Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/9, 2023 kl. 14:23, av John

Jullov i hembyn

Del 5 av 10 i serien Småstadsidyll

Max återvänder till sin hemby ännu en gång för att fira jul med släkten i ett insnöat torp långt ute på landsbygden. Där finns alla fyra kvinnorna som ständigt tycks vara tillgängliga och det blir en lång rad erotiska äventyr.

Om förbjuden kärlek.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

John

@MX55 Tack. Jag uppskattar verkligen att du noterar och reflekterar över de olika lagren i novellen. Kärlek kan vara dysfunktionell och samtidigt ömsesidig och innerlig och ta sig många uttryck.

/J

13/9, 2023 kl. 08:27

#6

mx55

Jag älskar verkligen den här serien! Kanske, som andra skrivit, att man skulle valt att dela upp det lite. Fick liksom ta lite paus i läsandet ibland ;) Men det är inte bara sexet jag gillar i serien. mest gillar jag beskrivningarna och hur känslan av småstad vs storstad kommer fram. Det finns också något djupt tragiskt som alltid hänger där i bakgrunden.

Att han först när han har sex med sin mamma känner att hon finns där för honom är så dysfunktionellt och så fel. Ändå så blir det inte obehagligt att läsa utan sexet är fortfarande riktigt hett. Det är en svår balansgång och du fixar den.

10/9, 2023 kl. 17:19

#5

MalmöLars

Syskonkärlek är underbart, ja all kärlek är skön

8/9, 2023 kl. 13:47

#4

John

@Gardintroll Tack. :) Ja jag övervägde faktiskt att dela upp det men föll på att jag har en liten förkärlek för långa noveller och att jag rent praktiskt inte kom på hur jag skulle dela upp det. Medveten om att man tappar en del läsare när det blir för långt samtidigt som jag ogillar att dela upp en story/ett händelseförlopp i flera mindre. Svår avvägning. :)

7/9, 2023 kl. 11:13

#3

John

@Lappen Tack. Ja få förunnat att få sådan undervisning och erfarenhet i livets viktigaste ämne. :)

7/9, 2023 kl. 11:10

#2

Gardintroll

Fint skrivet men väldig mycket innehåll. Du skulle kunna göra fem noveller av det här. Det vore ju synd om en av dina häftiga scener hamnade i skymundan av alla de andra.

7/9, 2023 kl. 10:45

#1

Lappen

Bra skrivet. Max var en lycklig kille som fick många sköna stunder med unga tjejer och mogna kvinnor.

7/9, 2023 kl. 09:16