd och hoppades att han skulle komma över Håkan när dom inte träffades på hela sommaren, men när han kom hem var allt som förut. När vi sedan började planera deras bröllop och funderade på hur vi skulle klara av att inkvartera alla gästerna fick Martin reda på att Håkan hade en bror, och han ordnade det så att denna bror, det vill säga du, skulle sova med honom. Vi hade onda aningar om hur du skulle reagera och det blev bara värre. Han började tala med Stefan, vår kusin som skulle sköta tricket med brudgummen, att han skulle göra samma sak med dig. Stefan vägrade så klart, men Martin gav inte upp. Jag vet inte hur han till sist lyckades få honom att göra det, men vi var alla väldigt oroliga om hur du skulle reagera när du plötsligt stod där med Martins ben på dina axlar och kuken pekande mot hans pojkfitta. Du märkte kanske inte att killarna inte stängde dörren när dom lämnade dig där. Vi stod alla utanför och hoppades att du inte skulle slå ihjäl Martin och vi blev alla otroligt lättade när du körde kuken i honom. Vi hade svårt att hålla oss för skratt när det genast gick för dig, och när du sedan fortsatte att knulla honom stängde vi försiktigt dörren. Men vi hörde ju er nästan hela natten...

- Vet Håkan att det var vi?

- Nej, vi kom alla överens att inte säga något till honom. Han frågade på morgonen om vi visste vilka det var som knullat hela natten, men vi tyckte att det närmast var upp till dig att berätta om saken åt honom.

- Jag har inget sagt, kanske jag gör det någon dag...

- Men, hur gick natten, var ni lika aktiva som senast?

- Nej, bara lite igår kväll och nu på morgonen, men inte hela natten. Och ja, jag är rätt öm där bak.

- Han har ju en väldigt stor grej för att vara en så liten kille...

- Hur vet du det?

- Han är inte blyg och stänger inte alltid dörren när han ligger på sängen och gnider sig. Jag har ofta tänkt att om han inte var bög och inte min bror, så vet jag vart han kunde trycka den. Jag tänker ibland på honom när jag, efter att till skillnad från honom stängt dörren, leker med massagestaven. Det har hänt att jag när jag har mens har tryckt in den i det andra hålet, men på något sätt har jag inte upplevt det särskilt intressant. Vad är det som är så speciellt med analsex?

- Vi killar har en grej där bak som saknas hos tjejer. När kuken träffar prostatan där inne är känslan otrolig, men ni har ju istället en klitta...

Martin, som hittills stått och pratat med Inger kom nu fram till oss.

- Herregud, vad gör ni? Du kan inte komma in i kyrkan sådär! Vi måste få ner den där!

Jag märkte till min stora förskräckelse att diskussionen med Helena gjort mig störtkåt och gett mig ett stånd som klart och tydligt syntes på långt håll. Martin tog min hand och drog mig in genom kyrkdörren. Bredvid ingången var en dörr som visade sig leda till en städskrubb. Han drog ner mina byxor och kuken hoppade ut som en stålfjäder. Jag trodde att han tänkte suga av mig, men han hade andra planer. Han drog ner också sina egna byxor och gick ner på alla fyra.

- Fort, vi har inte mycket tid, högst ett par minuter!

Jag tryckte in kuken i honom och började jucka i ett rasande tempo. Jag bankade på utan att känna orgasmen komma, och ångrade att jag tagit honom i duschen på morgonen. Till slut lyckades jag smälla av en sats och när jag drog ut kuken var den redan ganska slak. När jag så stod och torkade av den med en pappershandduk hördes en diskret knackning på dörren och vi gjorde oss redo att gå ut ur skrubben. När vi kom ut var alla redan på väg in och ingen tycktes märka var ifrån vi kom. Just då kastade Håkan en blick över axeln. Han tittade på oss och såg milt sagt förvånad ut. Jag måste nog berätta allt för honom, men kanske inte idag...

Efter dopet gick alla åt varsitt håll och Martin och jag började promenera hemåt. Vi råkade passera affären där jag köpt mina "leksaker" så vi gick in för att köpa en darrplugg åt Martin. Killen bakom disken sken upp när han såg oss komma. Han hade nu på sig ljusblå shorts av samma modell som dom han gav mig senast och jag tyckte mig märka att någonting styvnade i dom.

- Välkommen åter, vad får det lov att vara idag?

- Hej, Martin testade pluggen jag köpte och han vill absolut ha en också.

- Hej Martin, hur vill du ha den, med dig eller i dig?

- I mig?

- Ja, i rumpan.

- Kan jag få den dit nu?

- Javisst, kom med...

- Vi gick in i provrummet och Martin drog ner brallorna och lutade sig över bordet. Killen sträckte sig efter KY tuben men ändrade sig.

- Den här pojkfittan ser hal ut och det rinner sperma ur den. Du har fått kuk alldeles nyss.

- Det är sant, men dit ryms nog mera...

- Vill du att jag...

- Ja, absolut...

Killen gav mig en blick och jag nickade.

 - Sätt igång bara, men jag kommer sen bakom dig.

- Underbart, jag har inte fått sandwichknull på evigheter!

Han drog av sig shortsen och tyckte in sin hårda kuk i Martins rövhål. Jag plockade ut min och satte en klick KY på ollonet varefter jag körde in den i killens rumpa. Jag kollade att avståndet mellan oss var rätt och så började han jucka fram och åter. Han hade tydligen inte knullat idag lika många gånger som jag, så det dröjde inte länge förrän han kom. Han drog inte genast ut kuken så jag började jucka hårt, och till slut sköt jag min sats in i honom. Martin hade under tiden ökat mängden av sperma under bordet, man kunde fortfarande se dom torra fläckarna från mitt senaste besök. Jag drog så ut kuken ur killen och han ur Martin varefter han körde in pluggen i honom och satte darren på max vilket fick Martin att spruta några strålar till under bordet.

Vi gick så ut i affären och jag betalade pluggen, åter med en rejäl rabatt, och när vi skulle gå hejdade han oss. Han drog av sig shortsen och gav dom åt Martin.

- Ett litet minne av ett underbart knull...

- Tack, men tänker du stå här med rumpan bar?

- Jag måste svalka mig där nere, och i en sån här butik är det bara naturligt att vara lättklädd...

Så började vi åter gå hemåt, men Martin hade svårt att hållas på benen med den där grejen i rumpan och mänskorna som kom emot såg förskräckta ut när dom såg det enorma ståndet i hans brallor...

Framför porten till mitt hus stod grannkillen och väntade på sin kompis. Han tittade på Martin och skakade på huvudet.

- Vad är det med honom, varför ser han helt förvirrad ut och varför är hans kuk så hård?

- Vi var i porrbutiken i grannkvarteret och jag köpte honom en darrande grej som killen där tryckte in i rumpan på honom.

- Ja, den Jan-Oskar. Han är festlig. Om man har hans sperma i aktern får man rätt hyfsad rabatt, men det vet ni säkert redan.

- Ja visst, och om han också har sperma där bak får man ett ännu bättre pris.

- Det visste jag inte. Det måste vi testa nästa gång. Men där kommer Filip.

Ut på gatan kom "Filip". Han såg visserligen mer ut som Filippa. Han hade nu på sig en oerhört kort kjol, stay-ups och under blusen en synnerligen välstoppad behå samt på huvudet en lockig, blond peruk. Han såg våra förvånade blickar.

- Vi tänkte gå ut och dricka en öl eller två...

- Och då måste man klä om sig?

- Lång historia...

- Jag har öl i kylskåpet. Kanske ni kunde komma upp och berätta. Sedan kanske vi kunde göra något kul tillsammans...

- Okej, varför inte. Han där ser ut som om han ville göra något "kul" här och nu...

Vi gick upp till mig och jag tog fyra öl och vi satte oss ner och grannkillen började berätta.

- Ja, jag är Klas och han är Filip, men det sade jag visst redan. Ni undrar säkert varför han ser annorlunda ut än när vi senast träffades. Det var för drygt ett år sedan; en kompis tipsade om den där puben där det brukade finnas många bögar, ni kanske vet den där nära campus.

- Ja, jag känner till den, men jag har aldrig besökt den. Jag brukar gå här på hörnet...

- Vi tänkte att vi skulle kolla den, men vi var då inte riktigt tillräckligt gamla och det skulle ha varit pinsamt om dom skulle be om leg, så vi måste improvisera. Jag lånade brorsans körkort så det var inget problem för vi är ganska lika, men för Filip som faktiskt fortfarande ser barnslig ut, det är sant, du behöver inte se så förolämpad ut, var det värre. Vi hittade på att vi kunde göra honom till en söt liten tjej, och om hon hade tillräckligt stora tuttar skulle ingen misstänka att hon inte var 18.

- Det är sant, du ser ut att vara minst 20...

- Det var alltså då, allt gick bra och vi är numera mer eller mindre stamkunder och vi har en massa vänner bland bögarna där. Vi har nu båda fyllt 18, så det är inget problem längre, men gänget skulle tycka att det var konstigt att Filippa plötsligt skulle komma som Filip, så vi har fortsatt att komma så här. Det är klart att alla vet att Filippa är en kille, men i alla fall...

- Hon ser dessutom otroligt sexig ut...

- Ja, och hennes fitta är otroligt tajt och skön. Vill du kolla den, jag ser att du tycks vara redo för ett litet knull. Själv skulle jag kunna tänka mig en runda med den här sötnosen.

- Den här sötnosen är dessutom en kändis. Titta här...

Jag tog fram mobilen och sökte fram Martins knullvideo. Sedan flyttade jag bilden så vi kunde se killens kuk åka av och an i Martins pojkfitta på min 44" TV. Klas och Filippa bara gapade och Martin såg chockad ut.

- Vad fan? Det finns tusentals såna där videor på nätet, och du har hittat just den där! Det är ett minne från förra sommaren jag var på en fårfarm. Petter, killen där, brukade knulla med deras dräng, Paul, och när jag kom dit blev det trekant nästan alla dagar. Paul tyckte att Petter och jag var så söta att han ville göra den här videon. Är den inte bra?

Vi hade alla fyra nu kanonstånd och det var trångt i Martins, Klas' och mina byxor medan Filippas kuk hade hoppat ut ur trosorna och stod rakt upp under kjolen. Jag störtade till sovrummet efter glidtuben och när jag kom tillbaka hade Klas redan ryckt pluggen ur Martins rumpa och knullade honom med hårda stötar. Jag hoppade ur byxorna medan Filippa böjde sig över bordet. Hennes trosor var redan nere vid vristerna så det var bara att lyfta på kjolen och köra kuken in i hennes heta hål. Det var precis som Klas sagt: hennes fitta var otroligt tajt och skön och hon stönade njutningsfullt varje gång jag träffade den där grejen där bak som är alla bögars himmelrike men som saknas hos tjejerna. Jag för sökte få det att räcka så länge som möjligt, men tyvärr klarade jag inte av det särskilt länge förrän det gick för mig.

Jag var helt yr i huvudet efter detta underbara knull, och när jag åter kunde tänka klart märkte jag att Klas och Martin bytt plats och Klas låg nu på soffan med benen på Martins axlar och Martin råknullade honom med sin stora kuk. Filippa hade nu kollapsat ner på golvet fortfarande med kjolen som ett präktigt tält. Jag vek upp kjolen och beskådade den vackra kuken. Den var lång, inte särskilt grov, men var snyggt böjd och pekade enaning åt vänster. Jag satte en klick glid på ollonet, satte mig grensle över henne och lät härligheten glida in i min rumpa. Hon låg där med slutna ögon och tycktes inte ha märkt att hennes kuk nu var helt inne i mig, men när jag började rida kvicknade hon till och började jucka upp och ner i takt med mina rörelser. Från soffan hördes Klas gnyende och Martins flåsande och Filippa började också utstöta små tjut för varje stöt.

Efter en stund av intensivt knullande hade alla kukar slaknat och vi låg och flämtade täckta av svett och sperma. Mycket av den varan rann också ur våra nu otroligt ömma rumpor. När vi efter att ha duschat klädde på oss och Klas och Filippa tackade för sig, såg jag att Filippas trosor fortfarande låg på golvet.

- Du får behålla dem som tack för ett underbart knull. Jag är så öm där bak att jag nog inte kan använda stringtrosor på ett tag. Det är så skönt och svalt att gå utan, jag skulle helst inte använda alls, men när man blir kåt stiger fronten på kjolen upp så det ser onaturligt ut. Dessutom är det lättare för Klas att dra en snabbis så här. Jag brukar ibland på krogen, när vi sitter i något mörkt hörn, plocka ut hans kuk och sätta mig i hans famn...

- Ja, och en gång när vi var på ett Pride disco fick hon plötsligt den absurda idén att jag skulle knulla henne mitt på dansgolvet. Jag hade bara små shorts på mig så det var enkelt att lyfta ut kuken och köra in den i hennes fitta. Det var trångt på dansgolvet och jag juckade i takt med musiken så det var nog bara dom närmaste som märkte vad vi gjorde...

- Och sedan när jag kände att han kommit i min rumpa fick jag en till strålande idé. Vi gick in på toa och bytte kläder...

- Bytte kläder?

- Ja, med varann. Vi klädde av oss nakna och medan Klas tvättade kuken smorde jag hans rumpa. Sedan tog han på sig mina kläder och jag hans...

- Ja, det var festligt, i ett hörn stod två killar och råhånglade. Alla bås på toa var upptagna och det var full fräs överallt. Killarna var tydligen i kö för ett knullbås, för båda hade en hand djupt nere i kompisens byxor...

- Dom höll på att tappa hakan när dom såg vad vi gjorde så vi måste förklara att vi nyss knullat på dansgolvet och nu skulle gå för att göra om det. Och när vi gick följde dom efter, och när vi sedan åter var mitt i dansen och jag började knulla Klas, stod dom bara där och gapade. Tydligen övervägde dom att följa vårt exempel, men det hade varit kanske en aning för offentligt att dra ner byxorna där. Dom hade båda jeans. Det är lättare om den ena har shorts och den andra kjol...

- Ja, båda killarnas jeans höll på att krevera. Så när du var färdig knäppte jag upp gylfen på den ena killen och kuken flög ut som en stålfjäder. Jag vände rumpan mot honom och han förstod genast vad han skulle göra...

- Han hade en verkligt snygg kuk men han var så fruktansvärt kåt och knullade dig så hårt att han kom efter kanske ett dussin stötar. Kompisen hade redan staken ute och tog över, han bankade på en god stund...

- Kloka killar, båda hade jeans med knappgylf, Levi's 501. Man skall inte försöka knulla genom gylfen om man har byxor med dragkedja, man får skavsår på kuken. Jag har i misstag gjort det en gång... Det var hemskt...

- Hur som helst, jag tyckte det var orättvist att du skulle få så mycket mer kuk än jag, så jag drog hela gänget tillbaka till toa, och när vi sen bytt kläder igen och jag åter fått kjolen på mig lutade jag mig över handfatet och krävde att få mer...

- Det fick du verkligen. Den första killen som nyss kommit för tidigt var nu i bättre form och körde i ett otroligt tempo säkert 10 minuter och hans kompis minst lika länge och lika hårt. Du verkade inte ännu helt nöjd så jag drog ytterligare ett varv...

- Efter det kunde jag ännu ha tagit emot lite till, men ni verkade inte vara i skick för mera...

- Men då märkte vi att bakom oss stod en stor svart kille med byxorna på halvstång och gned sig på kuken...

- Och det var ingen liten grej. Det var den största kuk jag nånsin sett. Den var säkert omkring 30 cm och grov...

- Jag trodde inte det var sant när du frågade om han ville...

- Jag var ju redan rejält öm där bak, men när man får syn på en kuk av det formatet... Ni vet, once in a lifetime...

- Han verkade lite osäker, men kom ändå och började trycka in den...

- Jag trodde att jag skulle spricka och det gjorde ont som fan, men när den väl var där... Aaaah!!!

- Efteråt berättade han att det var hans första gång, ingen hade tidigare varit kapabel att ta in den där gigantiska kuken... Och efter den kvällen lät du mig inte knulla dig på två veckor...

- Det tog sin tid innan rumpan var helt återställd...

- Han kommer fortfarande då och då på besök... Jag har också försökt ta in hans grej men jag är inte lika töjbar som du... Den ryms helt enkelt inte in i mig...

- Du är en amatör...

- Ska du säga... Du är ett fnask... Nu ska du få...

Klas grep tag i Filippa och slängde henne på mage i sängen, drog ner sina byxor och körde kuken in i hennes rumpa. Han bankade på ett bra tag och hon verkade inte ha något emot det. När det åter gått för honom steg han upp och drog på sig byxorna igen.

- Nu går vi till puben på en öl. Kommer ni med, vi bjuder på en runda?

- Tja, inget problem för mig, men Martin är 16 och ser ut som 13. Jag tror inte att dom låter dig köpa öl åt honom.

- Vad tror du, Fille, kunde vi göra honom till en lite äldre tjej?

- Säkert, vi går upp till dig. Jag tror att där finns vad vi behöver...

Uppe hos Klas gick vi till hans rum och han öppnade en garderob som innehöll en massa plagg som killar i allmänhet inte brukade använda. Sedan vände han sig till Martin.

 - Klä av dig alla kläder!

- Men jag kunde ha mina egna kallingar...

- Nej, det går inte. Ingen tjej har såna och kjolen du ska ha är så kort att det är nästan omöjligt att ingen skulle få syn på dom. Hur känns det där bak? Är rosenknoppen för öm för stringtrosor?

- Rosenknoppen?

- Ja, ingången till din pojkfitta. Stället där kuken tränger in. Stringen skaver alltid lite...

- Nä, inga problem, men sa inte Filippa att det var skönare utan...

- Hon har så liten kuk, se inte så sur ut, älskling. Hon kan gå utan, men din grej skulle hänga under kjolfållen. Du är faktiskt välförsedd. Hur kan en så liten kille ha så stor kuk? Prova den här svarta sidenstringen. Den kommer att göra killarna galna när du plockar upp handväskan.

- Vad menar du? Handväskan?

- Som alla tjejer måste du så klart ha handväska. Och när du ser killar titta på dig med tillräckligt kåta blickar tappar du den så att när du böjer dig efter den får dom se din vackra stjärt och det svarta bandet mellan skinkorna, vilket gör dom om möjligt ännu kåtare.

- Men om dom tror att jag faktiskt är tjej?

- Då säger du att din fitta är bara för din pojkvän, men att du kan tänka dig ett litet rumpknull...

Filippa och jag hade stått bredvid och diskussionen hade fått det att åter styvna i brallorna. Jag sneglade på Filippas kjol och såg att också under den hade hänt något motsvarande. Jag förde på försök en hand in under kjolen på baksidan och tyckte in ett finger i hennes fitta. Hon sjönk ner på knä, och sedan på alla fyra och så drog hon upp kjolen och vickade på rumpan. Jag hade inget val, det var bara att plocka ut staken och gå ner och ta henne "doggy style". Jag visste ju att hon var öm så jag knullade försiktigt med långsamma drag och lätta stötar och det var tydligt att hon gillade min behandling. Jag kunde inte producera en enda droppe sperma efter dagens intensiva knullande, men hennes tajta fitta var så skön att det inte behövdes.

Jag juckade sakta och försiktigt tills Martin var färdigt klädd och han såg faktiskt mycket äldre ut än sina 16 år. Klas hade gett honom en vansinnigt kort kjol och svarta nätstrumpor som hölls uppe med strumpeband och som pricken på i, en tajt blus som innehöll någonting som gav ett intryck av kolossala tuttar.

Kort sagt, "Martina" var något av det sexigaste jag någon sin sett och fick mig, till min stora förvåning, att trots allt åstadkomma dom absolut sista dropparna sperma som jag sprutade djupt in i Filippas heta stjärt.

Martin hade stått med ryggen åt och inte sett vad vi gjorde på golvet och när han vände sig om och märkte vad som pågick, rymde hans stora kuk ur trosorna och fick kjolen att resa sig. Hans kuk var faktiskt så stor att man kunde skymta ollonet i trakterna av kjolfållen. Han lyckades dock lirka in härligheten i trosorna igen och efter att jag varit på toa och tvättat kuken begav vi oss iväg mot puben.

Denna novell har ännu inte fått några gillanden.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.