Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/2, 2021 kl. 11:54, av RuterEss

En kvinna i nöd

Del 4 av 6 i serien Grannar med förmåner

I förra avsnittet av min lilla följetong "Grannar med förmåner" blev, vad Erik från början trodde skulle bli en filmkväll med mys, en inspelning av erotisk film.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

24 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

RuterEss

Huldran :-)

Din massör är en lyckans ost. Tanken att det ringer på dörren, utanför står någon som du och ber om en massage, får pulsen att "sticka iväg" lite :-).

'Erik' behöver du inte oroa dig för. Han är säker där i mitt lilla 'Utopia'. Och följer man tidslinjen så är han ju bara i hetluften en gång i veckan. Dessutom hjälper ju tjejerna gärna till, de gånger han behöver lite vila.

15/3, 2021 kl. 08:22

#9

Huldran

Hm, RuterEss. Det går hett till i det där kvarteret. Det är nästan så att jag känner för att ringa på och be om lite massage från någon.

Jag funderar bara på, hur länge 'Erik' kommer att orka med? Som jag flera gånger tidigare sagt -- min uppfattning är att det går tre killar för att tillfredsställa en vuxen kvinna.
Tack, //Huldran.

Ps. Jag skriver en rad i gästboken. DS.

13/3, 2021 kl. 22:02

#8

RuterEss

Tack Lappen! Det värmer :-)

17/2, 2021 kl. 17:29

#7

Lappen

Mycket bra story... granar är bra att ha... skönt med sex....

9/2, 2021 kl. 23:31

#6

RuterEss

Kul att du gillar den snickaren. Tack för kommentaren :-)

8/2, 2021 kl. 06:09

#5

snickaren

Hmm varför har inte jag haft sådana grannar? En härlig serie, väl skriven och en intressant story

7/2, 2021 kl. 19:18

#4

RuterEss

ALLTID trevligt när någon lägger en uppskattande rad. Tack Hailey och MalmöLars.

MEN ... jag ser att den blivit väldigt kompakt. Kommer åtgärda det imorgon.

7/2, 2021 kl. 16:54

#3

RuterEss

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

7/2, 2021 kl. 16:50

#2

MalmöLars

Härligt med grannsamverkan, ser fram emot nästa del

7/2, 2021 kl. 16:06

#1

Hailey

Privilegium att vara den första som gillar din novell. Mmm... som vanligt = underbar läsning.

7/2, 2021 kl. 11:59