Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/9, 2022 kl. 11:14, av Evasman

Hör stön från sovrummet

Del 1 av 3 i serien Eva filmas

Är regelbundet på tjänsteresor nu nör äntligen pandemin är över

Brukar fundera på vad frun gör hemma i sovrummet

Har hon en dildo, porrsurfar hon, har en ToyBoy, tankarna ör många

 

 

Jag kom hem lite tidigare än planerat från tjänsteresan i Paris , min fru Eva visste inte om det utan tänkte att det ska bli en liten överraskning så här på fredagseftermiddagen.Hade köpt lite fina lingeri underkläder som jag vet hon gillar.

 

Tar hiseen upp tre våningar och öppnar lägenhetsdörren och när jag stängt dörren så hör jag ett svagt ljud inifrån lägenheten.  

 

Klockan är bara två och normalt är inte Eva hemma vid den tiden, vad är det för ljud tänkte jag och går vidare in i lägenheten.

 

 Går in i vår långa hall som leder förbi vardagsrummet och ser där tre chapagneglas och en flaska bubbel, till höger i köket nåt som ser ut som take away mat och fortsäter rakt fram och två sovrum till vänster vårt sovrum längst in.

 

Jag gå fram till vår dörr och hör nu ett stönande från vårt sovrum.

 

Dörren står på glänt och jag kan se sängändan och höra Eva stöna och säga mer mer knulla mig hårdare knulla mig hårdare hårdare samtidigt som jag tittar in mer ser jag hur Eva ligger med särade stay up klädda ben med en mörk man som knullar henne hårt i missionären.Evas ben är uppsträckta och särade precis så som hon gillar att ligga när vi knullar.

 

På golvet nedanför ligger en klänning jag inte sett förut.

 

Du knullar mig så skönt hör jag Eva säga , knulla mig mer mer jag är så kåt hör jag Eva säga. Är det verkligen min underbara fru jag hör 

Ser hur den mörka mannen som knullar Eva hårt i  missionären står över Eva med sträckta armar samtidigt som han pumpar henne full med sin kuk, Hör Evas stönande. 

 

Sträcker mig fram lite till och ser Evas kropp mer, hon har en svart busite på sig, en liknande hon fått i julklapp som hon gillar och sagt att hon känner sig så sexig i de och det är hon verkligen med.

 

Känner en chock över vad jag ser men samtidigt en nyfikenhet, en kåthet att se Eva bli knullad.

 

Funderar ska jag gå in och avbryta nej tänker en del av mig,  jag vill se lite till. Känner att jag blir kåtare när jag ser hur Eva blir knullad och hur hon villigt särar benen. .De ser mig inte, försöker se hur Evas fitta tar emot hans svarta kuk. Det är en fantasi som går i uppfyllelse tänker jag och känner att min kuk nu blivit ordentligt hård.

 

Tar fram mobilen och sätter på video, ljuset är bra då det är halvmulet utanför och persiennerna öppna. Mannen drar sig ur nu, vilken kuk tänker jag, säkert 20 cm. Hur har Eva klarat den, hon som normalt är trång tänker jag.

Ser hur mannen nu daskar sin kuk mot Evas mage, leker med den i springan. VIll du ha mer Malin säger han, Malin tänker jag Eva har inte sagt sitt rätta namn. Ja hör jag Eva säga, vill bli knullad mer, ta mig nu igen., gud så kåt hon är tänker jag.

 

Du är en riktigt kåt fru du Malin säger han och ställer sig vid sängkanten och drar ner Evas stjärt så den hamnar på söngkanten. Vår säng har perfekt höjd för att kunna stå och knulla och nu tänkte han uppenbarligen knulla Eva stående. Eva särar villigt på benen coh ser hur mannen tar tag i hennes vrister och särar benen igen. Han ser ut att glida in enkelt och börjar tokknulla henne ordentligt igen. DIn kåta härliga fru hör jag honom säga samtidigt som han säger vilken underbar fitta du har Malin. 

 

 

Ser nu tydligt hur Evas fitta tar emot den stora svarta kuken, ser hur han stöter in kuken hårt och ut och in ut och in. Hör hur pungen daskar mot Evas stjört. Jag står perfekt utom synhåll då han har ryggen mot mig och Eva ligger under och ser inget. Min kuk är så svullen känner jag, skulle vilja gå in och ta över känner jag men min nyfikenhet säger nej, vill se dom knulla mer.

 

Sträcker mig lite till och skymtar nu Evas ansikte, vad, har hon på,  en ögonmask skymtar till, en svart ögonmask har Eva på sig som tillräckligt döljer ansiktet för att jag inte skall känna igen henne.

 

Vad händer här egentligen tänker jag, min Eva knullas av en svart man och hon bär ögonmask.

 

Stönandet fortsäter och hör hur dom kåtpratar med varandra

 

Har aldrig hört henne prata så porrigt innan, nog gillar Eva prata porrigt när vi har sex men inte så här har jag hört henne tidigare 

 

Oh jag älskar din stora svarta kuk knulla mig knulla mig med din stora kuk knulla mig hårt knulla mig hårt du ska få mer kuk säger mannen, du ska få ordentligt din härliga kåta fru

 

Öppnar dörren lite lite mer, oj tänker jag , ser ett stativ med en rund ljuskälla och i mitten sitter en mobilkamera. Vad är det här tänker jag, Eva vill ju inte bli filmad, filmar dom allt tänker jag.

 

.

Är  hon med på att bli filmad tänkte jag, Eva som aldrig egentligen tyckt om att jag filmat eller fotat men varrför gör hon det nu. Jag stod lite förstenad en stund. Ser hur mannen fortsätter knulla Eva ,hon verkar aldrig få nog, hon gnyr högt och berömmer han knullande på ett sätt jag aldrig hört. En smula svartsjuka börjar infinna sig..

 

Ta mig bakifrån nu hör jag henne säga jag jag vill ha en kuk i baken nu säger hon och vänder sig om och putar upp stjärten. Jag känner hur min kuk hårdnar ännu mer. MIn fru har förvandlat till värsta milf porrisen tänker jag.

 

Ser hur mannen börjar massera Evas stjärt, han suger på ett finger och ser sen hur han trycker in fingret i Evas stjärt smatidigt som jag hör Eva gny, ohhhh säger hon, ta pluggen igen hör jag henne säga. Han sträcker ut handen och fångar upp en svart butplugg, oj, det här har Eva inte velat göra tidigare, ser på, han tar upp en flaska kräm från sängen och smörjer in pluggen, trycker pluggen mot Evas trånga stjärt, hon är verkligen trång, det vet jag efter att ha pullat flera gånger med ett finger. Han riktar nu sin svullna kuk mot hennes fitta och jag ser hur den enklelt glider in. Kan höra hur hennes fittsafter omlsuter kuken som lätt nu glider in och ut I Evas våta fitta..

 

Det här är inte sant tänker jag, min underbara fru ligger och bli knullad av en mörk man med jätte kuk samtidigt som hon filmas och hon stönar och skriker det ena efter det andra som värsta milf porrisen,  Hur har han fått henne att gå med på detta jag tänker jag.

 

Ser nu hur han tar fram en svart naturtrogen dildo i lite mindre format, honom säga, se nu när din fru blir dubbelknullad, Malin det är dax för en dubbel som du tjatat om säger han. Han smörjer in dildon, nej tänker jag, inte ska han väl knulla Eva i stjärten med den tänker jag. Varför säger han se din fru, gör de en film till mig?

 

Så  bra att du tvätta stjärten ordentlig med när du rakade fittan hör jag honom säga, va har han fått Eva raka fittan med.

 

Det här blir för mycket känner jag, jag kan inte se mer utan måste gå härifrån känner jag, mina tankar snurrar, vad är det som försigår här hemma. Min kuk är fortfarande stenhård när jag går tillbaka i hallen och tar resväskan och smyger ut.

 

Går nerför trapporna och ut på gatan, och över gatan till vårt stammis cafe. Beställer en cappucino och sätter mig vid fönstret så jag ser vår entredörr.

 

Mina tankar snurrar runt, var det en dröm eller är det verklighet att min underbara fru just nu ligger uppe i vår säng och blir knullad på et sät vi ladrig gjort tidigare. Varför var det tre glas i vardagsrummet? Har det här försigått tidigare, tankarna rusar i mitt huvud.

 

Jag tar fram mobile och skickar ett messenger, 

 

"hej äskling, har landat tidigare, siter i taxin  och kommer hem snart, älskar dig, vi ses snart, längtat efter dig "

 

 tittar på mobilen och väntar på ett svar det tog inte lång tid förrän ett svar kom 

 

" hej min älskling välkommen hem, har längtat så efter dig, jag har slutat tidigare idag så jag är hemma"

 

 Funderar lite hur jag ska svara

 

"är nog hemma om 10 minuter skriver jag, vi ses puss o kram"

 

Tittar ut mot vår entre dörr och sippar på kaffet. Kuken har nu slaknar och mina tankar har kommit till sans. Ser hur vår entredörr öppnas och ut går en vad jag skulle säga stilig mörk man i mörk kostym och vit uppknäppt skjorta, han har en lite svart kabinväsak med sig och ser at han har stativet i hande. Är det han som knullat min fru tänker jag.

 

Jag bestämmer mig för att gå upp, ställer kaffekoppen på diskvagnen och går över gatan, tar hissen upp och avvaktar lite utanför vår dörr.

 

Sätter nyckeln i dörren och öppnar, Eva möter mig direkt och slänger sig om min hals och ger mig en blöt kyss, ohh vad jag längtat efter dig älskling. Jag tog precis en dusch säger hon och tar ett steg tillbaka. Eva har sin korta svarta tunna sidenmorgonrock på sig som slutar uppe på låret.

Jag ser på henne, min äskling tänker jag.

Se här älskling säger Eva och öppnar morgonrocken, jag har rakat mig själv så nu behöver du inte göra det den här gången säger hon, spara en liten triangel som du gillar.  Mmm tänker jag det var den minsta någonsin triangle hon haft så länge vi varit tillsammans. 

 

Att bara se henne i stay ups och nyrkada fitta gör mig så kåt..

 

Jag är så kåt väser hon i mit öra samtidigt som hon greppar mig i grenen och vi kysser varann intensivt. Eva fortsätter smeka mig utanför byxorna och jag känner hur min kuk återigen växer och blir hård.

 

Eva går ner på knä och öppnar mina byxor och släpper ut min blodfyllda kuk. Visst har hon gjort så här förut men situation var lite annorlunda nu tänkte jag, Eva har ju knullat kanske hela eftermiddagen och nu vill hon suga kuk, vad har hänt.

 

Ser hur Eva suger min kuk , håller upp kuken och suger på pungen, hon ör en riktig kuksugerska, hon gör det så skönt, suger som en porr milf.

 

Mina tankar snurrar, ska jag säga nåt om det jag sett eller inte?

 

Min kåthet tar över, jag ska först knulla Eva som mannen gjort tänker och drar upp henne, nu går vi till sovrummet.

 

Ursäkta att inte överkstet är på säger Eva men jag vilade lite på eftermiddagen då jag inte kände mig helt kry.

 

Lägger ner henne på sängen på rygg och särar benen, Hennes nyrakada fitta är så inbjudande, nu ska hon få mer kuk tänker jag och för in kuken och börjar knulla henne som besatt. 

 

I mina tankar finns att Eva nyligen legat på rygg med en svart kuk i sig vilket just nu gör mig mer kåt.

 

Ohhh mer mer kvider hon....drar ur kuken efter ett tag och ställer mig vid sängkanten och särar Evas ben. Fuktar mitt finger och börjar massera stjärten.

 

Mmmmm säger Eva, inte mer än så.....tänker att har hon tagit emot en dildo och plugg så ska hon få mer nu med. 

 

Drar ur mitt fingerur det tajt stjärthålet, fingret är alldeles rent, normalt kan det vara lite brunt som ni vet som testat. Se här säger jag, har du tvättat analen älskling säger jag och Eva ser på fingret lite generat. Har du tvättat stjärten med när du rakade fittan säger jag och Eva nickar, det blev bara så.

 

Då så, då ska du få smaka på kuk i stjärten älskling och för min nu stenhårda kuk mot Evas analöppning.

 

Hon protesterar inte utan jag tränger in kuken sakta sakta, känner ringmuskeln knipa runt kuken men kommer in, det är så trångt.

 

Det här gillar du väl säger jag och Eva ser lite förvånande på mig när jag håller isär hennes ben ordentligt.

 

Ser hur kuken nu glider in i analen och hur våt hennes fitta är. 

 

Smek dig säger jag till Eva, smek dig för det här gillar du väl nu älskling.

 

Eva för ner handen och ser hur hon börjar smeka sin clitta, hon ser så underbart porrig ut där hon ligger och smeker sin fitta samtidigt som min kuk glider i analen.

 

Knullar henne hårt, särar hennes stay upklädda ben, ser hur kuken är våt av Evas fittsafter, hon gnyr , ja knulla mig så här älskling, det är så skönt, har llängtat så efter dig älskling och nu tänker jag egoistiskt på mig själv.

 

Känner hur det spänner i kuken och drar ut innan det skall gå, ställer mig vid sidan av sängkanten i höjd med Evas ansikte och runkar och sprutar till slut över hennes ansikte......men oj vad gör du säger hon......tror nog du gillar det med sa jag och gav henne en slängkyss. Nu har jag sprutat i ansiktet på Eva flera gånger men inte på detta egoistiska sätt. 

 

Ser hur min vackra fru nu ligger naken med svarta stay ups på  i sängen med sperma i ansiktet och ser lite frågande ut.

 

Vad menar du säger Eva med att jag gillar allt det här säger Eva lite frågande med darrande röst. 

 

Ska jag berätta eller hålla det för mig själv vad jag sett tidiager idag ?

 

Ska jag visa filmen och fråga vad som egentligen händer ?

 

Eva i mask, filmning där mannen kallar Eva för Malin, varför det. ?

 

Dubbelmacka med dildo, hur kommer det sig att hon gör det med andra och inte med mig som hon älskar ?

 

Tre glas i vardagsrummet, vem var den tredje, fanns det en tredje?

 

Har hon fått mersmak av svarta efter Greklandsemestern.

 

Har jag fått en riktigt Hot wife?

 

Tankarna snurrar och bestämmer mig för att inte säga nåt nu, inte idag iallafall.

Att komma hem till en vrålkåt vacker fru har ju sina fördelar med.

Ska jag berätta vad jag sett eller inte tänker jag? 

Fortsättning följer.....

 

 

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

Evasman

Del 3 nu inskickad
Tar görna emot kommentarer

10/11, 2023 kl. 18:00

#7

MariaMilf

Undrar vad min man gör när jag ör på tjänsteresor :)

16/9, 2022 kl. 23:10

#6

Evasman

Skriver på fortsättning

6/9, 2022 kl. 23:34

#5

Alltid het

Längtar efter fortsättning

6/9, 2022 kl. 23:05

#4

Evasman

Skriver på fortsättning….

2/9, 2022 kl. 15:39

#3

Kojak_kojak

Ser fram emot fortsättningen!!

2/9, 2022 kl. 15:06

#2

Evasman

Tack här bryr jag mig inte om det ör 100 rätt :) det ör fritt att läsa eller ej.

2/9, 2022 kl. 14:16

#1

John

Konstruktiv kritik: korrekturläs gärna en eller ett par gånger och kör stavningskontroll. Annars är det tyvärr lätt att tappa intresset. Vet att man blir "hemmablind" när man sitter med sina texter och ibland kan man behöva läsa flera gånger.

2/9, 2022 kl. 12:24